Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу бойынша сапалы кәсіби білім алу, білім беру саласындағы кәсіби құзыреттілікті қамтамасыз ету, білім беру жүйесіндегі ақпараттық-коммуникациялық және педагогикалық-инновациялық технологияларды, педагогика-психологияны толыққанды игеру, жалпы адами және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру, бәсекеге сай жан-жақты дамыған, шығармашылық ойлау қабілеті жоғары, іскерлік дағдысы қалыптасқан, кәсіби біліктілігі жоғары педагог мамандар даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясы пәнінің аясында балдырғанның психикалық дамуын, психикалық дамудың әрбір сатысының ерекшеліктерін, психикалық дамудың маңызды жағын, баланың бойындағы психикалық процесстер мен сапалардың, қабылдаудың, зейіннің, қиялдың, есте сақтаудың, ойлаудың, сөйлеудің, сезімдердің, мінез-құлықтың, еріктің, басқарудың бастапқы формаларының пайда болуы және жетілуі қарастырылады.Балалардың психикалық дамуы, даму заңдылықтары баланың эмоциялық ерекшеліктерін, бейімділігі мен ынтасын білу , балабақшадағы оқу –тәрбие жұмысының маңызды шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (B1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін студент дүниетанымға, дінге және дінге, әдебиет пен өнерге, түркі халықтарының тілі мен мәдениетіне, сондай-ақ қазіргі түркітілдес мемлекеттердің халықаралық қатынастарына қатысты әдебиеттерді еркін қолдана алады және өз бетінше оқи алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерте және мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    "«Ерте және мектепке дейінгі педагогика» пәні тұлғаның бастапқы қалыптасу және оның заманауи қоғамның мәдениетіне араласу кезеңі ретіндегі мектепке дейінгі балалық шақтың мән-мағынасын түсіну аясында студенттердің мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасын меңгеруге бағытталған. Курс студенттерді кәсіптік функцияларын біліктілікпен орындауға базалық ғылыми дайындауды - мектепке дейінгі мекемелерде балаларды тәрбиелеу, балалар бақшасы педагогикалық ұжымына жетекшілік етуді және мектепке дейінгі білім беру педагогикалық колледждерінде сабақ беруді қамтамасыз етеді."

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студентерді түрік тілінде оқу, жазу, сөздерді айту ерекшеліктерін және сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерін меңгеруге, қажетті лексика, грамматикалық материалдарды игеруге үйрету, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 2 (B1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Осы курстан кейін студенттер күнделікті әңгімелерінде өте жақсы сөйлейді. Сонымен қатар, олар кеңейтілген тақырыптар бойынша сөйлесе алады, жаза алады және сөздікті қолдана отырып газет оқи алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасылық педагогика және үй тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың отбасы тәрбиесі жағдайларының ерекшеліктері, олардың қолынан келетін мүмкіншіліктері қарастырылып, ата-аналар үшін балаларды тәрбиелеуге байланысты ғылыми негізделген ұстанымдар игеріледі. Оқу-тәрбие жұмыстарын отбасы тәрбиесі мен құндылықтарына негіздей жүргізу жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балабақша мен отбасының өзара әрекет етуінің инновациялық формалары
    Несиелер: 5

    Өскелең ұрпақты тәрбиелеуде ата-ана мен балабақша ынтымақтастығын орнату жетіске бағытталған жол. Балабақша мен отбасындағы тәрбиені өзара әрекеттестікте ұйымдастыру баланың жетістікке деген сенімін, белсенді әлеуметтік ұстанымын, өзінің жеке басын және басқаларды құрметтеу қабілетін, диалогқа түсуге ынтасын, адамдар арасындағы өзара түсіністікке қол жеткізуге деген ұмтылысын қалыптастырады. Пәнде жаңартылған білім мазмұнына сайкес отбасы мен балабақшаның ынтымақтастығын орнатудың иннофациялық мүмкіндігін қарастырылып, оқу-тәрбие жұмысының жаңа формалары игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін жазу, сөйлеу, оқу дағдылары, қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игеріледі, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік сөздікқорын кеңейтіледі, білімгердің жоғары біліктілігіне оң септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілін оқытудың басты мәні - студенттің кәсіби дамуының өркендеуі мен қосымша кәсіби білім алу жолында, шет тілі мен мамандыққа қатысты арнайы пәндердің ортақ болуында.Осы орайда шет тілін білу - студенттердің жеке басының кәсіби дамуы мен олардың кәсіби шеберлігін жақсарту мақсатында қарастырылады. Сондай-ақ, студенттердің шет тілін жетік меңгеруі - жоғары оқу орны түлегінің болашақта кәсіби маман ретінде шетелдік серіктесімен іскерлік қарым- қатынастарын жүзеге асыра алатын, кәсіби білікті маман иесіне қойылатын негізгі талабы да осы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 3 (A2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Білімгер кәсіби қызмет саласында стильдік сауаттылықты меңгере алады, ғылыми, іскерлік, баспа мәтіндерін жаза алады, кәсіби деңгейде түпнұсқа дереккөздерден оқи және аудара алады, тілдік қарым-қатынастың прагматикалық құралдарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 3 (B2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Осы курстың барысында студенттер өздерінің дағдыларын тәжірибе жүзінде қолдана алады, сонымен қатар білімдерін үнемі көбейтіп отырады. Курс түрік тіліндегі кейбір маңызды етістіктерге, сонымен қатар кейбір жалпы тақырыптарға назар аударады. Курстың мақсаты - қосымша ақпараттарды үнемі қосу арқылы студенттердің қазіргі білімін нығайту. Олар түрік тілінің ережелері мен қыр-сырын біршама тереңдетіп, түрік тілін қызықты ететін ерекше мәдени аспектілерді зерттейді. Курстың соңында студент көптеген жаңа дағдыларға ие болады: - сөйлеу дағдылары - жазу дағдылары - тыңдау Курс оларға жаңа тілдік дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдануға сенімділікті арттыруға бағытталған. Студенттер шебер құрастырылған оқу бағдарламасы арқылы ақпаратты тез игере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Педагогтар үшін маңызды балалар мен жас өспірімдердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері түсіндіріледі. Өсу мен дамудың негізгі биологиялық заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырылады. Оқытуда маңызды орын алатын шартты рефлекстердің негізімен таныстырылады. Сезім, қабылдау, түйсік, ес, ойлану, сана-сезім, сөйлеу сияқты функциялардың физиологиялық негіздерін меңгереді. Физиологиялық ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 5

    "Кәсіби қазақ тілі" пәнінің мақсаты – бүгінгі күн талабына сай, студенттерге қазақ тілін сөйлеу құралы ретінде емін-еркін меңгертіп, ауызша, жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, кәсіби терминдермен, сөздікпен, мәтіндермен жұмыс істеуге үйретіп, мамандық тілінде сөйлеуге машықтандыру. Еңбек болашақ кәсіптік білім беру мамандығы тілінде қазақша сөйлетуге бағытталғандықтан негізгі назар лексикалық мат"ериалды меңгертуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар ойыншығының психологиялық-педагогикалық сараптамасы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі баланың ойыншықтарының іс-әрекетіне сәйкес болуы (көлемі, техникалық сапасы, бала жасы мен жетілу кезеңіне сәйкестігі) баланың қызығушылығы мен қажеттілігіне сай болуы, баланың қабілеттерін дамыту үшін тұтынудың түрлі функциясын сараптай алу тәрбиеші маман үшін аса маңызды. Пән бойынша маман ойыншықтың бала танымы мен қызығушылық, дамытушылық мүмкіндігін біліп, әртүрлі қызметтегі ойын сипатына икемді қолдану жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына елеулі ықпал ететін жетекші қызмет түрі – ойын. Оқу-таным үдерісі дұрыс ұйымдастырылған кезде ойын баланың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттерін дамытуға жағдай жасайды, оқу іс-әрекетінің алғышарттарын қалыптастыруға және мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік жетістігін қамтамасыз етуге ықпал етеді. Болашақ маман пән бойынша баланың ойын іс-әрекетін ұйымдасттыру жолдарын меңгеріп, оқу үдерісінде қолдана білуге машықтанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі ұйымда тәрбие жұмысының теориясы
    Несиелер: 5

    «Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні болашақ тәрбиешілердің балалармен тәрбие жұмыстарын өткізуде және ұйымдастырудатеориялықәдістемелік даярлығын,білім беру мен тәрбиенің гуманистік парадигмаларын жүзеге асыруға бағытталған тәрбиелік іс-әрекеттің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түрік тілі 4 (B2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Осы деңгейді аяқтаған студенттер көптеген қиын тіркестерді үйренеді және оларды сөйлесуде қолдана бастайды. Сабақ барысында кезеңде қысқа газет мақалалары қарастырылады. Студенттер қиын тақырыптарды талқылап, сөйлесе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балаларды суретке баулу арқылы шығармашылығын дамытудың шарттары: баланың қызықты мазмұнды өмірін ұйымдастыру; баланың даму перспективаларын түсінудегі педагогтердің бірыңғай ұстанымын білу; баланың жеке ерекшеліктерін есепке алу; әдістер мен тәсілдерді кешенді және жүйелі пайдалана алу оқу пәнінің қарастыратын негізгі бағыттары. Болашақ маман мектепке дейінгі мекемеде баланың мазмұнды өмірін ұйымдастыру,эмоционалды және интеллектуалдық тәжірибені қамтамасыз ету тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түрік тілі 4 (A2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студентерді түрік тілінде оқу, жазу, сөздерді айту ерекшеліктерін және сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерін меңгеруге, қажетті лексика, грамматикалық материалдарды игеруге үйрету, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру (бейнелеу, қолөнер)
    Несиелер: 6

    Арт білім баланы дамытудың жетекші құралы ретінде педагогикада белсенді қолданыста. Пән мектепке дейінгі балалардың өзінің жан дүниесіндегі өз «Менін», көрсетіп, психологиялық күйін танытатын өнерге жақын тұлға болуына ықпал ететін, баланың қол қимылын, эстатикалық зиятын дамытатын оқу әрекеті ретінде жүргізіледі. Болашақ маман өнерге бағытталған оқу әрекетін тиімді ұйымдастырудың жолдарын игереді, жас балалардың қолөнерін дамыту арқылы өнім алу, бала дамуының кезеңін сараптау, бағалау жолдарын меңгереді. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен, кәсіби-педагогикалық іс-әрекет теориясы туралы білімдер беріледі. Қазіргі заман педагогына қойылатын талаптар және педагогикалық мамандықтың даму перспективалары туралы білімі қалыптасады Педагогикалық әрекет, оны құрайтын элементтердің сипаттамасын қарастырады. Педагогтың кәсіби-тұлғалық қалыптасуы мен дамуы, оның құзыреттілігі, педагогикалық әрекеттің заңды негіздерімен танысады, сондай-ақ әртүрлі шығармашылықты қажет ететін тапсырмаларды орындай отырып, кәсіпті меңгеруге белсене араласады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    "Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім беру"" пәнінің мақсаты:мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру мектептерінде білім алуына жағдай жасай отырып, олардың дамуына саналы әрекет ұсына отырып, қол ұшын созу; жалпы білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беру арқылы әлеуметтік-педагогикалық кәсіби қызметін дамытып, дарытуға мүмкіндік беретін болашақ мұғалімдердің құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту; балалардың қандай да бір дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру;арнайы қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай туғызып, оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сыни ойлау тренингі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың кез–келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы. Сыни тұрғыдан ойлау, өзіндік, жеке ойлау болып табылады. Өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттейді. Пәнде баланың бақылау, зерделеу, өз пікірін білдіру әрекеттерін ұйымдастыру мен дамыту жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ұйымда инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану арқылы тәрбие және білім беру жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктеріне талдау жасау; мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту жағдайында мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілері мен педагогтарында өзіндік білім алу қажеттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың іскерліктері мен дағдыларынқалыптастыру және мониторинг
    Несиелер: 5

    Мониторинг мектепке дейінгі баланың біліктері мен дағдыларының даму динамикасын оның түзетуді қажет ететін ерекшеліктерін ашуға, өзара әрекет ету тәсілдерін өзгертуге, педагог тарапынан қамқорлық пен көңіл бөлуді ықпал ететін арнайы ұйымдастырылған, жүйелі бақылау ретінде қарастырылады. Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жоспарлауға, мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың іздеу-эскперименталды іс-әрекеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі балалардың қарапайым тәжірибелер мен зерттеу жүргізу, қарапайым себеп-салдарлық байланыстарды орнату, заттарды белгілі реттілікпен орналастыру, түрлі материалдар олардың сапалары мен қасиеттері туралы білімін жетілдіру,бастаған ісін аяғына дейін жеткізу, қарапайым тәжірибелерді жүргізуге қызығушылық пен зейін аударуға тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балаларға математика элементтерін меңгертудің теориялық және әдістемелік жүйесін меңгертетін пән. Баланың ойын немесе жұмыс үстінде ойлау, өлшеу, есептеу, табу, мөлшерлеу, пайымдау дағдыларын дамыту көзделеді. Болашақ маман әр баланың қызығушылығы мен танымдық мүмкіндіктерін ескере отырып математикалық дағдыларды тұлғаның жеке басын дамытуға бағытталған белсінді оқу-таным әрекеті ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесін игереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетануын қалыптастырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән аясында мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған оқу үдерісінің теориясы мен әдістемесі игеріледі. Болашақ маман балалардың қоршаған орта құбылыстары мен дүниетанымдық ақпаратты құндылықтар жүйесі ретінде белсенді қабылдауы мен қорытуына ықпал ететін оқу-таным үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыру жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі балаларды музыкалық тәрбие беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың музыка табиғатын сезініп, қабылдауына, сол арқылы қиялын дамытуға қажетті әдістемелік үдерісті ұйымдастыруға бағытталған пән. Болашақ тәрбиеші маман музыкалық білім беруді ұйымдастыру әдістемесін игереді Музыкалық мәдениет рухани дамудың бір бөлігі ретінде мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту бағытындағы оқу-таным үдерісінің әдістемелік жүйесін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Баланың ана тілінде сөз мағынасын түсініп байланыстырып сөйлей алу дағдыларын дамыту, сөздік қорын қалыптастыру бағытындағы оқу-таным үдерісін ұйымдастыруға қажетті білім, білік дағдыларды меңгертетін пән. Баланың дұрыс сөйлеу әрекеті ана тілінде ойлау жүйесін дамытып, ой ұшқырлығын қалыптастыратын комуникативті үдеріс. Пән аясында болашақ маман бала тілі мен сөйлеу дағдыларының барлық аспектілерін теориялық және практикалық негізде ұйымдастыру әдістемесін игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 6

    Этнопедагогика халықтық педагогикасының теориясы тұрғысынан түрлі гуманитарлық ғылымдар түйісіндегі пәндермен сабақтас жүргізіледі. Қазақ халқының этнопедагогикасының жалпы негіздерін түсініп, мәдени құндылықтарды меңгеру, этникалық мәдениетті шығармашылықпен байыту бағытында студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзірттіліктерін қалыптастыру мақсат етіледі. Халық педагогикасының даналығын, халықтық тәрбие құралдарын пайдалана отырып түсініп түйсіну, халықтық білім мен тәрбие беруді жандандыра жүргізу жолдарын қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар әдебиеті және драма
    Несиелер: 5

    "Қазақ балалар әдебиеті мен драматургиясының даму тарихын біліп, пьесаларға объективті талдау жасауға үйренеді. Қазақ балалар әдебиеті мен драматургиясының баланың жас ерекшелігіне қарай сараптап әр жасқа лайықты туындылармен оқу-тәрбие жұмысының мүмкіндіктерін қарастыру мақсат етіледі. Мектеп жасына дейінгі балаларға сай көркем туындылардың ұлттық, танымдық, тәрбиелік сипатын зерделейді, көркемдік бағасын таниды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бала өсіру ғұрпының фольклоры
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларға ұлттық тәрбиенің бастау көзі фольклор арқылы эстетикалық білім беруді негіздеу. Қазақ балалар фольклорынан бала өсіру ғұрпына қатысты бесік жыры, әлпештеу өлеңдері, тұсау кесу, санамақ түрлері т.б. сараптау арқылы балаларға эстетикалық тәрбие мен тағылым беру маңызын түсінеді. Жас маман бала танымы мен тәрбиесінде ұлттық құндылықтарға негізделген білім көзін игеріп, кәсіби білік қалаптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәнерлеп оқу және сахналық ойын практикумы
    Несиелер: 5

    Балалардың алғашқы мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру, ертегі, мысал, сахналық қойылымдар бойынша сахналық ойын қоюына қатысты оқу-таным әрекеттерін, баланың тілі мен зиятын дамыту бағытындағы оқу-тәрбие ісін ұйымдастыру жолдарын қарастыратын пән. Білім алушыларда сахна мәдениеті, мәнерлеп оқу дағдылары туралы жүйелі түсініктер қалыптасады. Оқыту әдістері мен технологияларын бастауыш мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде қолдану жолдарын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналанық білім негіздері мен өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 6

    Мектеп жасына дейінгі баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды және олардың әлеуметтенуін қамтамасыз ететін заттық-кеңістікті дамытушы орта құру, мектепке дейінгі білім берудің сабақтастығы мен үздіксіздігі ұстанымдарын қамтамасыз ету, балалардың зияткерлік, әлеуметтік және тұлғалық дамуына бағытталған білім беру салаларын кіріктіру, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану, тәрбиелеу, дамыту және оқыту мндеттерінің бірлігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі әдеби білім беру негіздері
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларға түрлі жанрдағы шығармаларды тыңдау қабілетін дамыту; таныс ертегілерді мазмұндау барысында сюжет реттілігін сақтауға, педагогтің көмегімен кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізуге үйрету; көркем әдебиетті оқуға қызығушылығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зайырлық этика және діни сенім мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мектеп жасына дейінгі балаларды зайырлылық қағидатын құндылық, яғни мемлекет тұрақтылығының басты факторы ретінде қабылдауға, дінді зайырлы таным аясында тануға үйрету; діни сенім бостандығы, әлемдік және дәстүрлі діндердің, жаңа діни қозғалыстардың тарихы мен қазіргі жай-күйі, теріс пиғылды діни ағымдар мен тыйым салынған діни ұйымдар туралы жан-жақты білімін қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалардың гендерлік тәрбиесі
    Несиелер: 6

    «Гендер» ұғымына жеке тұлғаны тәрбиелеу процесінде қалыптасатын өзінің әлеуметтік жынысын түсіну мәселесі жатады. Баланың ұл не қыз бала болуына байланысты белгілі бір мәдениет шеңберіндегі басқалармен өзара әрекеттесу үдерісінде қалыптасатын әлеуметтік-психологиялық таным маңызды. Балалардың гендерлік мәдениетте тұрақты қызығушылығының қалыптасуына, әлеуметтік маңызы бар құндылықтар мен гендерлік өзара іс-қимыл мағыналарының қалыптасуына, мінез-құлықтың жынысына сәйкес келетін тәсілдерін қалыптастыруға ықпал ету пәннің жүргізілу мақсатын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасының негізгі бағытына сай білім беру саласына цифрлы технологияны ендіру мақсатында кіргізілді. Пән білім алушылардың ақпараттық құзыреттілігі мен ақпараттық мәдениеттілігін қалыптастыруды көздейді. Студенттерге білім берудегі тиімді компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасау жолдарын, сабақ барысындағы технологиялардың тиімді тұстарын, сонымен қатар түрлі электронды ресурс мүмкіндіктерін меңгертуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі оқушыны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі баланы оқыту мен тәрбиелеу, тұлғалық мүмкіндіктерін дамытуды дұрыс жолға қою үшін психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізуді мақсаты көзделетін пән. Бала ерекшеліктері мен дамындағы ауытқуларын анықтау, оңтайлы психо-педагогикалық қолдау көрсет жолдары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ертегі терапия
    Несиелер: 5

    Ертегі терапиясы баланың ертегі арқылы іс-әрекеттің мәнін ойланып, түсінуіне, өз қылығымен байланыстыра отырып өзіндік пайымы мен көзқарасын қалыптастырына ықпал ететін тәрбиелеу тәсілі. Ертегіні тыңдау, айтып жеткізу, ойлау және талқылау барысында баланың үйлесімді сөйлеу әрекеті мен қиялын дамытуға бағытталған оқу-таным әрекетін ұйымдастыру жолдарын үйрететін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән аясында балалар құқықының негізгі салалары қарастырылады. Балалар құқығын білу мен қорғауда бала тәрбиесіндегі тұлғаның рөлі туралы жалпы түсінік беретін пән. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заң нормаларын біліп, құқықтық мәселелерді шешуде азаматтық адалдықты таныту үшін қажетті білім, білік, дағды қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасылық педагогика және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретіндегі отбасының жетекші рөлін, қазіргі кезеңдегі отбасылық тәрбиенің өзекті мәселелері мен ерекшеліктерін, ата-аналардың типтік қателіктері мен оларға көмек көрсетудің әртүрлі түрлерін қарастыратын пән. Жас маман мектепке дейінгі балалардың отбасымен өзара әрекеттестігі және ынтымақтастығын ұйымдастыру формалары мен инновациялық тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Студенттерге психологтардың болашақ кәсіби іс-әрекетінде зерттелетін құбылыстарды теориялық тұрғыдан түсінуге және қазіргі заманғы психологиялық білімді практикада қолдануға көмектесетін теориялық және практикалық білім беріледі. Мектеп жасына дейінгі баланың отбасы мен балабақшадағы тәрбие үдерісін ортақ мүддеде жүргізу мақсатындағы іс-әрекеттерді үйлестру мақсаты көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Баламен диалог
    Несиелер: 6

    Диалог - баламен етене қарым-қатынас жүргізу тәсілі ретінде қарастырылатын пән. Баланың ой-қиялын көрсететін еркін сөйлеу әрекетін ұйымдастыра отырып бала дауысын есту (өзіндік менін түсіну), бала әлемін тану мүмкіндіктерін қарастырудың психо-педагогикалық жолдары игеріледі. Тәрбиеші маман баламен дұрыс қарым-қатынас жасау, байыпты тыңдау және түсіну, бала сауалын қанағаттандыру тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар құқығы
    Несиелер: 5

    Пәннің оқу мақсатында бала құқұғының негізгі ережелерін зерттеу,балалардың құқықтарын әлеуметтік қорғау, отбасы мен балабақшада балаға қарым-қатынас жасау негіздерін игеру көзделеді. Бала құқығына нұқсан келтірмеу үшін құқықтық институттар мен тұжырымдамаларды білу және оны қолдану практикасы меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге өзіндік басқару тәжірибесі мен кадрлармен әдістемелік жұмыс жүйесін түсінуге көмектесу, сонымен қатар менеджмент саласындағы соңғы жетістіктерді тәжірибеге енгізу болып табылады. Мектепке дейінгі білім беруді басқару технологиясын, озық нәтижелер мен басқару тұжырымдамасын меңгереді. Бұл пән болашақ мамандарға әлеуметтік тапсырысты ескере отырып, өзінің мектепке дейінгі мекемесін дамыту бағдарламасын жасауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ойын терапия
    Несиелер: 5

    Ойын терапиясы баланы ойын әрекеті үстінде түсінуге мүмкіндік туғызады. Баланың өзіне тән қалыпты жағдайында дамыту мүмкіндіктері көзделеді. Болашақ маман баланың эмоционалды жағдайда айқындалатын қабілеті мен ой-қиял мүмкіндіктерін өзіне бағыттай отырып, тиімді оқы-таным үдерісін ұйымдастыруға машықтанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Күрделі ауытқулары бар балаларға педагогикалық көмек
    Несиелер: 5

    Күрделі ауытқулары бар балаларға педагогикалық көмек беру жолдары қарастырылып, осы бағыттағы педагогикалық үдерісті ұйымдастыру жолдары меңгерілетін пән. Педагогикалық көмек жүйесін құру және ауытқуы бар балаларға білім мен тәрбие беру үдерісін тиімді жүргізу, заманауи психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдана алу, ынтымқтастық пен толеранттылық қарым-қатынас негіздерін игеру мақсат етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар көркемөнер шығармашылығын дамытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінде мектеп жасына дейінгі балалардың көркемөнері мен шығармашылығын қалыптастырудың теориясы мен әдістемесі қарастыралады. Балалық шақтың әртүрлі кезеңдеріндегі жұмыс істеу ерекшеліктері және балалардың визуалды шығармашылығын қалыптастыру үдерісіндегі тәрбиеші маманның рөлін танылады. Балалар жасаған көркем образдардың ерекшелігі мен сипаты, олардың бейнелік шығармашылығының даму динамикасын есепке алу және тиімді оқу-таным үдерісін ұйымдастыру жолдары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 6

    Студенттерді оқу-тәрбие тұжырымдамасын іске асыру барысында ғылыми-шығармашылыққа баулу; зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті білім, білік дағдыларды қалыптасытыру, ғылымның даму тарихы, теориясы мен практикасын меңгеріп, саналы жұмысқа бағыттау көзделеді. Жас маманның практикалық дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру мақсат етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Психологиялық және педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Психология мен педагогикалық зерттеулер жасау жолдарын, білім беру заңдылықтарын, құрылымын, мазмұнын, ұстанымдарын дұрыс бағытта жүргізуге машықтанады. Баланың жас ерекшеліктерін есепке алып, оқыту мен тәрбие беру жүйеснің негізгі ұстанымдарын қарастыра отырып, білім беру философиясына сәйкес оқу-таным үдерісін ұйымдастырудың жолдарын қарастырады. Болашақ маманды ғылыми және шығармашылық бағытта жетілдіру көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұжырымдарды негізге ала отырып, өзіндік пайымдаулар жасайды.

  • Код ON2

    Кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында орыс, ағылшын және түрік тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай алады.

  • Код ON3

    Әр баланың денсаулығы мен өзіндік дамуын ескере отырып, оның бейімі мен қабілетін, дарынын анықтай алады.

  • Код ON4

    Басқарушы-ұйымдастырушылық қабілеттерін, психологиялық, пәндік және әдістемелік білім жүйесімен түсінігін кәсіби деңгейде практикада қолдана алады.

  • Код ON5

    Балабақша мен отбасы арысындағы байланысты нығайту жолдарын біледі.

  • Код ON6

    Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық идеяларын генерациялауда стандартты емес және альтернативті шешімдер табуға бейімделеді.

  • Код ON7

    Баланың (балалар тобының) психологиялық сипаттамасын құра білу, психологиялық проблеманы анықтау, оны шешу жолдарын пысықтау дағдыларын игереді.

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі балалардың тілдік, әдеби, математикалық, музыкалық, дүниетанымдық білімдерін қалыптастыруда өнер түрлері мен ойын әрекеті арқылы балалардың танымдық, шығармашылық қабілеттерінің ашыла түсуіне ықпал етеді.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top