6B01502 Физика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика мұғалімін даярлағанда пән саласындағы сапалы білімге; талдау, зерттеу және тіл дағдыларына; ары қарай үздіксіз білім алу және кәсіби білімді, білік пен дағдыны жетілдіру қабілетіне; көшбасшылық қасиеттеріне және инновациялық ойлауға ие болады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Математикалық талдау
Сандық тізбектер, бір айнымалының функциясы, функция шегі, бір айнымалының функциясының дифференциалы, жоғары ретті туындылар және дифференциалдар, туындыны қолдану, көптеген айнымалылардың функциясының дифференциалды есептелуі, белгісіз интеграл, белгілі интеграл, еселі интегралдар, қатарлар, Дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық және интегралдық есептеулер
Бір және көп айнымалылардың функциясының теориясы. Функцияның туындысы; функцияны зерттеу.Бірінші, екінші және жоғары ретті жеке және толық дифференциалдар. Бірінші текті; анықталмаған, анықталған, құрастырылмаған, беттік, қисық сызықты( бірінші және екінші реттік), еселі интегралдар; дифференциалдық теңдеулер; қатарлар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра (ағылшын тілінде)
Пәнді оқып, студенттер матрицалар алгебрасын және оның қосымшаларын, анықтауыштар теориясын, сызықтық кеңістікті, сызықты теңдеулер жүйесін және оларды шешу әдістерін, координаттарды түрлендіру, векторлық есептеуді меңгереді; жазықтықтағы және кеңістіктегі сызықты объектілердің, екінші ретті қисықтар мен беттердің сипаттамасын табуды үйренеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кинематика, динамика, статика
Кинематика, динамика және статика заңдылықтарын зерттей отырып, студенттер әлемнің құбылыстары мен процестерінің кең спектрін сипаттай алады, механика мәселелерін шешумен, сонымен қатар физикалық оқу экспериментін қою және өткізуімен байланысты мәселелерді шеше алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Механика
Пәнді оқу нәтижесінде алынған теориялық негіздер студенттерге физикалық, педагогикалық және эксперименттік есептерді шешу және кәсіби, тілдік және математикалық құзыреттер аясында зерттеулер жүргізу үшін материалдық нүкте және абсолютті қатты дене механикасы заңдарын қолдануға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макросистемалар физикасы
Пәнді оқу барысында студенттер физика заңдарын көп жиілікті жүйелердің күйін, сондай-ақ қоршаған ортада көрінетін табиғи және техногендік процестерді сипаттау үшін қолдануды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық физиканың әдістері
Пән студенттерге скалярлық және векторлық физикалық өрістердің қасиеттері мен сипаттамаларын сипаттайтын математикалық әдістерді игеруге мүмкіндік береді; студенттер табиғатта және техникада физикалық процестерді зерттейтін жартылай дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін екінші ретті дифференциалдық операцияларды қалай орындауды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулалық физика және термодинамика
Пәнді оқып, студенттер идеал газдың күй теңдеуін, молекулалардың жылдамдық, импульстер және энергия бойынша таралуын, термодинамика бастауларын теориялық негіздерді және практикалық қолдануды үйренеді, нақты газдар мен сұйықтықтардың, бірінші және екінші текті фазалық ауысулардың қасиеттерін, тасымалдау процестерінің сипаттамасын, сұйықтықтардың қасиеттерін, сұйықтықтардағы беттік құбылыстардың қасиеттерін, қатты денелердің, тұтас ортадағы толқындардың сипаттамаларын және акустика элементтерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Статиканың негізгі ұғымдары: абсолютті қатты дене, күш, эквивалентті және теңдестірілген күштер жүйесі, тең әсер ететін, сыртқы және ішкі күштер. Байланыс және байланыс реакциялары. Байланыстардың негізгі түрлері. Классикалық механикадағы кеңістік және уақыт. Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы. Есептеу жүйесі. Кинематиканың міндеттері. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар: масса, материалдық нүкте, күш.. Инерциалды есептеу жүйесі. Динамиканың міндеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық механика
Классикалық механиканың негізгі принциптері мен принциптері, Классикалық механиканың қозғалыс теңдеулері, Классикалық механикадағы консервация заңдары мен теоремалары, динамиканың кейбір мәселелері, бос емес жүйелердің динамикасы, инерциясыз сілтеме жүйелеріндегі қозғалыстары, батты механика, үздіксіз механика негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электродинамика және салыстырмалықтың арнайы теориясы
Электродинамиканың салыстырмалы түрі, электр заряды және вакуумдағы электромагниттік өріс, электродинамиканың эксперименттік негіздері, вакуумдағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттері, вакуумдағы стационарлық магнит өрісі, электромагниттік толқындар, қозғалатын зарядтың электромагниттік өрісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі эксперимент техникасы
Пән студенттерге теориялық білімдері мен алған дағдыларын мектептегі физикалық эксперименттің барлық түрлерін ұйымдастыруда және өткізуде пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады: демонстрациялық, виртуалды, оқу, оның ішінде қашықтықтан және цифрлық білім беру технологияларын қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Электр және магнетизм
Пән электромагнетизмнің классикалық теориясының негізгі физикалық заңдылықтарын игеруге бағытталған; электр заряды мен оның қасиеттерін, Электростатика заңдылықтарын, заряд потенциалы ұғымдарын, өткізгіштер мен диэлектриктердегі зарядтардың әрекетін зерттеу, "электр тогы" ұғымдарын қалыптастыру, электр өткізгіштік механизмдері және магнит өрісінің қасиеттері; электромагниттік өрісті, бос кеңістіктегі толқындарды қалыптастыру, энергия, қысым, импульс электромагниттік өріс
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өріс теориясы
Пәнді оқып, студенттер электромагниттік өріс теңдеулерін вакуумда және заттарда алуды үйренеді; электромагниттік өріс және оның көздерінің сипаттамаларын есептеу үшін теңдеулерді қолдануға есептерді шешуді үйренеді; вакуумда және орталарда электромагниттік толқындардың сипаттамаларын анықтауды үйренеді; қозғалыстағы зарядтар өрісінің қасиеттерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Community Service
Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері. Іске асыру сапасын бағалау және мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс. Жеке даму динамикасының өзін-өзі бағалауы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектептегі физикалық практикум
Пәнді оқу процесінде студенттер мектептегі физика кабинетінің аспаптары мен қондырғыларының жұмыс қағидаттары мен мүмкіндіктерін меңгереді; оқушыларды ғылыми жобалар конкурстарына қатысуға дайындау үшін қазіргі заманғы қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып және оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, мектепте топтық және жеке жұмысты, физикалық практикумның нәтижелерін өңдеу әдістерін ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерін зерделеу Бағдарламаның жеті модулі контексінде оларды мектеп және спорт практикасында табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқауларды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадағы компьютерлік әдістер
Пәнді оқи отырып, студенттер операциялық жүйелер мен операциялық қабықшаларды, физика мен компьютерлік технологияның байланысын біледі; компьютерде физикалық есептерді шешу әдістерін, физикадағы компьютерлік модельдеуді, теориялық физикадағы компьютерлік эксперименттің рөлі мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері, Мектеп құжаттарын және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, Техникадағы физика заңдарын қолдану, Жұмысқа орналастыру және т.б., Инновациялық оқыту жүйесі, Қазіргі физика сабағы, Физикадан сабақтан тыс жұмыс жүргізу әдістері, Физиканы оқытудың арнайы әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оптика
Оқытылатын пәннің мақсаты білім алушылардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуіне негізделген қоршаған әлем құбылыстарын зерттеу және түсіндіру үшін жарықтың таралу заңдарын меңгеру; есептік, эксперименттік және зерттеу есептерін шешу кезінде оптикалық жүйелердің жұмыс істеу және пайдалану принциптерін зерделеу болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толқындық, геометриялық және кванттық оптика
Пәнді оқи отырып, білім алушы толқындық, геометриялық және кванттық оптиканың негізгі заңдылықтарын біледі, түсінеді және түсіндіреді; физика мен астрономияның дамуындағы оптикалық зерттеу әдістерін бағалау, табиғаттағы және техникадағы оптикалық құбылыстарды талдау үшін теңдеулерді қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физикалық есептерді шешу бойынша практикум
Пәнді оқи отырып, білім алушылар қазіргі мектепте физика сабағы элементтерінің икемді жүйесін құрастыру үшін әртүрлі физикалық есептерді шешудің алгоритмдері мен тиімді стратегияларын меңгереді; физиканы оқытудағы есептердің рөлі мен орнын түсінеді; есептер көмегімен қоршаған әлемнің құбылыстарын түсіндіре және суреттей алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу есептерін шешу әдістемесі
Пәнді оқи отырып, болашақ мұғалімдер оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру үшін физика пәні бойынша зерттеу есептерін қоюдың, шешудің және нәтижелерін талдаудың әдістемелік тәсілдері мен схемаларын меңгереді; оқушылардың зерттеу қызметін жоспарлауға және оқушылардың қызығушылықтары мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық ортаны ұйымдастыруға үйренеді; пәнаралық байланыстарды тарта отырып, есептерді шеше алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Олимпиада есептерін шығару әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әр түрлі деңгейдегі студенттік және мектеп олимпиадаларында қолданылатын физика пәнінен есептеу және эксперименттік есептерді шығаруды игеру болып табылады; студенттер әр түрлі типтегі есептерді шешудің ерекшеліктерін анықтай алады; оқушыларды олимпиадаларға дайындау әдістемесін біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Астрономия
Пән әлемнің барабар жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыруға ықпал етеді; студенттер аспан денелерінің көрінетін және нақты қозғалысының себептерін түсінеді; аспаптар мен құралдардың сипаттамаларын анықтай алады, аспан денелерінің құрылымы мен құрылымын сипаттай алады, бақыланатын астрономиялық құбылыстардың дұрыстығын бағалай алады; байқау орнын, маусымды және мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, астрономиялық бақылауларды ұйымдастыруды және жүргізуді үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Радиоэлектроника
Электровакуумдық аспаптар, жартылай өткізгіш аспаптар, радиокомпоненттер және радиоэлектрондық аппаратураның функционалдық тораптары, қорек көзі, тербеліс жүйелері, радиотолқындардың антенналары мен таралуы, гармоникалық тербелістердің күшейткіштері, гармоникалық тербелістердің автогенераторлары, импульстік және есептеу техникасының элементтері, радиотаратқыш құрылғылар, радиоқабылдағыш құрылғылар, электрондық құрылғылар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделілігі жоғары физикалық есептер
Пәнді оқып, студенттер физикадан стандартты емес және күрделілігі жоғары есептердің түрлері мен типтерін; оларды шешудің әдістемелік ерекшеліктерін меңгереді; сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар өткізу және олимпиадаларға дайындау үшін есептерді таңдауды үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Атом, атом ядросы және элементар бөлшектердің физикасы
Пәнді зерделеп, білім алушылар атом және атом ядросы туралы модельдік түсініктерді меңгереді; физикада, химияда, энергетикада, медицинада, хронологияда және т.б. зерттеулердің кең ауқымын жүргізу үшін аспаптар мен құрылғыларда кванттық механикалық құбылыстарды қолдануды түсінетін болады; кванттық объектілер эксперименттерін жүргізу ерекшеліктерін білетін болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық мәліметтерді математикалық өңдеу
Кездейсоқ оқиғалар. Ықтималдылық. Үздіксіз және дискретті кездейсоқ шама, нормалаудың шарты. Негізгі теоремалар. Кездейсоқ шамалардың таралуы. Кездейсоқ шамалардың сипаттамалары: математикалық күту, дисперсия, орташа квадраттық ауытқу. Корреляция коэффициенті. Физикалық эксперимент деректерін статистикалық өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Радиотехника
Радиотехникалық аспаптар, олардың жұмыс принципі. Электр тізбектері теориясының негіздері. Электр тізбектерін есептеу. Электр сұлбалары. Аналогтық және сандық теледидар, радиолокация және навигация, радиобасқару, ұялы байланыс. Аспаптармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Aтомдық және ядролық физика
Пәнді оқытудың мақсаты атом және ядролық деңгейде болып жатқан құбылыстарды түсіндіру және талдау үшін дағдылар мен құзыреттерді дамыту болып табылады; студенттер заттың құрылысын зерттеу әдістерін және қазіргі заманғы аспаптар жұмысының негіздерін түсінетін болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кванттық механика
Пәнді оқудың мақсаты – материя қозғалысының кванттық деңгейінде дүниенің қазіргі физикалық бейнесін қалыптастыру; микрообъектілердің мінез-құлқы мен қозғалысын зерттеу; кванттық механиканың математикалық аппаратын меңгеру және алған білімдерін физиканың және басқа да жаратылыстану ғылымдарының сабақтас салаларындағы процестер мен құбылыстарды түсіну үшін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәнді оқып, студенттер жаппай біртекті кездейсоқ оқиғалардың ықтималдық-статистикалық заңдылықтарын түсінеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық физика және физикалық кинетика
Пәнді оқи отырып, студенттер көп бөлшекті классикалық және кванттық жүйелердің күйін сипаттау әдістерін меңгереді: классикалық үлестірулер: Максвелл және Больцман, барометрлік формула; кванттық Статистика: Бозе-Эйнштейн және Ферми-Дирак; бөлу функциясы арқылы күйді сипаттау; классикалық және кванттық жүйелердің параметрлерін анықтау; сипаттамалық жылдамдықтарды таба алады; параметрлерді білу және таба білу тасымалдау процестері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби терминологияны және академиялық жазуды меңгеру, парасаттылық пен Академиялық адалдық қағидаттарын сақтау кәсіби және қоғамдық қызметте коммуникацияны жүзеге асыру үшін екінші (T2), шет тілдерін пайдалану;
- физикалық аспаптардың жұмыс істеу принциптерін түсінеді, физикалық экспериментті қою және жүргізу әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді алу, өңдеу және талдау тәсілдерін меңгереді;
- эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық есептерді және startup-жобаларды ұйымдастыру, қою және шешу кезінде кәсіби дағдыларды қолданады;
- барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, сабақты өз бетінше зерттеу, физиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады;
- математикалық сауаттылықты меңгеру, жалпы және теориялық физика курсы бойынша әртүрлі типтегі есептерді шығару үшін аналитикалық геометрияның, сызықтық алгебраның, дифференциалдық және интегралдық есептеудің негізгі әдістерін қолдану;
- АКТ және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім беруді ұйымдастыру бағдарламасының талаптарына сәйкес физиканы оқытуды ұйымдастыру, педагогикалық қызметте жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді қолдану;
- критериалды бағалау технологияларын меңгеру, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастыру сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегиясын қолданады;
- білім беру және тәрбие қызметін жүзеге асыру үшін қолайлы орта құру, оқушылардың жас және жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту процесін өзгерту және дамыту;
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсіну және пайдалану; волонтерлік қызметке қатысу;
- қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгерген, сыни және шығармашылық ойлауға қабілетті, өзінің оқу қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын.
Ұқсас БББ
6B01502 Физика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01502 Физика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01502 Физика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01502 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01502 Физика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01502 Физика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)