Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Мирас Университеті

  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын сұрақтар: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 7

    Оқытылатын мәселелер: балалар психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; әр түрлі жас кезеңдерінде балалардың психикалық дамуының сипаттамасы мен заңдылықтары; балалардың жас психологиялық ерекшеліктері; бала тұлғасының даму шарттары; бала психикасын зерттеу әдістері; баланың жалпы психикалық дамуының диагностикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар психикасының даму ерекшеліктері туралы білім жүйесін меңгеру; балалардың жалпы психикалық даму деңгейін анықтау бойынша психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдылары; балалардың психикалық дамуының жалпы заңдылықтары,жағдайлары және қозғаушы күштері туралы білімді қалыптастыру; балалар психикасының көрінісін анықтау және талдау, оның жас және жеке ерекшеліктерін ескеру біліктерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиясы,физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 8

    Зерттелетін мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; мектеп жасына дейінгі балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі;балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; мектеп жасына дейінгі балалар дамуының жас анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу;балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін меңгеру; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі ұйымда инклюзивті білім беру және тьюторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдардағы инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары,модельдері мен нысандары; Білім берудегі тьюторлық туралы түсінік; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; мектепке дейінгі ұйымда инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; мектепке дейінгі ұйымда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 7

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі педагогика мектепке дейінгі жастағы баланы тәрбиелеу, білім беру және дамыту туралы ғылым ретінде; мектепке дейінгі білім беру: құрылымы, мазмұны, кәсіби қызметі; мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің педагогикалық жүйелері; мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы, дамуы және әдіснамалық негіздері; Мектепке дейінгі жастағы бала оқыту объектісі ретінде; мектепке дейінгі ұйым жағдайында балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамытудың мазмұны мен әдістемесі; отбасы баланы тәрбиелеу мен дамытудың алғашқы институты ретінде; мектепке дейінгі; педагогикалық диагностика әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық үдерістің мазмұны мен ұйымдастырылу ерекшеліктерін білу; оқыту мен тәрбиелеудің нысандарын, әдістері мен құралдарын, олардың педагогикалық мүмкіндіктері мен қолдану шарттарын білу; мектепке дейінгі ұйымда Педагогикалық қызметті талдай білу, педагогикалық фактілер мен құбылыстар; мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық үдерісті жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді және бақылауды жүзеге асыра білу; мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеу әдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Артпедагогика
    Несиелер: 6

    Зерделенетін мәселелер: артпедагогиканың негізгі түсініктері, мақсаттары мен міндеттері; артпедагогиканың жалпы педагогикалық және көркемдік-эстетикалық принциптері; артпедагогика әдістері; арт-педагогикалық технологиялар; артпедагогиканы мектепке дейінгі білім берудің қазіргі жүйесінде қолданудың өзектілігі; қазіргі артпедагогика мәселелері; балалардың көркем мәдениетінің негіздерін көркемдік дамыту және қалыптастыру; балалардың көркем мәдениетінің негіздерін қалыптастыру әдістемесі; балалардың көркем іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: арт-педагогикалық технологиялар мен қазіргі заманғы арт-педагогикалық тұжырымдамалардың табиғатын білу; білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларының бірлігінде арт-педагогикалық технологияларды қолдануды ұйымдастырудың заңдылықтары мен дидактикалық принциптерін білу; заманауи арт-педагогикалық технологияларды және оларды мектепке дейінгі ұйымның білім беру практикасында қолдану жағдайларын талдай білу; арт-педагогикалық технологияларды пайдалану негізінде мектепке дейінгі ұйымда білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру технологияларын меңгеру; оқыту және тәрбиелеу процесінің тиімділігін арт-педагогикалық диагностикалау әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалардың шығармашылық дамуы
    Несиелер: 6

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі ұйымда шығармашылық қызметті дамыту ерекшелігі; балалардың шығармашылық қызметінің негізгі түрлерінің сипаттамасы; мектепке дейінгі жастағы балаларды шығармашылық қызметке тартудың психологиялық-педагогикалық негіздері; балалардың шығармашылық дамуын ұйымдастырудың міндеттері мен нысандары; мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық қызметіне педагогикалық басшылық жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастырудың педагогикалық технологияларын білу; балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; балалардың шығармашылық дамуын қамтамасыз ететін белсенді нысандарды, әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауды білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ойын іс-әрекетін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Зерделенетін мәселелер: ойын мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту және тәрбиелеу процесінде жетекші қызмет түрі ретінде; ойын және конструкторлық қызмет процесінде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралдары мен шарттары; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру және басқару; Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық іс-әрекеттерін басқарудың негізгі әдістерінің сипаттамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық іс-әрекетінің мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, басқару әдістері мен құралдарын анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүргізудің мазмұны мен тәсілдерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетінің мәні мен өзіндік ерекшелігін білу; балалармен ойнай білу және балалардың өзіндік ойын және конструкторлық іс-әрекетін ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ойын және құрастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Зерделенетін мәселелер: ойын және конструкторлық қызметтің психологиялық және педагогикалық теориялары; мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші қызметі ретінде ойын; мектепке дейінгі ұйымда ойындарды пайдаланудың психологиялық аспектілері мен ерекшеліктері; Ойын және конструкторлық қызметті ұйымдастыру әдістемесі; ойын педагогикалық құбылыс ретінде; балалардың жеке қалыптасуындағы ойынның маңызы; педагог жұмысындағы ойын құрастыру әдісі; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық қызметін ұйымдастыру саласындағы Педагогтің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптар. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру саласындағы негізгі психологиялық-педагогикалық түсініктерді білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық негіздерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру кезінде теориялық білімдерін қолдана білу, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінің заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу; ойын құрастыру тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Зерттелетін сұрақтар:балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бөлігі ретінде: балалар әдебиетінің пәні мен міндеттері, оның ерекшелігі; балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері; көркем мәтіннің құрылымы мен мазмұны; балалар оқуы; балалар мен балаларға арналған ауызша халық шығармашылығы; ертегілердің, эпикалық шығармалардың, әндердің, мақал-мәтелдердің ерекшеліктері; балалар оқуындағы қазақ және орыс әдебиеті; балаларға арналған поэзия. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі және жанрдағы балалар әдебиетінің шығармаларын талдай білу; балалар әдебиетінің ерекше ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгеру; балалар жазушыларының шығармашылығын сыни бағалау дағдысын меңгеру; әдебиеттік оқу сабақтарында және сабақтан тыс жұмыста оқу процесін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалардың мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Зерделенетін мәселелер: бос уақыт Әлеуметтік - мәдени құбылыс ретінде; балалардың мәдени-бос уақыт қызметінің мәні, функциялары және әдіснамалық негіздері; бос уақытты ұйымдастырудың түрлері; мәдени –бос уақыт қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері; мәдени-бос уақыт қызметінің технологиясы мен әдістемесі туралы түсінік; ұжымдық шығармашылық іс, мерекелік және конкурстық іс-шаралар; театр педагогикасы; балалар мерекесінің сценарийін әзірлеу; Мектепке дейінгі ұйымдағы үйірме жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: бос уақытты ұйымдастырудың негізгі бағыттарын білу; бос уақытты ұйымдастырудың әдістері мен техникасын практикада қолдана білу; мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастырудың алгоритмі мен әдістерін меңгеру; балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оларды дамыту нормаларына сәйкес бірлескен іс-шаралар мен жеке бос уақытты ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалардың шығармашылық дамуы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі ұйымда шығармашылық қызметті дамыту ерекшелігі; балалардың шығармашылық қызметінің негізгі түрлерінің сипаттамасы; мектепке дейінгі жастағы балаларды шығармашылық қызметке тартудың психологиялық-педагогикалық негіздері; балалардың шығармашылық дамуын ұйымдастырудың міндеттері мен нысандары;мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық қызметіне педагогикалық басшылық жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастырудың педагогикалық технологияларын білу; балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; балалардың шығармашылық дамуын қамтамасыз ететін белсенді нысандарды, әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауды білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ритмика, хореография және мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу әдістемесі
    Несиелер: 7

    Зерделенетін мәселелер: мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі музыка мен хореографияның маңызы мен әсері; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық және хореографиялық қабілеттерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениеті; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің міндеттері, әдістері мен тәсілдері; мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс тәжірибесінде музыкалық тәрбие әдістері мен тәсілдерін қолданудың кешенді тәсілін іске асыру; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық іс - әрекеті, оның ерекшеліктері, ұйымдастыру түрлері мен нысандары; мектепке дейінгі ұйымдардағы балалардың музыкалық-ырғақтық іс-әрекетінің мазмұнын айқындайтын қағидаттар; мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық-ырғақтық тәрбиелеу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың теориялық негіздерін білу; балаларға музыкалық білім берудің дәстүрлі және қазіргі заманғы технологияларын зерделей, талдай, бағалай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық және хореографиялық дамуының педагогикалық процесін ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі кәсіби маңызды дағдылар мен дағдыларды меңгеру; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық-ырғақтық біліктерін дамыту үшін жағдай жасай білу; хореография және ырғақ сабақтарында балалардың іс-әрекетін ұйымдастырудың міндеттері, мазмұны, нысандары мен әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; «Ақпараттық жүйелер», «ақпараттық технологиялар» ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: пән, мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің әдіснамалық және жаратылыстану-ғылыми негіздері; Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі әдістемесіндегі зерттеу әдістері; мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі мен дамуының міндеттері мен құралдары; мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесі бойынша жұмысты ұйымдастыру; дене тәрбиесі бойынша жұмыста отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның байланысы; спорттық ойындар мен жаттығуларды оқыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен дамуының теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсініктерді қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен дамуының әдістемесін игеру; қозғалыс дағдылары мен дағдыларының қалыптасу заңдылықтарын білу; мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; дене тәрбиесінің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің заманауи технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызмет
    Несиелер: 6

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың түсінігі, міндеттері, мәні, функциялары, мазмұны және жүйесі; Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын әдістемелік қамтамасыз ету; мектепке дейінгі ұйым педагогының аналитикалық-болжамдық қызметі; мектепке дейінгі ұйымдағы басқару функциясы ретінде жоспарлаудың мәні мен принциптері; мектепке дейінгі ұйым педагогының басқару қызметіндегі бақылау функциясы; мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік кабинетінің жұмысын ұйымдастыру; мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қызмет туралы білім жүйесін меңгеру; мектепке дейінгі ұйымда білім беру-тәрбие жұмысын жобалау және жоспарлау білігі; ұйымның нысандары мен әдістерін анықтау және саралау білігі мектепке дейінгі ұйымда педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу; мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік және педагогикалық жұмыстың мазмұнын, нысандарын, әдістерін іріктеуге әдіснамалық тәсілдерді меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін дамытудың теориялық негіздері , ерекшеліктері мен технологиялары; шығармашылық іс-әрекеттің даму шарттары мен кезеңдері; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін дамыту бойынша жұмыс жүйесі; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін дамытудағы сөздік, көрнекі және эмпирикалық әдістердің ерекшеліктері; мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнерінің шығармаларымен таныстыру әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекеті саласында білім беру процесін ұйымдастырудың мәнін, құрылымын және ерекшеліктерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің табысты даму жағдайларын анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың әр түрлі көркем-шығармашылық іс-әрекеті үшін пәндік-кеңістіктік ортаны дамыту дағдыларын меңгеру; мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың нысандарын, әдістері мен тәсілдерін білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен танысудың теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың міндеттері, әдістері, формалары мен тәсілдері; экологиялық сана элементтерін дамытудың негізі ретінде табиғат туралы бастапқы білім жүйесі; балалардың қоршаған ортамен дұрыс өзара әрекеттесуге дайындығын қалыптастыру; қоршаған әлемге биоцентрлік және әлеуметтік-мәдени көзқарас тұрғысынан экологиялық мәдениеттің құрылымдық компоненттері; мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша жұмысты жоспарлау; қоршаған әлеммен танысу әдістемесі Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процестің ажырамас бөлігі ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала тұлғасының қалыптасуындағы табиғаттың рөлі туралы түсініктерді фрмирлеу; мектепке дейінгі ұйымдарда экологиялық тәрбиені ұйымдастыру және басқару білімдері мен дағдылары; мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған әлеммен таныстыру әдістемесінің дидактикалық негіздерін білу; мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған әлеммен таныстыру әдістерін, технологиялары мен нысандарын қолдану дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік даму теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дамуының мәні; мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-тұлғалық дамуының теориялық негіздері; Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық мәдениеті мен адамгершілік нормалары дағдылары; мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-тұлғалық даму міндеттерін шешу бойынша мектепке дейінгі ұйым мен отбасының өзара іс-қимылы; мектеп жасына дейінгі балалардың ересектермен және құрдастарымен өзара іс-қимылы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дамуы бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын, мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дамуын ұйымдастыру саласындағы негізгі кәсіби маңызды біліктері мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі математика және логика
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі жаста логикалық ойлауды дамыту қажеттілігінің психологиялық-педагогикалық негіздемесі; логиканың негізгі ұғымдары және тиісті мектеп жасына дейінгі балаларды математикалық дамыту әдістемесіндегі терминология; мектеп жасына дейінгі баланың логикалық-математикалық тәжірибесін жинақтаудағы конструктивті іс-әрекеттің рөлі; мектеп жасына дейінгі балаларды логикалық-математикалық дайындаудың мазмұны мен әдістемесі; Мектепке дейінгі ұйымда балалардың логикалық-математикалық дамуы бойынша жұмысты жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлауының көрінісі мен дамуының ерекшеліктерін, мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық-математикалық дамуының қазіргі заманғы технологиялары мен құралдарын білу; логикалық-математикалық ойындары бар балалардың оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыра білу; мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық-математикалық даму процесін жобалай білу; мектепке дейінгі балаларды логикалық-математикалық даярлау саласындағы Педагогикалық қызметті жоспарлау және талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы ұйымдастыру-басқару қызметі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдағы ұйымдастыру-басқару қызметінің ғылыми негіздері; Мектепке дейінгі ұйымды басқарудың құрылымы, қағидаттары мен әдістері; мектепке дейінгі ұйым қызметін мақсат қою және жоспарлау функциясы; мектепке дейінгі ұйым Ұйымдық құрылым және басқару объектісі ретінде; бақылау Мектепке дейінгі ұйымды басқару функциясы ретінде; мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік-педагогикалық климатын қалыптастыру шарты ретінде басқару стильдері; басқарушылық қызметтің құрамдас бөлігі ретінде ұйымдастырушылық әлеуметтік-педагогикалық дизайн; индикатор ретінде ұйымдастырушылық мәдениет беретін нормативтік құжаттар; Мектепке дейінгі ұйым қызметінің сапасын мектепке дейінгі ұйымның ерекшелігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі білім беру саласындағы кәсіби қызметтің құндылық негіздерін, мектепке дейінгі білім беру саласындағы басқару қызметін іске асырудың құқықтық нормаларын білу; мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процестерінің мәні мен құрылымын білу; білім беру тұжырымдамаларын талдай және таңдай білу; Түрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін психологиялық және педагогикалық диагностика әдістерін пайдалану; мектепке дейінгі ұйымда ұйымдастыру-басқару қызметінің тәсілдерін меңгеру; мектепке дейінгі ұйымда білім беру процесіне қатысушылар арасында өнімді ынтымақтастықты ұйымдастыру қабілетін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Баланы мектепке функционалды дайындау және бейімдеу
    Несиелер: 8

    Зерделенетін мәселелер: мектепалды даярлықтың негізгі міндеттері; баланың мектепке психологиялық дайындығы туралы жалпы түсінік; мектеп жасына дейінгі баланың негізгі тұлғалық сапасын қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың психологиялық негіздері; баланы мектепке бейімдеу жөніндегі педагогикалық қызмет; мектеп жасына дейінгі балалардың Психодиагностика әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: баланың мектепке бейімделуінің психологиялық ерекшеліктерін білу; мектепке дейінгі жастағы танымдық функциялар динамикасының заңдылықтарын білу; баланың мектепке дайындығының негізгі проблемаларын талдай білу; балаларды мектепке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуде және бейімдеуде кешенді тәсілді іске асыру бойынша мектепке дейінгі ұйым мамандарының қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын меңгеру; мектеп жасына дейінгі орталық ісіктерді анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың мазмұнын, міндеттері мен; мектеп жасына дейінгі балалардың Психодиагностика әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін дамыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық түсініктерін дамытудың теориялық негіздері; Мектепке дейінгі ұйымда балалардың математикалық дамуы бойынша жұмысты ұйымдастыру; мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық дамуы бойынша жұмысты жоспарлау; мектепке дейінгі ұйымда математика элементтерін оқыту процесін ұйымдастыру жолдары; мектепке дейінгі жастағы балаларда сандық қатынастарды, сандар мен сандарды қалыптастыру әдістемесі; Мектепке дейінгі жастағы балаларда заттар мен геометриялық фигуралардың нысаны туралы түсініктерді қалыптастыру әдістемесі; Мектепке дейінгі жастағы балаларда шамасы және оны өлшеу туралы түсініктерді қалыптастыру әдістемесі; Мектепке дейінгі жастағы балаларда уақыт туралы Кеңістіктік түсініктерді, бағдарлар мен түсініктерді қалыптастыру әдістемесі; Мектепке дейінгі ұйымда математикалық дамуды жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық білім беру бойынша жұмыстың міндеттерін, мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық білім беруді жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын білу; мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық даму процесін талдай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктері мен оларды тану тәсілдерін меңгеру мониторингін жүргізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесінің әдіснамалық негізі ретінде сөйлеу әрекетінің теориясы; балалардың сөйлеуді меңгеруінің негізгі кезеңдерінің сипаттамасы; мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің дыбыстық мәдениетін қалыптастырудың формалары, әдістері мен әдістері; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту; мектепке дейінгі ұйымда балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс әдістері мен жүйесі; мектеп жасына дейінгі балаларды мәдени-тілдік тәрбиелеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының, білім беру мен тәрбиесінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасы дамуының жас ерекшеліктерін көре және түсіне білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі лингводидактика
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: мектепке дейінгі лингводидактиканың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні; мектепке дейінгі лингводидактиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының заманауи тұжырымдамалары; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының лингводидактикалық, әдістемелік негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалармен сөйлеу жұмыстарын жобалау біліктері мен дағдылары; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу даму деңгейін бағалау критерийлерін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сауаттылыққа үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: пәннің мақсаты мен міндеттері, сауаттылыққа оқыту әдістемесі; сауаттылыққа оқытудың негізгі әдістері; жазудың гигиеналық және каллиграфиялық дағдылары; сауаттылыққа оқыту әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздері; сауаттылыққа оқыту кезеңдері; бастапқы жазуды оқыту әдістемесі; жазу сабақтарының типтері мен құрылымы; бастапқы оқу тетігін қалыптастыру әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда балаларды оқу мен жазуға оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін білу; сауаттылыққа оқыту сабағын құру дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілеттендіру

  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсету

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетіп, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру

  • Код ON4

    Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетіп, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешу дағдыларын меңгерген

  • Код ON5

    Сыни және креативті ойлауды меңгеріп, шығармашылық тәсілді талап ететін күрделі талдамалық міндеттерді орындай алады, өз көзқарасын қисынды түрде дәлелдей алуы

  • Код ON6

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді

  • Код ON7

    Әлеуметтік, Жас, психикалық, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып, оның ішінде балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON8

    Психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін, оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын біледі, педагогикалық қызметке шығармашылық зерттеу көзқарасын танытады

  • Код ON9

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға; мектепке дейінгі ұйымда балалардың қоршаған ортасын гигиеналық талаптарға сәйкес ұйымдастыруға, өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON10

    Мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес мектепке дейінгі ұйымдарды басқару қабілетін көрсетеді,білім беру процесін ұйымдастыруға, командада жұмыс істеуге, педагогикалық процеске қатысушылармен диалог жүргізуге қабілетті, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орнатады

  • Код ON11

    Балалардың шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру,шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімдік саласын, көркемдік және музыкалық талғамын, қоршаған әлемге эстетикалық көзқарасын, өнер және әдебиет туындылары туралы түсініктерін қалыптастыру,әдеби білім беруді қалыптастыру және балалар әдебиеті туындыларын талдау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON12

    Оқу, әдістемелік және мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру дағдыларын, сондай-ақ балалардың оқу процесіне бейімделуін жеңілдететін жағдайлар жасау дағдыларын меңгерген, тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып,мектепалды даярлықты жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON13

    Жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес балалардың тілін қалыптастыру, дамыту және сауаттылығына оқыту саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді, сөйлеуді дамыту процесін жобалауға, құрастыруға және диагностикалауға қабілетті, балаларды сауаттылыққа оқытуға дайындау дағдыларын меңгерген

  • Код ON14

    Дамытушы ойын қызметін ұйымдастыру және құрастыру дағдыларын, дене тәрбиесі және даму, балаларда мінез-құлық мәдениеті, әлеуметтік даму дағдыларын қалыптастыру саласындағы дағдылар мен құзыреттерді меңгерген, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін әлеуметтік даму бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын, ойын және конструкторлық қызметтің қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын қолдануға қабілетті, сондай-ақ дене тәрбиесіне әдістемелік басшылық жасау дағдыларын меңгерген

  • Код ON15

    Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен, табиғат заттары мен құбылыстарымен, қарапайым математикалық көріністермен таныстыру саласындағы білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын көрсетеді, балаларда экологиялық мәдениетті қалыптастыру дағдыларын, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балаларды логикалық-математикалық даярлау саласындағы Педагогикалық қызметті жоспарлау және талдау дағдыларын меңгерген

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top