Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в QYZPU

Пәндер

  • Компьютерлік ақпаратты қорғау әдістері және құралдары

    Ақпараттық жүйелерге жататын автоматтандырылған жүйелердің сенімділігі мен сапасының көрсеткіштерін анықтау және қамтамасыз етудің негізгі әдістерімен таныстыру, осы теорияның негізгі ережелерімен, есептеу машиналары мен жүйелерінің сенімділігін бағалау және есептеу ұғымдарымен танысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық технологиялар және жүйелердің кешенді қауіпсіздігі

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар құқықтық нормативтік актілер, ҚР нормативтік әдістемелік құжаттары және әлемдік озық инновациялық технологиялар талаптарына сәйкес қазіргі кәсіпорындардағы Ақпараттық технологиялар мен жүйелердің кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, Академиялық этика мәселелерін және жұмыстарды ресімдеу ережелерін меңгереді. Практикалық тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз идеяларын нақты, қисынды және сенімді түрде білдіру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу дизайны және білім берудегі этика

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және жобалау

    Курс бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің кең аспектілеріне, соның ішінде талаптарды талдауға, спецификацияға, дизайнға, тестілеуге және қолдауға бағытталған. Бұл магистранттарға бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклі туралы толық түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған жобалау және бағдарламалаудың принциптері

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар объектілі-бағытталған жобалау, бағдарламалау және бағдарламалық жүйелерді тестілеу принциптері туралы жүйелендірілген білім ала алады, типтік шешімдердің шаблонын және ақпаратты өңдеу жүйелерінің компонентін құрастыра алады; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың нәтижелерін ескере отырып жобаланатын автоматтандыру объектісіне техникалық тапсырмаларды құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT-жобалардың сапасын басқару

    Жобаларды басқару әдістемесінің басқа басқару пәндерімен байланысы, жобаны құрылымдау, жобаны құрылымдау үшін пайдаланылатын модельдер, жобаны негіздеу бойынша негізгі жұмыстар, жоба жоспарын әзірлеу, ұйымдастыру құрылымдары, жауапкершілік матрицасы, жоба тәуекелдерін басқару, жоба мониторингі және есептілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таратылған АЖ жобалау

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар объектілі-бағытталған жобалау, бағдарламалау және бағдарламалық жүйелерді тестілеу принциптері туралы жүйелендірілген білім ала алады, типтік шешімдердің шаблонын және ақпаратты өңдеу жүйелерінің компонентін құрастыра алады; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың нәтижелерін ескере отырып жобаланатын автоматтандыру объектісіне техникалық тапсырмаларды құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • АЖ-талдау, моделдеу және жобалау

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар АЖ-да ақпараттық процестерді моделдеу және жобалау кезінде есептеуіш эксперименттерді және объектілі-бағытталған талдау аппаратын қолдану құзыреттілігін меңгереді. АЖ-ны зерттеу, жобалау және пайдалану кезінде жүйелік тәсілді пайдалану, сондай-ақ модельдеуші алгоритмдерді әзірлеу және оларды алгоритмдік тілдермен модельдеудің қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып іске асырудағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Пәннің ұғымдық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді оқу, практикалық есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдану дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді өңдеу технологиялары

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі кәсіби міндеттерді орындауға мүмкіндік беретін деректердің үлкен массивтерін өңдеу және талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды игереді: үлкен деректерді талдау есебін қою, деректерді алдын ала өңдеу, деректерді визуализациялау, деректерді үлкен деректер массивіне зияткерлік талдау әдістерін әзірлеу, іске асыру және қолдану, жұмыс нәтижелерін ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешімдерді қабылдаудың көп критериялы есептері

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар аналитикалық, сандық және имитациялық әдістерді қолдана отырып математикалық үлгілеу негізінде ақпараттық жүйелерді құру принциптерін тереңірек біле алады; олардың қызмет ету сапасына қойылатын талаптарды ескере отырып ақпараттық жүйелерді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелері

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ұйымдарда жобаларды басқаруды қолдайтын және оларды жүзеге асырудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін технологиялық және ұйымдастырушылық әдістемелер мен құралдар кешенін қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ІТ- жобалар менеджменті

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда ақпараттық сервис ұғымына, Ақпараттық жүйелерді басқару моделіне (ITSM), ITIL кітапханаларына (IT Infrastructure Library) негізделген кәсіпорынның IT-инфрақұрылымын басқаруды ұйымдастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер архитектурасы және технологиялары

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі заманғы маршрутизация протоколдары, қазіргі заманғы желілер дизайны, маршруттауды оңтайландыру принциптері, иерархиялық желіде бірнеше маршрутизацияны пайдалану, IPv6 протоколының жұмысы туралы білім алады; IPv6 протоколының мүмкіндіктерін, кеңейтілген мекенжай кеңістігін, IPv6 адресация архитектурасын, MPLS мультипротокольдік коммутациясын, Softswitch технологиясын, мультисервистік желілерді басқару құрылғысын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа буындағы компьютерлік және телекоммуникациялық желілер

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар құзыреттілігі қазіргі заманғы телекоммуникациялық жабдықтар, желілік технологиялар мен хаттамалар негізінде компьютерлік-коммуникациялық жүйелердің жұмыс істеуіне талдау жүргізу; қызмет көрсетудің бас тартымдылығы, ауқымдылығы мен сапасын ескере отырып, корпоративтік желілерді әкімшілендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі жасанды интеллекттің әдістері

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жасанды нейрондық желілер теориясының жалпы ережелері және оны АЖ-де қолдану, бір қабатты және көп қабатты нейрондық желілердің құрылымы, нейрондық желіні оқытудың нақты әдістерін әзірлеу, оқыту алгоритмдерін жіктеу, персептрон көмегімен шешілетін есептер класын анықтау бойынша білім мен практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешімдерді қабылдаудың теориялық негіздері

    Шешім қабылдау процесінің негізгі ұғымдары. Шешім қабылдауды қолдау жүйелерін құрудың қазіргі заманғы тәсілдері (ПДТ), шешім қабылдау процесін визуализациялау принциптері (ПДТ). Мақсатқа жету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімдер инженериясы және зияткерлік жүйелер

    Интеллектуалды деректерді өңдеу саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру, білімді ұсыну әдісі және оларды ақпараттық жүйелерде пайдалану. Пәндерді меңгеру міндеті студенттерді зияткерлік деректерді өңдеудің негізгі қағидаттары мен алгоритмдерін, білімді ұсынуды және оларды ақпараттық жүйеде пайдаланудың әдістерін интеллектуалды деп санауға болатын өзгеретін деректерге жүйені түзетуді талап ететін бірқатар міндеттерді шешу үшін оқытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректер жүйелерінде модельдеу және визуализация

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі кәсіби міндеттерді орындауға мүмкіндік беретін деректердің үлкен массивтерін өңдеу және талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды игереді: үлкен деректерді талдау есебін қою, деректерді алдын ала өңдеу, деректерді визуализациялау, деректерді үлкен деректер массивіне зияткерлік талдау әдістерін әзірлеу, іске асыру және қолдану, жұмыс нәтижелерін ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін басшылыққа алуға және іскерлік хат алмасу (жазу, электрондық пошта және басқалар) бойынша сөйлесудің (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) кәсібилік негіздерін меңгереді;
  • Көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас және полемика дағдыларын меңгереді; әртүрлі пайымдау логикасын практикалық талдау, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және басқалар)меңгереді;
  • Ақпараттық қызметтерді пайдалану кезінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді;
  • Ақпараттық жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, теориялары мен әдістерін меңгеру, ақпаратпен, ақпараттық объектілермен жұмыс істеудің түрлі стратегия топтарын қолдана отырып кәсіби мәселелерді шешуге дайындайды;
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың қызмет ету процестерін оңтайландыру және талдау әдістемелерін зерттейді;
  • Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу саласындағы ғылыми зерттеулер нәтижелері негізінде жарияланымдар мен ғылыми-техникалық есептерді дайындау дағдыларын пайдаланады;
  • Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, синтездеу, оңтайландыру және болжау әдістерін әзірлеу мен зерттеуді жүргізеді;
  • Зерттеу тапсырмаларын моделдеу және деректерді жинау, сақтау, талдау және басқару үшін жаңа құралдар мен қосымшаларын әзірлейді.

Ұқсас БББ

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Esil University

7M06102 Ақпараттық жүйелер HN

«Тұран-Астана» университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top