Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Физика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Механика (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: денелердің жалпы қозғалысының тәртібін (белгілі бір уақыт аралығында екі немесе одан да көп дененің немесе бір дененің кеңістіктегі әр түрлі бөліктерінің орналасуын өзгерту), олардың тепе-теңдігін, сондай-ақ олардың арасындағы дәл осы сәтте болатын өзара әрекеттесулерін оқып үйрену. Қаралатын тақырыптар: Кинематика. Динамика. Жұмыс пен энергия. Арнайы салыстырмалылық теориясының механикасы. Қатты дене механикасы. Гидростатика және аэростатика. Жүйелердің табиғи тербелістері. Толқындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық физика (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: әр түрлі агрегаттық күйдегі заттардың физикалық қасиеттерін олардың молекулалық құрылысына қарай зерттеу. Пән заттың агрегаттық күйлері, газдың негіздері мен молекула-кинетикалық теориясының негізгі теңдеуін, идеал газ күйінің теңдеуі, молекулалардың таралу жылдамдығы, газдың жасайтын жұмысы, жылу сыйымдылығы, термодинамиканың бірінші, екінші және үшінші заңдары, адиабаталық және политропты процестер, Карно циклы, энтропия тақырытарын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика курсы бойынша есептерді шығару практикумы (орыс тілінде)

    Пәнді оқытудың мақсаты физика курсы бойынша есептерді шешу әдістерін меңгеру болып табылады. Курста келесі сұрақтар қарастырылады: кинематиканың негізгі ұғымдары, динамика, күш, импульс, сақталу заңдары, статика, сұйықтық механикасы, молекулалық кинетикалық теория, Изопроцестер, адиабатикалық процесс, электр заряды, толық тізбек үшін және тізбек бөлігі үшін Ом заңдары, электрсыйымдылық, Кулон заңы, электромагниттік индукция, геометриялық оптика негіздері, толқындық оптика, фотоэффект, Эйнштейн формуласы, атом модельдері, атомдардың ыдырауы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм (ағылшын тілінде)

    «Электр және магнетизм» пәнін оқытуда студенттер электр физикасы мен магнетизмнің негізгі ережелерін зерттеу; оның дамуы туралы тарихи мәліметтермен танысу; зерттелетін құбылыстар мен заңдылықтарды физикалық түсіндіруге баса назар аудару; электр мен магнетизмнің халық шаруашылығындағы рөлі және оның басқа білім салаларымен байланысы туралы идеяларды қалыптастыру сияқты мәселелерді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (B1)

    Бұл курстың мақсаты студенттерге мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлейтін халықтармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігін одан әрі дамытуға,студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамытуға, тілдік материалдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған қажетті және жеткілікті білім беру болып табылады.. Пәннің негізгі міндеті - тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалдық грамматиканың, коммуникативтік құзыреттілікті меңгерудің тұтас көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра және геометрия

    Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және жалпы алгебра негіздері туралы базалық құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Алынған білім студенттерге векторларды, матрицаларды және операторларды қолданатын басқа да теориялық және қолданбалы пәндерді меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (B2)

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби саладағы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау бойынша белгілі бір білім мен қажетті дағдыларды игеруі. Сондай-ақ, осы курсты оқу аясында студенттер өздерінің тілдік дағдыларын, өнімді және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетіп, кеңейтеді. Курстың мазмұны тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалды грамматиканы қамтиды. Курсты меңгеру барысында студенттер коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Курстың мақсаты - студенттерді математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен жиын теориясы мен математикалық логиканың элементтері, сандар жиыны, функциялар мен тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның дифференциалды және интегралды есептеуі, анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, қатар, сандар қатары, функционалдық қатар және олардың қолданылуы, қатарлардың қасиеттері, қатарлардың жиынының бар болуы мен жеткілікті шарттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: ғылым мен техникада оптикалық құбылыстар мен заңдарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жарықтың табиғатын, оның таралу заңдылықтарын, жарық пен заттың өзара әрекеттесуін, жарықтың шашырауы мен жұтылуын, жарық сәулелерінің түзілуін және оптикалық құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеу. Фотометрия. Жарық интерференциясы. Жарық дифракциясы. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың дисперсиясы, жұтылуы және шашырауы. Сәулелену түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Электродинамика(орыс тілінде)

    Курстың мақсаты: Электромагнетизм процестері мен құбылыстарын практикалық қолданумен байланысты бірқатар пәндердің теориялық негізі болып табылатын электродинамиканың негізгі заңдылықтарын зерттеу, сонымен қатар электромагниттік толқындардың болуын болжауға мүмкіндік беретін электр, магнетизм және оптика құбылыстарын қамтитын электромагнетизмнің бірыңғай теориясын қарастыру. Бұл бағдарлама материалды келесі ретпен ұсынуды қамтиды: вакуумдық электродинамика, салыстырмалылық теориясы және төрт өлшемді белгілеудегі электродинамика теңдеулері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Атом және атом ядросының физикасы (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: студентерде атомдық және субатомдық микроәлемде болатын процестер және эксперименттік бақылау әдістері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар оларды теориялық тұрғыдан түсіндіру. Пәннің қысқаша мазмұны: жылулық сәулелену. Бор атомының моделі. Шредингердің кванттық механика теориясы. Бірэлектронды атомдар. Атом ядросының жалпы қасиеттері. Резерфордтың альфа бөлшектерін шашырату тәжірибесі. Альфа- және бета- ыдырауы. Ядролардың гамма-сәулеленуі. Ядролық реакциялар. Атом ядроларының бөлінуі. Ғарыштық сәулелер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі (С1)

    Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың интерактивті мақсаты ретінде, бағдарламаның мазмұнында келесі компоненттердің бір бөлігі ретінде ұсынылған: лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, когнитивті және прагматикалық құзыреттілік. Кәсіби құзыреттілік бірқатар кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады, олар бойынша жұмыс тіл бойынша практикалық сабақтарда жүргізіледі және курстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Аталған пәнді оқу барысында физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі мәселелері, педагогикалық зерттеу әдіснамасының негізі, оқу пәнінің рөлінде физиканы оқыту әдістемесінің міндеттері, физикалық курстың жалпы мазмұны мен құрылымы, физиканы оқытудағы маңызды әдістер, физиканы оқыту әдістемесінің мәселелері, оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, «Механика», «Молекулалық физика және термодинамика», «Электродинамика», «Оптика», «Атом және ядролық физика», «Кванттық физика» бөлімдерін оқып-үйрену әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектептегі физикалық экспериментте жасанды интеллектті қолдану

    Модуль пәндері мектептегі физикалық экспериментерді жасауда жасанды интеллект әдістерін қолдану білім беруді жақсартуға, оны қызықты, интерактивті және қол жетімді етуге арналған. Жасанды инттелектті қолданып берілгендер бойынша алгоритм құруға, физикалық модель жасау арқылы қоршаған ортаны жете тануға, үлкен деректермен жұмыс жасауға, физикалық құбылыстар мен процестердің жүруін болжауға, виртуалды қызықты физикалық эксперименттер жасауға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Беттік құбылыстар физикасы (орыс тілінде)

    Пәнді оқу мақсаты: беттік құбылыстар физикасының практикалық және теориялық негіздерін оқып-үйрену. Пәннің мазмұны: шекаралық қабатта энергияның болуымен, сондай-ақ беткі қабаттың атомдары мен молекулаларының белсенділігінің жоғарылауымен байланысты құбылыстар; олардың құрамы мен құрылымының ерекшеліктері, адсорбция, беттік құбылыстардың термодинамикасы, капиллярлық құбылыстар және сулану; Қос электр қабатының пайда болу механизмі; дисперсті жүйелердің тұрақтылығы, олардың жіктелуі, мицелла түзілісіндегі беттік құбылыстар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физикадағы демонстрациялық тәжірибелер (ағылшын тілінде)

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Физиканы оқытуда техникалық құралдарды пайдалану. Физика бойынша зертханалық сабақтардың түрлері: фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, фронталь тәжірибелер, сыныптан тыс бақылаулар және тәжірибелер. Физикалық оқу эксперименттері және оның жүйелілігі. Оқу физикалық құрылғылар. Физикалық приборлардың жалпы сипаттамасы және олардың классификациясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте физиканы оқытудағы жасанды интеллект әдістерінің негіздері

    Модуль пәндері қазіргі уақытта мектепте физиканы оқытуда инновациялық әдіс болып саналатын жасанды интеллекттің әр түрлі әдістерін меңгеруге, физикалық процестер мен құбылыстарды модельдеуге, болжауға және білім алушылардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттерін қанағаттандыратын неғұрлым тартымды және тиімді оқу ортасын құруға, дәстүрлі оқыту әдістерінен инновациялық оқыту әдістеріне ұмтыла отырып, физиканы тереңірек түсінуге және пәнге қызығушылығын арттыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физиканы оқытудағы бағалаудың өлшемдік технологиялары (дуалды оқыту)

    Курстың мақсаты физиканы оқыту кезінде критериалды бағалау технологиясы бойынша білім алу болып табылады. Курста келесі мәселелер қарастырылады: білімді бақылау мен бағалаудың дәстүрлі жүйесі, бағалау қызметінің мәселесі, педагогикалық бағалаудың формалары мен функциялары, критериалды оқыту кезеңдері, толық меңгеру критерийлерін тұжырымдау, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары, бағалау кезеңдері мен құралдары, жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы, білім беру нәтижелерін бағалау критерийлері, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, портфолионың педагогикалық міндеттері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқу физикалық экспериментінің техникасы (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты физикалық эксперименттің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру, физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, өлшеуіш құрылғылармен жұмыс істеу, физикалық эксперимент жүргізу, алынған деректерді есептеу және өңдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микро- және нанотехнология (орыс тілінде)

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің нанотехнологияның әдістері, заңдылықтары мен модельдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: наноматериалдар, нано объектілер, наножүйелер, туннельдік микроскопия негіздері, атомдық-күштік микроскопия, электронды және иондық микроскопия, құрылымдық-рентгенофазалық талдау, микро - және наножүйелердің диагностикасы, жұқа пленкалар, фуллерендер, нанотүтікшелер, наношынылар. Қазіргі наноматериалдардың қасиеттері және оларды ғылым мен техникада қолданылуын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кванттық механика

    Мақсаты: релятивистік емес кванттық механиканың түсініктері мен көріністерін қалыптастыру. Курстың негізін кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар мен бейнелеу теориясының элементтері құрайды. Кванттық механиканың жуықталған әдістері бар кванттық механиканың динамикалық теңдеулері қарастырылады. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы мәселелеріне ерекше назар аударылады; пәндік және әдістемелік білім, дағдылар мен дағдылар жүйесіне ие болу, кәсіби дамуды жүзеге асыру қабілеті; ақпаратты талдау, іріктеу; психикалық операциялардың жоғары деңгейінің болуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехника және мехатроника (орыс тілінде)

    Пәннің мақсаты робототехника мен мехатрониканың негізгі принциптерімен және физикалық негіздерімен таныстыру болып табылады. Робототехникалық жүйелерді құру мен басқарудың негізгі принциптері көрсетілген. Курс робототехниканың даму тарихына қысқаша шолу жасаудан басталады. Роботтарды қолдану салалары, олардың көмегімен шешілетін міндеттер ауқымы, роботтар мен робототехникалық жүйелердің жіктелуі, механотрониканың пәні мен принциптері, роботтардың құрылысы, оны құрудың физикалық принциптері және олардың бағдарламалық жасақтамасы сипатталады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Схемотехника (орыс тілінде)

    Пәннің мақсаты: электрондық құрылғыларды, оны құрудың элементтік негіздерін, электр және радиоэлементтерді оқып-үйрету. Пәнді оқыту барысында қарастырылатын сұрақтар: радиотехника, электрондық құрылғылар, есептеу техникалары, автоматика мен техника салаларының электрондық схемалары, активті және ассивті схемалар, сызықтық және сызықты емес электр тізбектерінің теориясы, дискретті электр және радио элементтер, яғни резисторлар, конденсаторлар, диодтар, транзисторлар, интегралды схемалар, микросхемалар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кристалдар физикасы (орыс тілінде)

    Кристалдар физикасы пәнін оқыту барысында кристаллографияның негізгі тұжырымдамалары, қатты денелердің симметриясын сипаттайтын түрлі тәсілдер, кристалдар симметриясының нүктелік және кеңістіктік топтары, Браве және сингония торлары, анизотропты ортаның әртүрлі макроскопиялық қасиеттерін сипаттайтын тензорлар, оларды симметриялық талдау, пироэлектрлік және пьезоэлектрлік эффектілер, сондай-ақ кристаллохимияның негізгі ұғымдары қарастырылады. Кристалдардағы ақаулардың негізгі түрлері, олардың физикалық қасиеттеріне әсері, сондай-ақ кристалдардағы Ландау фазалық ауысулар теориясын ферромагнетиктерге қолдану сипатталады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехниканың теориялық негіздері (орыс тілінде)

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді электр қондырғылары мен электр энергетикалық жүйелерде қолданылатын құрылғылардың теориялық негіздерімен таныстыру, оларда болатын электромагниттік процестерді модельдеуді, талдауды және есептеуді үйрету. Пән тұрақты, ауыспалы, үш фазалы токтың сызықтық және сызықты емес электр тізбектерінің теориясын, трансформатор мен электр машиналарының жұмыс принципін меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы электронды құрылғылардың элементтік базасын меңгеру, электр жетегінің, электрмен жабдықтаудың негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғарыш физикасы (дуалды оқыту)

    Пәннің мақсаты: аспан денелері бойынша орынды анықтаудың негізгі тәсілдерін зерттеу. Пәннің қысқаша мазмұны: Аспан денелерінің қозғалысы. Электромагниттік толқындардың жұтылуы мен шашырауы. Жұлдыздар. Нейтронды сәуле шығару. Күн және гелиосфера. Ғарыштық сәулелер. Космология. Фракталдар мен мультифракталдар теориясын қолдану. Иерархиялық жүйелердің құрылымдық өзіне ұқсас заңдылықтарын сипаттау. Синергетиканың теориялық ережелерін конденсацияланған орта физикасына, турбуленттілікке қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнді оқудың мақсаты - заттар мен құбылыстарды физикалық талдаудың негіздері бойынша білім мен дағдыларды, әр түрлі зерттеу әдістерінің негізін құрайтын принциптерді қалыптастыру. Бұл курс физикалық зерттеулердің қолданыстағы әдістеріне шолу жасайды, сонымен қатар эксперименттік жабдықты сипаттайды, сонымен қатар сандық деректерді өлшеу мен өңдеудің негіздерін талқылайды. Спектрофотометриялық анализге, рентгендік люминесценцияны өлшеуге, рентгендік дифракциялық анализге, электронды микроскопиялық анализге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика тарихы (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: студенттерді физиканың дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және физика ғылымының құрылымы мен негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Физика тарихы және оның құрылымы туралы түсінік, физика тарихы, Орта ғасырлар физикасы, классикалық физиканың негізгі бағытының дамуы, XIX ғасыр физикасы, ХХ ғасыр физикасының ғылыми төңкерісінің негізгі бағыттары, ядролық физиканың пайда болуы және дамуы, XXI ғасыр физикасының жетістіктері сияқты мәселелер қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрономия (дуалды оқыту)

    Студенттерді астрономияның негізгі принциптерімен, заңдарымен, міндеттерімен таныстыру; астрономияда қолданылатын әр түрлі зерттеу әдістерін зерттеу; астрономияның астронавтика дамуындағы рөлі мен маңызы, аспан денелерінің сипаттамасы мен эволюциясы туралы түсінік беру; астрономиялық шамаларды өлшеу әдістерін үйрету, өлшеу құралдарымен жұмыс істеуді, процесті өлшеу нәтижелерін үйрету, физикалық экспериментті автоматтандыру принциптерімен таныстыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қатты дене физикасы(орыс тілінде)

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда қазіргі қатты дене физикасының теориялары, заңдылықтары мен модельдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Қатты дене құрылымы. Кристаллография элементтері. Физикалық статистика элементтері. Қатты дененің зоналық теориясы. Қатты денеде элементар қозу. Кристалдық тор динамикасы. Қатты денелердің жылу сыйымдылығы және жылу өткізгіштігі. қатты денелердің электр өткізгіштігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар (орыс тілінде)

    Цифрлық сауаттылық арқылы студенттердің заманауи цифрлық технологияларды қауіпсіз және тиімді пайдалану қабілеті дамып, жетіледі. Цифрландыру процесті толық автоматтандыруды, өнімді жобалаудан басталатын және оны тұтынушыға жеткізумен аяқталатын өндіріс кезеңдерін зерделеуге және өнімге кейінгі техникалық қызмет көрсетуге бағытталған; білім беру процесін жаңғырту бұған дейін қол жетімді болмаған цифрлық технологиялар құралдарын мектептерде пайдалану дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехника(орыс тілінде)

    Пәннің мақсаты роботтардың автоматтандырылған техникалық жүйелерін әзірлеу мен пайдалануды оқып-үйрету. Пәнді оқыту барысында қарастырылатын сұрақтар: робототехниканың негізгі принциптері, физикалық негіздері, робототехникалық жүйелерді құру мен басқарудың негізгі принциптері, робототехниканың даму тарихы, роботтарды қолдану салалары, олардың көмегімен шешілетін міндеттер ауқымы, роботтар мен робототехникалық жүйелердің жіктелуі, роботтардың құрылысы, оны құрудың физикалық принциптері және олардың бағдарламалық жасақтамасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Физиканың теориялық және эксперименттік негіздері мен физиканы оқыту технологиясының білімдерін қолдану.
  • Білім алушылардың әртүрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны шеңберінде және табысты әлеуметтендіруге, адамның интеллектуалды қабілетін (жасанды интеллект) қажет ететін тапсырмаларды орындауға қабілетті бағдарламалар мен жүйелерді құруға және қазіргі қоғамға кірігуге бағытталған іргелі педагогикалық білімдер мен дағдыларды қолдану.
  • Физика саласында пәндік, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және әлеуметтік-гуманитарлық білімдер, іскерлік және дағдылар жүйесін игеру, одан әрі өзінің кәсіби дамуын меңгеру.
  • Жалпы физикада абстракциядан нақтыға, жалпыдан жекеге өту логикасында нақты оқу пәнінің құрылымы мен мазмұнын білу.
  • Мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру әдістерін, физикаға қызығушылығын қалыптастыру мен физика саласындағы білімдерін күнделікті өмірде пайдалану тәсілдерін игеру.
  • Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында парапар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген физика саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру.
  • Практикалық-бейімделген есептерді шығаруда, графиктер, диаграммалар түрінде берілген сандық мәліметтерді талдауда, статистикалық сипаттағы ақпаратты талдауда математикалық білімдер мен әдістерді пайдалану, бақыланатын физикалық процестерді, деректерді және құбылыстарды талдау мен жинақтау барысында математикалық әдістерді қолдануды жетілдіру.
  • Физикаға қатысты оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану.
  • Білім алушылардың оқу-зерттеу жұмысын, академиялық жазуды ұйымдастыру, физикалық экспериментті әдістемелік сауатты орындауды ұйымдастыру.
  • Ұйымдастырушылық және басқарушылық мәселелерді шешу үшін физикадағы негізгі теориялық білімдерді, практикалық дағдылар мен білікті пайдалану.
  • Оқу-тәрбие процесін білім алушының әлеуметтік және жас ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын, сонымен қатар құқық және экономикалық білімдер жүйесін пайдалана отырып жүзеге асыру.
  • Физика пәнінде пәндік перспективаларды талдау және бағалау.
Top