Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04112 Маркетинг в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты білім беру бағдарламасы нарықтық экономиканы дамыту жағдайында кәсіпорындардың, ұйымдар мен фирмалардың практикалық жұмысында алынған білім жиынтығын пайдалану болып табылады. Маркетинг бакалавриатының білім беру бағдарламасы әртүрлі меншік нысандары мен қызмет саласы кәсіпорындарында экономикалық, басқару, кәсіпкерлік, коммерциялық және ғылыми-зерттеу жұмыстары үшін жоғары білікті маркетологтарды дайындауды қамтамасыз етеді. Бұл нақты тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға және тауар мен қызметтерді әзірлеу, нарықты зерттеу және болжау, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын зерттеу, баға саясаты, тауарларды өткізу және сатып алушыларға жылжыту шарттары негізінде пайда алуға бағытталған кәсіпорынның өндірістік-өткізу және ғылыми-техникалық қызметін басқарумен айналысатын мамандар.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Сандық сауаттылық *
    Несиелер: 2

    Сандық сауаттылық - бұл сандық технологиялар мен Интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажет білім мен дағдылардың жиынтығы. Цифрлық сауаттылықтың құрамдас бөлігі - бұл онлайн қауымдастықтарға кіру және әртүрлі желілермен жұмыс істеу кезінде студенттерге жеке өмірінде қолданатын және пайдаланатын басқару туралы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория*
    Несиелер: 4

    Пән экономика саласындағы заманауи маманның кешенді дайындығының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, ол тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар оларды тәжірибеде сауатты қолдану дағдыларын меңгеруі тиіс. Пәнді оқу нарық, ақша, баға, Қаржы, еңбек, экономикалық өсу, экономикалық циклдер, тұтыну, әл-ауқаттылық сияқты экономикалық процестер мен құбылыстарға жаңаша қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері*
    Несиелер: 7

    Студенттерге ғылыми шығармашылық методологиясын ұсыну мәселесі, ғылыми жұмысты ұйымдастыру, ғылыми таным әдістерін қолдану және экономикалық қызмет тәжірибесінде логикалық заңдар мен ережелерді қолдану зерттеледі. Пән ғылыми шығармашылықтың күрделі механизмін, оның жұмыс істеу принциптерін түсінуге үйретеді, ойлаудың ғылыми түрін жасайды. Пәнді оқу студенттерді өзіндік ғылыми жұмысты жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент*
    Несиелер: 3

    Білу: менеджменттің мәні, сипатты белгілері, оның даму тарихы; бөлімше жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын құру принциптері; нарықтық экономикадағы менеджмент қызметі Меңгеруі керек: өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың тиімді әдістері мен тәсілдерін анықтау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау; мәселелерді шешу, тәуекелдерді бағалау және стандартты емес басқару жағдайларында шешім қабылдау Ұйымның мотивациялық саясатын қалыптастыру және жетілдіру бойынша құзыретті болу; басқару, коммуникация, іскерлік қарым-қатынас принциптері ерекшелігін түсінуде

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микро және макроанализ*
    Несиелер: 4

    Пән жұмыспен қамту деңгейін, инфляцияны, ұлттық кірісті, экономикалық өсуді, халықтың өмір сүру деңгейін анықтайтын факторларды сипаттайды, экономиканың дамуындағы мемлекеттің рөлін анықтайды, ұйымдардың макросредасы мен шағын ортасын сипаттайды. Қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері туралы білімді қалыптастырады, студент осы құбылыстарды зерттеу әдістерін, құралдарын меңгеруі, микро және макродеңгейде экономикалық мәселелерді шеше білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп негіздері *
    Несиелер: 7

    Пән жалпы теориялық аспектілерді, концепцияларды, бухгалтерлік есеп принциптерін, бухгалтерлік ақпараттың сапалық сипаттамаларын және қаржылық есеп беру элементтерін, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұнын, шаруашылық операциялардың әсерінен бухгалтерлік баланста болатын өзгерістерді, бухгалтерлік есеп шоттарының сипаттамасын, Қос жазба жүйесін, құжаттаманы және түгендеуді, активтердің, міндеттемелердің және компанияның меншікті капиталының есебі мен аудитін ұйымдастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг*
    Несиелер: 7

    "Маркетинг" пәнін оқу студенттердің маркетинг туралы түсінігін кез келген фирманың өркендеуін анықтайтын тұтынушылар үшін өндіріс үрдістерінің жиынтығы ретінде қалыптастыру қажеттілігімен негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі*
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби қазақ (орыс) тілінің қызмет ету ерекшеліктерін, тілдік жүйені және стилистикалық ресурстарды лексика-грамматикалық деңгейде қалыптастырады. Студент іскерлік қарым-қатынастың тілдік ерекшеліктерін білуі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің пікірлерін дұрыс түсіндіре білуі, кәсіби іс-әрекет аясында оқу-ғылыми жұмысты дұрыс рәсімдеу дағдыларын қолдана білуі тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микро және макроанализ*
    Несиелер: 5

    Пән жұмыспен қамту деңгейін, инфляцияны, ұлттық кірісті, экономикалық өсуді, халықтың өмір сүру деңгейін анықтайтын факторларды сипаттайды, экономиканың дамуындағы мемлекеттің рөлін анықтайды, ұйымдардың макросредасы мен шағын ортасын сипаттайды. Қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері туралы білімді қалыптастырады, студент осы құбылыстарды зерттеу әдістерін, құралдарын меңгеруі, микро және макродеңгейде экономикалық мәселелерді шеше білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі*
    Несиелер: 3

    «Кәсіби бағдарланған шетел тілі» курсы студенттердің сөздік қарым-қатынастарын шет тілінде бағдарлама шеңберінде үйретуді, студенттерге нақты мәтіндік контекстте грамматикалық, лексикалық және құрылымдық үлгілерді пайдалануға бағынатын ережелерді түсінуге көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы*
    Несиелер: 7

    Білу: мәні мен мазмұны, қызмет ету механизмдері және қаржыны басқару негіздері, нарық жағдайындағы олардың рөлі, қаржы жүйесінің құрамы, оның құрылу және даму заңдылықтары Білу керек: елде болып жатқан қаржылық үдерістерді талдау, оларға объективті баға беру, қаржыны басқару саласындағы шешімдерді оңтайландыру жолдарын табу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика мен менеджменттегі кәсіби сандық сауаттылық*
    Несиелер: 6

    Бағдарламаны іске асыру-қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, өндірістік тауарлар мен қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, ақпараттану мен цифрлық сауаттылық деңгейін арттыру, мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын жақсарту, сондай-ақ ел ішінде де, одан тыс жерлерде де қауіпсіздікті арттыру арқылы ҚР-да білім қоғамының дамуы үшін жағдай жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммерциялық кәсіпкерлікте СӘҚ ұйымдастыру*
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынның нарықтағы тіршілік әрекеті туралы теориялық білім алуды және сыртқы экономикалық байланыстарды іске асыру саласында практикалық дағдыларды игеруді; коммерциялық кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметін ұйымдастыру туралы жалпылама түсінік жасауды; кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметін мемлекеттік реттеу әдістерін зерттеуді; нарықтардағы мінез-құлықтың ұйымдастырушылық, әдістемелік аспектілерін зерттеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар*
    Несиелер: 3

    "Маркетингтік коммуникациялар" пәні бойынша студенттер маркетингтік коммуникация табиғатын және тауардың жылжуын басқаруын зерттейді); ғылыми білімге қол жеткізу және құру үшін теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін қолдану қабілеті); маркетингтік коммуникацияға қатысты және уәждемесін білу; қоғаммен байланыстың коммуникативтік аспектілерін білу; жеке және тұлғасыз коммуникацияларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер*
    Несиелер: 4

    "Маркетингтік зерттеулер" пәні бойынша студенттер зерттеу және кәсіби қызметте теориялық және қолданбалы экономика саласындағы базалық білімдерді қолдануды; кәсіби шеберлік негіздерін қалыптастыру қабілетіне ие болуды; мамандыққа бағдарлауды; маркетингтік зерттеудің ұйымдастыру, құрылымы, әдістері мен кезеңдерінің негізін; сауда әдістері мен формаларын талдау дағдыларын меңгеруді; халықаралық маркетингтік зерттеу дағдыларын меңгеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау*
    Несиелер: 6

    "Маркетингтік талдау" пәні бойынша маркетингтік талдаудың негізгі құралдарын, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық дайындықты қамтамасыз етуді; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесін зерттеуді; маркетингтік талдауды жүргізу, маркетингтік шешімдерді қабылдау мәселелеріне кешенді көзқарасты құруды; теңгерімделген басқарушылық шешімдерді дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты жүйелендіруді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауартануды ұйымдастыру*
    Несиелер: 5

    "Тауартануды ұйымдастыру " пәні бойынша тауардың сапасын қалыптастыратын және сақтайтын тұтыну қасиеттері мен факторларының ассортиментін, сондай-ақ студенттердің сауда ісі бакалаврының кәсіби қызметіне қажетті тауар ассортиментін қалыптастыру, тауар қозғалысын ұйымдастыру және тауар қорларын басқару үшін теориялық білімдерді, практикалық іскерліктер мен дағдыларды игеруді; сауда кәсіпорындарының ассортименттік саясатын қалыптастыру мақсатында тауар ассортиментін оқып-үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері*
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік және көшбасшылық теориясы саласындағы базалық түсініктерді анықтайды. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін сипаттайды. Студенттер әмбебап жеке қасиеттердің белгілі бір жиынтығына ие болуы, алға қойған мақсатқа жету үшін үлкен ұжымды жүргізу қабілетіне ие болуы, басқару жағдайында ең тиімді стильді таңдай білуі, кәсіпкерлік және көшбасшылық саласында алған білімдерін көрсете білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау*
    Несиелер: 4

    "Маркетингтік талдау" пәні бойынша маркетингтік талдаудың негізгі құралдарын, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық дайындықты қамтамасыз етуді; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесін зерттеуді; маркетингтік талдауды жүргізу, маркетингтік шешімдерді қабылдау мәселелеріне кешенді көзқарасты құруды; теңгерімделген басқарушылық шешімдерді дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты жүйелендіруді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баға белгілеу*
    Несиелер: 5

    "Баға белгілеу" пәні бойынша студенттер бағалардың жіктелуін және олардың жүйесін; баға белгілеудегі тәуекелдерді және бағаны сақтандыруды; экономиканың кейбір салалары мен салаларында баға белгілеу ерекшеліктерін; ақпараттық өнімдер мен қызметтерге баға белгілеу әдістерін; нарықтық экономикада қолданылатын баға белгілеу теорияларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нарықтық инфрақұрылым*
    Несиелер: 4

    "Нарықтық инфрақұрылым" пәні бойынша Экономикалық саясат және стратегиялық шешімдер қабылдау саласындағы іс-шараларды бағалау үшін аналитикалық материалдарды дайындауды; экономикалық есептерді жүргізу үшін әртүрлі ақпаратты жүйелеуді және қолдануды; инфрақұрылымды бағалау үшін аналитикалық материалдарды, іздестіруді және іске асыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг*
    Несиелер: 4

    Курс изучает ведения отечественного бизнеса функции стратегического управления перешли к самим предприятиям (фирмам). Способствует освоить теорию, методологию и процедуры стратегического управления как новейшего метода современного менеджмента. Определение назначения и главных целей бизнеса фирмы, анализ внешней среды фирмы, анализ ее внутренней обстановки, выбор и разработка стратегии фирмы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Брендинг*
    Несиелер: 4

    "Брендинг" пәні бойынша студенттер компанияның нақты брендінің танымалдылығына бағытталуын, дағдыларын игеруді және тұтынушылық аудиторияда оған адалдықты қалыптастыруды; логотиптің теориясы мен мәнін білуді; компанияның сіздің сауда маркаңыздың атауын бере білуді); бәсекелестік ортаны білу дағдыларын меңгеруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндіріс құралдарын тауартануы*
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарларды өндіру құралдарының теориялық-әдіснамалық және ұйымдастыру-практикалық негіздерін топтап баяндауды зерделейді; өндіріс құралдарының ішкі және халықаралық нарықтарында коммерциялық қызметтің мамандануын жақсартуға ықпал етеді; сыртқы нарықта коммерциялық қызмет саласындағы болашақ маманға өндіріс құралдары саласында тауартану дайындығын беруге қажеттілік; тауарлардың сапасын бағалау әдістерін меңгеру; тауарлардың тұтынушылық қасиеттерін зерттеудің стандартты әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Статистика*
    Несиелер: 4

    Білуі керек: бастапқы ақпаратты жинауды ұйымдастырудың тәсілдері, әдістері және ерекшеліктері; жалпылаушы статистикалық көрсеткіштердің өзара байланысы жүйесі, нақты экономикалық жағдайда оларды есептеу және талдау әдістері; әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын анықтау әдістері; халықаралық стандарттарды есепке ала отырып, отандық статистиканы жетілдіру міндеттері мен жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаптаманы және өнімді таңбалауды басқару*
    Несиелер: 7

    Пайдалану, экономикалық, эстетикалық және басқа да параметрлерін анықтау әдістерін зерттейді; ғылыми білімге қол жеткізу және құру үшін теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін қолдану қабілеті; буып-түю парағын ресімдеуді, буып-түю мөлшерін, буып-түю төлемінің тәсілдерін, таңбалаудың мазмұны мен деректемелерін және таңбалауды салу тәртібін білу дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс*
    Несиелер: 5

    Баблик рилейшен негізгі үдерістерін үйренеді; корпоративтік имиджді ілгерілету дағдыларын меңгереді; үкіметтік паблик рилейшнз білімін меңгереді; қаржылық паблик рилейшнз дағдыларын меңгереді; халықаралық паблик рилейшнз; коммуникативтік әсер ету паблик рилейшнз теориясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару*
    Несиелер: 3

    Басқару маркетингін және стратегиялық жоспарлауды үйрену; SWOT талдау және жағдайлық талдау; бағдарламалар, BKG матрицасы, ақпараттық жүйе және процесс; өнім туралы маркетингтік пікір және таратылу үдерісі; маркетингтік тексерулер; әртараптандырылған компания стратегиясы; ақпараттық және консультациялық қызметтер; автокөлік қызметтерінің маркетингін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тауарларды сараптау және сертификаттау*
    Несиелер: 5

    «Тауарларды сараптау және сертификаттау» пәні тауардың сапасын тексеру және сертификаттауды жүргізеді; тауарлардың сапасының белгілері мен көрсеткіштері; зерттеудің негізгі принциптері, нысандары мен әдістері; тауарлардың сапасын бағалау; сапаның оңтайлы деңгейі мен оны анықтау әдістері; муниципалитеттер мен ұйымдардың балансында тұрған негізгі құралдардың сипаттамасында сараптамаға ие; тауарларды жіктеу және кодтау туралы білімге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеңіл өнеркәсіптік маркети*
    Несиелер: 5

    Микро және макродеңгейлердегі коммерциялық кәсіпкерлікті реттеуді; Тауарларды сипаттау және кодтау жүйесін үйлестіруді зерттейді; өндірістің маркетингтік құралдарының ерекшеліктері; өндірістік мақсаттағы өнім нарығының сипаттамасы; жеңіл өнеркәсіп тауарларының нарығын сегменттеу; жеңіл өнеркәсіп тауарларын зерттеу; дилерлік және дистрибьюторлық желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама дизайны*
    Несиелер: 5

    "Жарнама дизайны" пәні бойынша студенттер дизайн негіздерін, жүйелік дизайн негіздерін, газеттер мен жарнамаларды; жарнаманың конструктивтік құрылымын; газет жарнамасын қабылдауды; үйлесімді композиция принциптерін; жобалаудың модульдік жүйесін үйренеді; жарнама бюджетін қалыптастыру және жарнама тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    The student must understand pricing and communication in an industrial enterprise

  • Код ON11

    Студент сауда-технологиялық жабдықтарда тауарларды дайындауды, орналастыруды және орналастыруды жүзеге асыруы керек; тауарларды қабылдауды және қажетті ілеспе құралдардың болуын бақылауды жүзеге асыруы керек; сатып алушыларға қызмет көрсету

  • Код ON12

    Студент сауда кәсіпорындарындағы сауда-технологиялық процестердің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлей білуі тиіс; сауда ісінің терминологиялық аппараты болуы тиіс; бөлшек сауда желісін тауармен жабдықтау кезінде әртүрлі технологиялық схемаларды пайдаланудың экономикалық тиімділігін есептеу әдістері болуы тиіс

  • Код ON3

    Студент қызығушылық тудыратын мәселе бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізе білуі керек, ол бойынша есеп бере алады; нарықты әртүрлі принциптер бойынша сегменттеуді және тауарды, қызметті позициялауды жүргізе білуі керек

  • Код ON13

    Студент статистикалық байқауды ұйымдастыра және жүргізе білуі керек; кәсіпорынның статистикалық есеп нысандарын толтыра және қолдана білуі керек; өндірістің жай-күйі мен дамуының жалпылама статистикалық көрсеткіштерін есептей білуі керек; өңдеу және талдау, бақылау және эксперимент әдістерін қолдана білуі керек

  • Код ON2

    Студент ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге; ғылыми білімді алуға және қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыруға дайындалуға құзыретті болуы тиіс

  • Код ON1

    Студент фирманың маркетингтік ортасын, кәсіпорында маркетинг жүйесін ұйымдастыруды талдай білуі керек; маркетингтік талдау бойынша маманның негізгі кәсіби құзыреттілігін жүзеге асыруы керек

  • Код ON5

    Студент кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін тілдік, сөйлеу, пәндік, мәдениетаралық-коммуникативтік және дискурсивті құзіреттіліктерді өз бетінше дамыта және жетілдіре білуі керек; жазбаша қарым-қатынас жасай білуі, ана тілінде емес іскери хаттар жасай білуі керек

  • Код ON14

    Студент өндірістік қызметтің қауіпсіздігі мен экологиялылығын арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлей білуі тиіс; экономикалық, Ұлттық, ақпараттық, экологиялық қауіп-қатер жағдайында өндірістік персонал мен халықты қорғау жөніндегі іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра білуі тиіс

  • Код ON4

    Студент ақпаратты жинақтау, өңдеу, беру, сақтау және қорғау; ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу; кәсіби қызметте басқарушылық және басқа да іскерлік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды пайдалану

  • Код ON9

    Студент сыртқы экономикалық байланыстарды жүзеге асыру, коммерциялық кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметін ұйымдастыру туралы жалпыланған түсінік қалыптастыру саласында практикалық дағдыларға ие болуы керек

  • Код ON8

    Студент ақпараттық ағындарды аналитикалық бағалай білуі және кәсіпорынның қаржылық (бухгалтерлік) есебін "оқи" алуы; ұйым ресурстарын жедел басқару мен маневрлеудің тиімді әдістерін әзірлеуі; ұйымның қаржы-шаруашылық қызметінің бағыттары мен нәтижелерін және оның шаруашылық, коммерциялық және қаржылық нәтижелерін болжай білуі тиіс

  • Код ON10

    Студент тауартану саласындағы техникалық және нормативтік құжаттармен жұмыс істей білуі керек; сауда және өндірістік кәсіпорындардағы тауар көрсеткіштерін талдау

  • Код ON6

    Студент шет тілін тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана білуі керек; әңгімелесу кезінде еркін және барабар ой білдіруі және әңгімелесушінің шет тіліндегі сөзін түсінуі керек; шет тілінде жазбаша қарым-қатынас жасауы, іскерлік хаттар жасауы керек

Top