Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Өндірістік ақпараттану

    Өнеркәсіптік кәсіпорындарды, технологиялық процестерді автоматтандыруға арналған құрылғыларды, кешендерді жобалау, әзірлеу, сүйемелдеу, пайдалану және бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық дайындық. Бұл пәннің мақсаты ат-ғылымды өнеркәсіптік технологиялар туралы ғылыммен біріктіретін білімді қалыптастыру болып табылады. Пән Өндірісті бақылау, технологиялық процестерді сандық модельдеу, жиналған деректерге статистикалық талдау жүргізу, ақпараттық технологияларды қолдана отырып деректер жинау және т. б. сияқты мәселелерді зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағдарламалық қамтаманы өндеу технологиялары

    Мақсаты – заманауи CASE-технологиялары мен CASE-құралдарын қолдана отырып, компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау, тестілеу, жөндеу, енгізу және техникалық қызмет көрсету саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: БҚ әзірлеу процесі; Жоба менеджменті; Бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары және архитектурасы; Бағдарламалық жүйелерді тестілеудің дизайны мен әдістемесі; бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу; Объектіге бағытталған бағдарламалық жүйелер және олардың модельдері, метрикасы; Объектіге бағытталған бағдарламалық жүйелерді әзірлеу процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java-да объектілі бағытталған программалау

    Объектіге бағытталған әдіснаманы қолдануға негізделген Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын Заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдардың, білімнің, дағдылардың және дағдылардың теориялық негіздері. Заманауи бағдарламалау тілдері, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу тәсілдері мен құралдары, оқытудың интерактивті әдістерін, дидактикалық тәсілдерді, топтық пікірталастарды және т. б. қолдана отырып, перспективалық Бағдарламалау технологиялары туралы жүйелі білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АЖ-ны талдау, моделдеу және жобалау

    Мақсаты ақпараттық жүйелерді жобалаудың тұжырымдамасы, принциптерін, пәндік аумақты жоба алдындағы шолу дағдыларын үйрету. АЖ тестілеу, АЖ жобаларын басқару. Қолданыстағы заманауи бағдарламалық-аппараттық архитектураның мүмкіндіктерін және олардың перспективаларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің әдістемелері мен технологияларын, мәліметтер қорын жобалау және пайдалануды білу. Талаптардың орындалуын талдай білу, ұсынылған шешімдерді бағалау және негіздеу, талаптарды орындау нұсқаларын әзірлеу. Автоматтандыру объектілерін бағдарламалық қамтамасыз етуді тексеру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері

    Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT-инфрақұрылымды басқару

    Ақпараттық инфрақұрылым ұғымын, ақпараттық инфрақұрылым ұғымын қалыптастыру; АЖ және АТ инфрақұрылымының рөлін қарастыру; кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымында ақпараттық инфрақұрылымды басқару орнын анықтау; кәсіпорынды басқарудың тұжырымдамалық құрылымымен (SA-моделімен) таныстыру; ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың әдістері мен құралдарын қарастыру; ыдыраудың жоғарғы деңгейлерінде ERP жалпы құрылымын әзірлеу (жүйе - контур - модуль); архитектураны сипаттау әдіснамасын білу, оларды құруда практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалаудың теориясы және спецификациялары

    Бағдарламалау технологиясының жалпы принциптері мен қазіргі әдістерін зерделеу және практикалық өңдеу. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау мен әзірлеуді талдаудың теориялық және практикалық негіздері, бағдарламалау парадигмасы, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістері, бағдарламалық өнімдердің сапасын құжаттау және бағалау туралы түсінік болуы. Технология және бағдарламалауды спецификациялау және оларды кәсіпорынның заманауи интеграцияланған ақпараттық жүйелерінде қолдану саласында студенттер арасында білім мен тәжірибелік дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте IT- пәндерін оқыту әдістемесі

    Магистранттарды әдістемелік аспектілермен және заманауи білім беруде жоғары оқу орындарында IT пәндерін оқытудың нақты әдістемесін әзірлеумен таныстыру. Информатика курсында жоғары оқу орындарында білім беру жүйесінің құрылымы мен мазмұнын, IT пәндерін оқыту әдістемесін білу, университеттегі оқытудың мазмұны, әдістері, формалары мен әдістері туралы түсінікке ие болу, жоғары оқу орындарында IT пәндерін оқытудың әдістемелік жүйесін құруға және нақты әдістемесін жасауға қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мобильдік және бұлттық есептеулер

    Пән мобильді және бұлтты есептеулердің мүмкіндіктері көмегімен білімді қалыптастыруға ықпал етеді, оларды әзірлеу, сүйемелдеу және қолданудың практикалық әдістерін ұсынады. Пәннің негізгі мазмұны мобильді және бұлтты есептеулердің теориялық негіздері, олардың негізгі сипаттамалары,оларды жобалаудың ерекшеліктері, интерактивті оқыту әдістерін, дидактикалық әдістерді қолдана отырып, бұлтты құралдар мен қызметтерді жобалау және қолдану ерекшеліктері болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интеллектуалды ақпаратты жүйелердің білімдер қорын модельдеу

    Ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану мәселелері мен салаларын зерттеу, білімге негізделген жүйелерді құру мен олардың жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелерін жариялау, білім базаларын жобалау, аспаптық ортада ЭС құру бойынша практикалық жұмыс дағдыларын үйрету. Жасанды интеллекттің ақпараттық жүйелерінің негізгі ережелерімен және білімді ұсыну және логикалық қорытынды механизмін құру мәселелерімен танысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтерді интеллектуалды талдау

    Data Mining заманауи әдістерін оқып білу, деректерді талдауда туындайтын негізгі мәселелерді, оларды шешу жолдарын түсіну. Қолданбалы информатиканың және АКТ-ның ғылыми-техникалық дамуының заманауи мәселелері мен әдістерін зерттеу қабілеті. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерге негізделген пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру. Мәліметтерді алдын ала өңдеу; Бақыланатын классификация мәселесі; Бірлесу ережелерін іздеу; кластерлік талдау; Бұлыңғыр логика және анық емес жиындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтерді басқару

    Мақсаты – білім алушылардың ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді басқару негіздері бойынша теориялық білімдерін және үлкен көлемдегі мәліметтерді сақтау мен мақсатты қолжетімділікті ұйымдастыру саласындағы практикалық дағдыларын дамыту. Пәннің негізгі мазмұны: мәліметтер қорын жобалау әдістері, мәліметтерді модельдеу және мәліметтер базасының құрылымын қалыптастыру, мәліметтер қорын құру және деректерге реттелетін мақсатты қол жеткізу механизмдерін жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пішінді тану үшін технологияларды дамыту жүйесі

    Пәнді оқудың мақсаты – кескін мен бейнені танудың заманауи әдістері мен құралдары саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін меңгеру. Бейне мен кескінді тану модельдерін, әдістері мен технологиясын жобалау және әзірлеу; өрнек пен кескінді тану есептерін шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастыру; тану жүйелерімен және олардың баптауларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге қажетті логикалық білім негіздерін меңгеру, жаңа технологияларды жобалау мен әзірлеуде теориялық және эксперименттік әдістерді меңгеру, ғылыми зерттеулерді жүргізуге қажетті дағдылар мен дағдыларды дарыту. Зерттеу әдістерін таңдау және енгізу; зерттеу нәтижелерін талдау және қорытындылау, зерттеу мәселесінің мақсаты мен міндеттерін қоя білу. Ғылыми басылымдарға мақала даярлау және ғылыми жұмыстарды безендіру іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өндірістік желілер стандарттары

    Бұл пәнді оқудың мақсаты білім алушыларды өнеркәсіптік желілерді құрудың негізгі элементтерімен, даму тенденцияларымен, және қазіргі заманғы және технологияларымен таныстыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері – өндірістік желілерді ұйымдастырудың негізгі принциптері мен әдістерін оқу; кәсіпорынға өнеркәсіптік желіні салуда қолданылатын жабдықтарды зерттеу; өндірістік желілердің әртүрлі блоктарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; өндірістік желілік жабдықты басқару дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мобильді қосымшаларды бағдарламалау

    Курс Мобильді қосымшаларды әзірлеу контексінде қосымшаларды жобалау және пайдаланушы интерфейсін әзірлеу дағдыларын бекітуге, қарқынды дамып келе жатқан және өзгеріп жатқан платформаларда магистранттардың теориялық және практикалық дайындығын алуға, кәсіби практикалық қызметте қажетті C# тілінде Мобильді қосымшаларды жазудың заманауи түсініктері мен тәсілдерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық жобалар мен ресурстарды талдау және басқару

    Курстың мақсаты – студенттердің ақпараттық қоғамды дамыту талаптарына жауап беретін кәсіби, білім беру және ғылыми мәселелерді шешуде ақпараттық ресурстарды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті білімдерін, дағдыларын және заманауи әдістерді дамыту. Пәннің мазмұны: Ақпараттық жобаларды басқару, Жобаларды басқару әдістері. Жобаны жоспарлау, процесс және сапа. Жобаны басқару жоспары. Жұмыс жоспарын талдау және оңтайландыру. Жобаны талдау, бақылау және қадағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • IT - жобаларды икемді басқару

    Жобалық менеджменттің икемді (Agile) технологияларымен танысу бөлігінде қолда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейді арттыру, сондай-ақ қолда бар біліктілік шеңберінде жобаларды басқару үшін SCRUM және KANBAN құралдарын кәсіби меңгеру деңгейін арттыру. Студент қабілетті: SCRUM тәсілі аясында жұмысты жоспарлауға және ұйымдастыруға, жобаны басқару үшін KANBAN құралдарын пайдалануға, классикалық және икемді әдістерді жобаны басқарудың бірыңғай жүйесіне біріктіруге қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Контроллерлер және имитаторлар

    Микроконтроллер (МК), микропроцессорлық (МП) технологияларының дамуының негізгі бағыттары, оның элементтік базасы, микропроцессорлар негізіндегі құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптері, МК үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және жөндеудің типтік әдістері. Магистранттар микроконтроллерлер мен микропроцессорлық жүйелердің функционалдық схемаларын талдап, синтездей алады; функционалдық элементтерді тану; стандартты құрамдас бөліктерге негізделген контроллерді пайдаланудың жобалау схемалары; қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу, жөндеу және олардың тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мультимедиа қосымшаларын әзірлеу

    Мультимедиалық қосымшалардың қолдану салаларымен танысу, техникалық мультимедиа құралдарының конфигурациясын зерделеу, мультимедиа бағдарламалық құралдарымен, сондай-ақ мультимедиа өнімдерін жасау кезеңдері мен технологиясымен танысу. Курс білім алушыларда мультимедиа өнімдерін әзірлеу және заманауи мультимедиялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Магистранттарды түрлі графикалық, мәтіндік, аудио, бейне және т. б. орталарды пайдалана отырып, мультимедиа өнімдерін әзірлеу саласында теориялық және практикалық білім негіздеріне оқыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Машиналық оқыту, мәтіндерді талдау және кескіндерді өңдеу

    Кескінді талдауда машиналық оқыту мен үлгіні тану алгоритмдерінің қолдану аймақтары. Үздіксіз және дискретті презентация. Суреттер мен көпөлшемді массивтерді жіктеудің машиналық әдістері. Кескінді өңдеудің кеңістіктік әдістері. Кеңістікті сүзу. Морфологиялық суретті өңдеу. Эрозия мен кеңею. Суретті сегменттеу. Аймақтарды анықтау. Контурларды анықтау. Қатты трансформация. Бейне кескіндерді өңдеу және қозғалатын объектілерді анықтау әдістері. Оптикалық ағынды есептеудің негізгі алгоритмдері. Көлемді объектілерді тану. Көлемді модельдердің түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Адам мен машинаның өзара әрекеттестігі

    Адам мен машина әрекеттестігінің тұжырымдамасы мен принциптерін оқыту, прототиптеу, пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын зерттеу, пайдаланушы интерфейсін пайдаланушылардың кең тобына бейімдеу, UI/UX жобалау принциптерін қолдана отырып, компьютерлік бағдарламаларды жобалау, интерактивті компьютерлік жүйелерді әзірлеу, дамыту және пайдалану пайдаланушы талаптары тұрғысынан. Интерфейсті дамыту. Қолданбаның мәнін анықтау. Пайдаланушы ағыны және пайдаланушы тарихын салыстыру. Пайдаланушы интерфейсі. Прототип жасаудың теориясы мен тәжірибесі. Дизайн теориясы мен практикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бағдарламалық қамтамасыздандыру, зияткерлік бағдарламалау және ақпараттық процестерді моделдеу саласында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді және жоспарлайды
  • Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие.
  • Тиімді интерфейстерді дамытады, адам-машиналық өзара әрекеттесу тұрғысынан әр түрлі ақпараттық жүйелерді сынайды
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейі) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.
  • Қазіргі заманғы әдістерге, құралдарға және дизайн технологияларына негізделген ақпараттық жүйелер компоненттерінің архитектурасын, адам-машина интерфейсінің аппараттық-бағдарламалық жүйелерін жобалайды.
  • Өнеркәсіптік контроллерлер деңгейінде өндірісті басқару, деректерді жинау және өңдеу бойынша ең соңғы компьютерлік технологияны енгізу
  • Кəсіби қызметтің мақсаттарын айқындайды, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету элементтері арасындағы құрылымдық қатынастарды жүйелік талдауды жүзеге асырады, бағдарламалау принциптері
  • Әртүрлі ақпараттық жүйелерді, тиісті тілдерді дамытудың және оларды фазада қолданудың, мультимедиялық ақпаратты өңдеу мүмкіндігінің, мультимедиалық ақпаратты жасау немесе өңдеуге арналған заманауи бағдарламалық жасақтаманың ғылыми принциптерін қолданады
  • Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді
  • Пайдаланушы сұрауларын, домендік үлгілерді және техникалық құралдардың мүмкіндіктерін талдау негізінде кәсіби қызметтің жекелеген компоненттерінің талаптары мен ерекшеліктерін әзірлейді
  • Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

Ұқсас БББ

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Esil University

7M06102 Ақпараттық жүйелер HN

«Тұран-Астана» университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top