Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Түлектерді мектепке дейінгі мекемеде стандарт талаптарына сай оқу-тәрбие жұмысын ғылыми-әдістемелік, психологиялық-педагогикалық тұрғыдан ұйымдастыру, басқару жұмыстарын жоспарлай және жүзеге асыра білуге даярлау. 2. Түлектерді мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастырылған оқу қызметтері мен ойын, еңбек әрекеттерін құзіреттілік тұрғыдан жүзеге асыра білуге даярлау. 3. Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті маман болу үшін қажет болатын жоғары шығармашылық потенциалы мен әлеуметтік дағдылары, арнайы құзіреттіліктері қалыптасқан тұлға болуға жағдай туғызу. 4. Мектепке дейінгі ұйымдағы Түлектердің төмендегідей әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру: толеранттылық, креативтілік, коммуникативтілік, сыни ойлау, командамен жұмыс жасай білу, кәсіби қызметінде тұрақты түрде жоғары нәтижеге ұмтылу, нәтижеге бағыттала білу, азаматтық жауапкершілік.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Мектепке дейінгі балалардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Балалардың дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары. Жас ерекшелік физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы: жүйке жүйесі, тірек-қимыл аппараты, көру және есту органдары, жүрек-қантамыр жүйесі, тыныс алу органдары, ас қорыту органдары, эндокриндік жүйе, мектепке дейінгі жастағы балалардың бөліп шығару жүйесі. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының сыртқы ортасын ұйымдастырудың гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 4

    Балалар психологиясы пәнi және мiндеттерi. Шетел және отандық психология ғылымындағы баланың психикалық даму тұжырымдамасы. Балалар психологиясы ғылымы әдістері мен принциптері. Туғаннан және 6 жасқа дейінгі баланың психикалық дамуына жалпы сипаттама. Мектепке дейінгі балалардың психикалық ерекшелегі. Мектепке дейінгі баланың танымдық үдерісінің дамуы. Танымдық үдеріс және балалардың мінез-құлқы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері (Бизнес, экология және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің заңы, қоршаған орта. Кәсіпкерліктің экономика, саясат, заңнамаға байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескеретін бизнестің ұйымдық-құқықтық формалары. Кәсіпкерлік компанияны ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Адамның ішкі әлемі: бірегейлігі, ресурстары. Тұлғаның рухани мәдениеті. Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың өзін-өзі дамыту.«Өзін-өзі тану» пән болашақ педагогтің рухани мүмкіншіліктерін, оның тұлға ретіндегі, мәдениет, әлеуметтік және кәсіби шығармашылық субъектісі ретіндегі мәнін дамытуды және байытуды көздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Генезис және инклюзивті білім беруді дамыту кезеңдері. Мектеп жасындағы балалардың физикалық және зияткерлік дамуының бұзылуының сипаттамасы. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық ерекшіліктерін есепке ала отырып әзірлентін оқытудың жеке бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік ұжымды басқару негіздері. Педагогикалық басқарудың негізгі қызметтері. Педагогикалық басқару сапасының көрсеткіштері. Мектепке дейінгі білімді басқарудың ұйымдастырушылық-құқықтық базасы және құрылымы. Мектепке дейінгі ұйым меңгерушісінің басқару еңбегінің мәні, тұлғасына қойылатын талаптар, басқару стилі. Педагогикалық талдау, жоспарлау, ұйымдастыру.Педагогикалық үдеріске әдістемелік жетекшілік. Мектепке дейінгі білім әдіскеріне қойылатын кәсіби талаптар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Педагогикалық зерттеудiң теориялық негiзi. Тәрбиеші педагогтың әдіснамалық мәдениеті. Ғылыми зерттеудің түрлері. Ғылыми зерттеудiң кезеңдерi.Теориялық және эмпирикалық ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері (бақылау, сауалнама, әңгімелесу, рейтинг және т.б.). Педагогикалық эксперимент, оның ғылыми зерттеу жүйесіндегі орны. Эксперимент нәтижесінің мониторингі. Студенттердiң ғылыми зерттеу жұмысының түрлерi. Диплом жұмысының құрлысы мен мазмұны. Дипломдық жобаның ғылыми аппараты

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленетін студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген кәсіптік-бағдарлы оқыту, қосымша кәсіби білім алу, лексикалық минимум алу, терминологияны оқу, студенттерді ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өз бетінше оқуға дайындау, кәсіби тілде қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шетел тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шетел тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағытталған шетел тілін трансформациялау және дифференцациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Мектепке дейiнгi педагогика пәнi, мақсаты, мiндетi. Балалардың дамуы және оларды тәрбиелеу туралы қазіргі отандық және алыс-жақын шетел теориялары. Тұтас педагогикалық үдеріс: теориялық негізі, мәні, оның компоненті. Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру. Сәби шақтағы балалардың дамуы және оларды тәрбиелеу. Дене, әлеуметтік, танымдық, көркемдік-эстетикалық дамуы, еңбек, құқықтық, экономикалық, сенсорлық тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. Балабақшадағы дидактика. Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлғаға бағдарланған білім. Балалардың құзыреттілік дамуының индикаторы, оның қызметі, құрылымы, сипаттамасы. Мектепке дейiнгi балалардың ойын іс-әрекеті. Балалар ойыншығы, оның жіктелуі. Заттық дамытушы ортаны құру. Баланы мектепке дайындау. Мектепке дейiнгi ұйым мен мектептің сабақтастығы. Мектепке дейiнгi ұйым және отбасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жұмыс технологиясы
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік көмек көрсету қызметі. Мектепке дейінгі мекемелердегі әдістемелік кабинеттер жұмысының мазмұны, құрылымы, міндеттері. Мектепке дейінгі мекемелердегі әдістемеші жұмысының қойылатын талаптар. Әдістемеші жұмысының мазмұны,жобалау,моделдеу. Мектепке дейінгі мекемелерде кеңістік-заттық орта қалыптастырудағы,кадрлардың кәсіби,өзін-өзі танытуда жағдай туғызудағы қызметі.Педагогикалық ғылым нәтижелерінің жетістіктерін тәжірибеге енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалар психотерапиясы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балалар психотерапиясы псхология ғылымының саласы ретінде. Мектепке дейінгі жастағы балалар психотерапиясы пәніне кіріспе. Психотерапиялық зерттеуді ұйымдастыру принципі, патопсихологиялық зерттеу әдістері. Сананың бұзылуы. Клиникалық практикадағы аномалиялық зерттеу. Ерте балалық шақта кездесетін ауытқушылықтар. Негізгі психикалық аурулар, оларды емдеу және профилактика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тұтас педагогикалық үрдістегі тәрбие. Бала тәрбие объектісі мен субъектісі. Балабакша тәрбиешісі.Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың ақыл-ой тәрбиесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың адамгершілік тәрбиесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың эстетикалық тәрбиесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың еңбек тәрбиесі. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әрекеттестігі. Балабақша мен мектептің тәрбие жұмысындағы сабақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балаларды мектепке дайындаудың психологиялық- педагогикалық негіздері.
    Несиелер: 4

    Балалардың мектепке дайындығын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық теориялық негіздері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепке дайындығын қалыптастыру ерекшеліктері.Мектепке дейінгі жастағы баланың мектепке дайындығын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері. Мектепке дейінгі балаларды мектепке дайындау жұмысының формалары мен әдістерін қолдану жолдары.Балаларды мектепке дайындауға ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IТ / Педагогикалық анимация
    Несиелер: 4

    Білім берудегі жаңа технологиялардың түрлері. Инновациялық және интерактивті оқыту түрлері, оларды қолдану әдістемесі, принциптері, қойылатын талаптар. Педагогикалық анимацияның мәні, құрылымы, мақсаттары мен міндеттері. Педагогикалық анимацияның негізгі функциялары. Болашақ тәрбиешілерге анимациялық бағдарламаларды құруды үйрету әдістемесі. Компьютерлік техниканы қолдану жолдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіби көшбасшылық негіздері. Көшбасшылық ұғымы. Көшбасшыға кәсіби қызметте қажетті сапа. Жеке тұлғаның сапасын диагностикалауды жүзеге асыру.Мектепке дейінгі жастағы балалардың бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру.Мектепке дейінгі жастағы балалардың көшбасшы қасиеттерін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дефектология негіздері және логопедия
    Несиелер: 5

    Дефектология курсының мазмұны, мiндеттерi.Сурдопедагогика. Тифлопедагогика.Логопедия.Мектепке дейiнгi кемтар балаларды (зағип, керең, ақыл-ойы кем) тәрбиелеу ерекшелiгi.Кемтар балалардың үйлесiмдi дамуы.Логопедия ғылымы.Тiл мүкiсiнiң пайда болу принциптерi.Тiл мүкiсiнiң классификациясы. Дыбыстардың бұзылуы, оның пайда болу себептерi. Дыбыстаудың физиологиялық кемшiлiктерi. Тiл кемiстiгi бар балалармен жұмыс iстеу ерекшелiгi.Мектеп жасына дейінгі балалардың тiлiн логопедиялық зерттеу әдiстерi.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ойын және драматизациясы
    Несиелер: 4

    Ойынның теориялық негіздері, ойын мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде, ойын түрлері, ойын арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары, ойынға басшылық жасау, ойын әрекетін ұйымдастыру әдістемелері. Сюжеттік- рольді ойындарды ұйымдастыру әдістемесі, шығармашылық және ережелі ойындарды ұйымдастыру әдістемесі, мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл-қозғалыс ойындарды ұйымдастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тіл дамыту әдістемесі пәннiң мiндеттерi, мазмұны. «Балабақшадағы тіл дамыту әдістемесі» курсының мектепке дейінгі тәрбие бойынша маман дайындау жүйесіндегі орны. Қазақстан және шетелдегі тіл дамыту әдістемесінің дамуы. Көп тілділік жағдайында мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі. Вариативтік бағдарламалар мазмұнындағы тіл дамыту бөліміне талдау (Қайнар, Қарлығаш т.б). Баланың сөздiк қорын молайту әдiстемесi.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі пәннің міндеттері. Биосфера және оның шекаралары.Адам және тірі ағза. Тірі ағзаның тіршілік ортасы. Ағзаның тіршілігі.Өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы жалпы ұғым. Экологиялық факторлар.Табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылығы.Өсімдіктер мен жануарларды қорғауға экологиялық жауапкершілік.Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт ойындарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Ұлттық спорт түрлері. Халықтық-ұлттық және бұқаралық спорт түрлерінің даму тарихы. Халықтық ұлттық спорт түрлері. Ұлттық спорт түрлері мен бұқаралық спорт түрлері. Ұлттық спорт түрлерінің адамның дене күші мен рухани дамуына әсері. Ұлттық ойындарды ұйымдастыру әдістері. Әр түрлі жастағы топтарда ұлттық ойындарды ұйымдастыру ерекшеліктерін ескеру. Сабақтар мен жаттығуларды өткізу және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі пәнге сипаттама және курстың мiндеттерi.Мектепке дейiнгi балалардың математикалық қарапайым түсiнiктерiн қалыптастыру курсының теориялық негiздерi. Математикалық түсініктерін қалыптастыруда амплификациялық принцип, тұлғаға бағдарлы тұғыр, дамыта оқытуды жүзеге асыру. Мектепке дейiнгi балалардың санау, есептеу, пішін, заттың көлемі, кеңістіктегі орыны және уақытты қатынасымен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология пәні және әдістері, негізгі зерттеу облысы.Әлеуметтік психологияның негізгі парадигмалары, теориялық және қолданбалы міндеттері.Қарым-қатынас психологиясы. Сөйлеудің мақсаты, мазмұны және құралдары. Шағын топ негізгі өлшемдері, әлеуметтік өлшемдік құрылымы.Топтық бірлестік. Тұлғаның әлеуметтік психологиялық мінездемесі. Әлеуметтендіру және бейімделу ұғымы.Тұлға тәртібінің психологиялық тетігі. Әлеуметтік психологиялық диагностика және адамның әлеуметтік жүріс-тұрысын алдын-ала болжау мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Шетел педагогикасы мен мектептерінің тархы. Орта ғасыр дәуіріндегі тәрбие мен мектеп және педагогикалық ойлар. Түрлі елдергі білім беру жүйесінің қалыптасуы, даму және педагогикалық ой-пікірлердің тарихы. Ресей және Қазақстан педагогика тарихы. Оқу-тәрбие ісімен айналысқан көрнекті ойшылдармен, түрлі тарихи дәуірлердегі және халықтардағы педагогтармен таныстыру, жетекші педагогикалық мәселелерді тарихи-салыстырмалы сипатта қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалардың шығармашылық қызметінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық қабілетін дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Балалардың шығармашылық әлеуетін дамытудың теориялық негіздері. Шығармашылық ұғымы. Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балалардың шығармашылық қабілеттерін диагностикалауды жүзеге асыру. Шығармашылық қызметте баланың қиялын қолдану. Шығармашылық қызмет арқылы балалардың дамуын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Әлеуметтік педагогиканың принциптері және тұжырымдамалық идеялары.Әлеуметтік педагогика ғылым ретінде.Әлеуметтік педагогикалық зерттеу әдіснамасы.Тұлға дамуының әлеуметтік ерекшеліктері. Әлеуметтену - әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымы ретінде. Әлеуметтену өнімділігі - әлеуметтенушілік және тәрбиелілік. Отбасы - тұлғаны дамыту мен тәрбиелеуде әлеуметтік мәдени орта ретінде. Әлеуметтік тәрбие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі пәннiң мiндеттерi және оның негiзгi категориялары. Дене тәрбиесінің ұлттық жүйесінің қалыптасуы.Қазақстандағы дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің даму болашағы.Мектепке дейiнгi тәрбие жүйесiнде тән мәдениетiнiң орны.Дене тәрбиесінің құралдары.Сәби шақтағы балалардың дене тәрбиесі.Дене тәрбиесі үдерісінде оқыту, тәрбиелеу және даму негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің (орыс) негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері, міндеттері, принциптері мен әдістері. Тіл ғылымына кіріспе. Фонетика. Фонетикалық тіл деңгейі. Сөздік. Сөз- тілдің негізгі бірлігі. Архаизмдер. Тарихшылар. Неологизмдер. Лексикография. Фразеология. Графика Емле. Ортоэпи. Морфемика және сөзді қалыптастыру. Морфология. Синтаксис.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие теориясының тарихы
    Несиелер: 5

    Тәрбие теориясының тарихы пәнi, мiндеттерi, мазмұны. Құл иеленушілік қоғамдық құрылыстағы тәрбиелеу. Шетелдік жалпы және мектепке дейінгі педагогика тарихындағы мектепке қоғамдық тәрбие. Балалар ұжымдарындағы тәрбиелік технологиялар. Шетелдік және отандық тәрбие теориясының басты мәселелерінің теориялық зерттеулері. Тәрбие түрлерінің ерекшеліктері. Тәрбиенің әдісі, тәсілдері жіктелуі. Тәрбие технологиясы, заңдылықтары. Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы мәселелері және психологиялық-педагогикалық қиын отбасымен жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Отбасының баланың әлеуметтенуіне әсері. Отбасылық қолайсыздықты анықтау және түзетудің негізгі әдістерін жіктеу. Отбасы жағдайына әсер ететін детерминациялаушы факторлар. Отбасылық қарым-қатынастың дезадаптациясының негізгі түрлері. Іскерлік:әлеуметтік жұмыс теориясын салыстыру. Отбасының әр түрлі санаттарының негізгі қажеттіліктерін бөлу. Қиын отбасының түрлері. Қиын отбасымен жүргізілетін психологиялық-педагогикалық жұмыс түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балаларды диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың диагностикалау әдістемесі пәні, мақсаты, мазмұны. Мектепке дейінгі балалардың дамуын диагностикалау педагог іс-әрекетінің негізгі бағыты. Психологиялық және педагогикалық диагностика әдістерінің жіктелуі. Мектепке дейінгі балалармен жұмыста диагностикалық құралдарды іріктеу ұстанымдары. Диагностикалау кезеңдері, оның нәтижелерін рәсімдеу және жинақталған материалдарды сақтау талаптары. Диагностикалау әдістерін іріктеу өлшемдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ойын әрекетін ұйымдастыру әдістері
    Несиелер: 5

    Ойынның теориялық негіздері, ойын мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде, ойын түрлері, ойын арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары, ойынға басшылық жасау, ойын әрекетін ұйымдастыру әдістемелері. Сюжеттік- рольді ойындарды ұйымдастыру әдістемесі, шығармашылық және ережелі ойындарды ұйымдастыру әдістемесі, мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл-қозғалыс ойындарды ұйымдастыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Позитивті психология
    Несиелер: 5

    Позитивті психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазақстандағы және шетелдегі позитивті психологияның даму тарихы мен қазіргі жағдайы. Жеке тұлғаны үйлесімді дамыту мен қиын мәселелерді психотерапиялауда позитивті эмоциялардың маңызы. Позитивті психологияның феноменологиясы: даналық пен білім, адамзатты сүю, әділеттілік, сабырлылық, трансцендент қасиеттері. Гуманистік және экзистенциалды психология позитивті психологиялық идеяларды дамытудың теориялық және әдіснамалық негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиесі және психологиясы
    Несиелер: 5

    Отбасы тәрбиесі және психологиясының мәні. Ата-ананың әлеуметтік-жауапкершілік қызмет әрекеті. Отбасының тәрбиелік және психологиялық мәселелері.Отбасы тәрбиелеу міндеттері, отбасы тәрбиесінің үрдісі, тәрбие ерекшеліктері.Отбасылық тәрбие ережелері, тұрмыс жағдайлары. Халықтық тәжірибе негізіндегі отбасы тәрбиесі, ақын-жыраулардың еңбектеріндегі бала тәрбиесі мәселесі.Отбасы тәрбиесіндегі ата-ананың қызметі және құқықтары.. Отбасы психологиясының ерекшеліктерін,отбасылық қарым-қатынасқа психологиялық тұрғыдан талдау жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негізі
    Несиелер: 5

    Ойынның психологиялық-психологиялық негіздері.Ойын - мектеп жасына дейінгілердің негізгі іс-әрекет түрі.Ойын теориясының дамуы.Ойын теориясының өзекті мәселелері.Балалар ойынының жіктелуі. Шығармашылық ойындар және оның теориялық негіздері. Ойынның теориялық негіздері, ойын мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбиешінің жұмысын психологиялық-педагогикалық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жалпыға міндетті мемлекеттік стандартта мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары. МДҰ педагогтарының құзыреттілігін арттыру. МДҰ дағы педагогикалық үдерістегі дамыту технологиялары. МДҰ тәрбиешінің құзыреттілігін инновациялық технологиялар арқылы арттыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық әрекетін қалыптастырудағы тәрбиешінің рөлі. Тәрбиешінің ата-аналармен жұмысын жетілдірудың жолдары. МДҰ тәрбиешілерінің әдістемелік жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ұлттық құндылықтарын қалыптастыру жолдары
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі ұлттық құндылықтар мен мәдени мұра рөлі. Құнды бағдарлар, тұлғаның адамгершілік негіздері. "Ұлттық құндылық бағдарлары" ұғымының мәні. Мектеп жасына дейінгі балалардың ұлттық құндылықтарын қалыптастыру жолдарының пәндік және тәрбиелік бағдарламалардың әлеуетін анықтау.Мектеп жасына дейінгі балалардың ұлттық құндылықтарын қалыптастыру.Ұлттық құндылық өлшемдерінің моделін, құрауыштарын, өлшемдерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларға қолданылатын денсаулық сақтау технологиялары. Мектепке дейінгі жастағы балалармен денсаулық сақтау технологиясын ұйымдастыру ерекшеліктері. Мектепке дейінгі денсаулық сақтау технологияларын жоспарлау ерекшеліктері. Денсаулық сақтау технологиясы жағдайында танымдық қызметті ұйымдастыру.Мектепке дейінгі ұйымдарда денсаулық сақтау технологияларын ұйымдастыру және оларды жүзеге асыру жолдары. Балабақшада бейімделу кезінде балалардың физиологиялық ерекшеліктерін есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім инновациясы
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесіндегі инновациялық ізденістер мәселесі Кредиттік оқыту жүйесінде интерактивтік әдістерді қолдану жолдары Білім және технологияны оқытудың ғылыми теориялық негіздері. Технологияны оқыту. Технологияны оқытудың мақсаты мен міндеттері Интерактивтік әдістерді қолданудың теориялық негіздері. Жобалау әдісі. Ойындық технология. Ақпараттық оқыту технологиясы Тұлғалық бағдарлы білім беру технологиясы. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінен дидактикалық құралдар жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі топтарда бейнелеу өнерінде пайдаланылатын дидактикалық материалдар және оның түрлері. Дидактикалық материалдың тиімділігі мен маңызы. Бейнелеу өнері бойынша дидактикалық материалдарды дайындау техникасы мен әдістемесі. Мектепке дейінгі топтарда бейнелеу өнеріне үйретудің дидактикалық материал дайындаудың жолдары, оларға қойылатын талаптар. Дидактикалық материалдарды пайдаланудың әдіс-тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Шетел балалар әдебиеті пәні. Қазіргі әлемдегі балалар әдебиетінің орны мен рөлі. Әр түрлі халықтардың мифтерінің ерекшелігі. Шетелдік әдебиетті талдау. Мектепке дейінгі жастағы балаларға қажетті материалдарды іріктеу. Балаларға таңдалған материалды беру. Балалардың шетел әдебиетін меңгеруін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ритмикалық қоғалысқа үйрету әдістемесі
    Несиелер: 4

    Жас ерекшеліктеріне байланысты музыкалы ырғақты қимылдардың түрлері, үйретудің әдістемесі. Жаттығулар, олардың түрлері: ырғақты жүре білуге, ширақ та ырғақты секіруге, пьесаның бөлімдеріне сәйкес қозғалысты өзгертуге, жүгіруге, жеңіл жүре білуге үйрету. Музыканың динамикалық өзгешеліктерін айқындай отырып, қимылға үйрету, халық билерінің элементтерін дәл орындау, дыбыстың динамикасын ажыратуға оны қимыл-қозғалыспен көрсетуге дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі пәнiнiң мақсаты мен мiндеттерi. Бейнелеу өнерiнiң түрлерi және жанрлары.Шетел бейнелеу өнерiнiң даму кезеңдерi.Орыс бейнелеу өнерi. Қазақстан бейнелеу өнерi. Бейнелеу өнері әдістемесінің дамуы. Бейнелеу өнерiнде баланың көркемдiк, шығармашылық қабiлеттерiнiң дамуы.Мектепке дейінгі балаларды отандық және шетел бейнелеу өнері туындыларымен таныстыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түрлі табиғи материалдармен жұмыс технологиясы
    Несиелер: 4

    Түрлі табиғи материалдармен жұмыс технологиясы пәні. Табиғи материал түрлерін оқу және табиғи материалдармен жұмыс істеу ерекшеліктері.Түрлі табиғи материалдармен жұмыс технологиясы. Табиғи материалдармен жұмыс істеу формалары мен әдістері. Дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогичекалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психологияның негізгі принциптері мен заңдылықтары. Адам психикасының дамуы мен оқыту үрдістерінің өзара байланысы. Оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік педагогикалық-психологиялық аспектілері, оқу процесіндегі қарым-қатынас пен оқыту психологиясы, педагогикалық процестегі қарым-қатынас және педагогтың тұлғалық сапалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиетінің қалыптасу, даму жолдары. Балаларға арналған эпостық жырлар. Жыраулық поэзиядағы балалар әдебиетіне тән үлгілер. Ы.Алтынсарин. Абай шығармалары. А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев, Ж.Аймауытов, М.Дулатов. С.Торайғыров, С.Дөнентаев, С.Көбеев. 20-30 жылдардағы қазақ балалар әдебиеті. Соғыс кезеңі, онан кейінгі жылдардағы балалар әдебиеті. М.Әуезов. С.Бегалин. Қазіргі қазақ балалар ақындарының шығармалары. Туысқан халықтар әдебиетіндегі балаларға арналған шығармалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Практикалық психология пәні. Практикалық психология психологиялық ғылымның саласы ретінде. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің моделі. Іскерлік жағдайлардағы қарым-қатынас ерекшеліктері.Тиімді коммуникация кезеңдері. Тиімді технологияларды қолдану Практикалық психология ғылымының даму тарихы, оқу әрекетінің психологиясы, педагогтың тұлғалық сапасы, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балаларды еңбекке үйретудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі балаларды еңбекке үйретудің теориясы мен әдістемесі пәні, міндеті, мазмұны. Еңбек өнерінің негіздері. Мектепке дейінгі топтарда еңбекке үйретуде пайдаланылатын сабақ типтері, еңбек сабағын ұйымдастыру түрлері, еңбек сабағы үстіндегі техниканы пайдалану тәсілдері. Мектепке дейінгі жастағы балаларды еңбекке оқыту әдістемесіне үйрету. Қағаз және картон, металл, табиғи материалмен жұмыс істеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының ауыз әдебиет үлгiлерi, жанры. Қазiргi қазақ әдебиетi және оның даму кезеңдерi. Халық ауыз шығармаларының тарихы, қазақ фольклорының жанрлық құрамы.Ежелгі қазақ әдебиетіндегі көркемдік фольклор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың педагогикалық-психологиялық негізі. Мектепке дейінгі жастағы баланың психикасының дамуы. Мектепке дейінгі балалардың танымдық процестері, олардың дамуы.Мектеп дейінгі жастағы балаларды оқытудың психологиялық - педагогикалық негіздері. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастырудағы жас және жеке ерекшелігін ескеру жайлы білім беру.Мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту.
    Несиелер: 5

    М.Монтессори дидактикалық жүйесі. М.Монтессоридің педагогикалық көзқарасы. Балаларды тәрбиелеудегі М. Монтессори әдістемесінің мәнін зерттеу. М.Монтессоридің бала дамуындағы және қоршаған ортада өзара іс-қимылын жүзеге асыру. Сенсорлық даму аймағын анықтау.Мектепке дейінгі жастағы балаларды Монтессори жүйесі бойынша сенсорлық, логикалық, математикалық және тілдік дамыту аймағын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалды-хор тәрбиесі
    Несиелер: 4

    Музыкалық ән салу мәдениетінің қалыптасуы мен олардың жастардың ән салу аппаратының даму ерекшеліктері. Ән салу дағдыларының қалыптасу мәселелері қарастырылады. Курс кіші жастағы мектеп оқушыларының вокалдық және хорда ән салу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Музыкалық тәрбие теориясы мен практикасы курсының пәні, міндеті, мазмұны. Музыкалық сауаттылық. Балалардың музыкалық-сенсорлық қабілетін дамыту. Әуен Музыкалық талдау.Қазақтың халық музыкасы. Камералық музыка. Хор өнері. Симфониялық музыка. Опера. Балет. Балалар музыкасы. Мектепке дейiнгi мекемедегi музыкалық тәрбие әдiстемесi. Балалардың жас кезеңiне байланысты музыкалық дамуы. Музыкалық әрекет түрлерi. Музыкалық сабақтың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға шет тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды шет тілін оқыту әдістемесін оқыту пәні.Екі тілділік пайда болу себептері және оның қалыптасуының табиғи принциптері. Мектепке дейінгі жастағы балаларды шет тілін оқытудың психологиялық негіздері.Мектепке дейінгі жастағы балалардың шет тілін меңгеруіне қажетті талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Педагогикалық шеберлік және педагогикалық қызмет. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудағы шеберлігі. Педагогикалық шеберліктің мәні және оның құрылымы. Мұғалім жұмысындағы актерлік және режиссерлік шеберлік элементтері. Мұғалімнің педагогикалық техникасы және оның қалыптасу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін талдауды жүзеге асыра алады, мектепке дейінгі балалардың оқу - тәрбие қызметін жоспарлай және жүзеге асыра алады

  • Код ON7

    Мектепке дейінгі педагог жұмысының компоненттерін әзірлеу, енгізу, бақылауды, бағалауды және түзетуді жүзеге асыра алады

  • Код ON3

    Мектепке дейінгі педагогтың қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері мәселелерін шеше алады. Балалармен және әріптестерімен сауатты тұлғааралық қарым-қатынас орната алады. Тұрақты тұлғалық және кәсіби өсуге ұмтылады

  • Код ON5

    Полимәдени қоғамда педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері мәселелеріндегі сұрақтарды шешу және дәлелдерді қалыптастыру, 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың даму индикаторларының мазмұнын, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін талдауды жүзеге асыру

  • Код ON6

    Мектепке дейінгі мекемелердің жұмысын ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесіне сәйкес қазіргі заманғы мектепке дейінгі педагогикадағы ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді хабарлау

  • Код ON1

    Мектепке дейінгі педагогика саласындағы білімі мен түсінігін, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін, даму заңдылықтарын және әлеуметтік қалыптасуын көрсету

  • Код ON2

    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны мен құрылымында (мемлекеттік, жеке, ведомстволық типтері мен түрлері) білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдей алу

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top