Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04111 Маркетинг в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа формацияға және республиканың экономикалық саладағы жоғары білікті кадрларға деген қажеттіліктерін қанағаттандыратын, қазіргі заманғы жүйелік білімі мен ұлттық экономиканың индустриалды-инновациялық дамуына белсенді қатысу үшін қажетті құзыреттіліктерге ие, Қазақстанның әлемдік экономикалық кеңістікке толық кіруін қамтамасыз ететін маман даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты экономика дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, экономикалық ойлауды дамыту және экономикалық мәдениетті тәрбиелеу, нарықтық экономика жағдайында мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Келесі тақырыптар зерттелетін болады: экономикалық теорияны таным пәні мен әдістері, экономикалық жүйелердің негізгі түрлері, экономикалық дамудың циклділігі, экономикалық өсу және ғылыми-техникалық прогресс, елдің ақша-несие жүйесі, инфляция және инфляцияға қарсы саясат

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Қолданбалы экономикалық ғылымды зерттеу үшін Математикалық талдау әдістері мен сандық әдістерді қолдану. Экономикадағы математикалық модельдеу үшін түрлі жүйелер мен процестерді қолдану. Әртүрлі күрделіктегі экономикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту. Қолданбалы есептерді шешу үшін зерттеу дағдылары мен біліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл курс шаруашылық субъектілерінің экономикалық дамуының заңдылықтары мен мәселелеріне арналған бірыңғай білім блогының бір бөлігі болып табылады. Курста негізгі назар микроэкономика саласындағы негізгі экономикалық мәселелер, микроэкономикалық талдау әдістері мен мүмкіндіктері, ойындар теориясы және микроэкономикалық үрдістерді зерттеудің басқа да қазіргі заманғы ғылыми құралдары туралы білім алушылардың теориялық және қолданбалы білімдерін дамытуға бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетинг негіздерімен таныстыру үшін арналған: клиенттер мен фирмалар үшін құндылық жасау, сондай-ақ маркетологтар қолданатын стратегиялар мен әдістер. Бұл курс маркетинг концепцияларын, теорияларын және құралдарын қолдану үшін негізді қамтамасыз етеді. Осы курсты қанағаттанарлық аяқтағаннан кейін студент өз өнімдерін маркетингте қолданатын маркетингтік процестер мен стратегияларды талдау, талқылау, сипаттау және көрсету мүмкіндігіне ие болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтер статистикасы
    Несиелер: 5

    Тауарлар мен қызметтер статистикасы әлеуметтік экономикалық статистиканың, статистикалық ақпарат көздерінің, статистикалық көрсеткіштердің мәнін, әдістерін, міндеттерін қарастырады. Пәнді оқу барысында тауарлар мен қызметтерді өндірудің макроэкономикалық көрсеткіштерін есептеу әдістемесі, өндіріс тиімділігінің статистикасы, халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы, тауарлар мен қызметтерді тұтыну статистикасы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар статистикалық әдістің мәні және оны әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді зерделеуде қолдану ерекшеліктері туралы түсінігі болуы, деректерді жинау және топтастыру, сандық Материалды өңдеу әдістерін білуі, статистикалық жиынтықты талдауды жүзеге асыруы, экономикада болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы өзара байланысты орнатуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл курста жалпы мемлекеттік макроэкономикалық саясат пен жаһандық экономикалық конъюнктураны ескере отырып, саланың инвестициялық тартымдылығын анықтау және тұтастай алғанда сала мен экономиканың дамуын болжау дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Бұл курс менеджерлерге басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінде қателерді болдырмауға мүмкіндік беретін экономиканың қызмет етуінің маңызды заңдылықтарын ашады. Бұл пәнді оқытудағы басты назар компаниялардың басқарушылары өздерінің практикалық қызметінде пайдалы болуы мүмкін тақырыптар мен дағдыларға бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің қаржы және қаржы жүйесі туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру, олардың даму ерекшеліктері мен қазіргі заманғы мәселелерін сипаттау; қаржыны басқару негіздері туралы түсінік беру. Курста қаржыны ұйымдастыру және басқару негіздері, Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржылары, мемлекеттік қаржы (салық, мемлекеттік бюджет және бюджеттен тыс қорлар, мемлекеттік несие және мемлекеттік қарыз), сақтандыру негіздері, қаржының өзекті мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және әлеуметтік сипаттағы ТЖ қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы бастапқы білім алуға, Азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды алуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    "Стратегиялық маркетинг" курсында "бәсекелестік", "сапа", "бәсекеге қабілеттілік", "бәсекелестік артықшылықтары" ұғымдарының мазмұны оқытылады. Стратегиялық маркетингтің функциялары: фирманың нарықтық стратегиясын қалыптастыру, маркетинг тұжырымдамасын іске асыру, стратегиялық жарнама және тауарларды өткізуді ынталандыру, маркетингтік зерттеулерді қамтамасыз ету болып табылады. Стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары болжамдау, функционалдық-құндық талдау, нарықты стратегиялық сегменттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 4

    Бұл курсты оқу барысында білім алушылар тұтынушылық мінез-құлықтың тұжырымдамалары мен идеялары маркетингтік шешімдерге қалай әсер ететінін көріп, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу тәсілдерін бағалайды, оны маркетингтік стратегияны жақсарту үшін пайдалануын қарастырады. Тұтыну шешімдерін қабылдау процесін, сондай-ақ тұтыну мінез-құлқындағы мәдениеттің рөлін қарастырылады. Негізгі сатып алу және тұтыну бірлігі ретінде үй шаруашылығының рөлін зерттей отырып, сондай-ақ, діни, этникалық, географиялық және басқа да субкультуралар маркетологтарға проблемалар мен мүмкіндіктер ұсынысы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістері
    Несиелер: 4

    "Басқару шешімдерін қабылдау әдістері" пәні бакалаврларда басқару шешімінің табиғатын, оның басқару жүйесіндегі орнын, типтерін, формаларын, басқару шешімінің құрылымын, шешімді қабылдаудың негізгі әдістерін қалыптастыруға бағытталған. "Басқару шешімдерін қабылдау әдістері" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді әртүрлі проблемалық жағдайларда тиімді басқару шешімдерін қабылдау техникасы мен өнеріне үйретумен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 4

    Нейромаркетинг тұтынушылардың өздері туралы ақпарат алудың субъективті әдістерін пайдаланбай, тұтынушылық талғамының объективті жолдарын іздейді, сондай-ақ, тұтынушы тауарды сатып алғанға дейін оларды іске асыруға ынталандырады және өз ойын жарнамалық хабарламалар арқылы қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Бұл курста білім алушылар жұмыста ең үздік көшбасшы болу үшін басқарудың ең пайдалы қағидаларын, менеджмент дегеніміз не, менеджерлер, менеджерлер түрлері және тағы басқалар біледі. Негізгі элементтердің (адамдардың), материалдардың, машиналардың, әдістердің, ақша мен нарықтардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау, сондай-ақ кәсіпорынның іздестірілетін мақсаттарына қол жеткізу үшін адами күш-жігерге басшылық жасауы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Есеп және аудит
    Несиелер: 4

    Бұл курс бухгалтерлік есептің принциптері мен негізгі түсініктерін, әдісінің элементтерін оқытады Пәнді оқу нәтижесінде студенттер бухгалтерлік есеп жүргізілуінің әдістері мен қағидаларын, ұйымның бухгалтерлік есеп жургізілуі үшін компьютерді қолдану және оның аспаптық құралдармен қолдануының әдістерін білуі және түсінуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сервистік маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар тарихи үрдістің заңдылықтары мен кезеңдерін, әлемдік және отандық экономикалық тарихтың негізгі оқиғалары мен үрдістерін; маркетинг эволюциясын; нарықты сегменттеу принциптерін; маркетинг құралдарының кешенін; шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметіне маркетингтік тұжырымдаманы қолдануды, интеграциялауды; өнімнің өмірлік циклі мен ассортиментін басқаруда бағалық стратегияларды әзірлеп, пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерді талдау және болжау
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - мәліметтердің аналитикалық тізімін құру, зерттелетін мәліметтердің құрылымдық-аналитикалық және статистикалық талдауын, нақты экономикалық жағдайларды моделдеуде әдістер мен тәсілдерді қолдану бойынша дағдыларды меңгеру және алынған деректерді талдау нәтижелерін барабар бағалай білу. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттерде зерттелетін мәліметтерді талдау әдістері мен модельдері саласындағы құзыреттіліктер, графиктер құру және деректерді талдау үшін сызықты емес теңдеулерді шешу, электрондық кестелер ортасында жұмыс жасау қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект және үлкен деректер
    Несиелер: 4

    Біліктілікті арттыру бағдарламасын іске асыру тыңдаушылардың жасанды интеллект құралдарының көмегімен үлкен деректерді өңдеу теориясы мен тәжірибесінің негізгі мәселелері бойынша білімдерін, іскерлігін және дағдыларын жетілдіруге және (немесе) меңгеруіне бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі міндеттер қойылады: сандық экономиканың үлкен деректерін және оларды өңдеу әдістерін зерттеу; үлкен деректерді талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеу; үлкен деректерді қолдану арқылы шешілетін аналитикалық есептердің өлшемдерін анықтау.; қолданбалы есептерді шешуге сандық экономиканың үлкен деректерін өңдеу технологиясын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтің коммуникативтік құралдарының алуан түрлілігі туралы түсінік қалыптастырады: жарнама, PR, тікелей тарату, өткізуді ынталандыру, іс-шаралар және көрме қызметі, әлеуметтік желілерде жылжыту және т.б. Бүгінде коммуникация арналары мен оның құралдары цифрлық технологиялар мен жаһанданудың арқасында қарқынды дамып келеді. Біз студенттерге тек өзекті білім мен заманауи құралдар беруге тырысамыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 4

    "Өнеркәсіптік маркетинг" пәнін оқытудың мақсаты өнеркәсіптік мақсаттағы өнімдер нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру, өнеркәсіптік паркетингтің табысты стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру, оны жүзеге асыру және нәтижелерді бақылау үшін қажетті іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. "Өнеркәсіптік маркетинг" пәнін оқытудың міндеттері: өнеркәсіптік маркетингтің мәні мен негізгі принциптерін зерттеу; ұйымдастырылған тұтынушылардың сатып алу тәртібінің ерекшеліктерін зерттеу.; өнеркәсіптік нарықтарды зерттеу және сегменттеу процедураларын меңгеру, олардағы өнімді позициялау; стратегияны қалыптастыру ж��н�� жүзеге асыру ерекшеліктерін және Өнеркәсіптік маркетинг кешенінің негізгі элементтерін зерттеу; кәсіби көзқарасты қалыптастыру, іскерлік нарықта нақты маркетингтік міндеттерді шешу үшін тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлей білу; болашақ кәсіби қызметті жүргізу үшін қажетті әлеуметтік өзара іс-қимылдың, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі басқарудың жалпы мәдени құзыреттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Алдыңғы маркетингтік зерттеулер тәжірибесі жоқ білім алушыларға арналған бұл курс оқушыларға деректерді табуға және жеткізуге көмектесетін маркетингтік зерттеулер жүргізу тәсілдерін үйретеді. Студенттер бизнестің мақсатты қажеттіліктері үшін зерттеу жобасын қалай бастау керектігін, бірнеше режимдер мен деректер жиынтығының көмегімен зерттеу жүргізуді, зерттеу деректерін талдауды, мамандандырылған зерттеулерді орындайтын жеткізушілерді басқаруды және зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар беруді біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 4

    "Өндірістік менеджмент" оқу пәнінің мақсаты-студенттердің өндірістік менеджменттегі интеграциялық процестермен байланысты қазіргі жағдайдағы өндірістік және коммерциялық кәсіпорындардың қызметі туралы жүйелі білімдерді; өндірісті басқару бойынша теориялық білімдерді және практикалық дағдыларды игеруі; өндірістік кәсіпорынның өндірістік әлеуетін қалыптастыру және басқару әдістерін меңгеру, өндірістік бағдарламаны, өндірістік қуатты, кәсіпорынның өндірістік ресурстарын, еңбек өнімділігін жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 4

    "Стратегиялық менеджмент" саланы білікті басқару, басқарушылық шешімдерді неғұрлым тиімді қабылдау жолдарын анықтау, фирманы дамытудың негізделген стратегиялық жоспарларын әзірлеу және олардың орындалуын бақылау, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуді анықтау, фирманың стратегиясын қалыптастыру және тауарлардың сапасын арттыру үшін қажет. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар стратегиялық менеджменттің негізгі түсініктерін, принциптерін және мәнін меңгеруі тиіс; басқарудың практикалық қызметінде теориялық білімді қолдана білу, стратегиялық өзгерістерді басқара білу және стратегияны іске асыру процесінде корпоративтік мәдениеттің әсерін түсіну; компанияның ��абысты стратегиялық дамуы үшін пайда болған мәселелерді өз бетінше шеше білу және дәлелдер жасай білу; компанияның табысты стратегиялық дамуы үшін стратегиялық және тактикалық басқару шешімдерін әзірлеу үшін ақпараттарды жинау, талдау, жинау; бизнесті жүргізу үшін қажетті дербес тұжырымдар жасай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыртқы ортаны талдау
    Несиелер: 4

    Сыртқы ортаны және бәсекелестікті талдау нарықтың негізгі ойыншыларының қызметін қалай зерттеу керектігін және зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, бәсекелестерге матрицалық талдау жасауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қаржылық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты қаржылық менеджменттің мақсаты мен міндеттерін меңгеруде студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Қазіргі жағдайда бизнесті ұтымды ұйымдастырудың және еркін ақша қаражатын тиімді пайдаланудың маңызды элементтерінің бірі фирмаға ең соңғы экономикалық және инвестициялық нәтижелер алуды қамтамасыз ететін қаржы ресурстарын басқарудың осындай жүйесін құру болып табылады. Негізгі назар қаржы жобаларын бағалау, дивидендтік саясатты таңдау, қор және кредит нарықтарының қаражатын тарту негізінде капиталдың ұтымды құрылымын қалыптастыру, қаржы активтерін басқару, сондай-ақ тәуекелдерді бағалау және төмендету тәсілдері бойынша қаржылық шешімдерді қабылдау тәсілдерін әзірлеуге аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 4

    Курсты оқытудың мақсаты - сыртқы және ішкі ортаның әрдайым өзгеріп тұратын жағдайларын ескере отырып, студенттерге бизнес жоспарлаудың және ұзақ мерзімді бизнес модельдеудің ғылыми және қолданбалы аппараттарын жақын және ұзақ мерзімді кезеңде қалыптастыруға ықпал ету, сонымен қатар ғылыми жоспарлаудың қолданбалы тапсырмаларын ғылыми зерттеулер арқылы жүзеге асыру үшін болашақ мамандарды даярлау. стратегиялық жоспарлау, болжау, инвестициялық және қаржылық жоспарлау сияқты пәндердің тәсілдері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару курсы өзіне жүктелген еңбек функцияларын орындауға қабілетті сапалы персоналды ұйымдастыруды қамтамасыз ету және оны оңтайлы пайдалану білімі мен әдістерін береді. Қолданыстағы тәжірибені қолдануға ғана емес, сонымен қатар персоналды басқарудың өзіндік сапалы жүйесін жасауға мүмкіндік беретін қажетті теориялық білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылар Компанияның клиенттер үшін құнды екенін біледі. Маркетинг құндылықты құру үшін сатып алушының мінез-құлқын терең түсінуде құрылатын процесс қарастырылады. Маркетинг кешенінің негізгі элементтерін - өнім саясатын, тарату арналарын, коммуникациялар мен баға белгілеуді біледі және олардың менеджерлер үшін пайдалы әртүрлі аналитикалық шеңберге қалай сай келетінін көреді. Бұл сізге жақсы түсіну бизнес әлемінде маркетинг жұмыс істейді. Студенттер тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және нарықтық мүмкіндіктерді бағалау, сондай-ақ стратегияларды жүзеге асыру бағдарламаларын әзірлеу бойынша өз қабілеттерін жақсартады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтегі контроллинг
    Несиелер: 4

    "Маркетингтегі Контролинг" маркетинг қызметінің нәтижелерін өлшеуді және бағалауды, бақылауға жататын жоспарлы көрсеткіштерді белгілеуді, нәтижелерді (пайданы, сату көлемін және т.б.) бақылауды, маркетингті тексеруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тауарлардың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 4

    Бұл курс кәсіпорындағы консалтингтік қызметтің теориялық біліміне негізделген. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - студенттерге консалтингтік қызмет саласындағы білім, білік дағдыларын қалыптастыру; қоғамдағы және әртүрлі қоғамдық-саяси құрылымдардағы жағдай мен шиеленістің жағдайын диагностикалауды үйрету; коммерциялық, саяси және әлеуметтік салаларда басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын қалыптастыру; Өндірісте енгізу тиімділігін одан әрі арттыру үшін консалтингтік қызметтерді талдау және болжау дағдылары дамытылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компанияның ішкі ортасы
    Несиелер: 4

    "Компанияның ішкі ортасы" курсын оқу кезінде білім алушылар жағдайды ішінен не әсер ететінін біледі, тауардың сапасын сауатты талдауды, оны жылжыту үшін қолданылатын құралдарды, дистрибуция және баға құру жүйесін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логистика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – "Логистика" ғылымының негізгі ұғымдары туралы, ғылымды зерттеу объектілері туралы, экономикадағы логистиканың даму кезеңдері, логистика принциптері туралы, логистиканың түрлі функционалдық салаларының ерекше ерекшеліктері туралы, сонымен қатар материалдық ресурстар мен дайын өнімнің өндіріс пунктінен тұтыну пунктеріне дейінгі қозғалысымен байланысты шығындарды оңтайландыру бойынша тиімді шешімдерді таңдау дағдылары мен біліктері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Брендинг
    Несиелер: 4

    Бұл профильдік пәннің мақсаты - тауарлық белгіні, қызмет көрсету таңбасын, коммерциялық атауды оларды танымал брендтерге айналдыру мақсатында дәйекті және жүйелі түрде жасауға үйрету, сонымен қатар тауарлық белгіні тұтынушылардың ұзақ мерзімді таңдауына негіз жасауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді басқару концепциясы мен ұйымдастыру стратегиясына үйретеді, ол шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың барлық ағындарын жоспарлау мен басқаруға интеграцияланған тәсілдемені қамтиды, кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және өзгеретін, өлшенетін жиынтық экономикалық әсерге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерде елдің салық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салық салу саласындағы білімді жүйелеу, жеке салықтарды есептеу әдістемесіне үйрету, салықтық ақпаратты пайдалану және талдау дағдылары. Курстың мазмұны салықтардың пайда болуы мен қажеттілігінің, салық теориясының дамуы, сонымен бірге Қазақстандағы салық жүйесінің қалыптасуы мен реформалары кезеңдерінің маңызды мәселелерін қамтиды. Ішкі салық жүйесінде арнайы салық режимдерінің жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баға белгілеу және бөлу саясаты
    Несиелер: 4

    Модуль өніміңіздің дұрыс өткізу арналарын қалай таңдауға, сондай-ақ әрбір арнаның тиімділігін қалай анықтауға және тиімді өткізу желісін құруға болатынын көрсетеді. Нарыққа өту кезінде баға белгілеудің негізгі мәселелері, баға құраушы факторлар, нарық құрылымы және баға құрау, фирманың баға саясаты, экономиканың кейбір салалары мен салаларында баға құрау ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер пәнді оқу барысында баға құру механизмдері туралы түсінікке ие болу керек; фирманың баға саясаты мен стратегиясын қалыптастыру бойынша теориялық білімді тәжірибеде қолдану; нарықтағы әр түрлі түрлердегі бәсекелестік жағдайында баға құрудағы дәлелдер мен дәлелдер құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • PR теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу курсында қоғаммен байланыстың мәні мен теориялық негіздері қарастырылады, осы салада өткізілетін арнайы іс-шараларға сипаттама беріледі, коммуникативтік саясатты жүргізу кезінде бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара қарым-қатынас ерекшеліктері ашылады, PR жеке бағыттары талданады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда қазіргі заманғы тауар нарықтары мен қазіргі қоғамға қатысты PR-қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 3

    Стандартты емес ойлау курсы студентке кез-келген бизнесте жаңа шешім таба алатын, қиялды ойлауды қолдана алатын, идеяны қалыптастырудың жеке және ұжымдық құралдарын қолдана алатын инновациялық жобалардың ерекше жасаушысы болуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Онлайн маркетинг негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курста білім алушылар қазіргі заманғы онлайн маркетингте жаңа трендтер мен фишкаларды біледі, интернет маркетинг жұмысының негізгі принциптерін зерделейді, сондай-ақ стратегияны жасауды, клиентпен электрондық коммуникация жүйесін құруды, олардың адалдығын арттыруды, сондай-ақ тапсырыстың орташа сомасын және E-mail маркетинг арқылы қайта сату коэффициентін арттыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік келіссөздер
    Несиелер: 4

    Іскерлік келіссөздер бойынша практикалық курста келіссөздер теориясынан өзгеше, осы курста классикалық кейстерді талдау және талдауға баса назар аударылады. Оқушыға практикалық сабақтар барысында келіссөздерді жүргізудің негізгі технологияларын, принциптері мен әдістерін меңгеру ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық маркетинг
    Несиелер: 4

    "Практикалық маркетинг" пәнін оқыту мақсаты - осы мамандық бойынша білім алушылардың маркетингтік қызметтің практикалық аспектілері бойынша теориялық білім алуы. Маркетинг кешенін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Маркетингтік құралдарды қолдану саласында практикалық дағдыларды игеру маман күрделі нарықтық жағдайларда шаруашылық жүргізудің қазіргі заманғы шарттарын бағалай білу үшін қажет. Бәсекелестік бәсекелестерді, тұтынушыларды, олардың қажеттіліктерін жан-жақты зерделеуді, сондай-ақ тиімді басқару шешімдерін қабылдауды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Курс тиімді басқару формасы ретінде көшбасшылықты зерттеудің ғылыми тәсіліне бағытталған. Көшбасшылықтың түсініктері, құрылымы мен түрлері, көшбасшылықтың көріну салалары, көшбасшылыққа әсер ететін факторлар, жеке, топтық және ұйымдастырушылық көшбасшылықты диагностикалау, қалыптастыру және дамыту технологиялары мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама және жылжыту
    Несиелер: 3

    Бұл курста қазіргі заманғы жарнамалық бизнестің негізгі принциптері, технологиялары мен әдістері, сондай-ақ жекелеген тауарлар мен брендтерді, сондай-ақ тұтас салаларды жылжыту тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мерчандайзинг
    Несиелер: 4

    «Мерчандайзинг» пәнін оқып-үйренудің мақсаты - сауда-саттық саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Курсты зерделеу нәтижесінде студент: сатып алуға қолайлы жағдай жасау дағдыларына ие болуы керек; жеке тауарларды немесе олардың кешендерін жылжыту үшін тауарларды сауықтыру құралдары мен әдістерін дамыта және қолдана білу; сауда алаңын ұтымды жоспарлай білу; сауда алаңында коммерциялық жабдықтар мен тауарларды орналастыра білу; тұтынушының мінез-құлқын талдай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: студенттердің АКТ саласындағы маркетингтік талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін және оның құралдарын, сервистік кәсіпорынның маркетинг кешенін әзірлеу үшін сегменттеу және позициялау технологиясын қалыптастыру; білім алушылардың АКТ саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдарды ақпараттандыруда халықаралық ақпараттық ресурстар мен стандарттарды қолдану процестерін ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша іскерліктерін, практикалық дағдыларын және қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сатуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты, бір жағынан, теориялық тұрғыдан тұжырымдаманың дамуымен және қазіргі заманғы тенденциялармен тереңірек танысу; екінші жағынан, бәсекелі нарықтық жағдайда жұмыс істейтін заманауи компанияны сатылымды дәйекті және бағдарлы басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курстың міндеттері: сатуды басқару жүйесінің мәнін, олардың рөлі мен құрылымын түсінуге, сонымен қатар негізгі орта мерзімді бағыттарды анықтауға мүмкіндік беретін динамикада сатуды басқару тұжырымдамасының дамуын зерттеу; әр түрлі салалардағы мемлекеттік және халықаралық нарық тәжірибесіне егжей-тегжейлі талдау; қазіргі заманғы стратегиялық және тактикалық құралдарды, оның ішінде сана��тарды басқару мен сауда маркетингін игеру; - дистрибуция моделін таңдауда, сату бөлімін ұйымдастыруда және басқарушылық инновацияларды әзірлеу, тестілеу және енгізу тәжірибесіндегі сауда-саттық талдауында практикалық дағдыларды меңгеру; бизнесті дамыту деңгейіне және ұйымның қалыптасу сатысына сәйкес компанияны сатудың біртұтас жүйесі туралы көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сату өнері
    Несиелер: 4

    Бұл курс практикалық бағыттылыққа баса назар аудара отырып, қысқа мерзім ішінде кез келген бағыттың білім алушылары кәсіпкерлік негіздері саласында сапалы экономикалық білім ала алады, сату саласында сандық экономика жағдайында бірегей кәсіпкерлік құзыреттер алады. Білім болжанатын қызмет саласына қарамастан, табысты бизнесті ашуға, ал ол бар адамдар үшін бизнес-процестерді жетілдіруге, басқарушылық және көшбасшылық сипаттамалардың сапасын арттыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнестегі харизма
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында білім алушылар барлық ұлы, харизматикалық көшбасшылардың бір құпия нөмірін біле алады, және бұл құпия өте сенімді, қызықты және есте қаларлық оратор болу. Төтенше сұлулыққа немесе тартымдылыққа ие болу-бұл үйретуге болатын нәрсе емес, бірақ жігерлі мәнерде сөйлеуді үйренуге болады. Сонымен қатар бұл курс білім алушыларды ықтимал ең қысқа уақыттың арасында ұлы оратор болуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-заманауи маркетингтік ойлауды қалыптастыруға, digital-маркетинг стратегияларын әзірлеуге және релевантты тәсілдерді, әдістер мен құралдарды практикалық қолдануға белсенді қатысуға мүмкіндік беретін білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер сандық маркетингтің ұғымдық аппаратын, негізгі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын түсінуді көрсетеді; әлеуметтік желілерде және т. б. тестілік сайттарды, отырғызу беттерін, беттерді құру және тиімділігін бақылау үшін digital-маркетингтің әдістері мен құралдарын біледі және қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнамалық саясат
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар жарнаманың ең тиімді арналарын таңдауды, жарнамалық бюджетті үнемдеуді, сонымен қатар көп клиенттерді тарта отырып, жылдық медиапландарды әзірлеуді және үйлестіруді үйренеді. Жылжыту саясаты нарықты компанияның ұсыныстары туралы хабардар етуге, сатып алушыларды тауардың артықшылықтарына сендіруге және қолданыстағы тұтынушыларды жаңа сатып алуға ынталандыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 4

    "Мәдениетаралық коммуникация" курсы қазіргі заманғы менеджменттің негізгі тақырыптарының біріне арналған: әлемдік нарықтағы әр түрлі мәдениеттен клиенттермен, персоналмен және ұйымдастыру жүйелерімен өзара әрекеттесуді қалай басқару керек. Қазіргі уақытта көптеген ұйымдар мен компаниялар халықаралық ауқымда жұмыс істейді, сондықтан олар мәдени айнымалылардың тұтынушылардың сатып алу тәртібіне, сондай-ақ басқарушылық, кәсіби және коммуникативтік стильдерге әсерін бағаламауы мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениаралық маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің мәдениеттің негізгі элементтері және олардың фирмалар дамуының маркетингтік стратегиясына әсері туралы жоғары деңгейдегі кәсіби білімін қалыптастыру, жаңа жағдайларға байланысты мақсаттар мен стратегияларды түзету және кросс-мәдени Маркетингтік Шешімдер қабылдау; халықаралық маркетингте мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында магистрант басқарудың негізгі әдістерін, техникасын және технологиясын меңгеруі керек, күрделі және динамикалық орта жағдайында ұйымды басқару практикасында қолдану үшін белгілі бір дағдыларды алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік этика
    Несиелер: 4

    Корпоративті іскерлік этика курсында білім алушыларға іскерлік ортада туындауы мүмкін этикалық және моральдық принциптерді немесе этикалық мәселелерді қарастыру ұсынылады. Кәсіпорындарға өздерінің мүдделі тараптармен тығыз байланыс орнатуға көмектесетін білімді практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Event-маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән студенттің іс-шараларды, фестивальдар мен конкурстарды, PR-акцияларды ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Іріктелген мақсатты нарықтар үшін қарым-қатынасқа (коммерциялық, спорттық, мәдени және қайырымдылық) қатысушылардың өзара іс-қимыл үлгілерін қалыптастыруға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Іскерлік қарым-қатынасты және көпшілік алдында сөйлеуді жүзеге асыру, келіссөздер, кеңестер жүргізу, іскерлік хат алмасуды жүзеге асыру және электрондық коммуникацияларды қолдау; тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға кіру, іскерлік ортада жазу, сөйлесу дағдыларын меңгеру. Іскерлік хат алмасу мен келіссөздерді сауатты жүргізе білу. Командада жұмыс істеу, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ кезінде құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі. Түрлі қызмет салаларында құқықтық білім негіздерін пайдалану; төтенше жағдайлар кезінде алғашқы көмек тәсілдерін, қорғау әдістерін пайдалану қабілетіне ие. Тұжырымдамалық-теориялық мәселелерді түсінуде, тұлғааралық жанжалдарды реттеу мәселелерінде және ортақ айқындауда құзыретті болу; кәсіпорындар қызметіндегі және олардың сыртқы ортасындағы сыбайлас жемқорлық факторларын анықтау, кәсіпорын және сыбайлас жемқорлық факторларынан туындайтын "үшінші" тұлғалар үшін әлеуетті тәуекелдерді және оқиғалар дамуының сыбайлас жемқорлық сценарийін іске асыру шарттарын анықтау

  • Код ON3

    экономикалық ойлау логикасы, экономикалық ақпаратты жүйелеу және өзара байланысын; арнайы математикалық, экономикалық және есеп терминологиясын; экономикалық теория, микро-макроэкономикалық көрсеткіштер әдіснамасын, микро-макроэкономикалық талдаудың негізгі принциптері мен модельдерін білу дағдыларын көрсету

  • Код ON4

    Ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу және қабылданатын шешімдердің әлеуметтік маңыздылығы тұрғысынан оларға жауапкершілік алуға дайын болу, ұйым экономикасының негіздері, салық және бухгалтерлік заңнама, ішкі аудит және қаржы-шаруашылық қызметті талдау саласындағы білімді меңгеру, салық есептеу, бухгалтерлік және салықтық құжаттарды рәсімдеу, микро және макродеңгейлерде экономикалық теорияның ұғымдық аппаратын меңгеру және осы білімді практикадан өту кезінде және кәсіби қызметте қолдану.; кәсіпорынды дамытудың стратегиялық жоспарларын әзірлеу, елдегі және шетелдегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін бастапқы деректерді жинау мен талдауды жүзеге асыру

  • Код ON5

    Бизнес–жоспарларды құру және іске асыру; ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес жұмыс нәтижелерін негіздеу және ұсыну, экономикалық деректерді өңдеу үшін құрал–саймандық құралдарды таңдау. Кәсіпорынның/ұйымның салық саясатын меңгеру; бухгалтерлік есеп және талдау принциптерін, элементтерін, әдістерін меңгеру. Математикалық білім, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттау негізінде стандартты теориялық және эконометриялық модельдерді құру

  • Код ON6

    Басқару теориясы саласында, персоналды басқару саласында алынған жүйелі білімді қолданады; тауарды ұстанымдауға және жылжытуға бағытталған коммуникативтік технологиялардың негізгі кешенін қолдану, бір-бірімен PR және жарнамалық қызметті байланыстыру, жарнамалық науқанды өткізу үшін қажетті технологияларды таңдау қабілетін меңгеру; менеджменттің әдістемелік негіздері, менеджмент функциялары; жұмыс топтарын қалыптастыру заңдылықтары мен әдістері; қызметкерлерді басқару саласындағы қақтығыстардың алдын алу және шешу әдістері.; Стратегиялық менеджмент құралдарын пайдалана отырып, ұйым стратегиясын әзірлеуге қатысады.

  • Код ON7

    Экономикалық статистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын қолданады, бухгалтерлік есеп, аудит және экономикалық талдау, стратегиялық және тактикалық басқару, шаруашылық құқық, қаржылық менеджмент, сондай-ақ персоналды басқару негіздерін біледі, арнайы математикалық, экономикалық және есеп терминологиясын меңгерген; қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, бухгалтерлік есеп және қаржыны басқару саласында қосымша білім алу.

  • Код ON8

    Кәсіпорынның/ұйымның экономикалық қызметі мен қызметкерлерін басқару, әлеуметтік-экономикалық өзара іс-қимыл сипаттамаларын анықтау, адамдар тобы мен жеке тұлғалардың мінез-құлқын сын тұрғысынан бағалау, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлқының үрдістерін талдау, экономикалық қатынастардың дамуының тарихи заңдылықтарын түсіну; сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін дарыту. Бұл ретте келіссөздер жүргізе білу және халықаралық моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, өз ұстанымын қорғай білу; экономикалық игіліктерді тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және сұранысты қалыптастыру

  • Код ON9

    Негізгі экономикалық заңдылықтар туралы білімді көрсету, ұйымдардың маркетингтік қызметінің стратегиясы мен тактикасын әзірлеу; нарықты маркетингтік талдау, бизнес-жобаларды әзірлеу, маркетинг және маркетингтік саясат қызметтерін қалыптастыру; индустриялық маркетингте, халықаралық маркетингте, қызметтер маркетингінде басқарудың маркетингтік технологияларын меңгеру, нарықты сегменттеу технологиясын маркетингтік жоспарлауда, өнімдерді позициялау, бенчмаркетинг және бәсекелестік артықшылықтарды пайдалану, сондай-ақ қағидаттар мен технологияларды, маркетингтің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдастыру-технологиялық базасын қолдану негізінде кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарумен байланысты қазіргі заманғы маркетингтің негізгі ұғымдарын, принциптері мен құралдарын қолдану.; тауарлар мен қызметтердің сатылуын және сатылуын, сауда маркасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, клиенттермен өзара қарым-қатынасты тиімді басқару, ұйымның имиджін қалыптастыру

  • Код ON10

    Ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеуді жүзеге асыру, қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелік тәсілді қолдану қабілетін көрсету; жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу, сату процесін айқындайтын факторлар, сауда компаниясының маркетингтік стратегиясының ерекшеліктері, кәсіпорынды өткізу саясатының мақсаттары мен құралдары, бюджеттеу және болжау, тауарларды тұтынушыға жылжыту мәселелерін табысты шешу үшін сату жөніндегі менеджер қызметінің бағыттары, жұмыста оң нәтижелерге қол жеткізу үшін сатушыға қажетті мотивация және жеке қасиеттері туралы түсінік алу.

  • Код ON11

    Маркетингтік басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған ақпаратты талдау; нақты кәсіпорында маркетингтік қызметтің нәтижелерін жоспарлау және бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану; маркетингтік жоспарды, маркетингтік бөлімшенің негізгі ұйымдық құрылымын әзірлеу, маркетингтік қызметтің әр түрлі түрлерін позициялау үшін басқарудың баламалы және тиімді схемаларын бағалау, кәсіпорында маркетингтік және басқарушылық стратегияларды пайдалану қажеттілігін негіздеу.

  • Код ON12

    Институционалдық тәсілді қолдана отырып, экономикалық үдерістер мен құбылыстарды талдау; инновациялық жоғары технологиялық (ғылымды қажетсінетін) идея қойылған орнықты бәсекелестік артықшылығының негізіне бизнес құру; ұғымдық аппараттың теориялық-әдіснамалық негіздерін, бизнес ортасының негізгі факторларын және оны бағалау мен талдау құралдарын қалыптастыру. Нарық пен бизнес-үдерістерді талдау, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану. Бюджет кірістері мен шығыстарының құрылымын талдау дағдыларын меңгеру, кәсіпорынның қаржылық даму жоспарларын құру, ұйымның сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, оның зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетін бағалау, әлсіз және күшті жақтарын, қауіп-қатерлер мен мүмкіндіктерін анықтау.

  • Код ON13

    Қазіргі ақпараттық ағымдарда бағдарлау үшін дағдыларды қолдана білу және маркетинг саласындағы динамикалық өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделе білу. Кәсіби есептерді шешуде тиісті сандық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдану. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен АКТ дағдыларын меңгеру: бағдарламалық қамтамасыз ету, Web-design, Е-коммерция, Digitalмаркетинг, Internet of Things, Big Data

  • Код ON14

    Жарнамалық және РR акцияларын ұйымдастыру және өткізу, кәсіби сату, ынталандыру, мерчендайзинг әдістерін пайдалану, қазақстандық және халықаралық нарықтарда жұмыс істейтін жетекші компаниялардың маркетингті және маркетингтік қызметін дамытудың қазіргі заманғы бағыттарын білу. Маркетингтік жағдайлардың және проблемалардың креативті және тиімді шешімдерін әзірлеу, сондай-ақ интернет кеңістіктегі кәсіби қатысу үшін қазіргі заманғы маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалануды практикаға алу. Маркетингтік жоспарлауда нарықты сегменттеу технологиясын пайдалану, өнімдер мен бәсекелестердің бәсекеге қабілеттілігін/бенчмаркингін бағалай отырып, өнімдер мен компанияларды позициялау. Брендинг, мерчандайзинг, трейд-маркетинг, сауда маркаларын әзірлеу және жылжыту технологияларын меңгеру.

  • Код ON15

    Экономикалық теорияның негізгі ұғымдарын тәжірибеде қолдана білу, экономикалық ойдың даму тарихындағы негізгі оқиғаларды білу, экономика субъектілерінің қасиеттерін анықтау; компанияның баға стратегияларын, жеңілдіктерді, үстемеақыларды есептеу және болжау дағдыларын меңгерген. Өткізу және тауар қозғалысы жүйесін ұйымдастыруды білу, көтерме және бөлшек сатуды жоспарлау; кәсіпорын қызметінде салық құралдарын тиімді іске асыру бойынша басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамыту; кәсіпорынның логистикалық жүйесін оның ерекшелігін ескере отырып құру; тауар қорларын басқарудың қолайлы жүйесін таңдау; тасымалдаудың оңтайлы бағытын анықтау; жүк көлігіндегі қажеттілікті есептеу; сатып алудың оңтайлы партиясының мөлшерін есептеу; қойманың жұмысын ұйымдастыру.

Top