Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Астана халықаралық университеті

  • Мектепке дейінгі мекемелерде дамытушылық ортаны қалыптастыру жүйесі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалардың дамып келе жатқан орта туралы және оны модельдеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - МДМ-деғі әр түрлі (музыкалық, көркем, театралдық) қызмет түрлерін басқару мақсатын, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтау; МДМ-де дамыту ортасын ұйымдастырудың педагогикалық шарттарын анықтау; педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты табу және талдау; әртүрлі (музыкалық, көркем, театралдық) қызметтің нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясының әдістері және психикалық даму заңдылықтары; балалар психологиясы саласындағы зерттеулер, отандық және шетелдік психологтардың тәжірибелік және эксперименталдық тәжірибесі; - әрбір мектепке дейінгі балалық шақтың маңызды ісіктері және олардың балалардың одан әрі психикалық дамуындағы рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беруді модернизациялаудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты мектепке дейінгі білім берудің болашақ тәрбиешілерін ойын іс-әрекет барысында ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық-бағдарлы білім алуын жүзеге асыруға теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер балалар ойынының дамуының теориялық және әдістемелік сұрақтары бойынша білімдерін, балалардың ойын іс-әрекетін тиімді жобалау және ұйымдастыру дағдыларын, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын диагностикалаудың құралы ретінде ойын іс-әрекетін үйрену дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балабақшадағы баланың сөйлеу дамуы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психологиялық негіздерін терең түсінуге және оларды мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытудың тиімді әдістерімен байытуға көмектесу. Пәнді оқу аясында білім алушы әр түрлі жас кезеңдерінде сөйлеу дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктерін; сөйлеу тілінің дамуының психологиялық-физиологиялық, психолингвистикалық, лингводидактикалық негіздерін; сөйлеу тілінің дамуының қазіргі заманғы технологияларын; сөйлеу тілінің дамуы бойынша нақты іс - шаралардың перспективалық жоспарын, жоспар-конспектісін құруды, жеке коммуникациялық акт жоспарлауды, балабақшадағы балалардың сөйлеу тілінің даму әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын, балалардың сөйлеу тілінің даму процесін басқару біліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің мектепке дейінгі педагогика негіздерін ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби іскерліктер мен дағдыларды дамыту, мектепке дейінгі жастағы балалардың жас кезеңдерінің педагогикалық сипаттамасын, оларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері бойынша білімді кәсіби қызметте қолдану. Курс шеңберінде білім алушы білуі керек: мектепке дейінгі педагогика ғылымының пәні мен міндеттерін; мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі оқу-тәрбие процесінің мақсаты мен міндеттерін, мазмұнын; мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ұйымдастыру түрлерінің жіктелуін; мектепке дейінгі жастағы балалардың жас кезеңдерінің педагогикалық сипаттамасын, оларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін, меңгеруі керек, мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқу - тәрбие үдерісін ұйымдастырудың мазмұнын, формалары мен әдістерін анықтауды; мектепке дейінгі білім беру мекемесінде педагогикалық процесті жоспарлауды; балаларды тәрбиелеу мен оқытудың міндеттеріне сәйкес заманауи педагогикалық технологияларды таңдап алуды және қолдануды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың әдеби білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері: балалар әдебиетін білу, оны балалармен жұмыс жасауда қолданудың әдіснамалық негіздері; балаларды әдеби білім саласындағы әдістемелік міндеттерді түсіну; балалар әдебиетін пайдаланудың инновациялық нысандарын жобалау саласындағы зерттеу мәселелерін шешу; теория, балаларды әдеби тәрбиелеу әдістері саласындағы қолданбалы есептерді шешу; балалардың негізгі отандық және шетелдік әдеби білімінің бағыттары мен бағыттарын білу; баланың тұлғасын даралау мен қалыптастыруда әдеби білімнің маңыздылығын түсіну. Курс мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби білім беру теориясы мен тарихының негіздерін, балалар субмәдениеті тұжырымдамасын бала мәдениеті ретінде игеруге бағытталған, студенттердің балалар әдебиетінің ерекшеліктерін игеруіне, оқушылардың тәуелсіздігін қалыптастыруда осы білімді қолдануға, мектеп жасына дейінгі балалардың көкжиегін дамытуға, эмоционалды саласы мен рухани-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоршаған ортамен танысу теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың айналасындағы әлем туралы идеяларды қалыптастыруда сабақты ұйымдастыру мен өткізуде теориялық және әдістемелік дайындықты қалыптастыру. Курс аясында студенттер қоршаған ортамен танысудың негізгі принциптерімен, ерте және мектеп жасындағы балалармен жұмыс жасаудың әдістері мен формаларымен, қоршаған орта туралы идеяларды қалыптастыру үшін объективті даму ортасын құрудың технологияларымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сыни шығармашылық педагогикалық ойлауды дамыту, мектепке дейінгі білім беру жүйесінің болашақ мамандарының дүниетанымы мен педагогикалық мәдениетін жетілдіру, оқыту мен тәрбие мазмұнының принциптерін, әдістерін, формаларын терең түсінуге ықпал ету. Курс педагогикалық практиканы, барлық заман мен халықтардың көрнекті ойшылдарының алға қойған жемісті педагогикалық идеяларын, әртүрлі тарихи кезеңдерде шетелде және Қазақстан Республикасында мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамыту туралы идеяларды қалыптастыру, мектепке дейінгі білім беруді қалыптастыру мен дамыту тәжірибесін зерделеуді қамтиды, білім беру мазмұны, формалары мен әдістерінің тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуының теориясы мен әдістеме
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық дамуы саласында студенттердің теориялық және әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курс шеңберінде білім алушы білім саласы ретінде қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінің даму тарихын біледі; мектепке дейінгі жастағы баланың логикалық-математикалық, әдістемелік, психологиялық және педагогикалық негіздерін түсінеді; баланың туғаннан мектепке түсуге дейінгі математикалық даму мүмкіндіктерін; мектепке дейінгі жастағы балалармен қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру, предматематика құралдары��ен психикалық процестерді дамыту, мектепке дейінгі мекеме жағдайында қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру процесінде функционалдық құзыреттілік әдістерін және тәсілдерін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық білімі саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамытуға негізделген студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқудың міндеттері: 1) балаларды экологиялық тәрбиелеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін игеру; 2) табиғи мәдениетке биоцентрлік және әлеуметтік-мәдени көзқарас тұрғысынан экологиялық мәдениеттің құрылымдық компоненттерін ашу; 3) баланың жеке басының қалыптасуындағы табиғаттың рөлі туралы түсінік қалыптастыру; 4) әр түрлі мектепке дейінгі мекемелерде (балабақшаларда, қысқа мерзімді топтарда, балал��р үйінде) және отбасында экологиялық білім беруді ұйымдастыру және басқару туралы білім мен дағдылардың игерілуін қамтамасыз ету. 5) студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын, тәуелсіздігі мен экологиялық білім беру проблемаларын зерттеудегі, қазіргі педагогикалық технологияларды қолданудағы белсенділігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: бейнелеу өнері мен шындыққа эстетикалық қатынасты қалыптастыру, оларды балалардың бейнелеу өнерін дамыту үшін мектепке дейінгі мекемеде жұмысқа даярлау, мектепке дейінгі білім берудің әр түрлі модельдерінде баланы тәрбиелеу мен дамыту процесіне педагогикалық қолдау көрсетуге дайын болуды қалыптастыру. Курс аясында студенттер көркем өнер тарихымен және балалардың бейнелеу өнерін дамыту теориясы мен әдіснамасының психологиялық-педагогикалық негіздерімен; мектепке дейінгі мекемелерде ��алалардың бейнелеу өнерін дамыту әдістері мен тәсілдерімен; мектеп жасына дейінгі балаларда бейнелеу өнерінен қабілеттерін қалыптастыру әдістемесімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баланың көпмәдениетті ортада әлеуметтенуі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көпмәдениетті қоғамдағы мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту негізінде студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Курс аясында студенттер әлеуметтік мінез-құлық құндылықтарын дамыту бағдарламаларының қалыптасуымен және жүзеге асырылуымен, көп мәдениетті қарым-қатынастың жағымды мысалдарымен танысады; психологиялық-педагогикалық технологияларды дамыту және қолдану, топта жағымды психологиялық ахуал туғызу және балалар арасындағы достық қарым-қатынас үшін жағдай жасау, оның ішінде әртүрлі ұлттық-мәдени, діни бірлестіктерге жататындар арасында жә��е т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі баланың субкультурасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әлемдегі, құндылықтардағы, мінез-құлық үлгілерінің жиынтығы, қарым-қатынас формалары мен балалардың қоршаған ортадағы қызметі туралы қазіргі заманғы баланың субмәдениеті туралы теориялық білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер құндылықтардың қалыптасуымен, балалардың мәдениетімен танысады, мінез-құлық, қарым-қатынас және субмәдениеттің ерекшеліктері балалардың топтарындағы және жас топтарындағы өзара әрекеттесуіне әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ми және ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ерте және мектеп жасындағы балаларда болатын психофизиологиялық процестер туралы теориялық білім мен практикалық білімді дамытуға негізделген студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Курс барысында студенттер мидың жоғары психикалық функциялардың ұйымдастырылуымен және оның жасқа байланысты ерекшеліктерімен, сол және оң жақ жарты шарлардың дамуының бейнелі қабылдау, эмоционалды сфераға әсері, миға бейнені, қимыл, ырғақ, эмоциялар, түйсік, сыртқы сөйлеу, интеграция негізінде тұтас суретті өңдеу әсерімен танысады. және логикалық ойлау дамуын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың диагностикасы саласындағы теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласындағы білімдерін толықтырады, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуын диагностикалаудың заманауи тәсілдері туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерге мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандартының талаптарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалар арасында жобалау-зерттеу қызметі және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білім қалыптасады; мектеп жасына дейінгі балалардың жобалау-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда дағдыларды қалыптастыру, бақылау, тәжірибелер, эксперименттер жасау және баланың жобасын презентациялауы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға пәнді оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру, инклюзивті ортадағы балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және балалар гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - физиологияның жас ерекшеліктеріне және әртүрлі жастағы балалардың гигиенасының негіздеріне зерттеу. Міндеттері: - студенттердің ағзалар, жүйелер, тұтастай алғанда организмнің жұмыс механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуі; - ағзаның резервтік және бейімделу қабілеттерін бағалау үшін негізгі білім алу; - студенттер гигиеналық реттеу әдістемесі мен принциптерін, қоршаған орта факторларын және олардың бала денсаулығына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: теориялық дайындау бойынша жұмысты жандандыру, нығайту және сақтау прогрессивті халықтық педагогикалық дәстүрлердің, пайдалануға алынған білімді практикада. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент өз кәсіби қызметінде және этникааралық қарым-қатынас және өзара әрекеттестік тәжірибесінде этнопедагогика бойынша алған білімдерін өз бетінше қолданады; этнопедагогикалық білімді кәсіби практикамен байланыстырады; тәрбие процесінде халықтық дәстүрлерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру кезіндегі STEAM
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: STEAM білімі туралы теориялық білімді қалыптастыру және мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық және өнертапқыштық қабілеттерін дамыту үшін STEAM білім беру мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес білім беру процесін құру үшін заманауи инновациялық технологиялар мен әдістерді қолдану. Курс аясында студенттерде STEAM білімін балабақшада қолдану ерекшеліктері, мектепке дейінгі мекемеде сабақ өткізу кезінде интеграцияланған және жобалау тәсілдерін қолдану, балабақшадағы балалардың сыни, инженерлік ойлауын, т��птық жұмысын дамыту туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшадағы балалар дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді дизайн туралы негізгі теориялық біліммен, дизайнды қолдана отырып балалар шығармашылығын ұйымдастырудың әдістерімен таныстыру. Бұл курста бала бақшада дизайнды кәсіби интерьер ретінде, мұғалімнің топ интерьерін безендірудегі іс-әрекеті және балалар шығармашылығының бір түрі ретінде пайдалану қарастырылады, оның өнімі кеңістікте безендіру немесе көрнекі көмек бола алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшадағы театрлық іс-әрекет
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді теориялық негіздер туралы біліммен байытуға негізделген бакалаврдың негізгі кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда әр түрлі театрлық іс-әрекеттерді ұйымдастыруда және пайдалануда практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал ету. Курс аясында студенттер театр іс-әрекеті туралы және оның мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау туралы түсінік қалыптастырады, балабақшада театр ойындарының әр түрін ұйымдастыру технологиясымен танысады, театр іс-әрекеті арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытады, зерттелетін пәнге шығармашылық қатынасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшадағы білім беру үрдісін моделдеу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында мемлекеттік стандарттың орындалуы жағдайында мектепке дейінгі баланы тәрбиелеу мен тәрбиелеу тұжырымдамасы тұрғысынан студенттердің теориялық білімі мен практикаға бағытталған дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында студенттер мектеп жасына дейінгі педагогика саласындағы ғылыми білімнің негізгі жүйесін, қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін қалыптастырады; жеке тұлғаға бағдарланған білім беру мен оқыту жағдайында балалармен жұмыс істеу білімі, дағдылары мен дағдылары; мектепке дейінгі білім беру жүйесін құқы��тық және бағдарламалық қамтамасыз етуді білу; мектепке дейінгі ұйымдар үшін мемлекеттік стандарттың мазмұны туралы; бағдарламаның міндеттері мен мазмұнына байланысты балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баланы мектепке дайындаудың технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері: балаларды мектепке даярлаудың ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, студенттердің теориялық негіздерін игеруі және мектепке дейінгі балаларды жүйелі, ұйымдасқан оқытуға бастауыш мектепке оқытудың заманауи әдістерін қолданумен танысу. Курс аясында студент мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығының негізгі мәселелерін қарастырады, мектеп жасына дейінгі балаларды жаңа білім беру жағдайларына сәтті бейімделуге және бір білім деңгейінен екінші деңгейге адамгершілікке (ыңғайлы) көшуді құруға баланы мектепке дайындаудың заманауи әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: заманауи мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуының негізгі сипаттамалары, оны балабақша мен бастауыш мектепте балалардың дамуы тұрғысынан жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы білімді ғылыми түсіну арқылы құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курс аясында қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуының мәні мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады; мектепке дейінгі және бастауыш білім стандарттарын талдау мүмкіндігі; мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің білім беру бағдарламаларын және балаларды бастауыш мектепке сәтті бейімдеу үшін оқыту әдістерін енгізу тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі және робототехника
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің, болашақ балалар білім беру ұйымдарының тәрбиешілерінің жаңа буын дизайнерлерін қолдану арқылы баланың жеке басының шығармашылық қабілетін дамыту үшін қоршаған ортаны жобалау және салу саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс аясында студент оқу робототехникасын қолдана отырып сабақтардың өткізілуімен танысады, білім беру робототехникасының мектеп жасына дейінгі балалардың жан-жақты дамуына әсері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориялары мен технологиялары саласында арнайы кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру және мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесін дамыту саласындағы кәсіби педагогикалық міндеттерді шешуге практикалық дайындығы. Курс аясында мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы саласындағы ғылыми білімнің негізгі жүйесі қалыптасады; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі процесін жобалау, салу және диагноз қою қабілеті дамиды; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі саласындағы кәсіби педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын игеру; болашақ мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі тануын қалыптастыру және педагогикалық қызметте шығармашылық өзін-өзі тануға деген ұмтылыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON2

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру; баланың барлық қызмет түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.

  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдану.

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың кешенді бағдарламаларының элементтерін, ерте және мектепке дейінгі балалық шақта педагогика білімін қолдана отырып жасау және іске асыру; мектепке дейінгі мекемедегі тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқушылардың жеке басын тәрбиелеу және рухани-адамгершілік дамыту мәселелерін шешеді, заманауи әдістер мен технологияларды, оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    Инклюзивті технологияларды қолдана отырып, әртүрлі жастағы балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тәрбиелік қызметін ұйымдастырады

  • Код ON6

    Мектепке дейінгі білім берудің біртұтас педагогикалық процесін жүргізу, дамып келе жатқан шығармашылық орта құру, мектеп жасына дейінгі балалардың білімін, дағдыларын қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін (ойын, оқу, пәндік, көркемдік өнімді, мәдени және бос уақытты) ұйымдастыру және тұлғааралық, топтық өзара әрекеттесуді және пайдалануды қамтамасыз ету қазіргі заманғы білім беру технологиясын қолдану

  • Код ON7

    Педагогикалық диагностика технологияларына ие болу және мектепке дейінгі білім мазмұнын сауатты кіріктіре білу, мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес түрлі әдістер мен технологияларды қолдану.

  • Код ON8

    Диагностикалық және коррекциялық даму міндеттерін шешуге, балалардың формальды және бейресми топтарының топтық дамуының ерекшеліктері мен деңгейіне әлеуметтік-психологиялық диагностиканы жүргізуге, балалардың дамуының қалыпты ағымына кедергі келтіретін интеллектуалдық, жеке және эмоционалды-еріктік белгілерді диагностикалауға мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолдана алады

  • Код ON9

    Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.

  • Код ON10

    Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON11

    Баланы мектепке даярлау процесін ұйымдастыруға қажетті негізгі әдістер мен әдістерді қолданады, балаларды мектепке даярлау процесіне психо-диагностика, психокоррекциялық, психологиялық қолдау жүргізеді және диагностика нәтижелерін талдайды, балаларды мектепке дайындау деңгейі туралы мәліметтер жинайды және баланың мектепке дайындығын бақылап, білім беру ұйымында оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың оқу процесіне бейімделуіне жағдай туғызады.

  • Код ON12

    Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып жобалау мен зерттеуді қоса, балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастырады және басқарады

  • Код ON13

    Балалардың ынтымақтастығын ұйымдастырады, белсенділігі мен бастамашылдығын, оқушылардың тәуелсіздігін, шығармашылық қабілеттерін дамытады

  • Код ON14

    Әртүрлі жастағы балалардың дамуы, қарым-қатынасы, іс-әрекеті үшін диагностикалық әдістерді қолдану, тәрбие жұмысында ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынаста көрінетін мектеп жасына дейінгі балалардың жеке ерекшеліктері туралы мәліметтер жинау.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top