7M06102 Ақпараттық жүйелер в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи экономика саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ақпараттық үдерістер мен жүйелердің теориялық негіздері
Пәнді оқыту мақсаты студенттерді Ақпараттық жүйелер теориясының негіздеріне үйрету, қолданыстағы және құрылатын ақпараттық жүйелердің тиімділігін арттыру мақсатында Ақпараттық жүйелерді сипаттау, талдау және синтездеу әдістерімен танысу. Курстың негізгі міндеті студенттерді жүйелік талдау және жүйелерді жобалаудың CASE - компьютерлік технологиясын қолдану арқылы ақпараттық жүйелерді зерттеу әдістеріне үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйені модельдеу мен жобалауды талдау
АЖ жобасының түсінігі мен құрылымы. Дизайн шешімдерінің тиімділігі мен сенімділігіне қойылатын талаптар.АЖ-дизайн технологиясының негізгі құрауыштары. Интеллектуалды жобалаудың әдістері мен құралдары. АЖ жобалау технологиясына қойылатын талаптар. АЖ технологиясын таңдау. Кешенді ақпараттық жүйелерде дерекқорларға және бағдарламаларға қолжетімділікті бөлудің стандартты әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық білім беру жүйелері үшін мәліметтер қорын жобалау
Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың негізгі идеялары деректер базасының тұжырымдамасына негізделеді. Кез келген ақпараттық технология мен ақпараттық жүйенің негізі өзгеретін нақты әлемді барабар бейнелеу және пайдаланушылардың ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында деректер базасында ұйымдастырылуы тиіс деректер болып табылады. Сақталатын деректердің көлемі мен құрылымдық күрделілігінің артуы, ақпараттық жүйелерді пайдаланушылар шеңберінің кеңеюі сақталатын деректерді интеграциялаудың және оларды басқарудың ыңғайлы жалпы жүйелік құралдарын – деректер базасын ұйымдастыру мен жүргізуге арналған деректер қорын басқару жүйелерін құру талабы қойылды. Қазіргі заманғы ДББЖ - бұл деректерді ұсынудың реляциялық құрылымы бар деректер базаларын басқаратын реляциялық типтегі жүйе немесе жүйе.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ақпараттық жүйелері үшін WEB –қосымшаларын жасау
WEB-қосымша білім беру кезеңінде, сондай-ақ әр түрлі бағыттағы сайттардың ары қарайғы кәсіби қызметінде құру бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән Ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолдануды қарастыратын ғылыми білім саласына жатады. Пәнді оқыту объектісі кәсіби қызметте заманауи телекоммуникациялық жүйелерді қолдану бойынша маманның қызметі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи бағдарламалау технологиялары
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде it нарығының өзгермелі ортасы жағдайында барлық өндірістік, экономикалық және әлеуметтік процестерді жүзеге асырудың жоғары тиімділігіне жағдай жасауға арналған басқару туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Бағдарламаның мазмұндық-әдістемелік ерекшелігі IT-саланың ерекшеліктерін ескере отырып, көптеген мәселелерді қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім мен ғылымдағы ақпараттық жүйелер
Білім берудегі ақпараттық жүйенің мақсаты-ақпараттық қоғамда магистранттардың зияткерлік мүмкіндіктерін күшейту, білім беру жүйесінің барлық сатыларында оқыту сапасын арттыру және оқу процесін қарқындату, сонымен қатар магистранттар таңдаған облыста қажетті мамандар ретінде магистранттарды даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және криптография
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: ақпараттық қауіпсіздік (АҚ) ұғымын, АҚ қауіптерінің түрлерін; ақпаратты қорғаудың (АҚ) мақсаттарын, міндеттерін; ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін; криптографиялық алгоритмдердің жіктелуін; криптоанализдің принциптері мен әдістерін; хэш-функция ұғымын; электрондық цифрлық қолтаңбаны; желілік қауіпсіздік негіздерін; операциялық жүйелердің қауіпсіздік құралдарын көрсетуі тиіс, есептеу желілері; блоктық шифрларға криптоанализ жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модельдеу әдістері - 3D графика
Курс компьютерлік графикадағы 3D технологиясын пайдалану туралы ұғымдармен таныстырады.Курстың мақсаты әртүрлі қызмет салаларында қолдануға қажетті бағдарламалық жасақтама мен аппараттық құралдарды және перспективалар туралы түсінік береді. Курста түрлі өлшемді объектілерді құру кезеңдері, оларды кешенді орналастыру, материалдарды тағайындау, жарықтандыру және визуализациялау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ақпараттық жүйелерінде бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау
Қазіргі ақпараттық технологиялардың негізгі идеялары мәліметтер базасының тұжырымдамасына негізделген. Кез-келген ақпараттық технология мен ақпараттық жүйенің негізі-өзгеріп отыратын нақты әлемді барабар көрсету және пайдаланушылардың ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында мәліметтер базасында ұйымдастырылуы керек мәліметтер. Сақталған деректердің көлемі мен құрылымдық күрделілігінің артуы, ақпараттық жүйелерді пайдаланушылар шеңберінің кеңеюі сақталған деректерді интеграциялау мен басқарудың ыңғайлы жалпы жүйелік құралдарын – мәліметтер базасын ұйымдастыруға және жүргізуге арналған мәліметтер базасын басқару жүйелерін құру талабын алға тартты. Қазіргі заманғы ДҚБЖ – лардың көпшілігі реляциялық типтегі жүйелер немесе реляциялық деректерді ұсыну құрылымы бар мәліметтер базасымен жұмыс жасайтын жүйелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудағы робототехникалық жүйелер
Мектеп информатика курсында робототехниканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар өнеркәсіптік роботтар мен роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. LEGO Mindstorms EV3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллері арқылы өз жобаларыңызды әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық білім беру жүйелеріндегі желілік технологиялар
Курстың негізгі мазмұны - КЖ-ді оңтайлы жобалау кезінде математикалық үлгілерді әзірлеу, талдау және қолдану. КЖ-де алған теориялық білімдері топологиялық және параметрлік жобалау мәселелерін шешуге мүмкіндік береді, олардың үлгілерін пайдалану негізінде жобаланған желілердің параметрлерін есептеу және бағалау жүргізу, түрлі жобалық шешімдерді салыстыру және олардың тиімділігін бағалауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі математикалық әдістер мен модельдеу
Курс ақпараттық жүйелерді модельдеу теориясының іргелі негіздерін және оларда болып жатқан процестерді, компьютерлік модельдерді әзірлеу әдістемесін, математикалық модельдерді құру әдістері мен құралдарын және есептеу эксперименттерінің нәтижелерін өңдеуді, сондай-ақ заманауи аспаптық модельдеу жүйелерімен жұмыс істеу идеясын қалыптастыруды қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғау және ақпараттық қауіпсіздіктің қазіргі әдістері
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: ақпараттық қауіпсіздік (АҚ) ұғымын, АҚ қауіптерінің түрлерін; ақпаратты қорғаудың (АҚ) мақсаттарын, міндеттерін; ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін; криптографиялық алгоритмдердің жіктелуін; криптоанализдің принциптері мен әдістерін; хэш-функция ұғымын; электрондық цифрлық қолтаңбаны; желілік қауіпсіздік негіздерін; операциялық жүйелердің қауіпсіздік құралдарын көрсетуі тиіс, есептеу желілері; блоктық шифрларға криптоанализ жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары
Жасанды интеллектіні білім саласында қолдану. Жасанды интеллектінің негізгі ұғымдары. Жасанды интеллектінің білім беру жүйесіндегі рөлі. Жасанды интеллектіні білім беру жүйесіне енгізу кезеңдері. Білім беру саласында жасанды интеллектінің модельдері мен әдістері.Машиналық оқыту және оның білім беруде қолданылуы. Нейрондық желілер мен олардың білім беру жүйелерінде қолданылуы. Табиғи тілдерді өңдеу білім беру қосымшаларында. Білім беру процестерін басқаруда жасанды интеллекті қолдану. Білім беру чат-боттарын жасау және қолдану. Білім беру саласында жасанды интеллектінің этикасы мен қауіпсіздігі. Жасанды интеллектінің білім беру саласындағы болашағы
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазу идеяларды жеткізуде анықтық пен ұйымшылдыққа жәрдемдесу арқылы тиімді коммуникациялық дағдыларды жақсартуға бағытталған. Ол ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге баса назар аудара отырып, сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды ынталандырады. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазу дағдыларын жетілдіру, әсіресе зерттеу контекстінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сараптамалық жүйелердегі логикалық программалау
Бұл курстың мақсаты студенттерді сараптамалық жүйелерді құру принциптерімен, олардың негізгі компоненттерімен таныстыру; білімді ұсыну тәсілдері мен құрамымен таныстыру, ЭЖ жіктелуін және оларды қолдану саласын қарастыру. Сараптамалық жүйелердің қызметтері, құрылымы және тағайындалуы туралы түсінік, ЭЖ-де білім беру модельдері мен тәсілдері туралы түсінік, ЭЖ-де шешімдерді іздеу әдістері туралы түсінік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологияларды стандарттау және біріздендіру
Пәннің мақсаты ақпараттық жүйелер мен технологиялар жөніндегі маманның кәсіби қызметінің жүйелік негізі ретінде "Ақпараттық технологияларды стандарттау және біріздендіру" бағытының мазмұны мен ерекшелігін ашу. Пәнді игеру өндірістік практиканы және бітіру біліктілік жұмысын сәтті орындау үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зияткерлік даму, мәдени деңгейді, кәсіби құзыреттілікті арттыру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдану;
- Ақпараттық жүйелер мен құрылғыларды (тапсырманы шешу үшін бағдарламалық, аппараттық немесе бағдарламалық - аппараттық) іске асыру тәсілдерін бағалау; техникалық жобалауды, жұмыс жобалауды қолданады; жобалау үшін бастапқы деректерді таңдауды талдайды;
- ойлау мәдениеттерін, жалпылау, талдау, ақпаратты қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау дағдыларын, әріптестермен ынтымақтастыққа дайындығын, ұжымда жұмыс істеу дағдыларын жүйелеу;
- Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін негізгі білімді талдау; қойылған міндетті шешу, осы ақпаратты сыни талдау үшін ақпаратты іздеудің заманауи компьютерлік технологияларын қолданады және қабылданған идеялар мен шешудің тәсілдерінің негіздемесін бағалайды;
- негізгі және қолданбалы ақпараттық технологияларды жобалау қабілетіне ие болу; жаңа бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыру және оларды жобаларда жүзеге асыру мүмкіндігі.
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездей білу;
- қоршаған ортаның өзгеретін жағдайларына бейімделу және әртүрлі пікірлер жағдайында басқару шешімдерін қабылдау;
- қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілетімен сыни талдау дағдыларын қолдану.
- оқытуды даралау және жекелендіру құралдарын әзірлеу және пайдалану, цифрлық қызметтер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құру және іске асыру;
Ұқсас БББ
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Esil University
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
«Тұран-Астана» университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті