Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогтарды даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, тұрақты даму қағидаттарын сақтай отырып, түрлі салаларда АИ қолдануын ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу.
  • Инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын қолдана отырып, педагогикалық қызмет туралы тұтас идеяны, қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін сипаттау.
  • Әлеуметтік педагогика тарихы, әлеуметтік жұмыс, әлеуметтену мәселелері, тұлға дамуының ерекшеліктері, тұлға дамуындағы ауытқулардың себептерін және әртүрлі санаттағы балалардың әлеуметтік-педагогикалық мәселелерін талдай отырып, білімдерін көрсету.
  • Лидерлік қасиеттерді анықтауда, әлеуметтік-психологиялық әдістерге сүйене отырып әлеуметтік-педагогикалық диагностика бойынша алынған деректерді өңдеу және интерпретациялау үшін оқу-тәрбие жұмысын және тренингтерді ұйымдастыру.
  • Педагогикалық анимацияларды, психологиялық әдістерді оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мақсатында, сондай-ақ мектеп жанжалдары мен мәселелерінің шешімін табу, кеңес берудің әртүрлі кезеңдерінде кәсіби міндеттерді шешуде балалар мен жасөспірімдерде виктимизацияны алдын алуда оқушыларды сүйемелдеу бойынша өз қызметін зерттей отырып пайдалану.
  • Әлеуметтік-педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгере отырып, оқушыларды оңалтуда арт-педагогика қағидаларын, балалармен, девиантты мінез-құлықты балалармен және жастармен құжаттаманы ресімдеуде әлеуметтік-педагогикалық жұмысты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылармен және отбасылармен әр түрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру.
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерге инновациялық технологияларды, интерактивті, түзету әдістерін пайдалана отырып, білім алушыларды әлеуметтену процесінде қолдауға арналған әлеуметтік-педагогикалық жобалар мен бағдарламаларды құру.
  • Әртүрлі контингенттермен жұмыс істеу үшін әлеуметтік-педагогикалық технологияларды таңдау: еріктілер, дарынды балалар, өмірлік қиын жағдайдағы балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.
  • Инновациялық тәжірибені бағалай отырып, зерттеу нәтижелері мен сыртқы дәлелдеу көздерін қолданып, әртүрлі үлгідегі білім беру ұйымдарында әлеуметтік қолдау және сүйемелдеу технологияларын меңгеру.
Top