Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың бойында ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік есептердегі математикалық әдістер мен модельдер

    Математикалық модельді құру әдістері және модельдеудегі әдістер, математикалық модельді құрудың негіздері және математикалық модельдің шешімін таңдаудың негіздемесі қарастырылады. Символдық есептеулер мен үйренген әдістерді инженерлік есептерді шешуде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару үрдістерін математикалық модельдеу

    Математикалық модельді құру негіздері қарастырылады. Есептің қойылымы, математикалық модельді құрудың техникалық шарттары. Болжамдар мен гипотезалар. Зерттеу объектісінің қызметі туралы гипотеза. Мәселенің концептуалды тұжырымы. Формулалар, математикалық өрнектер. Нақты қолданбалы пәндердің негізгі заңдылықтарын пайдалана отырып, қабылданған болжамдар мен шектеулер шеңберінде зерттеу объектісін сипаттаңыз. Математикалық модель және есеп шығару. Үлгінің сәйкестігін тексеру. Модельдеу әдістері: аналитикалық және алгоритмдік әдістер. Модельдеу әдістерін таңдау. Бағдарламаны компьютерде орындаңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және толықтырылған нақтылық принциптері

    Цифрлық құрылғылардың, сенсорлардың және анализаторлардың жұмыс істеу және пайдалану принциптері қарастырылады. Сандық құрылғыларды, сенсорларды және анализаторларды зерттеу және пайдалану. Құрылғыларды, роботтарды жобалау және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу. Виртуалды шындық VR. Виртуалды әлемнің қалыптасуы. Басқа кеңістікте болу әсерін жасаңыз. Не болып жатқанының ықтималдығының максималды деңгейін қамтамасыз ету. AR кеңейтілген шындық. Виртуалды және аралас шындықтың үйлесімі. Нақты дүние объектілері туралы ақпаратты көрсету және бейімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту әдістері

    Жасанды интеллект әдістері мен есептердің стандартты түрлерін шешу қарастырылады. Көптеген ұқсас есептердің шешімдерін қолдану. Математикалық статистика, сандық әдістер, оңтайландыру әдістері, ықтималдықтар теориясы, графиктер теориясы. Сандық мәліметтермен жұмыс істеу әдістері. Машиналық оқыту және жасанды интеллект. Классификация мәселесі. Сынып белгілері. Регрессия, рейтинг, болжау, кластерлеу мәселелері. Ассоциация ережелерін іздеу тапсырмасы. Шеткі мәндерді сүзу мәселесі. Көп тапсырманы оқыту. Прецеденттерге негізделген оқу тапсырмаларының типологиясы. Индуктивті тасымалдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік көру және бейнелерді талдау

    Бұл курс компьютерлік көру және оны пайдалану, оның ішінде сапаны бақылау жүйелерін әзірлеу, зерттеу типіндегі мәселелерді шешуде теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды енгізеді. Сандық кескінді өңдеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиатехнологиялар

    Пән визуалды, дыбыстық әсерлерді және әртүрлі жағдайларды, интерактивті процесті бір уақытта басқару әдістерін зерттейді. Медиатехнологияларды қолдану аясын, медиатехнологиялардың құралдары мен әдістерін талдауға қатысты мәселелер қарастырылады; медиатехнологиялық объектілерді құру және бейнередакторды пайдалану әдістері; мультимедиялық объектілерді құрудың негізгі әдістері мен әдістерін; бейнелерді өңдеу және графикалық және дыбыстық редакторларды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс педагогикалық ғылымды және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын, білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытудың әдістері мен түрлері туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді интеллектуалды және бизнес-талдау

    Мәліметтерді іздеу әдістері, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу принциптері, деректерді өңдеу және өңдеу; белгісіз, тривиальды емес, пайдалы және қолжетімді деректерді жинау және сақтау принциптері; Білім қорын формализациялау, аналитикалық мәліметтерді қалыптастыру және ұсыну; Іскерлік интеллект және визуалды аналитика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару

    "Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару" курсы магистранттарды агроөнеркәсіптік кешен саласында нарықтық жағдайда оқытуға арналған. Ол жобаны басқару әдістерінің даму тарихын, жоба тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі жоба менеджерінің рөлі мен қызметін игеруді қамтиды. Магистранттар агроөнеркәсіптік кешен саласында өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды игере отырып, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу мен оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс сонымен қатар білім алушылардың экономикалық ойлауы мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруға, оларға нарықта өз орнын табуға, өз ісін ашуға, өз кәсіпорнын ұйымдастыруға және тиімді басқаруға көмектесуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік интеллект

    Жасанды интеллект құралдары мен әдістерін қолданумен байланысты компьютерлік жүйелердің негіздері, сондай-ақ интеллектуалды компьютерлік жүйелердің, сараптамалық жүйелердің классификациясы мен архитектурасы қарастырылады; көп мағыналы білімдерді бейнелеу, көп мағыналы қорытындылар жүйесі. Зияткерлік тапсырмалардың алгоритмдерін құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық жүйелердегі ғылыми зерттеулер

    АЖ-ді зерттеудің әдістемесі мен әдістері қарастырылады. Таным теориясы (гносеология), ғылыми таным теориясы (гносеология) және ғылым философиясы. Ғылыми әдістердің мәселелері. Білімнің эвристикалық түрін беру. АЖ, принциптері, әдістері, ережелері мен ережелерін эксперименттік зерттеу. Зерттеу іс-әрекетінің ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдістері, техникасы және технологиясы. Экспериментті орнату, зерттеу нәтижелерін өңдеу. Көпфакторлы және бөлшек факторлық тәжірибелердің коэффициенттерін іздеу. Зерттеу нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • АЖ-ның архитектурасы

    «Ақпараттық жүйелердің архитектурасы» пәні ақпараттық жүйелерді жобалау және басқару үшін қажетті тұжырымдамаларды, әдістер мен технологияларды қамти отырып, олардың құрылымы мен ұйымдастырылуын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Web-технологиялар негізінде қосымшаларды құру

    Тиімді веб-сайттардың, порталдардың, мәліметтер базасының және қосымшалардың дизайны қарастырылады: талаптарды талдау, ақпаратты құрылымдау, стиль, навигация, тестілеу, браузер үйлесімділігі. Web-парақ дизайны. Сервер жағындағы сценарийлер (Perl) Веб-сервердің денсаулығын зерттеу; Клиенттік сценарийлер (JavaScript); Java негіздері; Java апплеттері; Веб-қосымшаларды әзірлеу технологиялары. Тілдер, технологиялар, 3D қолданбалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құрылымдық сұраныс тілі (SQL)

    SQL дизайнының негіздері, деректер қорын сақтау, іздеу, жаңарту, іздеу, жою және өңдеу әдістері қарастырылады. Декларативті тіл. Ақпараттық-логикалық тіл. Жобалау, қайта құрылымдау және деректерді беру. SQL мәліметтер қорын оңтайландыру және қолдау құралы ретінде. SQL стандарттары. SQL/PSM спецификациясы, процедуралық кеңейтімдер. Тұтастығын тексеру және транзакциялардың басталуы мен аяқталуын орнату. Тіркеулер. Триггерлер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АЖ талдау, модельдеу және жобалау

    Ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық және практикалық негіздерін оқып-үйрену, сонымен қатар әртүрлі әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, АЖ жобалау процесін талдау, модельдеу, ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Cымсыз технологиялар

    Бірнеше объектілер арасында ақпаратты тасымалдаудың ақпараттық технологияларын дамыту қарастырылады. Сымсыз байланыс арқылы ақпаратты қашықтан жіберу. Ақпаратты тасымалдау принциптері мен ерекшеліктері. Wi-Fi, WiMAX, Bluetooth негізіндегі сымсыз технологиялар. Сымсыз технологияның сипаттамасы. Сымсыз технологияның қолданылу аясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конфликтология

    Пән конфликтологияның негізгі категорияларын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологиясын қарастырады. Тұлғаның қақтығыстағы мінез-құлық теориясын, тиімді қарым-қатынас технологиясын және қақтығыстағы ұтымды мінез-құлықты зерттейді. Жанжалды шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы, дауды реттеу технологиясы ретінде Медиация туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құрылымдалмаған деректерді талдау және өңдеу

    Курс классикалық талдаудан бастап практикалық және ғылыми мақсаттарды қамтиды. Жіктеу әдістерін қолдану негізінде құрылымдалмаған мәліметтерден сандық ақпаратты алу әдістері қарастырылады. Курс құрылымдалмаған деректерді талдаудың теориялық негіздерін және логикалық прогрессия әдістерін қарастырады, сондай-ақ нақты мәтіндер үшін сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланатын адгоритмдерді қамтиды. Студенттерді мәтінді, кескінді және уақыттық қатарларды талдау үшін терең нейрондық желілер саласындағы құрылымсыз деректерді талдаудың, кластерлеудің және тақырыпты модельдеудің ең танымал әдістерінің тұжырымдамаларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес шешімдерді модельдеу

    Пән шешім қабылдау процестерін зерттейді, бастапқы мәселені формализациялаудан бастап, компьютерде математикалық модель құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқару шешімін қалыптастыруға дейін. Басқарушылық шешімдерді таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көлік және қаржылық модельдерін қарастырады. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы менеджменттің алдыңғы қатарлы біліміне негізделген психология және педагогика мәселелері бойынша дамып келе жатқан білімді талдау және түсінуді көрсету, әртүрлі психологиялық жағдайларда ең жақсы нұсқаларды табу және басқару шешімдерін қабылдау.
  • Ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелердің кеңірек пәнаралық контекстінде ағылшын тілінде халықаралық ортада өз білімін, түсінігі мен кәсіби әңгіме жүргізу қабілетін кәсіби деңгейде қолдану.
  • Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, көшбасшылыққа және қалыпты психологиялық климатты қамтамасыз етуге дайын болу. Педагогика және психология саласындағы қақтығыстардың пайда болуына себеп болатын мәселелерді шешу, қиындықтарды жеңуге көмектесу.
  • Ғылыми құбылыстарды арнайы философиялық талдау пәні ретінде меңгеру, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын білу және оны зерттеу әдістерінде қолдану.
  • Ақпараттық жүйелерді және олардың құрамдастарын, соның ішінде компьютерлік графикалық бағдарламаларды, мәліметтер қоры жүйелерін, веб-сайттарды бөлшектеу. Заманауи ақпараттық жүйелерді әзірлеу, интерактивті оқыту үдерісінің біртұтас бақылауында визуалды және дыбыстық эффектілерді, әртүрлі жағдайларды мультибағдарламалауды қамтитын практикалық құралдарды қолдану. Веб-сайттарды жобалау және графикалық дизайнды, мультимедианы, визуалды коммуникацияларды және т.б. пайдалану. Веб-сайттарды басқаруды ұйымдастыру үшін CMS-жүйелерді және сайттың кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын, әдістері мен құралдарын қолдану. Сайтты техникалық қолдау.
  • Жобалау және пайдалану кезеңдерінде телекоммуникация және сымсыз жүйелердің өнімділігіне сараптама жүргізу, қауіпсіздік пен зияткерлік қорғау деңгейін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
  • Инженерлік есептерді шешудің математикалық әдістерін сипаттау, сызықтық және сызықтық емес бағдарламалау есептерін, екі индексті есептерді және көп критерийлі оңтайландыру есептерін шешу әдістерін қолдану. Деректерді сақтау және өңдеу үшін іздеу әдістерін таңдау, BigData құралдарының негізінде деректер қорын жасау. Үлкен деректерді өңдеуді автоматтандырудың бағдарламалық құралдарын әзірлеу және басқару.
  • Қолданбалы саланың міндеттерін салыстыру, сандық және сапалық бағалауды пайдалану, зияткерлік және бизнес-талдауды жүзеге асыру, қолданбалы міндеттерді қою және шешу. Виртуалды және толықтырылған шынайылық бағдарламаларының жұмыс істеу қағидаттарын, VR әзірлеу негіздерін және VR бағдарламаларын қолдануды білу. VR виртуалды нақтылығын, VR/AR қағидаттарын қолдану, виртуалды әлемді қалыптастыру және жобалау, басқа кеңістікте болу әсерін жасау кезінде дағдылары болу.
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде көшбасшылық қасиеттерді қолдау, іскерлік қасиеттерін көрсете білу және бизнес шешімдерді модельдеу процесін дәлелдей білу, кәсіпкерлік қызметті басқарудың тиімділігін бағалау. Үлкен деректерді өңдеу үшін алгоритмдерді әзірлеу және деректерді жылдам іздеу және өңдеу әдістерін пайдалану. Жобаланатын кәсіби модульдерге сәйкес деректерді талдау міндеттерін шешу модельдері мен тәсілдерін қолдану.
  • Интеллектуальдық ақпараттық жүйелерді жобалау және қолдану, кейіннен құжаттамалық сүйемелдеу және пайдалану арқылы жасанды интеллект алгоритмдерін әзірлеу және сынау. Жасанды интеллект жүйесін әзірлеу және бағдарламалық іске асыру. Жасанды интеллект жүйелерін тәжірибелік пайдалану және оны енгізу. Зерттеу міндеттерін жоспарлау және ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу нәтижелерін бағалау, зияткерлік АЖ экономикалық тиімділігіне талдау жүргізу, жобалық шығындар мен тәуекелдерді бағалау.
  • Тиімді ғылыми және инженерлік-техникалық іс-шараларды әзірлеу, сымсыз және нейрондық желілердің архитектурасын жобалау, паттерндерге негізделген ақпараттық жүйелер қызметтерін пайдалану, алынған зерттеу нәтижелерін қолдану және оларды сыни талдау мен тексеруге жіберу.Веб-қосымшалар үшін интерактивті дизайнды жобалау және әзірлеу.
  • Модельдер мен әдістерді сипаттау, жобалау процесінде, зияткерлік талдау, ақпараттық жүйелерді әзірлеу және эволюциялау кезінде пайдаланылатын деректерді бағалау. Жасанды интеллект жүйелерінің жұмысқа қабілеттілігін тексеру әдістері мен құралдарын қолдану. VR/AR принциптерін білу, түрлі әсерлерді жасау.
  • Реляциялық дерекқордағы деректерді жобалау және басқару, Big Data деректеріндегі жобаларды басқару және деректерді интеллектуалды өңдеуді орындау. Ақпараттың орасан зор массивтеріне талдау жүргізу. Графикалық нысандарды тану және оларды дерекқорға қосу, Web-беттерді әзірлеу кезінде бағдарламалау тілдерін қолдану. Веб бағдарламалауда интерактивті мультимедиа элементтерін қолдану. Компьютерлік көру, VR саласында практикалық дағдылардың болуы, АЖ әзірлеу кезінде виртуалды және аралас шындық қағидаттарын қолдану.

Ұқсас БББ

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Esil University

7M06102 Ақпараттық жүйелер HN

«Тұран-Астана» университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

7M06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top