7M01601 Тарих в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «7M01601-Тарих» білім беру бағдарламасының мақсаты – отандық білім беру жүйесінде сұранысқа ие және гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми-зерттеу қызметіне ынталы, жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның мәдени мұрасы: деректер мен қазіргі жағдайы (ағылшын тілінде)
Пән бойынша магистранттар материалдық және материалдық емес мәдени мұраны қорғау саласындағы әлемдік және ұлттық заңнаманы, Қазақстан Республикасының мәдени саясат тұжырымдамасын зерделейді. Сондай-ақ, ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұра тізіміндегі қазақстандық нысандар, "Мәдени мұра" мемлекеттік бағдарламасы, кластерлік тәсіл және мәдени мұраны сақтаудағы мұражайлар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық ойдың тарихы
Курсты игеру барысында білім алушылар педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасу және даму тарихын, көзқарастарын, ағартушылар мен педагогтар жүйесін меңгеріп, олардың қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына әсерін талдайды. Курс ғылыми көзқарасты қалыптастырып, педагогикалық құбылыстарға тарихи көзқараспен қарауды қамтамасыз етіп, оларды педагогикалық категориялар бойынша ойлауға, генезисін қадағалап, түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ интеллигенциясының қалыптасу тарихы
Осы пән аясында магистрант қазақ халқының жалпы мәдени және саяси өзіндік бірегейленуінде ерекше рөл атқарған ХІХ ғ. екінші жартысы – ХХ ғ. басындағы қазақ зиялыларының тарихын зерделейді. Демократиялық, либералдық-реформистік бағыттағы қазақ зиялыларының тарихы қарастырылады. ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси бірлестіктердің қалыптасу және даму тарихы, мақсаттары, міндеттері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан тарихы шетел деректерінде
Пән бойынша Қазақстан тарихының деректері, еуропалық деректер зерделенеді. Сондай-ақ, Қазақстан тарихы бойынша неміс авторларының еңбектері, француз авторларының еңбектеріндегі Қазақстан тарихының мәселелері, Қазақстан тарихы бойынша ағылшын тіліндегі деректер және Қазақстан тарихының орыс шежірелеріндегі мәліметтері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы XX ғасырдағы тоталитарлық режим
Пән бойынша мәселенің теориялық және әдіснамалық аспектілері: тарихнама, деректану және әдістемесі қарастырылады. Қазақстанда тоталитарлық режимнің қалыптасуы, ұлттық зиялы қауымға қарсы большевиктік террор, Қазақстан аумағында лагерь жүйесінің қалыптасуы, ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы саяси қуғын-сүргін, КСРО халықтарының Қазақстанға күштеп жер аударылуы, ХХ ғасырдың 70-80 жылдарындағы тоталитарлық жүйеге қарсылық және тоталитарлық жүйенің күйреуі зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих ғылымының методологиясы
Тарих ғылымының пәні мен объектісі, тарих әдістемесінің қалыптасуы мен дамуының кезеңдері, негізгі тенденциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән келесі мәселелерді де қарастырады: тарихи білімнің түрлері мен критерийлері; ғылыми білімнің құрылымы; тарихи зерттеу әдістері; тарихи танымның әдістері; тарихи зерттеулердің принциптері мен тәсілдері; тарихтың қазіргі әдістемесінің негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы жоғарғы мектептің даму тарихы
Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру жүйесінің даму тарихын оқыту. Келесі аспектілер зерделенеді: дүние жүзіндегі жоғары білімнің дамуының негізгі тенденциялары, жоғары білім беру жүйесін дамытудың нормативтік-құқықтық базасы, Болон процесінің даму тарихы және оның Қазақстанда жүзеге асырылуы, ЖОО менеджменті мәселелері және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі тарихты оқыту әдістемесі
Пән бойынша университеттердің құрылу тарихы, ортағасырлық университеттер зерттеледі. Сондай-ақ, жоғары мектептің мақсаты мен міндеттері, Білім беру құрылымы, білім беру деңгейлері, оқу орындарының түрлері, ҚР-дағы білім беру саясатының заңдылықтары мен қайшылықтары қарастырылады. Студенттік әлеуметтік топ ретінде зерттеледі, оның психологиялық ерекшеліктері, жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы, олардың мамандар даярлаудағы рөлі, университетте оқытудың ұйымдастырушылық формалары және оқытудың заманауи технологиялары жалпы сипаттама болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еуразияшылдық: теория және практика
Оқу пәнінде Еуразиялық идеяның пайда болу тарихы мен дамуы, қазіргі кездегі оның эволюциясы, қазіргі қоғамдық-саяси өмірдегі Еуразиялық идеяның рөлі мен маңызы туралы жалпы түсінік беріледі. Қазақстан Республикасының Еуразиялық жобасының тарихы мен іске асырылуы ерекше орын алады. Еуразияшылдық және Еуразиялық ағымдар идеяларының тарихы мен эволюциясы. Қазақстанның Еуразиялық жобасының мазмұны мен іске асырылуы. Орталық Азияның өткен және қазіргі этномәдени үдерістерге әлемдік қоғамдастыққа кірігуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отандық тарихты оқыту әдістемесіндегі инновация
Курсты игеру барысында білім алушылар педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасу және даму тарихын, көзқарастарын, ағартушылар мен педагогтар жүйесін меңгеріп, олардың қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына әсерін талдайды. Курс ғылыми көзқарасты қалыптастырып, педагогикалық құбылыстарға тарихи көзқараспен қарауды қамтамасыз етіп, оларды педагогикалық категориялар бойынша ойлауға, генезисін қадағалап, түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихтың заманауи теориялық мәселелері
Пәннің мақсаты - тарихтың заманауи теориялық мәселелерін зерделеу. Пән аясында XX ғасырдың екінші жартысы – XXI ғасырдың басындағы тарихнамадағы өткенді зерттеудің микро - және макро тарих, тарихи өмірбаян, өлеуметтік, гендерлік, мәдени және зияткерлік тарих, есте сақтау тарихы, тарихи сана атты жаңа нұсқаларын тудырған теориялық бұрылыстардың шарттары мен салдары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ресей және кеңес мемлекетінің тарихы
"Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы" пәнін оқу барысында Ресейдің тарихи даму тұжырымдамасы зерделенеді. Сондай-ақ келесі мәселелер қарастырылады: Ресей тарихының кезеңділігі, мемлекеттік билік формаларының эволюциясы, Ресей қоғамының әлеуметтік құрылымының динамикасы, Ресей тарихындағы крепостнойлық феномены , ХІХ-ХХ ғғ. тоғысындағы Ресейдің әлеуметтік-саяси дамуының баламалары және жаңа және қазіргі замандағы орыс қоғамының модернизациясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнологиялық зерттеулердің заманауи тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты қазіргі этнология ғылымының негізгі тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен, зерттеу әдістерімен таныстыру. Пән этнологиядағы соңғы концепциялар бойынша білімді қалыптастыруға, дүние жүзі халықтарының тарихы мен мәдениетін зерттеудің теориялық аспектілерін анықтауға, жетекші этнолог, этнографтар жетекшілік ететін ғылыми мектептер мен бағыттардың қызметімен танысуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Курсты оқу барысында студенттер гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеу әдістері туралы біледі. Ғылыми зерттеу процесінің логикасы, зерттеу идеясы және оның негізгі кезеңдері, зерттеу процесінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны, ғылыми жұмыстарды дайындау бойынша жалпы ұсыныстар және зерттеу қолжазбасында жұмыс істеу әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері
Пән бойынша Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, "Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері" пәнінің әлеуметтік-гуманитарлық пәндер циклін зерделеудегі орны мен рөлі, Қазақстан тарихнамасын тарих ғылымының саласы ретінде зерделеудің маңызы оқытылады. Курсты оқу барысында магистранттар келесі аспектілер жайлы ақпарат алады: тарихнаманың пәні мен міндеттері, кезеңдеу, критерийлер, әдістеме, қазіргі заманмен байланысы, тарих ғылымының әлеуметтік функциялары мен даму ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Диаспорология
Нақты курс бойынша миграциялық үрдістердің негізгі теориялары, әлемдегі және жекелеген аймақтардағы миграциялық үрдістердің даму барысы, негізгі бағыттары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғ. Ресей және КСРО сыртқы саясатының өзекті мәселелері
Пән бойынша ХХ ғасырдың басындағы Ресейдің сыртқы саясатының әртүрлі тұжырымдамалары оқытылады. Сонымен қатар Еуропадағы, Таяу Шығыстағы, Орталық Азия мен Қиыр Шығыстағы Ресейдің сыртқы саясатының идеялық шабыттандырушылары мен негізгі бағыттары. Кеңес мемлекетінің сыртқы саясатының негіздері де зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект (ағылшын тілінде)
«Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект» пәні өркениет феномені, жаһандану және интеграция үдерістерін қазіргі заманғы әлемдік қоғамдастыққа тән өзара байланысты үдерістер ретінде қарастырады сонымен бірге жаһандану мен интеграцияның өркениеттің дамуына әсерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Бұл курста қазіргі пәнаралық зерттеулер аясында тарихи таным ерекшеліктері, тарихнамадағы қазіргі заманғы бағыттар, тарихи зерттеу деңгейлері талданады. Әсіресе, макротория, микроистория, тарихнама және күнделікті әдістемеліктің мәселелері баяндалады. Жалпы, курс Негізгі шетел мектептерімен және тарихнамадағы бағыттармен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте және қазіргі Қазақстандағы этникалық және этномәдени үдерістер
Бұл пән шеңберінде магистранттар этногенетикалық үрдістер, этногенез және этникалық тарих мәселелерін, сонымен қатар Қазақстан халықтарының этникалық құрамын оқып біледі. Cонымен бірге этнографиялық зерттеулер негіздерімен және этногенетикалық, этникалық құбылыстарды жіктеудің жалпы жүйесімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Магистрлік диссертацияны жазу және ресімдеу бойынша әдістемелік нұсқауларға сәйкес ғылыми зерттеуді орындайды, дүниетанымдық сипаттағы білімі бар.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін ғылым тарихы мен философиясының, жоғары мектеп педагогикасы мен басқару психологиясының өзекті білімдерін көрсетеді;
- Тарих әдіснамасы мен тарих ғылымының әлеуметтік функцияларының рөлі мен маңызына баға береді, тарихи деректерді ішкі және сыртқы сыннан өткізіп, ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстардың қалыптасу процесін талдайды.
- Ғылыми қызмет нәтижелерін коммерцияландыруды, ғылыми зерттеу процесінің логикасын құруды, зерттеу процесінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұнын құрастыруды біледі.
- Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде ауызша және вербалды емес нысанда еркін, қол жетімді және сенімді коммуниrацияға түсе алады.
- Әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ-ны пайдалану білімі мен дағдыларын меңгерген;
- Ғылыми бағытты, тақырыпты, гипотезаны, ғылыми-зерттеу, магистрлік жұмыстарды жазудың әдіснамалық тәсілдерін айқындауда іскерліктерін көрсетеді.
- Қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің, тарихи даму мен урбанистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, категорияларын, факторларын, тенденциялары мен заңдылықтарын пайдаланады.
- Практикалық қызмет барысында өзінің кәсіби дайындық деңгейін бағалайды.
- Архивтану ісі мен музейтанудың өзекті мәселелері, Қазақстан Республикасындағы жоғары оқу орындарының қалыптасу тарихы, этнология мен этникалық тарихтың жаңа ұғымдары бойынша білімдерін көрсетеді.
- Барлық деңгейдегі білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыру, жоспарлау мен басқаруда тұлғаға бағытталған және технологиялық тәсіл дағдыларын меңгереді.
- Шетелдік және отандық тарих пен ғылым философиясының даму үрдістерін философиялық талдау негізінде қазіргі ғылыми білімнің өзекті бағыттары бойынша өзіндік зерттеу ұстанымын дәлелдейді.
Ұқсас БББ
7M01601 Тарих педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01601 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01601 Тарихшы педагог
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті