Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в ОАИУ

Пәндер

  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена

    «Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена» -мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын қорғауға және нығайтуға, үйлесімді физиологиялық дамуға және ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жақсартуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды дұрыс қолдану мақсатында бала ағзасының сыртқы ортамен өзара іс-қимылын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе (педагог пен тәрбиешінің қызметі)

    «Педагогикалық мамандыққа кіріспе (педагог пен тәрбиешінің қызметі)» пәні студенттерді мектепке дейінгі ұйым педагогының (тәрбиешінің) кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы алғашқы білімдерімен қаруландыруға бағытталған. Балалардың дамуына қатысты құндылық кәсіби көзқарастардың дамуына және мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің (тәрбиешінің) жеке басының кәсіби маңызды қасиеттерін тәрбиелеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дидактика

    «Дидактика» пәні оқыту процесінің әдіснамалық негіздерімен, заңдылықтарымен және оқыту процесінің принциптерімен, оқыту мазмұнымен; оқытудың жоспарланған мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістермен, ұйымдық нысандармен және құралдармен, ойлау қабілетін жандандыру тәсілдерімен білім алушылардың қызметімен таныстырады. Оқу процесінің барысы мен нәтижелерін анықтайтын тәуелділіктерді ашады. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогикалық қызметінде заманауи дидактикалық технологияларды қолдануға дайындығын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы

    «Мектепке дейінгі педагогика тарихы» пәні мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасу және даму кезеңдерін зерттейді, сыни шығармашылық педагогикалық ойлауды дамытады, мектепке дейінгі білім беру жүйесінің болашақ мамандарының дүниетанымдық және педагогикалық мәдениетін арттырады, олардың оқыту мен тәрбиелеу мазмұнының принциптерін, әдістерін, нысандарын тереңірек түсінуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі үйымдарда инклюзивті білім беру

    Пән мектепке дейінгі мекемелерде қалыпты және дамуында ауытқуы бар балаларды бірлесіп оқыту мен тәрбиелеуді іске асыру туралы, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың міндеттері мен мазмұны туралы теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Даму кемістігі бар балаларды мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйелері саласындағы студенттерді қажетті біліммен қаруландырады және түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балаларды мектепке дайындаудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен әдістемесі

    Пән балаларды мектепке дайындауды психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориялық негіздерін, мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындығын қалыптастыру ерекшеліктерін зерттейді. Балалар ұжымын ұйымдастырудың, мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық іс-әрекеті барысында Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен әдістерімен, сондай-ақ мектепке дайындалу мотивациясын қалыптастыру әдістерімен таныстырады. Мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дайындаудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы тәрбие негіздері

    «Отбасы тәрбие негіздері» пәні отбасының пайда болуының негізгі теорияларын, балалар мен ата-аналар қатынастарының түрлерінің жіктелуін зерттейді, отбасының психологиялық диагностикасын, отбасы мен оның жеке мүшелеріне психологиялық кеңес беру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    «Әлеуметтік педагогика» курсының пәні мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-педагогикалық қызметінің, әлеуметтік тәрбиесінің және әлеуметтенуінің заңдылықтары мен ерекшеліктері болып табылады. Курсты оқу барысында әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әртүрлі технологияларын қолдану, әлеуметтік ауытқуларды анықтау және себептерін, сондай-ақ олардың алдын алу жолдарын талдау дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға және кәсіби педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, әдіснамасы және педагогика құрылымы туралы білімді игеруге бағытталған. Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі, Кәсіби шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепке дейінгі мекемеде білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фарабиден рухани сабақтастық Абайға дейін

    Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балабақшадағы сауат ашу

    «Балабақшадағы сауат ашу» пәні жазу мен оқуды меңгеруге дайындалудың мақсатты, жүйелі процесін қарастырады. Курс тілдің символдық жүйесімен танысуға, оқу дағдыларын қалыптастыруға, қолды жазуға дайындауға бағытталған. Балалардағы бастапқы лингвистикалық идеяларды дамыту әдістерін, сөздің, сөйлемнің не екенін және олардың қалай құрылатынын түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысы теориясы мен әдістемесі

    Пән мектепке дейінгі ұйымның болашақ педагогының балалармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы тәрбие дағдыларымен: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық, мектепке дейінгі балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және шығармашылық қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті

    «Мектепке дейінгі білім беру менеджменті» пәні білім берудегі менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім беру менеджменті қызметінің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент тұжырымдамасының даму тарихын, басқару ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Пән әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың жай-күйін, заңдылықтары мен даму және олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасын салыстырмалы түрде қарастырады, ұлттық білім беру жүйелерін шетелдік тәжірибені қолдану арқылы өзара байыту тәсілдері мен формаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» пәні студенттерді этнопедагогиканың мәні мен ерекшеліктерімен таныстыруға, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, жас ұрпақты тәрбиелеуде адамдардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын насихаттауға және ұлттық өзін-өзі тануды өзін-өзі актуализациялауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбиешінің педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті

    «Тәрбиешінің педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті» пәні тәрбие-педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас процесінің теориялық негіздері мен ерекшеліктерін түсінуді дамытады. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетінің практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Мұғалімнің өзін абыроймен және жағдайға сәйкес ұстау, ойлардың, сезімдердің, ұмтылыстардың мазмұнын жеткізу; оқушылармен және ұжыммен қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі

    «Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі» пәні мектепке дейінгі ұйымдарда қоршаған ортаны зерттеу кезінде дидактикалық материалдарды дайындау мәселелерін зерттейді. Қоршаған әлемді зерттеу процесінде дидактикалық материалдарды қолдану дағдылары мен құзыреттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалар қолының ұсақ моторикасын дамыту әдістемесі

    «Мектепке дейінгі жастағы балалар қолының ұсақ моторикасын дамыту әдістемесі» пәні баланың дамуындағы қол моторикасын дамытудың маңыздылығын, ерте және кіші мектепке дейінгі балалық шақтағы ұсақ моториканы дамытудың ерекшеліктерін, қол моторикасын дамытуға арналған ойындар мен жаттығуларды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты-білім беру процесінде бағалаудың рөлін, түрлері мен орындарын анықтау. Тұлғаға бағытталған білім беруді бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың маңыздылығын, мақсаттары мен ережелерін қарастыру. Критерийлерге негізделген бағалауды сипаттау және кәсіби қызметте білімді пайдалану. Оқушылардың үлгерімін саралауды түсіндіру (диагностика, қалыптастыру, жиынтық).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың тіл дамыту теориясы мен технологиясы

    «Мектепке дейінгі жастағы балалардың тіл дамыту теориясы мен технологиясы» пәні оқушылардың сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процесі туралы ғылыми білімдерін қалыптастырады. Мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің грамматикалық жағын қалыптастырудың тиімді әдістері мен әдістерін игеруге ықпал етеді. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту саласында заманауи бағдарламаларды іске асырудың әдістемелік және практикалық дағдыларының кешенін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымда математиканы оқыту әдістемесі

    «Мектепке дейінгі ұйымда математиканы оқыту әдістемесі» пәні мектепке дейінгі мекемеде математиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін зерттейді. Пән математиканы оқытудың заманауи әдістері мен интерактивті әдістерін қолдана отырып, мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы оқыту негіздері бойынша мектепке дейінгі тәрбиешінің кәсіби-теориялық дайындығының сапалы деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту

    «Мектепке дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту» пәні М.Монтессори жүйесінің негізгі теориялық ережелері туралы жүйелік идеяларды зерттейді, Монтессори жүйесіндегі мұғалімнің рөлін, оның педагогикалық тәсілдерінің ерекшелігін көрсетеді, Монтессори педагогикасының негізгі оқу бөлімдерін игеруге және оларды практикада қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым - қатынас психологиясы

    «Қарым-қатынас психологиясы» курсы қарым-қатынас заңдылықтары мен механизмдерін, жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық ерекшеліктерін, іскерлік келіссөздерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде, мұғалімнің практикалық қызметіндегі өндірістік қатынастарды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі

    Курс өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы жалпы ұғымдарды, өсімдіктер мен жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын, балалардың дамуындағы қоршаған ортаның маңыздылығын қарастырады. Балаларды табиғатпен таныстыру әдістерімен, жабайы табиғат бұрышының құрылымымен таныстырады. Оны зерттеудің негізгі мақсаты мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының Болашақ қызметкерлерінің мектеп жасына дейінгі балаларда табиғат объектілері мен құбылыстары туралы идеяларды қалыптастыру процесі туралы, балаларды тірі және жансыз табиғатпен таныстыру бойынша педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны туралы ғылыми білімді игеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардағы математикалық түсініктерді дамыту теориясы мен технологиялары

    «Балалардағы математикалық түсініктерді дамыту теориясы мен технологиялары» пәні мектепке дейінгі жастағы математикалық түсініктерді дамыту теориясы мен әдіснамасының және мектеп жасына дейінгі балалардағы математикалық қабілеттерді дамыту теориясының негізгі категорияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалау әдістері

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалаудың пәнін, мақсаттарын, міндеттерін, принциптерін, әдістерін зерттейді. Адам дамуындағы нормалар мен ауытқулар ұғымдарын, педагогикалық мәселелерді және оларды шешу жолдарын қарастырады. Гуманистік бағдарланған кәсіби дүниетанымды, түзету педагогикасына кәсіби қызығушылықты қалыптастырады. Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем оқу

    «Көркем оқу» пәні студенттердің сөйлеу техникасын жетілдіруге, балаларға мәнерлеп оқу мен айтумен байланысты іскерліктер мен дағдыларды практикалық меңгеруге ұмтылады; студенттерден мәтіннің идеялық-эмоционалдық мазмұнын дұрыс түсінуге және оны дыбыстық сөзде бейнелеуге қол жеткізуге көмектеседі. Сөйлеу техникасы бойынша алған білімдерін мәнерлеп оқу және балаларға айту, басқалармен қарым-қатынас жасау кезінде практикалық қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    «Балалар әдебиеті» курсы Балалар әдебиетінің теориялық және практикалық негіздерін зерттейді, тақырыптардың, мәселелердің өзіндік ерекшеліктерін, балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін ашады. Тақырып пен идея, сюжет және көркем шығарманың құрамы ұғымдарын қарастырады Пән баланың дүниетанымына бағытталған және оның жеке басын қалыптастыруға бағытталған. Эстетикамен қатар ол білім беру және тәрбие функцияларын орындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда интерактивті оқыту технологиясы

    «Мектепке дейінгі ұйымдарда интерактивті оқыту технологиясы» пәні интерактивті технологиялардың түсінігі, түрлері, маңызы; мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолданудың заманауи тәсілдері; білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолдану шарттарын қарастырады. Оқытуда заманауи интерактивті технологиялардың кең спектрін қолдана алатын мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтарын даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдардың әдіскері жұмысының технологиясы

    Пән мектепке дейінгі әдістемелік жұмысты басқарудың бағыттары мен принциптерімен таныстырады. Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің болашақ бакалаврларының педагогикалық және әдістемелік жұмысының міндеттерін, мектепке дейінгі мекемедегі әдістемелік жұмысты басқару әдістерін қарастырады. Мектепке дейінгі мекемеде әдістемелік кабинеттің жұмысын ұйымдастыру, семинарлар мен практикумдарды ұйымдастыру және өткізу, мектепке дейінгі мекемеде инновациялық бағыттардың дамуына талдау жасау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың мәдени тынығуын ұйымдастыру

    Пән студенттерде балалардың мәдени демалысын ұйымдастыру, балаларға арналған мәдени-бұқаралық іс-шараларды құру және өткізу дағдыларын қалыптастырады. Пән мәдени-демалыс бағдарламаларын құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеруге, балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    «Балалар психологиясы» пәні балалар психологиясының әдістерін және мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық даму заңдылықтарын зерттейді, балалар психологиясы саласындағы зерттеулерді, отандық және шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесін қарастырады, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалар психикасының көрінісін анықтайды және талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалармен өзара әрекеттесудің тиімді әдістері

    Пән балалармен өзара әрекеттесудің әртүрлі әдістерін ұйымдастырудың және қолданудың педагогикалық және психологиялық дағдыларын қалыптастырады. Тәрбиеші мен баланың қарым-қатынасын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия

    «Арт-терапия» пәні әлемдік және отандық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жай-күйі, арт-терапияның теориялық негіздері туралы білім жүйесі туралы түсініктерді қалыптастырады; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында арт-терапевтік әдістерді өз бетінше іріктеу және қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті

    «Сөйлеу мәдениеті» курсы ауызша және жазбаша тілдің лексикалық нормаларын, Іскерлік риторика негіздерін біріктіретін ұғымдарды қарастырады. Қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында экспрессивті тілдік құралдарды қолдану, белгілі бір функционалдық-семантикалық тиістілік пен белгілі жанрлардың ауызша және жазбаша мәлімдемелерін, монологиялық және диалогтық мәтіндерін жасау; көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін сақтау; тілдік нормаларға сәйкестік тұрғысынан өзінің және басқалардың сөйлеуін бағалау; тілдік өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық мазмұны бар дидактикалық ойындар

    «Математикалық мазмұны бар дидактикалық ойындар» пәні математика негіздерін зерделеу кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау қабілетін, сөйлеуін, қиялын, эмоцияларын дамытуға бағытталған. Балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту дағдыларын игеруге, олардың математикалық қабілеттеріне деген сенімділікті дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анимациялық-тынығу қызметін ұйымдастыру

    «Анимациялық-тынығу қызметін ұйымдастыру»пәні мектепке дейінгі мекемелерде анимациялық-бос уақытты ұйымдастыру әдістерін зерттеуге бағытталған. Анимацияны, анимациялық-демалыс қызметін ұйымдастырудың белсенді әдістерін, нысандары мен құралдарын тиімді пайдалану үшін мектепке дейінгі мекемелер педагогтарының кәсіби құзыреттіліктері мен жеке-кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім беру теориясы мен әдістемесі

    «Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің мазмұны, әдістері мен формалары туралы білім жүйесін қалыптастырады. Музыкалық шығармаларды талдау, балалармен ойнау және балалардың өзіндік музыкалық белсенділігін ынталандыру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекпен оқытудың теориясы мен әдістемесі

    «Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке баулу теориясы мен әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке баулуды ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі туралы білім жүйесін қалыптастырады, балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтауға дайындығын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметінің теориясы мен әдістемесі

    «Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметінің теориясы мен әдістемесі» пәні мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ қызметкерлерін бейнелеу өнері теориясы мен тарихының негіздерімен таныстырады. Мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік тәрбиелеу әдістерін үйретеді; сурет салуда, мүсіндеуде, аппликациялауда және құрастыруда бейнелеу-экспрессивті құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар шығармашылығының психологиясы

    Балалар шығармашылығының психологиясы шығармашылық белсенділікті, балалардың әртүрлі қызмет салаларында, ең алдымен: ғылымда, техникада, өнерде, сондай-ақ күнделікті Пәннің мазмұны шығармашылық психологиясының дамуына байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Осы курстың контекстінде шығармашылықтың негізгі шетелдік және отандық теорияларды; психикалық функциялар мен эмоциялардың шығармашылық қызметпен байланысын; шығармашылық белсенділікті ынталандыруды және т.б. зерттейді. Шығармашылық қабілеттерді диагностикалаудың принциптері мен әдістері, балалардың жаңа, ерекше қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін баланың шығармашылық әлеуетін дамыту зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пән мектепке дейінгі тәрбие жүйесіндегі дене тәрбиесі мен дене шынықтыру жүйесінің қалыптасу мәселелерін, мектеп жасына дейінгі баланың моторикасын өзін-өзі жетілдіру процесінде дене жаттығуларының рөлін зерттейді. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту үшін дене жаттығуларын қолдану, теориялық және практикалық сабақтарда жаттығуларды қолдану, күндізгі балалардың моторикасын ұйымдастыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбек

    Бұл пән студенттерде мектеп жасына дейінгі балаларда көркем еңбек сабақтарын ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ әртүрлі материалдарды өңдеу негіздеріне оқыту әдістерін қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық этика

    «Педагогикалық этика» пәні педагогикалық моральдың ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық еңбек саласындағы адамгершіліктің жалпы принциптерін іске асыру ерекшелігін, оның функцияларын, принциптердің, этикалық категориялар мен ережелердің мазмұнының ерекшелігін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    «Педагогикалық шеберлік» пәні мұғалімге тән оқушыларға әсер етудің Жеке және кәсіби маңызды қасиеттері мен білімдерін, дағдыларын, техникасын қарастырады. Педагог пен білім алушының өзара іс-қимыл технологияларының интегралды жиынтығын, сабақтарды өткізу әдістері мен тәсілдерін, педагогтың коммуникативтік құзыреттіліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    «Арнайы педагогика» пәні тәрбиелеу мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістеріне мұқтаж денсаулығында ерекше қажеттіліктері бар баланың даралығын дамыту процесін басқарудың мәнін, заңдылығын, тенденцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық ойлауды дамыту

    «Мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық ойлауды дамыту» пәні мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық ойлауды дамытудың теориялық негіздерін, атап айтқанда «Ойлау» ұғымын, логикалық ойлауды дамыту ерекшеліктерін, оның дамуының педагогикалық шарттарын зерттейді. Дидактикалық ойындар мен жаттығулар, ойын-сауық дидактикалық материалды кешенді пайдалану арқылы мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық ойлауды дамытудың тетіктері мен шарттары туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамытудың жас және жеке ерекшеліктерін анықтай алады, мектеп жасына дейінгі балалардың қолының ұсақ моторикасын дамыту құралдарын жүйелейді және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуда Монтессори принциптерін қолдана алады. Мектепке дейінгі ұйымдардың әдіскері жұмысының технологияларын біледі және қолданады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық даму процесін олардың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес жобалауға, педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналардың балалармен тиімді тұлғааралық қатынастарды құру мәселелері бойынша психологиялық-коммуникативтік жұмысын жүзеге асыруға қабілетті. Қоршаған әлемді тану үшін дидактикалық материалды дайындаудың заманауи бағдарламалары мен әдістерінің алуан түрлілігіне еркін бағдарланған.
  • Пәндік салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады. Өз қызметінің нәтижелерін бағалайды, академиялық адалдық қағидаттарын және мәдениетін ескере отырып, орындалған зерттеулердің нәтижелері бойынша ғылыми есептер, шолулар, жарияланымдар жасайды және дайындайды.
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім беру құралы ретінде бейнелеу өнерін, көркем еңбекті, арт-терапия мен дене шынықтыру мүмкіндіктерін пайдаланады. Білім беру мүмкіндіктеріне, баладағы ауытқулардың дәрежесі мен ауырлығына сәйкес тиімді педагогикалық процесті құру үшін педагогикалық шеберлік пен педагогикалық этиканы меңгерген.
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихын, дидактика және әлеуметтік педагогика әдістерін қолдана отырып, мектепке дайындалу үшін балаға және оның отбасына уақтылы психологиялық-педагогикалық көмек және қолдау көрсетеді.
  • Музыкалық тәрбиенің әдістерін, логикалық ойлау мен оқу дағдыларын дамытуды, баланың бос уақытын және мәдени демалысын ұйымдастырудың негізгі бағыттарын қолдана отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық әлеуетін ашуға қабілетті.
  • Тарихи құбылыстар мен оқиғаларды сипаттау үшін фактілерді білуді көрсетеді, шындықты философиялық түсінудің ерекшеліктерін, қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіреді. Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан талдайды.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сауаттылығын оқыту процесінің ерекшеліктерін анықтай алады, әртүрлі этномәдени топтардағы педагогикалық құбылыстар мен процестерді талдай алады, оларды бір-бірімен салыстыра және салыстыра алады. Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешілері мен мамандарының жұмысын үйлестіре алады.
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың интерактивті формалары мен әдістерін қолдану ерекшеліктерін біледі. Балалар психологиясы, диагностика әдістері және барабар психодиагностикалық құралдар туралы білімді қолдана отырып, тәрбие жұмысындағы жас және жеке ерекшеліктерді ескереді.
  • Сабақтарды ұйымдастырудың заманауи әдістері мен формаларын, тәрбие жұмысының мазмұнының теориялық негіздерін және мектепке дейінгі мекемедегі тәрбие процесін ұйымдастыру технологиясын біледі және түсінеді. Оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін таңдайды және қолданады.
  • Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді. Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолданады.
  • Тұрақты азаматтық және адамгершілік ұстанымын, кәсіпкерлік қабілеттерін көрсетеді. Қауіпсіз кәсіби қызметті қамтамасыз ету және зерттелетін саладағы мәселелерді шешу үшін салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, көшбасшылық қасиеттер мен сыни ойлау дағдыларын көрсетеді, мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті оқытуды іске асыру үшін коммуникативтік әдістер мен педагогикалық қарым-қатынас технологияларын сауатты қолданады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың функционалдық, физикалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оларды тәрбиелеуге, оқытуға және денсаулығын сақтауға оңтайлы педагогикалық тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білімі бар. Зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті мамандыққа және дағдыларға деген адалдығы бар.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top