Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Физика пәнінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық есептер жүйелерінің негізі

    Бұл курста қоршаған әлемді сипаттауда қолданылатын маңызды математикалық модельдер мен математикалық әдістер туралы түсініктер, сонымен қатар математикалық анализдің математикалық есептері жүйелері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздері берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Математика 1,2

    Берілген пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: шектер теориясы; қарапайым дифференциалдық теңдеулер; жартылай дифференциалдық теңдеулер; тізбектер мен жолдар; ықтималдық теориясының негіздері; кездейсоқ шамалар, оның таралу функциясы, математикалық күтім және дисперсия; комплексті сандардың теориясының негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика

    Курста классикалық механиканың негізгі заңдылықтары баяндалады, механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері қарастырылады, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, сондай-ақ механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу және жазу практикасы

    Курс рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде тіл үйренудің жаңа форматына және студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға, цифрлық жаһандану дәуірінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі мен маңызын сыни тұрғыдан түсіну қабілетін қалыптастыруға, жаңа "цифрлық" ойлауды қалыптастыруға, қызметтің әртүрлі түрлерінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану білімі мен дағдыларын алуға бағытталған, білім алушының тілдік тұлғасын дамытуға арналған, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) танымдық және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Курста молекулалық жүйелердің ерекшеліктері; Термодинамика және молекулалық физика баяндалады. Практикалық фактілерді жалпылау ретінде макроскопиялық денелер курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі принциптері, статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері; Максвелл-Больцманның таралуы; термодинамика заңдары; нақты газ; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық түрлену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электромагниттік өріс теориясы және қолданбалы аспектілер

    Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: электромагнитті индукция құбылыстары және оны техникада қолдану, өзара индукция және электромагнитті энергияның берілуі; электромагнитті кері әсер ету және электр машиналары, вакуумдық және материалдық ортадағы Максвелл теңдеулері электромагнитті толқындар, толқын өткізгіштер, тарату желілерінің жалпы қасиеттері, беттік толқындар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадағы эксперименталды есептерді шешу практикумы

    Курс физика, механика, Термодинамика, электромагниттік, Оптика бойынша эксперименталды есептерді шешудің дағдылары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. математикалық білім мен дағдыларды қолдануға мүмкіндік беретін, материалды шығармашылық және мағыналық қабылдауға ықпал ететін эксперименталды есептерді шешу бойынша сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Курста функционалдық заңдылықтары қамтылған. Электрмагниттік құбылыстардың салалары. Негізгі заңдарды эксперименталды негіздеуге, сондай-ақ әртүрлі олардың математикалық сипаттамасының нұсқалары. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардың магниттік қасиеттерін түсіндіру.. Магнит өрісінің қасиеттері. Айнымалы ток. Электромагниттік толқындардың сәулеленуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік тақырыптағы есептерді шешу

    "Өндірістік тақырыптағы есептерді шешу" курсы физиканы оқытудың кәсіби бағыттылығын жүзеге асыруда өндірістік мазмұнмен Кәсіби бағытталған физикалық есептерді және деңгейлік есептерді қолдану мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физика негіздері

    Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық физиканың қолданбалы аспектілері

    Бұл курста кванттық физика және конденсирленген орта физикасындағы физикалық нысандар мен әртүрлі физикалық процестер мен күйлерді сипаттайтын негізгі ұғымдар мен теориялар қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың заманауи әдістері

    Бұл курс мектептегі физиканы оқытуды жаңғыртудың негізгі үрдістерін, орта мектептегі физиканы оқытудың заманауи технологияларын таныстырады. Іс-әрекеттік технологиялар негізінде физика бойынша интерактивті білім беру үдерісін құрудың әдістемелік принциптері берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика және спектроскопия

    Бұл курс аясында жарық толқындық табиғатымен байланысты сұрақтар қарастырылады: интерференция, дифракция құбылыстары, изотропты және анизотропты орталардағы жарықтың таралуы, қозғалатын ортадағы оптика. Спектрлік аппараттар жұмысының негізгі принциптерімен және спектрлік талдау әдістерімен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи оптикалық аспаптар

    Курс геометриялық және толқындық оптика заңдарымен, құрастырудың негізгі принциптерімен танысуға бағытталған, оптика-электрондық аспаптардың(ЭББ) жұмыс істеу ерекшеліктері, ЭББ сапалы жұмысын энергетикалық қамтамасыз ету ерекшеліктері және олардың негізгі сипаттамаларын, ЭББ синтездеу және талдау әдістерін үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта физикасы

    Курстың мақсаты экологиялық нормаларды сақтау қажеттілігіне және жеке мінез-құлық пен қызметте тиісті ережелерді қолдануға дайын екендігіне сендіруді қалыптастыру ;экологиялық мәдениетті арттыру. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: экология, табиғатты қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану мәселелері туралы; мектеп физикасы курсының негізгі тірек экологиялық түсініктері туралы түсінікке ие болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау және физикалық құбылыстарды компьютерде модельдеу

    Программалау және физикалық құбылыстарды компьютерлік моделдеу физикалық процестерді талдауды қазіргі ақпараттық технологиялар құралдарымен байланыстырады, сондықтан кәсіби есептерді шешу үшін есептеу жүйелерін пайдалану дағдыларын дамытуға ықпалдасушы рөл атқарады. Сонымен қатар үлгілеу процесін және үлгілеу нәтижелерін талдаудың негізгі әдістері, қолданылатын модельдің сапасын бағалаудың негізгі әдістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп эксперимент техникасы

    Бұл курста физикалық эксперименттің функциялары ашылады және мектепте физикалық экспериментті жоспарлау, дайындау және өткізудің теориялық негіздері, оны жетілдірудің қазіргі бағыттары беріледі; оқытудың педагогикалық технологияларын және физика кабинетінде бар оқу жабдықтарын есепке ала отырып, сабаққа физикалық тәжірибелерді әдістемелік іріктеу жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық оқу эксперименті және көрнекіліктер технологиясы

    Бұл пән келесі бөлімдерде демонстрациялық экспериментті ұйымдастырудың әдістемесі туралы негізгі ақпаратты қамтиды: кинематика және динамика; жұмыс және энергия; импульс пен энергияның сақталу заңдары; айналмалы қозғалыс; арнайы салыстырмалы теория; молекулалық физика; термодинамика; нақты газдар; электр және магнетизм, оптика, атом физикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физика курсының таңдаулы тараулар

    Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өріс теориясы

    Бұл курста физикалық заңдар және олардың математикалық теңдеулері, өріс теориясын анықтайтын қорытылады. Табиғатта әртүрлі өрістердің физика-математикалық теориясының бірлігі, көлемді, беттік, сызықты және нүктелі өріс көздері (массалар); өріс кернеулігі; суперпозиция принципі; өріс интегралды теңдеулері, көлемдік, беттік және сызықты көздер өрісінің кернеулігінің қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиктер үшін ағылшын тілі

    "Физиктерге арналған ағылшын тілі" -физика студенттеріне арналған арнайы ағылшын тілі курсы. Оның мақсаты-студенттерге мамандықты сәтті оқып, халықаралық конференцияларға қатысу, ғылыми әдебиеттерді оқу және шетелдік әріптестерімен қарым-қатынас жасау үшін ағылшын тілін меңгерудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Пән мыналарға бағытталған: ғылыми саладағы коммуникативтік дағдыларды дамыту: физика бойынша ғылыми әдебиеттерді оқу және түсіну: мәтіндерді талдау, негізгі ақпаратты алу, нақты терминологияны түсіну қабілеті; Ауызша сөйлеу: зерттеу нәтижелерін ұсыну, ғылыми пікірталастарға қатысу, логикалық дәлелдер құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жылу техникасы

    Курс келесі сұрақтарды қамтиды : термодинамикалық жүйе және қоршаған орта; термодинамикалық жүйелер: жабық, ашық, оқшауланған; термодинамикалық процестер; газдар мен булардың ағуы және дросселденуі; жылуөткізгіштік, конвективті жылу алмасу; сұйықтың қозғалысының ламинарлы және турбулентті режимдерінде жылу алмасу процесі; сәулеленумен жылу алмасу; жылу беру; жылу алмасу аппараттары; термодинамикалық циклдер; циклдық булы су қондырғылары; бу машиналарының кері циклдері; жылу шығындарын кәдеге жарату

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баламалы энергия көздері

    Баламалы энергетика көздері. Курста жаңартылатын энергия көздерінің сипаттамалары мен ерекшеліктері, оларды қолданудың қазіргі заманғы әдістері, әлем мен Қазақстанда баламалы энергетиканың даму проблемалары мен перспективалары туралы берілген. Жел энергиясын, күн, геотермалды және басқа балама энергия көздерін түрлендірудің физикалық негіздері қарастырылған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрлік және оптикалық шамаларды өлшеу әдістері

    Бұл курс электр және оптикалық шамаларды өлшеудің негізгі принциптерімен таныстырады. Өлшеу құралдарының құрылымдық сұлбалары және олардың метрологиялық сипаттамалары, қойылған өлшеу есебінің ерекшеліктерін ескере отырып өлшеу құралдарын қолдану әдістемесі қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикадан күрделілігі жоғары есептерді шығару әдістемесі

    Курста жалпы физика курсы бойынша күрделі есептерді шешу әдістемесі келесі бөлімдер бойынша қарастырылған: Кинематика, статика, динамика, гидродинамика, термодинамика, тұрақты ток, айнымалы ток, энергия мен импульстің сақталу заңдары, геометриялық және толқындық оптика

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Өндіріс технологиялары және жаңа материалдарды зерттеу

    Курста негізгі ұғымдар, өндіріс технологиялары және заманауи наноматериалданудың жаңа модельдерін зерттеу; нанотехнологиялардың әдістері, сонымен қатар әртүрлі жаңа материалдардың физикалық-химиялық, физикалық және механикалық қасиеттерінің мөлшеріне тәуелділігі және X практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы негізгі идеялар берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика мен ғылымның даму тарихы

    Курста ортағасырлық ғалымдардың жұмыстарындағы антикалық физика элементтерін сақтау кезеңі, Галилейден бастап 19 ғасырдың соңына дейін классикалық физиканың негізгі бағыттарын дамыту, қазіргі заманғы физиканың негізгі бағыттарының пайда болуы, физика мен техниканың байланысы, қазіргі әлемдегі физиканың рөлі, қазіргі заманғы физиканың алдында тұрған негізгі мәселелер қарастырылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    «Астрономия» курсы педагог мамандары дайындауда оқытудың негізгі астрономиялық білім меңгертетін бірден бір маңызыды курс. Студенттердің физика және астрономия саласында қалыптастырылған базалық мағлұматтарды және икемділіктерді өзінің кәсіптік қызметінде пайдалануға дайындау Бұл курс астрономияның табиғаттың іргелі заңдарын танудағы және әлемнің қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудағы принципті рөлін ашады; аспан денелері мен жүйелерінің физикалық табиғаты, әлемнің құрылысы мен эволюциясы, әлемнің кеңістіктік және уақыттық масштабтары, ғылым мен техниканың дамуын анықтаған аса маңызды астрономиялық жаңалықтар туралы ақпарат берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Космология және қазіргі астрофизика

    Космология және қазіргі астрофизика студенттерге әлемнің, оның шығу тегі мен эволюциясы туралы жалпы түсінік беріледі, жұлдыздар мен Күнді, галактиканың күн жүйелерін, тұмандықты, қара тесіктерді қоса алғанда, негізгі астрофизикалық объектілер қарастырылады; астрофизика мен космология алдында тұрған заманауи міндеттер талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғарышты зерттеу және жер маңындағы кеңістіктің экологиялық мәселелері

    Бұл курс астрофизикалық зерттеулердің нәтижелерін жақын ғарыш ретінде, сондай-ақ Күн жүйесі мен жұлдызды астрономияның нәтижелерін қамтиды. Ғарыш қоқысының Жер маңы кеңістігіне әсер ету мәселелері, Жер маңы кеңістігінің ластануының одан әрі таралуының алдын алу шаралары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қоршаған ортаны зерттеудің физикалық әдістері

    Курста заттардың құрылымын анықтау және идентификациялаудың қазіргі физикалық әдістері; молекулалық спектроскопия негіздері, инфрақызыл (ИК) спектроскопия, атомдық-абсорциялық спектрометрия берілген. Студенттер "МГА-915М" Атом-абсорбциялық спектрометрінде, "KAPEL-105M", "Infralyum FT-02"капиллярлы электрофорезінде жұмыс істей алады. Ғарышты зерттеу және жер маңындағы кеңістіктің экологиялық проблемалары бұл курс астрофизикалық зерттеулердің нәтижелерін жақын ғарыш ретінде, сондай-ақ Күн жүйесі мен жұлдызды астрономияның нәтижелерін қамтиды бұл жағдайда жер маңындағы кеңістіктің экологиясының қорытындылары негізделген негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Статиcтикалық физика және термодинамиа

    Бұл курста Термодинамика және статистикалық физика негіздері, оның әдістері және нақты есептерді шешу үшін заманауи физиканың даму тенденцияларын ескере отырып, маңызды физикалық қосымшалар берілген. Қысқаша мазмұны: статистикалық жүйе зерттеу объектісі ретінде; жабық жүйелердің термодинамикасы; ашық жүйелердің термодинамикасы;классикалық статистикалық механика; кванттық статистика; тепе-тең емес термодинамика негіздері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • өз идеяларын және өз қызметінің негізгі кәсіби білімін сауатты баяндай білу, жобаларды әзірлеу кезінде бастамашылдық пен шығармашылық тәсілді көрсету, басқаларды жетілдіруге үйретуді көздейтін шешімдер мен жауапкершіліктер қабылдау
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • математиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін білу мен түсінігін көрсету, физиканың теориялық және эксперименталды курсы бойынша іргелі білімдерді меңгеру, өз қызметінде жаңартылған мазмұнға сәйкес кәсіпкерлік дағдыларына ие болу
  • орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелері мониторингінің жаңа нысандарын, критериалды бағалау жүйесін пайдалану
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • астрономияның негізгі ұғымдарын, қазіргі космологияның негізгі постулаттарын және әлемнің эволюциясының әртүрлі сатыларында болып жатқан негізгі процестердің ерекшеліктерін білу және түсіну
  • физикалық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдану; физикалық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру; әртүрлі күрделі есептерді шеше білу, математикадан, информатикадан және физика пәндерінен алынған жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның білімі мен негіздерін пайдалану
  • әр түрлі әлеуметтік топтармен кәсіби қарым-қатынас процесінде сауатты педагогикалық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді құру, командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, өз пікірін педагогикалық ұжымның пікірімен сәйкестендіру
  • ҚР Оқу-ағарту министірлігі рұқсат еткен немесе ұсынған "Физика" пәні бойынша оқу қызметінің мазмұны мен нәтижелеріне қойылатын талаптарды көрсететін негізгі нормативтік құжаттарды, оқытылатын пән бойынша оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді қолдану
Top