Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01103 Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты инклюзивті білім беру саласында кәсіби педагогикалық іс-әрекетті жоғары ғылыми деңгейде жоспарлауға, жобалауға және іске асыруға қабылетті, ерекше қажеттіліктері бар тұлғаның дамуының ғылыми, психологиялық-педагогикалық мәселелерін шеше алатын, оқытудың, тәрбиелеудің және әлеуметтендірудің заманауи технологияларын, сонымен қатар инклюзивті білім беру жағдайында түзету, дамыту және оңалту іс-әрекетінің дағдыларын меңгерген магистрлерді кәсіби даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: концептуалды, теориялық білімді және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша әдіснамалық тексерілген түсінік пен кәсіби мәселелерді шешудегі құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс ғылыми әдебиеттердегі инклюзия ұғымдары мен категорияларының этимологиясын, инклюзияның әдіснамалық негіздерін, инклюзивті білім беру тұжырымдамасын құрудың негізі ретіндегі әдістемелік ұстанымдарды, шындықты танудың жалпы және жеке әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жүйесі үшін кәсіби дайындық
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар адамдармен инклюзивті білім беру жүйесінде мамандардың кәсіби қызметі туралы білімді қалыптастыру. Курс Қазақстанда, шетелде инклюзивті білім беру саласындағы мамандар қызметінің тәжірибесін зерделеуге, сондай-ақ инклюзивті білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешуге ықпал ететін кәсіби құзыреттерді дайындау мен дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті тәжірибедегі кеңес беру және консалтинг
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, олардың ата-аналарына және инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға консультациялық және консалтингтік көмек көрсету бойынша құзыреттерді қалыптастыру. Курс балалар мен жасөспірімдердің қалыпты және патологиядағы психофизикалық даму ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру ортасында кеңес беру мен консалтингтің әртүрлі әдістерін қолдану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру.Курс болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъект-субъектілік өзара қарым-қатынастарының коммуникативтік технологияларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясының даму заңдылықтары мен үрдістерін зерттеу. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін ашуға, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білім құрылымын, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылымды, қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын, ғылыми зерттеу жүргізудегі әдіснамалық және әдістемелік білімді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы оңалту жұмысы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: ерекше қажеттілігі бар балалармен және жасөспірімдермен инклюзивті білім беру жағдайында оңалту жұмысында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс оңалту жұмысының теориялары мен тәсілдерін, оңалту көмегінің бағыттарын, жеке ерекшеліктер туралы мәліметтерді жинаудың стандартты әдістері мен әдіснамасы, жеке тұлғаның психологиялық әлеуметтену шаралары және оңалту құралдарын, оңалту бағдарламаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздерін қолданудағы құзыреттілікті қалыптастыру. Курс білім туралы заңдарды және шетелде және ҚР-да қабылданған инклюзивті білім туралы заңдарды; Дамуында ерекшеліктері бар балалардың құқықтарын қорғау туралы халықаралық құжаттарды және ҚР аумағында инклюзивті білім беруді реттейтін құжаттарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беруді іске асыруға дайындаудың халықаралық тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік тенденцияларын білуге дайындығын және оны халықаралық деңгейде жүзеге асыру үшін мамандарды даярлау тәжірибесін қалыптастыру. Курс инклюзивті білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасу және даму тарихын және оны жүзеге асыру үшін мамандарды даярлауды, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың шетелдік үлгілерін, кемсітушілікке қарсы саясатты ілгерілетудің ұлттық бағдарламаларын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі диагностика және клиникалық зерттеулер
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологиялық диагностика саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру және психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу. Курс ерекше қажеттіліктері бар балалардың проблемаларын, олардың пайда болу негіздері мен факторларынанықтайтын әртүрлі психологиялық диагностиканы зерттеуге бағытталған. Диагностикалық әдістерді, эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, оларды өңдеу және нәтижелерді түсіндіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беруді ұйымдастыруға дайындықтағы Арт-әдістері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: инклюзивті білім беруде арт-әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс ерекше қажеттіліктері бар балаларға тиімді әсер етуіне, олардың шығармашылық әлеуетін дамытудың перспективалық бағыттарына байланысты заманауи арт- әдістерін пайдалана отырып инклюзивті білім беруді ұйымдастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім берудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 9

    Мақсаты: инклюзивті білім беруде және инклюзивті мектептің тәрбие үдерісінде заманауи технологияларды қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс ерекше қажеттіліктері бар балалармен, олардың жас ерекшеліктерін, психофизиологиялық бұзылыстарын, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін түсіне отырып, оқу, түзету және дамыту жұмыстарында қолданылатын заманауи технологияларды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру контекстіндегі мониторинг және сараптама
    Несиелер: 9

    Мақсаты: инклюзивті практиканы енгізу және дамыту процесін тиімді басқару үшін білім беру мекемесінің инклюзивті тәсілді іске асыруға дайындығын бағалау құзыреттілігін қалыптастыру. Курс инклюзивті мектептерді сараптамалық қолдау жүйесін, әл-ауқат мониторингінің кешенді жүйесін, инклюзивті білім беруді бағалау индикаторлары мен сараптама критерийлерін, ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті ортада оқыту стратегиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: инклюзивті білім беруде оқыту процесінің заманауи стратегияларын іске асыру ерекшелігіне дайындықты қалыптастыру. Курс инклюзивті мектепте оқытудың тиімді тәсілдері мен стратегияларын, соның ішінде саралап оқытуды, тұлғағабағытталған және дамыта оқытуды, оқыту процесінде тьюторды сүйемелдеуді, ерекше қажеттіліктері бар адамдарды бейімдеу мен әлеуметтендіру кезінде қолдауды зерделеуге және қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON9

    Ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың жеке-психологиялық ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін диагностикалау негізінде әлеуметтік-психологиялық оңалту технологияларын қолдану

  • Код ON1

    Заманауи тұлғалық-бағдарлы білім беру парадигмасын меңгеру негізінде инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық білімдерін көрсету

  • Код ON7

    Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар тұлғалар үшін қолайлы білім беру-дамыту ортасын ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асыру

  • Код ON5

    Инклюзивті білім беру жағдайында түзету-дамыту және оңалту қызметінің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын және әлеуметтік бейімдеу әдістерін пайдалану

  • Код ON8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен жұмыста әлеуметтік бейімделу технологиясын және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын пайдалану

  • Код ON3

    Инклюзивті білім беру жағдайында психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру; тұлғааралық (оның ішінде бала-ата-ана) қатынастар саласында отбасылық және жеке кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын пайдалану

  • Код ON10

    Инклюзивті білім беру мәселелерін зерттеулерде жаңа психологиялық-педагогикалық әдістерді пайдалану негізінде алынған ғылыми негізделген нәтижелерді практикаға енгізу бойынша ұсыныстар жасау

  • Код ON12

    Әлемдік білім беру үдерісін жаһандандыру жағдайында инклюзивті білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені зерттеу негізінде педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін өздігінен жетілдірудің өзіндік бағдарламасын құру және ҚР инклюзивті білім беруді дамыту бойынша халықаралық ұйымдармен өзара әрекеттесу

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың әлеуметтік-психологиялық интеграциясының бағдарламалық-әдістемелік құралдарын әзірлеу, ерекше қажеттіліктері бар тұлғалар мен олардың ата-аналарын кешенді медициналық-әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық және құқықтық қолдау қызметтерімен өзара іс-қимылды ұйымдастыру

  • Код ON2

    Инклюзивті білім беруде стратегиялар мен құндылықтарды, инновациялар бойынша ұсыныстар анықтау және жобалау үшін мемлекеттік құжаттар мен нормативтік-құқықтық актілер негізінде инклюзивті білім беру саласындағы Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатының негізгі принциптерін қолдану

  • Код ON11

    Инклюзивті білім берудің жаңа тұжырымдамаларын, модельдерін, оларды ҚР үздіксіз білім беру жүйесіне енгізу стратегиясын әзірлеу

  • Код ON4

    Инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тұлғалық дамуы үшін заманауи және инновациялық технологиялар мен арт-әдістерді креативті қолдану

Top