Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06101 Ақпараттық жүйелер в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық жүйелер инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу, әкімшілендіру бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын, деректер базасының жүйелерін құруға және басқаруға, ақпараттық жүйелер мен олардың элементтерін ақпараттық, бағдарламалық-техникалық және ұйымдық-құқықтық қамтамасыз етуді сүйемелдеуді жүзеге асыруға қабілетті ақпараттық технологиялар саласында жоғары білікті мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Курста құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сонымен қатар қазақстандық құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) ролі туралы, басқа да нормалармен құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі тұрақты дамудың негізгі компоненттері ретінде қарастырылады. Пәнді зерттеу, қоршаған ортаның жағдайы, адамның іс-әрекеті мен өмір сапасы арасындағы байланысты түсінуге мүмкіндік береді. Экологиялық тұрақтылыққа, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелеріне, төтенше жағдайлардың салдарын болдырмау және жою мәселелеріне ерекше назар аударылады. Оқу барысында студенттер қазіргі заманғы табиғатты қорғау технологиялары, тұрақты дамудың халықаралық және ұлттық тетіктері туралы білім алады, сондай-ақ экологиялық қауіпсіздік пен табиғатты қорғау саласындағы тәжірибелік дағдыларды алады. Экологиялық мәдениет пен жауапкершілікті дамыту білім беру үрдісінің маңызды бөлігі болып табылады. Тұрақты даму қоғамның қазіргі даму стратегиясын көрсетеді, онда қазіргі ұрпақтың қажеттіліктерінін қанағаттандырылуы, болашақ ұрпаққа зиян келтірмей- ақ жүзеге асады. Курс білім алушыларда экологиялық, әлеуметтік және экономикалық негізделген шешімдерді қабылдау үшін тұрақты дамуды фундамент ретінде жүйелі түрде түсіну үшін бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пән үй шаруашылығының заңдылықтары мен аралас әлеуметтік-бағдарлы экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқы туралы, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіріс процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар туралы білім береді; ресурстары шектеулі әлемде шаруашылық субъектілерінің (өндірушілер, сатушылар, сатып алушылар) экономикалық таңдауы туралы; шаруашылық қызметі және ұдайы өндіріс процесіндегі адамдар арасындағы экономикалық қатынастар туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары математика

    Жоғары математиканың жалпы курсы маманның математикалық білімінің негізі болып табылады, бірақ қазірдің өзінде оның шеңберінде бұл курс кәсіби қызметте математикалық әдістерді қолдануға бағытталған. Қолданбалы математикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python тіліндегі алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері

    Пәндің негізгі құрамасы болып табылатың келесі тақырыптарды менгереді алгоритм ұғымы, алгоритмдерді формальды сипаттау әдістері, алгоритмдер сұлбалары, алгоритмдердің негізгі сипаттамалары және оларды әзірлеу кезеңдері, бағдарламалық алгоритмдердің негізгі түрлері, алгоритмдеу принциптері, тармақталған және циклдық алгоритмдер, күрделі циклдар, массивпен алгоритмдер, алгоритмдердің, деректер модельдерінің және есептер қоюының өзара байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дискретті математика және ықтималдық теориясы

    Эквиваленттік қатынас. Тәртіп (рет) қатынасы. Буль алгебрасы, буль функциялары. Буль функцияларының толық жүйесі. Аксиоматикалық теориялар. Пікірлер есептеуіндегі формулалардың дәлелденуі. Графтардағы ең қысқа жолдар. Дейкстра алгоритмі. Ағаштар, олардың қасиеттері. Ағаштарды кодтау. Форд–Фалкерсон теоремасы. Комбинаториканың негізгі элементтері, Бернулли сызбасындағы шекті теоремалар, ең маңызды таралу заңдары, математикалық статистиканың негізгі ұғымдары. Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика бойынша теориялық білімдер. Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика есептерін зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалау тілдерін салыстырмалы талдау

    «Программалау тілдерінің салыстырмалы талдауы» - әртүрлі программалау тілдерінің сипаттамаларын зерттеу және салыстыру. Арнайы бағдарламалау тапсырмалары үшін тілді таңдау кезінде негізделген шешім қабылдау үшін өнімділікті, синтаксисті, құралдарды және парадигмаларды талдаңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физика

    Студенттер пәндің негізгі құрамасы болып табылатың келесі тақырыптарды менгереді физика материяның ең қарапайым нысандары және табиғаттың ең жалпы заңдары туралы, физикалық зерттеу әдістері: тәжірибе, гипотеза, эксперимент, теория, физиканы дамытудағы ең маңызды кезеңдері, Ньютон механикасы, Максвеллдің электромагниттік өріс теориясы, кванттық түсініктер, салыстырмалық теориясы және кванттық механика, атомдық, ядролық физиканың теориялық білімдер базасы және қазіргі заманғы физиканың басқа да салалары, техниканың физиканың дамуына әсері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік, қызметтері және бизнесті жүргізудің негізгі принциптері туралы білім алу; кәсіпкерлік қызметтің саласын және ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелері бойынша практикалық дағдыларды дамыту; құқықтық құжаттарды әзірлеу, бизнес-жоспар әзірлеу мәселелерінде, жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлық, сонымен қатар цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға қатысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық әдiстер

    Қателіктер теориясының негіздері. Қателердің түсінігі және қасиеттері. Қателердің түрлері. Қателіктердің қасиеттері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі (СЛАУ). SLAE жазбасының векторлық-матрицалық формасы. Сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесі. Кесіндіде түбірдің болуы. Дихотомия әдісі. Аккордтар әдісі. Кішірейтілген салыстырулар принципі. Функцияларды жуықтау. Интерполяция. Интерполяциялық көпмүшелер. Функциялардың дифференциациясы және интеграциясы. Дифференциалдау мәселесі. Дифференциалдаудың сандық формулалары. Жай дифференциалдық теңдеулер. Бірінші ретті теңдеу үшін Коши есебі. Тізбекті жуықтау әдісі. Эйлер әдісі. Рунге-Кутта әдістері. Адамстың көп сатылы әдістері. Милн әдісі. Жоғары ретті теңдеулердің сандық шешімі. Теңдеулер жүйесін сандық шешу. Шекаралық есептер. Шекаралық есептерді Коши есебіне дейін азайту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері

    Интеллектуалды жүйелерді құру әдістері мен технологияларын зерттеу. Машиналық оқыту негіздері, жасанды интеллект алгоритмдері, табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, робототехника, сараптамалық жүйелер және жоспарлау. Ол әртүрлі салаларда, соның ішінде медицина, қаржы, инженерия және ақпараттық технологияларда қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пән студенттердің экономика және құқық саласындағы базалық даярлық деңгейін, экономикалық сауаттылықтың базалық деңгейін және қоғам өміріндегі болып жатқан өзгерістерге бағдарлау және әлеуметтік бейімделу үшін қажетті негізгі құқықтық ұғымдарды қалыптастыруды; экономикалық ойлау мәдениетін қалыптастыруды; қазақстандық құқық және құқықтық нормалар салаларының негізгі ережелерін қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат 1

    Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер базасын жобалау

    Пәнді оқу барысында құрылымдық сұраныстар тілінде (SQL) сұраныстарды құруда және бағдарламалауда қолданылатын негізгі синтаксистік құрылымдар, реляциялық мәліметтер қорының негізгі элементтері, SQL құрылымдық сұраныстар тілі, SQL функциялары, SELECT сұранысының синтаксисі, скалярлық функциялар, көп кестелік және кірістірілген сұраныстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерге техникалық қызмет көрсету және қалпына келтіру

    Пән студенттерге жеке компьютерлер мен олардың құрамдас бөліктерін диагностика жасау, жаңарту және жөндеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнде ПК архитектурасы, аппараттық және бағдарламалық құрамдас бөліктердің жұмыс принциптері, сондай-ақ ақауларды жою әдістері зерттеледі. Студенттерді ПК техникалық қызмет көрсету бойынша тәуелсіз жұмысқа дайындау, компьютерлерді жаңарту және жөндеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ ИТ-құрал-жабдықтары саласындағы заманауи технологияларды түсіну мақсат етілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мультимедиялық технологиялар

    Пәнді оқу кезінде мультимедиялық технологиялардың кешенді сипаты, Мультимедиа және оның компоненттері, мультимедиа дамуының эволюциясы, мультимедиялық қосымшаларды қолдану салалары қарастырылады. Әр түрлі салалардағы мультимедиялық технологияларды қолдану саласы және мультимедиялық қосымшалардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Zero-code конструкторлар

    «Zero-code конструкторлар» - программалаусыз бағдарламалық өнімдерді құру әдістерін зерттеу. Қолданбаларды әзірлеуге арналған нөлдік кодтық платформалардың құралдарын меңгеру, оның ішінде интерфейс дизайнын, бизнес логикасын, деректерді біріктіру. MVP құру және бизнес-процестерді автоматтандыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Графикалық нысандарды жобалау

    Пәндің негізгі құрамасы болып табылатың келесі тақырыптарды менгереді компьютерлік графика түрлері, үшөлшемді графика, графикалық мәліметтерді ұсыну, түс және түс модельдері, негізгі графикалық редакторлар және олардың сипаттамасы, Adobe Photoshop растрлық бейнелерді жасаудың бағдарламалық құралдары, объектілердің типтері: графикалық примитивтер және еркін өңделетін объектілер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Community Service Learning

    Пән қоғамға қызмет етуді қоғамдық игілікті дамытуға ерікті үлес қосу және студенттерге әлеуметтік жауапкершіліктің жоғары деңгейін сіңіру нысаны ретінде түсінуді дамыту мақсатында оқытылады. Курс волонтерлік, краудсорсинг, краудфандинг, фандрайзинг, ұжымдық даналық сияқты әлеуметтік тәжірибелерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушыларға өздерінің кәсіби құзыреттерін (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т. б.) дамыту үшін өтеусіз коммерциялық қызметтер көрсетілетін практикалар көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру

    Пәнді оқу кезінде есептеу жүйелерін ұйымдастыру саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар қарастырылады. Желілік технологияларға кіріспе. Бағдарламаланатын жүйелер мен жүйелер "қатаң логикада". Есептеу жүйесінің құрылымы. Есептеу жүйесінің жұмыс режимдері. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы. Желілік протоколдар мен қызметтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық қауіпсіздіктің криптографиялық әдістері

    Пәнді оқыту кезінде келесі сурактарды студенттер менгереді ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғау проблемасын негіздері, ақпаратты қорғау құралдарының жіктелу, ақпаратты қорғау құралдарының тиімділігін бағалау принциптері мен әдістері, ақпаратты енгізу, шығару, беру, өңдеу және сақтаудың ақпараттық процестерін іске асыру кезінде ақпаратты қорғау, ақпаратты қорғаудың теориялық әдістері, телекоммуникациялық желілерде ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 3D- моделдеу және прототиптеу

    Пәнді оқу барысында ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау мәселелері, ақпаратты қорғау құралдарының жіктелуі, ақпаратты қорғау құралдарының тиімділігін бағалау принциптері мен әдістері, ақпаратты енгізу, шығару, тасымалдау, өңдеу және сақтау процестерін жүзеге асыру кезінде ақпаратты қорғау, ақпаратты қорғаудың теориялық әдістері және телекоммуникациялық желілерде ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java тілінде бағдарламалау

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда Java тілінде бағдарламалау ортасы., Java тілінің негізгі құрылымы, объектілер және сыныптар, мұрагерлік, интерфейстер және ішкі сыныптар, графиканы бағдарламалау, оқиғаларды өңдеу, Swing пакетінен пайдаланушы интерфейсінің компоненттері, аплеттер, ерекшеліктер және баптау, ағындар мен файлдар, әмбебап типтермен жұмыс істеу сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді өңдеу(BigData)

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда Bigdata-деректердің үлкен көлемін өңдеу құралдары, тәсілдері мен әдістері. Шын мәнінде бұл деректерді басқарудың дәстүрлі жүйелеріне балама беріледі. Деректермен жұмыс істеу технологиясы және ағымдағы жұмыс орнында апгрейдтің қажеттілігі, стандартты статистика және SQL құралдары, үлкен деректермен жұмыс істеудің негізгі принциптері, Hadoop экожүйесі және bigdata бойынша шешімдерді іске асыруға арналған бұлтты платформалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректерді зияткерлік өңдеу алгоритмдері

    Пәннің мақсаты: жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеудің негізгі әдістерімен танысу; білім инженериясының мазмұны мен әдістерін, шешімдерді қабылдауды қолдау жүйелеріне арналған қосымшаларда жасанды интеллект жүйелерінің мүмкіндіктерін зерделеу; нейрондық желілерді құру принциптерін зерделеу және оларды АЖ-да қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нейрондық желілер

    Пәнді оқу барысында студенттер нейрондық желілердің модельдеріне жүйелі шолу жасап, оларды ақпаратты өңдеу және бейнелерді тану саласында қолдану әдістерін зерттеп, меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эксперттік жүйелер және классикалық жасанды интелект

    Эксперттік жүйелер және классикалық жасанды интелект пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда жасанды интеллект, ғылыми бағыты, оның шеңберінде дәстүрлі зияткерлік деп саналатын адам қызметінің сол түрлерін аппараттық немесе бағдарламалық модельдеу міндеттері қойылатың (білім беру, оқыту, қарым-қатынас және т.б.) сұрақтары қарастырылады, және нейрондық желілер, жасанды интеллект (ИИ) іске асыру тәсілдерінің бірі болып табылатын қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Іскерлік қарым-қатынас, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істей білу, іскерлік хаттар жазу, іскерлік хаттарды жүргізу, іскерлік қарым-қатынас салаларында оқытылатын тақырыптар аясында. ағылшын тілінде іскерлік әңгіме дамытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Startup әзірлеу

    "Startup әзірлеу" пәні идеяны іздеуден бастап өнімнің нарыққа шығуына дейін өміршең минималды өнімді (MVP) құру процесіне бағытталған. Курс өз өніміңізді құрудың барлық процесін, Soft Skills-ті дамытуды, топтық жұмысты және іскерлік дағдыларды қамтиды. Студенттер рефлексия, сыни ойлау, интернет-коммерция қағидаттарымен танысу, өз өнімдерін таныстыру, нарықта өз бетінше өмір сүру, өзгеріп отырған сыртқы жағдайларға жедел және икемді әрекет ету, командалық жұмыста жауапкершілікті өз мойнына алу, жаңа бизнес - идеяларды іске асыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Объектілі бағытталған бағдарламалау

    Пәнді оқу кезінде жоғары деңгейлі тілді қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын теориялық және практикалық игеру, типтік математикалық және инженерлік есептерді шешу үшін алынған бағдарламалау дағдыларын қолдану, Python интеграцияланған даму ортасында жұмыс істеу дағдыларын игеру, компоненттік бағдарламалау принциптерін қолдану және объектіге бағытталған ортада жобалау дағдылары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық сигналды өңдеу

    Сигналдарды цифрлық түрдегі өңдеу әдістері мен технологияларын зерттеу. Дискретті сигналдар теориясын, цифрлық сүзгілерді, Фурье түрлендіруін, кескіндер мен дыбыстарды қысу және өңдеу алгоритмдерін қамтиды. Ол телекоммуникация, аудио және бейне өңдеу, медициналық диагностика және басқа да техникалық салаларда қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 1С: Кәсіпорын

    Пәндің негізгі құрамасы болып табылатың келесі тақырыптарды менгереді бағдарламаның негізгі терминдері мен ұғымдары, бағдарламаның пайдаланушы интерфейсі, жаңа ақпараттық базамен жұмыс істеу кезіндегі есептік әрекеттердің бірізділігі, есеп параметрлерін баптау, анықтамалықтарды толтыру, контрагенттер, жеке тұлғалар, анықтамалықтар, кассалық және банктік операцияларды есепке алу, есептік процедурасы бойынша есепке алу жалақы сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT-жобаларды басқару негіздері

    Пәнін оқу барысында жобаларды орталықтандырылған басқарудың артықшылықтары мен кемшіліктері, қолданбалы бағдарламалардың деректерден тәуелсіздігі, деректер моделінің түсінігі, деректер құрылымы, жобалармен негізгі операциялар, тұтастықты шектеу, деректер және жобалар моделін таңдау сұрақтары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • WEB технологиялар

    «WEB-технологиялар» - веб-әзірлеу негіздерін оқу. Құрылым мен сәндеуге арналған HTML, CSS қамтиды. Интерактивтілікке арналған JavaScript. Сервер жағымен жұмыс, мәліметтер базасы, қауіпсіздік, жауап беру дизайны. Веб-қосымшаларды әзірлеу және орналастыру құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 1С-те бағдарламалау

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда 1С бағдарламалау ортасы, 1С негізгі конструкциялары, объектілер және сыныптар, мұрагерлік, интерфейстер және ішкі сыныптар, графиканы бағдарламалау, оқиғаларды өңдеу, ағындар мен файлдар, әмбебап типтермен жұмыс істеу сұрақтары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді жобалау

    Пәнді оқу кезінде ақпараттық жүйелер ұғымы, олардың басқарудағы рөлі, жүйелер теориясының негізгі міндеттері қарастырылады; қысқаша тарихи анықтама; текстология, кибернетика, синергетика және олардың жүйелік көріністерді дамытудағы орны, ақпараттық жүйе ақпаратты жинау, беру және сақтау жүйесі ретінде, ақпараттық жүйелердің синтезі және ыдырауы, талдау, ақпаратты ұсыну формалары, Ақпарат және білім, Хартли өлшемі, Шенон өлшемі, ақпарат бірліктері, бірдей ықтимал, тең емес,тәуелді ақпарат мөлшері, тәуелсіз рәміздер мен хабарламалар, ақпараттық процестің моделін құру, ақпараттық процесті оңтайландыру мәселелерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кодтау теориясы

    Деректерді берудің математикалық және техникалық аспектілерін зерттейді. Ақпарат теориясының негіздерін, хабарламаларды кодтауды, деректерді қысуды, қателерді анықтау және түзету алгоритмдерін қамтиды. Ол телекоммуникацияларда, компьютерлік желілерде және ақпараттық технологияларда қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес ағылшын тілі

    Пәнді оқу студенттерге қауіпсіздіктің халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми және кәсіби деңгейіне жетуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары коммуникативті, іскерлік полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру; түрлі коммуникациялық және іскерлік салаларда және қарым-қатынас жағдаяттарында ауызша және жазбаша сөйлеуде шығармашылық дағдыларды дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қосымшаларды жобалау

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда ақпараттық жүйелер, КАЖ жобалау, негізгі ұғымдар, жобалау әдіснамасы АЖ енгізудің функционалдық саласын талдау және моделдеу, бизнес үдерістердің концептуалды модельдері және модельдеуге арналған CASE құралдары, корпоративтік қосымшаларды әзірлеу әдіснамасы, Java және корпоративтік қосымшалардың архитектуралық-технологиялық платформаларын салыстыру .Net, корпоративтік қосымшаларды жасау кезінде деректерді модельдеу және басқару сұрақтары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның Е-технологиясы

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда кәсіпорындағы электрондық сауданың теориялық негіздері, интернет желісін пайдалана отырып көтерме және бөлшек сауданы ұйымдастыру мәселелері, электронды коммерцияда әртүрлі төлем жүйелерін пайдалану мүмкіндіктері мен тәсілдері, телекоммуникациялық желілерде ақпаратты қорғаудың қазіргі заманғы әдістерімен танысу, кәсіпорында электрондық сауданың қызмет етуінің құқықтық аспектілерімен танысу сұрақтары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллель және үлестірілген есептеулер

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда жоғары өнімді есептеулердің негізгі түрлері, заманауи инфрақұрылымдық шешімдердің даму тенденциялары, виртуализация, сервистер, дамудың негізгі бағыттары, бұлттық және параллель есептеулердің артықшылықтары мен кемшіліктері, қолданыстағы сервистерге шолу, бар платформаларға шолу, бұлттық және параллель есептеу технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды жобалау және әзірлеу

    Курстың мақсаты Android платформасының мобильді бағдарламалауының негізгі теориялық және практикалық аспектілерімен, сондай-ақ мобильді қосымшаны әзірлеу технологиясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік деректерді жобалау

    Пән интеллектуалды деректерді жобалау әдістерін зерттейді, оған семантикалық модельдеу, онтологиялар, ақпаратты сақтау және ұсыну үшін интеллектуалды құрылымдар кіреді. Деректерді интеграциялау әдістері, логикалық қорытындылар жасау, білімді талдау, машиналық оқытуны қолдану және шешім қабылдауды қолдау үшін интеллектуалды модельдер құру қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән академиялық ағылшын тілін меңгеру мақсатында оқытылады, бұл студенттерге академиялық тілді меңгеруге сауатты және саналы түрде қарауға мүмкіндік береді, бұл қол жеткізілген деңгейдегі дескрипторларда, модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде (өз ойларын сауатты баяндау, мәтіндерді талдау, эссе жазу, іскерлік құжаттама) көрініс табады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік дерекқорларды басқару

    Пән деректер базасын интеллектуалды басқару әдістерін қарастырады, соның ішінде өңдеу, талдау және сұрауларды оңтайландыру процестерін автоматтандыру. Бұл пәнде ИИ мен СУБД интеграциясы технологиялары, интеллектуалды агенттер, ұсыныс механизмдері, деректердің семантикалық талдауы және динамикалық және таратылған ортада ақпаратты басқарудың бейімделмелі модельдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу

    Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын қамтамасыз ету әдістерін, құралдарын және процестерін зерттеу. Тестілеу негіздерін, сынақ жағдайын жасауды, сынақты жобалау әдістерін, автоматтандырылған тестілеуді, сынақ деңгейлерімен және түрлерімен жұмыс істеуді, әзірлеу процестеріне енгізуді, талдауды және есеп беруді қамтиды. Бағдарламалық өнімдердің сенімділігін, функционалдығын және қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерлік тақша Arduino бағдарламалау

    Arduino бағдарламалау ортасының негіздері. Arduino деректер түрлері. Стандартты Arduino кітапханалары. Arduino кітапханаларын құру. Датчиктер. Бағдарламалау тақшалары Arduino.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерактивті графикалық жүйелер

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда Координаттар жүйесі, жазықтықтың және кеңістіктің түрленуі, компьютерлік графикадағы жергілікті координаттардың рөлі, координаттық репер, оның матрицасы, R3-дегі қисықтар мен беттер туралы негізгі түсініктер, қисық, қисықтың тұрақтылығы, қисықтың табиғи параметрленуі, қисық және беттердің сплайндары, компьютерлік графикадағы сплайндар, компьютерлік графикадағы полигонды моделдеу, қисық сынықпен аппроксимация, қисық ұзындығы, қисықтың оңтайлы аппроксимациясы, компьютерлік графикадағы айқын емес моделдеу сұрақтары қарастырылады. Берілген бет туралы түсінік айқын емес. Беттердің мысалдары-сала, тор, цилиндр. Есептеу геометриясының элементтері. Алгоритмнің тиімділігі туралы түсінік

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электронды бизнес

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда электрондық бизнеске байланысты негізгі ұғымдар, электрондық бизнестің негізгі сипаттамалары, желілік экономика, электрондық кәсіпорындардың жіктелуі, электрондық коммерция, негізгі түрлері және жіктелуі, сатып алуды электрондық басқару, электрондық аукциондар, электрондық аукциондарды өткізу технологиясы, электрондық аукцион түрлері, электрондық жарнама, электрондық сауда, электронды дүкеннің жұмыс схемасы, электрондық төлем жүйелері, процессингтік орталықтар, төлем жүйесі, кредиттік және дебеттік төлем жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты есептеулер

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда операциялық жүйедегі процестер мен ағындар, қөп нүктелі бағдарламалау, параллель бағдарламалардың детерминациялануы, OpenMP, параллелизмді ұйымдастыру принциптері, OpenMP құрамдас бөліктері, OpenMP негізгі директивалары, жазу пішімі, қөріну салалары, директивалар түрлері, ағындар арасындағы есептеулерді бөлу, деректер көріну аймағын басқару, синхрондау параллель программалау, OpenMP синхрондау құралдары. OpenMP функциялар кітапханасы сұрақтары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Research Paper

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сomprehensive exam preparation

    Сomprehensive exam preparation бұрынғы алған білімдерін жалпылайды және тереңдете түседі, оқу материалдарын логикалық тұрғыдан жүйелендіреді, негізгі сұрақтар мен тәжірибелік-бағытталған тапсырмалар/есептер/кейстерді студенттердің тұтастай жүйелі түрде көре білуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты өңдеудің компьютерлік жүйелерін және олардың кіші жүйелерін жобалауды бағдарламалау үшін модельдеу әдістерін пайдалануды зерттеу қабілетін меңгерген, жобалау объектілерін жобалау алдындағы тексеруді жүргізеді, Ақпараттық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз ету компоненттерін тестілеу жүргізеді
  • Әзірлеу, жөндеу, тестілеу және құжаттау қабілетіне ие сандық және символдық ақпаратты өңдеуге, мазмұнды басқару жүйелері мен құралдарды қолдана отырып, интернет қосымшаларын күйге келтіруге және орналастыруға арналған жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдеріндегі бағдарламалар
  • Жоғары білімді тұлғаның кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар қалыптасуына ықпал ететін жаратылыстану және ғылыми пәндер саласында базалық білімі бар; инклюзивті даму, эмпатия, толеранттылық және жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін құрметтеу принциптерін қолданады
  • Компьютерлік, желілік, жүйелік технологияларды дамытудың және ғылыми-зерттеу, жобалау-конструкторлық, өндірістік-технологиялық және ұйымдастыру-басқару қызметінде ақпаратты қорғаудың қазіргі заманғы үрдістерінде құзыретті
  • АЖ пайдаланушылық интерфейсін әзірлеу, жобалау және тестілеу, АЖ жүйелік талдау, олардың өзара байланысын, жұмыстық жобалауды, жобалау үшін бастапқы деректерді таңдауды, БҚ орнату және баптау үшін неғұрлым тиімді ДҚБЖ таңдауды біледі
  • Бағдарламалау жүйелері мен желілік көмекші бағдарламаларды қолданады, операциялық жүйелер процедураларын ұйымдастыруға әкімшілік етеді және күрделі құрылым бағдарламаларын жасайды
  • Математикалық негіздерді меңгерген, кәсіби есептерді шешуде тиісті математикалық аппаратты, математикалық талдауды қолданады. Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынаста кәсіби тілдерді пайдалана алады
  • Қазіргі заманғы операциялық жүйелерде бағдарламалау қабілетін меңгерген, ақпаратты өңдеу және сараптамалық жүйелерді басқару бойынша міндеттерді шешу үшін зияткерлік жүйелерді әзірлеу және басқару әдістерін, аспаптық құралдарын меңгерген
  • Графикалық құралдарды жобалауды және пайдалануды біледі және бағдарламаларды жобалау, әзірлеу және сүйемелдеудің заманауи технологияларын және шартты графикалық символдарды қолдану дағдыларын меңгерген
  • Іскерлік этика нормаларын сақтайды, мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын, формальды логика, аргументация теориясы мен практикасы, риторика қағидаларын біледі, кәсіпкерлік қызмет негіздерін біледі және қоғамға қызмет ету түсінігін дамытуға бағытталған
  • Есептеу техникасын аппараттық қамтамасыз етудің ақауларын және ақауларын жояды, техникалық тапсырмаға сәйкес мобильдік жүйелер мен робототехника үшін басқарушы бағдарламаларды әзірлейді, жоғары деңгейдегі үлкен көлемдегі таратылған деректерді өңдеу үшін бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, бағдарламалық кодты жаза алады

Ұқсас БББ

6B06101 Индустриалды ақпараттық жүйелер (ағылш.)

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

«Тұран» университеті

6B06101 Мұнай-газ саласындағы ақпараттық жүйелер

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Esil University

6B06101 Ақпараттық жүйелер

«Тұран-Астана» университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

КИМЭП университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Гуманитарлы-техникалық академиясы

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B06101 Ақпараттық бағдарламалау жүйелері

Q UNIVERSITY

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Британ техникалық университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер (ЖИ)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B06101 Мұнай-газ саласындағы ақпараттық жүйелер

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

6B06101 Ақпараттық бағдарламалау жүйелері

Q UNIVERSITY

6B06101 Ақпараттық жүйелер

Гуманитарлы-техникалық академиясы

Top