7M05101 Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, теориялық және практикалық дайындығының жоғары деңгейі бар және биологияның түрлі салаларында ғылыми зерттеулер жүргізуге дайын биолог маманын қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйелік қызметтің зоологиялық аспектілері
Экожүйелік қызметтер туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс тұщы су экожүйелері мен аңшылық шаруашылықтарының өнім көрсеткіштерін, ара шаруашылығын және дақылдарды өндірудегі тозаңдандырғыштардың рөлін, сондай-ақ топырақтың биоөнімділігін зерттеуге арналған. Шетелдік және экономикалық маңызды организмдердің санын, түрлер мен популяциялардың генетикалық ресурстарының әртүрлілігін, зоологиялық объектілердің эстетикалық және танымдық маңыздылығын реттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушы-басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті көлемде биологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің жалпы теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жоғары мектепте заманауи педтехнологиялар қарастырылады; дәріс, семинар, практикалық сабақтарға материалдар дайындау, сондай-ақ студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эволюциялық биология
Микро және макроэволюциялық процестердің себептері мен механизмдері және эволюциялық процестің барысына антропогендік әсерді болжау тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс эволюциялық теориялардың негізгі теорияларын, тұжырымдамалары мен заманауи принциптерін, өркениеттің даму жолдары мен сақталу перспективаларын, геосаяси және биосфералық процестердің байланысын зерттеуге арналған; әртүрлі масштабтағы және биожүйелерді ұйымдастырудың әртүрлі иерархиялық деңгейлеріндегі эволюциялық құбылыстарды қарастыру үшін зерттеудің инновациялық әдістері мен салыстырмалы талдау әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің философиялық құбылыстарын оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік қауымдастықтағы жануарлар (ағылшын тілінде)
Биоалуантүрлілік тұжырымдамасы және оның табиғи кешендерді жүйелі талдаудағы рөлі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жабайы фаунамен қарым-қатынасты оңтайландыру тәсілдерін, жануарлар әлемін сақтаудың кешенді және экожүйелік тәсілдерінің жалпы мәселелерін, акклиматизация және репатриация шараларын, бөтен түрлердің ерекшеліктерін және жануарлар дүниесі объектілерінің санын реттеуді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық ғылымның даму перспективалары
Қазіргі кезеңде биологиялық ғылымның даму перспективалары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс іргелі биология ғылымдары мен биомедициналық технологиялардың заманауи жетістіктерін, қазіргі биология ғылымының мәселелерін, биологиялық жүйелерді зерттеудің негізгі әдістерін, биосфераны сақтаудың өзекті мәселелерін, нанотехнологияны биология мен биомедицинада қолданудың ерекшеліктері мен перспективаларын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биология курсындағы инновациялық технологиялар
Биологияда әзірленетін және қолданылатын инновациялық технологиялар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Экологиялық қауіпсіз биопестицидтерді, агроөнеркәсіптік мақсаттағы био тыңайтқыштарды, заманауи биосенсорлық жүйелерді, биочиптерді әзірлеу мәселелері мен перспективалары қарастырылады. Курс өнімнің инновациясының белгілерін, биологияның әртүрлі салаларындағы инновацияның мысалдарын, биология жетістіктерін практикалық қолдануды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Далалық зерттеу әдістері
Табиғи жүйелердің жай-күйін мониторингілеу үшін зоологиялық зерттеулерде жануарлардың сапалық және сандық есебін жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. "Фауна" және "жануарлар популяциясы" ұғымдарының арақатынасы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитопатология
Жасуша патологиясының даму жолдары мен реттеу механизмдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс некроз бен апоптоздың молекулалық жасушалық механизмдерін, канцерогенез теорияларын, жасушалардың ісік трансформациясының морфофизиологиялық көріністерін және биологиялық зерттеулерге жаңа әдістемелік тәсілдерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар әлемін қорғау (ағылшын тілінде)
Қорғалатын түрлерді түгендеу, басқару және қорғау негіздерін зерттеу, Жануарлар популяциясының эволюциялық әлеуетін қолдау мәселелерін шешу контекстінде табиғатты қорғау биологиясы саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жабайы табиғат ресурстары, әртүрлілікті сақтау, экологиялық теңгерімсіздік, фауналық коллапс, тіршілік ету шегі, кең пәнаралық контексте жануарлардың жойылуы, табиғатты қорғау және популяцияны қалпына келтіру әдістері туралы түсініктер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эпигенетика
Митозда да, мейозда да хромосомалардың құрылымы мен жұмысына әсер етуі мүмкін гендік белсенділіктің өзгеру ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жасушаның бүкіл өмірлік циклі кезінде хромосомалардың мінез-құлқын зерттеуге арналған. Эпигенетикалық механизмдердің ағзаның дамуына әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоиндикация ортасында жануарлар әлемінің тест-объектісі
Пән қандай заттар мен қандай комбинацияда сынақ объектілерінде өмірлік маңызды функциялардың өзгеруіне әкелетініне қарамастан қауіп туралы сигнал беретін сынақ объектілерінің көмегімен ортаның уыттылығын анықтау дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс тест объектілерінің ерекшеліктерін және қоршаған ортаны зерттеудегі экологиялық мониторинг әдістерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Генетикалық және клеткалық инженерия
Плазмидалар, векторлар, шектеу ферменттері, модификация, гендерді клондау туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс өсімдіктердің гендік инженериясы, жануарлардың гендік инженериясы, бөгде гендердің экспрессия процестері, бактериялық және эукариоттық жасушалардың клондалған ДНҚ түрленуі, нуклеин қышқылдарының реттілігін секвенирлеу әдістерімен анықтау, медицинада генодиагностика және гендік терапия үшін гендік инженерия әдістерін қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект биологиялық деректерді талдау және модельдеу үшін
Биоәртүрлілікті зерттеу және сақтау үшін жасанды интеллект пен компьютерлік оқыту әдістерін биологиялық және экологиялық зерттеулермен біріктіретін пәнаралық бағыттар туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс деректердің үлкен көлемін өңдеуге және талдауға, сондай-ақ биоәртүрлілік жағдайын жақсырақ бағалауға көмектесетін визуализацияларды жасауға арналған. Практикалық жұмыс үшін gbif және iNaturalist интернет-платформаларын пайдалануды білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы ғылыми қарым-қатынас теориясы мен практикасы
Ғылыми қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі: тұлғааралық, топтық және бұқаралық; ауызша және вербалды емес; ауызша және жазбаша. Курс коммуникацияның негізгі модельдерін, коммуникативті актінің құрылымын және коммуникацияның негізгі түрлері мен түрлерінің ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Ақпараттық-коммуникациялық пәндік ортада зерттеу қызметін құру және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу
Педагогикалық қызметке ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін практикаға енгізудің ерекшелігі мен күрделілігі, педагогикалық тәжірибе мен зерттеудің тиімділік дәрежесінің критерийлері, сондай-ақ білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу тетіктері: отандық және шетелдік тәжірибе мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық зерттеулер этикасы
Биологиялық зерттеулер этикасының ережелері мен принциптерін қолдану ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс зертханалық жағдайда биологиялық қауіпсіздік тұжырымдамасын, биомедициналық этика негіздерін, халықаралық құжаттарды, зерттеу этикасы бойынша стандартты операциялық процедураларды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биомониторинг
Экологиялық апаттарды биопрогноздау қағидаттарының негізінде жатқан биоэкологиялық мониторингтің негізгі әдістері және қолайлы индикаторды таңдау әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс биоаккумуляциялық әсердің рөлін, тірі организмдердің қоршаған ортаның ластануына реакцияларының түрлерін, судың, ауаның және топырақтың сапасын бағалау әдістерін, зоо -, фитоиндикация мен микроорганизмдерді қолдануымен индикацияның, биологиялық сынамаларды алу және талдау әдістерін пайдалана отырып негізгі әдістерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологиядағы ғылыми терминология (ағылшын тілінде)
Пән негізгі биологиялық заңдар, биологиялық терминдердің этимологиясы, олардың пайда болу тарихы және авторлық байланысы, биологтың тезаурусы (лексикалық минимум), эпонимдері және биологияның әртүрлі салаларында қолданылатын атаулары бар ғалымдардың библиографиялық деректері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.. Курс заманауи ғылыми-биологиялық ақпаратты іздеудің негізгі техникалық құралдарын, базалық және бейіндік биологиялық пәндердің терминологиялық және тұжырымдамалық аппараттарын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дербес есептеу техникасымен, графикалық редакторлармен, Қолданбалы компьютерлік бағдарламалармен, жаратылыстану-ғылыми бағыттағы деректер базасымен жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми мақалалар мен тезистер жазу кезінде өзінің ғылыми зерттеулері нәтижелерінің тиімділігін бағалайды.
- Өзін-өзі жетілдіру, дербес ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті және кәсіби ұтқырлықты жүргізу үшін биологиядағы және ғылым тоғысындағы заманауи зерттеулердің нәтижелерін талдайды.
- Әлемдік және ғылыми кеңістікте, оның ішінде шетелде біліктілікті арттыру үшін алған ынтымақтастық дағдыларын көрсете отырып, шет тілінде өзінің ғылыми зерттеу нәтижелерін жариялайды.
- Генетика, жасушалық және эволюциялық биология саласындағы жаңа эксперименттік зерттеу әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, өз зерттеулерін жүргізу кезінде биолог маманның дұрыс этикалық ұстанымын таңдайды.
- Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның даму үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын білуді көрсете отырып, биология саласындағы инновациялық қызметті басқару әдістері мен тәсілдерін меңгерген.
- Жануарлар популяциясын басқару ерекшеліктерін, табиғатты ұтымды пайдаланудың экологиялық принциптері мен экологиялық сараптама әдістерін түсінуге сүйене отырып, ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық, ұйымдастырушылық, қоғамдық және экологиялық қызметті дербес орындау барысында туындайтын міндеттерді шешеді.
- Кәсіби қызметте психология мен басқарудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдана алады, басқару саласында және өзара іс-қимыл субъектілері арасындағы даулы жағдайларды шешу саласында реттеудің психологиялық әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- Алынған биологиялық деректермен одан әрі жұмыс істеу үшін ақпаратты тиімді пайдалану мақсатында сандық алгоритмдердің көмегімен ғылыми нәтижелердің сенімділігін бағалайды.
- Жоғары мектептегі әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми, педагогикалық және психологиялық ғылымдардың негізгі заманауи эписистемалық модельдері мен тәсілдерін және олардың өлшемділігін білуін көрсетеді; ғылымның тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін, логикалық және ғылыми ойлау заңдарын, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері мен логикасын біледі және түсінеді.
- Өркениеттің даму жолдары мен сақтау перспективалары, геосаяси және биосфералық процестердің байланысы туралы өзінің көзқарасын көрсету үшін эволюцияның негізгі заманауи теориялары мен концепциялар ережелерін тұжырымдайды.
- Ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін өз бетінше оқуын жалғастырады және әртүрлі ағылшын тілді биологиялық ғылыми дереккөздерден жаңа ақпаратты пайдалана отырып, кәсіби және ғылыми ортада тиімді өзара келісім шарт жасауға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілдерін еркін меңгергендігін көрсетеді.
- Зерттеу нәтижелерін коммерциялық пайдалану және коммерциялық әлеуетті бағалауды жүргізу бойынша жұмысты ұйымдастыру саласында практикалық дағдылары бар, кәсіби құзыреттілікті және стратегиялық талдау әдістерін меңгерген.
- Ғылыми зерттеулер жүргізуде АКТ қолданудың негізгі принциптерін түсінеді, жаратылыстану - ғылыми мәселелерді шешу үшін және бағалау іс-шараларын жүргізу және сандық ортада сыни ойлаудың заманауи түрлерін жүзеге асыру үшін биологиялық жүйелерді талдаудың компьютерлік әдістерін қолданады; биоалуантүрлілікті бақылау жобалары контексінде үлкен көлемдегі деректерді өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект пайдаланады.
- Қауіпті түрлерді басқару және қорғау және жануарлар популяцияларының эволюциялық әлеуетін қолдау саласында туындайтын проблемалардың мәнін анықтау және талдау, табиғатты қорғау биологиясы саласындағы озық білімдерге, қазіргі заманғы зерттеу әдістеріне, жануарлар санын реттеу және есепке алу әдістеріне сүйене отырып, оларды шешу стратегиясын жоспарлау қабілетін көрсетеді.
Ұқсас БББ
7M05101 Биология
Астана медицина университеті
7M05101 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M05101 Биология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Астана халықаралық университеті
7M05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M05101 Биология
Торайгыров университеті
7M05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M05101 Микробиология негізіндегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M05101 Биология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті