Ақпараттық жүйелер мен сервистерді жобалау

  • Пән клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың негізгі теориялық және қолданбалы аспектілерін, клиентке бағытталған шешімдерді дамытудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын, CRM-стратегиясын (Customer Relationship Management) әзірлеу процесін, клиенттік базаны басқару үшін пайдаланылатын заманауи бағдарламалық құралдарды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы клиенттермен қарым қатынасты басқару саласында инновациялық шешімдер мен технологияларды әзірлеуге және енгізуге қабілетті.
  • Образовательная программа 6B06102 Ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 8
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top