Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Білім беру жүйесінде педагог ретінде тьютор қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    «Білім беру жүйесінде педагог ретінде тьютор қызметінің негіздері» пәні білім беру мекемелеріндегі тьютор жұмысының негізгі бағыттарын, тьютордың құзыреттілігін, дамыған елдердегі білім беру жүйесінің ерекшелігін, тьютордың кәсіби-педагогикалық біліктілігінің маңызын, педагогикалық білім беру жүйесіндегі тьютор ретінде жаңа формациядағы мұғалім имиджін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару негіздері
    Несиелер: 6

    «Әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару негіздері» пәні әлеуметтік объектілерді басқаруды тиімді ұйымдастыруды, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жоспарлауды; басқару технологияларын таңдауды және модельдерді біріктіруді; білім беру жүйесінде балалардың, жасөспірімдер мен жастардың жеке дамуы мен толыққанды әлеуметтенуі үшін басқарудың теориялық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі жастағы оқушылардың ағза жүйелерінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, сондай-ақ мектеп гигиенасы туралы заманауи ақпарат; адам ағзаларының құрылымы мен функциясының бірлігі, олардың филогенез және онтогенез процесінде өзгеруі, қоршаған орта жағдайларының өзгеруі, еңбек жағдайлары, әлеуметтік жағдайлар және физикалық жаттығулар құрылымы мен дамуына гигиеналық талаптар мен нормативтерді есепке алу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік педагог қызметіндегі педагогикалық шеберлік» пәні әлеуметтік педагог тұлғасының жан-жақты дамуы мен жетілуін, тереңдетілген ғылыми және кәсіби педагогикалық дайындыққа қол жеткізе білуін; әлеуметтік маңызы бар іс-әрекетке қажеттілікті қалыптастыруды, сондай-ақ педагогикалық үдерісті жобалауды, іске асыруды және педагогикалық шеберлікте алынған білімді тәжірибеде қолдануды, жаңа педагогикалық технологияларды практикалық қолдану дағдыларын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психоконсультация және психокоррекция негіздері
    Несиелер: 6

    Пән психологиялық кеңес берудің құрылымдық компоненттері мен кезеңдері; психокоррекция мен психотерапияның теориялық негіздері; психокоррекция процесінің мәні, психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары, қабылдаудың көпфункционалды тетіктері; клиент тұлғасының дамуымен байланысты мәселелер бойынша психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру, коммуникативтік даму, тұлғааралық өзара іс-әрекет; отбасылық, іскерлік, психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша кеңес беру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері» пәні Қазақстан Республикасының әлеуметтік-педагогикалық қызметінің нормативтік-құқықтық базасы туралы теориялық және практикалық білімдерді; балалардың құқықтарын қорғау проблемаларымен байланысты негізгі халықаралық құжаттарды, Қазақстан Республикасының нормативтік – құқықтық құжаттарын салыстырмалы талдауды; кәсіби әлеуметтік-педагогикалық қызметті нормативтік-құқықтық қамтамасыз етудің ерекшеліктерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының нормативтік-педагогикалық өз аймағы мен аумағының құқықтық базасын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім алушылардың өз бетімен жұмысын басқарудағы тьютор
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың өзіндік жұмысын басқарудағы тьютор қызметінің негізгі бағыттарының мазмұнын; тьютор қызметінің негізгі бағыттары бойынша жұмыс жүйесін; тьютордың қысқа және ұзақ мерзіміндегі негізгі мақсаттарды; қойылған мақсаттарды іске асыру жоспарын; мониторинг процесін; оқу және ғылыми жобаларды бақылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік педагогика» пәні әлеуметтік-педагогикалық білім жүйесін; қазіргі қоғамдағы, оның ішінде әлеуметтік педагог пен тьютордың кәсіби қызметі саласындағы әлеуметтік-педагогикалық проблемалардың құрылымын, ерекшеліктерін және кең ауқымын; түзету-педагогикалық үдерістің әдістерін, әлеуметтік-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік әдістер мен технологияларды; әлеуметтік педагогтың педагогикалық мәдениеті мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психологиялық-педагогикалық практикум және диагностика
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік педагогтің практикалық қызметі мен диагностиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, болашақ мамандардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері туралы, психологиялық-педагогикалық диагностика бойынша жүйелі зерттеу әдістерін жүргізу, болашақ әлеуметтік педагог пен тьютордың психологиялық дайындығын жақсарту, әлеуметтік-педагогикалық процестің психологиялық-педагогикалық міндеттерін шешу, кәсіби тәжірибенің негіздерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі
    Несиелер: 5

    «Білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі» пәні білім беру мекемелеріндегі тьютордың жұмысының негізгі бағыттарын, тьютордың құзыреттілігін, дамыған елдердегі білім беру жүйесінің ерекшелігін, тьютордың кәсіби-педагогикалық біліктілігінің маңыздылығын, педагогтің жаңа формациядағы тьютор ретіндегі бейнесін; педагогикалық қызметтің құндылықтарын, тьютордың қызметінің принциптерін, тьютордың қызметінің бағыттарын, тьютордың қызметін жүзеге асыру жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пән қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу бірліктерінің (эмоционалды-экспрессивті және стилистикалық) жүзеге асыру ерекшеліктерін; ұлттық мәдениеттердің (өзіндік және басқа) жалпыадамзаттық мәдениеттің дамуындағы ғылыми-педагогикалық жетістіктерін; орыс тілін біздің еліміздің әлемдік қауымдастыққа кіру жағдайында кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қажеттілігін; әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі сөйлеу/қарым-қатынас стильдері мен түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық анимация
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық анимация» пәні әлеуметтік педагогтің педагогикалық анимациялық іс-әрекетінің негіздерін; болашақ мамандардың анимациялық іс-әрекеттің технологиялық жүйесінің жан-жақтылығы мен көп қырлылығы туралы теориялық және практикалық білімдерін; бос уақыт-білім беру технологияларын, оларды балалармен жұмыс жасаудың қазіргі заманғы практикасының әртүрлі бағыттарында жобалау мен іске асырудың ерекшеліктерін; болашақ мамандардың коммуникативтік, ұйымдастырушылық, рефлексивті мәдениетін; негізгі функциялары мен принциптерін. педагогикалық анимация; практикалық қолдану саласы және аниматорлық қызметке қызығушылықты тәрбиелеу дағдыларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық тренингтер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән тренинг жұмысын ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық негіздері, білім беру жүйесіндегі әлеуметтік - педагогикалық тренингтің орны, жеке және топтық көмектің басқа түрлерінен артықшылықтары мен айырмашылықтары; әлеуметтік - педагогикалық тренингте өзара әрекеттесудің негізгі техникалар мен әдістерін оқыту, сондай-ақ әлеуметтік-педагогикалық тренингтер арқылы өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің практикалық тәжірибесі үшін әлеуметтік педагогиканың, психологияның әртүрлі салаларындағы студенттердің білімін интеграциялау туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби бағдар және кәсіби кеңес беру негіздері (Minor)
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық кеңес берудің әдіснамасын, теориясы мен практикасын, негізгі тәсілдерін және кәсіптік бағдар беру негіздерін; кеңес беруге бағытталған психологиялық техникалар мен тәсілдерді, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау әдістерін және клиенттермен профилактикалық, диагностикалық және болжамдық жұмыс мүддесінде психотерапия негіздері бойынша білімді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коучинг негіздері (Minor)
    Несиелер: 5

    Пән коучинг негіздерін; қызметкерлердің тиімділігін арттыру үшін оның технологияларын қолдануды; коучингтің негізгі принциптерін; ұйымдағы жаттықтырушының рөлін; болашақ жұмысшылардың, қызметкерлер мен мамандардың дамуын диагностикалау мен болжауын; жеке өмір мен кәсіби қызмет арасындағы қайшылықтарды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды, нақты тәрбие міндеттерін шығармашылықпен шешуді, әлеуметтік – педагогикалық қызметті жүзеге асыру және ұйымдастыру кезінде дәстүрлі және қазіргі заманғы технологияларды пайдалануды; оқу-тәрбие үдерісін басқару жүйесі мен процесінде, әлеуметтік қатынастарда педагогикалық қызметтің жалпы заңдылықтарды; мектептегі оқу - тәрбие жұмысын ұйымдастырудың формалары мен әдістерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасы тәрбиесі жүйесіндегі тьютор
    Несиелер: 5

    «Отбасы тәрбиесі жүйесіндегі тьютор» пәні отбасындағы тәрбие жұмысының мәні мен мазмұны туралы, оның ішінде тьютордың кәсіби міндеттері туралы теориялық және практикалық білімді; отбасылық тәрбие жүйесіндегі тьюторлық сүйемелдеудің білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; ҚР білім беру жүйесін регламенттейтін заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді, бала құқықтары туралы Конвенцияны; отбасымен жұмыс жасауда психологиялық кеңес беруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    «Денсаулық психологиясы» пәні денсаулық психологиясы бойынша теориялық білімді, сондай-ақ профилактикалық дене, психикалық және әлеуметтік денсаулық туралы білім жүйесін; психоэмоционалдық және соматикалық тыныштандыру, ауырсынуды басу, психиканы реттеу қабілетін; педагогикалық үдерістегі жұмыс түрлерін және студенттердің психикалық денсаулығын қалыптастыруда оны ұйымдастыру әдістерін және оларды практикада қолдануға үйренуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Волонтерлық қызметке психологиялық - педагогикалық дайындық
    Несиелер: 4

    «Волонтерлық қызметке психологиялық-педагогикалық дайындық» пәні волонтерліктің әлеуметтік-психологиялық проблемаларын; волонтерлік қызметте психологиялық-педагогикалық салада әртүрлі педагогикалық технологияларды пайдалануды; волонтерлікті психологиялық-педагогикалық дайындау аспектілерін; волонтерлік қызметке дайындықтың психологиялық-педагогикалық тәжірибесін; әлеуметтік жұмыстағы волонтерлікті, сондай-ақ қызметтің осы түрімен байланысты кәсіби және жеке психологиялық-педагогикалық құзыреттерді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    «Конфликтология» пәні «жанжал» ұғымының тұжырымдамаларын, жанжалдың әлеуметтік жүйелерінің пайда болу себептерін, сипатын талдайды; қазіргі конфликтологияның өзекті теориялық және әдіснамалық мәселелері қоғамдық өмірдің феномені ретінде; конфликтологияның пәнаралық қарым-қатынасы, түрлері, олардың ерекшеліктері, ұлттық қақтығыстардың маңызы мен даму жолдарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Отбасымен әлеуметтік - педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    «Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс» пәні отбасы туралы, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптері, отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімді; отбасымен өзара әрекеттесуге, маңызды кәсіби қасиеттерді дамытуға психологиялық дайындықты; әлеуметтік рөл, қиын балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы базалық білімді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологияның әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 4

    «Психологияның әдіснамалық мәселелері» пәні ойлаудың әдіснамалық мәдениетін, ғылыми танымның ерекшеліктерін, оның мүмкіндіктері мен шектеулерін түсінуді, психологиялық білімнің ерекшелігін және оны алу мен негіздеу тәсілдерін; позитивті ойлауды, өздігінен білім алуды және кәсіби жетілуді дамыту үшін білім алушының жауапкершілігін арттыратын тәсілдер мен әдістерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тьюторлық қолдауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    «Тьюторлық қолдауды ұйымдастыру» пәні тьюторды педагогикалық қызметтің екі тұрғысынан: оқушыны сүйемелдеу және педагогикалық қызметтің өзін сүйемелдеуді; тьютордың кәсіби қызметін ұйымдастыру бойынша теориялық және практикалық білім мәселелерін; білім алушылардың жеке білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруды; мектепте, ЖОО-да, қосымша және үздіксіз білім беру жүйелерінде оқу процесін сүйемелдеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби психологиялық кеңес беру (Minor)
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық кеңес берудің әдіснамасын, теориясы мен практикасын; психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерін; кеңес беруге бағытталған психологиялық техникалар мен тәсілдерді пайдалануды, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау әдістерін және клиенттермен профилактикалық, диагностикалық және болжамдық жұмыс мүддесінде психотерапия негіздері бойынша білімді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік педагогика және тьюторлықтағы IT мен цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    «Әлеуметтік педагогика және тьюторлықтағы IT мен цифрлық ресурстар» пәні әлеуметтік педагогика мен тьюторлықта IT және цифрлық ресурстарды пайдаланудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын; ақпараттық технологиялар мен цифрлық ресурстар саласында ақпараттық технологияларды және оқытудың интеграцияланған әдістерін тиімді пайдалануын, уақытты үнемдейтін және білім алушылардың жүктемесін төмендететін ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жасерекшелік психологиясының негізгі теориялық тұжырымдамаларын ұсыну жүйесін; адамның психикалық даму заңдылықтары туралы қазіргі психофизиологиялық ғылыми білімді, жалпы білім беру проблемалары контекстінде оқыту мен тәрбиелеу процесінде оның мүмкіндіктерін; онтогенездегі даму психологиясының ерекшеліктерін; нәресте кезіндегі, ерте және мектепке дейінгі балалық шақтағы психикалық дамудың негізгі сипаттамаларын, оқушы тұлғасының психикалық дамуын, жасөспірім кезіндегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктерін; балалар мен ересектердің психикалық қасиеттерін, процестері мен жағдайларын диагностикалаудың психологиялық әдістері мен әдістемелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг (Minor)
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік-психологиялық тренинг» пәні топта тиімді қарым-қатынас туралы білімді қалыптастыру,тренингтік жұмыстың топтық формаларында білімді, іскерлікті, дағдыларды іс жүзінде қолдану; коммуникативтік нұсқаулар; түрлі психологиялық-педагогикалық жағдайларда конструктивті өзара әрекеттесуді ұйымдастыру және құру; тренингтік жұмыс техникасы, тренингтердің түрлері, денеге бағытталған терапия техникасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қолданбалы конфликтология және эмоционалды интеллект(Мinor)
    Несиелер: 5

    «Қолданбалы конфликтология және эмоционалды интеллект» пәні қақтығыстарды, олардың пайда болу себептерін, жанжалды жағдайлардың даму механизмдері мен заңдылықтарын, жанжалдардың субъектілерін (тараптарын), олардың теріс және оң салдарларын, әлеуметтік функцияларын, олардың алдын алу, оқшаулау, азайту және шешу мүмкіндіктері мен тәсілдерін, адамның эмоцияларды тану, қабілетін зерттейтін ғылымды, басқа адамдардың және өздерінің мотивациясы мен тілектерін, ниеттерін түсіну, сонымен қатар практикалық міндеттерді шешу мақсатында өз эмоцияларын және басқа адамдардың эмоцияларын басқару қабілетін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
    Несиелер: 3

    «Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары» пәні ғылыми, әлеуметтік-педагогикалық білімді, жеке тұлғалар, отбасы, топ, балалар, жастар ұйымдары мен қоғам жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық қызмет технологияларын; технологиялық әлеуметтік медиация, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жоспарлау және жобалау технологиясы, «технология» және «әдістеме» ұғымдары арасындағы өзара байланысты; әлеуметтік ұйымдастыру-педагогикалық жұмысты, әлеуметтік-педагогикалық қызмет және технология негіздерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Девиантология
    Несиелер: 5

    «Девиантология» пәні тұлғаның мінез-құлқындағы ауытқу проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларды; кәмелетке толмағандардың мінез-құлық психологиясының сипатын, девиантты мінез-құлық түрлерін, жас және жеке ерекшеліктерін, девиантты мінез-құлықты қалыптастыруға БАҚ-тың әсерін; жеке тұлғаның девиантты мінез-құлық проблемасына ғылыми көзқарастарды; жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқын психологиялық түзету әдістерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жасөспірімдермен әлеуметтік педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 3

    «Жасөспірімдермен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы» пәні ғылыми, әлеуметтік-педагогикалық білімді, жеке тұлғалар, отбасылар, топтар, балалар, жастар ұйымдары мен қоғам жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық қызмет технологияларын; әлеуметтік медиация технологиясы, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жоспарлау және жобалау технологиясы, «технология» және «әдіснама» ұғымдары арасындағы өзара байланысты; жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты, әлеуметтік-педагогикалық қызметті және технологияны ұйымдастыру негіздерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шешендік өнерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән блоктар бойынша шешендік өнердің негіздерінің іргелі теориялық ережелерін: сөзбен әсер ету құралдарын таңдаумен байланысты лингвомәдениеттану; фонетикалық-орфоэпиялық сипатқа негізделген техникалық; шешендіктің прагматикалық және әдістемелік жақтарын жүзеге асыруға арналған психологиялық-педагогикалық; қазіргі риторика техникасының негіздерін, принциптерін; сөйлеу тәсілдерін мен әдістерін, білім алушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік жұмыстағы кәсіби этика
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік жұмыстың кәсіби негіздері туралы ғылыми және теориялық білім жүйесін және әлеуметтік педагогтің кәсіби этикасын; әлеуметтік педагогтің кәсіби этика пәнінің ғылыми-теориялық негіздерін; Қазақстандағы және шетелдегі әлеуметтік жұмыс этикасын; әлеуметтік жұмыс мамандарының қызметі мен кәсіби моралі ретіндегі әлеуметтік жұмыстың құндылық-этикалық негіздерін; этикалық-аксиологиялық тәсілдің мәні мен қажеттілігін негіздеуді, кәсіби ғылыми және практикалық қызметті түсіну мен ұйымдастыруды; әлеуметтік педагогтың қазіргі педагогикалық маңызы мен аксиологиялық, кәсіби этикасын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі
    Несиелер: 6

    «Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі» пәні инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютордың рөлін, инклюзивті балаларды қолдаудың маңыздылығын; баланың психикалық және физикалық дамуындағы ауытқумен әдістемелік жұмысты; инклюзивті процестің негізгі қатысушылары - баланың өзі, құрдастары, педагог және баланың ата-аналары арасындағы өзара іс-әрекетті үйлестіруді; ата-аналарға инклюзивті білім беру жүйесін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу, ұйымдастыру және үйлестіру жұмыстары мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларға үйретуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлға психологиясы және өзін-өзі кәсіби анықтау (Minor)
    Несиелер: 5

    Пән психологиядағы «индивид», «тұлға, «даралық» қазіргі заманғы теориялар мен ұғымдар саласындағы білімді; психикалық процестер мен жеке қасиеттердің ерекшеліктерін; жеке тұлғаның ең танымал теориялары тұрғысынан жеке тұлғаны қарастыру мен талдаудың ерекшелігін, өмір жолында жеке даму заңдылықтарын; кәсіби өзін-өзі анықтаудың негіздері мен мәнін; мамандық таңдаудың негізгі принциптері мен технологияларын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON10

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың зерттеушілік дағдыларын меңгереді және ғаламтор ресурстарын, экология және өмір қауіпсіздігі саласындағы білімдері мен дағдыларын қолданады.

  • Код ON3

    Жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын, қажеттіліктері мен жетістіктерін диагностикалайды; құқық, менеджмент және бизнес саласындағы жаңа білім мен біліктілікті өз бетінше меңгеру және кәсіби құндылықтарды бағдарлау дағдылары бар.

  • Код ON1

    Тарих, тіл, әдет-ғұрып, ұлттық бірегейлік сияқты қазақ халқының ұлттық руханиятының құндылықтары жүйесін және әлеуметтік-педагогикалық білім берудегі теориялық және практикалық білімді интеграциялау дағдыларын, қазақ жазуының ерекшеліктерін меңгереді.

  • Код ON9

    Қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көп мәдениетті әлем жағдайында адекватты әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген әлеуметтік педагогика саласындағы маманның құзыреті шеңберінде коммуникациялық әдістер мен тәсілдерді пайдаланады.

  • Код ON5

    Әлеуметтік педагогика және тьюторлық, арнайы және түзету педагогикасы салаларының әдіснамасын, ерекше білім беру және психологиялық қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасаудың қолданбалы дағдыларын қолданады; ғылыми зерттеу әдістерін талдайды.

  • Код ON6

    Білім алушылармен жұмыс барысында невропатология, есту және сөйлеу патологиясы, психопатология бойынша білімдерін, жұмыс істеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады.

  • Код ON7

    Халықтың аз қамтылған топтарына әлеуметтік көмек көрсету және әлеуметтік қорғау мақсатында ғылыми-теориялық және инновациялық жобаларды практикада қолданады.

  • Код ON8

    Білім беру және әлеуметтік-педагогикалық жұмыс саласындағы халықаралық және отандық заңнамалық және нормативтік құжаттарды, инновациялық, әлеуметтік және педагогикалық-психологиялық ғылымдардың теориялық негіздерін қолданады.

  • Код ON4

    Білім алушылардың алға жылжуын тьюторлық қолдау бойынша өз іс-әрекетін талдайды, жобалайды (құрастырады), ұйымдастырады.

  • Код ON2

    Жаһанданудың, интернационализацияның, әлеуметтенудің заманауи үрдістерін және экономикалық теория негіздерінің ережелерін қолданады, бизнес және кәсіпкерлік; құқық негіздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті меңгереді

  • Код ON11

    Өзін –өзі дамыту және мансаптық өсу үшін, толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың әдістері мен құралдары арқылы өмір бойы өзінің жеке білім беру траекториясын құрады.

  • Код ON12

    Тұлғаның жас ерекшеліктері мен әлеуметтік тәжірибесін ескеріп, мамандық пен кәсіпті таңдау үдерісін модельдейді.

Top