Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Математика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология-педагогика ғылымдары саласында жалпы мәдени, негізгі, жалпы кәсіби құзыреттерге, математика мұғалімінің кәсіби құзыреттеріне ие, кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Информатика
Информатика негіздері
Алгебра және сандар теориясы
Элементарлы математика
Алгебра
Әлеуметтік-саяси білім модулі
Жоғары геометрия
Мамандыққа кіріспе
Геометрия
Оқушылардың даму физиологиясы
Математикалық талдау
Математикалық талдау негіздері
Мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Экономика және бизнес
Web-технологиялар
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Педагогика
Қаржылық сауаттылық негіздері
WEB-бағдарламалау
Білім берудегі гендерлік тәсіл
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім берудегі Менеджмент
Психология
Білім берудегі коучинг технологиясы
Психикалық денсаулықтың алдын алу және өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу
Критериалды бағалау технологиялары
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Математикалық есептерді шешу бойынша практикум
Тригонометрия
Білім беру процесіндегі тьюторлық қызмет
-
3 Оқу жылы
Ықтималдық теория мен математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясы
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Информатиканы оқыту әдістемесі
Дифференциалдық теңдеулер
Қазіргі информатика сабақтары
Кәсіби қазақ тілі
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Мектеп математикасының идеялары мен әдістері
Бағдарламалау тілдері
Математикалық есептерді шешудің оқу технологиялары
Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы
Робототехниканың заманауи үрдістері
Математиканы оқыту әдістемесі
Кәсіби-бағдарлы шет тілі
Математикалық оқыту технологиялары
Мектептегі математикалық есептерді шешу әдістерін жүйелеу
Инклюзивті білім беру
Мектептегі робототехника
Информатика бойынша стандартты емес міндеттерді шешу
-
4 Оқу жылы
Геометрия негіздері
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Информатиканы оқыту теориясы
Математиканы оқытудың ақпараттық технологиялары
Компьютерлік жүйелердің архитектурасы
Компьютер архитектурасы
Графтар теориясы
Дискреттік математика
Мектеп геометриясының стандартты емес есептері
Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер
Информатиканың теориялық негіздері
Математика бойынша олимпиадалық есептерді шешу
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
- Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттерін дамытуға, олардың танымдық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін білім беру ортасын қалыптастыру негізі ретінде әртүрлі типтегі математика және информатика сабақтарын, сондай-ақ сыныптан тыс жұмыстарды өткізу саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын көрсету; білім алушылармен жеке сабақтар өткізу, өзіндік жұмысты ұйымдастыру және бақылау; математика мен информатиканы оқу кезінде сабақтарға жоғары уәждемені, жағымды эмоцияларды қолдау.
- Математика және информатика және оларды оқыту әдістемесі саласында терең білім мен іскерлікті қамтамасыз ететін қабілеттерді иелену саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; сыни ойлау дағдысы
- Басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау және олардың орындалуын ұйымдастыру дағдыларын көрсету. Кәсіби өзін-өзі дамытудың өзіндік әлеуетін зерттеу қабілетін көрсету.
- Психологиялық-педагогикалық пәндер әдіснамасы, әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және психологиялық-педагогикалық қолдау тұжырымдамалары мен теориялары саласындағы білімдерін, іскерліктерін, құзыреттіліктерін көрсету.
- Бағдарламаның іргелі және қолданбалы психологиялық-педагогикалық пәндерінің білімін, іскерлігін, құзыреттілігін көрсету.
Ұқсас БББ
6B01502 Математика-физика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01502 Математика және физика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01502 Математика-Информатика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01502.1 Математика-Физика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01502 Математика-Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01502 Математика-Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01502 Математика-Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01502 Математика-Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті