Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клеткалық биология (ағылшын тілінде)

    «Жасуша биологиясы» курсы жасуша биологиясының негізгі мәселелерін, осы ғылымның қазіргі жетістіктерін талдауға бағытталған жасуша туралы алынған білімді болашақта биология мен биомедицинаның негізгі ғылыми салаларын дамытуда қолданады. Бұл курсты оқу кезінде негізгі ғылымдар (биохимия, генетика, молекулалық биология) саласындағы жетістіктер арасындағы өзара байланыстарды, сондай-ақ генетика, гендік инженерия және биомедицинаның өзекті проблемаларын шешу кезінде оларды қолданудың қосымша аспектілерін талдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасыл желектерді инвентаризациялау (қазақ тілінде)

    Курс жасыл желектердің статистикалық есебін жасау жөніндегі ақпаратты жинауға, өңдеуге, жасыл желектерді, қалалық екпелерді дамытуға, олардың түрлері мен жіктелуіне бағытталған. Екпелерді түгендеу және жүйелеу бойынша дала жұмыстарын жүргізуді, алынған ақпаратты шифрлауды және таксация журналын жасауды, жүргізу және ұйымдастыру тәртібін, түгендеу бойынша жұмыстарды бақылауды, жасыл екпелерді жақсарту жөніндегі іс-шараларды қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дендрология негіздері (қазақ тілінде)

    Курс дендрология және орман шаруашылығы туралы, ағаштар мен бұталардың биоморфологиялық, экологиялық және онтогенетикалық сипаттамалары туралы түсінік береді, ағаш өсімдіктерінің биологиясы мен экологиясын, сондай-ақ оларды өсіру әдістерін, жасыл екпелердің құрамын жақсартуды, табиғи ормандардың өнімділігін арттыруды, орман алқаптарын құруды, топырақты нығайтуды қарастырады; орман саябақтарын, саябақтарды және саябақтарды қалыптастыру кезінде әртүрлі ағаш түрлерін қолдану. қоршаған ортаға әсер ету әдістерін жасау үшін орманның даму заңдылықтарын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клеткалық биотехнология (ағылшын тілінде)

    Курс өз микроқұрылымдары мен молекулаларының жасушаларына, in vitro жасушалар мен тіндердің культурасына, жасуша биотехнологиясын - органоидтардың құрылымдық ерекшеліктері мен қасиеттерін зерттеуге, молекулалық құрамын талдауға бағытталған. Нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымын, жасушалардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуын және тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асыру тетіктерін қарастыру, органоидтардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің заманауи әдістері тірі жасушаларда болатын процестердің логикасын және оларды реттеуді тереңірек түсінуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы далалық зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Курс далалық биогеографиялық зерттеулер жүргізудің теориялық негіздері мен қағидаттарын, далалық жұмыстарды жүргізу әдістерін қамтиды, белгілі бір мақсаттар мен тапсырмалар бойынша зерттеулерді жоспарлауды, жүргізуді үйретеді, биоценоздардың құрылымы мен динамикасын зерттейді, сүтқоректілер мен құстарды есепке алу әдістерімен фитоценоздардың түрлік құрамының және өнімділігінің жай-күйін, далалық биогеографиялық материалдарды бастапқы камералдық өңдеу әдістемелерімен бағалауды жүргізеді. Олармен танысқаннан кейін барлау маршруттарын зерттеу, экологиялық және сынақ алаңдарын салу жоспары жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи ғылыми негіздері (ағылшын тілінде)

    Курс биологиялық зерттеулердің ғылыми негіздерін, Жалпы биология, Биогеография, аудандастыру, картографиялау бойынша зерттеу әдістемесін қарастырады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу кезеңдерін зерделейді, зерттеулер жүргізу кезінде ғылыми гипотезалар жасауға және модельдеуге, эксперименттік жұмыстарды қоюға, статистикалық өңдеуге және алынған нәтижелерді түсіндіруге үйретеді. Пән ғылыми зерттеулер негіздеріне, инновациялық саясат пен биологияға ғылыми жұмыстарды енгізу әдістемесіне, биологиялық әртүрлілікті сақтауға, экологиялық таза азық-түлік өнімдерін өндіруге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ЖОО биологияны оқытудың әдістемесі және жасанды интеллект (орыс тілінде)

    Курс жалпы педагогикалық ережелер мен оқыту принциптеріне негізделген оқыту әдістерін зерттейді. Әдістеме оқу материалын берудің ұтымды құралдарын және саналы меңгеруін айқындайды. Курс заманауи талаптарды ескере отырып, педагогикалық кадрларды толық дайындау үшін қажет. Ол сондай-ақ күрделі AI ресурстарын пайдалана отырып, заманауи тәсілдерді дамытуға, соның ішінде жаратылыстану ғылымы бойынша жоғары сапалы білім алу мақсатында STEM сабақтарын дайындауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық фитодизайн негіздері (орыс тілінде)

    Курс сәндік көгалдандырудың негізгі элементтерін және өсімдіктерді өсіру әдістерін өсімдіктердің биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін ескере отырып ландшафтты жоспарлауды зерттейді. Ол жасыл кеңістікті топтау әдістерін, рельефті өңдеуді, су қоймаларын, жолдарды салуды, сәндік бақтың мысалдарымен стильді шешімдер жасауды зерттейді: патио, Жапон бағы, тұрақты және ландшафтық композициядағы БАҚ, шағын бақтың заманауи дизайны жоспарлаушы-көгалдандырушы, дендролог және флорист туралы білімді үйретеді, ауаны тазарту, қоршаған ортаны шуды азайту, қоршаған ортаны жақсарту туралы түсінік береді,

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық дизайн және көгалдандыру (орыс тілінде)

    Курс ландшафтық дизайнның теориялық және қолданбалы мәселелерін, табиғи және жасанды ландшафттардағы сәндік өсімдіктерді зерттейді. Эстетикалық көрініс пен микроклиматты жақсартатын бақ-саябақ объектілерін ұйымдастыруды, аумақты ландшафтық жайластырудың негізгі заңдылықтарын, шағын бақшаны жобалау ерекшеліктерін, өсімдіктерді, отырғызу материалдарын таңдау принциптерін, сәндік жолдарды төсеу ерекшеліктерін, су құрылыстарын орналастыруды, ландшафт элементтерін әзірлеу кезінде құрылым мен ерекшеліктерді қарауды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Санитарлық микробиологияның теориялық және практикалық негіздері (қазақ тілінде)

    Медициналық бактериология мен вирусологияның теориялық және практикалық мәселелері Денсаулық сақтау саласындағы микробиологиялық зерттеулердің тәжірибесі мен принциптері, патогендік немесе улы микробтарды анықтау әдістерін егжей-тегжейлі қарастырылған. Курста микроорганизмдердің морфофизиологиялық ерекшеліктеріне жалпы сипаттама, денсаулық жағдайын зерттеу нормалары мен әдістемелік нұсқаулар берілген. Микроорганизмдердің морфологиялық ерекшеліктеріне, санитарлық-гигиеналық зерттеулерге, нормалар мен көрсеткіштерге жалпы сипаттама беріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Санитарлық микробиология (қазақ тілінде)

    Санитарлық микробиология қоршаған ортаның микрофлорасын және оның адам ағзасына патогендік әсерін зерттейді. Қазіргі заманғы санитариялық микробиологияның басты міндеті: қоршаған орта объектілерінің микробиологиялық сипаттамалары бойынша гигиеналық және эпидемиологиялық мониторингі; объектілердің микрофлорасының санитариялық талаптарға сәйкестігін айқындайтын санитариялық нормаларды әзірлеу және микробиологиялық талдау әдістерін сараптау; сыртқы орта объектілерін сауықтырудың ұсынымдық нормаларын енгізу. Курс микроорганизмдердің морфофизиологиялық сипаттамаларына жалпы сипаттама береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроорганизмдер генетикасы (қазақ тілінде)

    Курс бактериялар мен вирустардың генетикасын, тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдарын, микроорганизмдердің генетикалық ақпаратын беру механизмдерін; олардың тұқымқуалаушылық ақпаратты іске асырудың генетикалық процестерін және тұқымқуалайтын белгілерді кодтауды, микроорганизмдердің ерекшеліктерін есепке алу әдістерін; бактериялардың рекомбинантты штаммдарын алу тәсілдерін; микроорганизмдер геномын құрылымдық ұйымдастыруды, микробиологиялық көрсеткіштер мен санитариялық нормалар бойынша объектілерді гигиеналық және эпидемиологиялық бағалауды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаникалық зерттеулердегі фенологиялық бақылаудың әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Курс жалпы генетикалық белгілер мен экологиялық бейімделу негізінде түрлер мен үлгілерді жерсіндіру, енгізу және жерсіндіру, өсімдіктер қауымдастықтары мен популяцияларында өсімдіктердің дамуы мен бірігуін зерттейді, ботаникалық систематиканың, заманауи агрономияның негіздерін қарастырады, биоәртүрлілік деңгейлерін ажыратады, өсімдіктердің экологиялық радиациясын, биогеографияны, геоботаниканы, флораны түсінуге көмектеседі және жалпы қабылданған және инновациялық әдістемеге сәйкес геоботаникалық зерттеулер жүргізеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнологияның микробиологиялық негіздері (қазақ тілінде)

    Курс жасушалардың құрылымдық элементтерінің функцияларын, нуклеоидтардың құрылымын, цитоплазмалық мембрананы, беткі құрылымдық элементтерді және микроорганизмдерді өндіріс, экономика, практикалық қызметте пайдалану, дәрі-дәрмектер, ферменттер, белоктар, бояғыштар, хош иісті заттар, дәрумендер және басқа да биологиялық белсенді қосылыстар өндіру үшін зерттейді. Топырақ құнарлылығы,пайдалы қазбалар орны қалыптасуда,геохимиялық зат айналымында микроағлардың қатысуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаникалық зерттеулердің тәсілдері (ағылшын тілінде)

    Геоботаника курсы өсімдіктердің қауымдастық түрлік құрам жиынтығын талдауды, ақпаратты жинақтау, басымдықты анықтауды, проективті нақты қамтуды, әртүрлі деңгейдегі мәселелер мен жеке объектілерді шешу әдістерін, зерттеу әдістері туралы сынақ алаңдары мен жаттығу алаңдарының, маркерлердің, орман шаруашылығындағы кадастр жасау ережесін қамтуды, жабайы табиғатты қорғау негіздерінің пайда болуын, оларды қорғау тәсілдерін зерттеп қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Флористика және флорогенез негіздері (қазақ тілінде)

    Бұл курс сәндік өсімдіктердің түрлерімен өкілдерін, негізгі тұқымдастарының сәндік қасиеттерімен, шөптісін өсімдіктердің көбею әдістерін сипаттайды. Өсімдіктердің морфобиологиялық және экологиялық ерекшеліктері бойынша аймақта кездесетін өсімдік түрлерінің жиынтығын қарастырады. Курста өсімдіктердің табиғаты физикалық-географиялық белгілері мен оларды өсіру, күту ерекшеліктеріне сәйкес келетін өсімдік түрлеріне жалпы шолу жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығы биологиясы (қазақ тілінде)

    Курс ауыл шаруашылығы дақылдарының биологиялық ерекшеліктері, егін шаруашылығы, көкөніс шаруашылығы, жеміс шаруашылығы және ауыл шаруашылығы салаларының технологиялары туралы теориялық білімді; ауыл шаруашылығы өндірісін ұтымды ұйымдастыру туралы практикалық дағдыларды қамтамасыз етеді. Бұл пән ауылшаруашылық өндірісі, ауылшаруашылық жерлерін пайдалану әдістері туралы теориялық біліммен қамтамасыз етеді. Ауыл шаруашылығы дақылдарының жоғары шығымдылығын алу тәсілдерін зерттеу, топырақты дұрыс және уақтылы өңдеу, егіс мерзімдерін сақтау, оңтайлы жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығының биологиялық негіздері (қазақ тілінде)

    Топырақтың сипаттамасын, оның қасиеттерін, топырақ түзілу процесінің факторларын, арамшөптердің жіктелуін, арамшөптермен күресу үшін қолданылатын шараларды, дақылдардың ауысу себептерін, ауыспалы егістің түрлерін және оларды қолдану әдістерін, топырақты өңдеудің әдістері мен агротехникалық шараларын зерттейді. Ауылшаруашылық дақылдарының жоғары шығымдылығын алу тәсілдерін зерттеу, топырақты дұрыс және уақтылы өңдеу, егіс мерзімдерін сақтау,оңтайлы жағдай жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары мектепте педагогика, психология, шет тілі, ғылым тарихы мен философиясы туралы білімдерін қолдана отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі құралдарын қолданады және қазіргі ғылыми-педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларына ие болады, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалайды, оқу үлгерімі мониторингінің сапалық және сандық талдауларын жүргізеді.
  • Ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды, далалық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді, әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру, алынған деректерді талдау және синтездеу үшін жоспарлайды, орман саласының қызметкерлеріне басшылықты жүзеге асырады.
  • Оқу процесін жүзеге асырады, жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін жобалайды, пайымдаулар береді, алынған нәтижелерге сапалық және сандық талдау жүргізеді және алынған деректерді салыстырады, схемалық түрде бейнелейді, биологиялық тақырыптарды оқыту әдістемесін талдайды, тірі ағзаның қоршаған ортамен өзара іс-қимылының сипатын, ғылым жүйесінде биологияны инновациялық оқытуды айқындайды, кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты жасанды интеллект арқылы талдайды және шығармашылық түрде түрлендіреді.
  • Биологиялық, биотехнологиялық, молекулярлық-генетикалық, жарық микроскопиясы әдістерін, себуді, микроорганизмдердің морфологиялық және физиологиялық-биохимиялық қасиеттерін бөлу және зерттеу, культивациялау, сандық есепке алу және далалық жұмыстарды жүргізудің инновациялық әдістерін қолдану негізінде ұйымның жасушалық және субжасушалық деңгейлеріндегі биологиядағы зерттеулерге талдауды жүзеге асырады.
  • Өсімдіктердің қауымдастық түрлік құрамы жиынтығының кадастрын әзірлейді, түгендеу жүргізеді, бейімделу мен аклиматизацияны зерттейді, оңтайлы жағдайларды, топырақты дұрыс және уақтылы өңдеуді, егу мерзімдерін сақтауды әзірлейді және әртүрлі бөлімдер өкілдерінің құрылымдық ұйымының ерекшелігін ескере отырып, жоғары өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын жүргізеді.
  • Орман питомнигінің өндірістік жоспарын әзірлейді және орындайды, орманды қалпына келтіру жұмыстарын жүргізуді (тұқым жинау, отырғызу материалын өсіру, орман дақылдарын құру), орман шаруашылығы жұмыстарын орындауды бақылайды, ұйымдастырады, ағаш өсімдіктерінің құрылымы, олардың туыстық, биологиялық және экологиялық ерекшеліктері, сондай-ақ ықтимал экономикалық пайдалану, жасыл екпелердің құрамын жақсарту, өнімділікті арттыру және ормандардың сапалық құрамын жақсарту бойынша теориялық ережелер мен практикалық дағдылар туралы идеяларды синтездейді.
  • Ашық және қорғалған топырақта көкөніс дақылдарының өнімін өндіру жоспарын, топырақ құнарлылығы мен өндіріс тиімділігін арттыру және сақтау жөніндегі негізгі іс-шараларды талдайды және құрастырады, жоғары өнім алудың озық әдістері мен тәсілдерін енгізеді, ауыл шаруашылығы саласында ғылыми эксперименттер жүргізуді ұйымдастырады, объектінің табиғи және функционалдық талаптарын ескере отырып, көлемдік-кеңістіктік композицияларды дұрыс шешуді, жолдарды трассалауды, табиғат көріністерін салуды қамтитын көгалдандырудың әртүрлі объектілерінде жоспарлау және композициялық міндеттерді шешудегі зерттеу эксперименттерінің нәтижелерін бағалайды.
  • Ормандардың, жануарлар әлемінің мемлекеттік мониторингін ұйымдастырады, шетелдік және отандық ғылымның әзірлемелерін енгізуді жүзеге асырады, ағзалардың морфологиялық, анатомиялық және физиологиялық-биохимиялық сипаттамаларын зерттеуде далалық зерттеу әдістерін қолданады.
  • Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберіндегі негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.

Ұқсас БББ

7M05101 Биология

Астана медицина университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Биология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Астана халықаралық университеті

7M05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M05101 Биология

Торайгыров университеті

7M05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Микробиология негізіндегі биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M05101 Биология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top