Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика және физика в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    бұл болашақ мамандардың болашақ кәсіби қызметінде еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелері бойынша, еңбек гигиенасы, өндірістік санитария, тиісті мемлекеттік білім беру стандарттарымен анықталған өндірістік және өрт қауіпсіздігі мәселелері бойынша білім мен дағдылардың қажетті деңгейін қалыптастыру мақсатында оқытылатын кешенді пән, сонымен қатар белсенді позиция.өндірістік қызметтің нәтижелері бойынша қызметкерлердің денсаулығын қорғаудың басымдылығы принципін іс жүзінде іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Курста тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында; әр түрлі елдер мен Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және тұрақты дамудың аса өткір және күрделі мәселелерін талқыл��удағы кешенді, объективті және шығармашылық көзқарастар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементар математика
    Несиелер: 4

    Элементарлық математика курсы жоғары оқу орындарының студенттерін орта мектепте және басқа да арнаулы орта оқу орындарында кәсіби қызметке дайындауға арналған, толық көлемде мектеп математикасының курсына кіретін бағдарламалық материалды қамтиды. Сонымен қатар, типтік бағдарламаға қазіргі уақытта қабылданған мектеп бағдарламасына кірмейтін, бірақ математика негіздерін жақсы түсіну үшін маңызды бірқатар бөлімдер енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 4

    «Аналитикалық геометрия » пәні студенттерді геометрияның негізгі түсініктері мен және басқа пәндер үшін қажет әдістермен таныстыру, студенттерге координаталар әдісінің, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу стандартты әдістерінің, матрицалық есептеулердің көмегімен геометриялық есептерді еркін шығаруды үйрету, түзу мен жазықтықтың теңдеулері арқылы өзара орналасуын анықтап, екінші ретті қисықтардың және беттердің канондік берілуімен таныстыру, олардың координаталық остер мен жазықтықтармен қиылысуын зерттеу арқылы формасын анықтап, кескіндеуді үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық анализ-1
    Несиелер: 5

    Математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын, тізбектер теориясын, үздіксіз функциялар теориясын, бір заттық айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеуін білу. Сандық жиындардың нақты қырларын таба білу; бірізділікті ұқсастыққа зерттеу; нүктеде шек бар және нүктеде және жиында үздіксіздікке функцияны қондыру; туынды көмегімен функцияны зерттеу және функция графигін құру. Математикалық талдаумен байланысты кәсіби қызмет мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары.Жүйке жүйесінің физиологиясы және гигиенасы, оның жас ерекшеліктері.Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы.Жас ерекшелік физиологиясы және сенсорлық жүйе гигиенасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы 1
    Несиелер: 4

    Студенттерді сызықты алгебралық теңдеулер жүйелерін зерттеуді, матрицаларға амалдар қолдануды, бір және көп айнымалы көпмүшеліктер сақинасындағы алгоритмдерді еркін қолдануды және анықтауыштарды есептеу әдістерін меңгерумен бірге, басқа пәндер үшін қажет алгебралық әдістерімен таныстыру. Негізгі алгебралық нысандардың айырмашылығы мен ортақ қасиеттерін айқын ажырату, осы пәнде үйретілетін алгоритмдер мен нәтижелерді жете меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық анализ-2
    Несиелер: 4

    Курста математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістері, интегралдық есептеу және қатарлардың жинақтылығын зерттеу; осы пәннің негізгі тұжырымдарын қорытындылау және дәлелдеу әдістері және олардың практикалық (геометриялық немесе физикалық) мағынасы, математикалық талдау бөлімдері арасындағы логикалық байланыстары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика пәні тәрбие мен білім берудің тұтас гуманистік процесі, әлеуметтік-белсенді тұлғаны дамыту, оның өмірі мен еңбегіне, елдегі қоғамдық-экономикалық жағдайды ескере отырып, қоғамдық қызметке дайындығы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы 2
    Несиелер: 4

    «Алгебра және сандар теориясы 2» пәні бойынша студенттер бүтін сандардың қасиеттерін зерттейді. Сандардың қазіргі теориясында сандардың басқа түрлері қарастырылады, яғни алгебралық және трансценденттік, сонымен қатар бүтін сандардың арифметикасымен және оларды қорытумен байланысты әртүрлі текті функциялар. Сандар теориясы бойынша зерттеулерде арифметикалық және алгебрамен қатар геометриялық және аналитикалық әдістер, сондай-ақ ықтималдықтар теориясының әдістері қолданылады. Сандар теориясының әдістері криптографияда, есептеуіш математикада, информатикада кеңінен қолданылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 5

    "Психология" пәні жалпы және психологиялық мәдениетті арттыруға, сонымен қатар тиімді кәсіби қызмет үшін қажет мінез-құлықтың психологиялық және әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы білім негіздерін беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қатарлар теориясы
    Несиелер: 5

    «Қатарлар теориясы» - математикалық және жаратылыстану-ғылыми білімнің негізін құрайтын математикалық ғылым. «Қатарлар теориясы» білім алушыларға көптеген, тізбектер, шектер мен функциялар, сондай-ақ олардың қосымшалары бойынша іргелі білім алуға мүмкіндік береді. Математиканы зерттеу үшін және одан әрі ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін оқушылардың логикалық ойлау қабілетін және математикалық мәдениетін дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 4

    Негізгі ұғымдар (материалық нүкте, кеңістік-уақыт, жалпылама координат тар мен импульстер, күштер және инерциялЛагранж функциясы, Гамильтон функциясы,.ы, инерциялы емес санақ жүйелері) Механикалық күй, ең аз әсер принципі (Гамильтон принципі) ұғымдары, Галилейдің салыстырмалылық принципі, Лагранж теңдеулері, Гамильтон канондық теңдеулер жүйесі.Сақталу заңдары.Энергияның, импульстің, імпульс моментінің сақталуы.Олардың кеңістіктің біртектілігімен, изотроптығымен және уақыттың біртектілігімен байланысы.Инерция центрі және механикалық ұқсастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан есептер шығару практикумы
    Несиелер: 3

    Физикадағы бағдарламада көмекші рөл беріледі. Тәжірибе көрсеткендей, егер теория есте сақталмаса, бірақ есептерді шешу процесінде бірнеше рет қолданылса және теорияға бірнеше рет жүгінбестен, көптеген мәселелерді шешу мүмкін болмаса, теория әлдеқайда жақсы есте қалады. Практикумның мақсаты-студенттерге физика курсының әртүрлі тақырыптары бойынша физикалық есептерді шешудің жеке әдістерін, сондай-ақ проблемаларды шешудің жалпыланған әдісін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    " Бағалаудың өлшемдік технологиялары "пәнін оқу барысында "критерий"; "бағалау", "білім беру нәтижелері" ұғымдарының мәні», оқушыларды критериалды бағалау технологиясы, оқу-тәрбие процесінің нәтижелері, оқу жетістіктері оқушылардың өлшемдер нәтижелерін бағалау туралы мағұлмат беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан олимпиадалық есептер шығару практикумы
    Несиелер: 3

    "Физика пәнінен олимпиадалық есептерді шешу" курсының мақсаты физика пәні мұғалімдерінде: * Қазіргі ғылым тұрғысынан күрделілігі жоғары міндеттердің мазмұнын терең талдай білу * Олимпиадалық есептерді шешу үшін физикалық құрылыстың ұйымдастырушылық формаларының мазмұнын қазіргі ғылым тұрғысынан терең талдай білу * Физикадағы сапалы есептерді шешу үшін физикалық заңдарды қолданудың әдістері мен формаларын шығармашылықпен қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпыланған функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Жалпыланған функциялар теориясы - қажеттіліктерге байланысты пайда болған және дамыған функционалды талдау саласы және бірқатар теориялық және қолданбалы есептерді дұрыс қоюға және шешуге мүмкіндік берді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсын оқу - педагогикалық бағыттағы мамандарды кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі. Болашақ мұғалім жеке тұлғаны тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі саласындағы іргелі білімді игеруі керек, педагогикалық әдептілікті, төзімділікті қалыптастыруы керек, адамға туындаған мәселелерді шешуге көмектесе алады, оқушылардың іс-әрекеті мен қарым-қатынасын тиімді басқара алады, педагогикалық жағдайларды талдай алады, білім берудің озық тәжірибесін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    "Білім берудегі менеджмент" пәнін оқытудың мақсаты білім берудегі ұйымдастырушылық, басқарушылық қызметте кәсіби бағдарлар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. "Білім берудегі менеджмент" пәнін оқи отырып, студенттер білім беру мекемесі қызметкерлерінің құқықтарын қорғау бойынша шаралардың тиімді жүйесін әзірлеп, іске асыруды, білім беру мекемесін мекеменің даму бағдарламалары мен жоспарларына сәйкес дамытуды, ұжымда тұлғааралық қарым-қатынасты қалыптастырудың заманауи ғылыми тәсілдері мен принциптерін жүзеге асыру процесінде психологиялық білімдер мен жаңа технологияларды пайдалануды, білім беру мекемесінің даму стратегиясы мен жоспарларын әзірлеуді, матириалдық және басқа да ынталандыруларды пайдалана отырып басқарудың тиімді моделін құруды меңгеріп жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттер инклюзивті оқытуды қажет ететін тұлғалардың техникалық және кәсіптік, жоғары білім деңгейлерінде білім алуын және болашақта кәсіпті игеруіне, ерекше оқытуды қажет ететін балаларды педагогикалық-түзету шараларын қолдану арқылы әр тұлғаның бейімділіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, сабақта түрлі оқытудың әдіс-тәсілдерін(саусақпен сурет салу, нүктелер арқылы, тамшуырмен үрлеу түтікше т.б) қолдану техникасын үйренеді. Бейнелеу өнері сабақтарында мүмкіндігі шектеулі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. бейнелеу өнері сабақтарында мүмкіндігі шектеулі студенттердің кемшіліктерін жеңуге немесе тегістеуге көмектесу; әр түрлі сабақтар барысында ДМШ оқушылардың бейнелеу өнеріне қызығушылығын дамыту тәсілдерін ұсыну;бейнелеу өнері сабақтарында тиімді жұмыс жасаудың технологияларымен және әдістерімен таныстыру.Дәстүрлі емес бейнелеу әдістері ұсынылған үлгіні көшіруден аулақ болуға мүмкіндік береді, өйткені мұғалім дәстүрлі емес материалдармен әрекет ету әдісін ғана көрсетеді. Бұл қиялдың, шығармашылықтың дамуына, тәуелсіздіктің, бастаманың, даралықтың көрінісіне серпін береді. Мысалы, макарон аппликациясы, "Танграм", монотипия, газеттер мен журналдардан жыртылған аппликация және т. б. трафареттерді пайдалану, педагогикалық сызбаларды, музыкалық үзілістерді тиімді пайдалану, слайдтар мен фильмдерді көрсету материалды сәтті игеруге ықпал етеді, демек, балаларға қажетті оқу дағдыларын қалыптастыруға және олардың мүмкіндіктеріне сенімділік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электр және магнитзм
    Несиелер: 5

    "Электр және магнетизм" Максвеллдің физикалық теориясына әкелетін бақылауларды, практикалық тәжірибені және ғылыми экспериментті жалпылау тұрғысынан электромагниттік құбылыстардың негізгі заңдылықтарын ұсынудан тұрады. "Электр және магнетизм" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің электромагниттік өзара әрекеттесу туралы негізгі түсініктерін алу болып табылады. Курс студенттердің қазіргі заманғы ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға, ғылыми ойлауды дамытуға және олардың ғылыми-техникалық көкжиегін кеңейтуге ықпал етуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулердің қосымша тараулары
    Несиелер: 4

    Пән қарапайым сызықты дифференциалдық жүйелердің Ляпуновтың сипаттамалық көрсеткіштерінің қазіргі теориясынан қажетті мәліметтерден тұрады. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің орнықтылық теориясында Ляпуновтың функциясы - егер қарапайым дифференциалдық теңдеу немесе жай дифференциалдық теңдеулер жүйесі болса және Ляпуновтың екінші (тура) әдісінің көмегімен олардың шешімдерінің орнықтылығын зерттеу қажет болса қолданылатын скалярлы функция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Аналитикалық функциялар - дәрежелі қатарларымен ұсынылуы мүмкін функциялар. Оларға қарапайым және сонымен бірге математиканың негізгі мәселелерінде және оның жаратылыстану және техника қосымшаларында кездесетін аса маңызды функциялар жатады: алгебралық, көрсеткіштік және логарифмдік, тригонометриялық және айналма, гиперболалық және оларға кері, арнайы функциялар - эллиптикалық, цилиндрлік және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Дифференциалдық теңдеулер курсы – физика-математика саласындағы мамандарды дайындаудағы негізгі курстардың бірі. Пәнді оқытудың мақсаты оқуды жалғастыру үшін және заманауи дифференциалдық теңдеулер теориясын меңгеру үшін жәй дифференциалдық теңдеулер теорияларының әдістерін игеруге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электродинамика
    Несиелер: 4

    Максвелл теңдеулері. Электромагниттік өріс потенциалы; калибрлік инварианттылық. Потенциалдардың мультипольдік жіктелуі. Кешігетін потенциалдар. Электромагниттік толқындардың сәуле шығаруы және шашырауы. Салыстырмалылық принципі. Релятивистік кинематика және динамика, төртөлшемді формализм. Лоренц түрлендірулері. Электромагниттік өріс тензоры. Электромагниттік өрістің энергия-импульс тензоры. Электромагниттік өріс және бөлшек үшін теңдеулердің және сақталу заңдарының ковариантты жазылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптика және кванттық физика
    Несиелер: 5

    Физиканы зерттеуде "Оптика және кванттық физика" бөлімі жаңа жарық көздерінің, оптикалық ақпарат тасымалдаушыларының талшықты-оптикалық байланыс желілерінің және оны көрсету құрылғыларының кең таралуына байланысты ерекше маңызды. "Оптика және кванттық физика" нанотехнологияның дамуының негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 5

    "Радиоэлектроника" пәнін оқытудың мақсаты студенттерге Радиоэлектроника және электрондық Аспап жасау саласындағы бакалаврлар мен мамандардың кәсіби қызметінің ерекшеліктері туралы, осы қызметті табысты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттер туралы, тиісті салалардағы ғылым мен техниканың даму тарихы мен үрдістері туралы, көрнекті ғалымдар, инженерлер мен өнертапқыштар туралы түсінік алу, сондай-ақ электрондық компоненттік база, радиоэлектрондық жүйелердің технологиялары мен негізгі параметрлері туралы бастапқы білім, олардың жұмыс істеу тиімділігі мен сапасын сипаттайтын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Молекулярлық физика және термодинамика
    Несиелер: 4

    "Молекулалық физика" жалпы физиканың бір саласы ретінде - күйі мен процестері молекулалық қозғалыс және молекулааралық әсерлесулер арқылы анықталатын жүйелердің физикалық қасиеттерін зерттеу. Пәннің бұл бөлімін физикалық эксперимент пен практикалық тәжірибені жалпылауға негізделген физикалық теория ретінде ұсыну, Зерттеу тақырыбының көптеген бөлшектерден тұратын жүйелер ретіндегі ерекшеліктерін ашып, студенттерді молекулалық физика заңдарының статикалық сипатымен таныстыру қажет. Студенттерге молекулалық физика мәселелерін шешу әдістері туралы толық заманауи түсінік беру және олардың физикалық денелерді құрайтын бөлшектердің қозғалысы мен өзара әрекеттесуін зерттеумен байланысты екенін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    «Дискретті математика және математикалық логика» пәні комбинаториканы, графтар теориясының негіздерін оқытуға бағытталған. Бұл курсты оқыту сөйлемдер алгебра негіздерін, предикаттар алгебра және кодтау элементтерін қалыптастырады. Пән білім алушыларда математиканы оқып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын одан әрі жүргізу үшін қажетті логикалық ойлау мен математикалық мәдениетті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 4

    «Графтар теориясы» курсы-адам қызметінің көптеген салаларында кең тәжірибелік қолданылуы бар математиканың бөлімі. Математика, физика, химия, байланыс теориясы, электротехника, архитектура, операцияларды зерттеу, генетика, психология – бұл оны қолдану салаларының толық тізімі емес. Графтар теориясы кибернетика математикалық аппаратының маңызды бөліктерінің бірі, дискретті математика тілі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалылы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Комплексті талдау, комплексті айнымалы функциялардың теориясы (немесе комплексті айнымалы; қысқартылған — КАФТ) — комплексті аргументтің функциясы қарастырылады және зерттеледі математикалық талдау бөлімі. комплексті салада негізгі ұғымдар мен операцияларды нақты талдаудан белгілі: шегі, туынды, интегралды дамытумен айналысатын боламыз; осылайша, кешенді айнымалы функцияны зерттеу үшін нақты облысқа ұқсас талдамалық аппарат құратын боламыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Кіріспе, «Қатты дене физикасы» келесі тақырыптардан тұрады: кристалдық тор, қатты дененің деформациясы, кристалдардың анизотропиясы, қатты денелердің жылулық қасиеттері, қатты денелердің электрлік қасиеттері, қатты денелердің зоналық теориясы, шалаөткізгіштер.Қатты дене физикасы пәнінде қатты денелердің зоналық теориясы, классификациялары, құрылымы және қасиеттерінің сыртқы факторларға байланыстылығы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атомдық физика және ядролық физика
    Несиелер: 5

    Атомистикалық және кванттық көріністердің дамуы, корпускулалық-толқындық дуализм. Атомдық жүйелерді кванттық-механикалық бейнелеу. Атомдардың, молекулалардың құрылысы мен қасиеттері. Атомның электр және магнит өрісімен әсерлесуі, магниттік резонанс. Кванттық ауысулардың ықтималдықтары және сұрыптау ережелері. Газдар және плазмадағы элементар процесстер. Электромагниттік сәулені индукциялық күшейтудің принциптері. Мазерлер мен лазерлер. Атом ядроларының жалпы қасиеттері, радиоактивтілік, ядролық реакциялар, атом ядроларының бөлінуі және синтезі, атом ядроларының модельдері, ядролық сәуленің затпен әсерлесуі, электромагниттік әсерлесулер, адрондар құрылысы және күшті әсерлер, әлсіз әсерлер, космос сәулелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Радиациялық физика
    Несиелер: 5

    Радиациялық физика саласында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін заманауи ғылыми технологияларды қолданудағы болашақ мамандардың теориялық білімдерін және тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Студенттерге радиотолқындардың шығарылуы, әр түрлі орталардағы таралуы, түрліше объектілермен әсерлесуі және жұтылуы процестерінен мәліметтер беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқытудағы заманауи әдістер
    Несиелер: 3

    Жалпы, атомдар мен молекулалардың физикалық қасиеттерін зерттеу заттың, сәулеленудің немесе бөлшектердің ағынының анықталатын затпен өзара әрекеттесу теориясына негізделген, демек, осы заттың және оның бөлшектерінің қасиеттерін ашатын ғылымның жеке бөлімінің мақсаты. Зерттеудің физикалық әдістерінің әрбір түрі үшін оның дамыған физикалық теориясы бар және оның нәтижелері осы әдісті іске асыратын құрылғылармен жұмыс істеу принципін анықтайды. Зерттеудің физикалық әдістерін пайдалану үшін, Сіз әдістердің физикалық негіздерін білу қажет, сондықтан біз бұл бағытта қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы заманауи әдістер
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқытудағы жаңа технологиялар» пәні компьютерлік математикалық жүйелер туралы жалпы ақпаратты зерттеуге, интерактивті оқу тапсырмасын әзірлеуге бағытталған. Бұл курс акт, сыныптан тыс іс-шаралар үшін дидактикалық материалдарды пайдалануды және білім беру процесінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануды көздейді. Пән оқушылардың математика пәнін оқып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын одан әрі жүргізу үшін қажетті логикалық ойлау және математикалық мәдениетті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептер шешу практикумы
    Несиелер: 5

    «Математикалық есептерді шешу практикумы» бағдарламасы жаратылыстану-ғылыми бағыттылыққа ие, яғни жеке қажеттіліктерді қалыптастыруға және қанағаттандыруға бағытталған, атап айтқанда: математикалық қызметке тартуға, олардың математикалық материалды түсінуін және интеллектінің дамуын қамтамасыз етуге, математикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын, пайымдауларды, дәлелдемелерді жүргізу шеберлігіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 3

    «Сандық әдістер» пәнін оқытудың мақсаты сандық әдістердің теориялық негіздерін, әзірлеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін оқып үйрену және қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ЭЕМ-да есептеу математикасының есептерін шешу әдістерін практикада қолдану болып табылады. «Сандық әдістер» пәнін меңгеру үшін студенттер математика пәндерін оқу барысында алынған және қалыптасқан білімдерді, білімдерді, дағдыларды, қызмет тәсілдерін және қондырғыларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны оқушыларды математикаға оқытудың негізгі кезеңдерін толық ұсынуға, сондай-ақ оқушылардың жалпы дамуына ықпал ететін әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні оқытудың интербелсенді әдісін қолдану және креативті ойлауды дамыту жағдайында орта және әр түрлі бейіндік мектептерде болашақ мұғалімдерді математиканы оқыту үшін дайындауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Есептеу математикасы
    Несиелер: 3

    Есептеу математикасы-әртүрлі есептеулерді өндірумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтитын математика бөлімі. Есептеу математикасы — типтік математикалық есептерді шешудің сандық әдістерінің теориясы. Қазіргі есептеу математикасы өз мәселелерінің шеңберіне компьютерлерді қолдану арқылы есептеу ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Физиканы оқыту әдістемесі пәні - бұл физика негіздерін оқыту теориясы мен практикасы болып табылады. Бұл пән физикалық процестер мен заңдылықтарды және физика негіздерін зерттеумен, осы зерттелетін негіздерді тиімді игеру әдістерімен, сонымен қатар студенттердің бағдарламада көзделген практикалық дағдыларды игерумен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп геометрия есептерін шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Математикалық құрылы ұғымы. Изоморфиз. Аксиомалар жүйесінің интерпритациясы жайлы түсінік. Аксиомалар жүйесінің қарама – қайшылықсыздығы, тәуелсіздігі және толықтығы. Мысалдар. Ұзындық, аудан. Көлем. Кесіндінің ұзындығы, аксиомалар. Бар және жалғыз болуы жайлы теорема. Көпбұрыштың ауданы, аксиомалар. Бар және жалғыз болуы жайлы теорема. Тең өлшемділік пен тең құрамдылық. Көледер жайлы теорема (шолу). Евклидтік геометрияның Вейль бойынша түсіндірілуі. Үш өлшемді евклид кеңістігі үшін Вейль аксиомаларының қарама-қайшылықсыздығы және толықтығы. Евклидті емес геометрия. Сфералық геометрияның элементі. Лобачевский геометриясы. Параллель түзулер және олардың қасиеттері.Қиылыспайтын түзулер және олардың қасиеттері. Параллеьдік бұрыш. Параллельдік аксиомасының мектеп курсындағы геометрияның басқа аксиомаларына тәуелсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы - жаппай қайталанатын кездейсоқ құбылыстардың математикалық модельдерін құрумен, заңдылықтарын зерттеумен және негіздеумен айналысатын математикалық ғылым. Математикалық статистика - құрылған ықтималдықтықстатистикалық модельдер негізінде, ықтималдықтар теориясы әдістеріне сүйене отырып, ғылыми және практикалық қорытындылар алу мақсатында статистикалық деректерді жүйелеу, түсіндіру және өңдеу есептерін шығарады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шешуді ұйымдастырудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны оқушыларды математикаға оқытудың негізгі кезеңдерін толық ұсынуға, сондай-ақ оқушылардың жалпы дамуына ықпал ететін әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық статистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Математикалық статистикалық талдау-бұл нақты статистикалық деректер базасында нақты құбылыстардың математикалық модельдері құрастырылатын, талданатын және жетілдірілетін ғылым. Математикалық статистикалық талдау сандық растауды табуға немесе қандай да бір заңды не гипотезаны теріске шығаруға мүмкіндік береді. Математикалық статистикалық талдаудың маңызды бағыттарының бірі әртүрлі математикалық көрсеткіштер бойынша болжамдарды құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттердің математикалық көзқарастарын қалыптастырып, математиканың басқада курстарын игеруге негіз жасайды және жоғары математиканы философиялық, танымдық мәндерін игеруге жол ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 3

    Астрономия-аспан денелері мен олардың жүйелерінің қозғалысын, құрылысын және дамуын зерттейтін біртұтас ғылым ретінде үнемі даму үстінде. Өзінің көпғасырлық тарихында астрономияда көптеген төңкерістер болғаны белгілі. Бұл процестердің нәтижесінде астрономияның бірнеше жаңа бөлімдері пайда болды; астрофизика, аспан механикасы, астрометрия, радиоастрономия және т.б. Осы күнгі астрономия математика және физика, биология және химия, география және геология салаларымен тығыз байланысты. Осы ғылымдардың жетістіктерін пайдалана отырып астрономия оларды одан әрі байытады, дамуын жылдамдатады. Соңғы уақыттарда космостық зерттеулер біздің біліміміздің негізгі көзі болып табылады, сондықтан космостық зерттеулерді дамыту қазіргі уақыттағы ең өзекті мәселелердің бірі. Осыған орай қабылданған Қазақстан Республикасының Мемлекеттік ғарыштық бағдарламасы осы саланың дамуы мен көркеюіне зор үлесін қосады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп физикасының эксперменті
    Несиелер: 3

    Физикада білімнің және зерттеу әдісінің негізі эксперимент болып табылады. Мектептегі оқу эксперименті физикалық құбылыстарды оқып білудің ғылыми әдісінің бейнесін көрсетеді. Сондықтан оқушылар ғылыми эксперименттің әдісі туралы түсінік алу үшін онда өзіне тән физикалық эксперименттің негізгі элементтері болуы мүмкін. Оқу эксперименті - бұл физикалық құбылыстарды зерттеп білу үшін қолайлы сабақ жағдайында арнаулы аспаптардың көмегімен есептеу. Сонымен бірге ол білімнің көзі оқу әдісінің және көрнекілік түрі сияқты қызмет атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық анализ
    Несиелер: 5

    Функционалдық анализ – бұл алгебра, математикалық анализ және геометрия идеяларының ақырсыз өлшемді жағдайына жалпыландыруы. Қазіргі уақытта оның әдістері көптеген салаларда, мысалы, математикалық физика теңдеулері, кездейсоқ процестер теориясы, есептеу математикасы сияқты математиканың өзінде де, іргелес техникалық пәндерде де, ұларды бүтіндей біріктіріп, кеңінен қолданылады. Функционалдық анализ математикалық білім берудің міндетті бөлігіне айналып отыр. Функционалдық анализдың қолданбалы ағытының арта түсуі оны қазіргі заманғы математикалық әдістерді өзінің практикасында пайдаланып зерттеушілер үшін қажетті етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан конкурстық және олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 5

    Студенттердің қарапайым математиканың қосымша бөлімдері бойынша теориялық және практикалық білім алуы, олимпиада тақырыптарымен танысу, таңдалған тақырыптарды зерттеу, студенттердің олимпиадалық тақырыптағы есептерді шешу әдістерін меңгеру, студенттердің стандартты емес есептерді талдау тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    «Есептерді шешудің әдістемелік негіздері» жаратылыстану-ғылыми бағыттылыққа ие, яғни жеке қажеттіліктерді қалыптастыруға және қанағаттандыруға бағытталған, атап айтқанда: математикалық қызметке тартуға, олардың математикалық материалды түсінуін және интеллектінің дамуын қамтамасыз етуге, математикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын, пайымдауларды, дәлелдемелерді жүргізу шеберлігіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика тарихы және методологиясы
    Несиелер: 4

    "Математика тарихы және методологиясы" курсы негізгі математикалық ұғымдардың қалыптасу жолдары мен математиканың пайда болу ерекшеліктерін көрсетеді. Курстың мақсаты - болащақ математик мұғалімдерге оның білімдерінің дамуы туралы түсінік беру және олардың кәсіптік қызметіне байланысты екенін көрсету болып табылады. Математика тарихының методологиясының аспектісін үйрену студенттерді мектеп математикасының мазмұнын терең түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұлдыздар физикасы
    Несиелер: 3

    Жұлдыздар физикасы-жұлдыздарды физикалық жағынан зерттейтін Астрофизика бөлімдерінің бірі. Жұлдыздардың физикалық параметрлері арасында байланыс орнатылады, олар жұлдыздардың ішінде болатын процестермен анықталады. Бұл параметрлерге масса, Өлшем, тығыздық, жарықтылық жатады. Жоғарыда келтірілген параметрлерден басқа, жұлдыздар физикасы магнит өрісін, жұлдыздардың өмір сүру ұзақтығын және эволюциясын зерттейді. Жұлдыздың радиусы бойымен заттың тығыздығын, температурасын және химиялық құрамын өзгерту жұлдыздың ішкі құрылымының моделін алуды білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп эксперименттерінің технологиясы
    Несиелер: 3

    Физикадан заманауи оқу экспериментінің жүйесі. Демонстрациялық тәжірибелер (демонстрациялық эксперимент). Фронтальды зертханалық жұмыстар, тәжірибелер мен бақылау. Физикалық практикумдар. Сыныптан тыс тәжірибе және бақылау. Зертханалық, демонстрациялық және жалпы физикалық практикум жабдықтарымен танысу. Мектеп физика курсының бөлімдері бойынша демонстрациялық эксперименттерді орындау. Физика бойынша демонстрациялық эксперименттерді өткізу кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандарт бағдарламадан тыс есептер шешу практикумы
    Несиелер: 4

    Бұл курс базалық компонентті кеңейтетін және тереңдететін қайнар көзі болып табылады, математикалық ойлауды, логиканы қалыптастыру және аралас пәндерді оқыту үшін қажетті ақпаратты интеграциялауды қамтамасыз етеді. Ұсынылып отырған бағдарламаның басты мақсаты белгілі бір білім көлемін, стандартты емес есептерді шешуге дайын әдістерді (барлық білімді беру мүмкін емес) бермеу, өз бетінше ойлауға, кез келген мәселеге шығармашылықпен қарауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызықты операторлар теориясы
    Несиелер: 5

    Сызықты операторлар теориясы – бұл алгебра, математикалық тплдау және геометрия идеяларының ақырсыз өлшемді жағдайына жалпыландыруы. Қазіргі уақытта оның әдістері көптеген салаларда, мысалы, математикалық физика теңдеулері, кездейсоқ процестер теориясы, есептеу математикасы сияқты математикаының өзінді де, іргелі техникалық пәндерде де, бұларды бүтіндей біріктіріп, кеңінен қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің математикалық модельдеудің негізгі әдістерін игеруіне және оны қолданбалы ғылымдарда қолдануға арналған, қазіргі математикада нақты қолданбалы есептерді математикалық өңдеу қалай жүргізілетіні туралы түсінік беруге арналған. Жеке сабақтар қозғалысты басқару, сұйықтықтың ағуы, лазермен тесіктер бұрғылау, кернеуді талдау, популяцияны дамыту және т.б. сияқты салаларға қатысты нақты математикалық модельдерге арналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдамалы есептер шығару практикумы
    Несиелер: 5

    "Таңдамалы есептер шығару практикумы" курсы жаратылыстану-математикалық циклдің барлық пәндері үшін тірек болып табылады. Бағдарламада қабылданған тақырыптарды зерттеудің дәйектілігі байланысты пәндер үшін, ең алдымен физика, химия және биология үшін қажетті уақтылы дайындықты қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, кәсіби қызметті орындауға жоғары уәждемеге ие болады; тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасаудың білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге қабілетті болады; діннің, гендерлік саясаттың, экономиканың, құқықтың, экологияның негізгі санаттары мен ұғымдарын қолдануға қабілетті болады.

  • Код ON2

    Білім беру психологиясының жалпы ұғымдарын, оқытудың педагогикалық принциптерін, педагогикалық процесті, оқытудың формалары мен түрлерін білуге, отандық және әлемдік психологияның тенденцияларын талдай білуге және оқу процесінде психология мен педагогика ғылымының әдістерін қолдана білуге, алынған психологиялық-педагогикалық білімді практикада қолдана білуге қабілетті болады;

  • Код ON3

    Оқыту нәтижелерін бағалаудың негізгі заманауи құралдарын, оларды қолдану негіздерін, ғылыми зерттеу әдістерін, BL оқытудың заманауи білім беру моделін білуге және түсінуге, критериалды бағалау технологиясын білу негізінде оқушылардың жетістіктерін талдауға қабілетті болады; Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (жеке, білім алушылар, ата-аналар) қызметін талдау, өз көзқарасын дәлелдеу, қорытынды тұжырымдау, өз қызметінің нәтижелерін ұсына білу және процесті жетілдіру үшін әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істеу, критериалды бағалау технологияларын меңгеру, қалыптастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастыру, білім алушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегияларын пайдалануға қабілетті бола алады.

  • Код ON4

    Талдаудың, алгебраның, дифференциалдық теңдеулер мен геометрияның негізгі элементтерін білуге, бір айнымалы функцияның шегі мен дифференциалдық есептеулерінің теориясын білуге және практикалық есептерді шешуде теориялық білімді қолдана білуге және Фурье қатарларының сандық және функционалдық жинақтылығын және қатарларды ажырата білуді үйренуге қабілетті бола алады.

  • Код ON5

    Табиғаттағы механика заңдарының заңдылықтарының пайда болуын және олардың дамуын білуге, молекулалық қозғалыс формаларын, яғни молекулалардың үлкен жиынтығының қозғалысын, атом физикасының негізгі заңдылықтарын және атом-молекулалық деңгейдегі кванттық құбылыстардың математикалық өрнектерін білуге қабілетті болады. Олар электр мен магнетизмнің теориялық ұғымдарын, электромагнетизмнің нақты мәселелерін шешу принциптерін қарастыра алады. Геометриялық оптика негіздерін үйренеді. Курсты зерделеу семинар сабақтары мен зертханалық жұмыстар бойынша көпдеңгейлі міндеттермен қолданатын болады.

  • Код ON6

    Элементар математика мен мектеп физикасының негізгі бөлімдерін игере алады, математикадан стандартты емес есептерді шеше алады және зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу дағдысы болады.

  • Код ON7

    Мектеп математикасы мен физикасы курсының математикалық және физикалық негіздерін; мұғалімнің орта сынып оқушылары үшін математикалық және физикалық ұғымдарды қолдануының жалпы әдістемелік тәсілдерін білуге және әдістемелік қызметтің пәндік мазмұнын бағдарлай білуге; оқушылардың математикалық және физикалық ұғымдарды қолдану қасиеттері мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті болады.

  • Код ON8

    Кездейсоқ ақпараттық процестердің заңдылықтарын білуге қабілетті (сандық сипаттамаларды бөлу түрлері, жинақтау, өңдеу, тарату және т.б.) және математикалық – статистикалық талдау элементтерін қолдана білу, математиканың тарихы мен әдіснамасын білу, математикадан конкурстық және олимпиадалық есептерді шеше білу.

  • Код ON9

    Массаның энергетикалық шкаласын, байланыс энергиясын және ядро массасының ақауларын; ядролық күштердің табиғатын және ядроның қазіргі заманғы модельдерін; сақталу заңдарын; ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы саласындағы нақты міндеттерді шешу әдістері мен тәсілдерін; радиациялық физиканың қазіргі заманғы проблемалары мен жаңа жетістіктерін, радиацияның адам ағзасына әсерін; радиометриялық және дозиметриялық шамаларды; иондаушы сәулелердің затпен өзара іс-қимылын білуге қабілетті болады және астрономия саласындағы қазіргі ғылыми теориялардың негіздерін білуге қабілетті.

  • Код ON10

    Мүшелері сандық және комплекс айнымалылар болып табылатын қатарлардың шектерін таба алады, қатарлардың жинақтылығын зерттейді, интегралдардың параметрлеріне тәуелді есептеу және Фурье қатарларындағы функциялардың жіктелуін біледі. Мүшелері күрделі, цилиндрлік және сфералық функциялар болып табылатын функцияларды зерттей алады, жалпыланған функциялар теориясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерін көрсете алады.

6B01502.1 6B01502.1-Математика-Физика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Физика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 6B01502-Математика-Информатика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01502 Математика-физика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Физика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Математика-Информатика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Информатика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top