Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Химия в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімге, ғылыми-зерттеу дағдыларына ие білікті химия мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Демонстрациялық әдістеме (ағылшын тілінде)
Мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі (ағылшын тілінде)
Бейорганикалық химия-1
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Педагогика
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
-
2 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Жоғары математика
Физика
Бейорганикалық химия-2
Элементтер химиясы
Кәсіби қазақ тілі
Бейорганикалық химиядан үлкен практикум
Сандық және сапалық талдау (орыс тілінде)
Білім берудегі көшбасшылық
Химия саласында білім алушылардың кәсіби бағдар беруі және өзін-өзі анықтау
Этнопедагогика
Аналитикалық химия (орыс тілінде)
-
3 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Жалпы биология
Химияны оқыту әдістемесі
Ағылшын тілі В-2
Химияда бағалау әдістері мен нәтижелері
Органикалық химия-1 (ағылшын тілінде)
Химиялық технология (ағылшын тілінде)
Қазақ тілінде химия терминологиясы
Органикалық химияның теориялық негіздері (ағылшын тілінде)
-
4 Оқу жылы
Зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Білім берудегі зерттеулер және инновацияларда жасанды интеллектті қолдану (орыс тілінде)
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Конформационды анализ
Органикалық химия-2(орыс тілінде)
Физикалық химия (ағылшын тілінде)
Мектеп оқушыларының жобалық қызметін ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
Комплексті қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
Коллоидтық химия (ағылшын тілінде)
Химиядан аса күрделі есептер шығару әдістемесі
Стереохимия
Функционалды органикалық қосылыстар химиясы (орыс тілінде)
Полимерлердің химия мен физикасы (ағылшын тілінде)
Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар (орыс тілінде)
Координациялық химия(ағылшын тілінде)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекет және құқық, қазақстандық заңнаманың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары туралы білім алады, мемлекеттік органдардың жұмыс істеу принциптерін, кәсіпкерлік, нарықтық экономика, инвестициялық саясат және тұрақты даму негіздерін түсінеді. Кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізу үшін бизнес-идеяларды әзірлейді, жоспарлайды, нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларын меңгереді;экономика ғылымының әдістерін, нарықтық қатынастардың заңдылықтарын біледі, кірістер мен шығыстарды ескере отырып, жеке бюджетті жоспарлауды және қалыптастыруды біледі; қаржы өнімдері мен инвестициялық құралдарды тиімді пайдаланады; биологиялық және экологиялық жүйелердің жұмыс істеуі туралы білімі бар; экологиялық және қауіпсіз нормаларды сақтай отырып, қоршаған ортадағы мінез-құлықты бағалайды және түзетеді ; адамның табиғатпен өзара әрекеттесуі туралы пайымдаулар қалыптастырады.
- Кәсіби шет тілінде сөйлеуді меңгереді, кәсіби қарым-қатынаста шет тілін еркін қолдана алады, мамандандырылған мәтіндерді талдай алады, пікірталастарға, презентацияларға және келіссөздерге қатыса алады. Ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдылары қалыптасады, лексика-грамматикалық база кеңейеді, мәдениетаралық құзыреттілік дамиды, бұл Кәсіби шет тілін даярлау деңгейін арттыруға ықпал етеді.
- Кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды меңгереді, оқушылардың кәсіби қызығушылықтарын анықтай алады, олардың өзін-өзі анықтау үдерісіне жетекшілік етеді, химияға тұрақты қызығушылықты қалыптастырады, оны ғылым мен өндірістегі рөлін аша отырып, болашақ мамандықты саналы таңдауға ынталандырады
- Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпарат алады. Балалардың өсуінің, дамуының, ОЖЖ және ЖЖҚ жас ерекшеліктерін, гомеостазды реттеуді, дене жүйелерінің жұмыс істеуін біледі. Қоршаған ортаны бағалаудың гигиеналық әдістерін қолдана алады және күн тәртібі бойынша ұсыныстар жасай алады. Физиологиялық көрсеткіштерді талдау дағдыларын меңгеру оқу жағдайларын бағалауға және оқушылардың денсаулығын сақтауға мүмкіндік береді. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін таңдай алады
- Білім беру процесін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады. Білім беру ұйымындағы басшы мен ұжымның кәсіби өзара іс-қимылының қандай да бір ерекшеліктерінің себептерін анықтайды және тәуекелдерін бағалайды. Мектепте инклюзивті білім беруді жүзеге асыруды жоспарлай алады.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке ерекшеліктерін ескереді.Педагогиканың, жалпы және жас ерекшелік психологиясының, инклюзивті білім берудің негіздерін біледі;оқушылардың зерттеу және жобалау қызметіне, пікірталастарға және оқытудың басқа да проблемалық әдістеріне байланысты сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолданады; білім беру процесінде, оның ішінде ЖИ пайдаланумен заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ; оқушылардың мазмұны мен жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту әдістерін қолдана алады
- Этнопедагогика саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алады, этникалық тәрбиенің әдістері мен технологияларын қолдана алады, білім алушыларда білім беру ортасында "бірыңғай тәрбие бағдарламасының" талаптарына сәйкес рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды қалыптастыра алады. Педагог мәртебесін көрсететін және білім беруде көшбасшылыққа қол жеткізуге бағытталған нормаларға сәйкес дәстүрлі және инновациялық технологиялар негізінде педагогикалық процесте оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың нұсқаларын ұсынады; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
- Химиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді зерттеу мен кәсіби қызметте қолдану, негізгі пәндер бойынша білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамыту; ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану
- Қазіргі химияның жетістіктері мен проблемаларын түсіну; химиялық процестерге ғылыми бақылаулар жүргізе алады, эксперименттік деректерді жинау үшін аппаратты қолдана алады және физика-химиялық жабдықты қолдана отырып жұмыс істей алады, оқытудың, бағалаудың тиісті технологиялары мен стратегияларын меңгеру қиындықтарын ескере отырып таңдай алады
- Кәсіби терминологияны, жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді, іскерлік тіл нормалары бойынша құжаттар жасай алады, мамандық бойынша сөздік қорын кеңейтеді, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді және мемлекеттік тілде коммуникативтік құзыреттілікті дамытады, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асырады.
- Практикалық есептердің теориялық және эксперименттік шешімдерінің нәтижелерін талдау және олардың дұрыстығын бағалау, пәнаралық/пәнаралық байланыстарды, бағалау технологиялары мен стратегияларын қолдану және жеке қабілеттер мен қажеттіліктерді ескеру қабілетіне ие болу.
- Білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы жалпы түсінік алады, ұйымдастырушылық жағдайларды талдау дағдыларын игереді, өзара әрекеттесудің тиімді стратегияларын таңдайды, жеке басқару тұжырымдамасын қалыптастырады, көшбасшылық қасиеттер мен ұжымның ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру ортасында кәсіби шешімдер қабылдау қабілеттерін дамытады; орта мектепте химияны оқыту әдістемесін, химия бойынша есептерді шешу әдістемесін, цифрлық білім беру технологияларын, химияны оқытудағы әдістер мен тәсілдерді білу мен түсінуді және оларды орта мектепте химияны оқытуда қолдану дағдысын көрсету. Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдана алады, білім алушылардың оқу жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізе алады.
- Оқыту нәтижелерін бағалау құралдарын қолданудың тиімділігі мен әдістемесін анықтау; зерттеуді жоспарлау әдістері мен деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану; ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін меңгереді, зерттеу мәселесін тұжырымдай және негіздей алады, мақсатын, міндеттерін, гипотезасы мен әдістерін анықтай алады, зерттеу құрылымын құра алады, деректерді талдай және түсіндіре алады, нәтижелерді ғылыми нысанда ұсына алады және зерттеу мәселелерін талқылауға қатыса алады. жұмыста ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әртүрлі әдістерін қолдану; оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесін қолдана алады.
- Қазіргі заманғы химия зертханасында жұмыс істеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алады, эксперименттер жүргізу және ұйымдастыру әдістерін меңгереді, әдістемелік әдістерді қолдана отырып химиялық есептерді шешеді, қауіпсіздік техникасын сақтайды және білім беру практикасында химияға қызығушылықты қалыптастыру үшін эксперименттік тәсілдерді тиімді пайдаланады;жобалау-зерттеу қызметінің әдіснамасын меңгереді, оқу жобаларының мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптарды біледі, жобалық тапсырмаларды әзірлеуді және іске асыруды біледі, оқу және сабақтан тыс жұмыстарда оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру, химия саласындағы оқу жобаларын сүйемелдеу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
- Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін заманауи құралдармен бағалау; оқыту әдістемелерін өз бетінше әзірлеуге қабілетті;ақпаратты, сондай-ақ оны алу көздерін сыни және рефлексивті түрде таңдау; оқыту практикасын жақсарту үшін бағалау нәтижелерін, білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру қағидаттарын,педагогикалық практиканы рефлексиялау әдістерін, оның ішінде әріптестерімен өзара іс-қимыл жасау үшін қолдана алады.
Ұқсас БББ
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01507 Химия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01507 Химия
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01507 Химия-Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01507 Химия
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01507 Химия-Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті