Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Зияткерлік ақпараттық жүйелер

    Пәннің мақсаты-шешім қабылдауды автоматтандыру, ақпаратты талдау және әртүрлі қолданбалы салалардағы күрделі мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект пен деректерді өңдеудің заманауи тәсілдерін қолдана отырып, интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау мен дамытудың әдіснамасы мен принциптерін зерттеу. Пән архитектураны құрудың негіздері мен принциптерін, сондай-ақ деректерді өңдеу және талдау, машиналық оқыту, табиғи тілді өңдеу және үлгіні тану әдістерін қоса алғанда, интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау технологияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалық қамтаманы өңдеу технологиялары

    Пәнніің мақсаты бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологияларын; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауға құрылымдық, Объектіге бағдарланған тәсілді, бағдарламалық жүйелердің логикалық модельдерін, CASE-құралдарды, UML бірыңғай модельдеу тілін; Объектіге бағдарланған бағдарламалық жүйелердің метрикалық ерекшеліктерін; шаралар байланысын; деректер бойынша, әдіс бойынша байланыс метрикаларын; сыныптар арасындағы өзгерістердің тәуелділіктерін; көрсеткіштер жиынтығын зерделеу болып табылады Чидамбер мен Кемерер; Лоренц пен Кидд метрикасы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты трансферді іске асырудың тиімді тетіктерін әзірлеу және ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру үшін әдістер мен құралдарды таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән технологиялар трансферінің негіздерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін зерделеуге, Ақпараттық технологиялар бойынша заманауи ғылыми зерттеулердің деректерін өңдеуге, түсіндіруге, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми-кәсіби мәселелері бойынша шешімдер мен қорытындылар беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – «процедуралық емес» тәсілдерді қолдана отырып, мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін терең зерттеу. Пән жасанды интеллекттің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін, соның ішінде процедуралық емес тәсілдер арқылы мәселелерді шешуді қарастырады. Оқу процесінде магистранттар заманауи бағдарламалау тілдерімен және нейрондық желілердің әртүрлі модификациялары мен эволюциялық алгоритмдерге негізделген деректерді анықтау және жіктеу үшін интеллектуалды жүйелерді әзірлеуді қоса алғанда, ЖИ-жүйелерді әзірлеу құралдарымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты тануды кластерлік талдау

    Пәннің мақсаты-ақпаратты тану жүйелерінің жұмыс принциптері туралы білім жүйелерін игеру, ақпаратты тану жүйелерін өз бетінше дамыту дағдыларын қалыптастыру. Пән кластерлік талдау әдістерін зерттеуге бағытталған: толық байланыс әдісі, максималды жергілікті қашықтық, Word әдісі, центроид әдісі. Пән бағдарламасы дәйекті кластерлеу және оларды жіктеу алгоритмін сипаттайды: иерархиялық және жазық, анық және анық емес, көп өлшемді масштабтау, дендограммалар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Криптография және киберқауіпсіздік

    Пәннің мақсаты-киберқауіпсіздік бойынша IT-маманның құзіреттерін қалыптастыру. Пән криптографиялық алгоритмдері, үлгілері мен әдістері арқылы киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету сұрақтарын зерттеуге негізделген. Курстың мазмұны ақпараттық қауіпсіздік мәселелерін NP-есептердің математикалық интепретациясы, Диффи-Хеллман, RSA, Эль-Гамаль криптографиялық алгоритмдері, аутентификация мәселелерінің жүзеге асырылу механизмдері арқылы тұтас түсінігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілді статистикалық өңдеу

    Пәндердің мақсаты-кәсіби қызметте практикалық дағдыларды игеру үшін тілдерді өңдеу әдісіне және бағдарламалық құралдарға негізделген математикалық аппаратты зерттеу. Пән жасанды интеллекттің дамуына байланысты статистикалық әдістер, тілдерді статистикалық өңдеу міндеттері, мәтін модельдері, машиналық аударма, лексикалық мәліметтер базасы негізінде құрылған табиғи тілді өңдеуге арналған бағдарламалық қосымшаларды зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шешім қабылдауды қолдаудың ақпараттық жүйелері

    Пәнді оқытудың мақсаты заманауи зияткерлік технологияларды, бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, шешім қабылдауды қолдаудың ақпараттық жүйесін іске асыру үшін бірегей алгоритмдерді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән жүйелерді басқару принциптерін зерттеуге, шешімдерді қалыптастыру кезінде өлшеулер жүргізуге, өлшемдердің дұрыстығын бағалауға; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерде қолданылатын математикалық модельдер мен шешімдерді қолдау құралдарын құру әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Машиналық оқытудың практикалық аспектілері

    Пәнді оқытудың мақсаты деректерді зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және математикалық модельдерді, әдістерді, деректерді талдау алгоритмдерін әзірлеу үшін МО құралдарын меңгеру болып табылады. Пән регрессиялық талдаудың әртүрлі түрлерімен, жіктелуімен және кластерленуімен, нейрондық желілермен және терең оқытумен байланысты машиналық оқытудың негізгі әдістері мен алгоритмдерін зерттейді. Пән, сонымен қатар болжау үшін уақыт қатарын талдауды зерттеу мен ауытқуларды анықтауды, кескіндер мен бейнелерді өңдеу үшін компьютерлік көру әдістерін қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және олардың қиындықтары

    Пәннің мақсаты-күрделі есептерді шешу алгоритмдерін, алгоритмдердің модельдерін, алгоритмдердің күрделілігін зерттеу. Пән алгоритмдердің күрделілігін бағалау әдістерін қолдануды, олардың күрделілік тәртібін анықтауды; массивтермен, тізімдермен, ағаштармен, графиктермен және басқа сызықтық және сызықтық емес құрылымдармен жұмыс істеу тәсілдерін зерттеуді, математикалық есептеулерді жазу үшін предикат тілін қолдануды, Тьюринг машинасының ұғымдарын сипаттауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Үлкен деректерді өңдеу және талдау

    Пәннің мақсаты кәсіби қызмет саласындағы эксперименттік және теориялық мәселелерді шешу үшін әдістер мен тәсілдерді, үлкен деректерді талдау құралдарын және машиналық оқытуды зерттеу. Пән заманауи сценарийлердің тілдерін, заманауи тілдерді зерттейді Adultdesign жүйелер; бағдарламалық шешімдерде қолданылатын статистикалық және деректерді өндіру есептерін шешуге арналған деректерді ұсынудың математикалық әдістері мен модельдері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • IT-жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты-қызмет саласындағы ат жобаларын басқару кезінде технологияларды әзірлеуге, енгізуге байланысты мәселелерді тиімді басқару және шешу үшін қажетті білімді қалыптастыру. Пән жұмыс кешенінің иерархиялық құрылымын, PERT әдісімен жобаның ұзақтығын бағалауды, тәуекелдерді сапалы және сандық бағалау әдістерін, бағдарламалық өнімдердің өмірлік циклінің процестерін басқаруды және өндірістің қолданбалы міндеттерінде бизнес-процесті бағалау жұмысын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • АТ инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу процестері

    Пәннің мақсаты-АТ инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу процестерін басқару, бақылау және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіпорындардың АТ-инфрақұрылымының қолданбалы және ақпараттық процестерін реинжиниринг және модельдеу саласындағы білімді зерделеуге, сондай-ақ АТ-инфрақұрылымының өмірлік циклінің процестері мен кәсіпорындардың қызметін басқаруды, бақылауды, оңтайландыруды ұйымдастыру регламенттерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы стандарттар мен әдістемелерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шешім қабылдау әдістері мен алгоритмдері

    Пәннің мақсаты-заманауи есептеу жүйелерін, автоматтандыру құралдарын жасау бойынша кәсіби мәселелерді шешу үшін шешім қабылдау теориясының әдістері мен модельдері туралы теориялық, практикалық білімді қалыптастыру. Пән жанжалды жағдайларда, ықтималдық және анық емес белгісіздік жағдайында шешім қабылдау әдістерін; сараптама жүргізу процесін, деректерді жинау процестерін және сараптамалық ақпаратты өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық экспериментті компьютерлік үлгілеу

    Пәннің мақсаты-практикалық, ғылыми қызметтің әртүрлі түрлерінде модельдер құрудың және модельдік эксперименттер жүргізудің заманауи әдістерін, технологияларын зерттеу. Пән диссертациялық зерттеудің эксперименттік деректерін өңдеу құралдарын, статистикалық талдаудың математикалық негіздерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін, деректерді көрнекі түрде ұсыну әдістерін, ақпараттық-анықтамалық жүйелерді; статистикалық әдістер негізінде эксперименттік деректердің дұрыстығын растау тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздіктің стандарттары мен саясаты

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік стандарттары мен саясаты туралы қажетті білімді қалыптастыру, ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын практикада қолдану болып табылады. Пән криптографиялық жүйелердің жіктелуін, симметриялық шифрлау жүйелерін, PGP бағдарламаларын, асимметриялық криптожүйелерді, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктерін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын, кодтау тапсырмаларын бағдарламалауды, ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалаумен шифрлауды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама

    Пәннің мақсаты зерттеу міндеттерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, жасанды интеллектті қолдана отырып, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйелі мәліметтерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтерді талдау және болжау

    Пәндердің мақсаты-деректерді талдау әдістерін қолдану және экономикалық және аналитикалық есептілікті болжау. Пән сандық және таза емес экономикалық ақпаратты сандық талдау әдістерін, пайдаланушыларға ақпараттық базада жинақталған мәліметтерден анық емес заңдылықтарды іздеуге, ұйымдар қызметінің экономикалық көрсеткіштерін болжаудың негізгі тәсілдеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін сипаттамалық Статистика әдістерін зерттеуді қарастырады.негізгі тәсілдерін түсінуге қол жеткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты есептеудің инфрақұрылымы

    Пәннің мақсаты-АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты қосымшаларды әзірлеу және қолдау үшін жүйелік басқару дағдыларын игеру және қалыптастыру. Пән бұлтты есептеу инфрақұрылымымен танысуды және бұлтты инфрақұрылым контекстінде қауіпсіздік, масштабтау, орналастыру және сақтық көшірме мәселелерін зерттеуді қамтиды. Бұлтты архитектураны жобалаудың ерекшеліктері мен негізгі аспектілері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың технологиялық үрдістерін компьютерлік үлгілеу және автоматтандыру

    Пәннің мақсаты-технологиялық процестердің модельдерін әзірлеу және құру, өндіріс нәтижелерін талдау және болжау. Пән АТ саласында кәсіпкерлік процестерді құру процестерін, өңірдің кәсіпорындарында енгізуге арналған басқарушылық, ақпараттық жүйелер сыныптарын зерделеуді; жалпы өнеркәсіптік және салалық мақсаттағы автоматтандырудың бағдарламалық компьютерлік құралдары базасында бақылау, басқару және реттеу жүйелерін енгізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бағдарламалық және аппараттық шешімдерді таңдау, АТ инфрақұрылымындағы компьютерлік жүйелердің өзара әрекеттесуін бақылау
  • Машиналық оқыту және жасанды интеллект негізіндегі болжамды аналитиканы модельдеу мәселелерін шешуде деректерді талдау үшін арнайы бағдарламалық құралдарды таңдау
  • Кәсіби есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді жүзеге асыруда бағдарламалау технологиясын анықтау
  • Әр түрлі қолданбалы салаларда шешімдерді қолдау жүйелерін жобалау және құру үшін тиімді әдістерді таңдау және есептеу алгоритмдерін оңтайландыру
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен табиғи тілді өңдеудің интеллектуалды ішкі жүйелері үшін білім қорын толтыру құрылымы мен алгоритмдерін әзірлеу
  • Деректер қорын ауызша және жазбаша түрде (ғылыми мақалалар жазу кезінде) үш тілде орнату үшін бағдарламаларды әзірлеу бойынша мәтіндердің материалдарын пайдалану
  • Ұйымның АТ-инфрақұрылымдық процестерін модернизациялау және оңтайландыру бойынша жобалық шешімдер мен даму жоспарларын әзірлеу
  • АТ-инфрақұрылымның бизнес-процестерін қолдау үшін үлкен деректер массивтерін талдау және модельдеу саласындағы мәселелерді шешу
  • АЖ инфрақұрылымының қауіпсіздігіне мониторинг жүргізу және АҚ салалық стандарттары туралы білімге сүйене отырып жұмыс істеу
  • Әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып, қызмет көрсету, бизнес және білім беру, ұйым мен мекемелердің технологиялық процестерін басқару саласындағы өндірістік қызметтің мақсаттарын анықтау
  • АЖ және бизнес-процестердің ұсынылатын жобалық шешімдерінде ғылыми зерттеулерді әдістемелік негіздеу үшін ғылыми қызметтің тиімділігін бағалау
  • Классикалық және бұлтты АТ инфрақұрылымын жобалау мен жаңартуда алгоритмдерді орындаудың құрылымы мен күрделілігін талдау

Ұқсас БББ

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Esil University

7M06102 Ақпараттық жүйелер HN

«Тұран-Астана» университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Esil University

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Top