Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01502 Математика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Информатика

    Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика негіздері

    Информатиканы оқу пәні ретінде зерттейтін пән. Компьютерде ақпаратты ұсыну. Желінің қалыптасу тарихы. InterNet-тің дәстүрлі мүмкіндіктері. Тег түсінігі. Тақырыптары. Қаріп өлшемі. Қаріп және оны сызу. Компьютерлік вирустар және олардың жіктелуі. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлеу. Рұқсатсыз кіруден сақтау мен қорғауды қамтамасыз етудің техникалық, ұйымдастырушылық және бағдарламалық құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Матрицалар. Матрицаларға операциялар. Матрицаны анықтаушы және оның қасиеттері. Кері матрица. Ауыстыру және орналастыру. Сызықты теңдеулер жүйесін кері матрица әдісімен және Крамер әдісімен шешу. Гаусс Әдісі. Матрица дәрежесі. Бөлу қатынасы, қалдықтармен бөлу. Бүтін сандардың НОД және НОҚ, Евклид алгоритмі, өзара қарапайым сандардың қасиеттері. Қарапайым және құрамдас сандар, канондық ыдырау, арифметиканың негізгі теоремасы. Сандық салыстыруларды анықтау және олардың қасиеттері; белгісіз салыстыру және олар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементарлы математика

    Оқыту пәні: Функциялар. Домен және функционалдық мәндердің жиынтығы. Функциялардың қасиеттері. Тіпті ерекше функциялар. Мерзімді функциялар. Негізгі функциялар. Рационалды және иррационалдық өрнектерді түрлендіру. Рационалды теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Рационалды теңдеулер жүйесі. Логарифмдік және тригонометриялық өрнектерді трансформациялау. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Сөздік мәселелерді шешу. Прогрессия

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алгебра

    Оқыту пәні: Сызықтық операторлар. Сызықтық операторлардағы әрекеттер. Сызықтық оператордың дәрежесі және ақаулығы. Инвариантты ішкі кеңістіктер. Өздік құндылықтар және меншікті векторлар. Сипаттар Евклидтердегі және унитарлық векторлық кеңістіктегі сызықты операторлар. Bilinear нысандары. Квадраттық формалар. Тұрақты шаршы формалар. Бір айнымалы полинома. Бүтін сандардың сақинасында бөліну. Салыстыру Алгебралық сандар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-саяси білім модулі

    Пән әлеуметтануды, саясаттануды, мәдениеттануды, психологияны зерттейді, олардың әрқайсысының өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы модульдің оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімін түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жоғары геометрия

    Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: координаттардағы негізгі метрикалық және аффиналық мәселелер. ASC-де тікелей сызықты орнатудың әр түрлі жолдары. Жолдың жалпы теңдеуі. Жазықтықтағы түз сызықтардың өзара орналасуы. Многочленный Ax + By + C белгілерінің геометриялық мағынасы. Тұрақты сызықтың қалыпты векторы. Жалпы теңдеудегі коэффициенттердің геометриялық мағынасы. Бұрыштық коэффициенті. Нүктеден сызыққа дейін қашықтық. Екі жолдың арасындағы бұрыш.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Оқыту әдістемесі мен педагогикалық негіздердің жалпы мәселелері, мектеп оқулықтарын талдау. Мұғалім мәдениеті және көшбасшылық дағдылары. Педагог мәртебесі. Математика кабинеті. Математикадан сыныптан тыс жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геометрия

    Векторлық Алгебра элементтерін зерттейтін пән. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықта түзу. Екінші ретті желілердің канондық теңдеулері. Кеңістіктегі координаттар әдісі. Векторлық және аралас туындылар. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Жазықтықтың және кеңістіктің геометриялық түрленуі. Жазықтықтағы геометриялық тұрғызулар. Екінші ретті беттер. Аффинды және Евклидты п-өлшемді кеңістік. Квадраттық пішіндер және Квадриктер. 2-ретті желілер мен беттердің жіктелуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Пән космологиядағы ғаламның құрылымын және жұлдыздар атмосферасының құрылымын түсіндіру үшін қолданылатын шекті және интегралды функцияларды шешудің негізгі теоремалары мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау негіздері

    Математикалық талдаудың негізгі бөлімдерін зерттейтін пән: нақты сандар, тізбектер, функциялар, функцияның шектері, бір және бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері, интегралды есептеулер, сандық және функционалды қатарлар, бірнеше интегралдар, векторлық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандыққа кіріспе

    Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы және оның гуманистік бағыты. Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру мәдениеті. Қазіргі математика пәнінің мұғалімі. Қазіргі математика мұғалімінің профессиограммасы. Қазіргі білім жүйесіндегі математиканың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: «Алгоритм» түсінігі. Алгоритмнің қасиеттері. Алгоритмдерді ұсыну жолдары. Алгоритм түрлері. Тапсырма операторы Қоңырау рәсімдері. Кіріс және шығыс. Құрамдас оператор. Құрылымдық операторлар. Шартты мәлімдеме (егер ... then ... else). Операторды іріктеу (оқиға ... ... соңы). Циклдың операторлары параметрмен (... үшін ... және ... үшін төменде ... істеу керек). Алғашқысы бар цикл операторы (... істеу ...). Одан кейінгі жағдайға ие циклды оператор (қайталау ... .tiltil)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және бизнес

    Кәсіпкерлік пен бизнесті, қоғамдық өндірісті,қоғамдық шаруашылық нысандарын, капиталдың айналымы мен айналымын, нарықтың жұмыс істеуін, сұраныс пен ұсынысты, бәсекелестік пен монополияны, өндіріс шығындарын, салық салудың экономикалық аспектілерін, нарықты мемлекеттік реттеудің салдарын, кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды, экономиканың макроэкономикалық аспектілерін және кәсіпкерлік субъектілерінің сыртқы экономикалық қызметін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Web-технологиялар

    Пәнді оқыту мақсаты: гипермәтін және web-беттер түсініктерін зерттеуге бағытталған пән. Гипермәтін түсінігі. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі. Белгілеу тілдерінің нұсқалары. DOCTYPE директивасы. XHTML, XML ерекшеліктері. HTML-тегтер. Тегтердің синтаксисі. Тег атрибуттары. Бу және жалғыз тегтер. Түстерді, ұзындықтарды тапсыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау қағидаларын оқыту үшін, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында қажетті практикалық дағдыларды береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Капитал салымдарын және ақша ағындарын жоспарлауды, ұзақ мерзімді қаржыландыру көздерін, қысқа мерзімді қаржыландыру көздерін, дивидендтік саясатты, IPO-ны,жеке қаржыны басқаруды, салымдардың тиімділігін анықтауды зерттейтін пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • WEB-бағдарламалау

    Компьютерлік телекоммуникацияларды және Internet ғаламдық компьютерлік желісінде жариялауға арналған гипермәтіндік құжаттарды әзірлеу мүмкіндігін зерттейтін пән. Ол студенттердің жаһандық желіде жалпы мәдениетпен байланысты қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беретін көзқараспен маңызды. Internet ғаламдық компьютерлік желісінің жұмыс істеу принциптерімен, желіде ақпаратты іздеу мен іріктеудің жалпы тәсілдерімен танысуды бекіту; кешенді тәсіл негізінде Web-беттерді әзірлеуге үйрету; Клиент пен сервер жағында Int

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі гендерлік тәсіл

    Білім берудегі гендерлік тәсіл. Сипаттама: Гендерлік тәсіл туралы түсінік. Қоғамның әлеуметтік-мәдени ұйымы контекстіндегі гендерлік қатынастар. Ішкі мәселелердің гендерлік аспектісі. Интеллектуалды, сөйлеу және эмоционалды сипаттамалар. Гендерлік девиантты қатынастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Жеке тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі Менеджмент

    Пән білім берудегі менеджмент ұғымын оқытады. Мақсаты білім берудегі менеджмент міндеттері. Балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу. Білім беру процестерін жобалау, жүзеге асыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психология

    Пән, психология міндеттері, психологиялық ғылымның құрылымы, психология саласының әдістері, ғылыми психологияның пайда болу тарихы, танымдық процесс, эмоционалды-еріктік сала, жеке тұлғаның жеке психологиялық қасиеттері, пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби-педагогикалық жағдайларды талдай алады, практикалық мәселелерді шешудің психологиялық негізделген құралдарын таңдай алады, өзінің іс-әрекеті мен тұлғааралық қатынастарын талдай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі коучинг технологиясы

    "Коучинг" ұғымы. Милтон Эриксонның бес негізгі қағидасы; коучинг әдістері; коучингтің басқа әдістерден айырмашылығы. оқытудағы коучингтің мақсаты, коучинг процесінің моделі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психикалық денсаулықтың алдын алу және өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу

    Пән психикалық денсаулық ұғымын зерттейді. Психикалық денсаулық өлшемдері. Суицидтік мінез-құлықты қалыптастыру факторлары. Суицидтік мінез-құлыққа бейім адамдардың жеке типологиялық ерекшеліктері. Суицидтік мінез-құлыққа бейім адамдарға психологиялық көмек көрсету және алдын алу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Бақылау, Бақылау түрлері, тест бағалау құралы ретінде, бағалау жүйелері, олардың дамуы және түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық есептерді шешу бойынша практикум

    Келесі бөлімдер бойынша математика есептерін шешуге бағытталған пән: Логарифмдік теңдеулер, Логарифмдік теңсіздіктер, Виет теоремасы, Квадрат үшмүшені зерттеу, параметрлері бар теңдеулер мен теңсіздіктер, аралас теңдеулер, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тригонометрия

    Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған тәртіп: трансформацияларды қолданумен функциялардың графиктерін құру. Тригонометриялық функциялары бар түрлендіру өрнектері. Тригонометриялық теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу. Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу. Тригонометриялық теңсіздіктер жүйелерінің және жиынтықтарының шешімі. Теріс тригонометриялық функциялары бар теңдеулерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру процесіндегі тьюторлық қызмет

    "Білім беру процесіндегі Тьюторлық" пәні "тьютор" мамандығын және оның Кәсіптер әлеміндегі орнын қарастырады. Тьюторлықтың тарихи және теориялық негіздері. Тьюторлық сүйемелдеудің негізгі схемалары. Бастауыш мектепте тьюторлық қызмет. Жас ерекшеліктері. Негізгі мектепте тьюторлық қызмет. Орта мектепте тьюторлық қызмет. Қосымша білім берудегі тьюторлық қызмет. Жалпы білім беретін мектепте тьютордың қызметін нормативтік-құқықтық ресімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теория мен математикалық статистика

    Қарапайым теледидардың терминологиясы және негізгі түсініктері. Аксиоматика. Ықтималдылықты өлшеу. Ықтималдықтар алгебрасы. Шартты ықтималдық, Тәуелсіздік. Толық ықтималдық және Байес формулалары. Кездейсоқ шама, бөлу функциясы, сандық сипаттамалары. Кездейсоқ шамалардың таралу теориясы. Кездейсоқ векторлар және олардың таралуы. Ықтималдық теориясының шекті теоремалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясы

    Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: Эмпирикалық деректерді бастапқы өңдеу. Сандық сипаттамаларды және бөлу параметрлерін нүктелік бағалау. Сандық сипаттамалар мен бөлу параметрлерін сенімділік. Статистикалық болжамдарды тестілеу. Сызықтық регрессия. Факторлық талдау. Ақпарат және энтропия. Қоршаған әлемде кездейсоқтық пен тұрақтылықты анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәні тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған: дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін мәселелер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Isoclines. Бөлінетін айнымалы теңдеулер. Біртекті теңдеулер. Сызықтық теңдеулер. Бернулли теңдеулері. Жалпы дифференциалдағы теңдеулер. Мәселені шешу теориясы және оны шешудің бірегейлігі. Жалпы форманың n-ші ретті теңдеуі. Екінші реттік теңдеудің геометриялық және механикалық интерпретациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі информатика сабақтары

    Информатиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылымның саласы ретінде. Информатиканың мектеп курсы бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдау. Внеклассная работа по информатике. Мазмұнды сызықтарды зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Пән маманның кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін іске асыруға мүмкіндік беретін кәсіби қазақ тілін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер

    Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: теңдеудің тәртібін төмендету. Тәуелсіз айнымалысы жоқ теңдеулер. Тұрақты коэффициенттері бар біртекті дифференциалдық теңдеулер. Біртекті сызықты дифференциалдық теңдеулер. Жалпы шешім. Еркін тұрақты мәндерді өзгерту әдісі. Эйлер теңдеуі. Коши функциясы. Белгіссіз коэффициенттер әдісі. Жалпы формалы дифференциалдық теңдеулер жүйесі, негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Эйлер әдісімен тұрақты коэффициенттері бар біртекті сызықты жүйенің шешімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп математикасының идеялары мен әдістері

    Пән мектептегі математика курсының идеялары мен әдістерінің алуан түрлілігін зерттейді. Пәнішілік байланыстар міндеттерді шешудің негізі ретінде. Теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешу әдістерін жүйелеу. Сюжеттік есептерді шешу әдістеріне шолу. Математикалық есептерді шешудің эвристикалық әдістері. Мектептегі математикалық есептерді шешуде арнайы эвристиканы қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау тілдері

    Пән, объектілі-бағытталған бағдарламалау, с тілінде бағдарламалау, Синтаксис және Visual C бағдарламалық конструкциялары, ООП принциптері, қолданбалы бағдарламалау негіздері, орындалатын модульдің құрылымы. жадыда мәліметтерді динамикалық орналастыру, түзету, бағдарламалық модульдерді тестілеу және оңтайландыру, с тілінің препроцессоры, конструктор, деструктор, полиморфизм, функциялардың шамадан тыс жүктелуі, виртуалды функциялар және абстракты базалық сыныптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық есептерді шешудің оқу технологиялары

    Оқытудың қазіргі заманғы технологияларын зерделеуге бағытталған пән: оқытудың түсіндірмелі-иллюстрациялық режиміндегі математиканың қазіргі сабағы, педагогикалық технологиялар: түсінігі және типологиясы, педагогикалық технологияларды талдау және сипаттау модельдері, математика курсын оқу контексіндегі оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттері, математикалық қабілеттері мен оқуы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы

    Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехниканың заманауи үрдістері

    Робототехникаға кіріспе. ЛЕГО компаниясының конструкторлары. Lego Mindstorms NXT 2.0 жиынтығымен танысу. "Бесминутка" роботының бірінші моделі. Басқару және бағдарламалау ортасын зерттеу. "Желілік жүгірткі"роботын құрастыру. Бағдарламалау жұмыс. Үш доңғалақты роботты құрастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: Жалпы білім берудегі математика пәнінің мектептегі маңызы. Математиканы оқыту үдерісінде студенттердің ғылыми көзқарастарын қалыптастыру, білім беру. Математиканы оқыту әдістемесі. Оқу формалары. Математикалық тұжырымдамаларды, аксиомаларды, теоремаларды енгізу әдістері. Анықтамалар мен теоремалардың логикалық құрылымы. Қажетті және жеткілікті шарттар. Дәлелдер. Тұжырымдаманы табысты қалыптастыру және компьютердегі рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағдарлы шет тілі

    Оқытатын пән қазіргі қоғамның әлеуметтік мәселелері мен жаһандық сын-қатерлері; білім алушылар әлемі туралы Ғаламдық құзыреттілік пен түсініктерді қалыптастыру; білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастық және академиялық ұтқырлық; мәдениет және қазіргі әлем; білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдарының трендтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық оқыту технологиялары

    Әдістеменің заманауи ұғымдарын зерттеуге және ақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған пән: математиканы дамыта оқыту технологиялары, математиканы оқытудағы мақсатты есептер әдісі,математиканы Контекстік оқыту технологиясы, математиканы оқытудағы белсенділік технологиялары, математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар, математиканы оқытудағы танымдық визуализация технологиясының әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектептегі математикалық есептерді шешу әдістерін жүйелеу

    Жаңартылған мазмұнға сәйкес мектептің математикалық есептерін шешудің әдістерін үйренуге бағытталған пән, атап айтқанда: математикалық есептерді шешудің алгоритмдік және эвристикалық әдістері, мектептің математикалық есептерін шешуде арнайы эвристиканы қолдану, алгебра және геометрия есептерін шешудің алгоритмдері, мектеп планиметриясы мен стереометрияның негізгі міндеттері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі робототехника

    Негізгі роботтардың жұмысын зерттейтін пән мынадай бөлімдерді қамтиды: үш дөңгелекті роботты бағдарламалау, Нұсқаулық бойынша шынжыр табанды роботты құрастыру, Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен басқарылатын даладағы шынжыр табанды көлік құралы, "сумо роботтары" жарысы, 4 дөңгелекті немесе шынжыр табанды роботты құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша стандартты емес міндеттерді шешу

    Алгоритмдер, қасиеттері, түрлері, оларды ұсыну тәсілдері туралы жалпы мәліметтер. Программалау жүйелері, программалау парадигмалары,. Күрделілігі жоғары есептерді шешудің негізгі әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геометрия негіздері

    Оқытуға бағытталған пән: Планметриялық есептерді шешу әдістері. Қосымша конструкциялардың әдістері. Медианадағы еселеу әдісі. Бұған тікелей, параллель әдісі. Қосалқы шеңбер әдісі. Планметриялық мәселелерді шешу әдістері. Алгебралық әдістер. Геометриялық өзгерістер әдісі. Векторлық координат әдісі. Үшбұрыштар. Үшбұрыштың теңдігі белгілері. Параллель түзу сызықтар. Үшбұрыштың тараптары мен бұрыштары арасындағы қатынастар. Конвекция фигуралары. Төртбұрыштар. Көпбұрыштар. Тұрақты полигондар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған пән: Тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру. Теріс тригонометриялық функциялары бар өрнек түрлендіру. Тригонометриялық теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу. Теріс тригонометриялық функциялары бар теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту теориясы

    Пәнге бағытталған: информатиканы оқыту теориясының пәні, информатиканы оқыту процесінің элементтері мен деңгейлері, білім беру мазмұны, мектептегі информатика курсының орын мәселесі, информатика бойынша оқу бағдарламаларын салыстырмалы талдау, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, информатика бойынша оқу материалының мазмұнына қойылатын талаптар, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, оқыту құралдарының жүйесі және олардың оқыту процесіндегі функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудың ақпараттық технологиялары

    Пән білім беру ұйымдарында математиканы оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану әдістерін, ақпаратты математикалық өңдеудің заманауи компьютерлік жүйелерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелердің архитектурасы

    Есептеу жүйелерінің архитектурасын құрудың негізгі принциптері мен негізгі ұғымдарын оқып үйренетін пән; есептеу жүйелерінің типтері және олардың сәулеттік ерекшеліктері; компьютерлік жүйелердің негізгі логикалық блоктарының жұмысын ұйымдастыру және принципі; компьютерлік архитектураның барлық деңгейлерінде ақпаратты өңдеу процестері; компьютерлік жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етуінің негізгі компоненттері; ресурстарды басқарудың негізгі принциптері және осы ресурстарға қол жеткізуді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы

    Аналогтық және импульстік құрылғыларды, электрондық құрылғылар түсінігін, аналогтық және импульстік құрылғылардың құрылымын, цифрлық жүйелердің жұмыс істеу принципін, компьютердің көп деңгейлі ұйымдастырылуы, сәулет, ЭЕМ құрылымы, қазіргі заманғы көп деңгейлі машиналар, ЭЕМ негізгі элементтері мен функционалдық тораптары, есте сақтау құрылғылары, процессорлар мен шиналар микросхемалары, командалар жүйесі, интерфейс ұғымы, ДК интерфейстері, МП өндірісінің технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графтар теориясы

    Пән оқу ең қысқа тізбектің міндеттері (жабдықты ауыстыру, жедел жәрдем учаскелерін және телефон стансаларын орналастыру), максималды ағын проблемалары (динамикалық желіде тапсырыс беру қозғалысы, жұмысты үлестіру, өткізу қабілеттілігін ұйымдастыру), жабулар мен пакеттердің проблемалары (бақылау нүктелерін орналастыру) зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискреттік математика

    Пән: ұғымдарды зерттеуге бағытталған: логикалық функциялар. Кодтау теориясы элементтері. Граф теориясы негіздері. Комбинаториканың элементтері. Алгоритмдер теориясының элементтері. Теориялық кестеге кіріспе. Өтініштер алгебра. Алгебра алға.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп геометриясының стандартты емес есептері

    Ұқсастық. Мұндай үшбұрыштар мен көпбұрыштар. Метрикалық ара үшбұрыш. Косинустар мен синустардың теоремалары. Шеңбер. Берілген және сипатталған көпбұрыштар. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Чектің Теоремасы. Менелдік Теорема. Птолемея Теоремасы. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Тікелей Симсон. Қиылысу әдісі. Геометриялық түрлендірулер әдісі. Ұқсастық әдісі. Алгебралық әдіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер

    Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер. Сипаттама: Қазақстандағы математикалық білім берудің заманауи даму тенденциялары. Педагогикалық жобалау. Математиканы оқыту технологиясы. Математиканы оқыту әдістері. Математикалық ұғымдарды қалыптастыру технологиясы. Математикалық сөйлемдер және оларды зерттеу технологиясы. Тұжырымдамаларды анықтаудағы және теоремаларды дәлелдеудегі қателіктердің алдын алу технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Ақпаратты ақпараттандыру негіздері, информатика пәні, ғылым жүйесіндегі информатиканың орны, ақпарат және оның қасиеттері, ақпараттар, сақтау құралдары, сигналдар, белгілер, рәміздер, ақпарат көздері, ақпараттық қабылдау және беру арналары туралы ақпараттың әртүрлі деңгейлері, презентация нысандары ақпарат, құрылымдық шара (энтропия, энтропияның қасиеттері), семантикалық шара (мазмұн, логикалық шамасы, ақпараттардың орындылығы мен маңыздылығы), ақпаратты беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика бойынша олимпиадалық есептерді шешу

    Тригонометриялық теңсіздіктер жүйелерін шешу. Түрлендірулер көмегімен функциялар графиктерін құру. Виет теоремасы, Виет теоремасына кері теорема. Шаршы үш бөлмелі. Логарифмдік теңдеулерді шешу. Логарифмдік теңсіздікті шешу. Көрсеткіш теңдеулерін шешу. Көрсеткіш теңсіздігін шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
  • Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттерін дамытуға, олардың танымдық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін білім беру ортасын қалыптастыру негізі ретінде әртүрлі типтегі математика және информатика сабақтарын, сондай-ақ сыныптан тыс жұмыстарды өткізу саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын көрсету; білім алушылармен жеке сабақтар өткізу, өзіндік жұмысты ұйымдастыру және бақылау; математика мен информатиканы оқу кезінде сабақтарға жоғары уәждемені, жағымды эмоцияларды қолдау.
  • Математика және информатика және оларды оқыту әдістемесі саласында терең білім мен іскерлікті қамтамасыз ететін қабілеттерді иелену саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; сыни ойлау дағдысы
  • Басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау және олардың орындалуын ұйымдастыру дағдыларын көрсету. Кәсіби өзін-өзі дамытудың өзіндік әлеуетін зерттеу қабілетін көрсету.
  • Психологиялық-педагогикалық пәндер әдіснамасы, әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және психологиялық-педагогикалық қолдау тұжырымдамалары мен теориялары саласындағы білімдерін, іскерліктерін, құзыреттіліктерін көрсету.
  • Бағдарламаның іргелі және қолданбалы психологиялық-педагогикалық пәндерінің білімін, іскерлігін, құзыреттілігін көрсету.
Top