Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01601 Тарих в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары академиялық стандарттарға сәйкес келетін заманауи білімі, сыни ойлау және цифрлық дағдыларға ие тарих пәні педагогтарын даярлау. Олар азаматтық ұстанымды қалыптастырады және ХХІ ғасырдың өзекті білім беру міндеттерін шешуге дайын.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
1920-1930 жылдардағы қазақ қоғамы: әлеуметтік трансформациясы және күнделіктілігі
Ұлы дала өркениеті
Шет тілі (кәсіби)
Қола дәуірі ескерткіштерінің зерттелуі
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Қазақстан тұрғындарының мәдени және діни тәжірибелері (ХІХ-ХХ ғ. басы)
Қазақ зиялылары шығармаларындағы Қазақстанның зияткерлік тарихы
Пәнаралық тарихи зерттеулердің теориясы мен практикасы
Орта ғасырлардағы Қазақстанның этно-саяси тарихы
Тарихи-педагогикалық зерттеулер: теория, әдістер, практика
Қазақстан тарихын зерттеудің қазіргі әдістемелері
Қазақстанның жаңа және казіргі замандағы әлеуметтік тарихының деректері
Тарихи зерттеулердегі цифрлық әдістер мен құралдар
1945-1991 жылдары Қазақстандағы кеңестік педагогтардың әлеуметтік өмірі мен тұрмысы
-
2 Оқу жылы
Академиялық жазылым
Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы (XVIII ғ.-XX ғ.басы)
Қазақстан тарихын оқытудағы интерактивті және мультимедиялық технологиялар
Цифрлық дәуірдегі Қазақстанның қоғамдық тарихы
Далалық өлке мен Түркістанның жаңа имперлік тарихы(XVIII-XXғ басы)
Жоғары мектепте тарихты оқыту теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, жоспарлау және болжау әдістерін қолдана білу, сонымен қатар білім беру, зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей білу.
- Педагогика, психология және ғылым философиясының тәсілдеріне сүйене отырып, жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды жасау қабілетін дамыту.
- Отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері бойынша білімі мен түсінігін, тарихи процесстердің даму логикасын көрсету, жаhандық, этнодемографиялық, көші-қон процесстерін тарихи, экономикалық, әлеуметтік-мәдени факторлар тұрғысынан, мәдени мұра ескерткіштерімен байланыста сыни талдау, интерпретациялау.
- Жалпыадамзаттық өркениет және ұлттық мәдениет жетістіктеріне негізделген іс-әрекеттер туралы білім мен тәжірибені меңгеру, өз халқының мәдениетін, мұралары мен тарихи жадын және әлемнің мәдени алуан түрлілігін бағалау.
- Әлемдік тенденциялар мен білім беруді дамыту стратегияларын негізге ала отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі басылымдар арқылы тарих білімін кеңейту үшін, деректерді жинау мен талдауды қоса алғанда, өзіндік зерттеулер жүргізу.
- Тарихи-педагогикалық білім саласындағы ғылыми жобаларды жоспарлау және іске асыру, ұжымдық зерттеулерге қатысу, академиялық коммуникация дағдыларын, оның ішінде жарияланым белсенділігін көрсету.
- Қазақстанның тарихи оқиғаларын талдау, пәнаралық тәсілдерді қолдану, әртүрлі көзқарастарды сыни тұрғыдан бағалау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде CLIL және академиялық жазу дағдыларын сәтті қолдана отырып, қорытынды жасау.
- Ақпараттарды, олардың қатарында әлеуметтік тарих дерек көздеріне факторлық, статистикалық сипатына қарай контент-талдау жүргізеді, сараптайды, верификациялайды және бағалайды.
- Тарихты оқыту әдістемесін психология мен педагогика негіздерін ескере отырып бейімдей білу, оқыту және тәрбие қызметін жүргізу, оқу жұмысының инновациялық әдістемелерін әзірлеу және қолдану.
- Жаңа және қазіргі заман тарихы саласында дербес зерттеулер жүргізу, кеңестік кезеңдегі әртүрлі әлеуметтік топтарды және олардың мәдени, саяси-экономикалық өзгерістерге қосқан үлестерін зерттеуді қоса алғанда, күнделікті өмір процесіндегі, қоғам құрылымы мен тәжірибелеріндегі трансформацияларды талдау.
- Білім беру қызметінде озық технологияларды қолдану, өзінің кәсіби тәжірибесінде тарих саласындағы терең білімді пайдалану, цифрлық ресурстар мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құру және енгізу.
Ұқсас БББ
7M01601 Тарих педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01601 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01601 Тарихшы педагог
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01601 Тарихшы педагог
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті