Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Атом және атомдық ядро физикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда физика пәнінен атомдық-молекулалық деңгейде базалық білімді қалыптастыру. Пән атомдық физика мен атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын, заңдары мен принциптерін игеруге, физиканың осы бөлімі туралы жалпы түсінік алуға және оның қазіргі физикадағы рөлін түсінуге, атомдар физикасы саласындағы теориялық және практикалық іс-әрекет дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа да байланысты пәндерді меңгеру үшін қажетті математикалық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтері бар сызықтық және векторлық алгебра бойынша; бір және көп айнымалылардың функцияларының шектері, туындылары және интегралдары сияқты ұғымдарға негізделген математикалық талдау бөлімдері бойынша және де ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    "Аналитикалық геометрия" пәнінің мақсаты: студентте геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер, қисықтар және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тіл туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән оқытудың мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби бағытын тереңдетуге және шет тілінің грамматикалық жүйесі, кәсіби бағдарланған және ғылыми мәселелер бойынша толық дәлелді сөйлеу, тілді кәсіби қарым-қатынас мақсатында пайдалану дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі STEM тәсілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – білім беруде STEM тәсіліне концептуалды көзқарас қалыптастыру. Пәннің мазмұны бірнеше білім беру салаларының қиылысында қалыптасатын құзіреттіліктерді зерттеуге бағытталған. STEM- аббревиатурасының мағынасын түсіндіріп, білім беру бағдарламасы мазмұнына қатысты пәнаралық байланыстарды қамтитін тапсырмаларды жасатып, тәсілдің тәжірибесін жинақтауға негізделген. Осы тәсілге қатысты білім беру бағдармала нәтижелері бойынша болжамдар жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физикалық практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқу зертханаларында физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын игеру болып табылады. Пән эксперименттік жұмыстарды жүргізу барысында физика заңдары туралы терең білімді қалыптастыруға, танысуға бағытталған нақты физикалық өлшеулердің негізгі әдістерін меңгеру дағдыларын игеруге, сондай-ақ өлшеулерді жүргізу жоспарын таңдауды, өлшеулердің дәлдігін бағалау мен жоспарлауды негіздеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физикадан есептер шығарудан практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, физикалық есептерді шешу, жоспарлау және оларды өңдеу дағдыларын меңгеру. Пән физикалық есептерді шешудің тиімді әдістерді меңгеруге, әдістерді, олардың мазмұнын және формаларын таңдауға, физикалық формулалар мен заңдарды іс жүзінде қолдануға, есептердің түрлерін, физика есептерін шешудің әдістері мен тәсілдері туралы білімдерді меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік жүйелерінің сәулеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік қабілеттерін, функционалды түйіндерді жобалау негіздерін, есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін зерттеуге және олардағы деректерді, компьютерлердің жадын ұйымдастыру принциптерін, интерфейс жүйелерін, компьютерлік жүйелер архитектурасының заманауи түрлерін, компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін, компьютерлік технологияның даму тарихын, компьютер буындарын және олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалысы және токтардың магнит өрістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән электр және магнит өрістерінің табиғатын, қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалыс ерекшеліктерін және токтардың магнит өрістерінің қасиеттерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім алушыларды молекулалық физиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пән газ бен сұйықтықтардың қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерін, нақты және идеал газдардың заңдылықтарын зерттеуге, алған білімдерін есептерді шешуге қолдануға, зертханалық құралдармен және әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, зерттеудің негізгі физикалық әдістерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Термодинамика және статистикалық физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: макроскопиялық жүйелердің болуы мен өзгеруінің термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарының негіздерін зерттеу. Пән термодинамика шеңберінде сипатталған құбылыстарға қатысты мәселелерді статистикалық тәсіл арқылы, олардың тәжірибелік техникалық қолдану салаларымен зерттеуге, термодинамиканың негізгі заңдары мен әдістерін, квазистатикалық және статикалық емес процестерді, тепе-теңдік және тұрақтылық шарттарын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары қиындықты есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары қиындықты есептерді шешуде білім алушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру болып табылады. Пән студенттерге жоғары қиындықты есептерді шешудің дағдыларын игеруге, "типтік емес", логикалық және стандартты емес есептерді шешуде алған білімдерін қолдануға; жоғары қиындықты есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, принциптері мен әдістемелерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Патенттану, инновациялар және технологиялар трансфері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың технологиялар трансфері саласындағы ұйымдардың құжат айналымы саласында дағдыларын игеру болып табылады. Пән патенттік құқықтың негізгі ережелері мен анықтамаларын зерделеуге, білім алушының инновациялық техникалық шешімдерді, пайдалы модель туралы түсініктерді және зияткерлік қызмет нәтижелерін кейіннен коммерцияландыру стратегиясын ескере отырып, құқықтық қорғау әдісін дұрыс таңдау қабілетін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физикалық есептерді шығарудың әдітсмелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физикалық есептерді шешудің әдістемесін тереңірек меңгеру, физикалық заңдылықтарды, логикалық ойлауды, тапқырлықты, алған теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру әдістемелерін игеру. Пән білімалушыларға есептердің түрлерін және оларды шешу тәсілдерін (мәтіндік, эксперименттік, графикалық және т.б) бөліп көрсету дағдыларын үйренуге, физикалық есептерді шешуде алгебралық, аналитикалық-синтетикалық әдістерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік тақырыптарын оқытуда әдістемелік ресурстар жасау. Пән ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін қарастыруға, ақпараттық қауіпсіздікке қатысты оқу материалдарын жүйелеуге, ақпараттық жүйеге төнетін қауіптер түрлерін ажыратуға, компьютерлік тазалық ережелерін орындауға, жеке меншік ақпаратқа қорғау құралдарын қолдануға,ақпараттық қауіпсіздікті басқару тәжірибесін, қорғау объектілерінің жіктелуі мен қасиеттерін, қазіргі заманғы қорғаныс құралдарының негізгі сипаттамаларымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Астрофизика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бізді қоршаған дүниенің құрылымы мен құрамын және Мегағарыш суреті туралы түсініктерді зерттеу. Пән астрофизика мәселелері мен физикалық зерттеулер,жұлдыз шамалары және негізгі заңдылықтар туралы түсініктер және жұлдыздардың спектрлік жіктелуі,Галактикалар әлемі және метагалактиканың іргелі қасиеттері туралы түсініктер,жұлдыздардың, күннің ішкі құрылысы теориясының дамуы туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық физиканың әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: математикалық физика есептерін құрастыру кезінде туындайтын дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін физикалық процестерді математикалық модельдеу әдістерінің негіздерін оқу. Пән функциялар және шекаралық есептер, математикалық физика теңдеулері және гиперболалық, параболалық, эллиптикалық типті теңдеулерді және Гельмгольц теңдеулерін шешу бойынша білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларды физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесімен таныстыру. Пән болашақ педагогтарды кәсіби қызметке дайындауға, олардың өз пәнін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін игеруге және білім алушылардың физика сабағында тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; заманауи педагогикалық технологиялардың негіздерін, оқытудың жаңа стратегияларын, сондай-ақ мектептің физика курсының бағдарламаларын білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оптика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдарымен және оның затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстардың негіздерін зерттеу. Пән толқындық құбылыстар мен процестер арасындағы өзара әрекеттесулер мен заңдылықтарды зерттеуге, толқындық және тербелмелі құбылыстар және олардың оптикамен байланысы туралы білімді қалыптастыруға, оптикалық кескіннің геометриялық теориясымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білімалушылардың теориялық механиканың негізгі ережелерін меңгеруін қамтамасыз ету. Пән статика аксиомаларын, байланыстарды, олардың реакцияларын, күштерді орнату және қосудың аналитикалық әдісін, нүктеге қатысты күш моментін, күштердің жазық ерікті жүйесін, құрама құрылымдарды, фермаларды және когезияны,күштердің еркін кеңістік жүйесі, материалдық денелерге қолданылатын күштердің жиынтығы теориясын есептеуді үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты теориялық механика ұғымдары мен анықтамалары, материалдар мен машина бөлшектерінің кедергісі туралы негізгі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларды қолданбалы механика ұғымдарымен, аксиомаларымен және теоремаларымен таныстыруға, деформация түрлері туралы білім алуға және күштер мен сәттердің диаграммаларын құруға, әртүрлі құрылымдардың беріктігі мен қаттылығын есептеу әдістерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Астрономия
    Несиелер: 6

    Мақсаты: аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, шығу тегі және дамуы туралы жалпы түсініктерді зерттеу Пән аспан денелері мен жалпы Ғаламның табиғатының іргелі заңдарын, Күн жүйесінің құрылысын, Күн жүйесі денелерінің табиғатын, Күн мен жұлдыздарды, әлемнің құрылысы мен эволюциясын, даму тарихын, әлемнің құрылысы туралы түсініктерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Интернет технологияcы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ретінде білім алушыларда әлемдік ақпараттық желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету технологиялары мен әдістері туралы, Интернет желісінде ақпаратты сақтау мен ұсынуды ұйымдастыру кезінде интернет технологияларын қолдану теориясы мен тәжірибесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, клиенттік бағдарламалаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып Интернет-қосымшаларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Пән стильдердің каскадтық кестелерін, HTML тілін және дизайн элементтерін қолдана отырып, өзінің web-беттерін құру дағдыларын үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән студенттерді компьютерлік графика тарихымен, оның негізгі түсініктерімен, CorelDraw-мен жұмыс істеу тәсілдерімен, үшөлшемді графиканың негізгі осьтерімен, 3D MAX жұмыс істеу әдістерімен, бейнемонтаж рөлдерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, креативті жобаны әзірлеу жолдарымен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ережелерін игеруі, кванттық процестерді материалистік позициядан түсіндіру. Пән кванттық механиканың негізгі постулаттары мен принциптерін зерттеуге, релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ұғымдарын қолдануға бағытталған. Кванттық механикалық есептерді шешу және компьютерлік, цифрлық технологиялардың көмегімен зертханалық жұмыстарды орындау үшін жалпы және жуықтап шешу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімалушылырға механиканың негізгі ережелерінің ұғымдары, заңдылықтары және әдістері туралы білімдерді меңгерту. Пән статиканың, механиканың, кинематиканың, динамиканың негізгі түсініктерін, заңдары мен модельдерін, энергияның механикалық жұмысқа айналуын, материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалысын оқып-үйренуге сонымен қатар алған білімдерін механика есептерін шығаруда қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы ОББ тілдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттеу, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету, Заманауи бағдарламалау технологияларының даму жағдайын түсіндіру. Пән бағдарламалау жүйелері, блок-схемалар, символдық айнымалылар мен жолдарды өңдеу айнымалыларының түрлері және динамикалық жад, динамикалық деректер құрылымдары, модульдік бағдарламалау туралы жалпы ақпаратты зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физика пәнінен инновациялық зертханалық практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімалушыларға қазіргі заманғы АКТ құралдарын қолдана отырып, физика бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды ұйымдастыруға және жүргізуге, физикадан жаңа инновациялық зертханалық жұмыстарды әзірлеудің негізгі идеялары мен әдістерін іздеуге бағыттау. Пән еліміздің заманауи мектептерінде физика мұғалімдерін кәсіби даярлау сапасын қамтамасыз етуге, инновациялық технологиялардың жаңа тәсілдерін және сабақта практикалық қолдануды іздеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Конденсиялық күйдегі физика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-конденсацияланған күй физикасының іргелі негіздерін және конденсацияланған орталардың қасиеттерін практикалық қолдану тәсілдерін зерттеу. Пән конденсацияланған орталардың физикалық-механикалық қасиеттері мен зерттеу әдістерін, құрылымдық-фазалық күйлердің ерекшеліктерін, кристалдардың симметриясы мен тұрақты күйін, кристалдық тордың ерекшеліктерін, фонондардың тербелістерін, қатты денедегі электрондардың статистикасын, қатты денедегі оптикалық сіңіру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Электрониканың физикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының физикалық негіздерімен таныстыру, сондай-ақ білім алушылардың қазіргі заманғы электрондық және жартылай өткізгіш аспаптардың жұмыс принциптері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіш аспаптардың, диодтардың, транзисторлардың жұмысының физикалық негіздерін зерттеуге, электрониканың физикалық негіздерінің басты принциптерін, типтік электронды аспаптардың жұмыс принциптері мен құрылымын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: техника және технологиялық бағытындағы оқитын білім алушыларға ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерімен таныстыру. Пән ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерін,ақпаратты қорғау мәселелерінің өзектілігін, криптографиялық жүйелердің математикалық негіздерін,криптографияда модулярлық арифметиканы қолдануды,шифрлеудің дәстүрлі жүйелерін,симметриялық және асимметриялық жүйелерді, құпия хабарламалармен алмасу кезінде криптографиялық хаттамаларды,тэлектрондық цифрлық қолтаңба алгоритмдерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жартылай өткізгіштер және диэлектриктер физикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: заманауи физикадағы жартылай өткізгіш және диэлектриктердің теориясы мен әдістерінің негізгі идеялары және түсініктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіштер мен диэлектриктер физикасының негізгі түсініктерін, жартылай өткізгіштердегі тең электрондар мен саңылауларының статистикасын, сыртқы өрістердегі заряд тасымалдаушылардың қасиетін, төмен өлшемдегі жартылай өткізгіштер жүйесін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өлшеу нәтижелері мен қателіктер теориясын математикалық өңдеу дағдыларын игеру.Пән өлшеу нәтижелерін өңдеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын оқытуға, өлшеу нәтижелерін өңдеу теориясының жалпы принциптерін дұрыс зерттеуге, өлшеулерді орындау кезінде білім алушыларды ұйымдастырушылық, ғылыми техникалық мәселелерді шешуге теориялық және практикалық дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физиканы ағылшын тілінде оқытудың әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімалушыларды физика мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындау, оның барысында мұғалім оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық функцияларды жүзеге асырады. Пәнді оқу білім алушыларды Қазақстан Республикасындағы көптілді білім берумен байланысты жалпы орта білім беру мекемелерінде бейіні бойынша одан әрі өз бетінше жұмыс істеу кезінде қажетті практикалық және теориялық білімді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оптикадағы есептеулер мен мысалдар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: оптиканың физикалық негіздерін үйрену және физикалық есептерді шешуде дағдыларды игеру. Пән оптикадағы негізгі құбылыстар мен заңдарды зерттеуге, есептерді практикалық және эксперименттік шешу үшін оптика бойынша негізгі теориялық білімді пайдалануға, оптика бөліміндегі есептерді шешу әдістері бойынша білім алуға бағытталған. Оптика бойынша есептерді шешуде базалық теориялық білімді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON7

    Кәсіптік қызметте білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу қағидаттары мен әдістерін пайдалана отырып, физика бойынша білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру;

  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON12

    Қауіпсіз пәндік-кеңістіктік және денсаулық сақтау ортасын сақтай отырып, білім алушылармен бірлесіп зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру және орындау аясында көрсету тәжірибелері мен эксперименттер қою.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте физика бойынша алған теориялық білімдерін кәсіби, оның ішінде стандартты емес есептерді шешу үшін пайдалану;

  • Код ON8

    Әр түрлі заманауи инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сараланған, интеграцияланған және дамытушылық оқыту әдістерін, инклюзивті білім беруді және құзыреттілік тәсілді, педагогикалық қызметте критерийлік бағалау стратегиясын қолдану.

  • Код ON11

    Білімді тарату, өзінің кәсіби даму мақсаттарына қол жеткізудің нәтижелілігін басқару мақсатында әртүрлі оқу, оқу-әдістемелік және ақпараттық ресурстарды әзірлеу.

  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешуде тұлғаның үйлесімді дамуының, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершіліктің, өзін-өзі дамыту, толеранттылық және парасатты мәдениеттің құндылықтарын сипаттау.

  • Код ON6

    Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін физикалық пәндер (ғылымдар) саласында алынған базалық білімді қолдану;

  • Код ON10

    Орта білім беру МЖМБС және ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарды және оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін жобалау;

  • Код ON3

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу дағдыларын қолдана отырып, физика және физикалық процестер саласындағы ғылыми ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру;

  • Код ON5

    Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, экологиялық құзыреттіліктерін қалыптастыру қағидаттары мен әдістерін, еңбекті қорғауды, оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

  • Код ON9

    Білім берудегі жаңа трендтерді, физика пәнінде жаңартылған білім беру мазмұнының қағидаттарын, оқу процесін жаңғырту үшін білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау және сабақты зерттеу әдістерін жүйелеу;

6B01502 Физика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Физика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top