Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді, берілген пәннің негізгі бөлімдерінде: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқару өзара әрекетінің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Жетекшінің өз басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастыру мәселелерінің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Клеткалық радиобиология

    Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант қазіргі клеткалық радиобиологияның негізгі мәселелері, міндеттері мен әдістері туралы білім алады. Магистранттар бактерия, өсімдік және жануарлар жасушаларының құрылысы мен жұмыс істеуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды білуі тиіс. Көпжасушалы ағзаның клеткалық популяцияларының құрамын талдай білу, клеткалық радиобиология әдістерін меңгеру білуі қажет. Базалық пәндерді таңдау компоненті білім алушының зерттеу қызметінің бағытына сәйкес қажетті дағдылар мен білімді ескере отырып, таңдалған пәндерге сәйкес қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    `Педагогика` - медициналық білім беру міндеттерімен, оқытудың инновациялық әдістерімен таныстыру. Болашақ мамандарды оқытудың заманауи технологияларын қолданумен байланысты оқыту негіздерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістерін білу өзіндік шығармашылық ғылыми жұмыстың қажетті шарты болып табылады және шынайы ғылыми жұмысты жалған ғылыми құрылыстардан ажыратуға мүмкіндік береді. Магистранттар философиялық-дүниетанымдық, гносеологиялық, логикалық-әдіснамалық мәселелерді табысты талдау үшін қажетті білім, білік, дағды алуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жасушаның радиобиологиясы. Тіндердің, ағзалардың, ағзалардың радио сезімталдығы

    Пән сыни органдар ұғымдарын, радиорезистенттілікті қарастырады. Тіндік радио сезімталдық түсінігі. Ағзаның радио сезімталдығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Иондаушы сәулеленудің биологиялық әсерінің негіздері

    Негізгі радиобиологиялық парадоксты шешу-теорияның дұрыстығы критериі. Проблеманың сандық және сапалық тәсілдері. Классикалық формализм-нысана теориясы және түсу принципі. Радиациялық өлім ықтималдылық санаты ретінде. Жаңа құбылыстар және гипотезаның тағдыры.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Кіші дозалар радиациясының әсеріне ұшыраған адамдардағы генетикалық әсерлер

    Бұл пәннің мақсаты аз жаңаратын тіндердің сәулелену реакциясының ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Матаның жүйелілігі радиосының салыстырмалы түсінігі. Сүтқоректілер ағзасының радио сезімталдығы және оларды бағалау мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Жасушаның радиациялық зақымдануы. Апоптоз және некроз

    Пән жасушалық деңгейде ДНҚ радиациялық бұзылуларды қарастырады. Сәулеленуден кейін жасушалардың тікелей байқалатын өлімі. Жасушалардың өлімінің екі түрі-апоптоз және некроз. `Коммуналдық` әсер ұғымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Радиациялық иммунология

    Пән иондаушы сәулеленудің әрекетін қарастырады. Микробқа қарсы иммунитеттің бұзылуы және қалпына келтіру тәсілдері. Сәулеленген ағзаның микробтармен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері, патогенездегі жұқпалы асқынулар мен аутоиммундық механизмдердің рөлі. Трансплантациялық иммунитетке әсер ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Иондаушы сәулелердің аз дозалары кезіндегі `куәнің әсері`

    Бұл пән ДНҚ сәулелік зақымданудың негізгі түрлерін қарастырады. ДНҚ бір желілі үзілу репарациясының түрлері. ДНҚ эксцизиялық репарациясының негізгі кезеңдері. SOS-репарация

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері. Медициналық сәулелену кезіндегі пациенттер мен Халықтың радиациялық қауіпсіздігі. Өнеркәсіптің атом саласы персоналының медициналық-дозиметриялық тіркелімі.

    Пән радиобиологиялық қауіпсіздік принциптерін қарастырады. Медициналық сәулелену және оның салдары. Жұмыс орындары мен персоналдың ИДК дозиметрлік бақылауын жүргізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Радионуклидтердің белсенділігін дозиметрия және өлшеу

    Ғылыми пән жүйелік және жүйеден тыс өлшем бірліктерін қарастырады. Тәжірибеде қолданылатын дозалар. Дозиметриялық аспаптарға қойылатын жалпы талаптар, Метрологияның басталуы, аспаптар кластары. Тексеру, жұмысқа қабілеттілігін тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Өнеркәсіптік аймақтардың қоршаған ортасының экологиялық ластануының мониторингі

    Бұл пән қоршаған ортаның экологиялық ластануын есептеу әдістемесін қарастырады. ортаның өндірістік салыстырмалы көрсеткіштерде. Экология мәселелеріне қатысты қолданбалы сипаттағы әртүрлі міндеттерді шешуге арналған әдістемелік база.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Биогеоценология,

    `Биогеоценология` пәні биогеоценоздардың қалыптасу, қызмет ету, өзара байланысы және даму заңдылықтарын, олардың биогеоценогиялық жамылғыға қосылуын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Уран өндіретін аймақтардағы халықтың радиациялық қауіпсіздігінің мәселелері

    Бұл пәннің мақсаты радиациялық апаттардың экологиялық салдарын, пайдаланылған ядролық отынмен жұмыс істеу, радиоактивті қалдықтарды көму, кіші дозалардың биологиялық әсерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Халықтың сәулеленуінің жеке тиімді дозаларын бағалау әдістері

    Ғылыми пән персонал мен халыққа иондаушы сәулеленудің тиімді мөлшерін анықтауды үйренеді.Ішкі сәулелену дозасы. Сыртқы сәулеленудің мөлшері. Радонның ППР түсу дозасы. Радионуклидтердің ингаляциясынан Доза. Тамақ өнімдерінің мөлшері. Нейтрондық сәулелену мөлшері. медициналық зерттеулерден доза. Кәсіби және техногендік сәулелену дозасы .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау

    Бұл пәннің мақсаты ядролық реакторлардағы апат кезінде қоршаған ортаның ластануын зерттеу болып табылады. Радиоактивті қалдықтарды кәдеге жаратудың экологиялық мәселелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Иондаушы сәулелену көздерімен жұмысты ұйымдастыруды және Халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді регламенттейтін нормативтік материалдар;

    Пән иондаушы сәулелену көздерімен жұмысты ұйымдастыруды және Халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді регламенттейтін нормативтік материалдарды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы радиоэкологиялық жағдай

    Бұл пән бұрынғы уран өндіруші кәсіпорындар қалдықтарының радиациялық әсерін зерттейді. Техногендік ластанудың әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кіші дозаларда сәулеленген кездегі биологиялық әсерлер

    `Кіші дозаларда сәулеленудегі Биологиялық әсерлер` ғылыми пәні аз жаңаратын ұлпалардың сәулелік реакцияларының ерекшеліктерін қарастырады. Маталық радио сезімталдық ұғымының салыстырмалылығы. Сүтқоректілер ағзасының радио сезімталдығы және оны бағалау тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • 1ОН – Радиобиология саласындағы пәнаралық зерттеу сипатының білімі мен түсінігін көрсетеді;
  • 2ОН – Радиобиология саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті;
  • 3ОН – Радиобиология саласындағы мәселелерді ғылыми тәсілдер негізінде өз біліктілігі шеңберінде шеше алады;
  • 4ОН – Радиобиология саласын дамыту және өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады;
  • 5ОН – Жаратылыстану ғылымдары саласындағы өз біліктілігі саласындағы мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға ақпаратты, идеяларды, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді нақты және нақты түрде хабарлайды;
  • 6ОН – Ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, өз саласында кәсіби қызметті жоспарлайды;
  • 7ОН – Кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.

Ұқсас БББ

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Биология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Астана халықаралық университеті

7M05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M05101 Биология

Торайгыров университеті

7M05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Микробиология негізіндегі биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M05101 Биология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top