Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05401 Математика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікке ие, өз бетінше білім алуды жалғастыру дағдыларын қолданады, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынастар орнатады; кәсіби қызметте денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған құралдар мен әдістерді мақсатты түрде қолданады.
  • Қазақ халқының тарихы мен мемлекеттілігінің, өркениетінің негізгі кезеңдерін тұтас әрі объективті сипаттайды, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгерген, академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсінеді.
  • Әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарды, ұстанымдарды, оқыту қағидалары мен әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде кәсіби білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және талдайды, тұлғалық және педагогикалық даму үшін жаңа мақсаттар қояды.
  • Оқыту мен ұлттық тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, соның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы мәселелерді түсінеді; оқыту процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескереді және олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолдайды.
  • Математиканы оқытудың алдыңғы қатарлы тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктейді және әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытуды жетілдіруге және кәсіби дамуына бағытталған білімдерді қолданады.
  • Кәсіби тапсырмаларды талдау үшін математикалық әдістер мен логикалық ойлауды қолданады, деректерді интерпретациялайды және математикалық ұғымдарды пайдалана отырып тұжырымдарын дәлелдейді; жоғары деңгейде — күрделі есептерді өз бетінше әрі негіздеп шешеді, орта деңгейде — ұсынылған әдістерді пайдаланады.
  • Математикалық талдау, сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, ықтималдық теориясы мен математикалық статистика және басқа да базалық математикалық пәндердің негізгі бөлімдері бойынша білімді танымдық және қолданбалы есептерді белгілі әдістермен шешу үшін қолданады.
  • Нәтижелерді модельдеу, талдау және визуализациялау мақсатында математикалық ұғымдарды түсіну мен математикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануды ұштастыра отырып, есептерді шешуді жүзеге асырады.
  • Дифференциалдық теңдеулер, оңтайландыру, жасанды интеллект, модельдеу және басқа да салалардағы толық емес деректер негізінде күрделі есептерді стандартты емес әдістермен шешеді.
  • Математикалық объектілердің қасиеттерін анықтауға және негізгі курстар шеңберінде тұжырымдарды дәлелдеуге бағытталған оқу есептерін шешуде талдау және синтез әдістерін қолданады.
  • Defines the basic principles of the organization and planning of scientific research and the principle of choosing a direction with the establishment of relevance; forms and presents the results of scientific work, processing the results of research and observations; analyzes, creatively transforms information from various sources to create a product, hypothesis, systematic explanation of a phenomenon or event, continues its own further development and training.
Top