Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Бау-бақша шаруашылығы в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты жеміс-көкөніс өнімдерін өндіру саласындағы жоғары білікті мамандарды дайындау болып табылады. Білім беру бағдарламасының мақсаттары: - жеміс-көкөніс өнімдерін өндіру саласындағы кәсіби біліктілік пен толыққанды кәсіби білім алу. - адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, ойлау мәдениетіне және өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыруға қабілеттілігін реттейтін гуманитарлық мәдениетті, этикалық және құқықтық нормаларды меңгеру, жаңа білім алуға; - жеке білім беру бағдарламасының студенттері таңдау;
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың таңдаған білім беру бағдарламасы бойынша кәсіптік қызмет саласында базалық түсінігін қалыптастыру, білім алушылардың мамандыққа қызығушылығын дамыту, студенттерге саланың қазіргі жағдайы мен даму үрдістері, оның ішінде қажетті мамандықтар, жаңа технологиялар туралы жүйелі түсінік беру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тапсырылған тапсырманы жүзеге асыруды ұйымдастыру, сондай-ақ стандартты емес кәсіби міндеттерді, мәселелерді жоғары уәждемелеу және шешу, кәсіби қызмет этикасын сақтау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алады. Алған білімді студент болашақта бейіндік пәндерді оқу, практикалық қызметті және ғылыми зерттеулерді орындау кезінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Оның дамыған аналитикалық және сандық аппараты бар қазіргі заманғы математикасыз адам қызметінің түрлі салаларында ілгерілеу мүмкін емес. Техникалық ғылымдар математиканы кеңінен қолданады. Математикалық әдістер кез келген техникалық пәннің құрамдас бөлігі болды. Осының барлығы математика курсының қолданбалы бағытын күшейту және іргелі математикалық дайындық деңгейін арттыру қажеттілігіне әкеледі. Пәннің мақсаты берілген пәннің теориялық материалына енгізілген Жоғарғы математика бөлімдерінің негізгі түсініктерін, заңдары мен теорияларын меңгеру, нақты процестердің нақты практикалық есептерін шешу үшін зерделенген әдістер мен әдістерді қолдана білу болып табылады. "Математика-1" пәнінің теориялық курсы жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және осы пән шеңберінде олардың қосымшаларын зерделеуге арналған. Курс техникалық ЖОО-да классикалық математиканың іргелі ұғымдарын, заңдарын және теорияларын зерттеуге бағытталған. Математикалық интуиция мен логиканы дамытуға, математикалық мәдениетті арттыруға, нақты міндеттерді шешу үшін зерделенген әдістер мен әдістерді қолдана білуге, сайып келгенде – ғылыми дүниетаным мен логикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика I
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстар (қасиеттері, процестері), құбылыстың сыртқы белгілері және оның ағу жағдайлары. Физикалық шамалар. Физикалық заңдар: тұжырымдау және математикалық өрнек. Теорияны әзірлеуге негіз болған тәжірибелі фактілер (теорияның эмпирикалық базисі). Идеалданған нысан. Теорияның негізгі ұғымдары. Негізгі ережелер (постулаттар, принциптер, теория заңдары). Теорияның математикалық аппараты (негізгі теңдеулер). Теориямен түсіндірілетін құбылыстар шеңбері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты берілген пәннің теориялық материалына енгізілген Жоғарғы математика бөлімдерінің негізгі түсініктерін, заңдары мен теорияларын меңгеру, нақты процестердің нақты практикалық есептерін шешу үшін зерделенген әдістер мен әдістерді қолдана білу болып табылады. "Математика-2" пәнінің теориялық курсы жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және осы пән шеңберінде олардың қосымшаларын зерделеуге арналған. Курс техникалық ЖОО-да классикалық математиканың іргелі ұғымдарын, заңдарын және теорияларын зерттеуге бағытталған. Математикалық интуиция мен логиканы дамытуға, математикалық мәдениетті арттыруға, нақты міндет��ерді шешу үшін зерделенген әдістер мен әдістерді қолдана білуге, сайып келгенде – ғылыми дүниетаным мен логикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.Математикадан маманданған студентті "Математика 2"курсын аяқтағаннан кейін алынған білімді бекіту және тереңдету үшін ғылым мен техниканың басқа салаларында туындайтын есептерді шешуге әртүрлі функцияларды дифференциалдау және интегралдау аппараттарын қолдануға үйрету. Бірнеше айнымалы функциялар. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалтану және жаңа материалдар технологиясы
    Несиелер: 3

    металдар мен металл емес материалдардың құрылысы, физикалық, механикалық, химиялық және технологиялық қасиеттері туралы білім береді, студенттерді қайта өңдеу өнеркәсібінің материалдарын термиялық және химиялық-термиялық өңдеудің қазіргі заманғы әдістерімен таныстырады. термиялық және ыстық өңдеу кесу арқылы өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жылу техникасының негіздері
    Несиелер: 3

    Жылу энергетикасының теориялық негіздері, жылу тасымалдаудың негізгі әдістері және өнеркәсіптік жылу техникасының негіздері. Техникалық термодинамиканың негіздері; жылу және масса тасымалының теориясы. Отын-энергетикалық ресурстарды үнемдеу, қоршаған ортаны қорғау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Электрмагниттік құбылыстар және оларды энергия көздері мен тұтынушылар арасында әмбебап ретінде электр энергиясын жасау, беру және тарату үшін, Электромеханика, электртехнология, ақпаратты беру және тарату, Электроника, автоматика, телемеханика, ақпараттық-өлшеу және есептеу техникасы проблемаларын шешу үшін қолданбалы қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық, органикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Химиялық заттардың теориясы мен молекулярлы өзара әрекеттестіктің негіздері, химиялық термодинамика мен кинетика элементтері қатысуымен сипатталған химиялық процестердің жүруін реттейтін жалпы заңдар. Аналитикалық химия түсінігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Табиғи жүйелердің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экология ғылым ретіндегі міндеттері мен оның негізгі бөлімдері, практикада экологияның негізгі қорытындылары нәтижелерін әр түрлі салада қолдану. Қауіптілік және қауіпсіздік ұғымы. Өміртіршілік қауіпсіздігінің теориялық, ұйымдастырушылық және құқықтық негіздері. Тіршілік қауіпсіздігі. Негізгі ұғымдар мен терминдер. Қауіпсіздікті қамтамасыз етудің принциптері, әдістері мен құралдары. Эргономикалық жүйе түсінігі. Эргатикалық жүйедегі адам қызметінің негізгі түрлері. Экожүйедегі адамға физиологиялық және психологиялық жүктемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антикоррупциялық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның туындау себептері, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіпкерлік қызметтің мазмұны мен мәнімен, оның түрлері мен формаларымен танысады, кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін, сондай-ақ кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлқының принциптерін біледі. Курс барысында студент кәсіпкерлік құрылымның экономикалық, қаржылық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесінің фокусындағы кәсіпкерліктің теориясы мен тәжірибесін зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың теориялық және тәжірибелік дағдыларын алады. Бұл пән студенттерде кәсіпкерлік идеяларды қалыптастыру, бизнес-жоспарды құру, кәсіпкерлік құрылым құру және оның шаруашылық және басқару қызметін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Студент арнайы терминологияны, жергілікті және халықаралық деңгейлердегі Профильді саладағы ынтымақтастықтың негізгі түрлерін, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалаудың принциптері мен әдістерін меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Физика II пәнінің мазмұны алты модульден тұрады, олар жалпы физиканың жалғасын қамтиды: механика, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, кванттық және ядролық физика, статистикалық физика және термодинамика, әлемнің физикалық көрінісі. Пәнді оқу барысында қазіргі заманғы физиканың ең әмбебап әдістеріне, заңдары мен модельдеріне баса назар аударылады, әлемді танудың ұтымды әдісінің ерекшеліктері көрсетіледі, студенттерде негізгі және пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сонымен қатар жалпы физикалық дүниетаным мен физикалық ойлауды дамытуға күш салынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; өзінің кәсіби қызметінде электрониканың, өлшеуіш және есептеуіш техниканың, ақпараттық технологиялардың дамуының қазіргі заманғы үрдістерін есепке алуға дайын болу; сызба геометриясының элементтерін меңгеру, бейнелерді орындау және редакциялаудың қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Азық-түлік шикізатының химиялық құрамын, тамақ өнімдерін, дайын өнімге шикізатты қайта өңдеу кезінде пайда болатын химиялық процестердің жалпы заңдылықтары, дұрыс тамақтану және ұтымды тамақтану негіздері туралы жалпы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Электрохимия, 1 және 2 электродтар, жұмыс және қосалқы электродтар, анықтамалық электродтар, жарты толқындық потенциалдар. Химиялық кинетика және катализ. Каталитикалық реакциялар, тепе-теңдік және тепе-теңдік емес реакциялар, электролиттер. Макроскопиялық жүйелер және оларды сипаттайтын термодинамикалық әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стандарттау және техникалық өлшеу
    Несиелер: 5

    Студенттерді метрология, стандарттау, сертификаттау дамуының тарихи негіздерімен, олардың өнім сапасын арттырудағы ролімен таныстыру; студенттерге өлшем бірлігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын және қажетті дәлдікке жету тәсілдерін ұсыну; Стандарттау, сертификаттау және метрология құқықтық, ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тағамдық химияның негіздері
    Несиелер: 5

    Азық-түлік шикізатының химиялық құрамын, тамақ өнімдерін, дайын өнімге шикізатты қайта өңдеу кезінде пайда болатын химиялық процестердің жалпы заңдылықтары, дұрыс тамақтану және ұтымды тамақтану негіздері туралы жалпы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Сөйлеу саласында студенттер дайындалған диалогтық және монологиялық сөздерді меңгереді. Аудиттеу саласындағы негізгі мақсат тыңдаған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсіну болып табылады.Жазбаша сөйлеу саласында студенттер ақпаратты синтездеумен және бағалай отырып, берілген композициялық түрдегі мәтіндерді жазу дағдылары мен іскерліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шикізатты өңдеу негіздері
    Несиелер: 5

    - азық-түлік шикізатын азық-түлік өнімдеріне өңдеуге негізделген химиялық, физикалық-химиялық, биохимиялық және микробиологиялық процестерді зерттеу; - тамақ өнімдерінде қолданылатын шикізаттың негізгі түрлерін зерттеу; - тамақ өнеркәсібінің түрлі салаларында технологиялық үдерістердің ғылыми негіздерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндіріс технологиясының негізі
    Несиелер: 5

    Адам тамағы үшін пайдаланылатын тамақ өнімдері туралы жалпы ақпарат. Өндіріс технологиясын зерделеу, жоғары сапалы өнім алу стандарттар мен нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес келеді. Тамақтанудың және әлеуметтік денсаулықтың әлеуметтік-экономикалық мәселелері. Тамақтанудың негізгі теориялары. Диеталық тағамдарды өндіру: ет, құс еті, балық, астық, көкөніс, жарма, бұршақ және макарон, сүзбе, жұмыртқа, тұздықтар, сорпа, суық тағамдар мен тағамдар, тәтті тағамдар, сусындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық және биологиялық қауіпсіздіктің негізі
    Несиелер: 5

    Химиялық және биологиялық қауіпсіздік стратегиясының заңнамалық және нормативтік-құқықтық базасы Химиялық және биологиялық қауіпсіздік Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігінің ажырамас бөлігі ретінде Қауіпсіздік және биологиялық қауіпсіздікті басқару жүйесі Биологиялық қауіпті факторлардың әсер ету сипаты бойынша жіктелуі. Органикалық заттардың негізгі химиялық өндірісінің сипаттамалары: реактивтер, өнімдер, қалдықтар Токсикокинетика және зиянды және қауіпті әсерлерді сандық бағалау Ксенобиотиктер мен радиацияға бірнеше рет әсер ету ерекшеліктері, қауіп дәрежесі Денені ксенобиотиктер мен био-қауіпті факторлардың әсерінен қо��ғаудың тетіктері Санитарлық нормалар, бақылау құралдары мен әдістері Химиялық және биологиялық қауіп-қатерден ұжымдық қорғаныс құралдарын жетілдіру Химиялық және биологиялық қауіпті жеке қорғаныс жүйелері саласындағы заманауи жетістіктер Химиялық және биологиялық қауіпсіздік үшін ықтимал қауіпті объектілердің жай-күйін бақылау Химиялық және биологиялық қауіпсіздік бойынша іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру Химиялық және биологиялық қауіпсіздік саласындағы халықаралық ынтымақтастық Негізгі химиялық заттардың биохимиялық рөлі мен уыт��ы қасиеттері Әр түрлі қауіптілік класына жататын, бірақ әр түрлі ШРК бар ластаушы заттардың атмосфералық ластану қаупін талдау Халықты, аумақтарды және химиялық апаттардан қорғау жөніндегі ұйымдарды қорғау шаралары Қатер мен туындаған кезде тұрғындарды эпидемиядан қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ет және сүт өнімдерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың жекелеген топтары үшін функционалдық азық-түлік өнімдерінің технологияларын ғылыми негіздеу, оларды медициналық, терапевтік және профилактикалық, сондай-ақ тұрмыс жағдайында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы өңдеу өндірісінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Өңдеу және тамақ өнеркәсібі саласындағы зерттеулер туралы түсінік. Ауылшаруашылық шикізатты кешенді өңдеудің тиімділігін арттыруға және жоғары сапалы азық-түлік өнімдерін, концентраттарды, жемшөпті, биологиялық қоспаларды және дәрілік заттарды өндіруді көбейтуге ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қайта өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Өңдеу өндірісі технологиясының қазіргі жағдайы және даму болашағы. Қайта өңдеу өндірістеріндегі ғылыми қамтамасыз ету және инновациялық қызмет. Қайта өңдеу өндірісі өнімдерінің ассортименті. Қазақстан Республикасының мемлекетаралық, мемлекеттік стандарттарының талаптарын ескере отырып, өнім сапасы. Астықты ұнға, жармаға және ком-бикормға сақтаудың және өңдеудің қазіргі заманғы технологиясы. Ұн, жарма және құрама жем түрлері мен сорттары. Өнімнің экологиялық тазалығын қамтамасыз ететін тиімділігі жоғары технологиялар. Тұқымдық астықтың класын, жарма, ұн, құрама жем сапасын арттыру. Нан-тоқаш және макарон өнімдерінің технологиясы. Нан-тоқаш өнімдерінің қар��ынды тех-нологиясы. Балалар және емдеу-диеталық назарды өндіру. Ұн және қантты кондитерлік өнімдердің заманауи технологиясы. Қант және крахмал-сірне өндірісі өнімдерін өндіру технологиясы. Қантты заттардың жаңа түрлерін, крахмал мен шикізаттың жаңа түрлерінен жасалған сірне өндірісінің өнеркәсіптік желілері. Ашыту өндірісінің технологиясы және өндірістің өнеркәсіптік желілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тағамдық химия
    Несиелер: 5

    Азық-түлік шикізатының химиялық құрамын, тамақ өнімдерін, дайын өнімге шикізатты қайта өңдеу кезінде пайда болатын химиялық процестердің жалпы заңдылықтары, дұрыс тамақтану және ұтымды тамақтану негіздері туралы жалпы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдердің өңдеудің биохимиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы тамақ өнеркәсібінің теориялық негізі болып табылады. Әр түрлі тағам өнімдерін (шарап, нан-тоқаш өнімдері, сүт өнімдері және т.б.) өңдеудің биохимиялық негіздерін білу жалпы теориялық білімді нақты міндеттерге қолдануға және оларды практикада қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдалану, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау және қоршаған ортаны қорғау негіздерін білу. Дәнді, өнеркәсіптік және жем-шөп дақылдарының морфологиясы, биологиясы және қарқынды технологиялары және өсіруі туралы жалпы ақпарат. Астық құрылымын білу, 1 және 2 топтағы дәнді дақылдардың пайда болу ерекшеліктері, фенологиялық фазалардың пайда болуы және өсімдік құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтың құнарлылығы
    Несиелер: 5

    Топырақтың органикалық және минералды бөліктерінің шығу тегі, құрамын және қасиеттерін, оның сіңіру қабілеттілігін, қышқыл-негізді және қалпына келтіру процестерін, экологиялық функцияларын зерттеу; факторларды, жалпы схеманы және топырақтың қалыптасу процестерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
    Несиелер: 5

    Зиянды заттардың табиғаты, себептері мен дамуы, зиянкестердің биологиялық ерекшеліктері және аурулар мен зиянкестердің дамуын және таралуын болдырмау, анықтау, сигнал беру, болжау, бақылау шаралары туралы жалпы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы химиялық биотехнология
    Несиелер: 5

    Химиялық үрдістер туралы білімдер кешенін және олардың пайда болу заңдылықтарын, химиялық реакторларды және олардың математикалық үлгілер негізінде есептеу әдістерін, химиялық-технологиялық, биотехнологиялық жүйелерді және оның жекелеген элементтерін және кіші жүйелерін синтездеу мен талдаудың негізгі принциптерін сатып алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жеміс-көкөніс саласының ауыл шаруашылығын дамытуға қатысуының негізгі міндеті халықты жеміс-көкөніс өнімдерімен және қайта өңдеу кәсіпорындарын қажетті шикізатпен қамтамасыз ету болып табылады. Бұл тапсырмада болашақ жеміс плантациясына маңызды және жауапты іс болып табылатын маңызды орын беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азық-түлік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Адам организміне токсинді, канцерогенді, мутагендік немесе басқа да жағымсыз әсерлері болуы мүмкін азық-түлік өнімдерін пайдаланудан туындаған қауіп-қатер критерийлерін зерттеу; студенттердің тамақтану ғылымының теориялық және практикалық негіздерін зерттеу; тағамның негізгі компоненттерінің гигиеналық сипаттамалары және олардың адам денесі үшін маңызы; халықтың тамақтануын рационализациялаудағы қазіргі заманғы үрдістер; азық-түлік шикізаты мен химиялық және биологиялық шығу тегі ксенобиотиктерімен және олардың адам ағзасына әсері бар тамақ өнімдерінің ластануы туралы; бөтен заттардан тамақ өнімдерін қорғау ��уралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Топырақ өңдеудің ғылыми принциптерін қалыптастыру және топырақтың қуатты егілетін топырақты қабаттарын құру әдістері, арамшөптердің биологиялық ерекшеліктері және арамшөптерін жіктеу, өрісте арамшөптерді картаға түсіру, далалық ластанудың алдын алу және арамшөптермен күресу туралы білу. Өсімдік ротациясын құрастыру және далалық ластану карталарын құрастыру үшін жіктеу мен негізгі принциптерді басшылыққа алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технологиялық процестер мен өндірісті автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Өндіру, трансформациялау, беру, пайдалану және өндірісті басқару процестеріне тікелей қатысудан толық немесе ішінара босататын жоғары сапалы, қауіпсіз, бәсекеге қабілетті өнімдерді шығаруды қамтамасыз ететін технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру, басқару және бақылау жүйелерін алгоритмдік, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жемістер мен көкөністер сапасын сараптау
    Несиелер: 5

    Өнімдерді тасымалдау, сақтау және сату шарттарын оңтайландыру, жеміс-жидек, көкөністерді және олардың өнімдерін сараптаудағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, өнімнің сапасын жоғарылату және өнім шығынын төмендетудің барлық кезеңдерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азық-түлік өндірісің жалпы техналогиясы
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдерінің технологиясы туралы студенттердің жалпы идеяларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азық-түлік өнімдерін өндіру жабдықтары
    Несиелер: 5

    preparation of students for production and technical, design and research activities related to the operation of technological equipment of food production and catering enterprises; training students to use the knowledge obtained as a result of fundamental training in General scientific and General technical disciplines to solve engineering problems related to technological equipment.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығында машинаны пайдалану
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығындағы және көкөніс шаруашылығындағы процестерді механикаландыру саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру. мақсатты жіктеу, маркировкалау, негізгі тракторлар мен автокөліктерді салу, олардың агрегаттары мен механизмдері жұмысының принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ картографиясы
    Несиелер: 5

    Топырақтану, мелиорация, физика, химия, география, биология, экология, топырақ эрозиясы, агрохимия және агрофизика, топырақ ландшафты дизайны, топырақ радиологиясы, топырақты қорғау және топырақтың ұтымды пайдалану саласындағы мәселелерді шешу үшін ақпараттық деңгейді пайдаланушы деңгейінде қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өңдеу өнеркәсібінің жалпы технологиясы
    Несиелер: 5

    Тамақ өндірісі мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының технологиялық жабдықтарын пайдаланумен байланысты өндірістік-техникалық, жобалық және зерттеу қызметін оқу; студенттерді технологиялық жабдықпен байланысты инженерлік міндеттерді шешу үшін жалпы ғылыми және жалпы техникалық пәндер бойынша іргелі дайындық нәтижесінде алынған білімді пайдалануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Түрдің шығу тегі мен жалпы экономикалық және биологиялық сипаттамалары, жеміс-көкөніс дақылдарының сорттары. Көбейту, бақшаларды отырғызу және жеміс-көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы бойынша теориялық және практикалық білімдерді алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көмірсутек шикізатын өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Табиғаттағы микроорганизмдер әлемі, прокариотты микроорганизмдердің морфологиясы, құрылысы, көбеюі және жіктелуі (бак-терий), зукариотты микроорганизмдердің морфологиясы, құрылысы, көбеюі (мицеллиалды саңырауқұлақтар мен ашытқылар), вирустар және олардың адам өміріндегі маңызы, микроорганизмдерді өсіру және өсіру, микроорганизмдерге экологиялық факторлардың әсері, микроорганизмдер зат алмасуы, Сала кәсіпорындарында пайдаланылатын микроорганизмдердің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігі және Сала кәсіпорындарында санитарлық-гигиеналық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азық-түлік өнімдерінің сапасын бағалау және мониторинг
    Несиелер: 5

    Шикізатты ұтымды пайдалану үшін технологияға қажетті қалдықтарды және қалдықтарды енгізу туралы жалпы ақпарат жоғары сапалы өнім дайындау үшін ресурс үнемдейтін технология. Шикізаттың технологиялық қасиеттері, оның химиялық құрамы және тағам дайындау процесінде өнімнің жаңа қасиеттерінің қалыптасуы арасындағы қарым-қатынасты көруге үйретіңіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суғару мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Жобалаудың әдістері мен ерекшеліктері, әр түрлі мелиоративтік объектілердің құрылысы және оларды пайдалану жүйелері туралы жалпы ақпарат. Кез-келген аумақтардың мелиорациялық жағдайын, олардың қоршаған ортаға әсерін бағалау әдістерін үйреніңіз. ирригациялық және дренаждық желілердің орналасуын, суды бөлуді қалыптастыру - суару түрлерін анықтау. Суарудың топыраққа, микроклиматқа, өсімдіктерге, жердің мелиорациялық жағдайына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дала эксперименттерін ұйымдастыру және картографиялар
    Несиелер: 5

    Астықты өсіру және ашыту процесі туралы негізгі түсініктер ашыту түрлері. Ашыту өндірісінің негізгі шикізаты. Арпа уытын өндіру және сапасын сараптау. Сыра алудың технологиясы және сапасын сараптау. Нан квасының сапасын сараптау және технологиясы. Этил спиртін өндіру және сапасын сараптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Био және химиялық технологиядағы үрдістер мен аппараттар
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдерінің биохимиялық және физико-химиялық үрдістерінің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Астықты сақтау кезінде орын алатын үрдістер. Өздігінен қыздыру Био және химиялық технологияның негізгі типтік процестерін, аппараттардың жұмыс принциптерін және олардың құрылымдық ерекшеліктерін, өндірістік циклді жүзеге асыру үшін процестер мен аппараттарды есептеу әдістерін зерттеу. Гидромеханикалық процестер. Гидродинамиканың сыртқы және аралас есептері. Жылу процестері. Массаалмасу процестері. Химиялық өндірістің машиналары мен аппараттары. Тамақ өнімдерінің биохимиялық және фи��ико-химиялық үрдістерінің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Астықты сақтау кезінде орын алатын үрдістер. Өздігінен қыздыру процестері. Сусла ферменттеу кезінде орын алған процестер. Карамель массасын және сұйық массасының массасын дайындау кезінде көмірсулардағы физико-химиялық өзгерістер. Ферментті препараттармен, салқын, желіммен жартылай фабрикаттар мен дайын алкогольді сусындарды өңдеудегі физикалық-химиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жүзім өсіру үшін жердің жарамдылығын түсіну; нақты қоршаған орта жағдайлары мен пайдалану әдістері үшін жүзімді таңдауға; отырғызу және отырғызу, жинау, тауар өңдеу, сақтау және алғашқы қайта өңдеу әдістері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нан пісіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Нан, кондитерлік және макарон өнімдері туралы жалпы ақпарат. Өнімдердің тағамдық құндылығы. Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігі. Халық шаруашылығындағы пісіру, макарон өнімдері мен кондитерлік өнімдердің құны. Өндірістің техникалық прогресті, сапасын жақсарту, азық-түлік өнімдерінің құндылығын арттыру, материалдық, еңбек және отын ресурстарын үнемдеу, пісіру, кондитерлік өнімдер мен макарон өнімдерінің өндіріс тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Органикалық тынайтқыштар мен топырақтың құнарлылығын көбейту
    Несиелер: 5

    Жер ресурстарын жобалау, ұтымды және тиімді пайдалану үшін қажетті топырақтану саласында білім қалыптастыру. Жермен жұмыс істейтін барлық мамандар топырақтың ұлттық топырақ саясатын жүзеге асыра алады, топырақтанудың негізгі принциптерін білуге негізделген жерді басқарудың маңызды мәселелерін шеше алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тынайтқыштардың агрохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Өнім процесі туралы түсінік.Өнімді басқару мәселелерін әзірлеу Ресей мен Қазақстандағы ауыл шаруашылығы дақылдарының Топырақ-агроэкологиялық жағдайлардың өнімділігін бағалау ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру топырақтың Биоөнімділігі. Фотосинтездің рөлі қалыптастыру және басқару өнімділікті с/х растений. Қорек элементтерінің өнімді жинақталуы..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астықты кептіру және сақтау технологиясы
    Несиелер: 5

    Өндірістік-технологиялық лабораториялардың міндеттері мен функциялары туралы жалпы ақпарат, сондай-ақ жем зауыттарын қабылдау, сақтау, тазалау, дайындау және өндіру кезінде шикізатты техникалық-химиялық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән жалпы кәсіби болып табылады және студенттерден әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық, математикалық және гуманитарлық пәндерді оқып-үйренуде бұрын алған белгілі бір білімдердің, іскерліктер мен дағдылардың болуын талап етеді, өйткені студент кірерде кәсіпорынды басқарудың негізгі функциялары мен әдістері түсініктері болуы керек, нарыққа талдау жасай білуі керек, сонымен қатар Кәсіпорынның сыртқы/ішкі ортасын талдау мақсатында базалық экономикалық құралдарды қолдана білуі керек. Пәнді оқу барысында студент экономиканың әртүрлі салаларының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметінің әртүрлі кезеңдеріне бизнес-жоспарлар мен жобаларды құрастырудың теориялық негіздерін алады. Пән студенттерде бизнес-жоспарларды әзірлеу, жаңа ұйымдарды құру және дамыту, немесе салалар бойынша қызмет және/немесе өнімдер мен қызмет бағыттарының бағыттарын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарма, крахмал-патока және құрамажем өндірісі технологиясы
    Несиелер: 5

    Ұн, жарма дәндерін өндіру үшін шикізат ретінде астықтың қасиеттері. Жалпы астық құрылымының технологиялық құны. Раковиналардың құрылымы мен алеврон қабатының технологиялық құны. Бидай астығының эндосермінің микроқұрылымдық ерекшеліктерін оның технологиялық қасиеттеріне әсері. Астықтың физикалық және химиялық қасиеттері. Бидай, ұн, құрама жемдердің биохимиялық қасиеттері. Астықтың құрылымдық-механикалық қасиеттері. Астықтың термофизикалық қасиеттері. Астықтың технологиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фрезерлік технологиясы
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдерінің технологиясы туралы студенттердің жалпы идеяларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнім сертификациясы және қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Өнімді сертификаттау саласындағы негізгі ұғымдар; заңнамалық, ұйымдық және олардың әдістемелік негіздері, өнімнің сертификаттауының барлық заңнамалық және нормативтік актілері, іс жүзінде ҚР СТ 3.4 стандарттарының нормаларын дұрыс қолдану. Компания шығаратын өнімдер «Азық-түлік қауіпсіздігі туралы» Қазақстан Республикасының Заңының талаптарына сәйкес болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агрометрология
    Несиелер: 5

    Ауданның агроклиматтық ресурстарын есепке алу мен бағалауда, қауіпті метеорологиялық құбылыстарды болжамдауда және олардың кәсіби қызметінде нәтижелерді пайдалануда студенттердің дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агроэкология
    Несиелер: 5

    Ұйымның барлық деңгейлеріндегі организмдердің өзара қарым-қатынастарының заңдылықтарын қоршаған ортаға, биосфераның ластануындағы ауыл шаруашылығының рөліне, экологиялық дағдарыстың ерекшеліктеріне, қазіргі заманғы биосфераны сақтау тәсілдері мен әдістеріне зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыра қайнату технологиясы
    Несиелер: 5

    Шарап өндірісінің технологиясы, шикізат пен дайын өнімдерде кездесетін физика-химиялық, биохимиялық және микробиологиялық процестер туралы жалпы ақпарат, дайын өнімді сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылыжай көкөніс өнімдері
    Несиелер: 5

    көкөніс дақылдары биологиясының ерекшеліктері, қорғалған топырақтың ұйымдастыру-экономикалық ерекшеліктері бойынша теориялық білімді және әр түрлі дақылдалатын ғимараттар жағдайында оларды өсіру технологияларын құру және қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы саласы ретінде жылыжай шаруашылығында өндірістік және зерттеу жұмыстарына студенттерді дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    «Азаматтық қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 188-V Заңы, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою және олардың зардаптарын жою туралы нормативтік-техникалық құжаттар, ережелер және нормативтік құқықтық актілер. Қызметкерлердің денсаулығы мен қауіпсіздігін сақтауға, ең оңтайлы және қолайлы еңбек жағдайларын жасауға, өнімділікті арттыруға, авариялардың салдарын болдырмауға және / немесе азайтуға бағытталған қауіпті және зиянды факторлар; өндірістік нысандар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім беру бағдарламасы бойынша басқа курстармен өзара байланыста жобаларды басқару мәселелері, инновациялық жобаларға тартылатын инвестициялардың тиімділігін арттыру жолдары, бизнес-жоспарларды, желілік кестелерді және стратегиялық жоспарларды әзірлеумен танысу қарастырылады. Мамандарды даярлау процесі олардың инвестициялық жобалардың тиімділік түрлерін, олардың коммерциялық тиімділігін талдау және бағалау әдістерін зерттеу саласында теориялық білім алуды, әртүрлі тәуекел факторлары мен белгісіздікті ескере отырып, жобалардың тиімділігін бағалау ерекшеліктерін зерттеуді болжайды. Бұл пән студенттерде нақты жобаларды әзірлеу мен іске асырудың әр тү��лі кезеңдерінде жобалық менеджмент мәселелері бойынша қолданбалы білім кешенін, сонымен қатар бағалау, тәуекелдерді басқару және жобалық менеджментте заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдануды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    ойлау мәдениеті мен ой-өрісі кең тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімді көрсету.

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы технологияларды меңгеру, кәсіптік қызметте ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON8

    тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін коммуникацияларға қабілетті болу.

  • Код ON6

    Азық-түлік, өңдеу, жеңіл өнеркәсіп және қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында биотехнологиялық үдерісті қолдану.

  • Код ON7

    Нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес өнімдер мен қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асыру.

  • Код ON10

    қоршаған орта факторларының ең жоғары өнімділігіне қол жеткізу мақсатында микроорганизмдердің, өсімдіктердің, жануарлардың генотипіне әсерін зерттеу әдістері бойынша білімдерін көрсету.

  • Код ON2

    Биотехнологиялық әдістерді пайдалана отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асыру.

  • Код ON4

    биология, өсімдік шаруашылығы, а/ш дақылдарының тұқымтану теориялық негіздері мен практикалық қызметі бойынша теориялық және практикалық дағдыларды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін тәжірибелік дағдыларын көрсету.

  • Код ON1

    Тыңайтқыштардың тиімділігі мен ықтимал топырақ құнарлылығын, тыңайтқыштардың биологиялық сипаттамаларын, тыңайтқыштардың қасиеттерін және тыңайтқыштардың тиімділігін анықтайтын басқа да факторларды ескере отырып, жеке шаруашылықтарда тыңайтқыштарды қолданудың озық технологияларын сынақтан өткізу және енгізу.

  • Код ON5

    өсімдік ағзасында өтетін физиологиялық процестердің мәнін, өнім сапасының өсуі мен даму және қалыптасу заңдылықтарын, өсімдіктердің өнімділігін реттеу әдістерін бойынша білімін көрсету.

  • Код ON6

    кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметін, бизнес-жоспарларды, инвестициялық жобаларды құру және талдау, сонымен қатар инвестициялық жобалауда, бизнес-жоспарлауда, жобаларды басқаруда қолданылатын ұтымды шешімдерді ұсыну.

Top