Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01801 Әлеуметтік педагогтарды даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кез-келген деңгейдегі заманауи білім беру, әлеуметтік мекемелерде жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеу бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын, білім алушыларды әлеуметтік педагогика саласының жүйелі білімдерін қалыптастыруға қабілетті, оқу-тәрбие процесін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ұйымдастыратын әлеуметтік педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогика тарихы
Педагогика
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім беру психологиясы
Әлеуметтік психология
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық анимация
Кәсіби көшбасшылық негіздері
Әлеуметтік-психологиялық тренингтер әдістемесі
Профориентология негіздері
Жас ерекшелік психологиясы
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Арнайы педагогика және психология негіздері
Педагогикалық конфликтология
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекетті құқықтық қамтамасыз ету
Реабилитация орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Әлеуметтік педагогикалық шеберлік
Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың технологиялары
Әлеуметтік педагогикалық диагностика
Оқушыларды әлеуметтік педагогикалық қолдау
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Мектептегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік педагогтың волонтерлік қызметі
Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстың әдістемесі
Әлеуметтік-педагогикалық виктимология
Әлеуметтік жұмыстың теориясы және әдістемесі
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Тұлғаны әлеуметтік- педагогикалық түзету
Әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
-
4 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогтың ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмысының әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың технологиясы
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориялық әдіснамалық негіздері мен әдістемелері
Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысының әдістемесі
Психологиялық-педагогикалық практикум
Арт-педагогика
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік жұмыс әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, тұрақты даму қағидаттарын сақтай отырып, түрлі салаларда АИ қолдануын ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу.
- Инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын қолдана отырып, педагогикалық қызмет туралы тұтас идеяны, қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін сипаттау.
- Әлеуметтік педагогика тарихы, әлеуметтік жұмыс, әлеуметтену мәселелері, тұлға дамуының ерекшеліктері, тұлға дамуындағы ауытқулардың себептерін және әртүрлі санаттағы балалардың әлеуметтік-педагогикалық мәселелерін талдай отырып, білімдерін көрсету.
- Лидерлік қасиеттерді анықтауда, әлеуметтік-психологиялық әдістерге сүйене отырып әлеуметтік-педагогикалық диагностика бойынша алынған деректерді өңдеу және интерпретациялау үшін оқу-тәрбие жұмысын және тренингтерді ұйымдастыру.
- Педагогикалық анимацияларды, психологиялық әдістерді оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мақсатында, сондай-ақ мектеп жанжалдары мен мәселелерінің шешімін табу, кеңес берудің әртүрлі кезеңдерінде кәсіби міндеттерді шешуде балалар мен жасөспірімдерде виктимизацияны алдын алуда оқушыларды сүйемелдеу бойынша өз қызметін зерттей отырып пайдалану.
- Әлеуметтік-педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгере отырып, оқушыларды оңалтуда арт-педагогика қағидаларын, балалармен, девиантты мінез-құлықты балалармен және жастармен құжаттаманы ресімдеуде әлеуметтік-педагогикалық жұмысты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылармен және отбасылармен әр түрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру.
- Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерге инновациялық технологияларды, интерактивті, түзету әдістерін пайдалана отырып, білім алушыларды әлеуметтену процесінде қолдауға арналған әлеуметтік-педагогикалық жобалар мен бағдарламаларды құру.
- Әртүрлі контингенттермен жұмыс істеу үшін әлеуметтік-педагогикалық технологияларды таңдау: еріктілер, дарынды балалар, өмірлік қиын жағдайдағы балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.
- Инновациялық тәжірибені бағалай отырып, зерттеу нәтижелері мен сыртқы дәлелдеу көздерін қолданып, әртүрлі үлгідегі білім беру ұйымдарында әлеуметтік қолдау және сүйемелдеу технологияларын меңгеру.