Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік маңызы бар кәсіби міндеттерді шешу үшін ғылыми-зерттеу, сараптау-диагностикалық, түзету-дамыту және ұйымдастыру-басқару қызметін шығармашылықпен және кәсіби орындауға қабілетті психология саласындағы жүйелі теориялық және қолданбалы білімі мен құзыреттілігі бар жоғары білім берудің жоғары білікті мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Экономика және құқық

    экономика мен құқық саласында білім алу. Осы пән аясында нарықтық экономикадағы құқықтың рөлі туралы түсінік игеріледі. Құқықтық мәдениет пен ойлауға тәрбиелеу. Университеттерде құқық пен экономиканы оқуда алған білім мен дағдылар құқықтық негіздердің негізі бола алады, бұл оның негіздерін жан -жақты зерттей отырып, болашақ мамандығыңызды саналы түрде таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    инновациялық кәсіпкерлікте білім мен дағдыларды қалыптастыру. Экономикалық ортаның тұрақсыздығымен және өсіп келе жатқан қатаң бәсекелестікпен сипатталатын бизнесті жүргізудің қазіргі заманғы шарттары ұйымдардың инновациялық дамуына жоғары талаптар қояды. Бұл оқу пәні студенттердің ғылыми-техникалық, инновациялық және кәсіпкерлік қызметті дамытуға, оны жоспарлауға, инновациялар маркетингіне, технологиялар трансферіне және зияткерлік меншікті қорғауға байланысты білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Бұл оқу пәні инновациялық кәсіпкерліктің негізгі принциптерін және олардың бизнес-ортада қолданылуын көрсетеді. Келесі сұрақтар шеңбері зерттеледі: инновациялық кәсіпкерлік қызметтің мәні мен әдістері, кәсіпкерлік инновациялық орта, инноваторлар, инновациялық бизнес-идеялар, кәсіпкерлік тәуекел, бизнесті жоспарлау туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: жемқорлық әрекеттеріне әсер ететін факторлар, жемқорлық көріністері туралы жалпы кешенді зерттеулер. Пән студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы қалыптастыр мақсатын көздейді. Сыбайлас жемқорлық саласындағы құқықтық мәдениетті қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы біліктермен, білімдермен қаруландыру; күнделікті және білім алу қызметі кезінде, жемқорлық көріністерін қабылдаудағы сыншыл көзқараспен талдау мәселелеріне көңіл аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі

    Осы пән аясында: экология ғылым ретінде, экология бөлімдері, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы, қазіргі заманның экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу, сондай-ақ антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсерінен адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерттеу, өмір сүруді арттыруға және азаматтардың жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларды үйрету зерттеледі.Осы пән аясында: экология ғылым ретінде, экология бөлімдері, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы, қазіргі заманның экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу, сондай-ақ антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсерінен адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерттеу, өмір сүруді арттыруға және азаматтардың жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларды үйрету зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру курсы«Мораль және этика»

    Қысқаша мазмұны: Бұл курста студенттер этикалық ілімдердің тарихымен белгілі бір мәдени және тарихи дәуірлердің моральдық өмірінің ерекшеліктерімен, моральдың, моральдық сананың даму мәні мен табиғатымен, этикалық мәселелердің онтологиялық, танымдық, антропологиялық, аксиологиялық аспектілерінің мазмұнымен, қазіргі мінез-құлық проблемаларының моральдық аспектілерімен танысады: қарым-қатынас мәдениеті, мінез-құлықтың этикет формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Студенттерді ғылыми іс-әрекеттің негіздерімен таныстыру, сондай әрекетте пайдаланылатын тәсілдер туралы түсінік беру. Осы пәннің шеңберінде келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми іс-әрекеттік онтологиялық, гносеологиялық, методолгиялық негізі, пәнаралық методологиялық парадигма, осы ғылыми әдістемелік парадигманың ұстанымдары, қағидалары, тәсілдер: концептуалдық талдау, фреймдік модельдеу, педагогикалық экспериментті өткізу ассоциативтік экспериментті іске асыру, дистрибьютивтік талдау, когнитивті-семантикалық анализ интроспективтік талдау, т.б.; осындай әдіс тәсілдерді ғылыми іс-әрекетті орындау барысында жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психологиялық білім модулі (Мамандыққа кіріспе)

    Курс психологиямен ғылыми пән ретінде танысуды бастаған студенттерге арналған. Психологияның ғылым ретінде қалыптасу тарихы, Қазақстан Республикасында психологиялық ғылымның дамуы, психологтың кәсіби қызметі мәселелері зерттеледі. Академиялық және практикалық психология ұғымдары. Психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-этикалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жоба

    Пәң оқытудың мақсаты: білімгерлерге жоғары оқу орындарындағы жобалық әдістің ерекшіліктері мен шығармашылық жобалардың түрлерін үйрету, жобалық қызметтің теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын меңгерту. Осы Пән аясында оқытылады: Шығармашылық жобаларды іске асырудың мақсаттары мен стратегиясы, аудиториясы мен командасы, өмірлік циклі, мазмұны, түйіндемесі, іріктеу әдістері, коммуникация, материалдық және бюджеттік ресурстары, Инновациялық жобаны әзірлеу негіздері, Бизнес-жобаларды әзірлеу негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы психология бойынша практикум

    Бұл курс студенттерді психологтың зерттеу және қолданбалы іс-әрекетінің методологиясы мен практикасына, танымдық психикалық үдерістерді (қабылдау сезімі, есте сақтау, зейін, ойлау, қиял, сөйлеу, эмоциялар мен сезім, ерік), сондай-ақ жеке тұлғаның қасиеттеріне (қабілеттері, темпераменті, сипаты) жүйелі түрде оқытуға бағытталған.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы психологиялық білім модулі (Жалпы психология)

    Бұл курс психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттерін, психикалық құбылыстардың жалпысихологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Психика туралы жалпы түсінік, психология дамуының негізгі кезеңдері, психология саласы, психология әдіснамасы мен әдісі мәселелері қарастырылады. Курстың мазмұны іс-әрекет психологиясы, танымдық және эмоциялық-ерік процестері, сондай-ақ жеке тұлғаның қасиеттері (темперамент, мінез, қабілет) мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік коммуникация

    Осы пәннің аясында келесі зерттеледі: Іскерлік қарым-қатынас, олардың ерекшеліктері, құрылымы. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері мен формалары. Іскер тұлғаның бейнесі. Бейнелеу. Іскерлік құжаттама. Ұйымдастыру-басқару құжаттамасының сипаттамасы. Еңбек қатынастары бойынша құжаттама. Құжаттаманы басқару (енгізу кезінде өңдеу, есепке алу және сақтау тәртібі, мұрағатқа тапсыру). Электрондық құжат айналымы жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас-ерекшелік психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: Психиканың онтогенездегі даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Жас ерекшелік психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Жасерекшелік психологиясының әдістері. Адамның психикалық дамуының детерминанттары. Жастың кезеңделуі. Нәрестелік және сәбилік шақтың психологиялық ерекшеліктері. Мектепке дейінгі жас ерекшеліктері. Кіші мектеп жасы. Жасөспірімдік және ерте жастық кезеңнің ерекшеліктері. Жастық шақ. Жастық кемелдену. Орташа ересектік кезең психологиясы. Егде шақ және қартаю психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге тұрақты даму принциптері, құндылықтары мен әдіснамасы туралы жан-жақты түсінік беру және қоршаған ортаны қорғау, әлеуметтік әділеттілікті қамтамасыз ету және экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында адам қызметінің әртүрлі салаларында тұрақты тәсілдерді қолдану дағдыларын ұзақ мерзімде дамыту; Осы пәнді оқытудың аясында: тұрақты даму тұжырымдамасы және оның негізгі принциптері зерттеледі, Тұрақтылық идеясының тарихы мен эволюциясы, Қоршаған ортаның тұрақтылығы: қоршаған ортаның ластануы және оның алдын алу әдістері, Табиғи ресурстар мен биоәртүрлілікті басқару, Тұрақты даму және жасыл инвестициялар, Тұрақты тұтыну және өндіріс, Әлеуметтік тұрақтылық және әлеуметтік әділеттілік мәселелері, Тұрақты даму контекстіндегі теңдік және инклюзия, Инновациялар және технологиялар: жасыл технологиялар мен тұрақты дамуға арналған инновациялар, Ақпараттық технологиялар және олардың тұрақтылыққа қол жеткізудегі рөлі, Тұрақты дамудың этикалық аспектілері, Тұрақтылық жағдайында көшбасшылықты дамыту, Жаһандық проблемалар және тұрақты дамудың заманауи сын-қатерлері, Жобалық қызметте тұрақты даму принциптерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психологиялық білім модулі (Тұлға және даралық ерекшеліктер психологиясы)

    Бұл курстың басты мәселесі-әр түрлі теориялық бағыттар мен мектептер тұрғысынан қарастырылатын тұлға және оның даралығынының дамуы мен қалыптасуы мәселесі. Пән тұлғаның дамуының негізгі факторлары және оның даралық ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыруға, тұлғаның құрылымы мен бағыты туралы білімді игеруге, адам, индивид, тұлға, даралық ұғымдарын саралауға бағытталған, субъектінің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, даралық келісті жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еңбек психологиясы

    Осы пән аясында оқытылады: Еңбек психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Еңбек психологиясының әдістері. Еңбек психологиясы және психофизиология. Мамандық түрлері. Профессиограмма. Жұмыс орнын ұйымдастыру. Еңбек мотивациясының теориялары. Топтық іс-әрекетті ұйымдастырудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этникалық және кросс-мәдени психологияның мәселелері

    Пән қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық және кросс-мәдени білімдердің рөлі мен орны, психологтың кәсіби қалыптасу процесінде бұл білімдердің маңыздылығы туралы студенттердің түсініктерін қалыптастырады, психологияның осы салалаларының өзекті мәселелерін қарастырады, этникалық және мәдени айырмашылықтар мен мәдениетаралық қатынастар мәселелерін неғұрлым тереңірек зерттеуге қызығушылықтарын оятады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Осы пән аясында оқытылады: Әлеуметтік психология пәні. Қарым-қатынас психологиясы. Әлеуметтік топтардың психологиясы. Үлкен және кіші топтардың қалыптасуы мен қызметі. Тұлғаның әлеуметтік психологиясы. Әлеуметтену механизмдері. Әлеуметтік психологияның қолданбалы аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салалық психологиялық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру

    Пән студенттерде салалық психологиялық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру, кәсіби іс-әрекетті тиімді игеру және жүзеге асыру, жеке және топтық психологиялық мәселелерді шеше білу біліктіліктерін, дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық психология

    Осы пән аясында оқытылады: Ұйымдық психология психологияның бір саласы ретінде. Пәні, міндеттері мен жалпы сұрақтары. Ұйымдық психологияның әдіснамасы мен әдістері. «Ұйым» ұғымы. Ұйымдық психолог қызметінің құрылымындағы кадрлық менеджмент. Кадрлық менеджмент психологиясының ұйымдастырушылық және мазмұнды аспектілері. Басшының тұлғасы. Ұйымдағы коммуникативтік процесс. Ұйымдық мәдениет және оның диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР-дағы психологиялық қызметтер

    Курс студенттерді ҚР әртүрлі психологиялық қызметтердің ұйымдастырылуымен және жұмысымен, олардың міндеттері мен әдістерімен, ҚР психологиялық қызметтерінің ережелерімен және психологиялық қызмет контекстіндегі практикалық психолог қызметінің негізгі бағыттарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кросс-мәдени және этнопсихология

    "Кросс-мәдени және этнопсихология" пәні болашақ бакалаврдың этносаралық өзара әрекеттесу саласындағы кәсіби қызметке дайындығын қалыптастыруға бағытталған, студенттерді жалпы адамзаттық және мәдени өзіндік ерекшелілік бірлігінде адамның психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін пәнаралық білім саласы ретінде кросс-мәдени және этнопсихология туралы ғылыми түсініктермен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық психодиагностика

    Осы пәнді оқу барысында студенттер психодиагностиканың негізгі ұғымдарын меңгереді (психологиялық диагноз, психодиагностикалық есеп және жағдай және т.б.), зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес қандай да бір психодиагностикалық әдістемелердің мүмкіндіктерін бағалайды, психологиялық портрет және автопортрет құрайды, шешілетін міндеттерге байланысты психодиагностика құралдарын таңдайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды шындық психологиясы және киберпсихология

    Пәнді оқытудың мақсаты: виртуалды және кибер психологиялық шындықтың заманауи түсініктері бойынша білімдерді қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: Кибер психологиялық білімнің қазіргі құрылымы. Кибер кеңістіктегі адамдардың мінез-құлқын психологиялық зерттеу тәсілдері. Адамның виртуалды ортада болуға бейімделу мәселелері. Виртуалды шындықты қолданудың әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Клиникалық-психологиялық оңалтуда виртуалды шындық жүйелерін қолдану. Виртуалды шындық цифрлық білім беру ландшафтының жаңа элементі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Осы пән аясында оқытылады: Педагогикалық психологияның пәні мен әдістері. Оқыту психологиясы; оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формаларының психологиялық негіздері, оқушылардың жетістіктерін бақылау және бағалау; білім беруді компьютерлендіру; тәрбие психологиясы; педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық іс-әрекеттің жеке стильдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру шеберлігі

    Берілген пәнді оқу барысында студент психологиялық кеңес берудің практикалық міндеттерін шешу үшін қажетті іс-әрекеттің белгілі бір түрлері мен тәсілдерін меңгереді, психолог-кеңесшінің тұлғалық және кәсіби қасиеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Бұл пән психологиялық кеңес берудің негізгі механизмдерін меңгеруге бағытталған практикалық циклдің құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пәннің мазмұны кеңес берудің тарихы мен негізгі ұғымдарын, этикалық принциптерін, психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдері мен бағыттарын, сондай-ақ кеңес берудің теориясы мен практикасы саласындағы ғылыми зерттеулерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: ұйым персоналын тиімді басқарудың мәні, заңдылықтары мен әдістері, сондай-ақ басқару мәселелерін талдау мен басқару процесін психологиялық қамтамасыз ету дағдылары мен біліктіліктері туралы кәсіби білімді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Адам ресурстарын басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері. Зерттеу әдістері. Ұйымды басқару субъектісі ретінде басшының тұлғасы. Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы. Іскерлік қарым-қатынас пен кәсіби қарым-қатынас психологиясы. Басқарушылық қақтығыстардың психологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы ақпараттық технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: психологиядағы негізгі ақпараттық процестер, ақпараттық технологиялардың құрылымы мен модельдері туралы идеяларды қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Заманауи ақпараттық технологиялар. Ақпараттық технологиялардың түрлері мен қызметі. Компьютерлік технологиялар арқылы эмпирикалық деректерді өңдеу және сипаттау. Психологтың кәсіби қызметінің әртүрлі жағдайларында компьютерлік технологияларды қолданудың тиімді әдістемелік тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналдарды рекрутингтеу, іріктеу мен бағалаудың психологиялық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі заманғы ұйымдарда кадрларды таңдау, іріктеу, жұмысқа қабылдау және бейімдеу процестеріне қатысуға қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Қызметкерлермен жұмыс жасаудағы практикалық психология. Кадрлық қызмет жұмыскерлері үшін психологиялық білімнің рөлі. Кадр қызметі қызметкерлерінің жұмысындағы соцмоника. Жариялылық және қоғаммен байланыс. Аралық аттестаттау. Рекрутинг: түсінігі, мақсаттары, міндеттері. Кадрларды іріктеу әдістері мен рәсімдері. Еңбек нарығындағы жалдау. Рекрутингтік агенттіктердің жұмыс технологиясы. Персоналды жалдау әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім беру психологиясының өзекті мәселелері

    Осы пән аясында оқытылады: Қазіргі білім беруді құрудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Оқыту әдістері, оқу және тәрбие процесінде оқушыларға әсер етудің психологиялық әдістері. Танымдық стильдер. Танымдық процестердегі өзін-өзі реттеу. Білім берудің жас және әлеуметтік психологиясы. Дифференциалды білім беру психологиясы. Білім беру тәжірибесіндегі негізгі трендтер мен инновациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика негіздері

    "Психодиагностика негіздері" пәні қолданбалы бағыттың маңызды пәндерінің бірі болып табылады. Курстың мазмұны психодиагностиканың ғылыми-практикалық сипаты, психологиялық білім жүйесіндегі Психодиагностика орны, түсінігі сияқты негізгі мәселелерді қамтиды. психодиагностикалық әдістің сапасын бағалаудың негізгі критерийлері ретінде сенімділік, валидтік және репрезентативтілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық және гендерлік психология

    Бұл пән гендерлік психология мен отбасы психологиясының қалыптасуының тарихи очеркін, оны зерттеудің негізгі бағыттарын, отбасылық және гендерлік қатынастар мәселелерінің қазіргі жағдайын, гендерлік-отбасылық қатынастардың тәжірибесі, құрылымы мен динамикасын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даралық және топтық психотерапия

    "Жеке және топтық психотерапия" курсы студенттердің жеке және топтық психотерапия білімін алуға, психологиялық көмек көрсетумен байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті іскерлікті пысықтауға, психотерапевтік әдістер мен техник әсер ету механизмдерін, сондай-ақ психологтың клиентпен өзара қарым-қатынасындағы этикалық нормалар мен ережелерді білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау мен ұйымдастыру

    Бұл курс ғылыми білімді ұйымдастырудың құрылымы мен формаларын, зерттеу ізденісінің көздері мен шарттарын, ғылыми психологиялық зерттеудің әдіснамасын, ғылыми-эксперименталды жұмысты жоспарлау мен ұйымдастыруды ұғынуға және рефлексия жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аддиктивті және суицидтік мінез-құлық психологиясы

    Пән суицидтік және аддиктивті мінез-құлықтың негізгі формалары, функциялары мен детерминанттары туралы ғылыми психологиялық білімдерді, сондай-ақ тәуелділікке немесе суицидтік мінез-құлыққа бейім тұлғаны диагностикалаудың практикалық дағдыларын, қиын дағдарыс жағдайларында психологиялық сүйемелдеуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология және сексуалдылық психологиясы

    Пән гендерлік психология және сексуалдылық психологиясы, репродуктивті функцияның эволюциясы, сексуалдылықтың фило - және онтогенетикалық дамуы, оның әлеуметтенуі және бұзылысы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология

    Осы пән аясында оқытылады: Клиникалық психология психологияның бір саласы ретінде. Клиникалық психологияның әдістері. Клиникалық психологияның құрылымы: патопсихология, нейропсихология, психосоматика және дене психологиясы, қалыптан тыс даму психологиясы, психологиялық оңалту және психотерапия. Психикалық аурулар туралы жалпы түсініктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери психология

    Осы пән аясында оқытылады: Әскери психология психология ғылымының бір саласы ретінде. Әскери кәсіби іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері. Шұғыл іс-шараларды, оның ішінде лаңкестік әрекеттер, жаппай тәртіпсіздіктер, төтенше жағдайлар, дүлей зілзалалар, апаттар және жауынгерлік іс-шаралар жағдайында психологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Күштік құрылымдардағы психологиялық жұмыс

    Осы пән аясында оқытылады: Күш құрылымдарындағы психологиялық қызмет. Психологтың күш құрылымдарындағы жұмысының ерекшелігі. Күш құрылымдарындағы психологтың қызметі мен функциялары. Күш құрылымдарындағы психолог жұмысының негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Осы пән аясында әдістеме, әдіс және әдістеме мәселелері қарастырылады. Эксперименталды психологияның әдіснамалық принциптері, сондай-ақ зерттеуді жоспарлау және жүргізу стандарттары, ғылыми проблеманы бөлу кезеңдері (В.Н. Дружинин), қазіргі эксперименталды психологияда қолданбалы зерттеулер саласында дағдылар игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Медициналық психологияның пәні және құрылымы. Медициналық психологтың практикалық міндеттері мен функциялары. Нейропсихологияның негіздері. Норма және патология туралы түсінік. Аномальді даму түрлері. Психикалық аурулар туралы жалпы түсініктер. Аффективті аумақтың бұзылуы. Соматикалық және психологиялық факторлардың байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Суицид психологиясы

    «Суицид психологиясы» пәні суицидтік мінез-құлықтың психологиялық және әлеуметтік-психологиялық сипатын түсінуге, халықтың әртүрлі топтары өкілдері арасында суицидтік мінез-құлық пен оның қайталануының тиімді алдын алу технологиялары мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы психотерапияның әдістері

    Осы пәнді оқу аясында студенттер қазіргі психотерапияның теориялық негіздерін, психологиялық көмек көрсетумен байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті дағдыларды меңгереді, психотерапияның негізгі техникаларымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінде психологияны оқытудың әдістемелік негіздері

    Ғылыми зерттеу туралы түсінік. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері. Білім беруді жаңарту мен дамытудың заманауи стратегиясы. Қазіргі ғылыми–педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Білім беру инновацияларының табиғаты мен функциялары. Білім беру инновацияларының әдіснамалық бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік және эмоционалды интеллект

    Осы пән аясында оқытылады: Эмоционалды және әлеуметтік интеллект жеке тұлғаның жағдайы мен мінез-құлқын басқару факторы ретінде. Әлеуметтік интеллект және қиын өмірлік жағдайдағы әлеуметтік құзыреттілік. Практикалық психологтың кәсіби қызметіндегі эмоционалды және әлеуметтік интеллект.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бала - ата-ана қатынасының психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерде балалар мен ата-аналар қатынасының негізгі мазмұны, ата-аналардың баланың психикалық дамуына әсері және ата-аналардың психикалық өмірінің өзгеруі туралы білім қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: Онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі тұлғаның дамуындағы отбасының рөлі мен маңызы және бала мен ата-ана қатынасының жалпы даму заңдылықтары; бала мен ата-ана қатынасының негізгі сипаттамалары; бала мен ата-ана қатынасының бұзылуының феноменологиясы мен себептері; бала мен ата-ана қатынасын диагностикалау әдістері; ата-ана мен бала арасындағы қатынастың бұзылуының алдын алу және түзету міндеттері, принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар психологиясы

    Бұл пән аясында экстремалды жағдайлар мен жағдайлар психологиясы саласында теориялық және практикалық білімдер, психологиялық тұрақтылық факторлары, постравматикалық стресстік бұзылыстарды диагностикалаудың әдіснамалық принциптері игеріледі, күйзеліске байланысты бұзылулары бар адамдарға психологиялық көмек көрсету туралы түсініктері болуы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы сапалық және сандық зерттеу әдістері

    "Психологиядағы сапалық және сандық зерттеу әдістері" курсы психологиялық зерттеу ерекшеліктерінің өзіндік мәселелерін және психологиялық зерттеудің өңдеу әдістерін, зерттеу логикасы мен стратегиясын, сондай - ақ оның негізгі кезеңдерін – қою кезеңі, нақты зерттеу кезеңі және рәсімдеу – енгізу кезеңдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Бұл пән аясында заң психологиясында үш бағытта зерттеу мәселелері қарастырылады: қылмыскердің және қылмыстық мінез-құлық психологиясы; сот төрелігін жүзеге асыратын және қылмыспен күрес жүргізетін тұлғалардың психологиясы; қылмыскерді қайта әлеуметтендіру (қайта тәрбиелеу) психологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық психологиялық кеңес беру мен психотерапия

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді отбасылық кеңес беру және психотерапия теориясы мен тәжірибесі саласындағы базалық біліммен таныстыру; отбасымен консультативтік-психотерапевтік жұмыс жүргізу үшін негізгі теориялық білімдер мен практикалық дағдылардың негіздерін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Отбасы. Отбасылық қатынастарды зерттеу әдістері. Отбасылық кеңес және психотерапия. Ата-ана мен бала қарым-қатынасы бойынша отбасылық кеңес және психотерапия. Ерлі-зайыптыларға кеңес беру және психотерапия.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі түзету жұмысы

    Осы курс аясында түзету-білім беру бағдарламаларын модельдеу мәселелері, түзету-педагогикалық қызметтің спецификалық принциптері, өтемдік оқыту сыныптарын құрудың ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздері, баланың ақыл-ой дамуы мен оқыту қарқынының өзара байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экстремалды және дағдарыстық психология

    "Экстремалды және дағдарысты психология" курсы студенттердің әртүрлі генезді дағдарыстық және экстремалды жағдайларда психологиялық көмек көрсету бағыттары мен әдістерін зерделеуге, экстремалды, дағдарысты, төтенше жағдайлардың белгілерін анықтауға, дағдарысты (экстремалды) жағдайдағы адамның психофизиологиялық жағдайының ерекшелігін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түзету психологиясы

    Пәнді оқу практикалық психологияны меңгеретін студенттерге арналған және қазіргі заманғы түзету психологиясының теориялық негіздері туралы білім алуға мүмкіндік береді; түзету терапиясына мұқтаж адамның жас ерекшеліктерін зерттеу; мінез-құлықты түзету бойынша дамыту бағдарламаларын әзірлеу; психикалық және жеке дамудың түзету жұмыстарын жүргізу қабілеттерін дамыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виктимологияның психологиялық негіздері

    Бұл пәнде "виктимология", "әлеуметтік виктимология", "әлеуметтік-педагогикалық виктимология" ұғымдары, тұлғаның виктимизация факторларының жалпы сипаттамасы, қақтығыстардың виктимологиялық маңызы нақтыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік - психологиялық тренинг технологиялары

    Бұл курс аясында студенттердің психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелерін түсінуін дамытуға, сондай-ақ олардың бағыттылығына байланысты оқу-жаттығу топтарының жұмыс ерекшеліктеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орта оқу орындарында психологияны оқыту әдістемесі

    Пән психологияны оқыту әдістемесінің теориясы мен тәжірибесінің негіздерін және мектепте, орта арнайы білім беру мекемесінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Психологияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктері; білім беру жүйесінде психологияны оқытудың әдістері мен принциптері; психологияны оқытушының өз білімін жетілдіру бойынша жұмысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғалық бағытталған психологиялық тренингтер

    Бұл пәнді оқу тұлғалық өсу тренингінің негіздерін білуге мүмкіндік береді және студенттерде тұлғалық тренингтердің негізгі принциптері, қызметтері, түрлері, әдістері мен тәсілдері, тұлғалық өсу тренингтік тобының дамуының негізгі кезеңдері және топ жетекшісінің тұлғасы туралы тұтас түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиядағы математикалық-статистикалық өңдеу әдістері

    Бұл пән психологтың ғылыми-зерттеу қызметі контексінде маңызды болып табылады және психологияда математикалық-статистикалық өңдеу әдістерін қолдану бойынша оқыту үшін қажет. Мәселе және гипотезалар ұғымдары, бұрмалау және верификациялау принциптері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қақтығыстарды шешудегі медиация технологиялары

    Осы пән аясында оқытылады: Медиацияның мәні мен түрлері. Медиация қызметінің тиімділігінің шарттары. Келіссөздердің түрлері мен функциялары. Келіссөздер процесінің динамикасы. Келіссөздердің психологиялық механизмдері мен технологиялары. Қақтығыстарды шешуде медиатор мен оппоненттер арасындағы өзара әрекеттесу техникасы. Қақтығыстардың алдын алу технологиялары. Қақтығыстарды шешудің формалары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • негізгі психологиялық түсініктерді, психикалық процестердің механизмдері мен заңдылықтарын білу, жастық және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып қасиеттер мен қалыптардың байқалу ерекшелігін білу; психология және оның аралас пәндерінің теориялық негіздерін, олардың жалпы ғылым жүйесіндегі орнын білу
  • Бөлім қызметін ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастыру, оның орындалуын бақылау; Көрсетілетін әлеуметтік қызметтердің көлемі мен сапасына және олардың қызмет көрсетілетін азаматтардың қажеттіліктеріне сәйкестігіне, бөлім қызметкерлерінің жұмысының тиімділігіне теориялық және практикалық білім мен дағдыларды және кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу дағдыларын қолдануды жүйелі түрде жүзеге асыру;
  • Халықты әлеуметтік қорғау ұйымының құрылымдық бөлімшесінің (бөлімінің, секторының, тобының) қызметіне басшылық жасау, бөлім аумағында тұратын қиын өмірлік жағдайға тап болған азаматтарды және көмекке мұқтаж отбасыларды анықтау және есепке алу бойынша жұмыстардың жүргізілуін қамтамасыз ету. әлеуметтік қызметтер, психодиагностика, психокоррекция және психологиялық кеңес берудің негізгі әдістерін білу
  • дамыту және түзету жұмыстарының әдістері мен тәсілдерін меңгеру; әртүрлі іс-әрекет түрлерінде психологиялық сүйемелдеуді модельдеу және іске асыру (оқу-тәрбие, еңбек, әлеуметтік және т. б.)
  • психологиялық шындықты жүйелі ойлау және тұтас қабылдау, аналитикалық, диагностикалық дағдыларды қолдану, психолог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, кәсіби этика қағидаларын сақтау
  • қарым-қатынас технологияларын, коммуникация дағдылары мен стратегияларын, толеранттылық пен ынтымақтастыққа қабілеттілікті меңгеру, әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты іздеу, өңдеу, сақтау, беру және талдау, оны қажетті форматта ұсыну, компьютерлік технологияны қолдану
  • ана тілі және шет тілдінде сауатты және жетік сөйлеуді меңгеру; көп мәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог, қарым-қатынас құра білу
  • интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени-білім, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды дамытуға ұмтылу; .инновациялық тәжірибені зерделеу және қолдануқабілетіне ие болу, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға бағыттылық;
  • ғылыми мәтіндерді тану және зерделеу аспектісінде ауызша және жазбаша сөйлеуде академиялық тілді қолдана білу, академиялық жазбаның стилі мен тілі туралы түсінікке ие болу
  • адам психикасының дамуы мен көріністерін зерттеуді қамтамасыз ететін ғылыми және теориялық бағыттардың интегративті аумағы ретінде психологияғылымының ерекшелігі туралы, сондай-ақ тұлғаның психикалық қасиеттерін өзгерту мақсатында ықпал ету мен әсер ету технологияларын білу
  • оқыту мен тұлғаның дамуын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге арналған диагностикалық және түзету-дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ оқу-әдістемелік материалдарды өздігінен әзірлеу және оларды іске асыру дағдысын меңгеру
  • білім берудің жоғары деңгейі мен сапасына қол жеткізу, ғылыми зерттеулерді, шығармашылық және қолданбалық жобалар мен бағдарламаларды объективті жүргізу үшін академиялық ұқыптылық және адалдық мәдениеті туралы түсінікке ие болу
Top