Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім және ғылым саласы үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауды кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметті жобалау қабілеті қалыптасқан, психологиялық-педагогикалық білім әдіснамасы мен цифрлық дидактиканы, инклюзивті өзара іс-қимыл әдістемесін білім беру үдерісінде түзету жұмыстарын ұйымдастыруды меңгерген маман.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Білім берудегі заманауи технологиялар

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың белсенді түрлендіру қызметінің құзыреттіліктерін игеру, оқыту үдерісін жобалау және ұйымдастыру, білім беру ұйымдарын дамыту тиімділігінің өлшемшарттарын айқындау. Курс заманауи білім беру технологияларын жобалауға, оларды ЖОО жүйесінде педагог-психологтың инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымына, принциптері мен шарттарына сәйкес келетін дәстүрлі, зияткерлік және инновациялық технологиялар мысалында жіктеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты - шет тілін болашақ магистрдің мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді иелену және жетілдіру. Болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізе алады, осылайша ол табысты кәсіби, ғылыми қызметке арналған құрал болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар

    Пәннің мақсаты: білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша кәсіби қызметтің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми тұрғыдан түсінуге әкелетін білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер саласындағы әдіснамалық білімді меңгеруде магистрдің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс психологиялық заңдылықтарды, іс-әрекеттің принциптері мен әдістерін және мәдени-тарихи теорияны түсініп, қабылдауға бағыт- бағдар береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инклюзия және эксклюзия

    Пәннің мақсаты: инклюзия мен эксклюзия әлеуметтік қатынастар мәдениетінің көрсеткіштері ретінде қарастырып, инклюзивті және эксклюзивті білім беру теориясы мен стандарттарын дамыту мәселелері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс білім беру жүйесінде инклюзивті және эксклюзивті ортасын жобалауға, әлеуметтік инклюзия индикаторлары ретінде осы саладағы зерттеулердің дамуына талдау жүргізуге бағыттау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: магистранттарды жоғары мектепте оқытушылық қызметке даярлау; жоғары мектеп дидактикасы, педагогикалық қызметтің психологиялық және әдіснамалық-теориялық білім кешенімен қаруландыру. ЖОО-ның оқу үдерісінде білім алушылармен нәтижелі өзара кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруға бағытталған психологиялық және педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі мен технологияларын меңгерту.Пәннің

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық дидактика

    Пәннің мақсаты: магистранттардың цифрлық білім беру үдерісінің дидактикалық мақсаттары мен құралдардының даму заңдылықтары мен үрдістерінің теориялық негіздерін қалыптастыру. Пән мазмұнында қашықтықтан оқыту үдерісінде цифрлық педагогикалық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалануға негізделген цифрлық ортада білім беру үдерісін ұйымдастырудың стратегиялық, бағдарламалық, ғылыми-әдістемелік ұсынылымдарын ара-қашықтық оқыту үдерісінде тиімді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі нейролингвистикалық бағдарламалау теориясы мен технологиялары

    Пәннің мақсаты: нейролингвистикалық бағдарламалау саласындағы педагог-психологтың консультативтік және психотерапиялық тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру және басқару қызметіндегі бағдарламаның негізгі технологияларын меңгеру. Курс қазіргі кезеңдегі нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін игеруге және кәсіби қызметте нейролингвистикалық бағдарламалау моделі мен техникасын қолдануға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім сапасын бағалау және басқару

    Пәннің мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жүйелі білімін, құзыреттілігін қалыптастыру, сапаны әмбебап басқарудың негізін қалаушылардың теорияларын және сапаны басқарудың ғылыми мектептерінің маңызды ережелерін негіздеу. Курс жоғары білім беру сапасын басқарудың әдістері мен құралдары, технологиялары мен ерекшеліктері негізінде білім беру жүйесінің қызметін өзін-өзі бағалауды жобалауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Андрогогика және ересектерді оқыту технологиясы

    Пәннің мақсаты: андрогогиканың теориялық негіздері, ересектерге білім берудің заманауи мәселелері, ересектерге білім беру технологияларын жобалау туралы идеяларды қалыптастыру. Курс ересектерге білім беру үдерісін ұйымдастырудың тиімділігін диагностикалау әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған; педагогикалық жағдаяттарды бағалау және ересектердің қоғамға және табиғи ортаға бейімделуіндегі білім берудегі интеграциялық үдерістерді зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті және коммуникативті өзара әрекеттесу теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: инклюзивті өзара іс-қимыл жағдайында білім алушылардың денсаулығын сақтаудағы даму қажеттілігіне жауап беретін мүмкіндіктері шектеулі инклюзивті өзара мәдениетаралық қарым-қатынасын түзетуде психологиялық ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Курс білім алушының ерекшеліктеріне, ақаулық тереңдігіне және мүмкіндіктеріне байланысты жеке білім беру бағытын когнитивті жобалауда мәдени қарым-қатынас құру әрекетін жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты: мәдени трансформация жағдайындағы заманауи жоғары білім беруде инновациялық әдістерді-дизайн-ойлауды қолдану қажеттілігіне байланысты. Курсты оқыту нәтижесінде білім алушының оқу жобаларын іске асыруда жаңа идеяларды іздестіруге және стресске төзімділік танытуға, қысқа уақыт аралығында түрлі деңгейдегі жағдаяттар шешімін табуға, аналитикалық ойлауының жаңа өнімдерін игеруге бағыт-бағдар береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: магистранттардың іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауына, халықаралық зерттеу ұжымдарында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттерді іске асыру үшін қажетті дағдыларын дамыту. Ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістері зерделенеді және ағылшын тілінде кәсіби маңызы бар мәтіндер құрастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық тренинг бойынша практикум

    Пәннің мақсаты: гештальт-терапия негіздері бойынша магистранттардың теориялық білім жүйесін қалыптастыруда психологиялық тренинг бойынша практикум ұйымдастыруда психологиялық тұрғыдан жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға бағыттау. Курс білім берудегі психотерапия және психокоррекция негіздері бойынша білім жүйесіне негізделген гештальт терапиясы, психокоррекция және психотерапия әдістерін педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетінде практика жүзінде қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі арт-технологиялар

    Пәннің мақсаты: әр түрлі психологиялық кеңес беру және жүйелі бақылау мектептерінің ғылыми-әдістемелік тәсілдерін талдау негізінде білім алушының құзыретінде арт-технология әдістерін қолдануға кәсіби даярлығын қалыптастыру. Пән оқыту үдерісінде арт-терапияның негізгі әдістері мен түрлерін тиімді пайдалануға, тәрбиелік мүмкіндіктерін ашуда өмірлік және зияткерлік дағдыларды дамытуда психотерапиялық байланысын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гендерлік білім беру: дәстүрлер және тәжірибе

    Пәннің мақсаты: дәстүрлерді сақтау жағдайында гендерлік білім берудің теориялық-практикалық негіздерін және әлеуметтік үдерістердің өсуінің тәжірибесін жинақтау, әлем және Қазақстан елдерінің ерлер мен әйелдердің жаңа гендерлік мінез-құлық үлгілерін қалыптастыру. Пән бағытталған мәдени жүйені игеру үдерісін және ғылыми-кәсіби қызметтің бағалау мен модельдеу үшін отбасылық қатынастар құрылымына әсерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты – жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, педагогикалық құзіреттілігін дамыту, болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындары педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен таныстыру. оқыту мен тәрбиелеу, университеттің оқу үдерісінде оқытушы мен студенттердің субъекті-субъектілік өзара әрекетінің коммуникативті технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі диагностика және психометрия

    Пәннің мақсаты: магистранттарды болашақ кәсіби қызметте алған білімдері мен құзыреттерін қолданбалы бағытта қолдану үшін психологиялық-педагогикалық диагностика және психометрия саласындағы теориялық және практикалық тұрғыдан даярлау. Курс кәсіби ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде диагностикалық қызметтің этикалық принциптерін сақтай отырып, білім берудегі диагностика мен психометрияның қолданбалы негіздерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект: шынайылығы және болашағы

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллект туралы білімді тұлғаның өзгеретін жағдайларға бейімделуіне, эмоционалды интеллектті дамыту құралдарын игеруге, басқалардың эмоцияларын басқаруға және сындарлы түрде әсер етуге қабілетті интегралды ресурс ретінде қалыптастыру. Курс жетістікке жету және эмоцияларды басқару алгоритмі мен принциптерін, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерін ашу үшін эмоцияларды пайдалану механизмдерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сараптама және мониторинг

    Пәннің мақсаты: магистранттарды білім беру сараптамасын жүргізудің теориялық-қолданбалы негіздерін ақындау, сараптамалық бағалау мен мониторингтің әдістемелік ұсынылымдарын, сараптама сапасын бағалау әдістерін меңгерумен, сараптамаларды ұйымдастыру және жүргізу нысандарымен таныстыру. Курс қолданыстағы «білім беру жүйелерінің» мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізу үшін оқыту сапасының мониторингін және мониторинг нәтижелерін талдауды жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық теориясы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда көшбасшылық теориясының, тұжырымдамасының, принциптері мен функцияларының базалық, кәсіби білімдерін, сондай-ақ менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Курс білім берудегі көшбасшылық пен басқару психологиясының практикалық құралдарын игеруге, білім беру үдерісінде анықталған қақтығыстар мен стресстерді жою туралы шешім қабылдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін ғылымның дамуы, ғылымның генезисі мен тарихы мен философиясы, Ғылыми білімнің жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық құрылысының әдіснамасы туралы тарихи-философиялық білімді талдау
  • жоғары мектеп жүйесіндегі білім беру және тәрбие үдерісін жақсарту бағытында өзгерістерге белсенділік таныту және стратегияларды анықтау үшін Қазақстандағы және әлемдік кеңістіктегі гендерлік білім беру мен инновация қағидаттарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау
  • кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектептің дидактикасы мен тәрбие теориясы білімі негізінде жоғары әлеуметтік құндылықтарға бейімділігін көрсететін білім алушы мен ересектердің жеке білім беру бағытын жобалауда педагогикалық үдерістін кіріптіруін басқару
  • психологиялық тренинг бойынша практикумды ұйымдастыру және оларды практикада қолдану білімі, іскерлігі мен дағдылары жүйесіне негізделген білім сапасын басқару құзыреттерін игеру үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру
  • цифрлық ортада білім беру үдерісін ұйымдастыру бойынша арт-терапия әдістерін, тұжырымдамалық, стратегиялық және бағдарламалық ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді тиімді пайдалануға бағытталған психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын құрастыруға кәсіби дайындығын саралау
  • адами қатынастардың психологиясын қабылдау қабілетін дамыту үшін мәдени-тарихи және белсенді психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын дәлелдеу
  • білім берудегі дәстүрлер мен әлеуметтік құбылыстарды, дизайн-ойлау мен эмоционалды интеллектті сақтауға бағытталған әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау принциптері мен әдістерінің тәжірибесінде гендерлік білім берудің теориялық және практикалық негіздерін тарату.
  • басқару психологиясы теориясы, цифрлық дидактика және білім беру үдерісі субъектілерінің инклюзивті өзара іс-қимыл және коммуникация әдістемесі негізінде білім алушылардың өзін-өзі реттеу және стресске төзімділік дағдыларының сәйкестігін белгілеу
  • білім беру ұйымын басқарудың сапа менеджменті, диагностика, мониторинг, психометрия және сараптама жүйесінің пәнаралық білімін, білім беру процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларының жіктемесін қолдануды жобалауды интеграциялау
  • психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құрудағы олардың заңдылықтарын, өзара байланыстарын, құндылықтарын білу негізінде нейролингвистикалық бағдарламалау және гештальт-терапия технологияларын әзірлеу
  • және эмоцияларды басқару алгоритмі мен принциптерінің, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерінің қолданбалы маңыздылығын іске асыру үшін заманауи тәсілдер мен ұсыныстарды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру
  • ғылыми-педагогикалық ақпаратты өңдеу және халықаралық қоғамдастықта коммуникацияны жүзеге асыру, өзінің негіздеген ғылыми жетістіктерін баяндау, оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің авторлық бағдарламасын жобалау
Top