6B03201 Қоғаммен байланыс в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи еңбек нарығында қоғаммен қарым-қатынастың әртүрлі салаларында бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие жоғары дәрежелі қоғаммен байланыс мамандарын дайындау (PR).
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
PR-ге кіріспе
Пән PR теориясын, негіздерін және пайда болуын түсінуге бағытталған. Студенттер PR тарихын зерттейді, коммуникацияларды құру мен жүргізудің классикалық және интеграцияланған әдісі арасындағы айырмашылықты түсінеді, PR бағыттары мен PR маманының функцияларын анықтайды. Ұйымның бизнес мақсаттарын зерттеуді және ұйымның, оның бәсекелестерінің, стейкхолдерлердің зерттеу әдістерін қолдана отырып және байланыс арналары мен құралдарын сәйкесінше таңдау арқылы PR мақсаттарын құруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамға қызмет ету
Пән теориялық білім мен әлеуметтік маңызы бар қызметке қатысуды ұштастыру арқылы қоғамға қызмет ету тәжірибесін, гуманизмді, моральдық-этикалық құндылықтарды және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманның негізгі әлеуметтік мәселелерін – экологияны, инклюзияны, өмір қауіпсіздігін, кемсітушілік пен әлеуметтік әділетсіздікті түсінуге, сондай-ақ әр адамның қоғамның орнықты дамуына қосатын үлесін ұғынуға мүмкіндік береді. Пәнде түрлі әлеуметтік топтардың, әсіресе осал санаттағы адамдардың қажеттіліктерін танып, түсіну қабілетін, эмпатияны дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдерін нақты әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, әлеуметтік жобаларды олардың тиімділігі, орнықтылығы және инклюзивтілігі тұрғысынан талдауға және бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кино және медиа өндірісіне кіріспе
Пәннің мақсаты – концепциядан іске асыруға дейінгі кино және медиаконтентті өндіру кезеңдерін үйрету; шығармашылық топпен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды беру; құжаттамамен жұмыс істеуді, сметаны құрастыруды және онымен жұмыс істеуді үйрету. Студент шығармашылық жобамен жұмыс істеу тәжірибесін меңгереді және практикалық түрде бекітеді. Шығармашылық жоба аясында студент теориялық және практикалық материал арқылы режиссер, оператор, актер, продюсер жұмысының ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR мәтіндерін құру
Пән студенттердің әртүрлі PR арналары үшін мәтіндік PR мазмұнын жасау дағдыларын игеруге және мәтіндік мазмұнның әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі тапсырмалар үшін мәтіндік PR мазмұнын құруды үйренеді коммуникация және оның тиімділігін мақсатты аудиторияға коммуникациялық хабарламаларға қол жеткізу тұрғысынан бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық дағдылар мен ЖИ
Пән мақсаты – теориялық білім мен дағдыларды қолдану, жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану саласында кешенді құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құрудың заманауи теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өмір дизайны
Курс әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным арқылы өзін-өзі жүзеге асыру моделін қалыптастыруға бағытталған. Өмірлік қажеттіліктер мен құндылықтар теорияларын (адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, құрмет, Бостандық, қадір-қасиет және қоғамдық игілікке ұмтылу) зерттей отырып, студенттер өздерінің бағдарларын түсінеді және бағалайды, өмірлік және кәсіби дамудың жеке стратегияларын қалыптастырады. Азаматтық жетілуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер алған білімдерін өмірлік жағдайларды талдау, мінез-құлық стратегияларын модельдеу және әлеуметтік шындықты өзгерту үшін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
PR зерттеу әдістері
Пән студенттердің PR қызметі саласындағы сандық және сапалық зерттеулерді тереңірек зерттеуге бағытталған. Офлайн және онлайн нарықты зерттеу құралдарын пайдалану, мақсатты аудиториялардың тұтынушылық мінез-құлқын зерттеу, нарықтың белгілі бір объектілеріне халықтың сенім деңгейі және байланыс науқандарының сәйкес және шешуші PR мәселелерін жасау үшін зерттеу нәтижелерін қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Интернет маркетинг және SMM
Бұл курс студенттерге интернет-жарнаманың түрлерін, терминологиясын және интернет-жарнаманы құру ережелерін білуге мүмкіндік береді. Олар цифрлық жарнаманы қалай іске қосатынын, медиа-контентті алға жылжыту үшін SMM-стратегиясын қалай жасайтынын және жүзеге асыратынын түсінеді. Медиа-кампаниялардың KPI-ін анықтауды және тиімділікті бағалауды онлайн және офлайн, сандық және сапалық метрикаларды пайдалана отырып үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Фото, бейне және мобилография
Пән студентті фото сурет, бейне түсіру және мобилографияның техникалық және көркемдік негіздерімен таныстыруға бағытталған. Фото және бейне-контент жасау тұрғысынан кәсіби аппаратурамен және мобильді құрылғылармен озық пайдаланушының теориясы мен практикалық дағдыларын түсінуді қалыптастырады, сондай-ақ мультимедиа лық контент жасаудың практикалық дағдыларын береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Имидж, беделді құру және бренд менеджмент
Пән студенттерге брендті басқару кешені, имидж мен беделді құру, брендті құру және басқару процесінің теориялық және практикалық негіздері, ұйымның беделі мен имиджі туралы білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR-дағы жобалық менеджмент
Пән студенттерге жобаны басқару технологиясын қолдана отырып, PR жобасын құру теориясы мен практикасын түсінуді ұсынады: жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру кезеңінен бастап нақты белгіленген уақыт пен бюджет шеңберінде қойылған мақсаттарға жету үшін жобаларды басқару процесі. Студенттер PR жобасын құру алгоритмін үйренеді, таңдалған жобаны ілгерілету идеяларын жасайды және оны іс жүзінде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникация психологиясы
Пән студенттерде Бұқаралық коммуникацияның психологиялық заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыруға, классикалық және заманауи бұқаралық ақпарат құралдарының PR маманы мамандығында қандай рөл атқаратынын анықтауға бағытталған. Бұқаралық коммуникацияларды зерттеу әдістері және қоғамдық пікір мен сананы басқару тәсілдері зерделенеді, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы бұқаралық коммуникация құралдары институтының, бұқаралық коммуникация теорияларының, жеке бұқаралық коммуникация құралдарының даму заңдылықтары мен ерекшеліктерінің жұмыс істеуіне талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Minor пәні 1
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Контент өндірісінде ЖИ-ні пайдалану
Пән медиаконтентті жасау және бейімдеу үдерісінде қолданылатын жасанды интеллектінің заманауи құралдарын меңгеруге бағытталған. Курс аясында студенттер генеративті модельдердің жұмыс принциптерімен, табиғи тілді және бейнені өңдеу алгоритмдерімен, сондай-ақ коммуникация саласында ЖИ қолданудың этикалық қырларымен танысады. Ерекше назар ЖИ көмегімен мәтіндер, визуалды материалдар мен мультимедиялық форматтарды жасау тәжірибесіне аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық салалардағы продюсерлік
Пән студенттерге креативті индустрия түрлерін оңай шарлауға, трендтерді талдауға және белгілеуге, креативті индустрияның ықтимал табысты бағыттарын анықтауға және таңдалған салаларда креативті жобаларды шығаруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер және музыка байланыс құралы ретінде
Пән студенттерге өнер саласындағы негізгі ұғымдармен жұмыс істеуге бағытталған. Олар музыкадағы түрлерді, стильдерді, дәуірлерді ажырата білуді, музыкалық мәтіннің формасын, мазмұны мен техникасын түсінуді үйренді. Өнердің басқа түрлерінде ұқсастықтар мен ұқсастықтарды табу, музыка мен өнердің адам өміріне, интеллект пен ойлаудың дамуына әсерін түсіну. Оның ішінде студенттер өнер және музыка саласындағы алған білімдерін PR-жобалар үшін шығармашылық тұжырымдамалар жасауда қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сандық ортадағы брендтің беделін тексеру және басқару
Пән студенттерге сандық ортада байланыс орнатуға көмектесетін жасанды интеллект, виртуалды шындық қызметтері, жеңіл кодтау элементтері және басқа да сандық құралдар ретінде PR-да digital құралдарын қолдануға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елдік PR
Бұл пән елдік PR құруда Public Relations құру ерекшеліктерін және елдік имидж мен оны ілгерілету технологиясының негізгі компоненттерін зерттеуге бағытталған. Ел имиджінің геосаяси және экономикалық контекстегі бәсекелестік ресурс ретіндегі ұғымдары зерделенетін болады. Елдік имиджді қалыптастыру стратегияларының, әдістемелерінің, модельдерінің теориясы мен практикалық талдауы. Қазақстан мысалында ішкі имидждің әдістемелерін және мемлекеттің сыртқы имиджін құру жөніндегі күш-жігерді зерделеу, талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сұхбат және спичрайтинг
Пән студенттерді мультимедиялық форматтағы сұхбаттарды ұйымдастыруға, өткізуге және шешуге үйретуге және PR мазмұнын құру және коммуникациялық хабарламаларды мақсатты аудиторияға жеткізу үшін спикер жазу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны
Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау және негіздеу, ғылыми еңбектерді сыни бағалау, алынған нәтижелерді интерпретациялау және қорытындылау, сондай-ақ ғылыми мақалалар, есептер мен зерттеу жобалары үшін дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әңгімелеу және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары
Пән студенттерге мультимедиялық PR мазмұнында және көпшілік алдында сөйлеу үшін стортителлинг әдістерін қолдана отырып әңгімелер құруды үйренуге бағытталған. Мақсатты аудитория үшін ақпараттық себептерді қалыптастыруда қызықты тарих құру жолдары қарастырылады. Студенттер әңгімелерді құрудың негіздерімен, құрылымымен және формулаларымен, сондай-ақ коммуникацияларда әңгімелеу арқылы шешілетін функциялар мен міндеттермен танысады, сонымен қатар үлкен аудитория алдында сенімді сөйлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
PR-да сандық мазмұнды құру
Пән студенттерге графика, аудио, бейне және мәтін форматындағы digital ортасы үшін байланыс құру туралы түсінік береді. Студенттер өздерінің digital-коммуникациялық жобаларын тест форматында іске қосады, бұл оларға тағылымдамадан өту немесе жұмысқа орналасу үшін портфолио дайындауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor пәні 2
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлікке кіріспе
Бұл курстың мақсаты – студенттердің кәсіпкерлік, экономика және құқық салаларында базалық білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың креативтілік деңгейін арттыру, кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларын және оларды Business Model Canvas моделіне интеграциялау қабілеттерін дамыту. Курс барысында студенттер кәсіпкерлік бастамаларды Тұрақты даму мақсаттарымен (ТДМ) байланыстырудың маңыздылығын түсініп, әлеуметтік және экологиялық әсері бар жобалар әзірлеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерімен, салық салу және жобаларды бюджеттеу механизмдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR-дағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, арнайы жобалар және ESG
Бұл пән студенттерді кәсіби салада білімді одан әрі қолдана отырып, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік функцияларымен, сондай-ақ арнайы PR-жобаларды құру мысалдары мен әдістерімен таныстыруға бағытталған. Стратегияны құру және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті іске асыру және оны коммуникациялық кампанияларға енгізу тәсілдері, сондай-ақ арнайы PR-жобаларды құру тәсілдері зерттелетін болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
PR және медиадағы аналитика
Пән студенттердің қоғаммен байланыс және медиа саласындағы аналитика бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында деректерді жинау, интерпретациялау және визуализациялау әдістері, медиа және контент-талдау, ақпараттық кеңістікті мониторингтеу, PR-кампаниялардың тиімділігін бағалау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Интеграцияланған және цифрлық коммуникациялар стратегиясын құру және іске асыру
Пән студенттердің PR саласындағы қолда бар білімдеріне сүйене отырып, PR-стратегиялар және зерттеу, дайындау және іске асыру кезеңінен бастап коммуникациялық кампаниялар түрінде digital-ортада толыққанды интеграцияланған коммуникацияларды құруға, содан кейін PR-белсенділіктерінің тиімділігін бағалаудың соңғы кезеңіне бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси коммуникациялар және үкіметтік қатынастар
Бұл пән мемлекеттік құрылымдарда және саяси PR-да Public Relations құру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Қоғамдық пікірді басқаруға, қоғамның, коммерциялық және мемлекеттік құрылымдардың өзара қарым-қатынастарын құруға. Студенттер саясат саласындағы коммуникативтік процестердің ерекшеліктерімен танысады және саяси, мемлекеттік және GR-салаларда PR-жобаларды ұйымдастыру және өткізу бойынша нақты теориялық білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жобаларды продюсерлеу кезеңдері
Пән креативті жобаларды шығару кезеңдерін қарастырады: алдын-ала өндіріс, өндіріс, пост-өндіріс, оған креативті индустрияның перспективалық бағытын таңдау және мазмұнды медиа-өндіріс, содан кейін оны ілгерілету кіреді. интеграцияланған байланыс арналары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Продюсерлік мазмұнды іске қосу және басқару
Пән студенттерге алған білімдеріне сүйене отырып, таңдалған шығармашылық салалардағы жобаларды дайындаудан бастап іске қосу мен ілгерілетуге дейінгі барлық кезеңдерден өтуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR-да сандық құралдарды пайдалану
Пән студенттерге сандық құралдарды пайдалану және цифрлық ортадағы беделді басқару арқылы Digital ортасында ұйымның немесе тұлғаның беделіне аудит жүргізуді үйренуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ішкі байланыс және HR-бренді
Пән ішкі коммуникациялардың ерекшеліктерін, оларды құру тәсілдерін және ішкі байланыс арналары арқылы PR-жобаларды ілгерілетуді зерттеуге бағытталған. Студенттер HR стратегиясы мен HR брендінің не екенін зерттеп, сыртқы, ішкі PR және HR байланыстарын көруді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Minor пәні 3
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарысқа қарсы коммуникациялар және тәуекелдерді басқару
Бұл пән дағдарыстық жағдайлар кезінде коммуникацияларды басқару, дағдарыстардың себептері мен салдарын анықтау, сондай-ақ дағдарыстық жағдайларды болжау және оларға дайындық құралдарын меңгеруге бағытталған. Студенттер дағдарысқа қарсы қалтаны құруды, дағдарысқа қарсы әрекет ету алгоритмін ұстануды және дағдарыстық жағдайларды жою және ұйымның беделін/имиджін сақтау үшін стресстік жағдайларды басқаруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік
Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық интеллект
Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағды алуға бағытталған. Бұл курс барысында оқушылар қаржылық құралдарды түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді. Сонымен қатар салықты есептеу және төлеу, қаржылық ақпаратты талдау және қаржылық өнімдер арасында дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік беретін тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Курс қазіргі заман талабына сай жеке қаржыны саналы түрде басқару және дұрыс шешім қабылдау қабілетін дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курстың мақсаты – студенттердің экономика, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы базалық пәнаралық білімдерін қалыптастыру. Курс аясында студенттер нарықтық экономиканың негізгі категориялары мен жұмыс істеу механизмдерін, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық негіздерін, бизнес-идеялар мен бизнес-модельдерді қалыптастыру қағидаттарын меңгереді. Ерекше көңіл кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және түрлі салалардағы білімді интеграциялау арқылы әлеуметтік-экономикалық мәселелерді талдау мен шешуге бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR-стратегиялар мен коммуникациялық кампанияларды жүзеге асыру
Пән PR саласындағы қолда бар білімге сүйене отырып, зерттеу, дайындау және іске асыру кезеңінен толыққанды PR-стратегиялар мен коммуникациялық науқандарды құруға, содан кейін PR-белсенділіктерінің тиімділігін бағалаудың соңғы кезеңіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
- Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына сүйене отырып, әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту.
- Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
- Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
- Бизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде менеджментке қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану, экономика және маркетинг.
- Заманауи таңдау және пайдалану облыстағы міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызмет
- Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда дербес даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу мен түсінуді қолдану
- БАҚ нарығын зерттеу, оның даму тенденцияларын, коммуникациялық науқандарды жүргізу үшін мақсатты және бәсекеге қабілетті аудиторияларды анықтау және болжау.
- Тиісті PR құралдарын, форматтарын, байланыс арналарын пайдалана отырып, медиа нарығының нормалары мен трендтеріне назар аудара отырып, әртүрлі типтегі коммуникациялық науқандар мен PR жобаларын құру және жүзеге асыру.
- БАҚ туралы заңға, медиа сауаттылық ережелеріне және коммуникация саласының қолданыстағы нормалары мен трендтеріне сәйкес БАҚ-пен, әсер етушілермен және медиа-нарық өкілдерімен өзара іс-қимыл жасау
- Әңгімелеу әдістері мен журналистік әдістерді қолдана отырып, мәтіндік және мультимедиялық PR мазмұнын жасау, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді, негізгі хабарламалар мен тарату арналарын алушыларды алдын-ала анықтау
- Саяси, мемлекеттік, GR-коммуникацияларды және елдік брендті құру ерекшеліктерін түсіну, осы салаларды талдай алады және олар үшін коммуникация жоспарларын құру Дағдарыстық жағдайлар кезінде коммуникацияларды басқару принциптерін біледі, дағдарыстардың себептері мен салдарын анықтайды, дағдарыстық жағдайларды болжау және оларға дайындық құралдарын біледі.
- Жұмыста digital-маркетинг және social media marketing сияқты цифрлық жылжыту әдістерін қолдану, PR KPI-ді анықтайды және djital-құралдарын пайдалана отырып, өткізілген коммуникациялық науқанның тиімділігін бағалау.
- PR-жобаларды басқару үшін корпоративтік және креативті ортадағы компаниялардың бизнес-процестерін білу және тізімдеу. Мультимедиялық контент, іс-шараларды ұйымдастыру арқылы PR-стратегияны іске асыру арқылы ұйымның немесе адамның брендін, имиджін, беделін қалыптастыру.