Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс/қазақ тілі'
    Несиелер: 3

    Қазіргі орыс / қазақ тілі оқу пәні ретінде. Қазіргі орыс / қазақ тілі дамуының негізгі үрдістері. Қазіргі орыс/қазақ тілінің құрылымы. Қазіргі орыс/ қазақ тілінің фонетикалық (орфоэпиялық және акцентологиялық) және лексикалық нормалары орыс/қазақ тілінің грамматикалық құрылымы. Қазіргі орыс/қазақ әдеби тілінің морфологиялық нормалары жазбаша сөйлеу байланысы. Ауызша сөйлеу қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімі негізіндегі орыс/қазақ тілі'
    Несиелер: 3

    Тіл біліміне кіріспе. Тіл белгі жүйесі ретінде. Негізгі тілдік бірліктер. Тіл жүйесі туралы деңгейлік түсінік. Фонетика тіл білімінің саласы ретінде. Фонетика оның пәні және оны зерттеу әдістері. Сөйлеу дыбыстары дауысты және дауыссыз. Сөздің лексикалық мағынасы. Тілдің сөздік құрамы. Сөзжасам. Лексика. Сөздің мағынасы, оның түрлері. Морфология. Біртекті мүшелері бар ұсыныстар. Зат есім туралы түсінік. Синтаксис және тыныс белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі әдістемесінің пәні. Қазақстанда дене тәрбиесі әдістемесін дамыту . Мектепке дейінгі тәрбие жүйесіндегі дене тәрбиесі. Дене тәрбиесіндегі зерттеу әдістері. Дене тәрбиесі құралдары. Ерте жастағы балалардың дене тәрбиесі. Жас ерекшеліктеріне байланысты моториканың даму көрсеткіштері. Мектеп жасына дейінгі балалардың сандық және сапалық көрсеткіштері мен қозғалыс белсенділігінің деңгейлері. Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі қозғалыстарын оқыту әдістемесі. Мектепке дейінгі мекемеде ұлттық ашық ойындардың сипаттамасы және қолданылуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена'
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелігіне байланысты физиология және мектепке дейінгі гигиена пәні – өсу мен даму процесінде өсіп келе жатқан және дамып келе жатқан баланың ағзасы. Физиология мен мектепке дейінгі гигиенаның басқа ғылымдармен байланысы. Балалардың дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары. Мектеп жасына дейінгі балалардың тірек-қимыл жүйесі мен тірек-қимыл жүйесінің физиологиялық ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардағы көру және есту органдарының гигиенасы және олардың физиологиялық даму ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың жүрек-тамыр жүйесінің физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы. Балалардың ас қорыту органдары дамуының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың тамақтану гигиенасы. Мектеп жасына дейінгі балалардың тері гигиенасының физиологиялық ерекшеліктері. Мектепке дейінгі гигиена негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемеде мультимедиялық материалдарды қолдану практикумы'
    Несиелер: 3

    «Балапан», «Торғай ТV» и других каналов телевешания. Мектепке дейінгі мекеменің оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруда мультимедиялық технологияларды қолданудың рөлі мен маңызы. Мультимедиялық материалдарды қолданудың мақсаты - балалардағы психикалық бейнелер жүйесін қалыптастыру. Мультимедиялық презентациялардың міндеттері. Мультимедиялық технологияларды қолданудың артықшылықтары. Мультимедиялық презентациялардың түрлері. "Балапан", "Торғай ТВ" бағдарламалары бойынша мультфильмдерді және дамытатын интернет-сайттарды және телебағдарламалардың басқа арналарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдар женсаулық сақтау технологиялары'
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелердегі денсаулық сақтау қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері. Жеке денсаулық тұжырымдамасы және оны қалыптастыратын факторлар. Мектепке дейінгі мекемедегі бейімделу және дамытушы білім беру ортасы. Медициналық-гигиеналық және дене шынықтыру-сауықтыру денсаулық сақтау технологиялары. Мектепке дейінгі мекемелердегі денсаулық сақтау қызметін бағалау және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық мазмұндағы дидактикалық ойындар'
    Несиелер: 5

    Ортаңғы, ересектержәне мектепалды дайындық топтарына арналған математикалық мазмұнды дидактикалық ойындар 5, 6, 7 жастағы балаларға арналған математикалық ойындар. Сандар, 10-ға дейінгі санақ. Сан және цифрмен байланысты ойын үлгілері.Заттардың өлшемдері, геометриялық фигуралар туралы ұғымдарды оқытуға арналған дидактикалық ойындар және кеңістік пен уақыт туралы турады түсініктерді қалыптастыруға арналған ойындар. Математикалық логика ойындары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы'
    Несиелер: 5

    Бір жасар баланың іс-әрекетін заттармен дамыту. Нәресте кезеңіндегі баланың таным процестерінің дамуы. Баланың ойын әрекетін дамыту. Үш жасар баланың сөйлеу ерекшеліктері. Балада ересектермен қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері. Мектепке дейінгі кезеңде баланың жеке дамуының негізгі бағыттары. Мектепке дейінгі кезеңдегі баланың жоғары жүйке жүйесінің дамуы және оның қызметі. Баланың ақыл-ойының дамуы. Мектепке дейінгі кезеңдегі баланың сенсорлық дамуы. Мектепке дейінгі кезеңде зейіннің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын әрекетін ұйымдастыру'
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалармен ойын іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Ойын іс-әрекетін ұйымдастырудың мақсаты мен принциптері ойынның мәнін негіздеу және оның танымдық іс-әрекетке деген қызығушылығын арттырудағы маңызы. Ойын қызметін басқарудың әдістемелік негіздері. Н.Я.Михайленко, Н.А.Короткова әдістемесі бойынша ойын әрекетін ұйымдастырудағы рөлдік мінез-құлықты оқыту. Тақырыптық ойын ортасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі'
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесінің теориялық аспектілері, жалпы білім беру мекемесі мен мектепке дейінгі білім беру жүйесінің заманауи тәсілдері, тәрбие жұмысын ұйымдастырумен байланысты мәселелер. Мектеп жасына дейінгі балалармен кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас технологиялары, тәрбиелік өзара әрекеттестіктің заманауи тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балабақшадағы мәдени-тынығу жұмыстары'
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балалардың бос уақытын ұйымдастырудың негіздері. Бос уақытты ұйымдастырудың педагогикалық негіздері.Мәдени-тынығуды ұйымдастыру-дың формалары. Балабақшадағы мерекелер. Балаларға қызықты кештерді өткізу және жоспарлау. Балалардың мәдени қызметін ауыз әдебиет үлгілері арқылы дамыту. Мемлекеттік, тұрмыстық, мезгілдік мерекелер және оны балабақшада ұйымдастыру. Драмаланған ойынды әр түрлі топтарда ұйымдастыру әдістемесі. Балалар жұмыстырының көрмесін ұйымдастыру. Халықтық салтанатты мерекелерге қатысуда баланың белсенділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың топтық жұмысқа бейімделуі'
    Несиелер: 5

    Ерте сәби жастағы балалардың мектепке дейінгі мекемеге бейімделуі және олардың топтық жұмысқа бейімделу мәселелері. Балалардың физикалық және ақыл-ой қабілеттерінің олардың денсаулығына тәуелділік деңгейі, ерте сәби жасындағы балалардың мектепке дейінгі мекемеге бейімделуіне модульдік технологиялардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру'
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдебиеттерін негіздеу және талдау. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдауда әдебиеттермен жұмыс жасау технологиясы. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық және эмпирикалық түрлері. Эксперименттік психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы. Психологиялық - педагогикалық зерттеудің деректері мен нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқыту әдістемесінің қалыптасуы'
    Несиелер: 5

    Балаларға арналған негізгі математикалық ұғымдар. Сан, сан және санау қызметі туралы ұғымдардың қалыптасуының тарихи кезеңдері. Мектеп жасына дейінгі балаларды қарапайым математикаға оқыту әдістемесінің қалыптасу кезеңдері. Әр түрлі мектеп жасына дейінгі балаларды сандық ұғымдармен таныстыру әдістемесі. Есеп түрлері және есеп қызметін оқыту әдістемесі. Балабақшада қарастырылған мәтіндік арифметикалық есептердің жіктелуі және балаларды оларды шешуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика'
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі педагогика ғылым ретінде, оның зерттеу пәні, міндеттері, функциялары. Негізгі категориялары. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Мектепке дейінгі педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Ресейдегі және Қазақстандағы алғашқы балабақшалар. Қазіргі кезеңде ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамыту. Мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық процесті ұйымдастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың білім беру бағдарламалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру'
    Несиелер: 5

    Шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы шағын орталықтар мен шағын жинақты балабақшалардың проблемалары. Шағын орталықтар мен шағын жинақты балабақшалардағы топтарды жинақтау түрлері. Шағын жинақталған заманауи балабақшалар мен шағын орталықтарға тән ерекшеліктер. Шағын жинақталған балабақшада және шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін жоспарлау. Шағын орталықтарда оқытуды жоспарлау ерекшеліктері. Шағын орталықтарда ұйымдастырылған оқу қызметі. Тәрбиешіні шағын орталықтарда сабаққа дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық ойлауын дамытудың белсенді әдістері'
    Несиелер: 5

    Математикалық ойлауды дамытуда мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қыэметін ұйымдастырудың белсенді әдістері. Дәстүрлі әдістермен салыстырғанда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудағы белсенді әдістердің артықшылығы. Топтық пікірталас-мектеп жасына дейінгі балалардың математикадан танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың белсенді әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың диагностикасы мен әдістемелік жетекшілігі'
    Несиелер: 5

    Балаларда заттардың өлшемі мен оларды өлшеу, заттардың пішіні мен геометриялық фигура, кеңістіктік және уақыт туралы ұғымдарды қалыптастырудың әдістемелік негіздері. Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бойынша балабақша, мектеп және отбасы жұмысындағы сабақтастық. Әр түрлі жастағы балалардағы математикалық түсініктерінің дамуын диагностикалау. Балалардың математикалық түсініктерін қалыптастыру бойынша мұғалімнің жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру'
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру ойлау жүйесін, дұрыс ойлауды, мектеп жасына дейінгі баланың логикалық ойлауын жетілдіру мәселелері. Мектепке дейінгі ұйымда логикалық ойлауды дамытудың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Ерте дамудағы баланың логикалық ойлауын дамытудың маңызы. Логикалық ойындар, тапсырмалар, жаттығу түрлері және олардың мәні. Ақыл-ой тәрбиесіндегі логикалық міндеттердің орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерте сәби жасындағы балалар педагогикасы'
    Несиелер: 4

    Ерте сәби жастағы педагогиканың негізгі категориялары. Шетелде ерте сәби жастағы педагогика идеяларын дамыту. Ерте сәби жастағы отандық педагогиканың дамуы. Ерте сәби жастағы кезеңділік. Ерте сәби жастағы балалардың физикалық дамуының ерекшеліктері. Ерте сәби жастағы балалармен тәрбие жұмысы. Ерте сәбижастағы топтарда әдістемелік жұмыс. Ерте сәби жастағы топтарда білім беру жұмысын жоспарлау. Ерте сәби жастағы балаларға ойын жаттығуларын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Сөйлеуді дамыту әдістемесі. Сөйлеуді дамыту әдістемесінің тарихынан. Балабақшадағы сөйлеуді дамыту жүйесі. Байланысты сөйлеуді дамыту әдістемесі. Әр түрлі жас топтарында диалогтік сөйлеуді дамыту жұмысының мазмұны. Әр түрлі жас топтарындағы монологты дамыту жұмысының мазмұны сөздікті дамыту әдістемесі. Арнайы сабақтарда сөздікті дамыту әдістемесі. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту'
    Несиелер: 5

    Мария Монтессори білім беру ұйымының даму кезеңдері. Дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі тәрбие әдістері. 3 жастан 6 жасқа дейінгі баланың өздігінен білім алуына көмек көрсетуді жүзеге асыру үшін Монтессори жүйесініңоқытуда балаларды дамыту ережелері. Күнделікті өмірдегі жаттығулар саласы-сенсорлық білім беру саласы, математикалық аймақ, Ана тілі, ғарыш аймағы. Мария Монтессоридің өсиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар үйлерінде тәрбие жұмысын ұйымдастыру'
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балаларды және балалар үйін оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары. Балалар үйіндегі оқу процесінің ерекшеліктері. Балалар үйінде Мектепке дейінгі білім беру мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың заманауи әдістері. Балалар үйінде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мәселелері. Балалар үйі мекемесінде балаларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Балалар үйіндегі балалармен кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас технологиялары, өзара әрекеттесудің заманауи тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық технологиялар'
    Несиелер: 5

    Тәрбиеші инновациялық қызметтің субъектісі ретінде. Тәрбиешінің инновациялық қызметке дайындығының компоненттері.Тәрбиешіні инновациялық қызметке дайындау әдістері мен шарттары. Балабақша тәрбиешісінің кәсіби құзыреттілігі және негізгі құзыреттілігі. Тәрбиешінің инновациялық қызметіндегі психологиялық кедергілер. Балабақшада инновациялық технологияларды сәтті жүзеге асыру шарттары. Тәрбиешілердің инновациялық қызметін жандандырудың әдістері мен формалары (педагогикалықшеберханалар, шеберліксыныптары, тренингтер, семинар-практикумдар, шығармашылық топтағы жұмыс жәнет.б.). Әдістемелік жұмыстың ұйымдастырылған түрлері (ұжымдық және жеке). Педагогикалық технологиялар мен инновацияларды енгізуге тәрбиешілердің дайындығын диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жекеменшік мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері'
    Несиелер: 5

    Жеке мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмысты ұйымдастырудағы тұлғаға бағытталған тәсіл. Қазіргі заманғы жеке мектепке дейінгі мекемелерге тән ерекшеліктер. Жеке меншік мектепке дейінгі мекемелерде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Жеке меншік мектепке дейінгі мекемелердегі топтарды жинақтау түрлері. Жеке меншік мектепке дейінгі мекемелерде оқу-тәрбие процесін жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің жұмысы'
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі ұйымдар әдіскерінің жұмысы" пәнінің мақсаты мен міндеттері Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс.Мектепке дейінгі ұйым ұжымының ұйымдастырушы-әдіскері. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс. Мектепке дейінгі ұйым әдіскері жұмысының мазмұны мен нысаны. Педагогикалық кеңесті ұйымдастыру семинар, семинар-практикум ұйымдастыру. Кеңес беру әдістемесі. Ойын іс-әрекетін басқару оқу-танымдық іс-әрекетті талдау еңбек қызметін басқару. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік кабинет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу әрекетін ұйымдастыру '
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің теориясы, оның түрлері мен жанрлары. Шетел және отандық бейнелеу өнерінің қалыптасуы мен даму тарихы. Бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістерінің дамуына қысқаша шолу. Мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу іс-әрекетін оқытудағы көрнекілік әдістері, оның психологиялық-педагогикалық негіздемесі. Дәстүрлі жас топтарында сурет салуға және олардың шығармашылығына үйрету. Бейнелеу іс - әрекетін ұйымдастыру формасы-балалардың тәуелсіз көркемдік іс-әрекеті. Әр түрлі жас топтарында пәндік, мазмұнды-тақырыптық, дәстүрлі сурет салуды оқытудың практикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемеде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Балабақшада дидактикалық материалды қолданудың маңыздылығы. Мектепке дейінгі мекеменің болашақ тәрбиешілерін дидактикалық құралдар мен материалдар жасауға оқытудың мақсаттары. Балабақшадағы дидактикалық материалдардың негізгі түрлері. Балалардағы ұсақ моториканы дамыту үшін көрнекіліктер жасау. Қоршаған әлемді зерттеу, сауаттылықты оқыту және сөйлеуді дамыту, математикалық түсініктерді дамыту бойынша дидактикалық материалдар жасау. Балалардың сенсорлық дамуына арналған дидактикалық құралдардың мысалдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беруде драматизацияны оқыту'
    Несиелер: 5

    Әдеби шығармалардың сипаттамаларының ерекшеліктері көркем шығармашылықты құру кезіндегі әсерлерді визуализациялау және үйлестіру. Балалар өнер туындыларын қою түрлері: көркем театр, үстел театры.Актерлік техника балалар шығармашылығының қойылым түрлері: көлеңкелер театры сценарий құру. Қойылымдық шығарманы мәнерлеп оқуға дайындық. Әдеби сөздің іс-әрекетпен байланысын көрсету, кейіпкерлердің экспрессивті диалогын жандандыру. Спектакльге дайындық. Спектакльді безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі балалар әдебиетінің процесі'
    Несиелер: 5

    Әдеби процесс туралы түсінік. Балалар әдебиетінің тарихы және оның жіктелуі. Қазақстан Республикасындағы әдеби үдерістің негізгі принциптері және қазіргі әдеби үдерісті ұйымдастырудың ерекшеліктері. 1980-1990 жылдардағы балалар әдеби процесі. 2000 жылдардағы балалар әдеби процесі.Ағымдағы әдеби процесс (2010 жылдар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі дайындық тобы мұғалімінің жұмысын кешенді ұйымдастыру'
    Несиелер: 4

    Балаларды оқуға кешенді дайындау туралы түсінік. Мектепалды даярлықтың негізгі міндеттері. Қазіргі жағдайда мектепалды даярлық сыныбындағы (тобындағы) білім беру процесінің мазмұны. Дайындық тобындағы сабақтар жүйесі. Балалардың физикалық және әлеуметтік жетілуін қалыптастыру бойынша дайындық тобы мұғалімінің қызметі. Шетелдік зерттеулердегі мектеп жетілуінің үш аспектісі (зияткерлік, эмоционалды және әлеуметтік).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 4

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби бағдары'
    Несиелер: 4

    Білім берудің ерекшеліктері және оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы рөлі білім берудің жалпы сипаттамасы. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтың маңыздылығы оқыту. Сыни ойлауға үйрету. Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Педагогикалық рефлексия өзін-өзі тәрбиелеудің негізі ретінде білім беруді дамыту стратегиясының заманауи бағыттары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи педагогтың кәсіби біліктілігін қалыптастыру'
    Несиелер: 4

    Мұғалімге қойылатын заманауи талаптардың ерекшеліктері. "Кәсіби құзыреттілік", "мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі" ұғымдарының мазмұны. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын психологиялық-педагогикалық талаптар. Негізгі, арнайы және негізгі құзыреттер. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби қызметке дайындығы. Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің мазмұны мен құрылымын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы және үйдегі тәрбие'
    Несиелер: 5

    Отбасы тәрбие факторы ретінде. Отбасындағы тәрбие принциптері. Отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Педагогика тарихындағы отбасылық тәрбие мәселелері. Қазақстан ғылымындағы мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі. Отбасылық тәрбие туралы классика. Шет елдердің отбасыларындағы отбасылық тәрбие дәстүрлері. Отбасылық тәрбие ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы шетелдегі мектепке дейінгі білім беру жүйелері'
    Несиелер: 4

    Шет елдердегі мектепке дейінгі ұйымдарда мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу. Шетелде мектепке дейінгі білім берудің ерекшеліктері, мәселелері, мақсаты, міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының қызметі, қызметкерлерге қойылатын талаптар, балаларды қабылдау, заңнамалық құжаттар. Шетелде мектепке дейінгі білім беру мамандарын даярлау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Жер туралы негізгі мәліметтер. Тірі организмдердің қысқаша сипаттамасы. Тірі организмдердің өмір сүру жағдайлары. Әлемді тану әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесінің даму тарихы. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың теориялық негіздері. Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу. Балаларды табиғатпен таныстырудың әдістері мен формалары. Мектеп жасына дейінгі балаларды балабақшадағы табиғи және әлеуметтік құбылыстармен таныстыру бойынша жұмысты басқару технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберліктің мазмұны және оны қалыптастыру жолдары. Кәсіби-педагогикалық іс-әрекет тәрбиешінің педагогикалық шеберлігінің қалыптасуының негізі ретінде. Педагогикалық эрудиция және құзыреттілік-педагогикалық шеберліктің шарты. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде.Тәрбиешінің сөзі педагогикалық шеберліктің шарты ретінде. Кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық этика және такт педагогикалық қарым-қатынастың негізгі элементтері ретінде. Мектепке дейінгі ұйымның тұтас педагогикалық процесін басқарудағы тәрбиешінің шеберлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекеме педагогының балалардың отбасымен қарым-қатынасы'
    Несиелер: 5

    Балалардың отбасыларымен өзара әрекеттесуі бойынша педагог жұмысының негізгі түрлері. Балалармен қарым-қатынас мәдениетін арттыру үшін ата-аналармен жұмыс жасаудың жаңа формалары. Ата-аналармен өзара әрекеттесудің негізгі міндеттері мен принциптері. Мектепке дейінгі мекемеге баратын ата-аналар мен балалардың жіктелуі (үш топ).Мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты ұйымдастырудың дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру жағдайында балаларды қоршаған әлеммен таныстыру'
    Несиелер: 5

    "Адам – қоғам"байланысы туралы алғашқы ақпарат. Тұлғаның, отбасының, қоғамдастықтың және жалпы қоғамның ерекшеліктері, олардың жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы адам өміріндегі маңызы мен рөлі. География және Қазақстан тарихы туралы жалпы мағлұмат. Олардың жіктелуін жасау үшін өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің қарапайым белгілері туралы білім. Табиғи объектілердің, құбылыстар мен процестердің даму факторлары мен жай-күйі. Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында адам қызметі және ғылыми-техникалық прогрестің қоршаған орта жағдайына және адам өміріне әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Оқу материалын тиімді меңгеру үшін белсенді әдістерді таңдау; педагогикалық жағдайлар мен міндеттерді талдау және шешу, мектепке дейінгі ұйымның іскерлік ойындарының, мерекелер мен ойын-сауықтарының сценарийлерін құрастыру, практикалық міндеттерді шешуде отбасылық жағдайларды талдай білу қабілетін танытады.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық-патриоттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON9

    Мамандықтың білім беру бағдарламасы туралы, балалардың оқу-танымдық іс-әрекетінің әр түрін дамыту үдерісінде мультимедиялық технологияларды пайдалану әдістемесі туралы, ҚР және шет елдердегі мектепке дейінгі білім берудің баламалы және вариативтік жүйелерінің ерекшеліктері туралы түсініктері бар.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON6

    Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON10

    Тұтас педагогикалық үдерісті жобалай, жоспарлай алады, психологиялық- педагогикалық әдебиетті зерделей және талдай алады, қазіргі тұжырымдамаларға салыстырмалы талдау жүргізе алады, Қазақстандағы мектепке дейінгі білім берудің кеңістік-пәндік ортасын жасап, оқыту мақсаттарының іске асырылуын модельдей алады.

  • Код ON4

    өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON12

    Мектепке дейінгі мекеменің негізгі пәндері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызметін ұйымдастыру технологияларын, кәсіби қарым-қатынас аясында сөйлеу этикетін, ақпараттық, талдамалық, болжамдық және жобалау қызметінің дағдыларын меңгерген.

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру

  • Код ON7

    Іс жүзінде әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиешінің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, анатомия, физиология және гигиена және сыртқы орта факторлары, тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау, тәрбиешінің жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы білімдерін қолданады.

  • Код ON11

    Мектеп жасына дейінгі әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, мониторинг нәтижелері бойынша білім беру міндеттерін жоспарлауға және түзетуге (психологпен және басқа мамандармен бірлесіп) қатысады, отбасына психологиялық диагностика жүргізеді, отбасына және оның жекелеген мүшелеріне психологиялық консультация береді.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top