7M06102 Ақпараттық жүйелер в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық және цифрлық технологиялар саласында іргелі және қолданбалы білімі бар техникалық ғылымдар магистрін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Шешімдерді қабылдаудың көп критериялы есептері
Пәннің мақсаты – магистранттарға көп критерийлі шешім қабылдау теориясы мен әдістерін, соның ішінде баламаларды бағалау, салмақтау, тиімділік өлшемдерін қолдану және шешімдерді негіздеу дағдыларын үйрету. Бұл пәнде көп критерийлі шешім қабылдау мәселелерінің теориялық негіздері, әдістері мен модельдері қарастырылады. Оларға Pareto оңтайлылығы, утилиталар теориясы, ELECTRE, AHP, TOPSIS сияқты әдістер, сондай-ақ нақты қолданбалы есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану кіреді.
Несиелер - 5
-
Блокчейн экожүйелерін әзірлеу және талдау әдістемесі
Пәннің мақсаты – магистранттарға блокчейн экожүйелерін жобалау мен талдау әдістемелерін меңгерту, сондай-ақ криптоэкономика, токеномика және децентрализденген экожүйелердің тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пәнде блокчейн экожүйесінің компоненттері, олардың өзара әрекеттесуі, басқару модельдері, ынталандыру механизмдері мен токен үлгілері зерттеледі. Сонымен қатар экожүйелердің өмірлік циклін модельдеу, масштабталуы, қауіпсіздігі және экономикалық орнықтылығын бағалау тәсілдері қарастырылады.
Несиелер - 4
-
Терең нейрондық оқыту
Пәннің мақсаты – магистранттарға терең нейрондық желілердің теориялық негіздерін, архитектураларын, оқыту алгоритмдерін және практикалық қолдану салаларын меңгерту. Бұл пәнде жасанды нейрондық желілердің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері, көп қабатты персептрондар, CNN (салынбалы нейрондық желілер), RNN (қайталанатын нейрондық желілер), сондай-ақ қазіргі заманғы deep learning кітапханалары (TensorFlow, PyTorch) арқылы модель құру мен оқыту қарастырылады. Пән компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және өзге де салалардағы қосымшаларды қамтиды.
Несиелер - 5
-
Компьютерлік көру және бейнелерді тану
Пәннің мақсаты – магистранттарға компьютерлік көру мен бейнелерді танудың теориялық негіздерін, алгоритмдерін және қолдану салаларын меңгерту, сонымен қатар практикалық дағдылар қалыптастыру. Бұл пән цифрлық бейнелерді өңдеу, объектілерді тану, бейнефрагменттерді сараптау және машиналық көру жүйелерін құру принциптерін қамтиды. Магистранттар классикалық әдістермен қатар терең нейрондық желілер (CNN) және қазіргі заманауи кітапханалар (OpenCV, TensorFlow, PyTorch) негізінде нақты жобалармен жұмыс істейді.
Несиелер - 5
-
ІТ- жобалар менеджменті
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда ақпараттық сервис ұғымына, Ақпараттық жүйелерді басқару моделіне (ITSM), ITIL кітапханаларына (IT Infrastructure Library) негізделген кәсіпорынның IT-инфрақұрылымын басқаруды ұйымдастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Шешімдерді қабылдаудың теориялық негіздері
Пәннің мақсаты – магистранттарға шешім қабылдау теориясының негізгі ұғымдарын, модельдерін және әдістерін, соның ішінде белгісіздік және тәуекел жағдайындағы шешімдерді қабылдау тәсілдерін меңгерту. Бұл пән шешім қабылдау теориясының математикалық және логикалық негіздерін зерттейді. Оған таңдау теориясы, утилиталар теориясы, ықтималдықтық модельдер, ойын теориясының элементтері және шешім ағаштары жатады. Пән нақты жағдайларда шешім қабылдау стратегияларын негіздеуге көмектеседі.
Несиелер - 5
-
АЖ-талдау, моделдеу және жобалау
Пәннің мақсаты магистранттарды ақпараттық жүйелерді жүйелік тұрғыда талдау, функционалдық және құрылымдық модельдеу, жобалау әдістері мен құралдарын қолдануға үйрету. Пән ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің бастапқы кезеңдеріндегі (талаптарды жинау, талдау, модельдеу, жобалау) әдістемелерге бағытталған. UML, DFD, ER-diagram, BPMN құралдарын қолдана отырып, болашақ жүйелердің құрылымын, функционалдық компоненттерін және өзара байланыстарын моделдеуге және жобалауға үйретеді.
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілердің архитектурасы мен технологиялары
Пәннің мақсаты магистранттарға заманауи компьютерлік желілердің архитектурасын, озық технологияларын, хаттамаларын және олардың тиімділігін бағалау мен басқару әдістерін терең меңгерту. Пәнде корпоративтік және жаһандық желілердің құрылымдық модельдері, OSI мен TCP/IP архитектуралары, маршрутизация және коммутация хаттамалары, желілік қауіпсіздік стратегиялары мен бұлттық технологиялар талданады. Магистранттар зертханалық жұмыстар арқылы желілерді жобалау, конфигурациялау және басқару дағдыларын дамытады.
Несиелер - 5
-
Таратылған ақпараттық жүйелерді жобалау
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар объектілі-бағытталған жобалау, программалау және программалық жүйелерді тестілеу принциптері туралы жүйелендірілген білім ала алады, типтік шешімдердің шаблонын және ақпаратты өңдеу жүйелерінің компонентін құрастыра алады; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың нәтижелерін ескере отырып жобаланатын автоматтандыру объектісіне техникалық тапсырмаларды құрастыра алады.
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялар және жүйелердің кешенді қауіпсіздігі
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар құқықтық нормативтік актілер, ҚР нормативтік әдістемелік құжаттары және әлемдік озық инновациялық технологиялар талаптарына сәйкес қазіргі кәсіпорындардағы Ақпараттық технологиялар мен жүйелердің кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алады.
Несиелер - 4
-
Үлкен деректерді интеллектуалды талдау
Пәннің мақсаты – магистранттарға үлкен деректерді интеллектуалды талдаудың теориялық негіздерін және заманауи әдістерін меңгерту, сонымен қатар машиналық оқыту, мәліметтерді кластерлеу, жіктеу және болжам жасау дағдыларын дамыту. Пәнде деректерді интеллектуалды талдау, машиналық оқыту негіздері, үлкен деректерді автоматты түрде өңдеу әдістері, алгоритмдер мен құралдар, сондай-ақ Python, R, Spark ML сияқты платформалармен практикалық жұмыс қарастырылады. Магистранттар нақты салалық деректермен жұмыс істей отырып, аналитикалық модельдер құра алады.
Несиелер - 5
-
Визуалды программалау құралдарын қолдана отырып, ақпараттық жүйелерді әзірлеу
Пәннің мақсаты – магистранттарды визуалды программалау құралдарын қолдана отырып, ақпараттық жүйелерді құрастырудың тәсілдері мен технологияларына үйрету. Бұл пән визуалды интерфейстер арқылы ақпараттық жүйелерді жобалау және жасауға бағытталған. Пәнде қолданушы интерфейсін жобалау, оқиғаларға негізделген бағдарламалау, деректермен жұмыс істеу, модульдік құрылым және платформааралық интеграция қарастырылады. Студенттер практикалық жобалар арқылы бизнес-логикасы бар қолданбалар құра алады.
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелердегі ғылыми зерттеулер
Пәннің мақсаты магистранттарды ақпараттық жүйелер саласындағы ғылыми зерттеулердің теориялық негіздерімен, әдіснамалық тәсілдерімен және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларымен қаруландыру. Бұл пәнде ғылыми зерттеу жұмысының құрылымы, әдіснамалық негіздері, зерттеу мәселесін анықтау, гипотеза құру, әдеби шолу жасау, мәліметтерді жинау мен талдау, ғылыми жұмысты рәсімдеу және қорғау кезеңдері қарастырылады. Ақпараттық жүйелер контекстінде қолданбалы зерттеулерге баса назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелердің архитектурасы
Ақпараттық жүйелердің архитектурасы ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы заманауи маманның негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Бұл пәннің негізгі міндеті-әртүрлі салалардағы ақпараттық жүйелердің ұйымдастырылуы мен принциптері, жұмыс істеу модельдері туралы жалпы теориялық идеялар мен түсініктерді қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Блокчейн шешімдерін жобалау
Пәннің мақсаты – магистранттарға блокчейн технологиясының архитектурасы мен жұмыс принциптерін меңгерту, түрлі салаларға арналған блокчейн шешімдерін жобалау мен құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Пәнде блокчейн технологиясының негіздері, орталықтандырылмаған жүйелер, консенсус алгоритмдері, смарт-келісімшарттар және түрлі блокчейн платформалар (Ethereum, Hyperledger, т.б.) қарастырылады. Студенттер нақты кейстер негізінде блокчейн-бағдарламалар архитектурасын жобалап, прототиптер дайындайды.
Несиелер - 4
-
Үлкен деректерді өңдеу және сақтау жүйелерін әзірлеу
Пәннің мақсаты – магистранттарға үлкен деректерді өңдеу мен сақтауға арналған жүйелерді жобалау, архитектуралау және тиімді қолдану әдістерін меңгерту, сонымен қатар заманауи технологиялық платформалармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Бұл пән үлкен деректермен жұмыс істеудің архитектуралық және технологиялық аспектілерін қарастырады. Магистранттар деректерді жинау, сақтау, алдын ала өңдеу және талдау үшін қолданылатын жүйелер мен құралдармен танысады. Пәнде масштабталатын жүйелерді құру, параллель есептеу және бұлттық шешімдерді пайдалану да қамтылады.
Несиелер - 5
-
Компьютерлік ақпаратты қорғау әдістері және құралдары
Ақпараттық жүйелерге жататын автоматтандырылған жүйелердің сенімділігі мен сапасының көрсеткіштерін анықтау және қамтамасыз етудің негізгі әдістерімен таныстыру, осы теорияның негізгі ережелерімен, есептеу машиналары мен жүйелерінің сенімділігін бағалау және есептеу ұғымдарымен танысу
Несиелер - 4
-
Әдебиеттерді талдау, ақпараттық технологиялар саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және ақпараттық технологиялар саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Көп ағынды программалау
Пәннің мақсаты – магистранттарға көп ағынды программалау негіздерін, параллель есептеу модельдерін және заманауи программалау тілдеріндегі (C++, Java, Python) құралдарды қолдана отырып, тиімді әрі сенімді көп ағынды қосымшалар құру дағдыларын меңгерту. Бұл пән көп ағынды программалау ұғымдарын, ағындарды басқару, синхрондау, deadlock жағдайларын болдырмау, ресурстарды бірлесіп пайдалану және параллелизмнің өнімділігін арттыру стратегияларын қамтиды. Студенттер нақты кодтар арқылы мультиағынды жүйелер құрастырады және оларды талдайды.
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Салалар бойынша қазіргі заманғы әдістер, зерттеулер мен талдаулар
Пәннің мақсаты магистранттарға ақпараттық жүйелерді түрлі салаларда (білім, денсаулық сақтау, экономика, логистика, өндіріс, т.б.) қолдануға арналған заманауи ғылыми әдістерді, зерттеу құралдары мен аналитикалық тәсілдерді меңгерту. Пәнде индустриялық салаларда ақпараттық жүйелерді енгізу мен бейімдеуге қажетті заманауи зерттеу әдістері мен модельдері қарастырылады. Магистранттар деректерді интеллектуалды өңдеу, жүйелік талдау, салалық аналитика және шешім қабылдау процестерін модельдеу құралдарын үйренеді
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Талаптарды талдау, архитектураны үлгілеу және компоненттерді сипаттау негізінде ақпараттық жүйелерді жобалайды.
- Шешім қабылдаудың теориялық және көпкритерийлі әдістерін қолдана отырып, ақпараттық жүйелер мен желілер архитектурасын бағалайды.
- IT-жобаларды жоспарлау және іске асыру барысында ақпараттық қауіпсіздік талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді.
- Ақпараттық жүйелерді автоматтандыру және қауіпсіздігін арттыру мақсатында блокчейн технологиялары мен терең оқыту модельдері негізінде интеллектуалды шешімдерді әзірлейді.
- Заманауи технологиялар мен аналитикалық әдістерді қолданып, үлкен деректерді өңдеу, сақтау және интеллектуалды талдау бойынша шешімдерді іске асырады.
- Визуалды программалау құралдары мен көпағынды өңдеу технологияларын қолдана отырып, ақпараттық жүйелерді жасайды.
- Таңдалған тақырып бойынша ғылыми зерттеу жүргізеді: әдебиеттерді талдау, мақсат қою, әдістерді таңдау, нәтижелерді өңдеу және диссертацияны рәсімдеу.
Ұқсас БББ
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Esil University
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
«Тұран-Астана» университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Esil University
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті