Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01601 История в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Білім беру ұйымдарының сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық ереже және халықаралық стандарттар негізінде білім беру ұйымдарында сапа менеджменті жүйесін (СМЖ) құру принциптерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Қазақстандағы және әлемдегі білім сапасы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды білім беру жүйелері мен институттарын ұйымдастырудың және қызмет етудің негізгі қағидаларымен, білім беру саласындағы қоғамдық маңызды мақсаттарға жетудің әртүрлі стратегияларымен, әлемдік және ұлттық тәжірибе негізінде білім сапасын бағалау әдістерімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістері мен әдістемесін зерттеуге, зерттелетін процесс шарттарын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін проблеманың құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін әзірлеуге, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері негізінде тәжірибелік-эксперименталдық қызметті жүзеге асыруға, жаңа теориялық және практикалық ғылыми нәтижелерді алуға бағытталған. Пәнді оқу сондай-ақ білім алушылардың академиялық сауаттылығын дамытуға, олардың форматтары, өлшемдері, жанрлары, академиялық жазу стилінің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше құру құзыреттілігі дамиды.

  • Тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктерінің негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименттеу тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Курс білім алушыларды грамматиканы, лексикалық материалды, әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшеліктерін (ресми-іскерлік, көркем, ғылыми-функционалдық), академиялық жазу нормаларын, оларды кәсіби және өзге де қызметте пайдалану мүмкіндіктерін оқу арқылы өзге тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін; шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас, презентациялар, хабарламалармен және баяндамалармен сөз сөйлеу, кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын; кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша дағдыларын (іскерлік хат, хабар, кәсіби бағыттағы мәтіндерді талдау және т.б.); қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешу дағдыларын жүйелендіруге мүмкіндік береді.

  • Ежелгі әлемдік өркениеттер (оқытудың жаңа тәсілдері)
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік өркениеттер тарихы туралы білімнің кешенді жүйесін қалыптастыруға, Батыс және Шығыс өркениеттерінің даму ерекшелігін салыстыра отырып зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Қазақстан тарихнамасы және деректану: теория және әдіснама
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларды отандық деректану және тарихнамадағы теориялық-методологиялық мәселелермен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Тарихи зерттеулердегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда тарих және аралас әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға, өзіндік жоспарлаудың қосымша дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; деректік базаны кеңейту және тарихи құбылыстар мен процестерді талдаудың статистикалық (сандық) әдістерін қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән қазіргі басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар басқару психологиясын меңгереді, психологиялық жағдайларды талдауды жүзеге асырады, басқару ерекшеліктерін, психологиялық жағдайды диагностикалау мен болжауды, басқарудың ішкі жүйесінің өзгерістерін, бағынышты қызметтің бағдарламаларын қалыптастыруды, басқару қажеттіліктері мен қабілеттерін, диагностикалық құралдарды құру тәсілдерін, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеуді, консалтинг түрінде іс жүзінде іске асыруды зерделейді. Пән қоғамның қазіргі даму жағдайында басқару процесінің психологиялық мазмұнының теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.

  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пән кәсіпорындар мен мекемелердің басқару қағидаттарын, ұйымдастыру, басқару тұжырымдамалары мен әдістерін, бизнестің басқа да қызметтерін кеңінен қолданатын, басқару жағдайын объективті бағалауды, экономикалық қызметті басқару тұжырымдамаларын меңгертуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар ұйымның және басқару қызметінің сипаттамасын, басқару ойының эволюциясын, ұйымның ішкі және сыртқы ортасының басқару қағидаттарын, этика және әлеуметтік жауапкершілікті, коммуникацияны, басқарушылық шешімдерді қабылдауды, басқару функциясын жоспарлауды және ұйымдастыруды меңгереді. Басқару тұжырымдамаларының, көшбасшылық стильдің, қақтығыстар мен стресстерді, өзгерістерді басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.

  • Мектептің ақпараттық және білім беру ортасын жобалау
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда қазіргі мектептің ақпараттық және білім беру кеңістігін ұйымдастыру мысалында әлеуметтік жобалау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған; қоғамдық дамудың ақпараттық кезеңі жағдайында және білім беру үрдісінің жаңартылған мазмұнының мақсаттары мен міндеттеріне қойылатын өзекті талаптарды ескере отырып, әлеуметтік жобалау және ұйымдастыру принциптері мен механизмдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
  • Тарихи білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән цифрлық тарихтың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын Digital Humanities бөлігі ретінде зерделеуге, ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу қабілетін кеңейтуге, гуманитарлық білім беруде заманауи ақпараттық технологияларды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    диалог, хат алмасу, келіссөздер жүргізу үшін, кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны көрсету

  • Код ON2

    Тарих және білім беру саласындағы инновациялық идеяларды, бірлескен ортаны қалыптастыру, сандық, білім беру және диагностикалық технологияларды пайдалану тәжірибесін тәжірибе жүзінде қолдану.

  • Код ON3

    Уақыт пен кеңістіктегі жергілікті тарих пен күнделікті тарихтың тарихи мысалдарын бағалау.

  • Код ON4

    Қазіргі замандағы тарихнаманы, тарих теориясын және деректануды талдауда негізгі әдіснамалық тәсілдерді қолдану

  • Код ON5

    Қазіргі тарихи ақпараттық кеңістік, IT-технологиялар, тарихи ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен нысандары саласындағы білімді бейнелеу;

  • Код ON6

    Тарихи процестер, құбылыстар мен оқиғалар туралы әр түрлі көздерден (статистикалық деректер, бұқаралық ақпарат құралдары, әлеуметтік желілер, тарихи құжаттар, тарихнамалық материалдар және т. б.) ақпаратты синтездеу.

  • Код ON7

    Әлемдік үрдістер мен тәжірибелерді ескере отырып, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін қолдана отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында білім беру қызметін жүзеге асыру үшін тарихи-гуманитарлық білімді түсіндіру.

Top