Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Физика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Механика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: денелердің жалпы қозғалысының тәртібін (белгілі бір уақыт аралығында екі немесе одан да көп дененің немесе бір дененің кеңістіктегі әр түрлі бөліктерінің орналасуын өзгерту), олардың тепе-теңдігін, сондай-ақ олардың арасындағы дәл осы сәтте болатын өзара әрекеттесулерін оқып үйрену. Қаралатын тақырыптар: Кинематика. Динамика. Жұмыс пен энергия. Арнайы салыстырмалылық теориясының механикасы. Қатты дене механикасы. Гидростатика және аэростатика. Жүйелердің табиғи тербелістері. Толқындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: әр түрлі агрегаттық күйдегі заттардың физикалық қасиеттерін олардың молекулалық құрылысына қарай зерттеу. Пән заттың агрегаттық күйлері, газдың негіздері мен молекула-кинетикалық теориясының негізгі теңдеуін, идеал газ күйінің теңдеуі, молекулалардың таралу жылдамдығы, газдың жасайтын жұмысы, жылу сыйымдылығы, термодинамиканың бірінші, екінші және үшінші заңдары, адиабаталық және политропты процестер, Карно циклы, энтропия тақырытарын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр және магнетизм (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    «Электр және магнетизм» пәнін оқытуда студенттер электр физикасы мен магнетизмнің негізгі ережелерін зерттеу; оның дамуы туралы тарихи мәліметтермен танысу; зерттелетін құбылыстар мен заңдылықтарды физикалық түсіндіруге баса назар аудару; электр мен магнетизмнің халық шаруашылығындағы рөлі және оның басқа білім салаларымен байланысы туралы идеяларды қалыптастыру сияқты мәселелерді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі В1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру, яғни студенттердің осы деңгейдегі барлық негізгі компоненттерінде коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Игеру процесі студенттердің мәдениетаралық құзыреттіліктерін жан-жақты дамытуға бағытталған. Курс тілдік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын одан әрі жетілдіру бойынша жұмысты қамтиды. Студент нақты және дерексіз хабарламаларды түсіну, сонымен қатар шет тіліндегі терминдерді талқылау дағдыларына ие болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен жиын теориясы мен математикалық логиканың элементтері, сандар жиыны, функциялар мен тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның дифференциалды және интегралды есептеуі, анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, қатар, сандар қатары, функционалдық қатар және олардың қолданылуы, қатарлардың қасиеттері, қатарлардың жиынының бар болуы мен жеткілікті шарттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және жалпы алгебра негіздері туралы базалық құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Алынған білім студенттерге векторларды, матрицаларды және операторларды қолданатын басқа да теориялық және қолданбалы пәндерді меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оптика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылым мен техникада оптикалық құбылыстар мен заңдарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жарықтың табиғатын, оның таралу заңдылықтарын, жарық пен заттың өзара әрекеттесуін, жарықтың шашырауы мен жұтылуын, жарық сәулелерінің түзілуін және оптикалық құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеу. Фотометрия. Жарық интерференциясы. Жарық дифракциясы. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың дисперсиясы, жұтылуы және шашырауы. Сәулелену түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі В2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттің мәдениетаралық деңгейде тілдесуге, тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге қабілетін одан әрі дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы толық түсінікке ие болуы керек. Әңгімеге дайындықсыз қатысуға, оның ішінде шетел азаматымен сөйлесуге, өз пікірін білдіруге, сондай-ақ өткен материал бойынша қызықтыратын ақпаратпен алмасуға қабілетті болу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқу барысында физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі мәселелері, педагогикалық зерттеу әдіснамасының негізі, оқу пәнінің рөлінде физиканы оқыту әдістемесінің міндеттері, физикалық курстың жалпы мазмұны мен құрылымы, Физиканы оқытудағы маңызды әдістер, физиканы оқыту әдістемесінің мәселелері, оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, «Механика», «молекулалық физика және термодинамика», «Электродинамика», «Оптика», «атом және ядролық физика», «кванттық физика» бөлімдерін оқып-үйрену әдістемесі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атом және атом ядросының физикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студентерде атомдық және субатомдық микроәлемде болатын процестер және эксперименттік бақылау әдістері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар оларды теориялық тұрғыдан түсіндіру. Пәннің қысқаша мазмұны: жылулық сәулелену. Бор атомының моделі. Шредингердің кванттық механика теориясы. Бірэлектронды атомдар. Атом ядросының жалпы қасиеттері. Резерфордтың альфа бөлшектерін шашырату тәжірибесі. Альфа- және бета- ыдырауы. Ядролардың гамма-сәулеленуі. Ядролық реакциялар. Атом ядроларының бөлінуі. Ғарыштық сәулелер

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электродинамика(орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Электромагнетизм процестері мен құбылыстарын практикалық қолданумен байланысты бірқатар пәндердің теориялық негізі болып табылатын электродинамиканың негізгі заңдылықтарын зерттеу, сонымен қатар электромагниттік толқындардың болуын болжауға мүмкіндік беретін электр, магнетизм және оптика құбылыстарын қамтитын электромагнетизмнің бірыңғай теориясын қарастыру. Бұл бағдарлама материалды келесі ретпен ұсынуды қамтиды: вакуумдық электродинамика, салыстырмалылық теориясы және төрт өлшемді белгілеудегі электродинамика теңдеулері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілі С1
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың коммуникативтік құзіреттілік деңгейін қалыптастыру, яғни күнделікті, практикалық, кәсіби жағдайларда коммуникативтік білімдерін жүзеге асыру қабілеттіліктерін қалыптастыру, студенттерді өз бетімен дайындалуға, оларды сөйлеуге, түсінуге, мәтінді тыңдауға үйрету, олардың теориялық дағдылары мен мәтінді тыңдау дағдыларын, ағылшын тілінің базалық және мәтінді оқу дағдыларын, сөйлеу дағдыларын және жазбаша дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: сызықтық дифференциалдық теңдеулер, бірінші, екінші ретті теңдеулер, шекаралық есептер, сызықтық жүйелер, дербес туындылы сызықтық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістері, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелері және дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оларды шешу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқытудағы бағалаудың өлшемдік технологиялары (дуалды оқыту)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты физиканы оқыту кезінде критериалды бағалау технологиясы бойынша білім алу болып табылады. Курста келесі мәселелер қарастырылады: білімді бақылау мен бағалаудың дәстүрлі жүйесі, бағалау қызметінің мәселесі, педагогикалық бағалаудың формалары мен функциялары, критериалды оқыту кезеңдері, толық меңгеру критерийлерін тұжырымдау, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары, бағалау кезеңдері мен құралдары, жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы, білім беру нәтижелерін бағалау критерийлері, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, портфолионың педагогикалық міндеттері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физика бойынша күрделілігі жоғары есептерді шешу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: физикадағы әртүрлі есептермен танысу, қиындығы әр түрлі деңгейдегі есептерді шешуді, есеп шарттарын өз бетінше құруды үйрену. Гидростатика бойынша есептерді шешу әдістері, кинематикадағы күштерді есептеу, молекулалық физика және термодинамикадағы сақталу заңдары, электростатика, тұрақты ток, Электромагнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және атом құрылымы мәселелері бойынша есептерді шешу әдістері қарастырылады. Деректерді өңдеудің математикалық әдістерін практикада қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің релятивистік емес кванттық механика туралы негізгі түсініктері мен идеяларын қалыптастыру. Курстың негізі динамикалық айнымалылар теориясының элементтері болып табылады. Кванттық механикада есептеудің жуық әдістері бар динамикалық теңдеулер қарастырылады. Бөлшектер жүйесі мәселелеріне, пәндік және әдістемелік білім, кәсіби дамуды жүзеге асыру қабілеті мен дағдылары ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикадағы демонстрациялық тәжірибелер (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Физиканы оқытуда техникалық құралдарды пайдалану. Физика бойынша зертханалық сабақтардың түрлері: фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, фронталь тәжірибелер, сыныптан тыс бақылаулар және тәжірибелер. Физикалық оқу эксперименттері және оның жүйелілігі. Оқу физикалық құрылғылар. Физикалық приборлардың жалпы сипаттамасы және олардың классификациясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқу физикалық экспериментінің техникасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты физикалық эксперименттің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру, физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, өлшеуіш құрылғылармен жұмыс істеу, физикалық эксперимент жүргізу, алынған деректерді есептеу және өңдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Олимпиадалық есептер шығару практикумы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дарынды балалардың қабілеттерін дамыту, олардың ойлау қабілетін дамыту, өз пәніне деген қызығушылығын ояту, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сонымен қатар қиындығы әр түрлі дәрежедегі олимпиадалық есептерді таңдау, оларды шешу жолдары, тиімді әдістерді игеру. Бақылаудың негізгі әдістерін, физикалық шамалардың өлшем бірліктерін және эксперименттерін қарастыру, физикалық шамаларды қарапайым берілген шамалардың көмегімен анықтай білу, логикалық ойлауды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Элементар физиканың есептерін шығару әдістері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физикадағы әртүрлі есептермен танысу, қиындығы әр түрлі деңгейдегі есептерді шешуді үйрену. Пән барысында гидростатика есептерін шығару әдістері, күштерді есептеу, кинематика, динамика, сақталу заңдары, молекулалық физика, термодинамика, электростатика, тұрақты ток, Электромагнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және атом құрылысы тақырыптары бойынша есептерді шешу әдістері қарастырылады. Физикалық ұғымдар мен терминдерді, олардың мәнін біліп, есептерді шешу барысында оқушылардың жүйелі білім алуын қалыптастыру шарттарын түсіну керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физика курсы бойынша есептерді шығару практикумы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты физика курсы бойынша есептерді шешу әдістерін меңгеру болып табылады. Курста келесі сұрақтар қарастырылады: кинематиканың негізгі ұғымдары, динамика, күш, импульс, сақталу заңдары, статика, сұйықтық механикасы, молекулалық кинетикалық теория, Изопроцестер, адиабатикалық процесс, электр заряды, толық тізбек үшін және тізбек бөлігі үшін Ом заңдары, электрсыйымдылық, Кулон заңы, электромагниттік индукция, геометриялық оптика негіздері, толқындық оптика, фотоэффект, Эйнштейн формуласы, атом модельдері, атомдардың ыдырауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехника және мехатроника (орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты робототехника мен мехатрониканың негізгі принциптерімен және физикалық негіздерімен таныстыру болып табылады. Робототехникалық жүйелерді құру мен басқарудың негізгі принциптері көрсетілген. Курс робототехниканың даму тарихына қысқаша шолу жасаудан басталады. Роботтарды қолдану салалары, олардың көмегімен шешілетін міндеттер ауқымы, роботтар мен робототехникалық жүйелердің жіктелуі, механотрониканың пәні мен принциптері, роботтардың құрылысы, оны құрудың физикалық принциптері және олардың бағдарламалық жасақтамасы сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физика тарихы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді физиканың дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және физика ғылымының құрылымы мен негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Физика тарихы және оның құрылымы туралы түсінік, физика тарихы, Орта ғасырлар физикасы, классикалық физиканың негізгі бағытының дамуы, XIX ғасыр физикасы, ХХ ғасыр физикасының ғылыми төңкерісінің негізгі бағыттары, ядролық физиканың пайда болуы және дамуы, XXI ғасыр физикасының жетістіктері сияқты мәселелер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Астрономия (дуалды оқыту)
    Несиелер: 5

    Студенттерді астрономияның негізгі принциптерімен, заңдарымен, міндеттерімен таныстыру; астрономияда қолданылатын әр түрлі зерттеу әдістерін зерттеу; астрономияның астронавтика дамуындағы рөлі мен маңызы, аспан денелерінің сипаттамасы мен эволюциясы туралы түсінік беру; астрономиялық шамаларды өлшеу әдістерін үйрету, өлшеу құралдарымен жұмыс істеуді, процесті өлшеу нәтижелерін үйрету, физикалық экспериментті автоматтандыру принциптерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Схемотехника (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: электрондық құрылғыларды, оны құрудың элементтік негіздерін, электр және радиоэлементтерді оқып-үйрету. Пәнді оқыту барысында қарастырылатын сұрақтар: радиотехника, электрондық құрылғылар, есептеу техникалары, автоматика мен техника салаларының электрондық схемалары, активті және ассивті схемалар, сызықтық және сызықты емес электр тізбектерінің теориясы, дискретті электр және радио элементтер, яғни резисторлар, конденсаторлар, диодтар, транзисторлар, интегралды схемалар, микросхемалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қатты дене физикасы(орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда қазіргі қатты дене физикасының теориялары, заңдылықтары мен модельдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Қатты дене құрылымы. Кристаллография элементтері. Физикалық статистика элементтері. Қатты дененің зоналық теориясы. Қатты денеде элементар қозу. Кристалдық тор динамикасы. Қатты денелердің жылу сыйымдылығы және жылу өткізгіштігі. қатты денелердің электр өткізгіштігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микро- және нанотехнология (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің нанотехнологияның әдістері, заңдылықтары мен модельдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: наноматериалдар, нано объектілер, наножүйелер, туннельдік микроскопия негіздері, атомдық-күштік микроскопия, электронды және иондық микроскопия, құрылымдық-рентгенофазалық талдау, микро - және наножүйелердің диагностикасы, жұқа пленкалар, фуллерендер, нанотүтікшелер, наношынылар. Қазіргі наноматериалдардың қасиеттері және оларды ғылым мен техникада қолданылуын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кристалдар физикасы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Кристалдар физикасы пәнін оқыту барысында кристаллографияның негізгі тұжырымдамалары, қатты денелердің симметриясын сипаттайтын түрлі тәсілдер, кристалдар симметриясының нүктелік және кеңістіктік топтары, Браве және сингония торлары, анизотропты ортаның әртүрлі макроскопиялық қасиеттерін сипаттайтын тензорлар, оларды симметриялық талдау, пироэлектрлік және пьезоэлектрлік эффектілер, сондай-ақ кристаллохимияның негізгі ұғымдары қарастырылады. Кристалдардағы ақаулардың негізгі түрлері, олардың физикалық қасиеттеріне әсері, сондай-ақ кристалдардағы Ландау фазалық ауысулар теориясын ферромагнетиктерге қолдану сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар (орыс тілінде)
    Несиелер: 4

    Цифрлық сауаттылық арқылы студенттердің заманауи цифрлық технологияларды қауіпсіз және тиімді пайдалану қабілеті дамып, жетіледі. Цифрландыру процесті толық автоматтандыруды, өнімді жобалаудан басталатын және оны тұтынушыға жеткізумен аяқталатын өндіріс кезеңдерін зерделеуге және өнімге кейінгі техникалық қызмет көрсетуге бағытталған; білім беру процесін жаңғырту бұған дейін қол жетімді болмаған цифрлық технологиялар құралдарын мектептерде пайдалану дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғарыш физикасы (дуалды оқыту)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аспан денелері бойынша орынды анықтаудың негізгі тәсілдерін зерттеу. Пәннің қысқаша мазмұны: Аспан денелерінің қозғалысы. Электромагниттік толқындардың жұтылуы мен шашырауы. Жұлдыздар. Нейтронды сәуле шығару. Күн және гелиосфера. Ғарыштық сәулелер. Космология. Фракталдар мен мультифракталдар теориясын қолдану. Иерархиялық жүйелердің құрылымдық өзіне ұқсас заңдылықтарын сипаттау. Синергетиканың теориялық ережелерін конденсацияланған орта физикасына, турбуленттілікке қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электротехниканың теориялық негіздері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді электр қондырғылары мен электр энергетикалық жүйелерде қолданылатын құрылғылардың теориялық негіздерімен таныстыру, оларда болатын электромагниттік процестерді модельдеуді, талдауды және есептеуді үйрету. Пән тұрақты, ауыспалы, үш фазалы токтың сызықтық және сызықты емес электр тізбектерінің теориясын, трансформатор мен электр машиналарының жұмыс принципін меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы электронды құрылғылардың элементтік базасын меңгеру, электр жетегінің, электрмен жабдықтаудың негіздерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Робототехника(орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты роботтардың автоматтандырылған техникалық жүйелерін әзірлеу мен пайдалануды оқып-үйрету. Пәнді оқыту барысында қарастырылатын сұрақтар: робототехниканың негізгі принциптері, физикалық негіздері, робототехникалық жүйелерді құру мен басқарудың негізгі принциптері, робототехниканың даму тарихы, роботтарды қолдану салалары, олардың көмегімен шешілетін міндеттер ауқымы, роботтар мен робототехникалық жүйелердің жіктелуі, роботтардың құрылысы, оны құрудың физикалық принциптері және олардың бағдарламалық жасақтамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Беттік құбылыстар физикасы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: беттік құбылыстар физикасының практикалық және теориялық негіздерін оқып-үйрену. Пәннің мазмұны: шекаралық қабатта энергияның болуымен, сондай-ақ беткі қабаттың атомдары мен молекулаларының белсенділігінің жоғарылауымен байланысты құбылыстар; олардың құрамы мен құрылымының ерекшеліктері, адсорбция, беттік құбылыстардың термодинамикасы, капиллярлық құбылыстар және сулану; Қос электр қабатының пайда болу механизмі; дисперсті жүйелердің тұрақтылығы, олардың жіктелуі, мицелла түзілісіндегі беттік құбылыстар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқудың мақсаты - заттар мен құбылыстарды физикалық талдаудың негіздері бойынша білім мен дағдыларды, әр түрлі зерттеу әдістерінің негізін құрайтын принциптерді қалыптастыру. Бұл курс физикалық зерттеулердің қолданыстағы әдістеріне шолу жасайды, сонымен қатар эксперименттік жабдықты сипаттайды, сонымен қатар сандық деректерді өлшеу мен өңдеудің негіздерін талқылайды. Спектрофотометриялық анализге, рентгендік люминесценцияны өлшеуге, рентгендік дифракциялық анализге, электронды микроскопиялық анализге ерекше назар аударылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    жалпы физикада абстракциядан нақтыға, жалпыдан жекеге өту логикасында нақты оқу пәнінің құрылымы мен мазмұнын білу

  • Код ON5

    Физика пәнінде пәндік перспективаларды талдау және бағалау

  • Код ON4

    білім алушылардың оқу-зерттеу жұмысын, академиялық жазуды ұйымдастыру, физикалық экспериментті әдістемелік сауатты орындауды ұйымдастыру

  • Код ON9

    мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру әдістерін, физикаға қызығушылығын қалыптастыру мен физика саласындағы білімдерін күнделікті өмірде пайдалану тәсілдерін игеру

  • Код ON6

    ұйымдастырушылық және басқарушылық мәселелерді шешу үшін физикадағы негізгі теориялық білімдерді, практикалық дағдылар мен білікті пайдалану

  • Код ON2

    практикалық-бейімделген есептерді шығаруда, графиктер, диаграммалар түрінде берілген сандық мәліметтерді талдауда, статистикалық сипаттағы ақпаратты талдауда математикалық білімдер мен әдістерді пайдалану, бақыланатын физикалық процестерді, деректерді және құбылыстарды талдау мен жинақтау барысында математикалық әдістерді қолдануды жетілдіру

  • Код ON10

    білім алушылардың әртүрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны шеңберінде және табысты әлеуметтендіруге және қазіргі қоғамға кірігуге бағытталған іргелі педагогикалық білімдер мен дағдыларды қолдану

  • Код ON3

    Физикаға қатысты оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану

  • Код ON7

    физиканың теориялық және эксперименттік негіздері мен физиканы оқыту технологиясының білімдерін қолдану

  • Код ON1

    физика саласында пәндік, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және әлеуметтік-гуманитарлық білімдер, іскерлік және дағдылар жүйесін игеру, одан әрі өзінің кәсіби дамуын меңгеру

  • Код ON11

    Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында парапар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген физика саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру

  • Код ON12

    Оқу-тәрбие процесін білім алушының әлеуметтік және жас ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын, сонымен қатар құқық және экономикалық білімдер жүйесін пайдалана отырып жүзеге асыру

6B01502 Физика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Физика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top