7M06102 Ақпараттық жүйелер в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үлкен деректерді талдау және зияткерлі жүйелерді қолдануға негізделген ақпараттық жүйелердің инфрақұрылымын басқару, аппараттық және программалық жабдықтаманың өзара байланысын қамтамасыз етуге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
Пәннің мақсаты зерттеу мәселелерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйеленген мәліметтерді құрайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи тілді статистикалық өңдеу
Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте практикалық дағдыларды игеру үшін табиғи тілдерді өңдеу әдістері мен бағдарламалық құралдардың негізінде қолданылатын математикалық аппаратты зерттеу. Пән статистикалық әдістер, табиғи тілдерді статистикалық өңдеу міндеттері, мәтіндерді ұсыну модельдері, машиналық аударма, лексикалық мәліметтер базасы негізінде құрылған табиғи тілді өңдеуге арналған бағдарламалық қосымшаларды зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Машиналық оқытудың практикалық аспектілері
Пәнді оқытудың мақсаты деректерді зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және математикалық модельдерді, әдістерді, деректерді талдау алгоритмдерін әзірлеу үшін МО құралдарын меңгеру болып табылады. Пән дискриминантты, кластерлік, регрессиялық талдауды қоса алғанда, машиналарды оқыту теориясын зерттейді, оның мазмұнына тану алгоритмін, метрикалық жіктеу алгоритмдерін, парзендік терезе әдісін, дискриминантты талдауды, бақыланатын шаманы модельдеуді зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді өңдеу және талдау
Пәннің мақсаты кәсіби қызмет саласындағы эксперименттік және теориялық мәселелерді шешу үшін әдістер мен тәсілдерді, үлкен деректерді талдау құралдарын және машиналық оқытуды зерттеу. Пән заманауи сценарийлердің тілдерін, заманауи тілдерді зерттейді Adultdesign жүйелер; бағдарламалық шешімдерде қолданылатын статистикалық және деректерді өндіру есептерін шешуге арналған деректерді ұсынудың математикалық әдістері мен модельдері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
IT-жобаларды басқару
Пәннің мақсаты-қызмет саласындағы ат жобаларын басқару кезінде технологияларды әзірлеуге, енгізуге байланысты мәселелерді тиімді басқару және шешу үшін қажетті білімді қалыптастыру. Пән жұмыс кешенінің иерархиялық құрылымын, PERT әдісімен жобаның ұзақтығын бағалауды, тәуекелдерді сапалы және сандық бағалау әдістерін, бағдарламалық өнімдердің өмірлік циклінің процестерін басқаруды және өндірістің қолданбалы міндеттерінде бизнес-процесті бағалау жұмысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сандық экспериментті компьютерлік үлгілеу
Пәннің мақсаты-практикалық, ғылыми қызметтің әртүрлі түрлерінде модельдер құрудың және модельдік эксперименттер жүргізудің заманауи әдістерін, технологияларын зерттеу. Пән диссертациялық зерттеудің эксперименттік деректерін өңдеу құралдарын, статистикалық талдаудың математикалық негіздерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін, деректерді көрнекі түрде ұсыну әдістерін, ақпараттық-анықтамалық жүйелерді; статистикалық әдістер негізінде эксперименттік деректердің дұрыстығын растау тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бұлтты есептеудің инфрақұрылымы
Пәннің мақсаты-АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты қосымшаларды әзірлеу және қолдау үшін жүйелік басқару дағдыларын игеру және қалыптастыру. Пән бұлтты есептеу инфрақұрылымымен танысуды және бұлтты инфрақұрылым контекстінде қауіпсіздік, масштабтау, орналастыру және сақтық көшірме мәселелерін зерттеуді қамтиды. Бұлтты архитектураны жобалаудың ерекшеліктері мен негізгі аспектілері де қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді талдау және болжау
Пәннің мақсаты заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, деректерді талдау және болжау, экономикалық-математикалық модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Пән сандық және сандық емес экономикалық ақпаратты сандық талдау әдістерін, сипаттамалық Статистика әдістерін, корреляциялық, дисперсиялық, факторлық, кластерлік, кемсітушілік талдауды, ұйымдардың экономикалық көрсеткіштерін болжаудың негізгі тәсілдерін түсінуге қол жеткізуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты тануды кластерлік талдау
Пәннің мақсаты-ақпаратты тану жүйелерінің жұмыс принциптері туралы білім жүйелерін игеру, ақпаратты тану жүйелерін өз бетінше дамыту дағдыларын қалыптастыру. Пән кластерлік талдау әдістерін зерттеуге бағытталған: толық байланыс әдісі, максималды жергілікті қашықтық, Word әдісі, центроид әдісі. Пән бағдарламасы дәйекті кластерлеу және оларды жіктеу алгоритмін сипаттайды: иерархиялық және жазық, анық және анық емес, көп өлшемді масштабтау, дендограммалар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұнды теориялық моделін жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты трансферді іске асырудың тиімді тетіктерін әзірлеу және ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру үшін әдістер мен құралдарды таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән технологиялар трансферінің негіздерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін зерделеуге, Ақпараттық технологиялар бойынша заманауи ғылыми зерттеулердің деректерін өңдеуге, түсіндіруге, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми-кәсіби мәселелері бойынша шешімдер мен қорытындылар беруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорындардың технологиялық үрдістерін компьютерлік үлгілеу және автоматтандыру
Пәннің мақсаты-кәсіпорындардың технологиялық процестерінің модельдерін жобалау және құру, әзірленген модель бойынша өндіріс нәтижелерін талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Пән ат саласындағы кәсіпкерлік процестерді, басқарушылық, өндірістік Ақпараттық жүйелер кластарын құру процесін аймақтың негізгі кәсіпорындарына қосымшалар контекстінде және оларды құру тұжырымдамасын зерделеуді; ақпараттық ресурстардың кешенді қорғалуын қамтамасыз етуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдау әдістері мен алгоритмдері
Пәннің мақсаты-заманауи есептеу жүйелерін, автоматтандыру құралдарын жасау бойынша кәсіби мәселелерді шешу үшін шешім қабылдау теориясының әдістері мен модельдері туралы теориялық, практикалық білімді қалыптастыру. Пән жанжалды жағдайларда, ықтималдық және анық емес белгісіздік жағдайында шешім қабылдау әдістерін; сараптама жүргізу процесін, деректерді жинау процестерін және сараптамалық ақпаратты өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Бағдарламалық қамтаманы өңдеу технологиялары
Пәннің мақсаты білім алушылармен бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастырудың технологияларын; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың құрылымдық, объектілі-орентацияланған тәсілдерін, бағдарламалық жүйелердің логикалық моделін, CASE-құралдарын, біріздендірілген тілді UML моделдеуін; объектілі-бағытталған бағдарламалық жүйелердің метрикалық ерекшеліктерін; байланыс шараларының эволюциясын; әдістер бойынша деректер бойынша байланыс метрикасын; топтар арасындағы өзгерістің тәуелділігін; Чидамбер және Кемеререр метрикаларының жиынтығы; Лоренц және Кидд метрикаларын оқытуды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлі талдау үлгілері мен әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда деректерді терең талдау саласындағы тұжырымдамалық-категориялық аппаратты, сондай-ақ корпоративтік талдау жүйелерін әзірлеу және іске асыру үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың деректерді зияткерлік талдау міндеттерінің түрлерін, зияткерлік талдау модельдері мен әдістерін; нейрондық желілерді; генетикалық алгоритмдерді; үлгілерді тануды; жіктеу және кластерлеу алгоритмдерін; үлкен деректерге кіріспелерді зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Криптология
Пәннің мақсаты Ақпараттық жүйелерді криптографиялық қорғау және ақпараттық тәуекелдерді басқару мәселелерін шешу бойынша жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау мәселелерін, шифрлау стандарттарын, есептеу қиын есептерді (NP проблемалары), Diffi-Hellman, RSA, El-Gamal алгоритмдерін, аутентификация мәселелерін, ЭЦҚ түпнұсқалығын тексеру принциптерін, симметриялы шифрлау жүйелерін, асимметриялық крипто жүйелерін, RSA-ны зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
АТ инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу процестері
Пәннің мақсаты-АТ инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу процестерін басқару, бақылау және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіпорындардың АТ-инфрақұрылымының қолданбалы және ақпараттық процестерін реинжиниринг және модельдеу саласындағы білімді зерделеуге, сондай-ақ АТ-инфрақұрылымының өмірлік циклінің процестері мен кәсіпорындардың қызметін басқаруды, бақылауды, оңтайландыруды ұйымдастыру регламенттерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы стандарттар мен әдістемелерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық қауіпсіздіктің стандарттары мен саясаты
Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік стандарттары мен саясаты туралы қажетті білімді қалыптастыру, ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын практикада қолдану болып табылады. Пән криптографиялық жүйелердің жіктелуін, симметриялық шифрлау жүйелерін, PGP бағдарламаларын, асимметриялық криптожүйелерді, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктерін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын, кодтау тапсырмаларын бағдарламалауды, ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалаумен шифрлауды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шешім қабылдауды қолдаудың ақпараттық жүйелері
Пәнді оқытудың мақсаты заманауи зияткерлік технологияларды, бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, шешім қабылдауды қолдаудың ақпараттық жүйесін іске асыру үшін бірегей алгоритмдерді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән жүйелерді басқару принциптерін зерттеуге, шешімдерді қалыптастыру кезінде өлшеулер жүргізуге, өлшемдердің дұрыстығын бағалауға; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерде қолданылатын математикалық модельдер мен шешімдерді қолдау құралдарын құру әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Зияткерлік ақпараттық жүйелер
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің негізгі модельдері негізінде Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді құру әдістерін зерттеу. Пән жақсы және нашар құрылымдалған пәндік салаларды, формальды логиканы және оны жүзеге асыруды зерттеу, өндірістік модельді сипаттау тілдерін, білімді ұсынуға арналған кадрларды, критериалды әдістерді зерттеу: таңдау міндеті, өлшеу шкалалары, шешім қабылдау әдістері, нейрондық желілермен танысу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Алгоритмдер және олардың қиындықтары
Пәннің мақсаты дұрыс емес есептерді шешу алгоритмдерін, алгоритм модельдерін, алгоритмдердің күрделілігі мен жұмысын есептеуді оқу болып табылады. Пән алгоритмдердің күрделілігін және оларды әзірлеу әдістерін бағалаудың заманауи әдістерін, математикалық мәлімдемелерді жазу үшін предикаттар мен кванторлар тілін қолдануды, автоматтың шексіз таспасында сөздерді жазу процесін, сөз операцияларын, Тьюринг машинасының сипаттамалары мен мысалдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бағдарламалық және аппараттық шешімдерді таңдау, АТ инфрақұрылымындағы компьютерлік жүйелердің өзара әрекеттесуін бақылау
- Машиналық оқыту және болжамды аналитиканы модельдеу мәселелерін шешуде деректерді талдау үшін арнайы бағдарламалық құралдарды таңдау
- Кәсіби есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді жүзеге асыруда бағдарламалау технологиясын анықтау
- Әр түрлі қолданбалы салаларда шешімдерді қолдау жүйелерін жобалау және құру үшін тиімді әдістерді таңдау және есептеу алгоритмдерін оңтайландыру
- Интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен табиғи тілді өңдеудің интеллектуалды ішкі жүйелері үшін білім қорын толтыру құрылымы мен алгоритмдерін әзірлеу
- Деректер қорын ауызша және жазбаша түрде (ғылыми мақалалар жазу кезінде) үш тілде орнату үшін бағдарламаларды әзірлеу бойынша мәтіндердің материалдарын пайдалану
- Ұйымның АТ-инфрақұрылымдық процестерін модернизациялау және оңтайландыру бойынша жобалық шешімдер мен даму жоспарларын әзірлеу
- АТ-инфрақұрылымның бизнес-процестерін қолдау үшін үлкен деректер массивтерін талдау және модельдеу саласындағы мәселелерді шешу
- АЖ инфрақұрылымының қауіпсіздігіне мониторинг жүргізу және АҚ салалық стандарттары туралы білімге сүйене отырып жұмыс істеу
- Әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып, қызмет көрсету, бизнес және білім беру, ұйым мен мекемелердің технологиялық процестерін басқару саласындағы өндірістік қызметтің мақсаттарын анықтау
- АЖ және бизнес-процестердің ұсынылатын жобалық шешімдерінде ғылыми зерттеулерді әдістемелік негіздеу үшін ғылыми қызметтің тиімділігін бағалау
- Классикалық және бұлтты АТ инфрақұрылымын жобалау мен жаңартуда алгоритмдерді орындаудың құрылымы мен күрделілігін талдау
Ұқсас БББ
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Esil University
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
«Тұран-Астана» университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті