Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06102 Ақпараттық жүйелер в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ақпараттық жүйелердің негіздері

    Әр түрлі сыныптағы және мақсаттағы ақпараттық жүйелерді құру модельдері мен әдістерін құру саласында арнайы білімді қалыптастырады. Жүйелік талдауға негізделген мәселелерді шешуге байланысты білім мен адамның практикалық қызметінің өрісі ретінде жүйелік талдаудың теориялық, практикалық мәселелерін ашады; ірі жүйелерді талдау және жобалау мәселелерін шешу әдістемесі; операцияларды зерттеу мәселелері, шешімдерді жүйені синтездеуді қолдау құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау тілі

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Алгоритмдер мен бағдарламалау негіздері (C#)

    Пән C# тілін қолдана отырып, алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін зерттеуге арналған. Студенттер бағдарламаларды әзірлеудің негізгі принциптерін меңгереді: айнымалылармен және деректер түрлерімен жұмыс, операторлар, шартты құрылымдар, циклдар, функциялар мен әдістер, сондай-ақ деректердің негізгі құрылымдары (массивтер, тізімдер және т.б.). Класстар мен нысандарды қоса, объектіге бағытталған бағдарламалау элементтері қарастырылады. Курс алгоритмдік ойлауды және қолданбалы есептерді шешу дағдыларын қалыптастырады, бұлбағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи технологияларын одан әрі зерттеудің негізі болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Компьютерлік алгебра және геометрия

    Пән ақпараттық жүйелер саласындағы қолданбалы есептерді шешуде қолданылатын компьютерлік алгебра мен геометрия әдістерін зерттеуге арналған. Студенттер арнайы бағдарламалық қамтамасыздандыруды (мысалы, Mathematica, Maple немесе Python кітапханасы SymPy) пайдалана отырып, символдық математикамен, алгебралық өрнектермен, теңдеулермен және матрицалармен жұмыс істеудің негіздерін меңгереді. Сондай-ақ аналитикалық және есептік геометрияның негізгі ұғымдары – векторлар, түзу сызықтар, беттер, түрлендірулер мен жазықтықтағы және кеңістіктегі құрылыстар қарастырылады. Курс ақпараттық технологиялар саласында деректерді талдау мен визуализациялауға қажетті математикалық модельдеу және есептеулерді автоматтандыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау технологиялары 1

    Бағдарламаны құру кезеңдері мен деңгейлері, бағдарламалау технологиясының негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Құрылымдық бағдарламалау, С ++ тілінде бағдарламалау туралы түсінік береді. Мәліметтер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. C ++ тілінің жұмысы. C ++ тілінің операторлары мен функциялары. С ++ тілінде күрделі типтерді қолдану туралы түсінік қалыптастырады. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. С ++ тілінде бағдарламалаудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау 1

    Курстың негізгі мақсаты– Python тілінің Tkinter модулі көмегімен пайдаланушының графиктік интерфейсін құрудың негізгі ұғымдарын қалыптастыру және Python тілінде бағдарламалау бойынша студенттердің білімін тереңдету. Курс барысында студенттерде Python тілінде объектілі- бағдарлы программалаудың (ОБП) практикалық дағдысы қалыптасады. Студенттер қолданушының графиктік интерфейсін (GUI) құрудың негізгі түсініктерімен таныса отырып, Tkinter модулінің Button, Label, Entry, Text, Radiobutton, Chekbutton, Listbox т.б. негізгі виджеттерінің қызметі мен қасиеттерін оқып үйренеді және сол виджеттерді қолданып Windows-қа негізделген графиктік интерфейсті қосымша жасауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу

    «Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу» пәнін оқудың мақсаты студенттерді дербес компьютерлерді қолдана отырып, қарапайым физикалық процестер мен құбылыстардың модельдерін құру әдістерімен таныстыру, физикалық құбылыстарды модельдейтін алгоритмдерді әзірлеу дағдыларын алу және физикалық эксперименттерді өңдеу, алгоритмдерді жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері арқылы жүзеге асыру әдістерінигеру, студенттердің ойлауын дамыту және олардың ғылыми-техникалық көкжиегін кеңейту болып табылады. Курстың міндеттері: әртүрлі жүйелерде болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру; физикалық құбылыстарды модельдеудің сандық әдістерін игеру және физикалық есептерді берілген дәлдікпен жуықтап шешу; заманауи математикалық модельдеу пакеттерін қолдана отырып, бағдарламаларды әзірлеу технологиясын игеру; есептеу нәтижелерін визуализациялаудың заманауи әдістерін игеру; практикалық физикалық есептерді шешуде курсты оқу кезінде алған білімдерін қолдану қабілетін дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау технологиялары 2

    Студенттер C# тілінің негіздерін меңгереді, массивтерді үйренуге назар аударады: бір өлшемді, екі өлшемді, динамикалық, сонымен қатар жолдық деректермен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу, ішкі бағдарламалармен жұмысты ұйымдастыру, қарапайым, графикалық кескіндерді құру, сонымен қатар C# тілінде файлдарды жасау және пайдалану ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жобалық зерттеу

    Ғылыми білімнің формалары мен әдістерін зерттеу және әлемнің ғылыми көрінісіне тұтас көзқарас қалыптастыру; қолданыстағы зерттеу әдістері мен қоршаған әлем туралы білімді зерттеу. Технологиялық мақсат және зерттеу реттілігі, құрылғылар мен жабдықтар. Дәлдік пен сенімділік. Зертханалық және өндірістік сынақтар. Өндірісті енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау 2

    Студенттер C#, Java тіліндегі бағдарламалау технологиясының негіздерін, бағдарлама жасаудың кезеңдері мен деңгейлерін қарастырады. Программалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Деректер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. C# тілінің операциялары. C#, Java тілінің операторлары. Шартты оператор. Цикл операторлары. Таңдау операторы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • АЖ-дағы ғылыми-зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда ақпараттық жүйелер бойынша ғылыми зерттеуді орындау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттері: алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды интеграциялау; ғылыми зерттеудің барлық кезеңдерін жоспарлау мен ұйымдастырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру; ғылыми зерттеулерді жүргізуге ғылыми ойлауды, шығармашылықты және қызығушылықты дамыту; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және түсіндіру дағдыларын игеру; кәсіпорынның тиімді қызметін қамтамасыз ету мақсатында білім алушылардың жоспарлаудың, болжаудың жаңа әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы робототехника

    Пән робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын, бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктерін ашады. Студенттер электроника бойынша негізгі білімді, техникалық ойлауды, кеңістіктік көріністерді, сондай-ақ графикалық кескіндерді қолдана отырып технологияны тану қабілеттерін дамытады. Студенттер LEGO Robolab компьютерлік бағдарламалау ортасында бағдарламалау негіздерімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PHP бағдарламалау тілі

    PHP-ді Интернетке байланысты қосымшаларды бағдарламалау тілі ретінде зерттейді: интерактивті командалық қосымшаларды құру; PHPGTK кітапханасын қолдана отырып платформалық GUI қосымшаларын құру; Windows және Linux шеңберіндегі кейбір тапсырмаларды автоматтандыру. Синтаксис, PHP мүмкіндіктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты – заманауи web-технологияларды және білімнің ілеспе салаларын, web-ресурстарды құру әдістері мен құралдарын игеру, әртүрлі қызмет түрлерінде ілгерілету және қолдану. Пәнді оқу міндеттері: web-бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен таныстыру; заманауи web-технологиялар туралы түсінікті кеңейту; web-қосымшаларды құру үшін заманауи бағдарламалау тілдерін пайдалану дағдыларын игеру; зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды құру кезінде дербестікті дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • BigData технологиялары және бұлттық есептеулер

    Бұлттық технологиялардың мүмкіндіктерін, OwnCloud бұлтында деректерді сақтау қызметі ретінде, мобильді телекоммуникациялық АТ инфрақұрылымы, Smart технологиялар, 3D басып шығару мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер e-Gov электронды үкімет порталы арқылы қызмет алу, құжат айналымы саласында электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану, мобильді банкинг және басқа да цифрлық қызметтерді практикалық қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы

    Курстың мақсаты-қазіргі заманғы компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктерін; компьютерлердің функционалды тораптары мен құрылғыларын жобалау негіздерін; есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: компьютерлік жүйе, ақпаратты өңдеудің және басқарудың күрделі жүйелерін зерттеуге және жобалауға арналған компьютерлік архитектураның әдістері мен технологиялары; аппараттық және бағдарламалық жасақтаманың үйлесімділігін анықтай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғау негіздері

    Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорының теориясы

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернетте программалау

    Студенттер ақпараттық жүйе ретінде құрылымды жобалау және веб-сайтты құру технологиялары мен әдістерін, веб-технологиялар мен веб-бағдарламалау тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологияларын игереді. Графиканы қолдануды үйреніңіз веб-сайттың сурет редакторлары; веб-парақтар жасау үшін объектіге бағытталған технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анимация және визуалды эффектілер

    Пән заманауи бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, анимация мен визуалды эффектілерді құру негіздерін игеруге бағытталған. Студенттер кадрлық және цифрлық анимация принциптерін, негізгі кадрлармен, маскалармен, қабаттармен жұмыс істеуді және визуалды эффектілерді бейнематериалдарға біріктіру әдістерін үйренеді. Курс 2D және 3D анимацияларына арналған құралдарды (мысалы, Adobe After Effects, Blender және т.б.), композиция, бақылау және көрсету ерекшеліктерін қарастырады. Ақпараттық және презентациялық жүйелерді әзірлеуде қолданылатын интерактивті және мультимедиялық мазмұнды құрудың практикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік бейнемонтаж

    Пән студенттерді компьютерлік бейнемонтаж негіздерімен және бейне мазмұнын өңдеу технологияларымен таныстырады. Курс бейне түсіру, бейнені түсіру және импорттау, уақыт сызығымен жұмыс істеу, бейнематериалдарды кесу және желімдеу, эффектілерді, кредиттерді, дыбысты және ауысуларды қабаттастыру принциптерін зерттейді. Бейне монтажға арналған заманауи бағдарламалық құралдар (мысалы, Adobe Premiere Pro, DaVinci Resolve және т.б.) игерілуде. Бейнені сақтау форматтарына, кодектерге, экспорттауға және соңғы өнімді оңтайландыруға ерекше назар аударылады. Курс ақпараттық жүйелер мен цифрлық технологиялар саласында сұранысқа ие мультимедиялық контент құрудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Графикалық дизайн негіздері

    Компьютерлік графикаға кіріспе. Компьютерлік графика түрлері. Түс ажыратымдылығы және түс модельдері. Графикалық кескіндерді сақтау форматтары. CorelDraw графикалық редакторы. Сызықтар. Мәтінмен жұмыс. Құю және контурлар. Нысандарды ретке келтіру. Объектілер жиынтығы. Adobe PhotoShop графикалық редакторының интерфейсі. Қабаттармен жұмыс істеу. Арналар. Суреттерді өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Пәннің мақсаты-компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, компьютерлік желілердегі жұмыс ерекшеліктерін игеру, заманауи желілік технологиялармен танысу, жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Пәннің міндеттері – студенттерді компьютерлік желілердің топологиялары мен құрылымдарын жобалауға және есептеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу технологиялары

    Пән студенттердің танымдық қабілеттері мен практикалық дағдыларын танымал платформаларға арналған мобильді қосымшаларды жобалау, әзірлеу, тестілеу және сүйемелдеу саласында қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында мобильді қосымшалардың архитектуралары, пайдаланушы интерфейстерінің ерекшеліктері, желілік және бұлтты сервистермен өзара әрекеттесу қағидаттары, сондай-ақ қауіпсіздік пен өнімділікті қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады. Заманауи құралдар мен фреймворктарды (мысалы, Flutter, React Native және т.б.) қолдануға ерекше көңіл бөлінеді. Курс барысында студенттер мобильді шешімдерді толыққанды әзірлеу тәжірибесін алуға мүмкіндік беретін практикалық тапсырмалар мен жобаларды орындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Web - дизайн негіздері

    Компьютерлік жобалау технологияларын меңгеруге, қоршаған орта объектілері мен объектілерін жобалау кезінде компьютерлік технологияларды пайдалану дағдыларын дарытуға, қазіргі заманғы компьютерлік графика, оның мүмкіндіктері туралы түсінік беруге, AutoCAD, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop графикалық пакеттерінің мүмкіндіктерін зерделеуге және екі өлшемді және үш өлшемді объектілермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті құндылықтар: теориядан практикаға

    Курс білім алушыларда әділетті, гуманистік және тұрақты қоғамның негізі ретінде инклюзивті құндылықтарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында инклюзияға қатысты теориялық көзқарастар, айырмашылықтарға құрметпен қараудың әлеуметтік маңыздылығы, осал топтағы адамдармен өзара әрекеттесу стратегиялары, сондай-ақ инклюзия қағидаттарын қоғамдық және кәсіби өмірдің түрлі салаларына енгізу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік графика және бейнелерді тану

    Студент компьютерлік және инженерлік графика туралы, графикалық ақпараттың ерекшеліктері туралы түсінік алады; жазықтықта кеңістіктік фигуралардың суреттерін, суреттерін салу тәсілдері; заманауи компьютерлік графика пакеттерімен жұмыс жасау дағдылары, жобаны әзірлеу кезеңдеріндегі жобалық құжаттаманың негізгі түрлерімен, үш өлшемді компьютерлік модельдеуді қолдана отырып, сызбаларды техникалық өңдеу, өңдеу және редакциялау дағдылары, жобалауды автоматтандыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жабдықты кешенді жаңарту

    Осы пәнді игеру нәтижесінде студент: компьютерлік жабдықты пайдалану процесінде туындайтын техникалық проблемаларды анықтай білуі, дербес компьютерлер мен серверлердің архитектурасын, дербес компьютер мен серверлердің құрылымын, олардың негізгі блоктарын, функциялары мен техникалық сипаттамаларын білуі; аппараттық құралдардың ақаулары мен ақауларын жою тәсілдерін, аппараттық құралдардың жұмыс істемейтін компоненттерін ауыстыру әдістерін білуі тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік модельдеу

    Компьютерлік модельдеу кезеңдері, экономикадағы компьютерлік математикалық модельдеу, кездейсоқ процестерді модельдеу, физикалық процестерді модельдеу, стохастикалық және имитациялық модельдеу әдістері, детерминистік және стохастикалық модельдер, кездейсоқ және жалған кездейсоқ тізбектерді құру, ақпараттық модельдеу тұжырымдамасы. Ақпараттық модельдерді құру және талдау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект және нейрондық желілер

    Студенттер тілдер, жүйелер мен технологиялар, жасанды интеллект, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйеленген білім алады. Мыналар қарастырылады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің принциптері мен құрылымы, сараптамалық жүйені құралдары. Презентацияны оқыту моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 1С: Кәсіпорын платформасында aқпараттық жүйелерді әзірлеу

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің "1С: Кәсіпорын" ДҚБЖ-ға кіруді басқару және баптау әдістері туралы білімдерін, қолданбалы шешімдердің құрамына кіретін негізгі объектілер туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру және олардың жүйенің әртүрлі нұсқалары мен режимдерінде жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдыларын игеру. Пәннің міндеттері: корпоративтік ақпараттық жүйелер мен "1С: Кәсіпорын" жүйесін дамытудың жалпы тарихымен және негізгі бағыттарымен танысу; кәсіпорындардың, ұйымдардың және жеке тұлғалардың қызметін автоматтандыру үшін корпоративтік ақпараттық жүйелерді пайдаланудың мәнін ашу; "1С: Кәсіпорын" жүйесін құру архитектурасын, негізгі объектілерді, конфигурацияларды, олардың сипаттамалары мен қасиеттерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жобалық IТ- менеджмент негіздері

    Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Жобаны басқару міндеттері, жобаларды басқарудың заманауи әдістері мен функциялары. Жобаны басқару схемаларының нұсқалары. Жобаларды ақпараттық технологиялармен қамтамасыз ету. Жобаны басқару жүйесінің бағдарламалық қамтамасыз ету. MS Project жүйесінде жобаны әзірлеу. MS Project-те жоба жоспарын құрудың ерекшеліктері. Жоба жоспарының құрамдас бөліктері. Жобаның маңызды параметрлерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік жүйелерді жөндеу және техникалық қызмет көрсету

    Бұл пән компьютерлік жүйелер мен перифериялық құрылғылардың қазіргі проблемаларымен, оларды жою әдістемесімен, құрылғыларды компьютерге қосу кезіндегі мәселелермен, ДК мен ОЖ-нің дискілік ішкі жүйесін орнату, жөндеу, техникалық қызмет көрсету және аппараттық қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды орындаумен байланысты кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорындардың жұмысын автоматтандырудың ақпараттық жүйелері

    Пәнді игерудің мақсаты автоматтандырылған және ақпараттық жүйелердің негізгі түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру, оларды кәсіби қызметте қолдану, мамандандырылған бағдарламаларды құру, енгізу және жүргізудің негізгі принциптерін қарастыру, студенттерде автоматтандырылған жүйелердегі жұмыс процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәнді игерудің негізгі міндеттері: ақпараттық қызмет көрсетудің қазіргі заманғы түрлерінің теориялық негіздерін зерттеу және бекіту; автоматтандырылған және ақпараттық жүйелермен және технологиялармен жұмыс істеудің үйренген әдістері мен тәсілдері негізінде студенттердің міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту; студенттердің жалпы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық өнімдерді пайдалану, ақпаратты компьютерлік есепке алу және өңдеу дағдыларын алу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • IOS үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Мобильді операциялық жүйелермен танысу. Swift бағдарламалау тілінің негізгі операторлары. Жолдар мен символдармен жұмыс. Функциялары. Құрылымдар мен класстар. Класстар немесе құрылым әдістері. Xcode ортасында қосымшалар құру. Xcode бағдарламасының интерфейсі. Xcode жобасының құрылымы. Xcode ішіндегі айнымалылар. Xcode Playground-да қосымшаны әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • 3D модельдеу

    3ds max интерфейсінің негіздерін үйренеді, проекциялық терезелерді пайдалана отырып, көріністі және объектілердегі негізгі операцияларды көруге, қарапайым объектілерге негізделген күрделі объектілерді жасауға. 3ds max ішіндегі қисықтармен жұмыс жасау, жарықтың негізгі әдістері мен түрлері, материалдармен негізгі операциялар және текстуралық карталар 3ds max. Көрнекілік және анимация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Android үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Android үшін компьютерді алдын-ала дайындау (бағдарламалық жасақтаманы орнату және конфигурациялау); әр түрлі деңгейдегі қосымшаларды жобалау және әзірлеу; смартфонның мүмкіндіктерін пайдалану (сенсорлық экран, камера, дыбыс, gps); дайын кітапханаларды қосу және пайдалану; қарапайым ойын қосымшаларын әзірлеу; Intel XDK көмегімен мобильді HTML 5 қосымшаларын әзірлеу негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру және басқару

    Пәннің мақсаты - теориялық білім алу және желілік ақпараттық жүйелерді жобалау, орналастыру және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Көрсетілген мақсатқа сәйкес пәннің міндеттері: ақпараттық жүйені (АЖ) құру, өрістету, конфигурациялау және сүйемелдеу қағидаттары туралы білім алу; ақпараттық процестерді ұжымдық қамтамасыз етуді жүзеге асыратын компьютерлік желілік құрылымдарды әкімшілендіру міндеттерін орындауға дайындау; АЖ компоненттерін: деректер базасын, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді, компьютерлік желіні басқару бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды игеру болып табылады жабдықпен, деректерді беру және сақтау құрылғыларымен, жүйені әзірлейтін және басқаратын персоналмен

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Логикалық жобалау негіздері

    Жобалық қызметтің мәні мен құрылымы. Жоба жобалау қызметінің нәтижесі ретінде. Жобалау қызметінің технологиясы. Техника тұжырымын жобалау идеялар. Жобаны жоспарлау. Фандрайзинг және жоба бюджеті. Жоба нәтижелілігін бағалау және мониторингілеу. Жоба бойынша ұжымдық жұмыс әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте және күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін, бақыланатын процестерді, фактілер мен құбылыстарды талдау және синтездеу, бастапқы деректерді және жоспарланған нәтижені бағалау кезінде математикалық әдістерді қолдана отырып, математикалық ойлау тәсілдері (логика, кеңістіктік ойлау) және презентацияларды (формулалар, модельдер, кестелер және т.б.) қолдана алады.
  • Алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеудің әдістері мен құралдарын, құрылымдық бағдарламалау тәсілдерін, жоғары деңгейдегі тілде алгоритмді жазу тәсілдерін, бағдарламаларды баптау, сынау және құжаттау тәсілдерін; сервистік бағдарламаларға қызмет көрсететін жүйелік бағдарламалық құралдарды, операциялық жүйелер мен қабықшаларды; компьютерлік жүйелердің зияткерлік компонентін әзірлеу кезінде білімді ұсыну және есептерді формализациялау модельдерін; сараптамалық жүйелерді әзірлеудің негізгі аспаптық құралдарын; компьютерлік графиканың және графикалық дизайнның аспаптық құралдарын қолдануға қабілетті
  • Ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын, жүйелік бағдарламалық құралдардың даму мәселелері мен бағыттарын; бағдарламалау технологияларын дамытудың проблемалары мен бағыттарын, ақпараттық жүйелерді жобалауды автоматтандырудың негізгі әдістері мен құралдарын, бағдарламалау кезіндегі пакеттер мен кітапханаларды, қазіргі алгоритмдік тілдерді, олардың қолданылу салалары мен ерекшеліктерін талдай алады
  • Ақпаратты өңдеу мен басқарудың ақпараттық жүйелерінің математикалық, лингвистикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуін талдау және өңдеу модельдерін, әдістері мен құралдарын; кәсіби қызмет объектілерін жобалау мен әзірлеуді анықтайтын стандарттар, әдістемелік және нормативтік материалдарды қолдануға қабілетті
  • Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемділік пен икемділік көрсете отырып, қолда бар ақпаратты талдау негізінде кәсіби міндеттерді басқарушылық шешімдерді қабылдауға қабілетті және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болуға дайын
  • Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамаларының негіздерін, қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, Академиялық адалдық нормаларын білу, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімділік таныта отырып; командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; ымыраға келу, өз пікірін ұжымның пікірімен сәйкестендіру.
  • Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білуге және түсінуге сүйене отырып, қазіргі заманғы ақпараттық ағындарда бағдарлануға және әлемдік экономикадағы серпінді өзгермелі процестерге бейімделуге қабілеті
  • Қарым-қатынас технологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика дағдыларын, кәсіби қарым-қатынас стратегиясын қоса алғанда қолдана алады; білім беру ұйымдарында тілдік әралуандықты түсіну және құрметтеу негізінде электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін білу және аргументтерді тұжырымдай алады
  • Кәсіби және күнделікті қызмет үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын пайдалана отырып, өзін-өзі дамытуға, өздігінен білім алуға және тұлғалық өсуге ұмтыла отырып, кәсіби біліктілігін арттыруға қабілетті
  • Қазіргі заманғы модельдерді, жобалау әдістері мен технологияларын (ақпараттық жүйелерді әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу тиімділігін талдау және бағалау әдістері) пайдалана отырып, нақты салалардағы ақпараттық жүйелер мен олардың элементтерін жобалай алады.
  • Зияткерлік меншікті қорғау әдістері мен құралдарын қолдана отырып, кәсіби қызмет объектілерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті
  • Жасанды интеллект саласындағы қарқынды өзгеріп жатқан технологияларға бейімделе алады, өзіндік білім алу және ғылыми-инженерлік жарияланымдарды сыни тұрғыдан талдау дағдыларына ие

Ұқсас БББ

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Астана халықаралық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Шымкент университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Астана халықаралық университеті

Top