Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Физика пәнінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Математикалық есептер жүйелерінің негізі
    Несиелер: 10

    Бұл курста қоршаған әлемді сипаттауда қолданылатын маңызды математикалық модельдер мен математикалық әдістер туралы түсініктер, сонымен қатар математикалық анализдің математикалық есептері жүйелері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздері берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 1,2
    Несиелер: 10

    Берілген пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: шектер теориясы; қарапайым дифференциалдық теңдеулер; жартылай дифференциалдық теңдеулер; тізбектер мен жолдар; ықтималдық теориясының негіздері; кездейсоқ шамалар, оның таралу функциясы, математикалық күтім және дисперсия; комплексті сандардың теориясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Курста классикалық механиканың негізгі заңдылықтары баяндалады, механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері қарастырылады, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, сондай-ақ механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Курста молекулалық жүйелердің ерекшеліктері; Термодинамика және молекулалық физика баяндалады. Практикалық фактілерді жалпылау ретінде макроскопиялық денелер курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі принциптері, статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері; Максвелл-Больцманның таралуы; термодинамика заңдары; нақты газ; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық түрлену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Курста функционалдық заңдылықтары қамтылған. Электрмагниттік құбылыстардың салалары. Негізгі заңдарды эксперименталды негіздеуге, сондай-ақ әртүрлі олардың математикалық сипаттамасының нұсқалары. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардың магниттік қасиеттерін түсіндіру.. Магнит өрісінің қасиеттері. Айнымалы ток. Электромагниттік толқындардың сәулеленуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электромагниттік өріс теориясы және қолданбалы аспектілер
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: электромагнитті индукция құбылыстары және оны техникада қолдану, өзара индукция және электромагнитті энергияның берілуі; электромагнитті кері әсер ету және электр машиналары, вакуумдық және материалдық ортадағы Максвелл теңдеулері электромагнитті толқындар, толқын өткізгіштер, тарату желілерінің жалпы қасиеттері, беттік толқындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи оптикалық аспаптар
    Несиелер: 5

    Курс геометриялық және толқындық оптика заңдарымен, құрастырудың негізгі принциптерімен танысуға бағытталған, оптика-электрондық аспаптардың(ЭББ) жұмыс істеу ерекшеліктері, ЭББ сапалы жұмысын энергетикалық қамтамасыз ету ерекшеліктері және олардың негізгі сипаттамаларын, ЭББ синтездеу және талдау әдістерін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оптика және спектроскопия
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында жарық толқындық табиғатымен байланысты сұрақтар қарастырылады: интерференция, дифракция құбылыстары, изотропты және анизотропты орталардағы жарықтың таралуы, қозғалатын ортадағы оптика. Спектрлік аппараттар жұмысының негізгі принциптерімен және спектрлік талдау әдістерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан күрделілігі жоғары есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста жалпы физика курсы бойынша күрделі есептерді шешу әдістемесі келесі бөлімдер бойынша қарастырылған: Кинематика, статика, динамика, гидродинамика, термодинамика, тұрақты ток, айнымалы ток, энергия мен импульстің сақталу заңдары, геометриялық және толқындық оптика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика мен ғылымның даму тарихы
    Несиелер: 5

    Курста ортағасырлық ғалымдардың жұмыстарындағы антикалық физика элементтерін сақтау кезеңі, Галилейден бастап 19 ғасырдың соңына дейін классикалық физиканың негізгі бағыттарын дамыту, қазіргі заманғы физиканың негізгі бағыттарының пайда болуы, физика мен техниканың байланысы, қазіргі әлемдегі физиканың рөлі, қазіргі заманғы физиканың алдында тұрған негізгі мәселелер қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физиктер үшін ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс физиканың келесі бөлімдері бойынша физикалық терминдерді игеруге бағытталған: Кинематика, динамика, механиканың сақталу заңдары,молекулалық –кинетикалық теория, идеалды газдар, термодинамика, электр өрісі, тұрақты ток, магнит өрісі, геометриялық оптика және толқындық оптика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік тақырыптағы есептерді шешу
    Несиелер: 5

    "Өндірістік тақырыптағы есептерді шешу" курсы физиканы оқытудың кәсіби бағыттылығын жүзеге асыруда өндірістік мазмұнмен Кәсіби бағытталған физикалық есептерді және деңгейлік есептерді қолдану мүмкіндіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық физиканың қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл курста кванттық физика және конденсирленген орта физикасындағы физикалық нысандар мен әртүрлі физикалық процестер мен күйлерді сипаттайтын негізгі ұғымдар мен теориялар қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектептегі физиканы оқытуды жаңғыртудың негізгі үрдістерін, орта мектептегі физиканы оқытудың заманауи технологияларын таныстырады. Іс-әрекеттік технологиялар негізінде физика бойынша интерактивті білім беру үдерісін құрудың әдістемелік принциптері берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    «Астрономия» курсы педагог мамандары дайындауда оқытудың негізгі астрономиялық білім меңгертетін бірден бір маңызыды курс. Студенттердің физика және астрономия саласында қалыптастырылған базалық мағлұматтарды және икемділіктерді өзінің кәсіптік қызметінде пайдалануға дайындау Бұл курс астрономияның табиғаттың іргелі заңдарын танудағы және әлемнің қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудағы принципті рөлін ашады; аспан денелері мен жүйелерінің физикалық табиғаты, әлемнің құрылысы мен эволюциясы, әлемнің кеңістіктік және уақыттық масштабтары, ғылым мен техниканың дамуын анықтаған аса маңызды астрономиялық жаңалықтар туралы ақпарат берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық физика негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өріс теориясы
    Несиелер: 8

    Бұл курста физикалық заңдар және олардың математикалық теңдеулері, өріс теориясын анықтайтын қорытылады. Табиғатта әртүрлі өрістердің физика-математикалық теориясының бірлігі, көлемді, беттік, сызықты және нүктелі өріс көздері (массалар); өріс кернеулігі; суперпозиция принципі; өріс интегралды теңдеулері, көлемдік, беттік және сызықты көздер өрісінің кернеулігінің қасиеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістегі сапаны басқару жүйесі
    Несиелер: 8

    Пәннің болжамды мазмұны: «сапа» категориясының мазмұны және оны басқару. Сапа менеджменті жүйесінің теориясы мен практикасының даму тарихы: отандық және шетелдік тәжірибе. Кәсіпорында сапаны басқарудың жүйелік тәсілі Сапа менеджменті жүйесі: құрылыстың принциптері мен ұйымдастырушылық аспектілері Сапа менеджменті жүйесінің құралдары мен әдістері. Сапа менеджменті жүйесінің дамуындағы әлеуметтік-экономикалық тенденциялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп эксперимент техникасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста физикалық эксперименттің функциялары ашылады және мектепте физикалық экспериментті жоспарлау, дайындау және өткізудің теориялық негіздері, оны жетілдірудің қазіргі бағыттары беріледі; оқытудың педагогикалық технологияларын және физика кабинетінде бар оқу жабдықтарын есепке ала отырып, сабаққа физикалық тәжірибелерді әдістемелік іріктеу жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Виртуальды эксперимент және көрнекіліктер технологиясы
    Несиелер: 8

    Курс таңдалған оқу материалынан электронды білім беру ресурсын құру дағдыларын меңгеруге бағытталған; физика бойынша виртуалды тәжірибелерді өткізу технологиясымен таныстыру, физикалық құбылысты компьютерді пайдалану арқылы, жеке тұлғаға бағытталған және деңгейлік - сараланған технологияны қолдана отырып стандартты сабақты өткізу технологиясымен нақты және анық көрсетуге болады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық физика курсының таңдаулы тараулар
    Несиелер: 8

    Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық оқу эксперименті және көрнекіліктер технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән келесі бөлімдерде демонстрациялық экспериментті ұйымдастырудың әдістемесі туралы негізгі ақпаратты қамтиды: кинематика және динамика; жұмыс және энергия; импульс пен энергияның сақталу заңдары; айналмалы қозғалыс; арнайы салыстырмалы теория; молекулалық физика; термодинамика; нақты газдар; электр және магнетизм, оптика, атом физикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғарышты зерттеу және жер маңындағы кеңістіктің экологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курс астрофизикалық зерттеулердің нәтижелерін жақын ғарыш ретінде, сондай-ақ Күн жүйесі мен жұлдызды астрономияның нәтижелерін қамтиды. Ғарыш қоқысының Жер маңы кеңістігіне әсер ету мәселелері, Жер маңы кеңістігінің ластануының одан әрі таралуының алдын алу шаралары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны зерттеудің физикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Курста заттардың құрылымын анықтау және идентификациялаудың қазіргі физикалық әдістері; молекулалық спектроскопия негіздері, инфрақызыл (ИК) спектроскопия, атомдық-абсорциялық спектрометрия берілген. Студенттер "МГА-915М" Атом-абсорбциялық спектрометрінде, "KAPEL-105M", "Infralyum FT-02"капиллярлы электрофорезінде жұмыс істей алады. Ғарышты зерттеу және жер маңындағы кеңістіктің экологиялық проблемалары бұл курс астрофизикалық зерттеулердің нәтижелерін жақын ғарыш ретінде, сондай-ақ Күн жүйесі мен жұлдызды астрономияның нәтижелерін қамтиды бұл жағдайда жер маңындағы кеңістіктің экологиясының қорытындылары негізделген негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушының шығармашылық жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі мазмұнға ие: Жоба тақырыбын қалай таңдау керек, Жобаларды іске асыру бойынша жұмыс жоспарын қалай құру керек; Әдебиет көздер бойынша қажетті ақпаратты жинау және өңдеу дағдысы; Тиісті техникалық-технологиялық құжаттаманы әзірлеу, қажетті материалдарды, жабдықтарды, құралдарды дайындау; Міндеттерді бөлу мүмкіндіктері (топтық және ұжымдық жобалар үшін).Атқарылған жұмыстың сапасын қалай бағалау керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызықты емес физика және синергетика
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді түсініктік аппаратпен, әлеуметтік синергетиканың негізгі ұстанымдарымен және қағидаларымен таныстырады, күрделі жүйелердің эволюциясының процестерін қарастырады, мұндай процестерді компьютерлік үлгілеу әдістерін тарта отырып қарастыру керек. Оптикадағы негізгі сызықты емес құбылыстармен және оларды тереңірек деңгейде сипаттау тәсілдерімен таныстырады. бейсызық физиканың заманауи мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылу техникасы
    Несиелер: 5

    Курс келесі сұрақтарды қамтиды : термодинамикалық жүйе және қоршаған орта; термодинамикалық жүйелер: жабық, ашық, оқшауланған; термодинамикалық процестер; газдар мен булардың ағуы және дросселденуі; жылуөткізгіштік, конвективті жылу алмасу; сұйықтың қозғалысының ламинарлы және турбулентті режимдерінде жылу алмасу процесі; сәулеленумен жылу алмасу; жылу беру; жылу алмасу аппараттары; термодинамикалық циклдер; циклдық булы су қондырғылары; бу машиналарының кері циклдері; жылу шығындарын кәдеге жарату

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрлік және оптикалық шамаларды өлшеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс электр және оптикалық шамаларды өлшеудің негізгі принциптерімен таныстырады. Өлшеу құралдарының құрылымдық сұлбалары және олардың метрологиялық сипаттамалары, қойылған өлшеу есебінің ерекшеліктерін ескере отырып өлшеу құралдарын қолдану әдістемесі қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны: ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау, тақырыптың өзектілігін анықтау, әдеби шолу жүргізу туралы ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру, ғылыми жұмысқа аннотация жазу, таңдалған тақырып бойынша эссе, ғылыми-тәжірибелік конференциядағы мақалалар мен баяндамалар, конкурстарға қатысу үшін ғылыми жұмысты рәсімдеу, презентация мен баннерлерді дайындаудың маңызды тұстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Статиcтикалық физика және термодинамиа
    Несиелер: 5

    Бұл курста Термодинамика және статистикалық физика негіздері, оның әдістері және нақты есептерді шешу үшін заманауи физиканың даму тенденцияларын ескере отырып, маңызды физикалық қосымшалар берілген. Қысқаша мазмұны: статистикалық жүйе зерттеу объектісі ретінде; жабық жүйелердің термодинамикасы; ашық жүйелердің термодинамикасы;классикалық статистикалық механика; кванттық статистика; тепе-тең емес термодинамика негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалау және физикалық құбылыстарды компьютерде модельдеу
    Несиелер: 5

    Программалау және физикалық құбылыстарды компьютерлік моделдеу физикалық процестерді талдауды қазіргі ақпараттық технологиялар құралдарымен байланыстырады, сондықтан кәсіби есептерді шешу үшін есептеу жүйелерін пайдалану дағдыларын дамытуға ықпалдасушы рөл атқарады. Сонымен қатар үлгілеу процесін және үлгілеу нәтижелерін талдаудың негізгі әдістері, қолданылатын модельдің сапасын бағалаудың негізгі әдістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалтану және нанотехнология негіздері*
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы наноматериалтанудың негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін, нанотехнологиялар әдістерін қамтиды, сонымен қатар әр түрлі наноматериалдардың физикалық-химиялық, физикалық және механикалық қасиеттерінің өлшемдік тәуелділігі және х практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы негізгі түсініктер берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде интеграцияланған оқытудың тарихы, теориясы, тұжырымдамалары мен модельдері (мазмұны, құрылымы, білім беру және педагогикалық технологиялардың сабақта интеграциясы, кіріктірілген сабақтың түрлері мен формалары) интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сыныпты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, түзету және дамыту) қарастырылады студенттермен жүргізілетін педагогикалық жұмыс, отбасылық педагогикалық және педагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлеріпедагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON12

    өз идеяларын және өз қызметінің негізгі кәсіби білімін сауатты баяндай білу, жобаларды әзірлеу кезінде бастамашылдық пен шығармашылық тәсілді көрсету, басқаларды жетілдіруге үйретуді көздейтін шешімдер мен жауапкершіліктер қабылдай білу

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON9

    Математиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін білу мен түсінігін көрсету, физиканың теориялық және эксперименталды курсы бойынша іргелі білімдерді меңгеру, өз қызметінде жаңартылған мазмұнға сәйкес кәсіпкерлік дағдыларына ие болу

  • Код ON6

    орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелері мониторингінің жаңа нысандарын, критериалды бағалау жүйесін пайдалану

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON11

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану

  • Код ON15

    Алгоритмдерді формальды түрде орындай білу, виртуалды іске асырушыларды басқару алгоритмдерін құру, таңдалған бағдарламалау ортасында графикалық кескіндерді салудың қарапайым алгоритмдік мәселелерін шешуге арналған бағдарламаларды орындау, дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламалар мен білім беру қызметтерін қолдану

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON13

    кәсіпорынның коммерциялық қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу және бәсекеге қабілетті өнім шығару үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістеріне ие болу

  • Код ON14

    астрономияның негізгі ұғымдарын, қазіргі космологияның негізгі постулаттарын және әлемнің эволюциясының әртүрлі сатыларында болып жатқан негізгі процестердің ерекшеліктерін білу және түсіну

  • Код ON10

    физикалық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдану; физикалық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру; әртүрлі күрделі есептерді шеше білу, математикадан, информатикадан және физика пәндерінен алынған жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның білімі мен негіздерін пайдалану

  • Код ON8

    әр түрлі әлеуметтік топтармен кәсіби қарым-қатынас барысында қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді педагогикалық тұрғыдан сауатты құру, командада жұмыс істеуге қабілетті болу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, өз пікірін педагогикалық ұжымның пікірімен сәйкестендіру

  • Код ON7

    ҚР БҒМ рұқсат еткен немесе ұсынған "Физика" пәні бойынша оқу қызметінің мазмұны мен нәтижелеріне қойылатын талаптарды көрсететін негізгі нормативтік құжаттарды, оқытылатын пән бойынша оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді қолдану

Top