Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в Торайгыров университеті

  • Өндірістік ақпараттану
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік кәсіпорындарды, технологиялық процестерді автоматтандыруға арналған құрылғыларды, кешендерді жобалау, әзірлеу, сүйемелдеу, пайдалану және бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық дайындық. Бұл пәннің мақсаты ат-ғылымды өнеркәсіптік технологиялар туралы ғылыммен біріктіретін білімді қалыптастыру болып табылады. Пән Өндірісті бақылау, технологиялық процестерді сандық модельдеу, жиналған деректерге статистикалық талдау жүргізу, ақпараттық технологияларды қолдана отырып деректер жинау және т. б. сияқты мәселелерді зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтаманы өндеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты – заманауи CASE-технологиялары мен CASE-құралдарын қолдана отырып, компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау, тестілеу, жөндеу, енгізу және техникалық қызмет көрсету саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: БҚ әзірлеу процесі; Жоба менеджменті; Бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары және архитектурасы; Бағдарламалық жүйелерді тестілеудің дизайны мен әдістемесі; бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу; Объектіге бағытталған бағдарламалық жүйелер және олардың модельдері, метрикасы; Объектіге бағытталған бағдарламалық жүйелерді әзірлеу процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Java-да объектілі бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған әдіснаманы қолдануға негізделген Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын Заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдардың, білімнің, дағдылардың және дағдылардың теориялық негіздері. Заманауи бағдарламалау тілдері, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу тәсілдері мен құралдары, оқытудың интерактивті әдістерін, дидактикалық тәсілдерді, топтық пікірталастарды және т. б. қолдана отырып, перспективалық Бағдарламалау технологиялары туралы жүйелі білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • АЖ-ны талдау, моделдеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты ақпараттық жүйелерді жобалаудың тұжырымдамасы, принциптерін, пәндік аумақты жоба алдындағы шолу дағдыларын үйрету. АЖ тестілеу, АЖ жобаларын басқару. Қолданыстағы заманауи бағдарламалық-аппараттық архитектураның мүмкіндіктерін және олардың перспективаларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің әдістемелері мен технологияларын, мәліметтер қорын жобалау және пайдалануды білу. Талаптардың орындалуын талдай білу, ұсынылған шешімдерді бағалау және негіздеу, талаптарды орындау нұсқаларын әзірлеу. Автоматтандыру объектілерін бағдарламалық қамтамасыз етуді тексеру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT-инфрақұрылымды басқару
    Несиелер: 5

    Ақпараттық инфрақұрылым ұғымын, ақпараттық инфрақұрылым ұғымын қалыптастыру; АЖ және АТ инфрақұрылымының рөлін қарастыру; кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымында ақпараттық инфрақұрылымды басқару орнын анықтау; кәсіпорынды басқарудың тұжырымдамалық құрылымымен (SA-моделімен) таныстыру; ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың әдістері мен құралдарын қарастыру; ыдыраудың жоғарғы деңгейлерінде ERP жалпы құрылымын әзірлеу (жүйе - контур - модуль); архитектураны сипаттау әдіснамасын білу, оларды құруда практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалаудың теориясы және спецификациялары
    Несиелер: 4

    Бағдарламалау технологиясының жалпы принциптері мен қазіргі әдістерін зерделеу және практикалық өңдеу. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау мен әзірлеуді талдаудың теориялық және практикалық негіздері, бағдарламалау парадигмасы, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістері, бағдарламалық өнімдердің сапасын құжаттау және бағалау туралы түсінік болуы. Технология және бағдарламалауды спецификациялау және оларды кәсіпорынның заманауи интеграцияланған ақпараттық жүйелерінде қолдану саласында студенттер арасында білім мен тәжірибелік дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте IT- пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Магистранттарды әдістемелік аспектілермен және заманауи білім беруде жоғары оқу орындарында IT пәндерін оқытудың нақты әдістемесін әзірлеумен таныстыру. Информатика курсында жоғары оқу орындарында білім беру жүйесінің құрылымы мен мазмұнын, IT пәндерін оқыту әдістемесін білу, университеттегі оқытудың мазмұны, әдістері, формалары мен әдістері туралы түсінікке ие болу, жоғары оқу орындарында IT пәндерін оқытудың әдістемелік жүйесін құруға және нақты әдістемесін жасауға қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мобильдік және бұлттық есептеулер
    Несиелер: 4

    Пән мобильді және бұлтты есептеулердің мүмкіндіктері көмегімен білімді қалыптастыруға ықпал етеді, оларды әзірлеу, сүйемелдеу және қолданудың практикалық әдістерін ұсынады. Пәннің негізгі мазмұны мобильді және бұлтты есептеулердің теориялық негіздері, олардың негізгі сипаттамалары,оларды жобалаудың ерекшеліктері, интерактивті оқыту әдістерін, дидактикалық әдістерді қолдана отырып, бұлтты құралдар мен қызметтерді жобалау және қолдану ерекшеліктері болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интеллектуалды ақпаратты жүйелердің білімдер қорын модельдеу
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану мәселелері мен салаларын зерттеу, білімге негізделген жүйелерді құру мен олардың жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелерін жариялау, білім базаларын жобалау, аспаптық ортада ЭС құру бойынша практикалық жұмыс дағдыларын үйрету. Жасанды интеллекттің ақпараттық жүйелерінің негізгі ережелерімен және білімді ұсыну және логикалық қорытынды механизмін құру мәселелерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәліметтерді интеллектуалды талдау
    Несиелер: 5

    Data Mining заманауи әдістерін оқып білу, деректерді талдауда туындайтын негізгі мәселелерді, оларды шешу жолдарын түсіну. Қолданбалы информатиканың және АКТ-ның ғылыми-техникалық дамуының заманауи мәселелері мен әдістерін зерттеу қабілеті. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерге негізделген пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру. Мәліметтерді алдын ала өңдеу; Бақыланатын классификация мәселесі; Бірлесу ережелерін іздеу; кластерлік талдау; Бұлыңғыр логика және анық емес жиындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәліметтерді басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты – білім алушылардың ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді басқару негіздері бойынша теориялық білімдерін және үлкен көлемдегі мәліметтерді сақтау мен мақсатты қолжетімділікті ұйымдастыру саласындағы практикалық дағдыларын дамыту. Пәннің негізгі мазмұны: мәліметтер қорын жобалау әдістері, мәліметтерді модельдеу және мәліметтер базасының құрылымын қалыптастыру, мәліметтер қорын құру және деректерге реттелетін мақсатты қол жеткізу механизмдерін жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пішінді тану үшін технологияларды дамыту жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – кескін мен бейнені танудың заманауи әдістері мен құралдары саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін меңгеру. Бейне мен кескінді тану модельдерін, әдістері мен технологиясын жобалау және әзірлеу; өрнек пен кескінді тану есептерін шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастыру; тану жүйелерімен және олардың баптауларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге қажетті логикалық білім негіздерін меңгеру, жаңа технологияларды жобалау мен әзірлеуде теориялық және эксперименттік әдістерді меңгеру, ғылыми зерттеулерді жүргізуге қажетті дағдылар мен дағдыларды дарыту. Зерттеу әдістерін таңдау және енгізу; зерттеу нәтижелерін талдау және қорытындылау, зерттеу мәселесінің мақсаты мен міндеттерін қоя білу. Ғылыми басылымдарға мақала даярлау және ғылыми жұмыстарды безендіру іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өндірістік желілер стандарттары
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқудың мақсаты білім алушыларды өнеркәсіптік желілерді құрудың негізгі элементтерімен, даму тенденцияларымен, және қазіргі заманғы және технологияларымен таныстыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері – өндірістік желілерді ұйымдастырудың негізгі принциптері мен әдістерін оқу; кәсіпорынға өнеркәсіптік желіні салуда қолданылатын жабдықтарды зерттеу; өндірістік желілердің әртүрлі блоктарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; өндірістік желілік жабдықты басқару дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мобильді қосымшаларды бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Курс Мобильді қосымшаларды әзірлеу контексінде қосымшаларды жобалау және пайдаланушы интерфейсін әзірлеу дағдыларын бекітуге, қарқынды дамып келе жатқан және өзгеріп жатқан платформаларда магистранттардың теориялық және практикалық дайындығын алуға, кәсіби практикалық қызметте қажетті C# тілінде Мобильді қосымшаларды жазудың заманауи түсініктері мен тәсілдерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық жобалар мен ресурстарды талдау және басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттердің ақпараттық қоғамды дамыту талаптарына жауап беретін кәсіби, білім беру және ғылыми мәселелерді шешуде ақпараттық ресурстарды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті білімдерін, дағдыларын және заманауи әдістерді дамыту. Пәннің мазмұны: Ақпараттық жобаларды басқару, Жобаларды басқару әдістері. Жобаны жоспарлау, процесс және сапа. Жобаны басқару жоспары. Жұмыс жоспарын талдау және оңтайландыру. Жобаны талдау, бақылау және қадағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • IT - жобаларды икемді басқару
    Несиелер: 5

    Жобалық менеджменттің икемді (Agile) технологияларымен танысу бөлігінде қолда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейді арттыру, сондай-ақ қолда бар біліктілік шеңберінде жобаларды басқару үшін SCRUM және KANBAN құралдарын кәсіби меңгеру деңгейін арттыру. Студент қабілетті: SCRUM тәсілі аясында жұмысты жоспарлауға және ұйымдастыруға, жобаны басқару үшін KANBAN құралдарын пайдалануға, классикалық және икемді әдістерді жобаны басқарудың бірыңғай жүйесіне біріктіруге қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Контроллерлер және имитаторлар
    Несиелер: 4

    Микроконтроллер (МК), микропроцессорлық (МП) технологияларының дамуының негізгі бағыттары, оның элементтік базасы, микропроцессорлар негізіндегі құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптері, МК үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және жөндеудің типтік әдістері. Магистранттар микроконтроллерлер мен микропроцессорлық жүйелердің функционалдық схемаларын талдап, синтездей алады; функционалдық элементтерді тану; стандартты құрамдас бөліктерге негізделген контроллерді пайдаланудың жобалау схемалары; қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу, жөндеу және олардың тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мультимедиа қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 4

    Мультимедиалық қосымшалардың қолдану салаларымен танысу, техникалық мультимедиа құралдарының конфигурациясын зерделеу, мультимедиа бағдарламалық құралдарымен, сондай-ақ мультимедиа өнімдерін жасау кезеңдері мен технологиясымен танысу. Курс білім алушыларда мультимедиа өнімдерін әзірлеу және заманауи мультимедиялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Магистранттарды түрлі графикалық, мәтіндік, аудио, бейне және т. б. орталарды пайдалана отырып, мультимедиа өнімдерін әзірлеу саласында теориялық және практикалық білім негіздеріне оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Машиналық оқыту, мәтіндерді талдау және кескіндерді өңдеу
    Несиелер: 5

    Кескінді талдауда машиналық оқыту мен үлгіні тану алгоритмдерінің қолдану аймақтары. Үздіксіз және дискретті презентация. Суреттер мен көпөлшемді массивтерді жіктеудің машиналық әдістері. Кескінді өңдеудің кеңістіктік әдістері. Кеңістікті сүзу. Морфологиялық суретті өңдеу. Эрозия мен кеңею. Суретті сегменттеу. Аймақтарды анықтау. Контурларды анықтау. Қатты трансформация. Бейне кескіндерді өңдеу және қозғалатын объектілерді анықтау әдістері. Оптикалық ағынды есептеудің негізгі алгоритмдері. Көлемді объектілерді тану. Көлемді модельдердің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам мен машинаның өзара әрекеттестігі
    Несиелер: 5

    Адам мен машина әрекеттестігінің тұжырымдамасы мен принциптерін оқыту, прототиптеу, пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын зерттеу, пайдаланушы интерфейсін пайдаланушылардың кең тобына бейімдеу, UI/UX жобалау принциптерін қолдана отырып, компьютерлік бағдарламаларды жобалау, интерактивті компьютерлік жүйелерді әзірлеу, дамыту және пайдалану пайдаланушы талаптары тұрғысынан. Интерфейсті дамыту. Қолданбаның мәнін анықтау. Пайдаланушы ағыны және пайдаланушы тарихын салыстыру. Пайдаланушы интерфейсі. Прототип жасаудың теориясы мен тәжірибесі. Дизайн теориясы мен практикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Бағдарламалық қамтамасыздандыру, зияткерлік бағдарламалау және ақпараттық процестерді моделдеу саласында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді және жоспарлайды

  • Код ON1

    Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие.

  • Код ON10

    Тиімді интерфейстерді дамытады, адам-машиналық өзара әрекеттесу тұрғысынан әр түрлі ақпараттық жүйелерді сынайды

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейі) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON8

    Қазіргі заманғы әдістерге, құралдарға және дизайн технологияларына негізделген ақпараттық жүйелер компоненттерінің архитектурасын, адам-машина интерфейсінің аппараттық-бағдарламалық жүйелерін жобалайды.

  • Код ON9

    Өнеркәсіптік контроллерлер деңгейінде өндірісті басқару, деректерді жинау және өңдеу бойынша ең соңғы компьютерлік технологияны енгізу

  • Код ON2

    Кəсіби қызметтің мақсаттарын айқындайды, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.

  • Код ON11

    Бағдарламалық қамтамасыз ету элементтері арасындағы құрылымдық қатынастарды жүйелік талдауды жүзеге асырады, бағдарламалау принциптері

  • Код ON12

    Әртүрлі ақпараттық жүйелерді, тиісті тілдерді дамытудың және оларды фазада қолданудың, мультимедиялық ақпаратты өңдеу мүмкіндігінің, мультимедиалық ақпаратты жасау немесе өңдеуге арналған заманауи бағдарламалық жасақтаманың ғылыми принциптерін қолданады

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді

  • Код ON7

    Пайдаланушы сұрауларын, домендік үлгілерді және техникалық құралдардың мүмкіндіктерін талдау негізінде кәсіби қызметтің жекелеген компоненттерінің талаптары мен ерекшеліктерін әзірлейді

  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

7M06102 Ақпараттық жүйелер 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M061021 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top