Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01102 Педагогика және психология (1 жыл) в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Басты мақсаты: жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу секторы үшін терең ғылыми және педагогикалық дайындығы бар, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 81
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері

    Білу және түсіну: болмысты танудың философиялық принциптерін, білім беруді зерттеу мен дамытудың тәсілдерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру тәсілдерін; негізгі педагогикалық ұғымдарды; педагогикалық процесті басқарудың мәнін; тұлғаны дамыту, тәрбиелеу, қалыптастыру және әлеуметтендіру процестерінің мәнін.Меңгеруі керек: білім беру мекемесінде педагогикалық үрдісті жобалауды және ұйымдастыруды жүзеге асыруды; тәрбие мен оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтауды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • ЖОО-дағы тәрбие үрдісінің теориясы мен технологиясы

    Меңгеруі керек: білім беру мекемесінде педагогикалық үрдісті жобалауды және ұйымдастыруды жүзеге асыруды; тәрбие мен оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтауды. Педагогикалық зерттеу бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру. Дағдысы болу керек: өз бетімен білім алу, педагогикалық ғылым жетістіктерін және білім беру мекемесінде жұмыс тәжірибесін зерттеу және талдау арқылы тәрбиелеу ісіне шығармашылық көзқарас. Өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінде алған білім мен іскерлікті пайдалану бойынша. Құзыреттілігі: тәрбиелеудің барлық жақтарының міндеттерін жүзеге асыруда; нысандары мен әдістерін таңдауда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика

    Педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері мен оқыту үрдісін ұйымдастыру және шағын жинақты мектептегі сабақтың құрылымы туралы білу және түсіну. Меңгеруі керек: бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекетінде танымдық іс-әрекетін белсендіру. Дағды: шағын жинақты мектеп жағдайында кіші оқушының оқу іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты-оқыту субъектісінің әлеуметтік әлемнің ғылыми суретін құрастыруына ықпал ету, әлеуметтік қатынастар саласындағы тәжірибе мен талдаудың белсенді позициясын дамыту. Курстың міндеттері: - әлеуметтік қатынастарды түсіну және зерттеу үшін қолданылатын негізгі тәсілдер мен тұжырымдамаларды ұсыну; - әлеуметтік психологияда қолданылатын негізгі психодиагностикалық құралдармен таныстыру; - әлеуметтік білімді талдау саласында студенттердің ынтасы мен дербестігін дамыту. Мазмұны: Бағдарлама осы курс сүйенеді белсенді енгізуге магистранттың өзіндік жұмысы септігін тигізетін орындау әр түрлі семестрлік жұмыс, психология және талдау классикалық мәтіндерді белгілі ғалымдар (психологтар, әлеуметтанушылар), сондай-ақ көздейді танысу әлеуметтік-психологиялық құралдармен

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Мақсаты: магистранттардың теориялық ережелерді, әдістемелік негіздерді терең ұғыну және түсінуіне жету және заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін меңгеру. Міндеттері: менеджмент саласындағы маңызды ғылыми практикалық жетістіктермен қарулану; менеджментке көзқарасты дамытудың заманауи үрдістерімен танысу; жаһандық ауқымдағы және шағын бизнестегі менеджмент проблемаларын зерттеу; Мазмұны: менеджментке кіріспе; менеджменттің сыртқы ортасы; жоспарлау; ұйымдастыру; көшбасшылық және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі заманғы дидактиканың өзекті мәселелері

    кəсіби қызметте қарым-қатынас дағдыларын дамытуда əлеуметтік оқытуды пайдалану; - теріс эмоционалдық жағдайларды бақылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы білім беру технологиясы

    Курс болашақ мамандардың әдістемелік талаптары мен мектепке дейінгі білім берудің заманауи педагогикалық технологияларының көптүрлілігі туралы түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы технологияларының концептуалды негіздерімен, мазмұнымен және іс жүргізу сипаттамаларымен; мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етумен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Білу және түсіну: "Психология" пәнін оқытудың тәсілдері мен тәсілдерін; оқу пәнінің мазмұнын; психологияны оқытудың әдістерін және оларды барабар пайдалануды. Меңгеруі керек:-оқытушы қызметінде психологияның теориялық білімін қолдану; - Оқу пәнінің мазмұнында ең маңыздысын бөліп шығару; - психология бойынша сабақтардың (дәрістік және практикалық) жоспар-конспектілерін жазу. Дағды: психология оқытушысының қызметін өзін-өзі ұйымдастыру мәдениеті; оқу кеңістігін ұйымдастыру және оқу процесінің тиімділігін бағалау үшін психологиялық диагностика құралдарын пайдалану және оны психология бойынша оқу курстарының құралдарымен түзету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты: кәсіби қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Міндеттері: Жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби мәселелер шеңберінде аргументация және полемика дағдыларын дамыту негізінде монологиялық және диалогтық формада шетел тілінде ауызша коммуникация дағдыларын жетілдіру; мамандық бойынша шетел әдебиетін оқу дағдыларын одан әрі дамыту;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады;
  • Оқытылатын пәндер аясында ғылыми және әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдіснамасын иегеруі;
  • Оқу үдерісін жүзеге асыру үшін сапалы персоналды таңдау мақсатында басқару жүйесінің әлеуеті және адам ресурстарын бағалау.
  • Педагогика және психология бойынша ғылыми нәтижелерді жинақтау және интерпритациялауды жүзеге асыру.
  • Зерттеу нәтижелерін практикалық іс-әрекетке енгізуге дайындығы.
  • Педагогикалық дағдылар мен дамушы ортаны ұйымдастыру жолдары, білім алушылар және студенттермен тәрбие жұмысын дамытудың ерекшеліктері.
  • Студенттердің мотивациясы мен жеке қасиеттерін ескере отырып, оқушылар мен студенттердің сабақ және тәуелсіз іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
  • Қазақстан Республикасының білім беру бағдарламасына негізделген ОМЖ, КМЖ Б.Блумның білім беру мақсаттарының таксономиясымен, сабақтан тыс іс-әрекеттер сценарийімен түзетуге және дәл баптауға дайындық.
  • Студенттердің білім беру және танымдық қызметінің нәтижелерін диагностикалаудың маңыздылығын бағалауға, оқушылардың оқу жағдайын зерттеуге, оқып-үйренуге және дамытуға, университеттегі педагогикалық қызметке дайындық деңгейін бағалай білуге дайын болу.
Top