6B01502 Математика в Esil University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика саласында терең білімі бар, заманауи білім беру ортасында оқу-тәрбие үдерісін тиімді жүзеге асыра алатын, тұлғаға бағытталған тәсілді іске асыратын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдана алатын, білім алушылардың математикалық сауаттылығын, логикалық және сыни ойлауын қалыптастыра алатын білікті педагогті даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Esil University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму
Экология және тіршілік қауіпсіздігі тұрақты дамудың негізгі компоненттері ретінде қарастырылады. Пәнді зерттеу, қоршаған ортаның жағдайы, адамның іс-әрекеті мен өмір сапасы арасындағы байланысты түсінуге мүмкіндік береді. Экологиялық тұрақтылыққа, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелеріне, төтенше жағдайлардың салдарын болдырмау және жою мәселелеріне ерекше назар аударылады. Оқу барысында студенттер қазіргі заманғы табиғатты қорғау технологиялары, тұрақты дамудың халықаралық және ұлттық тетіктері туралы білім алады, сондай-ақ экологиялық қауіпсіздік пен табиғатты қорғау саласындағы тәжірибелік дағдыларды алады. Экологиялық мәдениет пен жауапкершілікті дамыту білім беру үрдісінің маңызды бөлігі болып табылады. Тұрақты даму қоғамның қазіргі даму стратегиясын көрсетеді, онда қазіргі ұрпақтың қажеттіліктерінін қанағаттандырылуы, болашақ ұрпаққа зиян келтірмей- ақ жүзеге асады. Курс білім алушыларда экологиялық, әлеуметтік және экономикалық негізделген шешімдерді қабылдау үшін тұрақты дамуды фундамент ретінде жүйелі түрде түсіну үшін бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Курста құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сонымен қатар қазақстандық құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) ролі туралы, басқа да нормалармен құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарасты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курстың мақсаты - педагогикалық кәсіптің ерекшелігін түсінуге ықпал ету және сындарлы педагогикалық қарым-қатынас, мінез-құлық пен іс-әрекетті өзін-өзі реттеу қабілетін дамыту, білім алушылардың кәсіби және жеке өзін-өзі дамыту стратегиясын жобалауы үшін жағдай жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Элементарлық математика
Бұл курс алгебра, геометрия және талдаудың негізгі тақырыптарын қарастырады, олар мектеп курсында оқытылады, жоғары математиканың негізі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгебра
Оқу нәтижесінде студенттерге негізгі түсініктер беріледі, олар алгебраның негізгі ұғымдары, матрицалар, анықтаушы, қарапайым қасиеттері, минорлар және олардың алгебралық толықтырулары, кері матрица, кешенді сандар өрісі, негізгі қасиеттері, көп қырлы сақина, қалдықтармен бөлу туралы, Евклид теоремасы, Безу теоремасы және оның салдары, түрлендірілмейтін көпмүшелер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық геометрия
Пәннің мақсаты – аналитикалық геометрия бойынша базалық білім алу болып табылады.. Пәннің мазмұны: векторлар және оларға амалдар қолдану; скалярлық көбейтінді және векторлық көбейтінді; векторлық кеңістіктер; меншікті мәндер мен меншікті векторлар; жазықтықтағы түзулер; кеңістіктегі жазықтық пен түзулер; жазықтықтағы жіне кеңістіктегі түзулердің теңдеулері; жазықтықтағы қисықтар; екінші ретті беттер және полярлық координаталар жүйес туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде іргелі жүйелердің сипаттамасының теориялық негізін құрайтын математикалық нысандарды теориялық-жиындық сипаттау сұрақтарын, графтар теориясының негізгі проблемалары мен математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын оқыту кезінде іргелі білімді қалыптастыру; дискретті математиканың кейбір тараулары: жиындар теориясы және жиындардағы қатынастар, теория функциональных систем, теория графов, теория кодирования, комбинаторика бойынша негізгі есептерді шешу дағдаларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пән студенттердің экономика және құқық саласындағы базалық даярлық деңгейін, экономикалық сауаттылықтың базалық деңгейін және қоғам өміріндегі болып жатқан өзгерістерге бағдарлау және әлеуметтік бейімделу үшін қажетті негізгі құқықтық ұғымдарды қалыптастыруды; экономикалық ойлау мәдениетін қалыптастыруды; қазақстандық құқық және құқықтық нормалар салаларының негізгі ережелерін қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу жасайды, оның диалектикасы, сәйкессіздігі және әдіснамалық ерекшелігі. Студенттер дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойланады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогикада, киберпедагогикада, киберкеңістікте және киберсоциализацияда киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау - 1
Пән математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын және бір нақты айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: бір айнымалының тізбектері мен функциялар теориясы, функцияның шегі мен үздіксіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары, функцияның Тейлор формуласы бойынша жіктелуі; туындыны пайдалана отырып, функция графигін зерттеу және құру, қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды есептеуді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік, қызметтері және бизнесті жүргізудің негізгі принциптері туралы білім алу; кәсіпкерлік қызметтің саласын және ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелері бойынша практикалық дағдыларды дамыту; құқықтық құжаттарды әзірлеу, бизнес-жоспар әзірлеу мәселелерінде, жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлық, сонымен қатар цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға қатысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Community Service Learning
Пән қоғамға қызмет етуді қоғамдық игілікті дамытуға ерікті үлес қосу және студенттерге әлеуметтік жауапкершіліктің жоғары деңгейін сіңіру нысаны ретінде түсінуді дамыту мақсатында оқытылады. Курс волонтерлік, краудсорсинг, краудфандинг, фандрайзинг, ұжымдық даналық сияқты әлеуметтік тәжірибелерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушыларға өздерінің кәсіби құзыреттерін (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т. б.) дамыту үшін өтеусіз коммерциялық қызметтер көрсетілетін практикалар көзделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Пән студенттерде әлеуметтік тәрбиелеудің субъектілері мен үдерісіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды, әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қалыптастырады: толыққанды оқыту, балаларды тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы, тәрбиеленушілердің әлеуметтенуі үшін жағдай жасау; аралас мамандармен өзара іс-қимылда пәнаралық психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-оңалту іс-шараларына қатысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат 1
Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық психология
Оқушының психикасын, психологиялық негіздемесін жан-жақты зерттеп, оқу материалын таңдауды жасайды. Оқыту, тәрбиелеу әдістерін әзірлеуде және оларды психологиялық апробациялауда дағдыларға ие
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау - 2
Пән бір нақты айнымалы функцияны интегралдау әдістерін және қатарларды жинақталыққа зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер элементар және трансцендентті функциялар арқылы берілетін анықталмаған, анықталмаған және меншіксіз интегралды есептеу әдістерін және оның қолданысына қатысты негізгі есептерді шешуді, сандық, дәрежелік және функционалдық қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттарын біліп, оларды жинақтылыққа зерттеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалау қызметін ұйымдастыру
Техникалық тапсырма мен ұсыныс кезеңдерінде аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгеру, базалық модельдің сыртқы түрін қалыптастыру, жобаның негізгі көрсеткіштерін есептеу үшін экономикалық білімді пайдалану, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдістемелік негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау - 3
Пән көп айнымалы функцияларды дифференциалдаудың іргелі әдістерімен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер көп айнымалылар функциясының анықталу облысы және геометриялық кескінін табуды, деңгейлік сызықтарды сызуды үйренеді. Оның шегін есептеуді, үзіліссіздікке зерттеуді және дербес туындыларын табуды, оның геометриялық мағынасы білетін болады. Көп айнымалылар функциялардың дифференциалын табуды, оны Тейлор қатарына жіктеуді және көп айнымалылар функцияларын толық зерттеуді орындай алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын тілі
Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Іскерлік қарым-қатынас, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істей білу, іскерлік хаттар жазу, іскерлік хаттарды жүргізу, іскерлік қарым-қатынас салаларында оқытылатын тақырыптар аясында. ағылшын тілінде іскерлік әңгіме дамытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Математикалық физика теңдеулері» пәнін оқудағы мақсат - бірінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулер және екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі, Даламбер әдісін қолданып параболалық, гиперболалық және эллиптикалық түрдегі теңдеулердің шекті есептері, сонымен қатар энергия интегралдары мен Фурье әдісі, потенциалдар теориясы сияқты бөлімдермен студенттерді таныстыру және білімдерін тереңдету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Курс Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын, математикалық статистика есептерін қою мен шешудің негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент ықтималдылықты анықтаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, кездейсоқ шамаларды анықтау және сипаттау әдістерін, математикалық статистиканың сандық сипаттамаларын білуі керек. Зерттелуде тақырыптар: оқиғалар мен ықтималдық; ықтималдықтың классикалық анықтамасы; комбинаторика элементтері; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; математикалық статистика элементтері; таңдамалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вариациялық есептеу
Вариациялық есептеу математика мен физиканың көптеген салаларының – механика, оңтайландыру, басқару теориясы, минималды беттер теориясы және т.б. – негізінде жатыр.Пән аясында бірнеше айнымалы функциялардың шартты және шартсыз экстремумдары, шекті және қозғалмалы шекаралары бар есептер: функционалдардың экстремумы, экстремальдар өрісі қарастырылады. Сондай-ақ вариациялық есептеудің тікелей әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесі пәні мектепте математиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін қамтиды. Студенттер математиканы оқытудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, заманауи оқыту әдістерін, соның ішінде соңғы технологияларды қолдануды және математиканы оқытуда жасанды интеллектті қолдануды үйренеді, өйткені бұл көмекші ретінде қызмет етуге, білімді бағалауды автоматтандыруға және жеке оқу материалдарын жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Пән академиялық ағылшын тілін меңгеру мақсатында оқытылады, бұл студенттерге академиялық тілді меңгеруге сауатты және саналы түрде қарауға мүмкіндік береді, бұл қол жеткізілген деңгейдегі дескрипторларда, модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде (өз ойларын сауатты баяндау, мәтіндерді талдау, эссе жазу, іскерлік құжаттама) көрініс табады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Білім алушы кеқістіктер теориясы жалпы угымын тусінеді. Функционалды талдау-бұл шексіз өлшемді векторлық кеңістіктер мен ондағы операторларды зерттейтін математиканың бөлімі.. Бұл курста қарастырылады: - Нормаланған және банах кеңістігі - Гильберт кеңістігі - Сызықтық операторлар - Функционалдық талдау теоремалары - Бөлу және жалпыланған функциялар теориясы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
«Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы
Кешенді айнымалы функциялар теориясы математикада, физикада, инженерияда және басқа да ғылым салаларында кеңінен қолданылады.Бұл пәнде кешенді сандарды жазудың әртүрлі түрлері мен олармен орындалатын амалдар, кешенді айнымалы бойынша туынды және интеграл, Тейлор және Лоран қатарлары, сондай-ақ қалдықтар (вычеттер) қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың негізгі теорияларына, балаларды оқыту мен диагностикалаудың әдістері мен технологияларына шолу ұсынады. Пәннің мазмұны студенттерге инклюзивті білім беру принциптерін, әртүрлі жас топтарындағы инклюзивті оқытудың ұйымдастырушылық формалары мен психологиялық-педагогикалық технологияларын талдауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар
Курс барысында болашақ мұғалімдер жазықтықтағы және кеңістіктегі құрылыстар теориясын оқып, геометриялық салу есептерін шығару әдістерін меңгеруді үйренеді. Сондай-ақ олар геометриялық салу техникасын меңгеріп, конструктивті және логикалық ойлауын, сонымен қатар зерттеушілік дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Студенттер білімді ұсыну мен өңдеудің негізгі модельдері мен әдістерін, жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеу әдістерін, сондай-ақ ойын теориясының элементтерін үйренеді. Логикалық бағдарламалау негіздерін, жасанды интеллект саласындағы жұмыстардың адам ойлауын зерттеумен және қолданбалы бағдарламалаумен байланысын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар және жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыс
Пән салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру үшін оқушылардың өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктеріне бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Пәннің мақсаты: студенттерде адамның жас ерекшеліктері туралы оның қызметінің сәттілігінің факторлары ретінде тұтас түсінік қалыптастыру; білімді игеру және дағдыларды қалыптастыру процесінің негізгі заңдылықтарын зерттеу; оқу іс-әрекетін ынталандыру, тәрбиенің психологиялық механизмдері. Өз бетінше ойлауға және өз әрекеттерінің салдарын болжауға, мақсатқа жетудің және өмірлік қиындықтарды жеңудің оңтайлы жолдарын табуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
3D графика және анимация
Пәнді оқу барысында компьютерлік анимация туралы жалпы түсінік, компьютерлік анимацияның тарихы және эстетикалық принциптері, компьютерлік анимацияны құру технологиялары, компьютерлік анимацияның техникасы мен қолдану салалары, екі өлшемді және үш өлшемді анимацияның мақсаты мен мүмкіндіктері, кинофильмдер. жолақ, кадрлар, қабаттар, дыбысты анимациямен синхрондау, анимацияны дубляждау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән аясында студенттер білім берудің психологиялық, педагогикалық және социологиялық аспектілерін, сондай-ақ білім беру процесінде тұлғаны қалыптастырудың негізгі принциптерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаты студенттердің жеке ерекшеліктері мен әлеуметтік-мәдени контекстін ескере отырып, тұлғаны тәрбиелеу және дамыту процестері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студенттер әртүрлі педагогикалық теориялар мен әдістермен танысады, білім беру мекемелерінде және одан тыс жерлерде тәрбие жұмысын ұйымдастыру принциптерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Курстың мазмұны қисықтар мен беттердің анықталуына, локальді зерттеулерге арналған. Мұнда қисықтықтар теориясы, беттердің негізгі инварианттары, бірінші және екінші квадраттық формалар, беттің бойындағы негізгі қисықтар (асимптотикалық, қисықтықтар, геодезиялық), беттің ішкі геометриясы қарастырылады. Курс дифференциалды геометрияның негізгі ережелерін теориялық тұрғыда әзірлеуге, проблемаларды шешудегі практикалық дағдыларды игеруге арналған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра есептерін шешу бойынша практикумы
Пән алгебралық білімді тереңдетуге, есептерді әртүрлі тәсілдермен шешуге және математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беретін мектепте информатика бойынша оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Бұл курста олар информатика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістерімен танысады, ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлерін, зерттеуді ұйымдастыру әдістерін қолданады; информатика бойынша ғылыми жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін, ғылыми әдістерді меңгереді; әдістемені зерттейді; баяндамаларды дайындауды іздеу міндеттерін шешеді. Студенттер мектеп оқушыларының жобаларын басқаруға және бағалауға тартылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу процесін ұйымдастырудағы Smart-технологиялар
Бұл пәннің мақсаты қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолданумен танысу және балалардың дамуы мен тәрбиесіне ықпал ететін оқыту әдістерін жүзеге асыру болып табылады. Студент білім беруді автоматтандыру мен ақпараттандыруға байланысты технологияларды меңгереді, оқу материалдарын дайындау үшін көрнекі және дыбыстық ақпарат көздерін құрудың әртүрлі заманауи технологияларын пайдаланады. Қашықтағы веб-ресурстар арқылы қол жетімді нысанда оқу фильмдері, бейнелер, аудио жазбалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Сандық әдістер пәнінің мақсаты – қателіктер теориясының негіздерін меңгеру үшін қажетті негізгі әдістерді игеру.Пән аясында сандық әдістердің келесі негізгі тәсілдері қарастырылады: хорда әдісі, жиырылмалы бейнелеулер принципі, функцияларды апроксимациялау, интерполяция, функцияларды дифференциялау және интегралдау, бірізді жуықтау әдісі. Сонымен қатар Рунге-Кутта әдістері және Адамс көпқадамды әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде IT қолдану
Студенттер ақпараттық технологиялардың психологиялық, дидактикалық және әдістемелік мүмкіндіктерін зерттейді, білім беруде ақпаратты жинау, өңдеу және талдау үшін коммуникациялық технологияларды (соның ішінде қолданбалы пакеттер, жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілер) және олардың қызметтерін пайдалану ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Бұл курс студенттердің өздерінің ішкі өзгерістері мен шығармашылық педагогикалық іс-әрекетке өсуін түсіну және бекіту тетіктерін қалыптастыруды ұсынады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы, өзінің көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауысын меңгере алады, оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту саласындағы өз мінез-құлқын талдай алады; өзінің кәсіби қасиеттеріне баға бере алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экстремалды есептерді шешу әдістері
Экстремалды есептерді шешу әдістері математикада, экономикада, инженерияда, басқару теориясында және машиналық оқытуда кеңінен қолданылады.Пән аясында Лагранж әдісі, Кун–Таккер шарттары, градиенттік және итерациялық алгоритмдер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық технологиялар және оқыту әдістері
Студенттер бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін қолдана отырып, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін жобалау, сондай-ақ отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану қабілеттерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия есептерін шығару практикумы
Курс барысында болашақ мұғалімдер студенттердің геометриялық әдістер мен оларды қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыруды, сонымен қатар олардың болашақ кәсіби іс-әрекеттері үшін геометрияны оқудың және алған білімдерін күнделікті өмірде қолданудың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ мұғалімдер мектеп курсының геометриялық есептерін шығаруда студенттердің білімдері мен дағдыларын бекітуге және тереңдетуге үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдер студенттердің логикалық ойлауын дамытып, математикалық белгілерді дәлелдеуде және әртүрлі геометриялық есептерді шығаруда қолдана білуін үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Оқу процесін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуде цифрлық технологияларды қолдану, электронды оқыту, аудиовизуалды оқыту құралдарының түрлерін, жаппай ашық онлайн курстардың негізгі платформаларын, қашықтықтан оқытудағы педагогикалық коммуникацияның ерекшеліктерін, оқытуды дараландырудың заманауи мүмкіндіктері, корпоративтік оқытудың ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеу негіздері
Курс барысында болашақ мұғалімдер әлеуметтік-экономикалық мәселелер мен үдерістерді бағалаудың заманауи математикалық модельдерін зерттеуге, сонымен қатар әртүрлі объектілердің мінез-құлқын ғылыми болжауға ерекше көңіл бөледі, сол арқылы болашақ мұғалімдердің функционалдық сауаттылығы қалыптасады. Болашақ мұғалімдер математикалық модельдеудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруді, сонымен қатар математикалық модельдеу бойынша әдебиеттерді өз бетінше оқып үйренуді және қолданбалы есептерді шешу үшін алынған ақпаратты іс жүзінде пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сomprehensive exam preparation
Сomprehensive exam preparation бұрынғы алған білімдерін жалпылайды және тереңдете түседі, оқу материалдарын логикалық тұрғыдан жүйелендіреді, негізгі сұрақтар мен тәжірибелік-бағытталған тапсырмалар/есептер/кейстерді студенттердің тұтастай жүйелі түрде көре білуіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Research Paper
Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, құқықтық, экономикалық және экологиялық ғылымдар саласында базалық білімі бар; философиялық және мәдениеттанушылық талдау негіздерін меңгерген
- Кәсіби этика нормаларын сақтайды, өз бетінше оқуға және кәсіби өсуге қабілетті
- Пәндік құзыреттерді меңгерген қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытады және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдаланады
- Математикалық зерттеулер мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады
- Қаржылық және кәсіпкерлік сауаттылықтың қарапайым дағдыларын игереді, түрлі салаларда қолданбалы және теориялық міндеттерді шешу үшін математикалық әдістер мен үлгілерді қолданады
- Білім беру процесінде IT-құралдар мен Smart-технологияларды қолдана алады, әртүрлі білім беру контекстеріне бейімдей отырып, оқытудың инновациялық әдістерін қолдануға қабілетті
- Білім беру процесінде жас ерекшеліктер және педагогикалық психология әдістерін қолдана алады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді
- Математика сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдаудың кәсіби шеберлігін қалыптастырады, зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру дағдыларын игереді
- Кездейсоқ құбылыстарды талдау, статистикалық деректерді өңдеу және түсіндіру, логикалық және дискреттік модельдеу әдістерін қолдану
- Математикалық талдаудың іргелі білімдерін меңгерген, экстремумдарды табу мәселелерін зерттеу мен шешуде талдамалық және сандық тәсілдерді қолдана біледі
- Алгебра және геометрия бойынша аса күрделі міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын игереді, математикалық үлгілерді қалыптастырады және олардың нәтижелерін қолданбалы пәндер контексінде түсіндіреді
Ұқсас БББ
6B01502 Математика және физика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01502 Математика-Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01502.1 Математика-Физика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01502 Математика-Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01502 Математика-Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01502 Математика-Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01502 Математика-Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01502 Математика-физика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01502 Математика және физика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты