Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Торайгыров университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесінде ерекше орын ала отырып, білім беру мен тәрбиелеу саласында үнемі жаңа міндеттер қоятын қоғамның әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының әр түрлі жағдайларында оның әртүрлі кезеңдерінде пайда болатын тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол психологиялық-педагогикалық пәндер циклін әрі қарай оқу үшін негіз болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән тұлғаның даму психологиясының негіздерін зерттейді. Тұлғаның дамуы-ақыл-ойдың, мінез-құлықтың, іс-әрекеттің және басқа да жеке тұлғаның құрамдас бөліктерінің өзгеруіне әкелетін күрделі үдемелі процесстерді қарастырады. Пән негізінде тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар, өсу кезеңдері және олардың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді оқыту барысында шешуге қажетті негізгі міндеттермен таныстыру, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін ашу, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру болып табылады. Бұл пәннің құрылымын анықтады. Оқу бағдарламасына келесі сұрақтар кірді: ғылымның даму тарихы, ғылыми зерттеулердің мәні мен түрлері, эксперименттік зерттеудің ерекшеліктері, ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру, алғашқы ғылыми жұмысты жазу кезіндегі жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология - бұл тұлғаны тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық мәселелерін-адамды әлеуметтендіруге бағытталған негізгі тетіктерді зерттейтін психологиялық ғылым саласы., білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейтін

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту үшін әмбебап дизайн
    Несиелер: 5

    " Оқытудың әмбебап дизайны " пәні инклюзивті білім беру жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру мәселесін зерттейді. UDL-бұл діни талғамға, нәсілдік тиістілігіне және әлеуметтік мәртебесіне қарамастан, барлық балаларды бір білім беру кеңістігінде оқытудың әмбебап әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Әдебиет пен фольклор тарихын одан әрі зерттеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын теориялық білімді меңгеру, көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін меңгеру. Әдеби процестің заңдылықтарымен және көркем шығармашылық ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі – тәрбие жұмысын жүзеге асыратын педагог, сынып жетекшісі ретінде студенттерді тәрбие жұмыстарына дайындауды жүзеге асыратын арнайы пән. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын тануда таптырмас пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    "Білім берудегі менеджмент" курсының мақсаты студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне; басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтауына процестерін оқып үйренуіне, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқарушылық ойлауды дамытуына бағытталған .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • XI-XVIII ғасырлардың орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі орыс әдебиетінің пайда болуы. Киев Русь әдебиеті (XI - XII ғасырлар). Феодалдық тітіркену кезеңіндегі әдебиет және солтүстік-шығыс Ресейдің бірігуі (XIII-XV ғғ.). Орыс орталықтандырылған мемлекетті нығайту кезеңіндегі әдебиет (XVI - XVII ғғ.). XVIII ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет. Орыс әдебиетіндегі Классицизм. XVIII ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет. Державин, Радищев, Карамзиннің Шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттерге орыс халқының фольклорын білу, оларды сөз өнері ретінде фольклормен таныстыру. Фольклордың жанрлық жүйесімен таныстыру, жанрлардың ерекшелігін, олардың динамикасын және қазіргі жағдайын зерттеу. Фольклорды жазу және жүйелеу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік іс- әрекет негіздері" пәнінің негізі мақсаты: - студенттерге бизнес ортада жұмыс істеу формалары мен әдістерін, - мемлекет пен кәсіпкерліктің байланысы туралы кешенді түсінік беру; - тиімді шаруашылық жүргізудің принциптері мен әдістерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Славян филологиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    "Славян филологиясына кіріспе" пәні басқа славян тілдері жүйесіндегі орыс тілінің тарихи-мәдени аспектісімен танысуды, ежелгі жазба ескерткіштерінің тілдік және стилистикалық талдауы арқылы славян халықтарының мәдениетін қарастыруды, тарихи дамудың әртүрлі кезеңдерінде славян тілдерін сипаттайтын тілдік заңдылықтарды анықтауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    «Лингвистикаға кіріспе» пәні филологиялық мамандықтардың жалпы комплексіне жалпы теориялық енгізу ретінде қызмет етеді. Пәндерді оқытудың негізгі мақсаты тіл туралы ғылым ретінде тіл туралы, оның табиғаты мен функциялары, ішкі құрылымы, оның жұмыс істеу және тарихи даму туралы заңдары туралы негізгі мәселелерімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіз ой-пікір мен мінез-құлықты, қауіпсіздік идеологиясын құрастыруға негізделген. Тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын құру, төтенше жағдай шарттарында сауатты шешімді болжау мен қабылдау мәселелерін қарастырады. Зілзала, дүлей апат және заманауи қырып-жою құралдарын қолдану салдарынан мүмкін қауіптерден тұрғындар мен өндірістік қызметкерлерді, иелік заттарды қорғауды меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасын шет тілі ретінде оқыту
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-шетелдіктерді практикалық қызметте қажетті орыс фонетикасына оқытудың негізгі әдістемелік тәсілдерімен таныстыру. Пәнді оқу барысында студенттер дыбыстардың айтылуын қою, бекіту және түзету дағдыларын игереді,шетелдік білім алушыларда оқу және тыңдау дағдыларын дамытуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ОТШТ ретінде оқыту тәжірибесіндегі мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерге орыс тілін шет тілі ретінде оқып жүрген білім алушылармен мәтіндерді талдай білуге үйрету. Курсты оқу барысында мәтіннің мазмұнын түсіну үшін қажетті негізгі сипаттамалары қарастырылады, көркем мәтінді лингвистикалық талдаудың практикалық дағдылары әзірленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілі сөзжасамы
    Несиелер: 4

    курстың мақсаттары - таратушылық сөзше сөздің бөліктерінің, грамматикалық санаттың және сөздің жеке бөлігінің формообразования қара-, ал да грамматикалық пішіннің қолданыс негізгі уақиға ара контекст грамматика (грамматикалық пішін, грамматикалық санат, грамматикалық мағына) негізгі ұғым байқау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    «Мәтінді лингвистикалық талдау» пәні мәтіннің маңызды сипаттамаларын анықтауға, мәтінді коммуникативтік және прагматикалық белгілері бар құрылымдық және семантикалық бірлік ретінде анықтауға, әдеби мәтінді тұтас талдаудың принциптері мен әдістерін кәсіби білімдерін қалыптастыруға және көркем мәтінді кешенді лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфемикасын шет тілі ретінде оқыту
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - орыс тілін шет тілі ретінде оқыту процесінде сөзжасам мен морфемияны зерттеу. Осы пән аясында шетел студенттеріне орыс тілінің лексикасы туралы білімдерін арттыруға мүмкіндік беретін мәтіндегі (сөйлеу тіліндегі) туынды сөздердің жұмыс істеуінің негізгі ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 4

    «Қазіргі орыс тілі лексикологиясы және фразеологиясы» пәні қазіргі заманғы орыс тілінің сөздік қорын, оның тұрақты (фразеологиялық) қорын лексиконның ажырамас бөлігі ретінде, оның әлеуметтілік-семестрлік және жүйелік-семестрлік сипаты, стилистикалық және көпфункционалды мүмкіндіктері, этимологиялық көздері, толықтыру және Қазіргі орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамындағы өзгерістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі ретінде қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясын оқыту
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты лексиканың жүйелілігі, лексикадағы парадигматикалық қатынастардың түрлері, лексика мен грамматиканың өзара байланысы, лексикалық мәннің құрылымы, семантизация тәсілдері, лексиканы сипаттау принциптері, лексикалық тапсырмалар жүйесі және т.б. сұрақтарды оқу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 19 ғасырдың 1-ші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән жалпы тарихи-әдеби курстар жүйесінде негізгі болып табылады, оның аясында осы кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері, оның кезеңділігінің принциптері, негізгі әдеби бағыттары, ағымдары мен мектептері, жанрлық-стильдік үрдістер оқытылады. Орыс әдебиетінің жалпы даму үрдістерін анықтау жеке жазушылардың шығармашылығын, олардың авторлық даралығын зерттеумен ұштасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 4

    Әдебиетті зерттеу әдістемесі. Әдебиеттану әдебиет туралы ғылым ретінде. Шығармашылық процестің ерекшеліктері. Әдеби-көркем шығарма теориясы. Көркем әдебиеттің бейнелі табиғаты. Жұмыстың кеңістіктік-уақытша деңгейі. Әдебиет жынысы, жанры. Әдеби-көркем үдерісті талдау. Сабақтастық. Стиль, әдіс, бағыт туралы түсінік. Көркем сөздің ерекшеліктері. Өлең теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Кәсібі моралдің негізгі принциптер; іс этикет; іс адамның имидж ерекшеліктер;іс қарым-қатынастың әлеуметті-психологиялық механизмдер,іс әнгімені үйымдастыру, кенестер;жағымды әсер жасай білу;ұжымның ішінде адамгершілік қарым-қатынас жасай білу, почталық қүжаттармен дұрыс жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - студенттің өзіндік шығармашылығын дамытуға ерекше назар аудара отырып, ауызша қарым-қатынастың әртүрлі түрлерін және жанрларын оқыту; студенттерді грамматикалық сөйлеуге риторикалық талдау жасауға үйрету, поэтикалық, прозалық және драматикалық жұмыстарды мұқият оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: - макро -, мезо - және микро деңгейде экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы; - Startup жобаларды іске асырудың модельдері, түрлері және нысандары; - Startup жобаларды әзірлеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс әдебиетін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін орта мектепте орыс әдебиетін оқыту саласында осы білімді қолдану дағдылары мен әдістемелік білімін қалыптастыру. Студенттер бағдарламаның, оқулықтардың, оқу құралдарының материалдарын талдауды, пәннің нақты мазмұны мен теориялық қондырғылары арасындағы байланысты ашуды үйренеді (заңдылықтар, принциптер, оқыту тәсілдері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілін оқытүдың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Орыс тілін ғылым ретінде қолдану әдістері. Орыс тілін оқыту курсының пәні, мазмұны және құрылымы. Орыс тілі академиялық пән ретінде. Мектеп курсының құрамы мен құрылымы. Орыс тілін оқытудың принциптері мен әдістері. Орыс тілін мектепте оқытудың ерекше принциптері: жалпы және нақты әдіснамалық принциптер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясын оқыту
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - қазіргі орыс тілінің морфологиясын шет тілі ретінде оқытудың принциптері мен әдістерін меңгеру. Пәнді оқу барысында шетел аудиториясында орыс грамматикасын оқытудың әдістемелік аспектілері, оқытудың практикалық бағыттылығына негізделген орыс тілінің грамматикалық жүйесі туралы теориялық мәліметтер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 3

    "Критериалды бағалау технологиялары" пәні критериалды бағалаудың (бұдан әрі - КБ) теориялық негіздерін, КБ жүйесін енгізудің нормативтік-құқықтық базасын, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау нысандары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. ҚР-нда білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында критериалды бағалауды қолдана отырып сабақ жоспарлау пәннің практикалық бөлігінде қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 19 ғасырдың 2-ші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні - ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы Ресейдің әдеби процесі, жеке авторлардың шығармашылығы, олардың дүниетанымының ерекшеліктері, көркем мәтіндер, ғылыми және сыни әдебиет, сонымен қатар дәуірдің әдеби шығармаларын талдау және интерпретациялау үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ сөздік-мұғалімдердің әдістемелік негіздері мен әдістемесінің жоғары оқу орнының тұжырымдамалық негіздері туралы түсінігін қалыптастыру, сондай-ақ оларға қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім, кәсіби шеберлік және дағды жүйесін беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс қатесіз жазуының негіздері
    Несиелер: 5

    «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығының білім алушыларына арналған «Орыс қатесіз жазуының негіздері» пәні келесі құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: орфография мен орыс тілінің пунктуациясының негізгі ережелерін білу және түсіну, мектепте орыс тілін оқытуда алған білімдерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - морфологиялық тілдің өзгерісін қарастыру,аумақтау және нұсқалы пішіннің ауқымының өзгеруін қадағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стилистика және тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    «Стилистика және сөйлеу мәдениеті» пәні стилистика және сөйлеу мәдениеті саласындағы теориялық білімді меңгеруге, болашақ филолог мамандардың стилистикалық дағдыларын дамытуға, әртүрлі стильдер мен жанрларға жататын ауызша және жазбаша мәтіндерді құруда тіл құралдарын оңтайлы пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған. сөйлеу мәдениетін және оқушыларды жазу мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • XX-XXI ғасырлардағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Осы кезеңдегі белгілі сөз шеберлерінің шығармашылық ізденістерінің сипатын, олардың шығармашылығының мазмұндық және формальды-текстологиялық факторларының көптүрлілігін ескере отырып, анықтау, жанрлық өзіндік ерекшелігі мен жеке стильдік жүйе аспектісінде көркем мәтіндерді талдау дағдылары мен іскерліктерін бекіту, осы кезеңдегі әдебиеттің дамуының жетекші үрдістерін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дүниежүзілік әдебиетінің тарихы: ескі кез-18 ғасыр
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - мәдениет, өнер, ғылым, философиялық ойлардың даму жолдарын, сонымен қатар дәуірдің нақты тарихи бөлшектерін ескере отырып, оқылатын кезеңнің әлемдік әдеби үрдісінің өзіндік ерекшелігін ашу, оқылатын кезеңнің көркем мәтіндерін жасаудың ерекшелігі мен тарихымен, олардың идеялық-тақырыптық мазмұнымен байланысты теориялық түсініктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі орыс тілінің қарапайым сөйлем синтаксисін оқыту
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты-қарапайым сөйлем синтаксисінің теориялық негіздерін баяндау, негізгі синтаксистік бірліктерді синтаксистік талдау дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу коммуникациясында алынған білімді практикалық пайдалануды дамыту. Бұл курсты баяндаудың ерекшелігі ол тек лингвистикалық ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    «Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы» курсының мақсаты: студенттерді заманауи салыстырмалы лингвистика идеялары мен әдістерімен таныстыру. Тұсаукесер үш негізгі салыстырмалы әдістер: салыстырмалы-тарихи әдіс, тілдердің типологиясы және контрастылық грамматика бойынша ұйымдастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі орыс тілінің жай сөйлемі синтаксисі
    Несиелер: 4

    «Қазіргі орыс тілінің қарапайым сөйлем синтаксисі» пәнін оқу студенттердің сөйлемнің предикативтілігі, жәй сөйлемнің бас мүшелері, екінші дәрежелі сөйлем мүшелері, жеке және дара, белгілі және белгісіз - жеке сөйлемдер және т.б. негізгі ұғымдарды меңгеруін көздейді; орыс тілінің синтаксистік кіші жүйесіндегі жүйелік қарым-қатынас; орыс тілінің синтаксистік бірліктерін оқытудың әдіснамалық базасы; орыс тілінің сөз тіркестерін, қарапайым ұсыныстарын жіктеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің тарихи грамматикасы-бұл тілдің дамуы, оның фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік жүйелерінің ішкі заңдары бойынша дамуы туралы ғылым. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-орыс тілінің қалыптасуы мен дамуы туралы тарихи-лингвистикалық (диахроникалық) және жүйелі түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    «Жалпы тіл білімі» пәні тілдің ерекшеліктерін белгілер ретінде анықтауға, негізгі грамматикалық санаттарды зерттеуге, тіл деңгейінің иерархиясын және олардың әрқайсысының ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ қазіргі заманғы отандық және шет тіл білімдеріндегі тілдің, бағыттарының және мектептердің негізгі теориялық мәселелерімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы аудиовизуалды технологиялар
    Несиелер: 5

    "Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы аудиовизуалды технологиялар" пәні ана тілін, әсіресе оқытудың бастапқы кезеңінде қолдануды толығымен жоққа шығарады, себебі бұл кезеңде интерференция ауызша қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды қиындатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    "Орыс әдеби тілінің тарихы" пәні – тарихи-лингвистикалық циклдің жетекші пәндерінің бірі. Курстың тақырыбы Орыс әдеби тілінің тарихи дамуында қалыптасуына ықпал ететін сыртқы (экстралингвистикалық) факторлар болып табылады. Орыс әдеби тілінің тарихына арналған материал әр түрлі кезеңдердегі орыс сөздерінің прецеденттік мәтіндері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • 19-20 ғғ дүниежүзілік әдебиет тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-мәдениеттің, өнердің, ғылымның, философиялық ойдың даму жолдарын, сонымен қатар дәуірдің нақты тарихи бөлшектерін ескере отырып, әлемдік әдеби үдерістің өзіндік ерекшелігін ашу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті XIX-XX ғасырлардағы әлемдік әдебиеттің негізгі көркем және теориялық-әдеби мәтіндерімен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қазіргі орыс тілінің құрмалас сөйлемі синтаксисін оқыту
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - күрделі сөйлем синтаксисінің теориялық негіздерін баяндау, синтаксистік бірліктердің синтаксистік талдауын қалыптастыру, сөйлеу коммуникациясында алынған білімдерді практикалық пайдалануды дамыту. Бұл курсты баяндаудың ерекшелігі ол тек лингвистикалық ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Тілтану
    Несиелер: 5

    Курс тілдің мәдениеттің түрлі аспектілерімен қарым-қатынас мәселесін зерттейді және теориялық тұрғыдан лингворантану және этнолингвистикамен бірге лингводактикада орыс тілін оқытудың мәдениеттану аспектісі ретінде сөйлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қазіргі орыс тілінің құрмалас сөйлемі синтаксисі
    Несиелер: 4

    «Қазіргі орыс тілінің күрделі сөйлем синтаксисі» пәнін оқу студенттерді тілдің негізгі функцияларын орындай алатын көп жоспарлы, к көппрессивті тілдік бірлік ретінде күрделі сөйлем туралы дәстүрлі және қазіргі заманғы ұғымдармен таныстыруды көздейді: денотативті, экспрессивті, коммуникативтік. Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлем синтаксисінің заңдылықтары туралы, күрделі сөйлемдердің негізгі құрылымдық-семантикалық типтері туралы түсінікке ие болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Жалпы тіл білімі, орыс тілінің теориясы мен тарихы, Орыс әдебиеті және коммуникация теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды біледі.

  • Код ON2

    Әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерге жан-жақты талдау жүргізеді, үйлесімді мәтін құрудың жеке дағдыларын дамытады.

  • Код ON3

    Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Әдеби процестің заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік мәнін және оның дәуірдің қоғамдық жағдайы мен мәдениетімен байланысын түсінеді; жазушының шығармалары мен шығармашылығының жалпы ұлттық мәдениет тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар мәдениетаралық маңызы тұрғысынан да көркем ерекшелігін бағалай алады.

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді

  • Код ON6

    Инклюзивті білім беру жағдайында кәсіби міндеттерді шешуде педагогиканың негізгі түсініктерін және жеке тұлғаның даму ерекшеліктерін анықтайды, тиімді білім беру траекториясын құру үшін білім беру жағдайын стратегиялық ойлау және бағалау қабілеті ретінде метапознаманы қолданады.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте заманауи интерактивті әдістер мен педагогикалық технологияларды қолданады.

  • Код ON8

    Білім берудің келесі деңгейлерінде оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жобалайды.

  • Код ON9

    Бақылау-өлшеу және дидактикалық материалдарды жасайды, курс тақырыптарын әдістемелік және АКТ-сүйемелдеуді әзірлейді.

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top