Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер HN в «Тұран-Астана» университеті

Пәндер

  • АЖ талдау, модельдеу және жобалау

    Осы пән аясында: жобалау объектілері ретінде ақпараттық жүйелердің әртүрлі сыныптарының құрылымы зерттеледі. АЖ жобалаудың заманауи технологиялары және оларды қолдану тиімділігін негіздеу әдістері. АЖ жобалау кезеңдері мен кезеңдерінің мазмұны және әртүрлі жобалау технологияларын пайдалану кезіндегі олардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару және ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды игеру. Осы пәннің аясында оқытылады: Еуропа мен Қазақстандағы университеттік білім беру тарихы оқытылады. Жоғары мектептің дамуын анықтайтын заманауи трендтер. Жоғары білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Жоғары білімнің нормативтік-құқықтық негіздері. Білім беру бағдарламасының дизайны: принциптері мен модельдері. Білім беру бағдарламасының дизайны: оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Жоғары мектепте оқытудың интерактивті әдістері. Интерактивті ақпараттық ортадағы оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика

    Осы пән аясында: комбинаторика элементтері оқытылады. Ықтималдық. Ықтималдық қасиеттері. Теледидар теоремалары мен формулалары. Кездейсоқ шама. Кездейсоқ шаманың таралу заңдары және олардың сипаттамалары. Үлкен сандар заңы. Корреляция. Жалпы және таңдамалы популяциялар. Таңдау әдістері. Көпбұрыш және гистограмма.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру болып табылады. Осы пәннің аясында оқытылады: басқару психологиясы оның пәні мен принциптері зерттеледі. Басқару психологиясындағы әдіснамалық тәсілдер. Басқару міндеттері және басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері. Ұйымдарды басқарудағы көшбасшылық және көшбасшылық. Басқару кадрларын даярлау. Қызметкерлердің кәсіби деформациясы. Ұйымдағы қақтығыстар және оларды шешу мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Идеяларды құру және стартаптар

    Пәнді оқудың мақсаты: өз өніміңізді жасау үшін қажетті білім мен практикалық дағдылардың көлемін қалыптастыру. Пән шеңберінде: Бизнес идеясын таңдаудың негізгі тәсілдері. Идеяны бизнес тұжырымдамасына айналдыру. Адамдарды командаға тарту принциптері. Мотивациялық бағдарламаларды әзірлеу. Ұсынысты әзірлеудің негізгі тәсілдері және оны тұжырымдау. Тікелей және жанама бәсекелестер минималды өміршең өнім болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • IT технологияның фундаменталды және өзекті мәселелері

    Осы пән шеңберінде: білім беру жүйесін ақпараттандыру процесінің сипаттамасы зерделенеді, білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану бағыттары мен әдістері ашылады. Бастауыш білім беруді ақпараттандыру критерийлерін зерделеуге, сондай - ақ оларды оқу стандартында көрсетуге ерекше назар аударылады; мектептің ақпараттық-білім беру ортасын жобалау аспектілері қарастырылады. Қорытынды тақырыпта қашықтықтан оқыту негіздері келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіпшілік)

    Пән шеңберінде келесі пәндер зерттеледі: шет тіліндегі материалдарды ғылыми тұрғыдан таныстырудың функционалдық және стилистикалық сипаттамалары, шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық шет тілі, халықаралық ынтымақтастық аясында іскерлік хат алмасу негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі обьектіге бағытталған программалау

    Осы пән аясында: объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы зерттеледі. ОББ негізгі компоненттері. Бағдарламалаудағы объектіге бағытталған тәсіл. ОББ тілдері мен орталары. Білім берудегі ОББ оқыту мазмұны. Білім беруде ОББ қолдану ерекшеліктері. Электрондық білім беру басылымдары мен ресурстарын әзірлеуге объектіге бағытталған тәсілді қолдану. ОББ саласындағы информатиктерді даярлау жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда қазіргі ғылымның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелері және оның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: Философия құрылымындағы ғылым философиясының мәртебесі, ғылым философиясы және ғылым тарихы, қарым-қатынас мәселелері, ғылымның идеологиялық контексттері. Ғылым тарихы мен философиясындағы метафизикалық және антиметафизикалық дискурстар, ғылым онтологиясы, ғылыми реализм мен инструментализмнің қарама-қайшылығы, ғылымның гносеологиялық мәселелері, сараланған тұтастық ретіндегі ғылыми таным, оның ақиқаттығы мен негізділігі мәселелері, ғылыми танымның аксиологиясы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. олардың ғылым тарихындағы өзгерістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдері

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: С++объектілі-бағытталған ортасы. ЖБП ерекшеліктері. С тілі. Қарапайым, тізбектелетін, аралық және құрылымдық деректер типтері. Сыныптар. Визуалды компоненттер кітапханасы. Жүйелік талдау әдістері мен методологиясын қолдану және әртүрлі ақпараттық жүйелердің қосымшаларын әзірлеу кезінде С++ шешімдері мен мүмкіндіктерін қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет

    Пәнге мыналар кіреді: сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру факторы ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесін реформалау, мемлекеттік қызмет көрсету процесін жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, әртүрлі мінез-құлықтағы субъектілік-құқықтық қатынастарды қалыптастыру әсіресе, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің қалыптасуы Ia сыбайлас жемқорлыққа қарсы жастар мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми - зерттеу қызметінің ақпараттық негіздері

    Осы пән аясында: ғылыми Әдістеменің негіздері оқытылады білім берудегі қызмет. Әдістеме ұғымы принциптер жүйесі ретінде және теориялық және практикалық қызметті ұйымдастыру, құру тәсілдері. Философиялық-психологиялық, жүйелік-техникалық негіздер әдіснамалар. "Қызмет" ұғымы қызметтің құрылымдық компоненттері. Ұйымдастырушылық мәдениеттің қызметі мен түрлері. Қызмет шарттары. Ғылым әдіснамасының ғылыми негіздері. Ғылыми таным және ғылыми зерттеу. Ғылым туралы жалпы түсінік. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылым қалай нәтиже. Ғылыми білімнің құрылымы. Теориялық және эмпирикалық зерттеулер, олардың өзара байланысы. Іргелі және қолданбалы зерттеу. Ғылыми білімді ұйымдастыру формалары. Әдіснаманың этикалық және эстетикалық негіздері. Ғылыми этика нормалары.. Ұжымдық және жеке ғылыми қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    Криптографияның негізгі ұғымдары. Жабық кілтпен шифрлаудың қарапайым әдістері. Жабық кілтті блоктық шифрларды құру принциптері. DES және AES шифрлау алгоритмдері. МСТ 28147-89 деректерді криптографиялық түрлендіру алгоритмі. Криптографиялық хеш-функциялар. Ағынды шифрлар және жалған кездейсоқ сандардың генераторлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен ғылымның қазіргі мәселелері

    Осы пән аясында оқытылады: ЖОО-да оқытудың мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар жалпы жоғары педагогикалық білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері; педагогикалық қызметтің құрылымы. БИЖ-де информатиканы оқыту функциялары. Жоғары мектептегі оқу процесінің педагогикалық аспектілері. Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі, оның негізгі компоненттерінің жалпы сипаттамасы. Университетте информатиканы оқытудың негізгі мәселелері мен құралдары. Жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру формалары ғылым мен білім берудің педагогикалық дизайны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • РНР-де WEB программалау

    PHP web бағдарламалау пәні интерактивті және функционалды веб-қосымшаларды әзірлеу үшін PHP, мәліметтер базасы және веб-технологияларды қолдана отырып динамикалық веб-сайттар құруға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау құралдары

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Әлеуметтік зерттеулердегі Деректерді талдаудың теориялық-әдіснамалық негіздері, деректерді кодтау міндеттері, деректер кестелерін қалыптастыру және дайындау. Дескриптивтік статистиканың әдістері мен ұғымдары (шашырату және Орталық үрдістер шаралары, жиілік кестесі, орташа мәндерді салыстыру, корреляциялық талдау, нәтижелерді графикалық ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Замануи білім беру технологиялары

    Осы пәнді оқытудың аясында: нейрондық желілерге кіріспе нейроинформатиканың негізгі теоремалары. Нейрондық желілер теориясының негізгі түсініктері. Нейрондық желілерді оқыту мәселесін шешу және шешу жолдары. Нейрондық желілердің стандартты архитектуралары. Ассоциативті сақтау нейрондық желілері. Нейро-бұлыңғыр жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Компьютерлік желілердің базалық топологиясы. Топология ұғымы. OSI жеті деңгейлі моделі.OSI моделі деңгейлерінің өзара әрекеттесуі. Стандарттар және хаттамалар стектері. Стандарттар спецификациясы. Хаттамалар және хаттамалар стектері. OSI стегі. TCP / IP протоколдарының стек архитектурасы. Деректер берудің физикалық ортасы. Желілік жабдық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың қазіргі концепциялары

    Осы пән шеңберінде оқытудың әдіснамалық негіздері және педагогты кәсіби даярлау жоғары педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптерін ЖОО-да оқытудың мазмұнын айқындайтын нормативтік құжаттар зерделенеді; педагогикалық қызметтің құрылымы Орта мектептегі информатиканы оқыту функциялары Жоғары мектептегі оқу процесінің педагогикалық негіздері информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі, оның негізгі компоненттерінің жалпы сипаттамасы университеттегі информатиканы оқытудың негізгі әдістері мен құралдары жоғары мектептегі оқу процесін ұйымдастыру формалары педагогикалық жобалау студенттердің өзіндік және ғылыми зерттеу жұмыстары университеттегі білім беру процесін ақпараттандыру қазіргі білім беру технологиялары оқу процесін ұйымдастыру принциптері информатика оқыту технологиясы педагогикалық инноватика

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде виртуалды бейнелік технологияларды қолдану

    Осы пән аясында оқытылады: ЖОО-да оқытудың мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар жалпы жоғары педагогикалық білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері; педагогикалық қызметтің құрылымы. БИЖ-де информатиканы оқыту функциялары. Жоғары мектептегі оқу процесінің педагогикалық аспектілері. Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі, оның негізгі компоненттерінің жалпы сипаттамасы. Университетте информатиканы оқытудың негізгі мәселелері мен құралдары. Жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру формалары ғылым мен білімнің педагогикалық дизайны

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АЖ жасаудың программалық жобаларын басқару

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: UML тіліне кіріспе. Жүйелерді модельдеу үшін UML тілінің құралдары. UML тілінің семантикасы. Object Constraint Language (OCL) тілі. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің біріздендірілген процесі. Объектілі-бағытталған CASE-жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғылар үшін қосымша құру

    Осы пән аясында мыналар оқытылады:кіріспе және интернет-қосымшалардың негізгі тұжырымдамалары. Интернет қосымшаларын құру технологиялары. JavaScript Негіздері. JavaScript ішіндегі функциялар мен нысандар. Сценарийлер жасау. JQuery Кітапханасы. Аудио және бейне ағындарымен жұмыс. Интернетке тарату, сығымдау және хабар тарату сапасын бақылау. Бейне өңдеуді автоматтандыру, тікелей эфирде бейне графикалық безендіру. Бейне қызметтерін интернет-жобаларға біріктіру. Жобалық жұмыс және практика. Жұмыс процесін басқару. Case studies

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді басқару

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Деректер базасын құру негіздері. Деректер қорының қауіпсіздігін қамтамасыз ету құралдары. ДБ қауіпсіздігін физикалық іске асыру. Деректерге кіру құқықтарын басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беретін электрондық басылымдарды өңдеу және қолдану

    Осы пән аясында оқытылады: қолданбалы есептердің негізгі түсініктері мен мысалдары. Метрикалық жіктеу әдістері. Логикалық жіктеу әдістері. Сызықтық жіктеу әдістері. Регрессиялық талдау әдістері. Байес жіктеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдіснамасы

    Осы пән аясында: Білім берудегі ғылыми қызмет әдіснамасының негіздері оқытылады. Әдістеме ұғымы теориялық және практикалық қызметті ұйымдастырудың, құрудың принциптері мен тәсілдерінің жүйесі ретінде. Әдістеменің философиялық-психологиялық, жүйелік-техникалық негіздері. "Қызмет" ұғымы қызметтің құрылымдық компоненттері. Ұйымдастырушылық мәдениеттің қызметі мен түрлері. Қызмет шарттары. Ғылым әдіснамасының ғылыми негіздері. Ғылыми таным және ғылыми зерттеу. Ғылым туралы жалпы түсінік. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зияткерлік жүйелер

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздері. Техникалық көру және бейнелерді генерациялау жүйелері. Сөйлеуді тану және генерациялау жүйелері. Табиғи-тілдік интерфейс жүйелері. Сараптамалық жүйелер. СИ бағдарламалау тілдері. Иск аспаптық құралдары.ТШИ даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Объектіні немесе процесті модельдеу әдістері, зерттелетін проблеманың өзектілігін ескере отырып, кәсіби маңызды ақпаратты іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерін білу және түсіну керек:
  • Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеу коммуникативтік қабілеттері болуы
  • IT-технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер, ақпараттық жүйелердің негізгі типтері мен жіктелуі және ақпараттық процестердің өту заңдылықтарын білу және түсіну керек
  • IT жобаларды, модельдерді және технологияларды орындау және басқару үшін бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және пайдалану қабілеті болуы керек
  • aқпараттық жүйелерді жобалау ерекшеліктерін ескере отырып, ақпараттық және бизнес-процестерді тереңдетіп талдау дағдылары қабілеті болуы керек
  • Техникалық құжаттаманы әзірлеу және жасау, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің нәтижелерін практикалық пайдалануға дейін жеткізу қабілеті болуы керек
  • Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, абстрактілі ойлау қабілетіне ие болуға, дамыған дедукция мен индукцияға ие болуға ұмтылу коммуникативтік қабілеттері болуы
  • оқытудың жаңа ақпараттық-педагогикалық технологиялары жағдайында педагогикалық қызметті ұйымдастыра білу; педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру үшін ғылым мен білім беруді ақпараттандыру әдістерін, құралдары мен технологияларын пайдалану.
  • Информатика және АКТ саласындағы алған білімдерін ғылым мен білім беруде, оларды ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалануда пайдалану.
  • Бағдарламалаудың іргелі теорияларының бағдарламалық құралдарды әзірлеуге қатысу процесінде магистрдің болашақ кәсіби қызметін модельдеудің практикалық тәсілдерімен байланысын білу және түсіну.
  • инновациялық жобаларды әзірлеу және енгізу әдіснамасында құзыретті болу.
  • Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну, Академиялық адалдық нормаларының кез келген бұзылуына нөлдік төзімділікті қалыптастыру

Ұқсас БББ

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Esil University

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top