6B06102 Ақпараттық жүйелер в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық жүйелерді бағдарламалау, әкімшілендіру, басқару және қорғау технологиялары саласында ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуі және өрістетілуі үшін қажетті жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізуге, алынған білімді үздіксіз оқуға, диагностикалауға, талдауға және кәсіби қызметте қолдана алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеудің логикалық құрылымын, ақпаратты ғылыми іздеу және өңдеу әдістерін, зерттеу құралдарын әзірлеу және сынақтан өткізу технологияларын, сондай-ақ нәтижелерді статистикалық өңдеуді зерттеу. Курс зияткерлік меншікті қорғау, плагиатқа қарсы күрес және оларды ресімдеу мен қорғауға қойылатын талаптарды ескере отырып, студенттердің ғылыми жұмыстарын дайындау мәселелерін қамтиды. Курс зерттеудің логикалық құрылымы, ғылыми іздеу әдістері, ғылыми ақпаратты жинақтау және өңдеу сияқты негізгі тақырыптарды зерттеуді қамтиды. Студенттер зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуді және рәсімдеуді, зерттеу құралдарын әзірлеу технологияларын, сондай-ақ бағдарламалардың статистикалық пакеттерін пайдалана отырып, эксперимент нәтижелерін өңдеу әдістерін үйренеді. Курстың маңызды аспектілері зияткерлік меншікті қорғау, плагиат пен плагиатқа қарсы жұмыс, студенттердің ғылыми жұмыстарын дайындау және рәсімдеу болып табылады. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ақпарат теориясы
Пәннің мақсаты-заманауи компьютерлік жүйелерді оңтайландыру үшін ақпарат берудің негізгі модельдері мен құралдарын қолдану. Ақпарат теориясы ақпаратты басқару мен өңдеудің автоматтандырылған жүйелері саласында мамандандырылған инженерлерді даярлаудағы курстардың бірі болып табылады. Мұндай жүйелердің жұмыс істеуі ақпаратты алумен, дайындаумен, берумен, сақтаумен және өңдеумен айтарлықтай байланысты, өйткені осы кезеңдерді жүзеге асырмай, дұрыс шешім қабылдау және кез-келген жүйенің жұмыс істеуінің түпкі мақсаты болып табылатын қажетті басқару әсерін жүзеге асыру мүмкін емес. Ақпаратты беру құралдарының қазіргі перспективалары мен даму тенденцияларын, есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу кезіндегі негізгі фазалар мен принциптерді түсіну, заманауи компьютерлік жүйелерді оңтайландыру үшін ақпаратты берудің негізгі модельдері мен құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмдеу және программалау негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді бағдарламалау тілдерімен таныстыру, дамытуға арналған ең қолайлы орта, бағдарламаның негізгі компоненттері мен бағдарламалау тәсілдерін зерттеу. Курс қарапайым бағдарламаларды жасау, деректермен, жолдармен, графикамен және таймерлермен жұмыс істеу, сондай-ақ сандық және мәтіндік деректерді қолдана отырып, көп терезелі бағдарламаларды әзірлеуді қамтиды. Курс студенттерді бағдарламалау тілдерінің негіздерімен, соның ішінде ең қолайлы орта таңдау, кестелермен және массивтермен, сондай-ақ деректер түрлері мен басқару конструкцияларымен жұмыс істеумен таныстырады. Оқыту барысында студенттер оқиғалар, формалар, түймелер, панельдер және қойындылар сияқты бағдарламалардың негізгі компоненттерін үйренеді. Сонымен қатар, жолдармен және мәтіндік деректермен, таймерлермен, дыбыспен, графикамен, трэймен, ағындармен және тізіліммен жұмыс істеу әдістері қарастырылады. Курстың маңызды бөлігі — көп терезелі бағдарламаларды әзірлеу және сандық деректермен жұмыс істеу компоненттерін қолдану. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерінің негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді ақпараттық жүйелердің іргелі принциптерімен, құрылымымен және функцияларымен таныстыру. Оқыту ақпарат пен деректердің негізгі ұғымдарын, бизнес пен қоғамдағы ақпараттық жүйелердің рөлін, оларды әзірлеу және басқару әдістерін және қауіпсіздікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуді қамтиды. Қазіргі уақытта ақпараттық жүйелермен сәтті өзара әрекеттесу үшін негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ақпараттық жүйе түсінігі. Ақпараттық жүйелердің классификациясы. Жүйелік талдау. Сапалық және сандық сипаттау әдістері. Кибернетикалық тәсіл. Ақпараттық жүйелердің динамикалық сипаттамасы. Ақпараттық жүйенің канондық көрінісі. Ақпараттық жүйелердің агрегаттық сипаттамасы. Кіріс және шығыс операторлары. Агрегаттардың ақпараттық байланыстарының минималдылық принциптері. Ақпараттық жүйелерді синтездеу және декомпозициялау. Шешім қабылдаудың ақпараттық модельдері. Жүйелердің жалпы теориясын қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика
Пәннің мақсаты логикалық ойлауды дамыту, бағдарламалауды алгоритмдеуде математикалық логиканы бекіту және қолдану. Техникалық жоғары оқу орындарында оқытылатын математикалық зерттеулердің негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремалары мен әдістерін меңгеру, логикалық ойлауды дамыту және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру; қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Сызықтық және векторлық алгебра, Аналитикалық геометрия элементтері. Математикалық талдау. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пpограммалау технологиясы
Пәннің мақсаты сенімді бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу принциптерін, бағдарламалау технологияларын және қоғамның ақпараттандырылуын зерттеу. Курс дұрыс бағдарламаның конструктивті еместігі, қателіктердің қайнар көздері, оларды жою әдістері, бағдарламалық қамтамасыз етудің сапа сипаттамалары және бағдарламалық архитектураның негізгі сыныптарын қамтиды.Курс студенттерді бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі аспектілерімен, соның ішінде дұрыс бағдарламаның конструктивті еместігі және бағдарламалық құралдардың сенімділігімен таныстырады. Студенттер бағдарламалау технологияларын сенімді шешімдерді құру құралы ретінде зерттеп, қоғамның ақпараттандырылуындағы оның рөлін зерттейді. Қателіктердің қайнар көздері, адамның интеллектуалды мүмкіндіктері және бағдарламалық қамтамасыз етудегі қателіктердің себебі ретіндегі дұрыс емес аударма сияқты маңызды тақырыптар қарастырылады. Аударма модельдері, қателіктерді түзету жолдары және бағдарламалық өнімдердің сапа сипаттамалары, сондай-ақ бағдарламалық архитектураның негізгі сыныптары қарастырылады. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелер архитектурасы
Пәннің мақсаты есептеу жүйелерінің архитектурасын, ақпаратты ұсыну және өңдеу қағидаттарын, сондай-ақ жүйенің ресурстарын басқаруды зерттеу. Курс жадтың жұмысын ұйымдастыруды, процессордың ішкі құрылымын, перифериялық құрылғыларды және қосымша жабдықтарды қосуды, командалар жүйесі мен адрестеу режимдерін қамтиды.Курс студенттерді есептеу жүйесінің архитектурасының негізгі ұғымдарымен, ақпаратты ұсыну және өңдеу әдістерімен таныстырады. Студенттер жүйе ресурстарын басқарудың негізгі қағидаттарын, жады мен процессор жұмысының ұйымдастырылуын, сондай-ақ порттар мен интерфейстер арқылы перифериялық құрылғылармен өзара әрекеттесуді зерттейді. Микропроцессорларға, командалар жүйесіне, адрестеу режимдеріне және қосымша жабдықтарды қосудың тәсілдеріне ерекше назар аударылады. Курс сонымен қатар сандарды ұсыну және әртүрлі есептеу архитектуралар деңгейінде ақпаратты өңдеуді қамтиды. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Веб технологиялар
Пәннің мақсаты – HTML технологиясын меңгеру, оның негізі веб-беттер мен веб-сайттарды әзірлеу қандай негізгі құрылымдардың көмегімен жасалатынын түсіну. Web-технологиялар негіздері. Негізгі ұғымдар. HTML гипермәтінді белгілеу тілінің технологиялары. Клиенттің Web-технологиялары. HTML көмегімен қарапайым веб-бетті құру, кестелер көмегімен веб-беттерді белгілеу, HTML құжаттарындағы пішіндер, Front page редакторында веб-бетті құру, Macromedia DreamWeaver ортасында веб-беттерді құру, веб-беттерді құру үшін DreamWeaver-тің кеңейтілген мүмкіндіктері. Веб-беттерді құрудың аспаптық құралдары. Веб-сайтты жоспарлау. Web - сайтты жариялау. Сервер жағының Web-технологиялары. Web-технологиялар негіздері. Негізгі ұғымдар. HTML гипермәтінді белгілеу тілінің технологиялары. Клиенттің Web-технологиялары. HTML көмегімен қарапайым веб-бетті құру, кестелер көмегімен веб-беттерді белгілеу, HTML құжаттарындағы пішіндер, Front page редакторында веб-бетті құру, Macromedia DreamWeaver ортасында веб-беттерді құру, веб-беттерді құру үшін DreamWeaver-тің кеңейтілген мүмкіндіктері. Веб-беттерді құрудың аспаптық құралдары. Веб-сайтты жоспарлау. Web - сайтты жариялау. Сервер жағының Web-технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет технологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерді интернет саласында қолданылатын негізгі принциптер мен құралдармен таныстыру. Оқыту шеңберінде студенттер веб-әзірлеу, деректер хаттамалары, веб-сайттар мен қосымшаларды құру және қолдау негіздерін үйренеді. Клиент-серверлік өзара әрекеттесу технологияларын түсінуге, сондай-ақ заманауи интернет шешімдерін құруға арналған бағдарламалау тілдері мен құралдарын игеруге баса назар аударылады. Студенттердің интернет және ақпараттық технологиялар саласында табысты жұмыс істеуі үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Интернет технологиясының негіздері: интернет принциптері және ұйым құрылымы. Клиент-сервер технологиясы Веб. Сайтты жобалау. Web дизайнына кіріспе. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі HTML тілінің элементтері. HTML-ге CSS стильдерінің каскадты кестелеріне кіріспе.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пәннің мақсаты есептеу процестері мен ресурстарды, жадты басқару және операциялық жүйелердің функционалдық компоненттерін зерттеу. Курс операциялық жүйелер архитектурасын, жүйелер мен қабықшаларды құру принциптерін, файлдық жүйелер мен сыртқы жадтың ұйымдастырылуын қамтиды. Оқыту барысында студенттер операциялық жүйелердегі есептеу процестері, ресурстар мен тапсырмаларды басқарудың негізгі аспектілерін зерттейді. Операциялық жүйелердің архитектурасы мен функционалдық компоненттері, олардың жобалау қағидаттары, сондай-ақ сыртқы жад пен файлдық жүйелермен өзара әрекеттесуге ерекше назар аударылады. Курс операциялық жүйелер мен олардың қабықшаларының қалай құрылатынын және есептеу ресурстары мен процестердің қалай ұйымдастырылатынын түсінуге көмектеседі. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физика
Пәннің мақсаты кинематика, динамика, статика, молекулалық-кинетикалық теория, термодинамика, электростатика, электромагниттік құбылыстар, кванттық механика және атомдық физика сияқты негізгі физикалық заңдар мен теорияларды зерттеу. Курс механика, оптика, толқындар теориясы және сәуленің кванттық табиғатын қамтиды, бұл қоршаған ортадағы физикалық үдерістерді түсінуге ықпал етеді. Кинематика. Динамика. Статика. Жұмыс және энергия. Тяготение. Сұйықтық механикасы. Молекулалық-кинетикалық теория. Термодинамика. Нақты газдар. Электростатика. Тұрақты ток. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттың магниттік қасиеттері. Максвелл Теориясы. Механикалық және электромагниттік тербелістер. Серпімді толқындар. Геометриялық оптика. Интерференция. Дифракция. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің кванттық табиғаты. Бор бойынша атом теориясы. Кванттық механика элементтері. Атом ядросы. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Экология негіздері
Пәннің мақсаты студенттерге экожүйелердің жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған орта арасындағы қатынастарды және экологиялық процестерді бағалау мен басқару әдістерін үйрету болып табылады. Бұл пән биоәртүрлілікті сақтау, табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану, сондай-ақ адам қызметінің экожүйеге әсері мәселелерін зерттейді. Курсты сәтті игеру студенттерге қазіргі әлемдегі экологиялық мәселелерді жақсы түсінуге және тиімді шешуге мүмкіндік береді. Пәнді меңгеру барысында тірі ағзалар қауымдастығын арнайы мекенде мекен етуін , биоценоздағы қарым-қатынас, олардың биоценоз құрылуындағы рольі, қорек тізбектеріндегі энергия алмасуын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттердің құқықтық жүйенің негізгі принциптері мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелерін түсінуін қалыптастыру болып табылады. Оқыту үдерісінде құқықтың негізгі нормалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктері, кәсіби саладағы әдептілік қағидаттары мен мінез-құлық стандарттары қарастырылады. Қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністерінің алдын алуға ықпал ететін құқықтық ойлау және этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мақсаты студенттердің құқықтық жүйенің негізгі принциптері мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелерін түсінуін қалыптастыру болып табылады. Оқыту үдерісінде құқықтың негізгі нормалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктері, кәсіби саладағы әдептілік қағидаттары мен мінез-құлық стандарттары қарастырылады. Қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністерінің алдын алуға ықпал ететін құқықтық ойлау және этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және бизнес негіздері
Пәннің мақсаты-нарықтық басқару жағдайында кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ойлауын дамыту. Кәсіпкерлік ұғымы-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі түсініктері. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Факторларды талдау және экономикалық ақпарат негізінде бизнестің әртүрлі аспектілері бойынша тәуелсіз шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу. Өндірістегі, бөлудегі, айырбас пен тұтынудағы қатынастарды реттейтін экономикалық категорияларды, экономикалық заңдар мен экономикалық механизмдерді, кәсіпкерлікті жүргізудің принциптері мен әдістерін зерттейді. Кәсіпкерлік идеяларды жүзеге асырудың практикалық мәселелеріне, кәсіпкердің қызметін жоспарлауға, өндірістік және коммерциялық қызмет нысандарына ерекше көңіл бөлінеді. Мақсаты: экономика ғылымының негіздерін, нарықтық экономиканың қызмет етуінің қолданбалы аспектілерін оқып үйрену, студенттер арасында кәсіпкерлік қызметтің жүйесі мен логикасы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады. Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде Құзыретті шешімдерді болжау және қабылдау. Халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлар, апаттар, дүлей зілзалалар тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Жойылу салдарын жою.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Автоматтандырылған жүйелерді жобалау
Пәннің мақсаты автоматтандырылған жүйелерді (АС) құру кезеңдерін зерттеу, оның ішінде архитектураны жобалау, техникалық тапсырманы әзірлеу, жабдықтар мен байланыс құралдарын таңдау, сондай-ақ бағдарламалық және алгоритмдік қамтамасыз етуді жобалау. Курс модельдеуді, симуляцияны, SCADA жүйелерін әзірлеуді, автоматтандырудың ақпараттық және функционалдық қамтамасыз етілуін қамтиды. АС құрудың кезеңдері мен кезеңдері. Технологиялық процестің функционалдық схемасының сипаттамасы. Сәулет АС. Жобалауға арналған техникалық тапсырма. Құрылымдық сұлбалар. Автоматтандырудың функционалдық схемалары. Контроллер жабдықтарын таңдау. Байланыс құралдарын таңдау. Өлшеу құралдарын таңдау. Атқарушы құрылғыларды таңдау. SCADA жүйесінің құрамы. Бағдарламалық жасақтаманы жобалау. АЖ модельдеу және модельдеу. Алгоритмдік қамтамасыз етуді жобалау. Ақпараттық қамтамасыз етуді жобалау. Автоматтандыру схемалары. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Цифрлік құрылғылар мен микропроцессорлар
Пәннің мақсаты студенттерді цифрлық құрылғылардың, сондай-ақ микропроцессорлардың негізгі принциптері мен технологияларымен таныстыру болып табылады. Оқыту барысында цифрлық жүйелердің жұмыс принциптері, микропроцессорлардың архитектурасы мен функционалдығы, цифрлық құрылғыларды жобалау және әзірлеу әдістері зерттеледі. Студенттердің заманауи технологиялар мен ақпараттық технологиялардың әртүрлі салаларында қолдануға болатын цифрлық құрылғылармен және микропроцессорлармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Сандық схемотехника негіздері. Сандық элементтердің құрылысы, сандық элементтердің жұмыс принципі. Комбинациялық сұлбалар. Дешифраторлар. Шифраторлар. Мультиплексорлар. Демультиплексоры. Триггерные құрылғылар. Асинхронды RS-триггер. Т-триггер. Регистрлер. Ығысу регистрлері. Реверсивті ығысу тіркелімі. Санауыштар. Сандық сақтау құрылғылары. Сандық түрлендіргіштер. AСТ. САТ.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мәліметтер қорымен басқару жүйесі
Пәннің мақсаты деректер қорын басқару жүйелерінің (ДҚБЖ) принциптері мен функцияларын және деректерді ресурс ретінде зерттеу. Курс абстракция деңгейлерін, реляциялық алгебраны, деректермен операцияларды, SQL тілін, функционалды тәуелділіктерді және деректер қорының схемаларын жобалауды қамтиды. ДҚБЖ түсінігі. Функциялар. Деректердің ресурс ретіндегі түсінігі. Деректер ресурс ретінде. Файлдық жүйелер және мәліметтер базасы. Сандық және ақпараттық қолданбалы жүйелер. ДҚБЖ абстракция деңгейлері. Мәліметтердің дерексіз функциялары. Өкілдік. Мәліметтер моделі туралы түсінік. Реляциялық деректер объектілері. Реляциялық алгебра. унарлы операциялар. екілік амалдар. SQL тілі. Негізгі қатынастар. функционалдық тәуелділіктер. Мәліметтер базасының схемасын жобалау. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ақпаратты өңдеудің сандық құрылғылары
Пәннің мақсаты студенттерді цифрлық схемотехниканың логикалық негіздерімен және микропроцессорларды, микрокомпьютерлерді, импульстік есептегіштерді, қосқыш-азайтқыштарды, комбинациялық схемаларды, регистрлерді, цифрлық сақтау құрылғылары мен түрлендіргіштерді қоса алғанда, цифрлық құрылғылардың жұмыс принциптерімен таныстыру болып табылады. Оқу процесінде сонымен қатар типтік логикалық түйіндер, триггер құрылғылары, асинхронды RS триггерлері, дизайн әдістері және сандық элементтер құрылғысы қарастырылады. Оқыту әдістері зерттелетін материалды тереңірек түсіну және қолдану үшін нақты жағдайларды талдауды, пікірталастарды және топтық жұмысты қамтиды. Сандық схемотехниканың логикалық негіздері. Микропроцессорлар мен микрокомпьютерлер. Микропроцессорлық жүйенің типтік құрылымы. Типтік логикалық түйіндер. Импульсті есептегіштер. Қосқыштар-шегерімдер. Комбинациялық сұлбалар. Дешифраторлар. Шифраторлар. Мультиплексорлар. Демультиплексоры. Триггерные құрылғылар. Асинхронды RS-триггер. Т-триггер. Регистрлер. Ығысу регистрлері. Реверсивный сдвигающий тіркелімі. Санауыштар. Сандық сақтау құрылғылары. Сандық түрлендіргіштер. ADC. Дат. Сандық элементтердің құрылысы, сандық элементтердің жұмыс принципі. Комбинациялық сұлбалар. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономикалық ақпараттық жүйелер
Пәннің мақсаты экономикалық саладағы басқарудың ақпараттық жүйелерін, олардың жіктелуін, қолдану аясын және ақпаратты өңдеу әдістерін зерттеу болып табылады. Студенттер телекоммуникациялық технологияларды, ақпараттық қажеттіліктер мен Экономикалық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптарды, автоматтандырылған АЖ классификациясын, Экономикалық АЖ құрылымын және пәнге бағытталған АЖ-ны меңгереді. Нақты жағдайларды және кейс-әдісті талдау әдістерін қолдана отырып, корпоративтік ақпараттық жүйелердің негіздерін игеру және Экономикадағы ақпараттық процестерді басқару. Қаржылық есептеулер. Пәндік саланы талдау, ақпараттық қажеттіліктер және Экономикалық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экономикалық есептеулердің бағдарламалық құралдары
Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық талдау мен есептеуде қолданылатын заманауи бағдарламалық құралдар мен технологияларды игеруі болып табылады. Студенттер қаржылық модельдеу, деректерді талдау, есеп беру және экономикалық шешімдер қабылдау үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдердің негізгі принциптерін үйренеді. Кәсіби міндеттерді сәтті орындау үшін экономика және бизнес саласындағы бағдарламалық құралдарды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Экономикалық есептеулер үшін ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі технологиялары мен принциптері. Экономикадағы есептеу әдістері мен әдістері. Экономикалық есептеулерге арналған бағдарламалық құралдардың даму тенденциялары мен перспективалары. Экономикалық есептеулер мен кәсіби қызметпен байланысты есептеулер үшін ақпараттық технологияларды қолдану. Деректер базасы. MS Excel кіріктірілген функцияларын қолданудың ақпараттық технологиялары. Параметрді таңдау. Оңтайлы шешімді іздеу. Оқыту әдістері: жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Кодтау теориясы
Пәннің мақсаты кодтау теориясының жалпы ұғымдарын, дискретті және үздіксіз ақпаратты кодтау әдістерін, сондай-ақ дискреттеу және кванттау принциптерін зерттеу. Курс мәтіндік және графикалық ақпаратты кодтау, деректердің объектіге бағытталған ұсынылуы, ақпарат қасиеттері және дискретті хабарламаларды жіберу кезінде ақпарат көлемін есептеуді қамтиды. Кодтау теориясының жалпы түсініктері. Дискретті (бүтін сан) ақпаратты кодтау. Үздіксіз ақпаратты кодтау (шартты түрде). Дискреттеу және кванттау. Іріктеу әдістерін жіктеу. Котельников теоремасы бойынша есептеулердің дәлдігін таңдау. Мәтіндік ақпаратты кодтау және визуализациялау. Графикалық ақпаратты кодтау және ұсыну. Ақпаратты символдық (объектіге бағытталған) ұсыну, кодтау, визуализация. Дискретті хабарламаның жеке элементін беру кезіндегі ақпарат мөлшері. Ақпараттың қасиеттері. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Электроника
Пәннің мақсаты диодтар мен транзисторлар сияқты жартылай өткізгіш элементтердің жұмысын, схемотехникалық модельдеу және электрондық тізбектерді талдау. Курс тұрақты ток тізбектерін есептеуді, операциялық күшейткіштердің, транзисторлық генераторлардың жұмысын және тізбектерді есептеу мен түрлендіру үшін Ом және Кирхгоф заңдарын қолдануды қамтиды. Студенттер диодтар мен транзисторлардың жұмыс принциптерімен, олардың қосылу схемаларымен, сондай-ақ жартылай өткізгіш құрылғылардың вольтамперлік сипаттамаларын зерттеу әдістерімен танысады. Курс Electronics Workbench 5 жүйесінде схемаларды модельдеу және талдау, биполярлық транзисторларды, операциялық күшейткіштер мен транзисторлық генераторларды зерттеуді қамтиды. Курс сонымен қатар тұрақты ток тізбектерін, схемаларды түрлендіруді және дифференциалдау тізбектерін зерттеуді қамтиды. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы визуалды бағдарламалау
Пәннің мақсаты-визуалды бағдарламалау құралдарын қолдану технологиясын зерттеуде заманауи даму құралдарын қолдана отырып, бағдарламалық өнімдерді құру дағдыларын қалыптастыру. Графикалық пайдаланушы интерфейсін жүзеге асыруға арналған кітапханалар. SWT кітапханасы: идеология, негізгі пакеттер. Негізгі көрнекі компоненттер. Терезе интерфейсін жобалау. Оқиғаларды өңдеу. Компоненттердің орналасу менеджерлері. Timer класын пайдалану. Әр түрлі тақырыптағы көптеген мәселелерді шешу (есептеуден бастап заманауи мультимедиялық қосымшаларды құруға дейін). Java ерекшеліктері. NetBeans қосымшаларын әзірлеу ортасы. Басқару құрылымдары. Бір өлшемді статикалық массивтер. Көпөлшемді статикалық массивтер. Динамикалық массивтер-тізімдер. Жолдармен жұмыс істеу. Негізгі оқиғалар компоненті. Кәдімгі терезе және модальды терезе. Мәтінмен жұмыс істеуге арналған компоненттер. Көрнекі кестелермен жұмыс. Контейнерлер-панельдер. Мәнді таңдау және көрсету компоненттері. Файлдармен жұмыс. Таймерлермен, ағындармен, Тізіліммен жұмыс. Қосымшаның қауіпсіздік алгоритмдерін жасау. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жоба – Ақпараттық жүйелерді зерттеу
Пәннің мақсаты – ақпараттық жүйелерді құруда пайдалану үшін теориялық білімді, әдеби және интернет көздерін табу, қолдану және талдау қабілеті. Зерттеулер, әдістер, технологиялар, ақпараттық технологиялардың жұмыс істеу принциптері, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып қолданбалы бағдарламаларды құрастыру және қолдану әдістері; оқытылатын теориялық материалды бекіту, ғылыми ой-өрісін қалыптастыру (қолда бар материалды сыни тұрғыдан талдап, жалпылау, қорытынды жасау, болжамды алға тарту және сынау, ақпараттық технологияның даму болашағы туралы айту), оқушылардың шығармашылық әлеуетін және дербестігін дамыту , және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істей білу. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас, топтық жұмыс
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Ақпаратты қорғау
Пәннің мақсаты экономикалық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігі аспектілерін, ақпараттық қауіптер түрлерін және оларды болдырмау әдістерін зерттеу. Курс зиянды бағдарламаларды, компьютерлік қылмыстарды, қауіпсіздікті мемлекеттік реттеуді, деректерді қорғау қағидаттарын, электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану және Интернеттегі ақпаратты қорғау әдістерін қамтиды. Экономикалық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздік аспектілері. Ақпараттық қауіптер ұғымы және олардың түрлері. Ақпараттық қауіптер. Зиянды бағдарламалар. Компьютерлік қылмыстар мен жазалар. Ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру принциптері. Ақпараттық қауіпсіздікті мемлекеттік реттеу. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдері, қағидаттары, әдістері мен құралдары. Компьютерлік қауіпсіздікті ұйымдастыру-техникалық қамтамасыз ету. Компьютерлік вирустардан қорғау. Электрондық цифрлық қолтаңба және оны қолдану ерекшеліктері. Интернеттегі ақпаратты қорғау. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік ойлау негіздерін, нарық жүйесі мен оның қызмет ету механизмін, кәсіпкерлік қызмет пен ұйымдық нысандарын, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздерін, кәсіпорынның өндірістік шығындары мен табыстарын, өндірістік факторлардың нарықтарын ( жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оның таңдауы, құнды ұсыныс, өнім, бренд, бренд, түрлері мен түрлері, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызметтің маркетингі. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Визуалды бағдарламалау технологиясы
Бұл пәннің мақсаты студенттердің заманауи бағдарламалау құралдарын қолдана отырып, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу дағдыларын дамыту, атап айтқанда визуалды бағдарламалау құралдары мен SWT кітапханасын қолдануды зерттеу болып табылады. Зерттеу барысында Кітапхананың идеологиясы, оның негізгі пакеттері, визуалды компоненттері, сонымен қатар пайдаланушы интерфейсін жобалау және оқиғаларды өңдеу әдістері қарастырылады. Бұл пән сонымен қатар есептеу және мультимедиялық қосымшаларды қоса алғанда, көптеген мәселелерді шешуді қамтиды. Java бағдарламалау тілінде визуалды объектіге бағытталған бағдарламалау дағдылары мен дағдыларын игеру. Басқару құрылымдары. Динамикалық массивтер-тізімдер. Жолдармен жұмыс істеу. Компонентке шолу. Негізгі оқиғалар компоненті. Кәдімгі терезе және модальды терезе. Мәтінмен жұмыс істеуге арналған компоненттер. Көрнекі кестелермен жұмыс. Контейнерлер-панельдер. Мәнді таңдау және көрсету компоненттері. Файлдармен жұмыс. Таймерлермен, ағындармен, Тізіліммен жұмыс. Қосымшаның қауіпсіздік алгоритмдерін жасау. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Пәннің мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру принциптерін, олардың бағдарламалық және аппараттық компоненттерін, топологияларын және деректерді тасымалдау әдістерін зерттеу. Курс деректерді кодтау, жергілікті желілер технологиялары, тасымалдау мәселелері, «клиент-сервер» жүйесіндегі өзара әрекеттесу, түйіндердің адресациясы және TCP/IP протоколдарын қамтиды. Желілерді ұйымдастыру принциптері. Желінің бағдарламалық және аппараттық компоненттері. Физикалық байланыстар топологиясы. Байланыс желілері. Сандық деректерді кодтау. Деректерді аналогтық кодтау (модуляция). Деректерді беру мәселелері. Байланыс желілерінің сипаттамасы. Деректерді беру режимдері. "Клиент-сервер" қарым-қатынас жүйесі. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесуі. Компьютерлік желілердегі түйіндерді адрестеу. TCP/IP желілері. TCP/IP протоколдарының стегі. Жергілікті желілердің технологиялары. Жергілікті желілердің хаттамаларын стандарттау. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы саласындағы білімдер мен құзыреттер жүйесін қалыптастыруды көздейді. Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттарының ережелері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді және кәсіпкерлік кодекстің нормаларын Қазақстан Республикасындағы басқа да құқықтық актілердің нормаларымен байланыстыруды үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерделеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін дамыту. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Экологиялық менеджмент
Пәннің мақсаты қоршаған ортаны басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалауда тиімді басқару шешімдерін жүзеге асыруды, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін анықтауды және экологиялық мәселелерді шешуді қамтамасыз етеді. . Даму кезеңдерін, функцияларын, инфрақұрылымын және қоршаған ортаны басқару принциптерін, табиғи ресурстарды экономикалық бағалауды, қоршаған ортаға келтірілген залалды, шығындарды және қаржыландыру мен есеп беру мәселелерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Өндірістік бағдарламалау
Пәннің мақсаты студенттерді өндірістік салада бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдау дағдыларын сенімді меңгеруге дайындау болып табылады. Бұл өндірістік автоматтандыру принциптерін, өндірістік контроллерлермен жұмыс істеуді, байланыс хаттамаларын және арнайы бағдарламалау әдістері мен технологияларын зерттеуді қамтиды. Студенттер әртүрлі салаларда өндірістік процестерді автоматтандыру мен оңтайландыруды қамтамасыз ете алатын тиімді және сенімді бағдарламалық шешімдерді құруды үйренеді. JavaFX Технологиясы, Көктемгі Жақтау. JDBC деректер базасымен жұмыс. Деректер базасымен жұмыс істеу үшін көктемгі шеңберде мәліметтер базасымен жұмыс жасаңыз. Күту Технологиясы. MS Office-пен жұмыс істеуге арналған Apache POI технологиялары. MS Word-пен жұмыс істеуге арналған Apache POI технологиялары. MS Excel-мен жұмыс істеуге арналған Apache POI технологиялары. Log4j логирлеу технологиясы. JUnit негізінде блокты тестілеу 4. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 10
-
Инженерлік сызба
Пәннің мақсаты-студенттерге техникалық сызбалар мен сызбаларды құру және түсіндіру дағдыларын үйрету. Бұл пән бойынша студенттер графикалық құралдармен жұмыс істеуді үйренеді, сызбаларды құру және оқу принциптерін үйренеді, сонымен қатар инженерлік қызметте қолданылатын нормалар мен стандарттарды меңгереді. Инженерлік графиканы оқыту коммуникация дағдыларын және техникалық ақпаратты берудегі дәлдікті дамытуға ықпал етеді. Кеңістік, геометриялық логика түсінігі, сонымен қатар AUTOCAD, КОМПАС графикалық жүйелері ортасында инженерлік-графикалық жұмыстарды автоматтандырудың әмбебап ортасын зерттеу және дамыту. Проекция әдістері. Аксонометриялық проекциялар. Сандық белгілері бар нүктенің, түзудің және жазықтықтың проекциясы. Позициялық және метрикалық есептер. Схеманы түрлендіру әдістері. Көп жақты беттер. Қисық сызықтар. Беттердің проекциясы. Сандық белгілері бар проекциядағы көлеңкелер. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, нақты жағдайларды талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
С++ тілінде бағдарламалау
Пәннің мақсаты студенттерге C++тілінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негіздерін үйрету болып табылады. Оқу барысында студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын және мәліметтер құрылымын, алгоритмдер мен жадымен жұмыс істеу әдістерін игереді. Ақпараттық технологиялар саласындағы әр түрлі мәселелерді шешу үшін студенттердің С++ тілінде тиімді және сенімді код жазу дағдыларын қалыптастыру керек болады. С++бағдарламалау тіліндегі даму ортасы, тіл негіздері және деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару. Есептеулер және негізгі математикалық операциялар. If шарт операторлары. C++үшін Цикл операторлары. Цикл операторлары. С++тіліндегі тізімдер. Функция бағдарламалау тілдерінде жарияланады. Рекурсия және екі өлшемді массивтер. Жиындар. Сөздіктер. С++тілінде объектіге бағытталған бағдарламалауға кіріспе. Модульдер. Үшінші тарап кітапханаларын пайдалану. Қателерді талдау. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Басқарудың есептеу құралдарын модельдеу
Пәннің мақсаты студенттерге әртүрлі процестер мен объектілерді басқаруда қолданылатын компьютерлік жүйелердің модельдерін құру әдістерін үйрету болып табылады. Оқыту барысында математикалық модельдеу негіздері, модельдеу алгоритмдері және модельді тексеру әдістері оқытылады. Студенттер әртүрлі салаларда, соның ішінде өндірісте, көлікте, автоматтандыруда және т.б. басқару есептерін шешуде алған білімдерін тиімді қолдануға мүмкіндік беретін есептеуіш басқару құралдарының модельдерін құру және талдау дағдыларын меңгереді. Компьютерлік жүйелердің құрамдас бөліктерінің архитектурасын, жұмысын және өзара әрекеттесуін зерттеу. Олар жүйелердің сипаттамаларын зерттеу үшін әртүрлі әдістерді (аналитикалық, модельдеу) пайдаланады. Оқыту әдістері: жағдайды талдау, пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Kомпьютерлік графика
Пәннің мақсаты студенттерге компьютерлік технологияны қолдана отырып графикалық бейнелерді құру және өңдеуді үйрету. Графикалық бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, графикалық форматтарды меңгеру, дизайн дағдыларын дамыту, графикалық элементтерді құру, үш өлшемді графикамен жұмыс істеу, графикалық анимация, мультимедиялық графикалық дизайн, кәсіби салаларда қолдану. Студенттерге графикалық мазмұнды құру саласындағы заманауи технологиялар мен дағдыларды үйрету. Ақпаратты графикалық көрсету негіздері. Геометриялық объектілер туралы ақпаратты визуализациялаудың теориясы, құралдары және алгоритмдері. Ұшақ. Беттердің түрлері, геометриялық объектілер. Үш өлшемді объектілерді құру. Объектілерді оңай өңдеу. Күрделі нысанды өңдеу. Қабаттар. Объектінің қасиеттері. Блоктар, топтар, сыртқы сілтемелер. Мәтінді енгізу. Өлшемдері. Рендеринг. Сабақтың әдісі: жеке және топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы объектілі-бағытталған бағдарламалау
Пәннің мақсаты студенттерге С++ бағдарламалау тілін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін, әдіснамасын және дағдыларын үйрету болып табылады. ОББ тұжырымдамаларын меңгеру: пән студенттерге сыныптар, нысандар, мұрагерлік, инкапсуляция және полиморфизм сияқты ОББ негізгі тұжырымдамаларын үйретуге бағытталған. С++ тілін түсіну: студенттер С++ бағдарламалау тілін, оның синтаксисін, деректер құрылымын, кітапханаларын және құрылымдарын қолдануды үйренеді. OББ негіздері. С++Тілі. Сыныптардың сипаттамасы. Static, const кілт сөздері. Дизайнерлер. Достық функциялар. Деструкторлар. Операциялардың шамадан тыс жүктелуі. Күрделі арифметикалық операциялардың шамадан тыс жүктелуі. Жаңа және жою. C++тіліндегі мұрагерлік. Public, Protected, Private. Виртуалды функциялар. Функциялар мен сынып үлгілері. Ерекше жағдайлар. Стекті жылжыту. RAII. Конструкторлар мен деструкторлардағы ерекшеліктер. Стандартты үлгілер кітапханасы. Дизайн үлгілері нысанға бағытталған дизайн принциптері. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Компьютерлік модельдеудің негіздері
Пәннің мақсаты-студенттерге компьютерлік технологияларды қолдана отырып объектілер мен процестердің математикалық модельдерін құру негіздерін үйрету. Студенттер модельдерді талдау, тексеру және тексеру әдістерін, сондай-ақ теңдеулерді шешудің сандық әдістерінің негіздерін үйренеді. Бұл оларға жүйелердің мінез-құлқын болжауға, олардың жұмысын оңтайландыруға және ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді. Кездейсоқ сандар, оларды модельдеу принципі. Кесу, сәйкес келу, жинақтау әдістері. Кездейсоқ сандар тізбегін талдау. Қарапайым және күрделі оқиғаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістерінің жіктелуі. Кері функция әдістері, нейманды алып тастау, шекті теоремалар, композиция. Дискретті кездейсоқ шамаларды модельдеудің негізгі әдісі. Үлестіру Заңын, Пуассонның үлестіру Заңын, стационарлық емес кездейсоқ процестерді, стационарлық кездейсоқ процестерді, Марков процестерін модельдеу. Оқыту әдістері: жағдайларды талдау, пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларын әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды игеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: макро, мезо және микро деңгейлердегі экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы, Startup жобаларын іске асырудың модельдері, түрлері мен нысандары, Startup жобаларын әзірлеу әдістемесі. Startup жобасын әзірлеу негіздері. Startup жобасының бизнес-жоспарының құрылымы. Бизнес-жобаның маркетингі. Тауарлар мен қызметтердің сипаттамасы. Нарықты талдау. Өндіріс жоспары. Өндіріс бағдарламасының жоспарын қалыптастыру. Ұйымдастыру жоспары. Қызметтерді сату және жылжыту. Қаржылық жоспар. Жобаның тәуекелдері. Инвестициялық жобалау. Жобаның Startup техникалық-экономикалық көрсеткіштері. Startup жобасын қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Java тілінде бағдарламалау
Бұл пәннің мақсаты студенттерге Java тілін қолдана отырып бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз ету болып табылады. Оқыту барысында студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін, деректер құрылымын және алгоритмдерді үйренеді, сонымен қатар оларды әртүрлі есептерді шешу үшін тәжірибеде қолдануды үйренеді. Пән сонымен қатар, пайдаланушы интерфейстерін әзірлеуге, жадыны басқаруға, көп ағынды және Java бағдарламалаудың басқа да негізгі аспектілеріне қатысты тақырыптарды қамтиды. Java бағдарламалау ортасы. Бағдарламаларды орнату. JDK, JRE, JVM платформасының ұғымдары-Виртуалды машина, JIT құрастыру. NetBeans Сәрсенбі. Жобаны және сыныпты құру, сақтау, ашу. Бағдарламаны құрастыру және орындау. Java тілінің негіздері. Деректер түрлері, математикалық формулалар. Егер,else, switch, for, while, break операторлары. Күрделі түрлері: массивтер, құрылымдар, жол типтері. Әдістерді құру. Түрлендіргіштер қол жеткізу private, public. Static, final модификаторлары. Оқыту әдістері: жобалық, пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 10
-
Мобильді құрылғылар үшін бағдарламаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты-студенттерге мобильді платформалар үшін бағдарламалық жасақтама жасаудың заманауи әдістері мен құралдарын үйрету. Пәнді оқу барысында студенттер мобильді құрылғылардың әртүрлі операциялық жүйелері туралы білімдерін тереңдетеді, бағдарламалау тілдерін, интерфейстерді әзірлеу және жобалау құралдарын үйренеді. Студенттерде мобильді құрылғыларға арналған инновациялық және сапалы бағдарламалық өнімдерді сәтті әзірлеу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Технологиялық және жүйелік стек. Негізгі ОЖ модульдері. Android қосымшалары мен Java веб және жұмыс үстелі қосымшаларының айырмашылықтары. Қолданбаны таңбалау элементтері. Мәзірді пайдалану. Пайдаланушы интерфейсін басқару. Сигнал беру. Кешіктірілген сигнал беру. Карта қызметі. Фондық қызметтер мен процестер. AIDL тілі Негізгі кадрға негізделген анимация. Батарея қуатын үнемдейтін бағдарламалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Автоматтандырылған жобалаудың бағдарламалық құралдары
Пәннің мақсаты студенттерге инженерияның әртүрлі салаларында жобаларды құру, талдау және оңтайландыру үшін бағдарламалық жасақтаманы қолдануға үйрету. Оқу процесінде студенттер әртүрлі аспаптық құралдардың жұмыс істеуі мен қолданылуының негізгі принциптерін үйренеді, Олардың жұмыс істеу әдістерін және практикалық тапсырмаларда қолдануды меңгереді. Күрделі инженерлік жүйелерді әзірлеу және талдау үшін заманауи құралдарды тиімді пайдалана алатын білікті мамандарды даярлау. Автоматтандырылған жобалауды ақпараттық қамтамасыз ету. Ақпараттық жиымның сипаттамасы. Деректер банкін құру принциптері. Иерархиялық, желілік және реляциялық тәсілдер. Реляционное исчисление. АЖЖ лингвистикалық қамтамасыз ету. Бағдарламалау тілдері: процедуралық және процедуралық емес. Автоматтандырылған жобалаудың деңгейлері, аспектілері және кезеңдері. Жобалау процесінің кезеңдері. Жобалық шешімдер мен процедураларды біріктіру. Жобалаудың типтік есептерінің жіктелуі. Жобалау объектісіне қойылатын талаптар. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды жүйелерді әзірлеу
Пәннің мақсаты студенттерге предикат логикасы мен функционалдық бағдарламалауға негізделген білімді талдауға, ұсынуға және пайдалануға қабілетті жүйелерді құру негіздерін үйрету болып табылады. Студенттер логикалық және функционалды бағдарламалау негіздерін, мәліметтер мен біліммен жұмыс істеуді және әртүрлі мәселелерді шешу үшін сараптамалық жүйелерді қолдануды үйренеді. Студенттердің интеллектуалды жүйелерді дамыту дағдыларын қалыптастыру және осы салада табысты жұмыс істеу үшін оқыту әдістерін қолдану. Деректер мен білімді ұсыну. Білімнің ерекшеліктері. Логикалық деректер және білім. Өтініштердің логикасы. Функционалды бағдарламалау. Логикалық бағдарламалау. Негізгі құрылыс. Фактілер, ережелер, сұрақтар. Проглог. Эксперттік жүйелерді құру негіздері. Сарапшылар жүйесі: жіктелуі және құрылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кроссплатформалық қолданбаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты-студенттерге әртүрлі операциялық жүйелерде жұмыс істей алатын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін практикалық дағдылар мен білім беру. Студенттер Python-да заманауи бағдарламалау әдістерін, соның ішінде кросс-платформаны дамытуды, сыртқы кітапханалармен және API-мен жұмыс істеуді, графикалық пайдаланушы интерфейстері мен веб-қосымшаларды құруды меңгеруі керек. Олар сондай-ақ Python-да бағдарламалық жасақтаманы сәтті әзірлеу үшін қажетті тестілеу, жөндеу және жобаны басқару дағдыларын дамытуы керек. Негізгі концепциясын және қазіргі заманғы құралдары кроссплатформенного бағдарламалау. Шолу иерархия сынып Qt. Философия объектілік моделі. Негіздері жұмыс, Qt. Сәрсенбі әзірлеу Qt Creator. Кітапхана контейнерлерді. Басқару автоматты түрде орналастыра элементтері. Басқару элементтері. Интервью "немесе" модель-ұсыныс. Оқиғалар. Құру күнтізбесі. Қолданба баптаулары. Алмасу буфері. Интернационалдандыру-қосымшаның. Диалогтық терезе. SDI және MDI-қосымшалар. Жұмыс үстелі. Тілі сценарийлер Qt Script.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау
Пәннің мақсаты – студенттерге Python бағдарламалау негіздерін үйрету және осы тілде жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Оқу барысында студенттер тіл құрылымын, операторларды, циклдарды, функцияларды, айнымалыларды, шартты операторларды, ерекшеліктерді өңдеуді, сонымен қатар жолдармен, тізімдермен, кортеждермен, жиындармен, сөздіктермен және басқа деректер түрлерімен жұмыс істеуді меңгереді. Студенттердің бағдарламалық шешімдерді әзірлеу және тапсырмаларды автоматтандыру кезінде Python тиімді пайдалану құзыреттілігін қалыптастыру. Python-да тізімдер, түйіндер, жиындар, ауқымдар, сөздіктер. Python-да күн, уақыт, файлдар және каталогтармен жұмыс
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
1С бағдарламалау
Пәннің мақсаты студенттерге 1С платформасы негізінде ақпараттық жүйелерді әзірлеуге үйрету болып табылады. Оқу барысында студенттер 1С сұраныстарының тілі туралы білімдерін тереңдетеді, ақпараттық базаларды конфигурациялау және конфигурациялау әдістерін, сондай-ақ типтік және пайдаланушы конфигурацияларын әзірлеуді меңгереді. Бизнес-процестерді автоматтандыру саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру және бухгалтерлік және басқарушылық есеп саласында жұмысқа дайындық. 1С бағдарламалау. Жүйе тұжырымдамасы. Негізгі нысандар. Командалық интерфейс. Тұрақтылар. Қасиеттерді анықтау, баптау. Пішіннің жұмыс механизмі. Анықтамалық: Элементтер иерархиясы. Аударымдар. Топтардың иерархиясы. Кестелік бөліктер. Пішіннің функционалдығын кеңейту. Нысандар, база нысандары. Құжаттар. Құжаттар Журналы. Мәліметтер регистрлері. Сұраулар: деректер көздері, сұрау құрылымы, виртуалды кестелермен жұмыс істеу ерекшеліктері, уақыт кестелерімен жұмыс істеу, алдын-ала анықталған деректерді пайдалану. Оқыту әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Пәннің мақсаты-жасанды интеллект жүйелерін, соның ішінде нейрондық желілерді, логикалық бағдарламалауды және анық емес логиканы дамытудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін зерттеу. Студенттер нейрондық желілерді зерттеу тарихымен, қатенің кері таралу үлгілерімен, сондай-ақ оқыту әдістерімен танысады. Студенттердің әртүрлі мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект саласындағы әртүрлі модельдер мен әдістермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Жобалау интеллектік жүйелерге жасанды интеллектуалды әдісін қолдану. Басқару жүйелеріндегі ЭЕМ-ң сыртқы және ортақ жадының интеллектуализация жолдары. Арнайы мамандырылған жүйе өнімін басқару ЭЕМ-ң сыртқы және ортақ жадыны жүйелеріндегі құрылыс жобасын құрастыру. Атрибуттық басқару графикалық грамматикасы (АБГГ). Басқару диаграммалардың құрылыс мысалы. АБГГ терминдерінің интерпритациялық процестерін жодалау. Өнім жүйесіндегі алгоритм функцияларын ісек асыру ЭЕМ-ң СОЖБЖ САПР өндіру құрылысы. Архивтік жадының басқару жүйесін жобалау. Басқару ядросының ерекшеліктерін өңдеу. Логикалық қорытындының басқару ерекшеліктерін өңдеу. Оптикалық және дисктік СҚ (сақтау құрылысындағы) архивтік жадының басқару жүйесінде құрылысын өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер
Пәннің мақсаты студенттерге есептеу жүйелерінде микроконтроллерлерді жобалау, бағдарламалау және пайдалану принциптерін үйрету болып табылады. Студенттер микроконтроллерлердің аппараттық мүмкіндіктерін, әртүрлі енгізу / шығару интерфейстерін, төмен бағдарламалауды және автоматтандыру, робототехника, медициналық техника және т.б. сияқты әртүрлі салаларда микроконтроллерлерді қолдануды үйренеді. Тиімді және сенімді есептеу жүйелерін құру үшін студенттердің микроконтроллерлермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. 32 биттік микроконтроллерлерге негізделген микропроцессорлық жүйелер. ARM Cortex-STM 32 микроконтроллерлер тобы. Микропроцессорлық жүйелер мен микроконтроллерлердің көп функционалдылық принциптері. ARM Cortex – STM архитектурасы 32. ARM микроконтроллерлерінің бағдарламалық моделі. Arm микроконтроллерлерінің орталық процессорлық құрылғысының жұмыс режимдері. Жад құрылғылары. Жадқа қол жеткізу. Nvic кірістірілген векторлық үзілістердің контроллері. Оқыту әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ардуино микроконтроллері
Пәннің мақсаты-студенттерге Arduino платформасында микроконтроллерлермен жұмыс істеу негіздерін үйрету. Оқу барысында студенттер бағдарламалау принциптері, перифериялық құрылғыларды қосу, өз жобаларын әзірлеу және Arduino көмегімен прототиптер жасау туралы біледі. Студенттердің электроника және робототехника саласындағы әртүрлі құрылғылар мен жүйелерді іске асыру үшін микроконтроллерлермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Микропроцессорды ұйымдастыру принциптері. Сыртқы құрылғылардың интерфейстерін ұйымдастыру. Таймер-санауыш. Arduino-да жыпылықтайтын жарық диоды. Arduino - да түймені қосу. Потенциометрді Arduino-ға қосу. Arduino серво басқару. Трехцветный светодиод арналған Arduino. Arduino-дағы Пьезоэлемент. Arduino-дағы Фоторезистор. Arduino-дағы қозғалыс сенсоры (PIR). Автоматты жіберу E-mail. DHT11 немесе dht22 температура мен ылғалдылық сенсорын қосыңыз. Матрицалық пернетақтаны қосу. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты - студенттерге мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы құрудың заманауи әдістері мен технологияларын үйрету. Оқу барысында студенттер әр түрлі платформалар мен бағдарламалау тілдерін үйренеді, интерфейстерді жобалауды, функционалдылықты дамытуды және қосымшаларды тестілеуді меңгереді. Студенттердің ақпараттық технологиялар саласындағы инновациялық және сұранысқа ие мобильді қосымшаларды ойдағыдай әзірлеуі үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру керек. Android Studio дамыту ортасы. Мобильді қосымшалардың түрлері. Мобильді қосымшаны әзірлеу технологиясы. Әзірленген Мобильді қосымшаның моделі. Мобильді бағдарламаларды әзірлеу. Көп терезе бағдарламаларын әзірлеу. Электрондық анықтамалықтарды әзірлеу. Жұмыс-картамен жұмыс істейді. Деректер базасымен жұмыс. Күндермен, параметрлермен және қорғаумен жұмыс. JSON және JSONP технологиялары. Мобильді қосымшаларды қолдану және дамыту перспективалары. Оқыту әдістері: пікірталас, жоба, топтық жұмыс
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кәсіпорынның IT-инфракұрылымы
Пәннің мақсаты студенттердің кәсіпорындардың IT-инфрақұрылымын басқару мен дамытудың негізгі принциптерін, әдістері мен технологияларын игеру болып табылады. Студенттер IT-инфрақұрылымды тиімді басқару және жаңарту үшін заманауи құралдарды қолдануды, сондай-ақ оны пайдалану процесінде туындайтын мәселелерді талдауды және шешуді үйренеді. Студенттерде кәсіпорынның бизнес-процестерін қамтамасыз етудегі IT-инфрақұрылымның рөлі және олардың заманауи ақпараттық сын-қатерлерді шешуге дайындығы туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Ақпараттық технологиялар. Кәсіпорынның АТ инфрақұрылымы және АТ архитектурасы туралы түсінік. Бизнес стратегиясы және ақпараттық технологиялар. Құрылыс принциптері және сәулетті сипаттаудың заманауи әдістері кәсіпорын. Өнімділікті бағалау әдістері. Өңдеу және беру жүйесінде техникалық құралдарды пайдалану ақпарат. Жүйелік қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету. Желілік операциялық жүйені және ДҚБЖ таңдаудың стратегиялық мәселелері. Кәсіпорынның АТ инфрақұрылымын басқару тұжырымдамалары. Басқару мен бақылауды ұйымдастырудың заманауи тәсілдері АТ жарақтандырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық инженерия
Пәннің мақсаты студенттерге бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу, тестілеу, енгізу және қолдау принциптерін үйрету болып табылады. Оқу барысында студенттер бағдарламалық өнімнің өмірлік циклін, талаптарды талдау әдістерін, жүйелік архитектураны жобалауды, бағдарламалауды, тестілеу және сапаны қамтамасыз ету әдістерін үйренеді. Негізгі мақсат-студенттердің өнеркәсіп пен ақпараттық технологиялардың түрлі салаларында бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жөніндегі жобаларға табысты қатысуы үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Инженерияға арналған қолданбалы бағдарламалық өнімдер. Технология, негіздер және конструкциялар. Қолданбалы міндеттерге арналған бағдарламалық өнімдерді әзірлеудің технологиялық циклі. Технологиялық процестер мен өндірістерді қолдау жүйелерінің бағдарламаларын әзірлеу саласында жобалау және бағдарламалау. Әдіснамалар. Бағдарламалық өнімдерді жобалау кезеңдері (міндеттерді қою, эскиздік жобалау, техникалық жобалау, мұқият жобалау). Бағдарламалық жасақтаманы жобалауға қойылатын талаптарды анықтау. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Өндірістік информатика
Пәннің мақсаты-студенттерді өндірістік процестерде ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету. Осы пәнді оқу барысында студенттер заманауи ақпараттық ресурстар мен бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, өндірістік жүйелерді талдау, жобалау және оңтайландыру әдістерін меңгереді. Студенттердің әртүрлі салаларда өндіріс пен басқарудың тиімділігін арттыруға қабілетті ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Ақпараттық жүйелер, ақпараттық жүйелердің түрлері, өндірістік Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің құрылымы, процестері және кезеңдері. Өндірістік процестерді автоматтандыру түсінігі. Автоматты басқару жүйесі туралы түсінік. Автоматты басқару жүйелерінің түрлері. Ақпараттық жүйені іске асыру үшін негізгі ресурстарға қойылатын талаптар. Автоматты басқару жүйелеріне қойылатын талаптар. Көп деңгейлі АБЖ. Датчиктер. Атқарушы механизмдер. Басқару құрылғылары. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Бизнес информатика
Пәннің мақсаты студенттерге бизнес-процестерді жақсарту және басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету болып табылады. Осы пәнді оқудың бір бөлігі ретінде студенттер деректерді талдау әдістері, бизнеске арналған ақпараттық жүйелер, электрондық коммерция және цифрлық маркетинг туралы білімдерін тереңдетеді. Студенттердің заманауи бизнесте және кәсіпорынды басқаруда ақпараттық технологияларды сәтті қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Экономикалық Ақпарат және ақпараттық процестер. АЖ-да деректерді қалыптастырудың, өңдеудің және ұсынудың ақпараттық технологиялары. Кәсіпорынның бизнес-процестері мен IT-инфрақұрылымын жетілдіру. Корпоративтік ақпараттық жүйелер мен цифрлық инфрақұрылымды басқару. Ақпараттық жүйелер мен басқару технологияларын дамытуды стратегиялық жоспарлау. IT-сервистерді және ақпараттық ресурстардың контентін басқару. Бизнесті басқару үшін АЖ және АКТ қолдануды бағалау. Электрондық бизнесті құру және жүргізу. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Өндірістік АЖ жасау
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіпорындар мен ұйымдар үшін автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді құруға дайындау болып табылады. Студенттер осындай жүйелердің сәтті жұмыс істеуі үшін қажетті техникалық құралдарды зерттейді, өнеркәсіптік ақпараттық жүйелерді жобалауды, әзірлеуді және пайдалануды меңгереді. Ақпаратты өңдеудің технологиялық процестерінің кезеңдері мен түрлерін игеру, ақпаратты жинауды, сақтауды және қалпына келтіруді ұйымдастыру, сондай-ақ нақты өндірістік процестерде әртүрлі автоматтандыру платформалары мен өнеркәсіптік компьютерлерді қолдану. Ақпаратты өңдеудің технологиялық процестерінің кезеңдері мен түрлері. Ақпаратты жинауды, сақтауды, орналастыруды ұйымдастыру. Ақпараттың дұрыстығын және қалпына келтірілуін қамтамасыз ету. Әр түрлі автоматтандыру платформалары мен өнеркәсіптік компьютерлерді қолдана отырып, нақты өндірістік процестер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Экономикадағы бизнес қосымшаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты бизнес-процестерде негізгі қағидаттарды, әдістер мен технологияларды меңгеру болып табылады. Қазіргі кәсіпорындағы Ақпараттық технологиялар және кәсіпорынның жаңа мүмкіндіктері. Әр түрлі ақпараттық жүйелердің тиімділігін бағалаудың жіктелуі, ерекшеліктері және ерекшеліктері. Ат тиімділігін бағалаудың сапалы әдістері. Ат-кәсіпорын бюджеті. Кәсіпорын бойынша даму кезеңдері. Жобалау әдістері. Бағдарламалау технологиясының құралдары. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі. Әзірлеу модельдері мен әдіснамалары. Бағдарламалық жасақтама сапасы. Әдістері анықтау, талаптар БОЙЫНША. Оқыту әдістері: пікірталас, топтық жұмыс
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие
- Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлай алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады
- Университеттік, өңірлік, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және оған қатысу кезінде, қоғамдық сананы жаңғырту - Рухани Жаңғыру, Қазақстанның үшінші жаңғыруы, азаматтық және патриотизм идеялары негізінде көшбасшылық қасиеттерге ие
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгереді
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, оның ішінде экология және табиғат пайдалану саласындағы стартап-жобаларды әзірлей алады және оларды экономиканың түрлі салаларында іске асыра алады
- Теориялық және практикалық мәселелерді шешуге қажетті логикалық аппаратты қолданады, логикалық ойлаудың жеткілікті жоғары деңгейі бар, практикалық тапсырманы кәсіби тілден математикалық тілге аудара алады
- Ақпараттық қауіпсіздік құралдарын, заманауи қосымшаларды және объектіге бағытталған әзірлеу орталарын және желілік технологияларды басқарады
- Өндірістік процесті автоматтандыру технологиясын және деректер базасын басқару жүйесін қолданады
- Ақпараттық жүйелерді пайдалану және орналастыру үшін қажетті жүйені және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады
- Ұйымдастырушылық басқару мен бизнес-процестердің міндеттерін автоматтандыратын АЖ құру (модификациялау) және сүйемелдеу бойынша жұмыстарды орындайды
- Бизнес-процестерді модельдеу арқылы экономикалық тапсырмаларды бағдарламалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады және нәтижелерді кәсіби қызметте қолданады
- Ақпараттық экономикалық жүйелерді басқарады, ұйымдардың бизнес-процестеріне ақпараттық қолдау көрсетеді
- Өнеркəсіптік ақпараттық жүйелерді енгізу кезінде сәулет шешімдерінің орындалуын бақылайды, жобаны жүзеге асыру процесін талдайды жəне жетілдіреді
- Жоба құжаттамасын және жобаның күйін сипаттауды қамтитын автоматтандырылған жобалауды бағдарламалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады
- Интерактивті зертханалар мен автоматтандырылған жобалау бағдарламалары ортасында бағдарламалауды қолданады
Ұқсас БББ
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Астана халықаралық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Шымкент университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті