Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06102 Ақпараттық жүйелер в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Математика-1 (математикалық талдау)

    «Математика-1» пәнін меңгерудің мақсаты: математикалық талдау есептері мен теоремаларын, әдіс-тәсілдерді, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуге қолдану дағдыларын меңгеру. Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салыстыру қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика-2 (Алгебра және дискретті математика)

    Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде алгебра және дискретті математика білімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Комплекс сандар. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Көпмүшелер. Жиындар және қатынастар және оларға қолданатын амалдар. Сандар теориясы мен комбинаторика элементтері. Графтар теориясының элементтері және буль функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері

    Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзияға кіріспе

    Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау

    Пәннің мақсаты – мәліметтердің құрылымы, оларды сақтау және алу жолдары, программалау тілдерінің жіктелуі және программалық жабдықтаманы жобалаудың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Қарастырылады: есептеу жүйелері, деректерді жазу және алу әдістері, программалық әдістер арасында тапсырмаларды құру және бөлу, есептеу процедураларының алгоритмдерін көрсету үшін блок-схемалар мен диаграммаларды құру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер негіздері

    Пәннің мақсаты: Cтуденттерді заманауи ақпараттық жүйелермен, олардың даму концепцияларымен таныстыру, технологияларды, әр түрлі қолданбалы программаларды меңгеру, сонымен аталған жүйелердің ірі ұйымдарда қолданылуын көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. АЖ инфрақұрылымының негізгі компоненттерін білу және ұйымдарда ақпараттық жүйелер мен технологияларды әзірлеу мен енгізу тәсілдерін білу. 2. Жаһанданудың ролін және бизнес үшін бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз етудегі АЖ рөлін түсінуді көрсету 3. Ақпараттық жүйелерді жобалау жүйелерінің жалпы теориясының ережелерін қолдану 4. «Ақпараттық жүйелер негіздері» пәні бойынша алынған оқу нәтижелерін қорытындылау, түсіндіру және бағалау; 5. АЖ-ның қоғамға әсер етуінің этикалық аспектілерін, қылмыс деңгейіне баға беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникациялар негіздері

    Пәннің мақсаты: компьютерлік жүйелер мен Cisco желілерін ұйымдастыру мен жұмыс істеу принциптеріне ие болу мүмкіндігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: OSI модельдері, TCP / IP стекінің деңгейлері мен негізгі хаттамалары, желілік хаттамалар, желілік операциялық жүйелер, маршруттау және коммутация негіздері, желілік топология тұжырымдамалары, трансляциялар, жергілікті желідегі (LAN) дағдылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математика-3 (Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика)

    Пәннің мақсаты:қолданбалы қызметте туындайтын проблемаларды шешу үшін қажетті есептерді шешуде ықтималдықтар теориясы бойынша негізгі білім мен негізгі дағдыларды қалыптастыру; теориялық және қолданбалы есептерді шешуде студенттерге қажетті теориялық және ықтималдық аппаратты қалыптастыру; математикалық статистиканң негіздерін түсіну үшін қажетті теориялық-ықтималдық туралы түсініктеріді және алгебралық дайындық деңгейін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. ықтималдық пен статистиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру 2. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын түсіндіру; 3. Мәселелерді шешу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулер әдістерін қолданады; 4. ықтималдықтар теориясының типтік мәселелерін шешеді; 5. кездейсоқ шамалардың таратылуының маңызды заңдарын және олардың сандық сипаттамаларын теориялық тұрғыда бекіту;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Программалау-1 (Объектіге бағытталған Python тілінің негіздері)

    Бұл курс Python тілінің синтаксисі мен құрылымдарының негіздерін және нысан-бағытталған (OOP) бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын игеруге бағытталған. Студенттер алғашында айнымалылар, мәлімет типтері, басқару операторлары және функциялармен жұмыс істеуді үйренеді, одан кейін кластар мен объектілер, инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм сияқты OOP қағидаларын түсініп, шағын жобаларда қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Программалау-2 (Көпағынды ортада Python асинхронды программалау негіздері)

    Курс Python тілінде көпағынды ортада асинхрондық программалаудың негіздерін меңгереді. Студенттер event loop, корутиналар мен asyncio синтаксисін игеріп, threading пен concurrent.futures құралдары арқылы I/O және CPU-блокирлеу операцияларын үйлестіруді үйренеді. Сондай-ақ синхронизация примитивтері (Lock, Semaphore), қателерді өңдеу мен graceful shutdown әдістері қарастырылып, асинхрондық және көпағынды компоненттерді үйлестіру дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты: Ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау әдістерін, оның ішінде мәліметтерді кейінірек жұмыс істеуге ыңғайлы болуы үшін шығарып алуды және қайта өңдеуді меңгеру. Мәліметтер қорындағы сақталатын ақпаратты талдау үшін OLAP (On-line Analytical Processing) түріндегі бағдарламалық пакеттермен танысу және статистикалық мәліметтерді талдау тәжірибесін үйрену. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады: - әліметтерді алу(data mining) есептерінде жасанды нейрондық желілерді қолдану механизмдерін қалыптастыру; - түсіндірме жазбаны дұрыс рәсімдеу, баяндама кезінде өзін сенімді ұстау және сұрақтарға жауап беру; - заманауи технологияларды қолдану арқылы мәліметтерді алу әдістерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Деректер қоры теориясы

    Пәннің мақсаты: деректер қорын жобалау және басқарудың теориялық аспектілерімен танысу, қазіргі ДҚБЖ-да деректерді сақтауды, басқаруды, қорғауды және мақсатты қол жеткізуді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Деректермен негізгі амалдар. Деректер модельдері. Деректердің реляциялық моделі.. Деректердің иерархиялық моделі. SQL тіліндегі деректерді өңдеудің негізгі операторлары. Предикаттар. Әкімшілік етуге кіріспе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Деректер жиынын әзірлеу және табиғи тілді өңдеу негіздері

    Пәннің мақсаты – тілді оқып-үйрену үшін негіз ретінде пайдаланылатын мәтіндер жиынтығын белгілі бір ережелерге сәйкес таңдау және өңдеу, деректер жиынтығын қалыптастыру. Пән үлкен деректердің, корпустардың, сөздіктердің статистикалық және басқа әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Python-дағы заманауи веб-бағдарламалау технологиялары

    Курс Python тілінде веб-қосымшаларды әзірлеудің озық әдістерін үйретеді. Студенттер Django, Flask және FastAPI арқылы REST пен GraphQL API құруды, WebSocket арқылы нақты уақыттағы байланыс ұйымдастыруды, асинхронды серверлерді іске қосып, Docker контейнеріне орауды меңгереді. Курс соңында толық стектегі веб-жобаларды жобалау, дамыту және орналастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Java тілінде программалау

    Пәннің мақсаты бағдарламалық жүйелерді программалау, жөндеу және іске асыру негіздерін үйрену. Сондай-ақ, курс барысында Java бағдарламалау тілін қолдана отырып, желілік технологиялар мен бағдарламалардың жұмыс принциптері талданады. Қарастырылатын тақырыптар: Java технологиясының негізгі ұғымдары мен компоненттері, JDK әзірлеу жиынтығының құрамы, Java тілінің негізгі ұғымдары: сынып, объект, атрибут, операция, композиция, мұрагерлік, интерфейс, пакет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • NLP үшін бағдарламалауға кіріспе (Python)

    Пән NLTK (Natural Language Toolkit) сияқты платформаны зерттеуге бағытталған, бұл платформа Python тілінде NLP бағдарламаларын жасау үшін қолданылады. Оның көптеген тіл корпустары үшін пайдалану оңай интерфейстері, сондай-ақ жіктеу, таңбалау, штамптау, белгілеу, сүзгілеу және семантикалық негіздеу үшін мәтінді өңдеу кітапханалары бар. Бұл сонымен қатар қоғамдастықтың көмегімен әзірленетін тегін ашық бастапқы жоба. Пән осы құралды NLP негіздерін көрсету үшін пайдаланады. Пән NLTK құралдарын пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • NLP негіздері

    Пәннің мақсаты - компьютерлерге адам тілін түсіндіру, өңдеу және түсіну мүмкіндігін беретін машиналық оқыту технологиясы. Пән табиғи тілді өңдеуге бағытталған және мәтін мен сөйлеу деректерін тиімді талдау үшін маңызды. Осылайша күнделікті әңгімеге тән диалектілердегі айырмашылықтар, жаргондар мен грамматикалық бұзылуларды жоюға болады. Үлкен құжаттарды өңдеу, талдау және мұрағаттау, тұтынушылардың пікірлерін немесе байланыс орталығының жазбаларын талдау, тұтынушыларға автоматтандырылған қызмет көрсету үшін чат-боттарды іске қосу, мәтінді жіктеу және шығару сияқты бірнеше автоматтандырылған тапсырмалар үшін әдістер зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнес-1 (Менеджмент және маркетинг)

    Пәннің мақсаты: Нақты экономикалық жағдайларды талдап, шешім қабылдаудағы менеджмент пен маркетингтегі негізгі ұғымдар мен принциптерді және кәсіпорынның өндірістік қызметін басқару саласындадағы стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді қабылдау әдістерін меңгерту және студентерге маркетинг туралы, оның кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың бүтіндей жүйесі мен фирма ішіндегі басқару концепциясы ретіндегі білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. Қазіргі маркетинг пен басқару теориясының негізгі ережелерін негіздеу; 2. маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қолдану; 3. Зерттеудің әдістерін, әдістерін, инкассация құралдарын, ақпараттарды талдау, зерттеу түрлерінің ерекшеліктерін салыстыру; 4. ұйымдастыру шешімдерін қабылдау 5. Маркетингтік шешімдер туралы қорытынды жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі аналитика және бизнес-интеллект

    «Ақпараттық жүйелердегі аналитика және бизнес-интеллект» пәні кәсіпорындардың ақпараттық жүйелерінде деректерді аналитикалық өңдеудің заманауи тәсілдері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Деректерді зияткерлік талдау әдістері, бизнес-аналитика (BI) құралдары, визуализация және болжау технологиялары қарастырылады. Студенттер бастапқы деректерді тиімді бизнес-шешімдерді қабылдауға қажетті стратегиялық ақпаратқа айналдыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жүйелік талдау және АЖ жобалау

    Пәннің мақсаты: жүйелік талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру, оларды басқару процестерін және жүйелерін талдау және оларды жобалау жүйесінде қолдану Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады: 1. Жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәнін және математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін, жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәні мен математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін көрсету. 2. негізгі жүйе модельдері, басқару процестерінің негізгі түрлері бойынша шарлау 3. Бұл білімді олардың кәсіби қызметінде қолдану. 4. Жүйелерді жүйелеу 5. Жобаланған жүйелерге рейтинг беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • АЖ инновациясы және жаңа технологиялар

    Пәннің мақсаты ақпараттық технологиялар және жаңа технологиялардың сипаттамалары саласындағы инновациялар саласында теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды меңгеру. Оқу курсы болашақ мамандардың заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласында терең білімдерін қалыптастырады. Пән келесі тақырыптарды зерттейді: инновацияға кіріспе. АЖ-дағы инновациялар және оның түрлері. Инновациялық процесс және оның фазалары. Инновациялық үрдістің негізгі кезеңдері және АЖ-өнімнің өмірлік циклінің фазалары. АЖ инновациясының жаңалықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • АЖ жобаларын басқару

    Пәннің мақсаты: әлемдік тәжірибеде қолданылатын тәжірибе негізінде ақпараттық-технологиялық басқару әдістерін меңгеру және ақпараттық жүйелерді қолдану кезеңіндегі оны дамытудың негізгі әдістерін игеру табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. Жобаларды басқару жүйелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін айқындау; 2. Жобаның тұжырымдамасын әзірлеу бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін сипаттау 3. Ақпараттық жүйелерді жобалық басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу және оңтайландыру әдістерін қолдану 4. Жобаның орындалу барысын және бақылау құралдарын ажырату 5. Бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, жобаларды қолдау (MS Project).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі операцияларды зерттеу

    «Ақпараттық жүйелердегі операцияларды зерттеу» пәні ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және пайдалану кезінде тиімді шешімдерді қабылдаудың модельдері мен әдістерін оқытуға бағытталған. Курста сызықты және сызықты емес программалау, бизнес-процестерді оңтайландыру және модельдеу әдістерін қамтитын математикалық тәсілдер қарастырылады. Бұл деректерді өңдеу мен аналитикалық есептеулер негізінде ресурстарды тиімді басқаруға және жүйелердің өнімділігін арттыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнес-2 (Қаржы және бухгалтерлік есеп)

    Кәсіпорынның бухгалтерлік есебі мен қаржылық шараларының мәндерін және нарықтық экономика жағдайында олардың функцияларын ашу, студенттерге олардың атқарылу теориясы мен тәжірибелері туралы біртұтас түсініктер қалдыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. шаруашылықты басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің ролін, ұйымның өндірістік-шаруашылық қызметінде есепке алуды тағайындау және орнықтыру туралы идеяны қалыптастыру; 2. қаржылық және бюджеттік ұйымдарда қаржылық есеп пен аудиттің негіздерін түсіндіру; 3. Есеп және аудиттің түрлерін жіктеу; 4. Қазақстан Республикасында бухгалтерлік есеп, қаржылық есептілік және аудиттің ұйымдастырушылық-құқықтық базасын қолдану; 5. Бухгалтерлік есептің ұйымдастырушылық-құқықтық базасын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Деректерді іздеу және алу

    Пәннің мақсаты веб-іздеу және деректерді ранжирлеу практикалық дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Пән ақпараттық іздестірудің базалық түсініктерін және ақпараттық-іздеу жүйелерінің негізгі принциптерін оқып білуге, әртүрлі көлемдегі мәліметтерді өңдеу және талдауға, ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, әр түрлі деректер мен деректер базасынан алынған ақпаратты талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі деректерді талдау және басқару

    «Ақпараттық жүйелердегі деректерді талдау және басқару» пәні заманауи ақпараттық жүйелерде деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Курста деректер қорларын жобалау мен пайдалану, үлкен деректерді басқару технологиялары және ұйымдардың шешім қабылдау тиімділігін арттыруға, бизнес-процестерді оңтайландыруға арналған ақпаратты аналитикалық өңдеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллекттегі NLP технологиялары

    Пәннің мақсаты – табиғи тілді өңдеу (NLP).Пән компьютерлерге табиғи тілдердегі мәтіндерді түсінуге, генерациялауға және өңдеуге мүмкіндік беретін жасанды интеллектті (AI) пайдалану бағыттарының біріне бағытталған. Табиғи тілдегі мәтінді өңдеу деректерді сұрау үшін табиғи тілдегі мәтіндерді немесе ауызша сөздерді пайдалануға мүмкіндік береді. Олар Oracle Digital Assistant (ODA), Siri, Cortana немесе Alexa сияқты виртуалды көмекшілердің негізінде жатқан технологияны үйренеді. NLP жазбаша мәтіндерге де, ауызекі тілге де қолданылады және жер бетіндегі барлық табиғи тілдермен жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • NLP-дегі машиналық оқыту әдістері

    Пәннің мақсаты – табиғи тілді өңдеу, ол жаңа нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді және өте кең сала болып табылады. Пән практикалық қолданудың келесі негізгі аспектілеріне назар аударады, мысалы: машиналық оқытудың негізгі әдістері, пайдаланушылардың немесе тұтынушылардың әртүрлі когорталарын анықтау, шолулардың әртүрлі санаттарын дәл анықтау және шығару, оның мағынасына сәйкес мәтінді жіктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желілер негіздері

    Пәннің мақсаты-нейрондық желілер теориясының негізгі ережелерін және оларды есептерді шешуде қолдану әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері: - нейрондық желілердің есептеу мүмкіндіктерін оқу; - нейрондық желілерді құру және оқыту әдістерін меңгеру; - нейрондық желілердің негізгі кластарын оқу; - нейрондық желілерді қолдана отырып модельдеудің негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желілердің модельдері, әдістері және алгоритмдері

    «Нейрондық желілердің модельдері, әдістері және алгоритмдері» пәні жасанды интеллект жүйелерін құру үшін пайдаланылатын заманауи технологияларды зерттеуге бағытталған. Курста нейрондық желілердің математикалық модельдері, оқыту әдістері мен алгоритмдері қарастырылады. Бұл білімді меңгерген студенттер бейнелерді тану, деректерді талдау, болжау және күрделі есептерді шешуге арналған нейрондық желілерді жобалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графиканың негіздері

    Пәннің мақсаты компьютерлік графиканы өңдеу және редакциялау құралдарын игеру болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент қабілетті болады: 1. нақты міндеттерді шешу үшін қолайлы құралдарды таңдау; 2. электронды және қағаз басылымдарда жариялау үшін бейнелерді өңдеу және дайындау құралдары мен әдістерін пайдалану; 3. графикалық кескіндерді құру және басылымдарды беттеу ережелерін қолдана отырып композицияның негіздерін жобалау; 4. компьютерде графикамен жұмыс істеу принциптерін және сандық бейнені қалыптастыру алгоритмдерін түсіну және қолдану; 5. компьютерде графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі модельдерін қолдану; 6. кәсіби мақсаттар үшін графикалық пакеттерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің модельдері мен әдістері

    Пәннің мақсаты: Интеллектуалдық жүйелердің келесідей негізгі модельдері мен әдістерін үйрену: білімге негізделген сараптамалық жүйелер; нейрондық желілер негізіндегі жүйелер; айқын емес логикадағы жүйелер; генетикалық алгоритмдерге негізде жүйелер. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады: - интеллектуалды жүйелердің құрылуының теориялық негіздерін, тиісті мәселелерді шешудің модельдері мен әдістерін білу - интеллектуалды жүйелерге арналған бағдарламалық жабдықтамасын жобалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Нейрондық машиналық аударма негіздері

    Пәннің мақсаты – нейромашиналық аударманың (NMT) негіздерін меңгеру. Пән сөздерді бір тілден екінші тілге аудару үшін қолданылатын алгоритмді зерттеуге бағытталған. Пәннің практикалық құндылығы жоғары сапалы NMT аударманың контекстін анықтай алады және дәлірек аударманы ұсыну үшін үлгілерді пайдалана алады. Google Translate, DeepL, Yandex, Baidu Translate сияқты құралдар зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сөйлеуді тану негіздері

    Пәннің мақсаты-сөйлеу сигналын цифрлық ақпаратқа түрлендіру процесі.Пәннің нысаны қазіргі заманғы сөйлеуді тану технологиялары. Пәннің мақсаты – кейбір жүйелер мысалында сөйлеуді танудың заманауи технологияларын талдау. Сөйлеуді тану жүйелерін енгізудің негізгі аспектілері және әртүрлі технологиялардың кейбір ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшалардың негіздері

    Пәннің мақсаты: әр түрлі заманауи программалау тілдерін қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалар әзірлеудегі студенттердің теориялық және практикалық дайындығы. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады: 1. Кәсіпорынның мазмұнын басқарудың және Интернет-ресурстардың негізгі қағидаттарын, ақпараттық қызметтерді жасау және пайдалану процестерін түсіну 2. Дамыған бағдарламаға қойылатын талаптарды талдау 3. Мобильді қосымшаны әзірлеу 4. Мобильді бағдарламаны тексеру 5. Дайындалған бағдарламаны бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бұлттық технологиялар

    Пәннің мақсаты: Бұлттық есептеулердің технологиясымен таныстыру. Жаңа АТ-инфрақұрылымның қалыптастыруында бұлтты есептеулерді пайдалану. Бұлттық қызмет құру үшін технологияларды дамыту, қолданыстағы бұлт қызметтерімен жұмыс істеуге. Осы курстың нәтижесінде студенттер бұлтты есептеу қалай пайдалану керектігін үйренеді. Олар бұлтты есептеулердің тапсырмаларын пайдалануға дайын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау негіздері

    Пән ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғаудың негізгі қағидаларын, әдістері мен технологияларын зерттеуге арналған. Студенттер ақпараттық қауіпсіздіктің заманауи қауіп-қатерлерін талдап, қорғаныс механизмдерін жобалауды және жүзеге асыруды үйренеді. Сонымен қатар деректерді шифрлау, желілік қауіпсіздік және ақпараттық тәуекелдерді басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • NLP статистикалық әдістеріне кіріспе

    Статистикалық әдістерге кіріспе NLP тілін автоматтандырылған өңдеудің барлық сандық тәсілдерін, соның ішінде ықтималдық модельдеуді, ақпарат теориясын және сызықтық алгебраны қамтиды.Статистикалық әдіс машиналық аударма қызметтерінде, автоматты шолушыларда және кейбір чат-боттарда кеңінен қолданылады. Статистикалық заңдылықтар орнатылған мәтіндер массивінің үлкен көлемінің үлгілері зерттеледі. Содан кейін мұндай модельдер мәтіндерді аудару немесе жаңа контексттерді құру үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректер туралы ғылым

    Пәннің мақсаты үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуге деректер ғылымының (Data Science) әдістерін қолдану болып табылады. Пән деректер әрекетінің математикалық үлгілерін құруға және сынауға арналған. Бұл олардағы үлгілерді табуға немесе болашақ мәндерді болжауға көмектеседі. Нәтижесінде, пәнді оқу машиналық оқыту алгоритмдерін пайдалана отырып модельдер құруға және SQL арқылы мәліметтер базасымен жұмыс істеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді шешімдер қабылдау мақсатында экономикалық және материалдық ағындарды есепке алу үшін менеджмент пен маркетинг жүйесінің негізгі компоненттерін сипаттау
  • Табиғи тілді өңдеу компоненттерін қазіргі заманғы алгоритмдерді және NLP технологияларын қолданып дайындау және ендіру.
  • Табиғат пен қоғамның дамуының негізгі заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық, этикалық, саяси аспектілерді және пәнаралық және көп тілді ортадағы проблемаларды шешу үшін тілдік білімді пайдалануды ескере отырып, ақпараттық жүйелер саласындағы мәселелер бойынша шешімдер қабылдау.
  • Бизнес-процестерді тиімді ұйымдастыру және автоматтандыру үшін басқару алгоритмдерін әзірлеу
  • Әртүрлі тәсілдер мен программалау технологияларын қолдана отырып, АЖ компоненттерін жобалау және жетілдіру.
  • Ұйым мақсаттары мен ауқымына негізделген телекоммуникациялық инфрақұрылымды жобалау және іске асыру
  • Біртұтастық, дәйектілік және бірегейлік қағидаттарына сәйкес келетін деректер қоймаларын жобалау үшін деректерді қорғау және ұйымдастыру принциптерін түсіну.
  • Модельдеу және жобалау технологияларын қолдана отырып, ақпараттық жүйенің компоненттерін және олардың өзара байланыстарын жобалау.
  • Ақпаратты бөлу мақсатында тиімді шешім қабылдау үшін деректерді интеллектуалды талдаудың алгоритмдері мен құралдарын пайдалану.
  • Математикалық әдістер мен физикалық заңдарды қолдана отырып, экономикалық және техникалық жүйелерді модельдеу.
  • Бизнестің бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін кәсіпорындағы АЖ-нің рөлін талдау, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға АЖ-нің әсерін барынша арттыру үшін АЖ-нің басқару тәсілдері мен стратегияларын пайдалана отырып, АЖ-мен байланысты әрекеттерді құрылымдау.
  • Машиналық оқытудың негізгі кезеңдері мен әдістерін, сондай-ақ қолданбалы есептерді шешу үшін нейрондық желілердің негізгі компоненттері мен архитектураларын сипаттау.

Ұқсас БББ

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Астана халықаралық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Шымкент университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Астана халықаралық университеті

Top