7M05101 Биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биологияның іргелі және өзекті бағыттары бойынша әмбебап білімі мен қолданбалы білімі бар, өзін-өзі дамытуға және табысты ғылыми-зерттеу, оқытушылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметке қабілетті биолог магистрлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Жоғары мектепте биологияны оқытудың заманауи технологиялары
Мақсаты: Биологияны оқыту технологиясының практикалық дағдыларын игеру. Педагогикалық оқыту технологиясы түсінігі. Оқытудың педагогикалық технологияларын жіктеу (Селевко А.С., Волков А. В. жәнет. б.). АКТ қолдану. Оқытудың бағдарлы-тұлғалық технологияларын қолдану. Авторлық оқыту технологиялары. ЖОО-да оқу процесін технологияландыру. Құзыреттілігі: жоғары мектепте биологияны оқытудың кәсіби практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық білім беру технологиялары
Мақсаты: Оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдану арқылы магистранттардың дағдыларын дамыту. Мазмұны: Білім берудегі цифрлық технологиялар. Онлайн оқыту. Геймификация. Жауап беретін платформалар. Виртуалды және кеңейтілген шындық. Жобалық оқыту. Оқытудағы жасанды интеллект. Құзыреттіліктер: Инновациялық әдістемелерді меңгеру, интерактивті білім беру материалдарын әзірлеу, цифрлық құралдарды қолдану, Қашықтықтан және аралас оқытуды ұйымдастыру, білім беру деректерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық биология
Мақсаты: негізгі биологиялық концепцияларды, теориялық биологияның аксиомаларымен танысу Мазмұны:Теориялық биология заңдары, органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері Құзыреттіліктер: аргументация теориясы мен практикасы саласындағы білім
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтетикалық биология
Синтетикалық биология-биологияның жаңа саласы, оның мақсаты табиғатта кездесетін жаңа биологиялық жүйелерді жобалау және құру болып табылады. Ол ағзада бар қасиеттерге, мысалы, бактериялар, жаңа қасиеттер немесе бұрыннан бар модификациялауды қосумен айналысады. Болашақта қатаң белгіленген қасиеттері бар жеке өмір сүруге және ұдайы өндіруге қабілетті организмдер құру жоспарлануда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы физиология
Мақсаты: тірі организмдер жұмысының жалпы және жеке заңдылықтарын олардың арнайы міндеттеріне сәйкес зерттеу.Мазмұны: қолданбалы физиология бағыттары. Эволюциялық физиология. Еңбек физиологиясы. Бейімделудің экологиялық-физиологиялық мәселелері. Медициналық-биологиялық бағыт. Ауыл шаруашылық жануарларының физиологиясы.Құзыреттілік: денсаулыққа негізделген халықтың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған міндеттерді шешу кезінде алынған білімді қолдану, қолданбалы зерттеулер жүргізуге дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайлар физиологиясы
Мақсаты: экстремалды жағдайларда адам ағзасының компенсаторлық-бейімделген реакцияларын қалыптастыру механизмдерін зерттеу. Мазмұны: экстремалды жағдайлардың құрылымы. Құрылымдық-функционалдық моделдеу. Стресс. Экстремалды жағдайларды дамытудың спецификалық емес жүйелі механизмдерінің концепциясы және ағзаның спецификалық емес резистенттілігі. Шұғыл бейімделу.Құзыреттіліктер: экстремалды жағдайларда дамитын компенсаторлық-бейімделгіш механизмдердің білімін қалыптастыру; стресс механизмдері туралы түсінік; экстремалды жағдайларды дамыту кезінде білімді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименттік биология
Мақсаты: биология бөлімдері бойынша теориялық ғылыми таным мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: эксперименталды биология – нақты физикалық және химиялық әдістерді қолдану негізінде биологиялық процестер мен құбылыстардың мәнін зерттейтін кешенді ғылым. Эксперименталды биология әдістері. Ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері. Ғылыми зерттеу құралдары (материалдық, математикалық, логикалық, ақпараттық, тілдік). Ғылыми зерттеу әдістері: Теориялық, эмпирикалық. Құзыреттіліктер: алынған мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау, биологиялық эксперимент қою дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілікті сақтаудың заманауи мәселелері
Мақсаты: Биологиялық әртүрліліктің маңызы. Мазмұны: Биологиялық әртүрліліктің өзекті мәселелері. Орманның, су экожүйелерінің, теңіз экожүйелерінің, Тұщы су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігі. Биологиялық әртүрліліктің азаю мәселесі, мәдени және биологиялық әртүрліліктің өзара тәуелділігі,биологиялық әртүрлілікті бағалау мәселесі, биологиялық және генетикалық әртүрліліктің байланысы, биологиялық әртүрлілікті қорғау. Құзыреттіліктер: биологиялық әртүрлілікті сақтау қажеттілігіне көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық тәжірибені ұйымдастыру
Мақсаты: зерттеуші-биологқа қажетті теориялық ғылыми таным мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ғылыми ой-өрісін кеңейту, экспериментті қою және өткізу, қазіргі ғылымның жетістіктерін талдау және сыни түсіну қабілетін қалыптастыру. Құзыреттіліктер:-биологиядағы зерттеудің жалпы ғылыми және нақты ғылыми әдістері мен принциптерін; - экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру міндеттері туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи этологияның ғылыми аспектілері
Мақсаты: этиология, зоопсихология және салыстырмалы психология бойынша білімді қалыптастыру. Жануарлардың психикалық процестерінің пайда болуы, пайда болу формалары және заңдылықтары. Генетикалық деңгейге негізделген жануарлардың мінез-құлқындағы айырмашылықтар. Сыртқы ортамен өзара қарым-қатынаста жануарлардың күрделі мінез-құлық реакциялары. Жануарлардың туа біткен және жүре пайда болған бейімделуі. Құзіреттілік: гомеостаздың бұзылуы (дұрыс тамақтанбау) және фрустрацияның дамуы (жануарларды дұрыс асырмау) нәтижесінде дамитын жануарлардың мінез-құлқын анықтау және түзету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фаунаны тиімді пайдаланудың ғылыми негіздері
Мақсаты: планетада тірі организмдерді географиялық бөлу және оның уақыт пен кеңістікте өзгеру себептері туралы білімді қамтамасыз ету. Жануарлар дүниесін қорғаудың стратегиясы мен негізгі тәсілдері. Табиғат қорғау заңнамасының құрылымы. Қазақстанның омыртқалы жануарларының кәсіптік түрлері. Жануарлардың ресурстық түрлерін сақтау және өсімін молайту мақсатында аңшылық шаруашылықтарында жүргізілетін негізгі биотехникалық іс-шаралар. Құзыреттіліктер: биологиялық әртүрлілікті қорғау және биологиялық ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи мәселелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: магистранттарды биологиялық білім беруде ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласында әдістемелік білімді меңгеруге және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету. Мазмұны: биологиялық білім берудегі ғылыми зерттеу: оның мәні мен ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Биологиялық білім беруде зерттеу процесі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды мәселелер бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асырудың түрлері мен салалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалды биология
Мақсаты: тіршілікті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық жүйелердің жұмыс істеу механизмдерін зерттеу. Мазмұны: жасушалық процестер. Молекулалық реттеу механизмдері. Функционалдық жүйелердің физиологиясы. Организмнің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі. Бейімделу реакциялары. Функционалды талдау әдістері. Құзыреттіліктер: биологиялық функцияларды талдау, эксперименттік биология әдістерімен жұмыс, физиологиялық деректерді түсіндіру, сыни ойлау, тірі жүйелерді зерттеуге заманауи тәсілдерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биологиядағы далалық зерттеулер
Мақсаты: Биоәртүрлілікті, экожүйелерді және биологиялық процестерді зерттеуге арналған далалық зерттеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Далалық экспедицияларды ұйымдастыру. Сынамаларды іріктеу және талдау әдістері. Биоценоздарды картаға түсіру. Қоршаған ортаны бақылау. ГАЖ технологиясын қолдану. Далалық деректерді өңдеу. Құзыреттер: далалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, биологиялық үлгілермен жұмыс істеу, биоэкологиялық деректерді талдау, биоэкожүйелерді картаға түсіру және мониторингтеудің заманауи құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми жарияланымдарды сыни талдау
Мақсаты: Ғылыми жарияланымдарды сыни тұрғыдан оқу, талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми мақалалардың құрылымы. Рецензиялау принциптері. Деректерді талдау әдістері. Логикалық қателерді анықтау. Нәтижелердің дұрыстығын бағалау. Ғылыми этика. Библиометрия. Құзыреттіліктер: Сыни тұрғыдан ойлау, ғылыми деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу әдістемесін бағалау, ғылыми манипуляцияларды анықтау, дереккөздерді сауатты пайдалану, дәлелді пікірталас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Онтогенездің тасымалдау-метаболикалық механизмдері
Мақсаты: тірі организмдердің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны. Тірі организмдердің дамуының негізгі кезеңдері (ұрықтық, жасөспірімдік, жыныстық жетілу, кәрілік). Реттеу және интеграция жүйелері. Гормоналды реттеу жүйесі. Интеграцияның организмдік деңгейі. Тірі организмдердің өсуі мен дамуына сыртқы факторлардың әсері. Құзыреттіліктер: тірі организмдердің өсуі мен даму процестерін реттеу туралы тұтас идеяны қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экологиялық геномика
Мақсаты: Организмдердің ортаға бейімделуінің геномдық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Геномдардың эволюциясы. Гендік бейімделулер. Секвенирлеу әдістері. Популяция генетикасы. Биоинформатика. Генетикалық бақылау. Гендік экология. Құзыреттер: геномдық деректерді талдау, геномға қоршаған ортаның әсерін бағалау, экология мен табиғатты қорғауда геномика әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биология және сабақтас ғылымдардың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін, нормативтік құқықтық актілерін және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздері туралы білім мен түсінікті көрсету;
- Тіршілік әрекетін реттеудің негізгі биологиялық заңдары, теориялары, құбылыстары мен механизмдері туралы білімді кәсіби пайдалану, ғылыми ұстанымдарды әзірлеу және негіздеу, сондай-ақ іргелі және қолданбалы биологияның міндеттерін шешу;
- Эксперименттік хаттамаларды әзірлеу мен іске асыруды, деректерді жинау мен талдауды, теориялық және практикалық білімді болжау мен синтездеу әдістерін қолдануды, нәтижелерді түсіндіруді және мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде ғылыми мақалалар жазуды қоса алғанда, биология және сабақтас ғылымдар саласында ғылыми зерттеулерді жобалау және жүргізу дағдыларын қолданады;
- Ғылыми және педагогикалық жұмыстарды орындауда шығармашылық және зерттеу тәсілдерінің дағдылары көрсете біледі, сондай-ақ абстрактілі ойлау, жаңа тұжырымдамалар жасау және болашақ кәсіби мансапты жоспарлау тәжірибесі одан әрі докторантурада оқудың кілті болып табылады;
- Конференциялар мен басылымдарда ғылыми нәтижелерді ұсыну үшін, сондай-ақ әріптестермен және жалпы ғылыми қоғаммен өзара әрекеттесу үшін қажетті коммуникациялық дағдыларды көрсету;
- Жетістіктерді интеграциялау мақсатында, оның ішінде инновациялық технологиялардың көмегімен іргелі және қолданбалы салалардағы күрделі қатынастарды қоса алғанда, биология саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды, заңдар мен заңдылықтарды саналы түрде пайдаланып, білімді қолдану және жүзеге асыру.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну, этносаралық және конфессияаралық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру үшін кешенді тәсілді қолдану.
- Сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілетін көрсете отырып, ғылыми мәселелерді шешу үшін кешенді тәсілді қолдану, теориялық тұжырымдау және биология және басқа да жаратылыстану-ғылыми бағыттар сияқты әртүрлі ғылыми салалардағы білімді біріктіре отырып, олармен ғылыми тәжірибе үрдісінде жұмыс жасау.
- Қауіпсіздік талаптарын сақтауды ескере отырып, деректерді өңдеуді және биоинформатиканы, IT-технологияларды пайдалануды қоса алғанда, заманауи зертханалық жабдықтармен және технологиялармен жұмыс істеу қабілетін қолдану.
Ұқсас БББ
7M05101 Биология
Астана медицина университеті
7M05101 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M05101 Биология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Астана халықаралық университеті
7M05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M05101 Биология
Торайгыров университеті
7M05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M05101 Микробиология негізіндегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M05101 Биология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті