Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра - І
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сызықтық және дерексіз алгебраның, сандар теориясының элементтері бойынша білімді қалыптастыру; басқа математикалық және қолданбалы пәндерді түсіну үшін алгебралық дайындықтың қажетті деңгейін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жиындар, жиындардағы қатынастар, күрделі сандар өрісі, сызықтық теңдеулер жүйесі, көпмүшелік сақина, арифметикалық кеңістіктер, матрицалар, детерминанттар, Евклид кеңістіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мaтематикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді ауыспалы шамаларды зерттеу әдістерімен, дифференциалды және интегралды есептеулер теориясымен және қатарлар теориясымен таныстыру. Қысқаша мазмұны: зерттеудің негізгі объектісі-функциялар, нақты сандар, шектеулер теориясы, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептелуі, функцияны зерттеу және интегралдарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің алгебра және сандар теориясы саласында іргелі білімдерін қалыптастыру; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Пәннің мазмұны: бүтін сандар сақинасындағы бөлінудің қатынасы, бүтін сандар сақинасындағы салыстыру, белгісіздермен салыстыру, тізбектік фракциялар, n-ші дәрежені қарапайым модульмен салыстыру, Уилсон теоремасы, екінші дәрежені салыстыру, примитивті тамырлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мaтематикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді негізгі ұғымдар мен әдістерге үйрету, кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарын қолдану, Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану. Пәннің мазмұны: белгісіз интеграл, рационалды функцияларды интеграциялау, итерациясыз функцияларды интеграциялау, белгілі бір интегралды геометриялық қолдану, тиісті емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста қолдану үшін кәсіби және коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: математикалық тіл, теңдеу және формула, есептеу тамырлары, функция түсінігі, шегі мен үздіксіздігі, туынды, интеграция, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып математикалық модельдеу, геометрияға кіріспе, аналитикалық геометрияға кіріспе, механикаға кіріспе, алгебраға кіріспе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі әдісі - координаттар әдісі, сондай-ақ векторлық әдіс туралы білімді қалыптастыру; жазық және кеңістіктік объектілерді зерттеуге осы әдістердің қолданылуын зерттеу; студенттердің математикалық мәдениеті мен ойлауын, дәлелдеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: векторлық алгебраның негіздерімен, аналитикалық геометриямен, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталық әдістің негіздері, жазықтықтағы сызықтар және екінші ретті беттер ұғымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мaтематикалық талдау 3,4
    Несиелер: 8

    Пәнді оқытудың мақсаты-математикалық талдау саласында оның математикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы іргелі білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: еселік интегралдар, қисық сызықты интеграл, беттік интеграл, өріс теориясы: скаляр және векторлық өрістер, векторлық талдаудағы дифференциалдық операторлар: градиент, дивергенция және ротор, потенциалды және соленоидтық өрістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын орыс (қазақ) тілінде қалыптастыру және дамыту және кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты дұрыс құра алатын құзыретті тұлғаның кәсіби-бағытталған тілдік дайындығын қамтамасыз ету. Пәннің қысқаша мазмұны: ғылыми сөйлеу мәнерін мамандық тілі ретінде оқыту, математикадағы зерттеудің ғылыми әдістері туралы, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы математиканың негізгі терминологиясы, кәсіби орыс(қазақ) тілінің мамандық пәндерімен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер, олардың жаратылыстанудағы қосымшалары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулерді қолдану арқылы жаратылыстану ғылымының математикалық модельдерін құрастыру және зерттеу саласындағы студенттердің білімі, дағдылары мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту. Қысқаша мазмұны: бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары тәртібіндегі дифференциалдық теңдеулер, қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесі, дифференциалдық теңдеулерге әкелетін ғылымның мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-жоғары деңгейлі бағдарламалаудың нақты тілін меңгеру, алынған білім мен практикалық дағдыларды дербес компьютердің көмегімен әртүрлі мәселелерді шешуде қолдана білу. Қысқаша мазмұны: компьютерлік есептерді шешу кезеңдері, есептерді Алгоритмдеу және бағдарламалау, бағдарлама құрылымы және Si тілінің қосымша операторлары, si тілінің негізгі алгоритмдік құрылымдары мен функциялары, компьютердің негізгі сипаттамалары мен архитектурасы, операциялық жүйелердің мақсаты мен жіктелуі, Компьютерлік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер, олардың экономикадағы қосымшалары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қолданбалы есептерді зерттеу және шешу құралы ретінде экономикадағы дифференциалдық теңдеулерге қатынасты құру, экономикадағы процестердің математикалық модельдерінің мәнін түсіну, сондай-ақ модельдеу дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: экономикалық модельдердегі дифференциалдық теңдеулер, қарапайым бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер жүйесі, экономикалық мазмұны бар есептер, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып экономикалық модельдердің құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалық инженерия негіздері
    Несиелер: 6

    Осы курстың мақсаты - бағдарламалық жасақтама инженериясын процестің тұжырымдамасына, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің әртүрлі әдіснамаларына, процестің жекелеген түрлеріне-архитектураны әзірлеуге, конфигурацияны басқаруға, талаптармен жұмыс істеуге, тестілеуге назар аудара отырып, тұтас презентация түрінде ұсыну. Қысқаша мазмұны: бағдарламалық жасақтама ұғымы, бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі, бағдарламалық жобаны басқару, бағдарламалық жүйелерге қойылатын талаптарды әзірлеу, бағдарламалық жүйелерді жобалау, бағдарламалық жасақтаманы жобалау, тестілеу, қолдау және бағдарламалық жасақтама сапасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: негізгі сандық әдістер, оларды қолдану шектері туралы білімді қалыптастыру, жуық есептеу әдістерін жіктеуге үйрету және оларды ғылым мен практиканың әртүрлі салаларында қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу үшін қолдану. Пәннің мазмұны: алгебраның сандық әдістері, сызықтық емес теңдеулер мен жүйелерді шешу, функциялардың жуықтауы, сандық интеграция, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері, интегралдық теңдеулерді шешу әдісі, эксперименттік деректерді өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру практикасында заманауи білім беру технологияларын пайдалануда білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: білім беру технологияларын қолданудың теориялық негіздері, оқу процесінде әртүрлі педагогикалық технологияларды қолдану, білім беру технологияларының дәстүрлері мен инновациялары, компьютерлік технологиялар, оқу сабағында білім беру технологияларын қолдану, электронды оқыту технологиялары, НЗМ тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуде математикалық әдістерді қолдану үшін қажетті дискретті математиканың математикалық аппаратын игеру. Қысқаша мазмұны: жиындар теориясының, логикалық функциялардың, алгоритмдер теориясының, графтар теориясының, кодтау теориясының және синтез теориясының, басқару жүйелерінің негізгі ұғымдары мен сұрақтары; логикалық функцияларға арналған минималды және конъютивті қалыпты формалар мен Жигалкин полиномаларының құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-функционалды талдаудың әдістерін, есептері мен теоремаларын зерттеу, оларды қолданбалы математика есептерін шешуге қолдану. Қысқаша мазмұны: метрикалық кеңістіктер, сызықтық нормаланған кеңістіктер, Гильберт кеңістіктері, сызықтық операторлар және функционалдар, функционалды талдаудың негізгі принциптері, жабық операторлар, біріктірілген және екінші біріктірілген кеңістік, жалпыланған функциялар теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-классикалық механика негізінде құрылған механиканың нақты мәселелерін шешуге бағытталған механиканың негізгі ережелерін игеру. Пәннің мазмұны: пәннің пәні мен бөлімдері, олардың міндеттері; нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы; статика пәні және оның негізгі міндеттері, моменттер мен күштер жұптарының теориясы, әртүрлі күштер жүйелерінің әрекеті кезіндегі абсолютті қатты дененің тепе-теңдік шарттары; механика заңдары, динамика есептері, материалдық нүктенің тербелмелі қозғалысы, материалдық нүкте мен механикалық жүйе динамикасының негізгі теоремалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-математика пәнінде мектепте оқытудың тиімді технологиялары мен тәжірибелерін игеру, мектеп мұғалімінің кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбие міндеттерін сәтті орындау үшін тыңдаушыларда кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында мектептегі математика курсының мазмұны мен құрылымы, мектепте математиканы оқытудың әдістері мен ұйымдастырушылық нысандары, математиканы оқытудың педагогикалық технологиялары, математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі қаралатын болады.Қысқаша мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесінің пәні, мақсаттары, принциптері математиканы оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары мен нысандары және математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визуализация әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: визуалды бейнелерді пайдалану арқылы ақпаратты қабылдау тиімділігін арттыруды қамтамасыз ететін автоматтандырылған ақпараттық жүйелердегі ақпаратты визуализациялау құралдарының заманауи әдістері негізінде әзірлеу бойынша тәртіптік құзыреттерді игеру. Қысқаша мазмұны: деректерді визуализациялауға кіріспе, визуализация технологиясының теориялық негіздері, визуализацияның заманауи технологиялары, визуалды ақпаратты ұсыну, деректерді визуализациялау құралы ретінде электрондық кестелер, интерактивті Автоматтандыру және визуализация жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 3D графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: үш өлшемді графика арқылы үш өлшемді кескіндерді жасау бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін меңгеру. Қысқаша мазмұны: 3D графикасына кіріспе, үш өлшемді көріністі қалыптастыру алгоритмі, геометрия құру, үш өлшемді көріністі қалыптастыру алгоритмі, жарық көздерін жөндеу, түсірілім камераларын баптау, материалдарды басқару, текстуралық карталарды пайдалану, үш өлшемді көріністі қалыптастыру алгоритмі, визуализация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқа шет тілі (француз, неміс, қытай)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша коммуникативтік біліктер мен сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, дискуссиялық және тұлғааралық қарым-қатынас этикасын оқыту, ана және шет тілі мәдениетінің деректері мен фактілерін талдау және салыстыру біліктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: сәлемдесу, танысу, адамның сипаттамасы (сыртқы келбеті, мінезі), іскер адамның күнделікті тәртібі, демалысты жоспарлау, демалыс, іскерлік сапар, отбасылық және кәсіби қарым-қатынас, тұрғын үйді, кеңсені жалға алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ықтималдық теориясының математикалық негіздерін ұсыну - қолданбалы математикалық пәннің ықтималдықтар теориясы әдістеріне негізделген кездейсоқ құбылыстар мен математикалық статистика теориясын зерттейтін математикалық ғылым. Қысқаша мазмұны: ықтималдық тұжырымдамасы, Бернулли схемасы, шартты ықтималдық, тәуелсіздік, кездейсоқ айнымалылар, олармен жұмыс істеу үлгілері мен әдістері, белгісіз тарату параметрлерін бағалаудың бірқатар элементтері, статистикалық гипотезаларды тестілеу теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қарым-қатынас үшін ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: АКТ жүйесіне кіріспе, білім берудегі АКТ, АКТ тарихы, Интернет, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, компьютерлік жүйелердің тиімділігі, адам мен компьютердің өзара әрекеті, электрондық коммерция және электрондық үкімет, есептеу техникасы және этика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін көтеру, адамның жеке қасиеттерін біртұтас көзқарас қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Педагогика ғылымының жалпы принциптері. Педагогиканың негізгі категориясы: білім беру, тәрбиелеу, оқыту, педагогикалық қызмет, педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық технологиялар, педагогикалық тапсырма. Мұғалім мамандығының пайда болуы, қалыптасуы, ерекшеліктері, болашағы. Білім беру жүйесін басқару негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді эконометрикалық модельдерді құру және алынған нәтижелерді түсіндіру әдістеріне оқыту. Қысқаша мазмұны: эконометриялық зерттеу әдістемесі, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика туралы ақпарат, классикалық сызықтық регрессия моделі, типологиялық регрессия, сызықты емес регрессиялық модельдер, параметрлік емес регрессия, уақыттық қатарлардың бір өлшемді модельдері, эндогендік жағдайдағы сызықтық модельдің параметрлерін бағалау, жалпыланған моменттер әдісі, панельдік деректерді талдау модельдері, регрессиялық теңдеулер жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нақты және комплекстік талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді нақты және кешенді талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдарды, фактілер мен әдістерді таныстыру. Қысқаша мазмұны: көп айнымалылардың функциялары, беттік интегралдар, өрістер теориясы, күрделі сандар өрісі, жинақтар мен функциялар, аналитикалық функциялар, олар берген негізгі функциялар мен дисплейлер, кешенді айнымалы функциясының интегралы, аналитикалық функциялардың жолдары, оқшауланған ерекше нүктелер, шегерімдер, толық аналитикалық функция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректерді өңдеу және бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Мақсаты: заманауи CALS-технологиялары мен CASE-құралдарын пайдалана отырып, студенттерді бағдарламалық жасақтама (бағдарламалық қамтамасыз ету) компьютерлерін жобалау, тестілеу, отладтау, енгізу және қызмет көрсету саласындағы білім мен дағдыларды қамтамасыз ету. Қысқаша мазмұны: бағдарламалық жасақтаманың қызмет ету мерзімі, бағдарламалық жасақтаманың тез дамуы, бағдарламалық жасақтаманың объектілі-бағытталған дизайны, бағдарламалық өнімдер мен өнімдерге (CALS) арналған ақпараттық қолдау құралдары, бағдарламалық өнімдерді енгізу және қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық бағдарламалау (AutoCad, CorelDraw)/
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби функцияларды тиімді орындау үшін қажетті дәрежеде заманауи ақпараттық технологияларға ие маман дайындау. Қысқаша мазмұны: негізгі ақпарат, графикалық редакторлар туралы ақпарат, векторлық және растрлық форматтар, графикалық дизайн технологиясы, CorelDRAW графикалық редакторы, әртүрлі эффекттерді белгілеу жолдарын зерттеу және оларды иллюстрацияларды жасау үшін пайдалану, AutoCad графикалық редакторы, 3D модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер базасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-деректерді модельдеудің теориялық негіздері, деректер базасының жүйелерін жобалау және жүргізу қағидаттары, деректерге қолжетімділікті басқару және деректерді бұзылудан қорғау туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ақпараттық жүйеде деректердің орны, деректерді ұйымдастыру, мәліметтер банкі, мәліметтер базасы, ДББЖ, мәліметтер базасының түрлері, деректердің құрылымдық элементтері, ДББЖ сипаттамалары мен негізгі элементтері, ДББЖ-де бағдарламалау, графикалық интерфейсті құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұтас орта механикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің тұтас орта механикасының негізгі модельдері мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру және ғылыми-зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін математикалық модельдерді қолдану дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: үздіксіз орта механикасының пәні мен әдістері, үздіксіз орта механикасына кіріспе, векторлар мен тензорлар, үздіксіз орта кинематикасы, үздіксіз орта динамикасы; үздіксіз орта үшін қатынастарды анықтау, үздіксіз орта қозғалысы туралы есептерді математикалық тұжырымдау, үздіксіз орта қозғалысы туралы есептердің ерекше жағдайлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге кәсіпорынның шаруашылық жүргізуші субъект ретінде жұмыс істеуінің принциптері мен заңдылықтары, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлі туралы теориялық білім алу болып табылады. Қысқаша мазмұны: кәсіпорын шаруашылық жүргізуші субъект ретінде, кәсіпорындардың мамандануы және өндірістің шоғырлануы, кәсіпорынның негізгі капиталы, кәсіпорынның айналым капиталы, кәсіпорынның еңбек ресурстары, кәсіпорынның жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, қаржылық нәтижелер және қызметтің тиімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандартты емес есептерді шешу
    Несиелер: 7

    Мақсаты: стандартты емес математикалық есептерді шешу дағдыларын, олардың негізгі түрлерін шешу тәсілдері мен тәсілдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: бірдей түрлендірулер, теңсіздіктерді дәлелдеу, сандық өрнектердің мәндерін салыстыру, рационалды, иррационал, экспоненциалды теңдеулер, теңсіздіктер, тригонометриялық өрнектердің бірдей түрлендірулері, теңдеулерді, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шешу, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер, планиметрия, стереометрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалар пакеті (MatLab, MathCad)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құрудың теориялық негіздерін, кәсіби қызметте заманауи математикалық пакеттерді практикалық қолдану аспектілерін игеру. Қысқаша мазмұны: мамандандырылған және әмбебап математикалық пакеттер, қолданбалы бағдарламалар пакеттері, MathCad жұмыс істеу негіздері, Mathcad математикалық пакетінің мүмкіндіктері, MatLab ортасында бағдарламалау, шешім іздеу және оңтайландыру есептері, компьютердегі математикалық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ішінара туындылардағы дифференциалдық теңдеулер теориясы курсының негізгі тарауларын, екінші деңгейдегі тармағынада сызықты теңдеулерді зерттеу. Қысқаша мазмұны: гиперболалық, параболалық және эллиптикалық түрдегі жазба теңдеулерінің канондық формасы, шексіз жолдың тербелісі, соңына бекітілген жолдың ауытқуы, айнымалыларды бөлу әдісі, Лапластың трансформациясы және оны математикалық физика мәселелерінде қолдану, Гриннің формулалары..

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ваpиациялық қисап
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-вариациялық есептеу және оңтайлы басқару теориясының әдістерін қолданудың теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін игеру. Қысқаша мазмұны: негізгі ұғымдар, Вариациялық есептеудің негізгі міндеті, Эйлер теңдеуі және оны Вариациялық есептеудің негізгі есептеріне қолдану, Вариациялық есептерді шешудің сандық әдістері, вариациялық есептеу әдістерін жаратылыстану есептерін шешуге қолдану, оңтайлы басқару, максимум принципі, максимум принципі мен вариациялық есептеу арасындағы байланыс, динамикалық бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 7

    Оқу пәнінің мақсаты-әртүрлі типтегі математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін игеру. Қысқаша мазмұны: олимпиадалық есептерді жіктеу, арифметика бойынша олимпиадалық есептер, алгебра бойынша олимпиадалық есептер, логикалық есептер, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге арналған есептер, ойын есептері, инварианттар мен жартылай инварианттар есептері, геометрия бойынша олимпиадалық есептер, комбинаторика және ықтималдық теориясы элементтері бар есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Статистика теориясы және е-статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді және олардың өзара байланысын Статистикалық сандық және сапалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Қысқаша мазмұны: статистиканың пәні мен әдісі, даму процестері мен зерттеу әдістері, статистикалық байқау, статистикалық кесте материалдарын статистикалық жинақтау және топтастыру, статистикадағы абсолютті және салыстырмалы шамалар, статистикадағы орташа шамалар, статистикадағы вариация көрсеткіштері, іріктеп бақылау, қоғамдық құбылыстардың динамикасын Статистикалық зерттеу, тауарлар мен қызметтерді өндіру нәтижелерінің статистикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тиімділеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сызықтық, дөңес, сызықты емес бағдарламалау есептерін шешу әдістерін, дөңес талдау негіздерін, динамикалық жүйелерді оңтайлы басқару теориясының негіздерін, экстремалды есептерді шешудің сандық әдістерін қамтитын соңғы өлшемді кеңістіктердегі оңтайландырудың заманауи әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: дөңес талдау негіздері, дөңес бағдарламалау, сызықтық бағдарламалау, сызықтық бағдарламалау, ақырлы өлшемді кеңістіктегі минимизацияның сандық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды геометрия және топология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Дифференциалды геометрия және топология бойынша жалпыланған білімді қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, алған білімдерін қолдану объектілерін анықтау. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: Евклид кеңістігіндегі қисықтар мен беттер теориясы, топологияның негізгі ұғымдары, әртүрліліктегі тензорлық талдау, Риман геометриясының элементтері, сыртқы дифференциалды формалар теориясының басталуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 1С Қолданбалы пакеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «1С: Кәсіпорын» бағдарламасы бойынша студенттердің автоматтандырылған бухгалтерлік дағдыларын алу. Қысқаша мазмұны: «1С: Кәсіпорын» жүйесі, бухгалтер қызметкерлері, тапсырыстар, 1С: Кәсіпорын жүйесіндегі шоттар кестесі, талдамалық есепті ұйымдастыру, «1С» жүйесінде жинақтау, қорытындыларды есептеу, есептерді құрастырыңыз, есеп беру кезеңі, салықтық есепке алуды талдау, жаңа ақпараттық базаны құру, бағдарламаны және конфигурацияны жаңарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    математикалық модельдеу және компьютерлік технология бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON8

    эксперименттерді әдіс-тәсілмен дұрыс орындау үшін зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыруды жүргізу

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON12

    математикалық білімді ауызша түрде көрсету, дәлелдерді, тұжырымдарды, теоремаларды есептеу кезінде логикалық тұрғыдан негіздей білу, теориялық және практикалық есептерді шешуде әртүрлі әдістерді қолдана білу, талдау және қорытынды жасау

  • Код ON5

    іргелі математиканың негіздерін қолдануға және геометрия және физиканың мәселелерін шешу үшін алынған білімдерді қолдана білу, математика ғылымының негізгі бағыттарын түсіну

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша

  • Код ON10

    орта, орта кәсіптік лицейлерде математикалық пәндерді оқытуды жүргізу

  • Код ON9

    қолданбалы бағдарламалар мен дерекқорды басқару жүйелерінің жұмыс пакеттерінде қолдануға, таңдалған ғылыми бағыт бойынша ақпараттық-іздеу жұмыстарын ұйымдастыруға және қолданбалы міндеттерді шешудің стандартты әдістері мен стандартты бағдарламаларын қолдану

  • Код ON7

    кәсіптік қызметті жүзеге асыруға жоғары мотивацияға ие бола отырып, шетелдік мамандықтардың кәсіби мазмұнының ақпаратын алу үшін қажетті шет тілдерінің біреуінде біліктілігін жоғарылатудың болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын жүзеге асыру

  • Код ON11

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу; ғылыми әдебиеттерді зерттеу, әр түрлі көздерден қажетті ақпаратты алу, қойылған тапсырманы зерттеу үшін теориялық және практикалық математикалық дайындықты көрсету, соның ішінде шешу, талдау және бағалау әдістерін

Top