Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Қоғаммен байланыс в AlmaU

  • PR-ға кіріспе
    Несиелер: 5

    PR ұғымын, негізгі функцияларын, бағыттарын зерттеу, негізгі түрлерін бөліп көрсету. Қоғаммен байланыс саласындағы жалпы жұмыс, оның корпоративтік әлемдегі рөлі, осы саланың даму перспективалары туралы түсінік беру. Маркетинг және әлеуметтік желілермен жұмыс жасау саласындағы негізгі білімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Пән, теориялық оқыту, және халықтың әлеуметтік осал топтарының игілігі үшін қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы, қоғамға әлеуметтік қызмет көрсету және адамгершілікті тәрбиелеу тәжірибесін, сондай ақ адамгершілік құндылықтарды және азаматтық ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді; қоғамның негізгі мәселелерін тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларға сыни талдау жасау және топта жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сторителлинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс жаңалықтар мен ақпараттық себептерден оқырманға жақын және түсінікті оқиғаны қалай табуға болатындығын, әңгіме тізбегін сақтай отырып, ақпараттық жанрларда қалай анық және айқын жазуға болатындығын түсіндіреді. Студенттер шығармашылық және қызықты мәтіндер жазу дағдыларын игереді. Олар тарихты құрудың негіздерімен, құрылымымен және формулаларымен, сондай-ақ қоғам мен мәдениеттегі сторителлинг көмегімен шешілетін функциялар мен міндеттермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: студенттерді бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі теориялық аспектілерімен, бұқаралық ақпарат құралдарының әртүрлі жанрларының ерекшеліктерімен, қазіргі инфосферадағы БАҚ ерекшеліктерімен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлікке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер креативті ойлаудың әртүрлі құралдары мен тәсілдерін қолдана отырып, идеялар жасай алады, кәсіпкерлік идеяны "орау" үшін бизнес-Канвас модельдерін қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PR-дағы брендті басқару (корпоративтік тәжірибе)
    Несиелер: 5

    «PR-дағы бренд менеджменті» пәні студенттерге бренд менеджменті кешені, брендті құру және басқару процесінің теориялық және практикалық негіздері туралы білім беруге, заманауи брендингтің үлгілерімен және әдістерімен таныстыруға, брендті талдау әдістерімен таныстыруға бағытталған. жарнама және қоғаммен байланыс категориясы, брендтерді құру және дамыту үшін кәсіби қызметте қажетті дағдыларды үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өмір дизайны
    Несиелер: 3

    Пән әрбір студентке, оқу кезінде және оқуды бітіргеннен кейін, дизайндық ойлаудың инновациялық принциптерін өз өмірін жобалау мәселесіне қолдануға көмектеседі. Пән, қоршаған әлемді тану, қабылдау және өзгерту және өзінің микроәлемін жасау призмасы арқылы, өзінің «Мен» білдіру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PR-дағы имидж және бедел (корпоративтік тәжірибе)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымның стратегиясын қоғамның, оның негізгі сегменттерінің мүдделеріне сәйкес келтіру, сонымен қатар жанжалдарды дер кезінде шешу және стратегиялық әлеуметтік топтармен қарым-қатынасты қалыптастыру. Дәл осы факторлар көбінесе ұйымның қоғамдық рейтингін және оның қаржылық табысын қамтамасыз ететін шешуші болады, өйткені имидж, бедел, бренд ұйым мен оның мақсатты аудиториясы арасындағы байланыс процесінің нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка және өнер
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің музыка туралы дүниені, оның негізгі бөлімдерін, мәселелерін, жалпы өнерді түсіну әдістерін түсінудің ерекше формасы ретінде түсінігін қалыптастыру.Пәнді меңгеру барысында студенттер негізгі ұғымдармен әрекет етуі керек. өнер саласы. Музыкадағы түрлерін, стильдерін, дәуірлерін ажырата білу, музыкалық мәтіннің формасын, мазмұнын, техникасын түсіне білу. Өнердің басқа түрлерінен ұқсастықтар мен ұқсастықтарды табу, музыка мен өнердің адам өміріне, ақыл-ойы мен ойлауының дамуына әсерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі 3
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің шет тілі коммуникативтік құзыреттілігін шеберлеу және А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінде 4 негізгі сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Коммуникативті әдіс рөлдік ойындар мен жобалық жұмыс кезінде қарым-қатынас процесінде тілді меңгеруге бағытталған. Курс сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты талдау және жинақтау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық PR (dual)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымның стратегиясын қоғамның, оның негізгі сегменттерінің мүдделеріне сәйкес келтіру, сонымен қатар жанжалдарды дер кезінде шешу және стратегиялық әлеуметтік топтармен қарым-қатынасты қалыптастыру. Дәл осы факторлар көбінесе ұйымның қоғамдық рейтингін және оның қаржылық табысын қамтамасыз ететін шешуші болады, өйткені имидж, бедел, бренд ұйым мен оның мақсатты аудиториясы арасындағы байланыс процесінің нәтижесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам құқығы және азаматтық қоғам
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді азаматтық қоғам түсінігімен және адамның негізгі құқықтарын құрметтеу принциптерімен таныстырады. Оқыту барысында студенттер азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің қалыптасуының критерийі ретінде адам құқықтары мен азаматтардың бостандықтарын ажырата алады. Студенттер ұлттық заңнаманың халықаралық құқыққа қаншалықты сәйкес келетінін біледі және қоғамның сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілігін көрсететін құндылықтар жүйесін нығайтуға өз үлесін қоса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс электрондық кестелер арқылы талдауға болатын бизнес және менеджмент, әлеуметтік ғылымдар, экономика, қаржы және маркетинг сияқты салалардағы шешімдердің әртүрлі түрлеріне қолданбалы назар аудара отырып, Excel бағдарламасының негізгі дағдыларын қамтиды. Сондай-ақ студенттер күрделірек деректер жиындарына әртүрлі талдау әдістерін қолдану және негізгі Excel мүмкіндіктерін пайдалану арқылы жалпы тапсырмаларды автоматтандыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұрақты даму: қағидаттар мен практика
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді тұрақтылық қағидаттарымен, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуімен және әртүрлі салаларда ТДМ тиімді қолданудың негізгі стратегияларымен таныстырады. Студенттер әлеуметтік, экономикалық және экологиялық тұрақтылықтың үштік тұжырымдамасы аясында келесі тақырыптарда шарлау мүмкіндігіне ие болады: әлем халқы, индустрияландыру, қоршаған ортаның ластануы, азық-түлік өндірісі және ресурстардың сарқылуы. Оқушылар экологиядан алған білімдерін өндірістік қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалауда пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика
    Несиелер: 3

    Пән ұйымның қызмет ету принциптері, механизмі және заңдылықтары туралы білім алуға, кәсіпорынның қызметін, оның қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарын жоспарлау және басқару әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға, оның тиімділігін арттыру мақсатында алынған нәтижелермен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PR саласындағы зерттеулер (dual)
    Несиелер: 5

    Студенттердің, болашақ СО қызметкерлерін мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда баспасөз қызметінде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Оқу процесінде студенттердің теориялық және практикалық білімдерін меңгеруге көмектесу.Оларды таныстыру. қазіргі заманғы ақпараттық коммуникациялық жүйелердің негіздерімен, әртүрлі құрылымдардың БАҚ және оның аудиториясымен қарым-қатынасын қамтамасыз ететін қазіргі заманғы баспасөз қызметі жүйесіндегі әртүрлі жұмыс түрлерінің сипаттамаларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 3

    Пән тәуелсіз ойлау қабілетін қалыптастыруға, кез-келген күрделілік туралы ақпаратты талдауға және бағалауға мүмкіндік береді; қарым-қатынас дағдыларын дамыту, шешімдерді қабылдау үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістерін қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Корпоративтік PR (dual)
    Несиелер: 5

    Ішкі (корпоративтік) PR – бұл тиісті құралдар мен әдістерді қолдана отырып, оның барлық деңгейінде ұжым ішінде қолайлы қарым-қатынастарды құру. Корпоративтік PR пәні келесі мақсаттарды көздейді: ұйым ішіндегі коммуникацияларды құру; корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және дамыту; ынталандыру және персоналдың адалдығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PR тиімділігін бағалау (dual)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстары арқылы PR қызметін бағалауды зерделеу және тәжірибеге енгізу, оның мақсаты аралық нәтижелерді, салдарларды және негізгі нәтижелерді өлшеу және корреляциялау арқылы PR бағдарламаларының, PR стратегияларының, PR кампанияларының, PR әрекеттерінің салыстырмалы тиімділігін анықтау. PR деректер бағдарламаларының, жарнамалық акциялардың, науқандардың, стратегиялардың мақсаттары мен міндеттерінің алдын ала анықталған жиынтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты – кәсіпкерлік қызметтің инновациялық құрамдас бөлігін масштабтау және табу жоспарын жүзеге асыру және жаңа нарықтарға шығу стратегиясын іске асыруды имитациялау. Курстың соңында студенттер жоғары өсетін фирмаларды құру ерекшеліктерін біледі, ауқымды жобаның қаржылық негіздемесін біледі, бақылау әдістемесін және бірлік экономикасын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 3

    "Маркетинг" пәні студенттерде қазіргі заманғы маркетинг құралдарын қолдана отырып, тұтынушылық құндылықты құру және тұтынушының қанағаттану қажеттілігі туралы түсінік қалыптастырады және маркетингтің жетекші басқару функциясы ретінде және оны компанияның практикалық қызметінде қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR өндірісі
    Несиелер: 5

    Студенттерді көркем жобалар мен бағдарламаларды өндіру саласындағы қазіргі өндірістік қызметтің теориясы мен тәжірибесінің негізгі ережелерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнестегі PR
    Несиелер: 5

    Мақсаты: PR-ды бизнесте қолдануды үйрену, басқа функцияларды ескере отырып, оны бизнеске біріктіру, PR стратегияларын, жарнамалық кампанияларды, компанияларға арналған маркетингтік қозғалыстарды ойлап табуды үйрену. Жалпы стратегиялық мақсаттарға жету үшін ұйымның басқа бөлімшелерімен өзара әрекеттесу жолдарын үйренуге көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу дизайны
    Несиелер: 3

    Курс зерттеу дизайнының негізгі түрлерімен, құрылымымен және зерттеу дизайнды құрастыру ережелерімен студенттерді таныстырады. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер белгілі бір зерттеу тапсырмасына арналған зерттеу дизайынды таңдап, құрастырып, негіздей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR-дағы шығармашылық: жылжыту құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласындағы жобаларды ілгерілете алатын мамандар әртүрлі салаларда сұранысқа ие - заманауи өнер мен шоу-бизнестен гуманитарлық және әлеуметтік жобаларға дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR-дағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларындағы қоғамдық қатынастар мен жарнаманың орны мен рөлі туралы негізгі теориялық тәсілдермен және көзқарастармен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Курста табиғат, көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттер теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлы дамыту
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттердің цифрлық визуалды мәдениетін, интеграцияланған коммуникативті дизайн ойлауын және соңғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, цифрлық коммуникацияларды жобалауға жүйелі көзқарасты дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR саласындағы әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: компанияның әлеуметтік жобалары үшін PR қолдану құзыреттілігін дамыту, кәсіпорынның әлеуметтік имиджін қалыптастыру және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін түсіну. КӘЖ қызметінің аясын кеңейту мақсатында осы бағыттың болашағын және қоғамның болашақ қажеттіліктерін түсіну. Коммуникативті дағдыларды дамытады және қоғамдастықтың қоғамдық белсенділікке араласуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекет. Коммуникациялар (dual)
    Несиелер: 5

    "Барлық өкілді және атқарушы органдардың баспасөз қызметі бар. Олардың қызметі бұқаралық ақпарат құралдарында, арнайы әдебиеттерде аз қамтылған. Сонымен қатар, бұл үлкен қызығушылық тудырады. Билік органдарының баспасөз қызметі жұмысының негіздерін талдау PR маманы біліктілігінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Мақсаты студенттерді билік арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесу жүйесімен таныстыру."

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи коммуникациялар қызметі (dual)
    Несиелер: 5

    Студенттердің, болашақ СО қызметкерлерін мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда баспасөз қызметінде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Оқу процесінде студенттердің теориялық және практикалық білімдерін меңгеруге көмектесу.Оларды таныстыру. қазіргі заманғы ақпараттық коммуникациялық жүйелердің негіздерімен, әртүрлі құрылымдардың БАҚ және оның аудиториясымен қарым-қатынасын қамтамасыз ететін қазіргі заманғы баспасөз қызметі жүйесіндегі әртүрлі жұмыс түрлерінің сипаттамаларын көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Minor
    Несиелер: 15

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 17 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Елдік PR
    Несиелер: 5

    Мақсат – ел имиджінің негізгі ережелерін және оның болашақтағы дамуын зерделеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Event&Art басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру міндеттері – оқиғалар мен оқиғаларды ілгерілету құралдарын қолдануда білім мен дағдылар жүйесін алу, PR стратегиялары мен имиджді қалыптастыру технологияларын оқу, PR науқандарын жүргізу технологияларын және тәжірибе индустриясының брендинг өнімдерін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PR жобасын басқару (dual)
    Несиелер: 6

    "Бұл пәнді меңгеру үшін студенттерде түсінік болуы керек кейін алынған қоғаммен өзара әрекеттесу формалары мен технологиялары коммерциялық ұйымдарда оқу тәжірибесінен өту. Негізгі білу керек жарнамалық және PR іс-шараларының түрлері, ақпараттық қызметтің құқықтық аспектілері, жарнамалық және PR мәтіндерін құрастыру дағдыларын меңгеру, қолдана білу ұйымдардың сыртқы және ішкі ортасын талдау құралдары. Курсты оқу басқарудың кезеңдері туралы толық түсінік беруі керек жобасы, БАҚ-ты пайдаланудың стратегиясы мен тактикасы туралы ұйымның қоғаммен байланысын құру және қолдау."

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бейнеконтентпен, анимациямен және дыбыспен жұмыс істеуді үйрену. Компиляциялар мен подкасттар жасаңыз. Оларды мәтінмен біріктіре білу. Мақалалар мен зерттеулерге арналған анимациямен жұмыс. Мультимедиялық элементтермен мазмұнға идеяларды дайындау. Мультимедиялық мазмұндағы топтық жұмыстың негіздерін түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Авторлық құқық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зияткерлік меншік құқығындағы авторлық және сабақтас құқықтардың негізгі бағыттарын оқу; авторлық құқық және сабақтас құқықтар саласындағы нормативтік құқықтық актілер және оны қолдану тәжірибесі, сондай-ақ авторлық құқық қатынастарының ерекшеліктері мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дағдарысқа қарсы PR (dual)
    Несиелер: 6

    "Оқытудың мақсаты: дағдарыстық жағдайларда Public Relations халықаралық тәжірибесінде қолданылатын заманауи технологиялар туралы тұтас түсінік қалыптастыру, нарықтық үрдістерді және дағдарысқа қарсы PR технологияларды талдау, коммуникациялық дағдарыс жағдайында саяси, корпоративтік және тұтынушылық брендтердің мүдделерін ілгерілету үшін тиімді PR құралдарын меңгеру"

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саяси PR
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттерді билік қатынастарымен және қоғамның саяси ұйымдастырылуымен байланысты ерекше сала ретіндегі саясат ғылымының негіздерімен, сонымен қатар коммуникация негізгі саяси процесс және мемлекет, қоғам мен қоғам арасындағы байланыстырушы буын ретінде таныстыру. элита және қоғам

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғаммен байланыс негіздерін, жарнама және қоғамға әсер ету әдістерін, теориялық негіздерін, коммуникация әдістерін, бұқаралық ақпарат құралдарын жобалау әдістерін немесе технологияларын, БАҚ арқылы мақсатқа жетудің әдістері мен тәсілдерінің жүйесін білу, медиа сауаттылық негіздерін білу, PR жанрларын талдау, басқарушылық және ұйымдастырушылық дағдылар арқылы рейтингтік жұмысты арттыруға көмектесу, ұйымдар мен мекемелердің дағдарысты болдырмау механизмдерін зерттеу

  • Код ON2

    PR саласын дамытудың негізгі қағидаттарын жетілдіру бойынша болжам жасау, қазақстандық брендтерді қолдау құралдарын кешенді пайдалануды қамтамасыз ету, қоғамдық қатынастардың әрбір деңгейінің ерекшеліктерін процедуралық және құрылымдық аспектілерде қарастыру

  • Код ON3

    Ақпараттық қоғам дамуының қазіргі кезеңінде брендингтің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыра отырып, Қазақстанда және шетелде брендингті құруда қолданылатын коммуникациялық модельдерді анықтаңыз.

  • Код ON4

    Белсенді азаматтық ұстанымды білдіру, бұқаралық ақпарат құралдарындағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсіну жолдарын бағалау және сипаттау, ақпарат пен деректердің дұрыстығын тексеру әдістерін меңгеру, жобаның бизнес-жоспарын құра білу.

  • Код ON5

    Заманауи ақпараттағы деректер мен дәлелдерді дұрыс талдай білу, кәсіби қызметте цифрлық мәдениет пен құқықтық мәдениет негіздерін білу, имиджді қалыптастыру үшін әріптестермен кәсіби байланыс орнатуды білу, қоғамда жағымды имиджді қалыптастыру, теорияны меңгеру. және ақпараттық зерттеу әдістемесі, PR бойынша контент дайындай білу

  • Код ON6

    Әлеуметтік желілер арқылы жұмыс істеу әдістерін, ресми мәтінді және ақпараттық жарнаманы құрастыру жүйелерін, қоғамдық пікірді сараптауды білу, ұлттық мәдениетке қатысты пікір білдіру, коммуникацияның теориясы мен негізгі әдістерін меңгеру, беделді басқару әдіснамасын меңгеру

  • Код ON7

    Қоғамдық қатынастар мен қоғамдық-саяси өмірдің негізгі даму кезеңдерінің ерекшеліктері туралы алған білімдерін қорыту, қоғамдық қатынастардың негізгі субъектілері мен объектілерін, түрлерін, функциялары мен механизмдерін ажырату, қазіргі қоғаммен байланыс қызметінің мәселелерін қазақ тілінде түсіндіру орыс, ағылшын және т.б

  • Код ON8

    Кәсіптік бірлестіктермен, коммерциялық ұйымдармен, мемлекеттік органдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен қарым-қатынас орнату, цифрлық және конвергентті технологияларды пайдалана отырып, қоғаммен байланыс саласында түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, конвергенция және мультимедиа талаптарын білу, әлеуметтік және маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыра білу; қоғаммен байланыс саласы

  • Код ON9

    Командада жұмыс істей білу, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, жанжалсыз қарым-қатынас дағдыларын меңгеру

  • Код ON10

    Жаңа жағдайларға бейімделе білу және жартылай белгісіздік режимінде жұмыс істеу, тәуелсіз, автономды шешімдер қабылдау

  • Код ON11

    Жүйелі және пәнаралық көзқарасының, сонымен қатар әртүрлі кәсіптік салаларда дербес даму негізінде практикалық есептерді шешуге арналған бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты, негізгі ұғымдар мен құралдар туралы білім мен түсінікті қолдану

6B03201 6B03201 - Журналистика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Бизнес-журналистика
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журуналистика
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика және репортер ісі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика және жарнама
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Халықаралық білім беру корпорациясы

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика және ақпарат
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03201 5B050400 - Журналистика
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Сандық журналистика
Бакалавриат

Astana IT University

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03201 Журналистика: аналитика и расследования
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top